iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 333 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:04

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wormaap schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:03:
...
Ten minste... de vrijdagavondtraining houden we hopelijk erin toch? @Organisatie Pretty please O-)
Zekers.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Wel blij dat we van de GTE af zijn. Laatste weken een keer official race mee gepakt maar het is zo irritant met de BOP. Elke week andere auto's. Op Road Atlanta rijdt letterlijk iedereen in de BMW. Zit je daar met je Porsche om een leuke wedstrijd te hebben maar je komt gewoon niemand voorbij... Wordt echt tijd dat ze auto locken per seizoen. Eerste race = keuze en daarna niet meer wisselen, klaar. Zou stuk leuker zijn :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:24
NickThissen schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:52:
Wel blij dat we van de GTE af zijn. Laatste weken een keer official race mee gepakt maar het is zo irritant met de BOP. Elke week andere auto's. Op Road Atlanta rijdt letterlijk iedereen in de BMW. Zit je daar met je Porsche om een leuke wedstrijd te hebben maar je komt gewoon niemand voorbij... Wordt echt tijd dat ze auto locken per seizoen. Eerste race = keuze en daarna niet meer wisselen, klaar. Zou stuk leuker zijn :)
Dan krijg je vast weer mensen die weken gaan skippen omdat ze bang zijn dat ze iRating verliezen als ze niet in de snelste auto voor die track rijden :X

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:49
Een paar leuke toevoegingen voor volgend seizoen :

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3765664.page

Edit: Excuus niet goed gekeken

[ Voor 13% gewijzigd door pr0mo op 29-08-2020 09:22 ]

iracing profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
We hebben de iRacing Twitch highlights ook gehaald vanuit GoT met de race op Road Atlanta...@JPM85 @Raimond613 @Speedy55

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:39
NickThissen schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:52:
Helemaal mee eens, alleen dit seizoen hebben ze halverwege een patch op de GTE gedaan, waardoor de BMW ineens boven kwam drijven. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet doen als de auto keuze vast ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Ik was even bang dat ze een clip hadden gepakt van maandag :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-06 11:32
Van mij mogen ze de auto keuze ook wel locken per seizoen. Heb ook hele seizoen GTE gereden, maar is af en toe klein beetje vervelend.
Ondanks dat ik altijd in de Porsche gereden heb, toch altijd leuk mee kunnen doen en gelukkig zijn de verschillen niet zo groot. Denk dat constant rijden op een redelijk tempo meer resultaat geeft voor je irating dan steeds te wisselen van auto. Helemaal voor een beginner zoals ik. Maar happy zoals het gaat!

Zit nu alleen wel in dubio wat volgend seizoen te gaan doen. Zit te denken aan Porsche 911 Cup, Audi TCR of de Indy Pro (deze oa ivm de GoT races). Weet nog niet of het verstandig is om na 1 seizoen al op 2 auto’s te focussen. Dit omdat ik nog veel banen moet leren en niet oneindig tijd heb O-). Als ik rij wil ik ook wel beetje goed voor de dag komen.
Wat zijn de ervaringen hier?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
https://mobile.twitter.co...tatus/1299065445841088517

3 nieuwe voor volgend seizoen.

Maar als je dat plaatje bewerkt krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-mYi6_oBER_s5K375ewzgkq8Gk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CF5vh0qGI7oMfzWNRNEstbyd.jpg?f=user_large

Longbeach, LMP2, ???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 10:40
JPM85 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 08:45:
[...]

Ik was even bang dat ze een clip hadden gepakt van maandag :X
Goeie, die zal ik gelijk even delen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:45
Simbob schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:37:
https://mobile.twitter.co...tatus/1299065445841088517

3 nieuwe voor volgend seizoen.

Maar als je dat plaatje bewerkt krijg je dit:

[Afbeelding]

Longbeach, LMP2, ???
Die 3e lijkt bocht 1 Adalaide wel.

Afbeeldingslocatie: https://dscxx9mer61ho.cloudfront.net/wp-content/uploads/MH2_3318.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Richard117 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 10:30:
[...]
Die 3e lijkt bocht 1 Adalaide wel.
[Afbeelding]
Volgens mij zijn 't alle drie Long Beach foto's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48
Long Beach in de Indy Pro *O*
Sowieso een van mijn favoriete tracks.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vandaag verzorg ik samen met @Doubleoz 2 Q&A sessies op de virtuele abo-dag van Tweakers.net.
Het is improviseren... mijn kantoor / race hoek is nu een geimproviseerde studio.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPFqXvx4MkkcjArHmxAfNA5cmFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PU8i5nh6cJ5oRjLTmFF2qrGO.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpQ-npdW4EbRXUAECQ96fZdKcFg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7cHtm93ohYoXoQGjfJxm1b0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
Voor het eerst sinds begin juli weer een race gereden, en dat ging helemaal niet slecht *O*
Op vakantie gegaan en bij thuiskomst pc weer aangezet, helemaal dood. Dus gelijk maar nieuwe onderdelen besteld en die deden het ook niet. Terug gestuurd en daarna onderdelen gekregen die het wel doen. Daarna kwam die hittegolf nog even langs.

Dus vanmorgen eindelijk in de gelegenheid om te rijden. 3 testrondjes met de M4 op Road Atlanta en toen de race in. Was toch maar om de pc te testen dus weinig verwachtingen. Kom ik tot mijn verbazing in de topsplit terecht (ok, er waren er maar 2 :+ ) en mag vanaf P7 starten. Kan mij in de race opwerken naar P5, vlak achter P4. Maar ik wist waar onze sterke en zwakke punten lagen en wou dus niet op P4 aan de laatste ronde beginnen. Ik rem wat eerder en kan dus eerder op het gas, hij remt later en mist op de exit dus snelheid. Dus ik breek mijn aanval af, maar geef daardoor wel kans om P6 aan te laten sluiten. Die deed niet aan rijstijl analyses en ramt hem de eerste de beste bocht dus in mijn kofferbak. Behalve dat het mij een x4 en de aansluiting kost, had hij er zelf vooral last van want hij viel er door uit.
P5 na een week of 6 niet rijden ben ik best tevreden mee.

https://members.iracing.c...nid=34184399&custid=31747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Luckeh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Ik heb het plaatje nu groter gezien en ik denk dat je gelijk hebt. Plaatje 2 is dan ook geen LMP2 maar indycar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Luckeh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Het zijn alledrie photoshops. Het is niet echt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

NickThissen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:29:
[...]

