Een wat late reactie maar toch:
Maandagavond ging prima, wel de kwali verprutst door een off track maar alsnog een 9e plek.
Race 1: 5e geworden achter de snelle mannen. Al flink wat beter dan de zondag.
Race 2: Voorzichtige start vanaf p6, zie @
Luckeh naast me, hou wat ruimte, en gelijk @
TonCoronel er ook voorbij, dohhh

.
Niet veel later ook @
SanVan er ook nog voorbij in de eerste ronde. P9. Toen een paar ronden achter Maykel gehangen tot ik hem ernaast kon zetten in de eerste bocht. In diezelfde ronde op de backstraight zag ik langzaam een 4-wide ontstaan, opzich wel mooi om te zien op een road circuit. Alleen liep dat niet helemaal goed af, en de 3 mannen die mij de eerste ronde inhaalde hadden innig contact met de vangrail. Mijn teamgenoot Jeroen kon door, en die kon ik op S/F passeren.
Toen kwam ik vast te zitten achter die gele, platgeslagen M&M kever van @
Raimond613 . Allemachtig, ik kwam er niet voorbij

Ik besloot 2 ronden eerder te gaan pitten, in de hoop om Raimond zo in te halen. Met veel risico de pit entry genomen, en de outlap zo hard mogelijk. Maar Raimond was zo slim om de ronde erna ook direct de stop te maken, en kwam weer precies voor mijn neus de baan op haha. Dat viel dus ff tegen.

Maar na een flink potje racen kon ik hem er gelukkig toch nog naast zetten en jacht maken op @
Ruud Mulders . Deze lag samen met @
JPM85 wel een dikke 6 a 7 seconden voor me, maar de BMW reed lekker maandagavond dus volle bak erop.
Ik zag in de laatste ronde dat Ruud ineens op de bumper van Joeri zat, en ik zat op 2,5 a 3 seconden van Ruud, veel te ver weg nog om überhaupt iets te doen.
Maarrr in de chicane is er helaas contact tussen beide heren voor mij, en ik kon er links omheen en pak zowaar mijn 2e zege dit seizoen
En door die laatste race, met dikke punten, toch nog Niels voorbij gegaan in het kampioenschap
@
Phydomir gefeliciteerd!
Mooi seizoen gehad, met mooie races en dito gevechten. Ben wel wat te lang in