Daar was ik dan mooi ingestonken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
NickThissen schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 12:29:
[...]

Excuus, volgde het Iracing forum :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JS1990 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 09:24:
Van mij mogen ze de auto keuze ook wel locken per seizoen. Heb ook hele seizoen GTE gereden, maar is af en toe klein beetje vervelend.
Ondanks dat ik altijd in de Porsche gereden heb, toch altijd leuk mee kunnen doen en gelukkig zijn de verschillen niet zo groot. Denk dat constant rijden op een redelijk tempo meer resultaat geeft voor je irating dan steeds te wisselen van auto. Helemaal voor een beginner zoals ik. Maar happy zoals het gaat!

Zit nu alleen wel in dubio wat volgend seizoen te gaan doen. Zit te denken aan Porsche 911 Cup, Audi TCR of de Indy Pro (deze oa ivm de GoT races). Weet nog niet of het verstandig is om na 1 seizoen al op 2 auto’s te focussen. Dit omdat ik nog veel banen moet leren en niet oneindig tijd heb O-). Als ik rij wil ik ook wel beetje goed voor de dag komen.
Wat zijn de ervaringen hier?
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar ik focus me meestal op twee klassen en kijk dan afhankelijk van het circuit en de beschikbare tijd welke klasse ik in een bepaalde week rij. Ik zou in ieder geval de Indy Pro mee rijden als dat de keuze wordt vanuit GoT want dan heb je op de zondag en maandag avond al direct gelegenheid om ervaring op te doen die je de rest van de week kunt gebruiken en als het een keer wat minder gaat dan kost het je geen iRating.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
Doubleoz schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:07:
[...]

Ik weet niet hoeveel tijd je hebt maar ik focus me meestal op twee klassen en kijk dan afhankelijk van het circuit en de beschikbare tijd welke klasse ik in een bepaalde week rij. Ik zou in ieder geval de Indy Pro mee rijden als dat de keuze wordt vanuit GoT want dan heb je op de zondag en maandag avond al direct gelegenheid om ervaring op te doen die je de rest van de week kunt gebruiken en als het een keer wat minder gaat dan kost het je geen iRating.
Dank voor je antwoord!

Rij gemiddeld 3-4 officiële races in een gewone werkweek, dus 2 klassen is dan denk ik idd een goeie keuze.
Denk dan dat het Indy Pro wordt icm Porsche 911 cup. De GoT races van zondag en maandag waren een super voorbereiding! Benieuwd hoe zo’n singleseater is, want 0,0 ervaring mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JS1990 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:31:
[...]

Dank voor je antwoord!

Rij gemiddeld 3-4 officiële races in een gewone werkweek, dus 2 klassen is dan denk ik idd een goeie keuze.
Denk dan dat het Indy Pro wordt icm Porsche 911 cup. De GoT races van zondag en maandag waren een super voorbereiding! Benieuwd hoe zo’n singleseater is, want 0,0 ervaring mee.
Dan zou aanvullend mijn advies zijn wanneer je een Porsche race mee rijdt dat je dit doet op de circuits die je al kent. De Porsche is al een listige auto en op een nieuw circuit gaat het je waarschijnlijk de nodige tijd kosten om het onder de knie te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
Doubleoz schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:29:
[...]

Dan zou aanvullend mijn advies zijn wanneer je een Porsche race mee rijdt dat je dit doet op de circuits die je al kent. De Porsche is al een listige auto en op een nieuw circuit gaat het je waarschijnlijk de nodige tijd kosten om het onder de knie te krijgen.
Bedankt voor de tip!
Zag net een voorlopige planning voor seizoen 4 van de Porsche Cup op het forum en daar staan veel banen op die ook in het afgelopen Seizoen van de IMSA zaten, dus dat zou top zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Hoe laat is morgen de start van de race?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ruud Mulders schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:31:
Hoe laat is morgen de start van de race?
https://www.got-racing.eu...ason_Finale_Poster_V1.png

Schema voor de avond:
19:30 - 20:15 Open Practice
20:15 - 20:25 Open Quali (10mins/4laps)
20:25 - 21:55 Race (90m)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
Zonet een heel merkwaardige race achter de rug in de 911's: Na 3 rondjes klapten gelijktijdig 10 van de 25 mensen uit de server (Receive throughput fell to an Unacceptable Level), onze server leek het tijdelijk heel zwaar te hebben. Sommigen konden terugjoinen, maar meestal werden ze gelijk weer gekicked.

https://members.iracing.c...do?&subsessionid=34285361

Vanavond laat ik de Tweakers-race aan mij voorbijgaan. Ik heb niet echt gelegenheid gehad om me fatsoenlijk voor te bereiden.

[ Voor 14% gewijzigd door B Tender op 30-08-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
B Tender schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:33:
Zonet een heel merkwaardige race achter de rug in de 911's: Na 3 rondjes klapten gelijktijdig 10 van de 25 mensen uit de server (Receive throughput fell to an Unacceptable Level), onze server leek het tijdelijk heel zwaar te hebben. Sommigen konden terugjoinen, maar meestal werden ze gelijk weer gekicked.

https://members.iracing.c...do?&subsessionid=34285361

Vanavond laat ik de Tweakers-race aan mij voorbijgaan. Ik heb niet echt gelegenheid gehad om me fatsoenlijk voor te bereiden.
Hier ook mijn skippy race verpest, kon niets meer. Zelfs Iracing gaf aan dat de software opnieuw geinstalleerd moest worden. Dat zullen zo wel -80 Irating worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
In de 12:45 imsa race het zelfde verhaal.
gister er af geramt en nu niet kunnen joinen, niet best voor de sr en ir.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Wellicht met een verstoring in de Amsterdam server farm te maken
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3765822.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
Ik weet niet of onderstaand bericht uit het iRacing-forum mogelijk relevant is voor de Tweakers-race van vanavond?
At 2:30 utc, we saw a couple brief blips of connectivity on this farm, but things recovered quickly. Beginning at 4:30 utc, we saw a near complete loss of connectivity to servers in one location of the AMST farm. These servers are being disabled from having new sessions placed on them and additional servers are being brought online with another provider (but still in the AMST farm).

This issue appears to be similar to the issue we saw with the provider on July 10th. We have escalated to the provider and they are currently investigating the issue.

It is possible that some sessions run during this time will not be logged as having taken place. If you had hosted sessions on the AMST farm which were affected by this, please contact Support (https://support.iracing.com) and they can handle a credit/refund of iRacing Dollars.
BRON: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3765822.page

Mogelijk hangt het ook samen met de issues die vanochtend/vanmiddag ervaren werden tijdens verschillende races..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

B Tender schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 13:33:
Ik weet niet of onderstaand bericht uit het iRacing-forum mogelijk relevant is voor de Tweakers-race van vanavond?

[...]

BRON: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3765822.page

Mogelijk hangt het ook samen met de issues die vanochtend/vanmiddag ervaren werden tijdens verschillende races..
Ik kan inderdaad geen races joinen, practice is geen probleem maar race server kan niet gejoined worden. @Verwijderd heeft hetzelfde maar @JPM85 weer niet.

PS toevallig allemaal Ziggo met issues?

[ Voor 3% gewijzigd door Mithriel op 30-08-2020 13:55 ]

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Hier ook Ziggo en dit heeft me al 2 x een race gekost = - 130 Irating

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

EN DE WINNAAR IS:

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_Weekly_Tournament.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aqzak7QrlQ4J1Z7msT45WjyTKxU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8gEMIqOcTFRaUGDKkF5uzlpn.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uoiCd29Dziy0IHPydnxU3JpPJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FdyCNEEHUGugcK9uLHmbHLOp.png?f=user_large

Zojuist hebben @Luckeh en @JoepW de trekking van de loting uitgevoerd en deze ook vastgelegd met een video.

sorry voor de kwaliteit, maar het is in ieder geval vastgelegd

@Imac2011 gefeliciteerd met de winst. Benader mij even via een DM met jouw contactgegevens (naam, adres, en email) dan kan ik dit doorgeven aan Heusinkveld Engineering.

Via deze weg bedanken wij nogmaals Heusinkveld Engineering voor het ter beschikking stellen van deze gave prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 10:58
JoepW schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:26:

EN DE WINNAAR IS:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Zojuist hebben @Luckeh en @JoepW de trekking van de loting uitgevoerd en deze ook vastgelegd met een video.

[YouTube: GoT Verloting Heusinkveld Sprint Pedals]

@Imac2011 gefeliciteerd met de winst. Benader mij even via een DM met jouw contactgegevens (naam, adres, en email) dan kan ik dit doorgeven aan Heusinkveld Engineering.

Via deze weg bedanken wij nogmaals Heusinkveld Engineering voor het ter beschikking stellen van deze gave prijs.
Gefeliciteerd @Imac2011!

Nou niet meer zeggen dat je races niet mee gaat doen omdat het niet gaat he! Gewoon er lekker bijblijven en lekker meedoen. En als je nu voor mij gaat eindigen dan zeg ik gewoon dat het door de pedalen komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mithriel
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

O m g!!! Van harte Robin!!!! Erg leuk dat je hebt gewonnen, ik verwacht nu wel paar overwinningen in volgend seizoen!

iRacing | Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

EN DE WINNAAR IS:

Gefeliciteerd!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:39
Gefeliciteerd Robin. Nu is materiaal geen excuus meer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
Gefeliciteerd Robin!!! Eindelijk een beetje fatsoenlijke hardware :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52

Phydomir

Dennis

Lekker hoor. Gefeliciteerd!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

EN DE WINNAAR IS:

Feli Robin! Hier ga je veel plezier aan beleven!
Dank aan Heusinkveld voor deze fraaie prijs.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
Gefeli @Imac2011! Hopelijk volgend seizoen weer wat lekkere gevechten 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-08 05:07

verse48

ferdy

Gefeliciteerd @Imac2011 , veel plezier ermee!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:55
Gefeliciteerd @Imac2011!!
Op naar de top 10 in de volgende league!!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 11:31
Gefeliciteerd Robin! Heel veel plezier ermee! Eerst volgende League race met je nieuwe pedalen start je dus P1? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B Tender
Gefeliciteerd! Heel veel plezier met deze pareltjes gewenst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-09 19:27
Gefeliciteerd Robin!!! Toffe actie van Heusinkveld

iRacing Profiel

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Jemig mensen , ik zit net tijdens de gele vlag situatie op Spa de laatste berichten op het forum te bekijken .Zie ik ineens allemaal felicitaties aan mijn adres . :? Even teruggescrolled en zie daar de trekking van de prijs . *O* Wat gaaf , ik ben er helemaal stil van , is buiten de ijsprijs van de postcodeloterij vroeger voor het eerst dat ik iets win met een loting .En wat voor een prijs zeg :9~ .dat moet ik nog even laten bezinken .Spelen gelijk weer allemaal vragen op bij mij _O- dus ga jullie vast nog lastig vallen met vragen over instellingen , montage en samenwerking met clubsport stuur . 8)
In ieder geval grote dank aan Heusinkveld voor deze prachtige prijs , en uiteraard aan Joep en de andere organisatoren van de Got league voor het organiseren van dit alles en weer een (heel) geslaagd seizoen .
Enige nadeel voor mij is dat het steeds lastiger wordt om de schuld van mijn matige presteren aan mijn equipment ligt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
Imac2011 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 16:36:
Enige nadeel voor mij is dat het steeds lastiger wordt om de schuld van mijn matige presteren aan mijn equipment ligt ;)
Gefeliciteerd.

Je kunt altijd nog aanvoeren dat je aan je nieuwe equipment moet wennen >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
Congrats @Imac2011 . Het is je gegund. Nu gaat het lastig worden voor mij om je nog bij te houden. :+

Dan toch maar een jaartje sparen voor Heusinkvelds.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2020 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
@Phusebox
Voorlopig ben ik nog steeds minimaal 1 seconde trager dan jij , misschien straks iets minder 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
Congratz Robin :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Voor diegenen die zich ingeschreven hebben voor de Demo-Derby voor volgende week zondag: je hebt een invite gekregen voor de GoT - Demolition Derby League. Check je iRacing inbox hiervoor.

Accepteer deze invite aub zsm. Dit verzekert je deelname aan het evenement en geeft ons de mogelijkheid om een startnummer toe te kennen aan je.

We krijgen een mooi vol veld, er zijn reeds 43 deelnemers in een veld van maximaal 60. Er is nog plek voor 5 teams.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:56:
Voor diegenen die zich ingeschreven hebben voor de Demo-Derby voor volgende week zondag: je hebt een invite gekregen voor de GoT - Demolition Derby League. Check je iRacing inbox hiervoor.

Accepteer deze invite aub zsm. Dit verzekert je deelname aan het evenement en geeft ons de mogelijkheid om een startnummer toe te kennen aan je.

We krijgen een mooi vol veld, er zijn reeds 43 deelnemers in een veld van maximaal 60. Er is nog plek voor 5 teams.
Ik heb me verkeken denk ik. Zie dat dit op maandag is. Dan kan ik niet. 8)7

Vanavond en morgen ben ik er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phusebox schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:14:
[...]

Ik heb me verkeken denk ik. Zie dat dit op maandag is. Dan kan ik niet. 8)7

Vanavond en morgen ben ik er ook niet bij.
De demolition derby is op zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JoepW schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:18:
[...]

De demolition derby is op zondag!
Dubbel scheel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:55
Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:56:

De invites moeten nog verzonden worden? Ik zie nog niks in mijn messages?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ourplayground schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:46:
[...]De invites moeten nog verzonden worden? Ik zie nog niks in mijn messages?
Dit zou nou gecorrigeerd moeten zijn voor je.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Iemand bekend met RaceLab Apps niet meer in overlay mode werken op een ultrawide?

Sinds mijn nieuwe scherm komen de verschillende overlays niet meer over iracing heen.

Herstel: alleen de overlays die ik al eens gebruikt heb. Als ik een nieuwe open, bv boostbox, die komt wel on top te staan.

[ Voor 27% gewijzigd door ActualFantasy op 30-08-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ik heb regelmatig dat ik vergeet racelabs af te sluiten als ik m'n config wijzig van tripple naar uwd (4e scherm). Dan gaan de layouts van Racelabs mis, ze verdwijnen dan buiten het beeld als het ware. Ik moet dan via General ==> Reset Overlay positions de racelabs overlays allemaal opnieuw op hun plek zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Luckeh op 30-08-2020 19:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zag het schema voor seizoen 4 voor de Indy Pro PM18 op het forum van iRacing:

1 Road Atlanta 24 laps Morning
2 Canadian Tire Mosport 24 laps Afternoon
3 Hockenheimring 20 laps Late Afternoon
4 Gateway Worldwide tech raceway 55 laps afternoon / night
5 Detroit 22 Laps morning
6 Brands Hatch 25 laps Late afternoon
7 Iowa Speedway 75 laps Afternoon / night
8 Watkins Glen Classic Boot 20 laps afternoon
9 Spa Franchorchamps GP pits 15 laps Sunrise
10 Richmond Raceway 90 laps afternoon / night
11 Phillip Island 22 laps late afternoon
12 Interlagos 24 laps morning

Wanneer wordt de uitslag van de poll bekend gemaakt?

Off topic maar gezien de hoogste concentratie sim racers in dit topic:

Ik had Sparco K-Run kartschoenen gekocht om te zien of ik dan minder last van mijn hiel, voet en knie zou hebben met sim racen maar helaas zijn die niet echt prettig voor mij. Iemand andere modellen waar hij ervaring mee heeft en kan aanraden?

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2020 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 19:32:
ik heb regelmatig dat ik vergeet racelabs af te sluiten als ik m'n config wijzig van tripple naar uwd (4e scherm). Dan gaan de layouts van Racelabs mis, ze verdwijnen dan buiten het beeld als het ware. Ik moet dan via General ==> Reset Overlay positions de racelabs overlays allemaal opnieuw op hun plek zetten.
Dankje, dat was een oplossing.

Had well op settings geklikt, maar zag geen general ;) beetje onlogisch menu hebben ze vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Hm, 3 ovals op de PM18 schedule dus, dacht dat dat er 2 zouden zijn. Naja, die weken maar iets anders gaan rijden dan :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
Phusebox schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:13:

Ik had Sparco K-Run kartschoenen gekocht om te zien of ik dan minder last van mijn hiel, voet en knie zou hebben met sim racen maar helaas zijn die niet echt prettig voor mij. Iemand andere modellen waar hij ervaring mee heeft en kan aanraden?
Setje basic hardloopschoenen? Daar zijn er tal van te vinden die smal zijn en een vrij dunne zool hebben. Je betaalt bij zo'n Sparco schoon mi onnodig extra voor de hielhoogte, brandvertraging etc. wat je in principe niet nodig hebt. Type Nike Zoom SD2 zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:24:
Hm, 3 ovals op de PM18 schedule dus, dacht dat dat er 2 zouden zijn. Naja, die weken maar iets anders gaan rijden dan :)
die ovals vervangen we tijdens ons tournooi met gangbare road tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Ik zag het schema voor seizoen 4 voor de Indy Pro PM18 op het forum van iRacing:

Het is te merken dat ik even wat minder actief met iR ben geweest. Ik had volledig gemist dat Hockenheim eraan komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
JoepW schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:25:
[...]
Sebring staat er nog niet tussen... Just sayin' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]
De Indianapolis road course? Hebben we nog een beetje oval ;)

Zandvoort lijkt me ook een goede track voor die klasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Charlotte Roval: Geen leuke baan
Het weer dat reset na de Practice & Kwali: Erg jammer, weg alle grip.
Kortom: Onderstuur onderstuur muur klaar.

En excuses voor het tikje de roval op! Sorry!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
JoepW schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:45:
Charlotte Roval: Geen leuke baan
Het weer dat reset na de Practice & Kwali: Erg jammer, weg alle grip.
Kortom: Onderstuur onderstuur muur klaar.

En excuses voor het tikje de roval op! Sorry!
Ik kom ook niet fatsoenlijk rond.
Net zoveel blauwe vlaggen gezien als alle voorgaande weken bij elkaar.
Om de wedstrijd van de snelle mannen niet te verpesten ben ik er maar mee opgehouden.

Ondertussen is wel me duidelijk waar de meeste framedrops en microstutters bij mij vandaan komen.
Het zijn de JRT en TSNofiifier overlays die ik aan had staan.
Zonder deze overlays bijna nergens last van gehad.
Nu alleen nog leren rijden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-09 19:27

Ik heb sinds een tijdje geleden de Merrell Move Glove 'barefoot minimalistische hardloopschoenen'. Superdunne zool, afgeronde hiel en luchtige schoen. Erg comfortabel en ideaal voor het sim racen of autoritjes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5k5w9oQOzFlKQDT5Lr5f48NVaZo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hNu7W5MsEir0q0UvVJVDbWBC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svFywcR7zSGpyjBUVdSZ-7hW0og=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H2dqGvQs3GmB7BKPUrqcfgOL.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Bauer078 op 30-08-2020 21:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:47
[...]
Jammer. Had me wel leuk geleken om op ovals te rijden met de League. Maar ik snap de eventuele keuze wel om ze te vervangen.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
@Imac2011 van harte proficiat met je mooie prijs, het is je van harte gegund! Ik kan uit ervaring zeggen dat je daar heel veel plezier van gaat hebben!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Samenvatting Endurace avond:
- Teamspeak werkte niet (geen idee waarom niet).
- Pit limiter drukte ik verkeerd in waardoor speeding in the pitlane en 40 sec penalty. Dit terwijl ik rond de 15e plek reed.
- Enkele ronde later rij ik schade waardoor mijn stuur scheef stond dus moest weer de pits in voor fast repair.
- Wederom enkele rondes later staat er een rijder op de finish lijn omdat hij is gespint maar die besluit precies naar voren te rijden op het moment dat ik er aan kwam waardoor ik geen kant op kon.

Toen was ik er klaar mee... Jammer maar helaas...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11:14

1 Road Atlanta 24 laps Morning
2 Canadian Tire Mosport 24 laps Afternoon
4 Gateway Worldwide tech raceway 55 laps afternoon / night
5 Detroit 22 Laps morning
6 Brands Hatch 25 laps Late afternoon
7 Iowa Speedway 75 laps Afternoon / night
8 Watkins Glen Classic Boot 20 laps afternoon
9 Spa Franchorchamps GP pits 15 laps Sunrise
10 Richmond Raceway 90 laps afternoon / night
11 Phillip Island 22 laps late afternoon
12 Interlagos 24 laps morning
Er is nog aardig wat discussie over het schema op het IR forum. Hockenheim stond erin aangezien dit een nieuwe release is (en nieuwe releases worden altijd meegenomen in het schema van deze klasse). Die blijkt echter nog niet in de komende release te zitten, dus is daar Road America voor in de plaats gekomen. Mocht Long Beach echter in de komende release zitten dan vermoed ik dat ze daarvoor gaan.

Verder met name discussie over het gehalte tracks in Noord-Amerika, maar dat is voor het schema van komend seizoen niet meer van belang. Betekent dat we in de league dus nog mooi op Brands Hatch, Spa en Philip Island mogen rijden, drie prachtbanen voor deze auto _/-\o_ (er even vanuit gaande dat er niet meer iets gigantisch gaat verschuiven in de poll ;))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Session30 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:16:
[...]

Er is nog aardig wat discussie over het schema op het IR forum. Hockenheim stond erin aangezien dit een nieuwe release is (en nieuwe releases worden altijd meegenomen in het schema van deze klasse). Die blijkt echter nog niet in de komende release te zitten, dus is daar Road America voor in de plaats gekomen. Mocht Long Beach echter in de komende release zitten dan vermoed ik dat ze daarvoor gaan.

Verder met name discussie over het gehalte tracks in Noord-Amerika, maar dat is voor het schema van komend seizoen niet meer van belang. Betekent dat we in de league dus nog mooi op Brands Hatch, Spa en Philip Island mogen rijden, drie prachtbanen voor deze auto _/-\o_ (er even vanuit gaande dat er niet meer iets gigantisch gaat verschuiven in de poll ;))
Hmm balen. Ik vond de kalender met Hockenheim erop al karig aan tracks die ik leuk vindt. Als die er af gaat nog minder. Tenzij natuurlijk Long Beach run komt maar dat denk ik niet.

Brands Hatch en Philip Island, brrr. Niet mijn tracks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Detroit, Interlagos, Spa, Brands Hatch, Phillip Island. Ik zie wel wat leuke tracks ja :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Wat een gave race vanavond. 85 minuten lang op P2 binnen 5s van @Swoesh gereden. Op het einde had ik wat pace over en kon het gat dicht rijden. Daarna maakten we met drie auto's dezelfde fout in dezelfde bocht, maar ik het geluk had van de minste schade en daardoor de overwinning kon pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Jammer dat we niet het seizoen kopiëren. Leuke aan de GoT League is dat je goed voorbereid de week begint. Al heb je voor Ovals natuurlijk ook minder preparatie nodig.

Brands Hatch, Detroit, Watkins Glen en Road Atlanta vind ik erg tof. Heb sowieso veel zin in het volgende seizoen. De drie nieuwe series spreken mij allemaal aan. Genoeg keuze dus!

[ Voor 9% gewijzigd door Beltoni op 30-08-2020 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:52:
Wat een gave race vanavond. 85 minuten lang op P2 binnen 5s van @Swoesh gereden. Op het einde had ik wat pace over en kon het gat dicht rijden. Daarna maakten we met drie auto's dezelfde fout in dezelfde bocht, maar ik het geluk had van de minste schade en daardoor de overwinning kon pakken.
Nogmaals gefeliciteerd, zonder dat incident had je de laatste rondes echt wel meer snelheid maar inhalen was hier nog niet zo makkelijk. Mag niet ontevreden zijn maar het blijft zuur om pole te pakken en 85 minuten aan de leiding te liggen om het dan zo weg te geven. Ik denk ook dat mijn setup net te riskant was voor de laatste 10 rondes, ondanks dat mijn banden nog redelijk waren begon ik achter alle grip kwijt te raken. Uiteindelijk in de hele race maar 3 incs dus dat ging wel lekker.

Helaas ben ik er morgen niet bij voor revanche.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:35

Fuelke

Forza Ferrari

Helaas, het huidige seizoen in iRacing zit er voortijdig op. Toen ik gisterenavond nog een Radical race wou meenemen deed mijn Logitech G27 niks meer toen ik hem inplugde. Vreemd, want eerder die dag deed hij het prima (heel de dag ETS2 en paar races in iRacing gedaan).

Bij nadere inspectie lijkt hij helemaal geen stroom meer te krijgen. Enkel op bepaalde USB poorten brandt de LED op de schakelunit op volle kracht maar aangezien hij daarnet tijdens een kort ritje met de truck in ETS2 vier keer opnieuw ging kalibreren vanzelf lijkt me niet zo verstandig om ermee te gaan racen.

Misschien iets stoms binnenin stuk, maar ik ben er niet zo handig in om het te vinden. Ach ja, na 11 jaar dan maar tijd voor iets anders.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Die heeft het goed volgehouden inderdaad! Zelf ook jarenlang veel plezier gehad van een G25, dat ding heeft echt uren gemaakt :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Beltoni schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:54:
Jammer dat we niet het seizoen kopiëren. Leuke aan de GoT League is dat je goed voorbereid de week begint. Al heb je voor Ovals natuurlijk ook minder preparatie nodig.
Helaas kan dit niet. De reden is dat op ovals het aantal deelnemers fors beperkt is. Ter vergelijking op de Lucas Oval van dit seizoen waren de splits maximaal 16 wagens (om en nabij). Wij kunnen daar niet met 50 man rondrijden, het zijn maar rondjes van ca 18-25s.

Afgezien van het feit dat iRacing in de drie Iny Pro ovals van dit seizoen maar 40 wagens toestaat. Daar is onze groep te groot voor.

Edit: typo's en verduidelijking.

[ Voor 7% gewijzigd door Luckeh op 31-08-2020 00:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:35

Fuelke

Forza Ferrari

@Phusebox Ik heb Sparco KB-3 in gebruik en daarvoor een paar Sparco K-Mid. Maar alle kartschoenen hebben zowat dezelfde vorm vind ik. Dus als je huidige niet geven wat je er van verwacht dan wordt het moeilijker, voor een hogere steun aan de enkel moet je dan al naar autosport schoenen gaan kijken. Maar da's qua prijs dan een trapje hoger.
Loona35 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:25:
Setje basic hardloopschoenen? Daar zijn er tal van te vinden die smal zijn en een vrij dunne zool hebben. Je betaalt bij zo'n Sparco schoon mi onnodig extra voor de hielhoogte, brandvertraging etc. wat je in principe niet nodig hebt. Type Nike Zoom SD2 zeg maar.
Nou, valt nog mee hoor, qua prijs kan het wel onder de € 80 , kartschoenen hebben geen brandvertraging en zo.

[ Voor 41% gewijzigd door Fuelke op 31-08-2020 00:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:51:
[...]

Helaas kan dit niet. De reden is dat op ovals het aantaal deelnemers fors beperkt is. Ter vergelijking op de Lucas Oval van dit seizoen waren de splits maximaal een 16 wagens (om en nabij). Wij kunnen daar niet met 50 man rondrijden met een rondje van 18s. Afgezien van het dat iRacing in de drie Iny Pro ovals van dit seizoen maar 40 wagens toestaat.
Logische verklaring, weer wat geleerd!

Ben wel benieuwd hoe de eerste race gaat verlopen. Met 50+ open wheelers op Road Atlanta afstormen op bocht drie. Enige open wheel ervaring die ik heb is met de Skip. Met 20 man zag je al vaak genoeg chaos in de eerste ronde, ben benieuwd hoe wij dat gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Beltoni schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:03:
[...]

Logische verklaring, weer wat geleerd!

Ben wel benieuwd hoe de eerste race gaat verlopen. Met 50+ open wheelers op Road Atlanta afstormen op bocht drie. Enige open wheel ervaring die ik heb is met de Skip. Met 20 man zag je al vaak genoeg chaos in de eerste ronde, ben benieuwd hoe wij dat gaan doen!
Ik hoop dat iedereen rustig blijft en niet meteen voor positie gaat strijden, daar gaat het vaak mis merkte ik, vooral aan het begin van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Luckeh schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 23:51:
[...]

Helaas kan dit niet. De reden is dat op ovals het aantal deelnemers fors beperkt is. Ter vergelijking op de Lucas Oval van dit seizoen waren de splits maximaal 16 wagens (om en nabij). Wij kunnen daar niet met 50 man rondrijden, het zijn maar rondjes van ca 18-25s.

Afgezien van het feit dat iRacing in de drie Iny Pro ovals van dit seizoen maar 40 wagens toestaat. Daar is onze groep te groot voor.

Edit: typo's en verduidelijking.
Verwacht je wel alle deelnemers op de ovals? Ik lees her en der al berichten dat ze die banen niet willen kopen of geen zin hebben in de ovals.

Ik snap ook dat je er niet op gaat gokken.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Even een Recap van mij de afgelopen maanden....heb iracing in mei al aangeschaft maar ben totaal verkeerd begonnen en gewoon gelijk vol gas races doen zonder ervaring :)

Ik had "raceervaring" dacht ik...op de playstation en controller en al die oude race games.....jarenlang eruit geweest nooit gedacht dat simracing zich zo zou ontwikkelen en totaal met andere dingen in het leven bezig geweest....en andere games gespeeld zoals Counterstrike of World of warcraft die veel tijd kostte.Tuurlijk zag ik die Simulator spellen via youtube en bijvoorbeeld Max verstappen maar dacht dat het niet haalbaar was voor mij(te duur) totdat ik me er wat meer in ging verdiepen omdat het toch mogelijk was om zelf te kunnen racen thuis! 8)7

Had ik dat maar jaren eerder gedaan....Wat gaaf dat ik via steam Iracing kon kopen aangezien ik geen creditcard heb en ik dus iracing al jaren geleden gezien had!
Toen rolde ik langzaam een beetje in de wereld en toen ik de filmpjes zag van @JoepW en ik meer research deed kwam ik bij de Got league uit en besloot me erop aan te melden.Ik had een logitech g29 gekocht en speelde de eerste weken gewoon op een 17 inch monitor op een bureau iracing in de Mx5 en kwam tot de conclusie dat het veel moeilijker en leuker is dan ik van te voren dacht! Uitdaging YES
Toen een wheelstand gekocht(slechte keus achteraf) en nadien toch maar een playseat en een ultrawide monitor.achteraf gezien had ik gelijk iets beter kunnen kopen maar was nog niet zo thuis in alles(nog steeds niet echt hoor) maar heb door de league en vooral door te luistereren naar de medetweakers en veel te lezen toch een hoop bijgeleerd!

Uiteindelijk heb ik de eerste 3 weken in de league nog niet meegedaan omdat ik wel van een koude kermis thuiskwam de eerste weken met Iracing....je kan dus niet zoals met Gran turismo op de ps4 effe half uurtje oefenen en dan vlammen op de track.Die fout heb ik echt te veel gemaakt en dus ook veel irating vaak verloren of gewoon door eigen onkunde races verziekt.Ik heb me sindsdien langzamer maar zeker toch iets anders opgesteld en ben gaan oefenen om in ieder geval mee te kunnen komen..
Dit ging ook met vallen en opstaan maar heb de stijgende lijn wel gevonden.....De snelheid zit potentie in....nu nog consistenter worden!

Conclusie Iracing :
- leercurve groot en uitdagend.
- hoop nieuwe banen voor mij
- leuke gezellige en vooral volwassen community
- Beste simulator en raceervaring
- anders leren rijden en voorbereiden
- close racing moeten leren

Doelstelling volgend seizoen en verder :
- rookie ontdek kijk seizoen is over dus nu meer focus op wat ik leuk vind en wil rijden.
-Beter eindigen en meer competitief zijn in de league.
-beetje bij beetje me rig verbeteren.
-consistentie

Zoooo zijn vast wel wat dingen die ik vergeet nu met zon post maargoed ben me Ei kwijt. ;) Tot slot wil ik iedereen bedanken voor de afgelopen tijd....de feedback de gezelligheid en de leuke races of gesprekken en dan met name ook de Organisatie.Diep respect voor het werk dat jullie doen om de Got zou leuk mogelijk te maken voor onze gezamenlijke hobby en de tijd die jullie investeren in de leuke evenementen en de flyers etc! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

P.s. Gefeliciteerd Robin met het winnen van de verloting...tis je gegund!

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 06:50
Naar aanleiding van @Danny Hdoorn

Heb zelf twee jaar geleden eens een maand of twee iRacing gedaan. Met een paar mede-tweakers die al ervaring hadden en mij snel op weg konden helpen. Via de Mazda toen vrij snel uit Rookie gekomen en doorgestroomd naar de IMSA en daar een paar lange en geweldige races gereden. Alles met een oude G25, maar wel meteen met een Rift in VR (dat is echt ultiem). Gestopt omdat iRacing tijd en geld kost. Keuzes.

Dit jaar besloten om toch eens een serieuze sim-rig te kopen. Een Sim-Lab GT1 met Fanatec set en verder nog steeds in VR. Rijdt heerlijk. Naar aanleiding van een nieuwe interesse in open wheel racing (F1/Max) dit keer gekozen voor de open wheel route.

Mazda opnieuw doorgewerkt en na drie races uit rookies met twee keer winst. Daarna de skippies. Dat begon pittig, maar na een paar races kwam ik goed in het ritme. Reed na een paar dagen constant in de top-split (van de ong. 6 splits) en heb afgelopen vrijdag de top split met geluk ook eens gewonnen!

Sinds deze week de overstap naar F3 gemaakt. Dat is een flinke stap! Rijdt ondertussen heerlijk, heb het gevoel dat ik in controle ben over de auto en de setup, maar kan waarschijnlijk nog niet heel competitief meedoen, gezien de tijden in de practice sessies. Misschien heeft iemand nog tips voor de F3?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pauluzmuller
Een dag voordat ik op vakantie ging had ik dan eindelijk mn simrig binnen! Ik had denk ik een 30min een practice sessie opgezet, maar meer had ik nog niet gereden.

Gister dan dus mijn allereerste race in mijn nieuwe simrig en met de Beemer op Charlotte. Poh wat is dat wennen. Geen flex in mijn remmen meer, veel rustiger in mijn kuipstoel. Geen last van mijn rug. Maar.....
Gesloopt van mijn terugreis en 's morgens ook nog de eerste voetbalwedstrijd weer te hebben gehad was mijn concentratie niet optimaal. Uiteindelijk ook door vermoeidheid 30 minuten voor het einde gestopt.

Ik merk overigens wel dat ik heel veel moeite heb met warme banen. Toen met de LeMans avonden reed ik ook echt als een krant, maar tijdens de 24hrs ging het gewoon vrijwel perfect. Nu weer met Charlotte, zoals Joep al aangaf, onderstuur onderstuur onderstuur, in het begin. Pas toen ik eigenlijk te moe was om te rijden, reed ik mijn beste tijden.

Wellicht dat iemand mij keer wat tips kan geven hoe hier mee om te gaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
pauluzmuller schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:44:

Klinkt misschien heel voor de hand liggend: maar 1 tandje gas terug nemen. Op de plekken waar je onderstuur ervaart, gewoon iets rustiger erdoorheen. Tussen vol pushen en 'lift and coast' zat maar iets van 0,5 seconden in laptime bij mij gisteren.

In iRacing wordt je meestal niet veel langzamer als je net ff wat rustiger/soepeler rijdt. Slow in, fast out etc. Houdt je banden ook beter in het window en zorgt dat ze minder slijten.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eens met bovenstaande. De eerste rondjes die ik op een baan rijdt waarop ik een tijd niet heb gereden, of met een nieuwe auto, zijn vaak de snelste. Daarna ga je pushen, te hard de bocht in, banden worden te warm, je gaat foutjes maken, etc. Kunst is alleen om te herkennen wat dan precies de grens is tussen rustig en snel of hard en minder snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
Thanks Jim / Arjan.
Ik ga er nu wat meer op letten. Ik zit nu eindelijk goed in mn rig ;) en heb eindelijk geen flex in mn pedalen.
Ik moet nu gewoon uren gaan maken en muscle memory krijgen. In de playseat was het vrij lastig.

Hopelijk leidt dit naar consistenter remmen (gok zelf dat dit ook een issue was/is). Wat hopelijk ook resulteert naar beter omgaan met track temp.

[ Voor 9% gewijzigd door pauluzmuller op 31-08-2020 11:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wormaap
Misschien ben ik te snel en te enthousiast. Maar het lijkt erop dat de poll op de site al gesloten is. Is het daarmee definitief de Indy Pro geworden? :P
Die rijdt komende week overigens op de Nordschleife. Dus wel een heel gave manier om de wagen te leren kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 06:50
pauluzmuller schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:44:
Bovenstaande zijn al goede reacties. Maar ook de setup kan veel helpen. Naar mijn idee is de baseline setup meestal wat te veilig afgesteld. Als de achterkant te stevig op de weg ligt, dan draai je in de bochten ook niet net zoals je wil of verwacht.
Mijn idee is altijd om eerst te zorgen dat ik de auto met een baseline of veilige setup onder controle heb. Daarna langzaam de veiligheid wat eruit halen. Dan voelt de auto dus eigenlijk slechter aan, maar wordt wel sneller. En meestal draait hij dan ook beter de bocht in. Warme baan met niet-optimale banden, dan kan het natuurlijk ook juist gevaarlijk worden als je de setup minder stabiel maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swoesh
Wormaap schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:10:
Misschien ben ik te snel en te enthousiast. Maar het lijkt erop dat de poll op de site al gesloten is. Is het daarmee definitief de Indy Pro geworden? :P
Die rijdt komende week overigens op de Nordschleife. Dus wel een heel gave manier om de wagen te leren kennen :)
Heb net de eerste race in de Indy Pro gedaan en ga aankomende week ook de Nordschleife lekker rijden.

De auto is echt heel makkelijk en vergeeft veel, je kunt makkelijk met een wiel off-track zonder dat je meteen afgestraft word, hij gaat ook niet bij het minste of geringste rond als je op het gas gaat zoals bijv. de F3. Slides zijn heel makkelijk op te vangen.

Compleet andere auto dan de GTE maar is denk ik voor de gemiddelde rijder veel makkelijker rond te rijden dan de GTE.

iRacing Profiel

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t5ddZq0UJokASiBPnM6JQsDGREA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tNeksInVjOWNhhGurq3fY6Vj.png?f=fotoalbum_large

POLL UITSLAG

De poll voor 2020 Seizoen 4 is gesloten - en de winnaar was al enige tijd duidelijk. Iederen bedankt voor het stemmen! Maar liefst 116 personen brachten via de GoT site hun stem uit. De resultaten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aRookeundHF13diuKaGv2m1P19w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gvRPV9IHCtbgEy9ApyiGgKbb.png?f=user_large

We doen wederom geen KNVB interpretatie en we rijden in de GoT league volgend seizoen in de Indy Pro 2000 single seater.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XX3KiijHXjDbejAJJAMEbljWdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XyJVawcTKbp9W8m5vJPRhzFJ.jpg?f=user_large

Seizoen 2020 S4

Seizoen 2020 S4, in het kort
  • 2 avonden per week: zondag en maandag. Je beste avond telt!
  • Indy Pro 2000, open setups
  • 2 heats per avond van 1x 15 minuten een van 30 minuten. Waarbij we in de 2de heat een pitsstop afdwingen en de Top 10 reversed start.
  • We volgen voor de roadtracks het Indy Pro 2000 Championship
Format
Het format voor volgend seizoen is grotendeels gelijk aan dit seizoen, wat grofweg inhoud:
19:30 - Open Practice (90m)
21:00 - Lone Quali (2laps)
21:10 - Sprint Race (15m)
21:30 - Feature Race (30m).

De tankinhoud zal circa 22mins zijn aan brandstof. Dus in de feature race is een pitstop noodzakelijk.

Wat nieuw is dit seizoen is een update aan de puntentelling na feedback vanuit de community. De sprint race - en hierdoor ook de quali - krijgen hierdoor iets meer gewicht.
Voor alle races geldt dat er maximaal 62 deelnemers per avond mogelijk zijn. We zaten afgelopen seizoen al een paar keer bijna (één keer zelfs op) dit maximum. VOL = VOL, dus wees er op tijd bij!
Haak je vóór de race af, withdraw dan ook even netjes uit de sessie om plek te maken.

Week schema
Het schema voor volgend seizoen is het onderstaande.
  • Week 1 Road Atlanta
  • Week 2 Canadian Tire Mosport
  • Week 3 Road America
  • Week 4 Imola GP
  • Week 5 Detroit
  • Week 6 Brands Hatch
  • Week 7 Okayama
  • Week 8 Watkins Glen Classic Boot
  • Week 9 Spa Franchorchamps GP pits
  • Week 10 Sebring
  • Week 11 Phillip Island
  • Week 12 Interlagos
De ovals uit het formele schema van week 4, 7 en week 10 zijn vervangen door road tracks. We hebben hierbij gekozen om circuits van het afgelopen seizoen te hergebruiken gecombineerd met een gratis track. Dit om de kosten voor nieuwere leden zo laag mogelijk te houden.
Het schema is nog enigzins onder voorbehoud, mochten er nog wijzigingen in het officiele schema volgen dat nemen wij die principe over.

Onze keuze om géén ovals te rijden mag bekend zijn:
  • De ovals in het Indy Pro 2000 kampioenschap zijn korte ovals van 18-25s. Met 30+ man is de oval simpelweg te vol. Gevolg dat je een (te) groot deel onder geel rijd.
  • Op deze ovals laat iRacing maximaal 40 deelnemers toe. Onze participatie is hoger dan dit.

Regels
  • Simpel en eenvoudig. Elke Heat score je punten, maar Heat 2 geeft de meeste punten en Heat 1 minder.
  • Je moet wel 70% van de raceafstand per Heat afgelegd hebben om punten te krijgen in een Heat.
  • Daarnaast zijn er bonus punten te verdienen: 2 Punten voor pole in de eerste Heat en 2 punten voor de snelste ronde gerekend over alle 2 de heats
  • Als je 2 avonden meedoet in een week telt enkel jouw beste avond.
  • We hanteren 3 drop-races, dat wil zeggen de slechtste 3 weken zullen niet meetellen. No Shows worden als 0 punten geteld.
  • Dit seizoen is er geen limiet op het aantal incidenten per Heat/race en ook worden er geen strafpunten of bonuspunten verdeeld voor veel of weinig incidenten.
Puntentelling voor 2020 S4:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tmSSKa4__y63-iduhTSkRqpB1I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yavT9h5uSGHbVlxXvJoE3qJN.png?f=user_large

Voorwaarden om mee te mogen doen zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/2ff8d8e59ae20f54663641a6c3575808fd8faa87/?url=https%3A%2F%2Fwww.got-racing.eu%2Fwp-content%2Fuploads%2FGoT_Weekly_Tournament.png

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Hoewel ik het jammer (maar uiteraard begrijpelijk!) vind dat de ovals niet gaan lukken, moet ik zeggen dat't met Sebring, Imola en Okayama zeker leuk gaat worden. Twee van mijn favoriete circuits (Sebring en Imola) en één waar ik in de Skip ook heel veel lol heb gehad. Goede keuzes! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wormaap op 31-08-2020 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
Puntentelling ziet er zo een stuk beter uit!

Hopen dat we de eerste races weer met een vol veld aan de start staan, met 62 man door de esses op Road Atlanta!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik heb alweer veel zin in volgend seizoen!

Overigens hebben we gisteren een vergelijking gemaakt tussen de "oude" puntentelling en de nieuwe. De meeste rijders bleven op dezelfde plek staan of kwamen één plek hoger of lager uit maar in de einduitslag zou het niet veel uit maken.

Maar we zijn het er wel over eens dat deze puntentelling qua verhouding beter is.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 333 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies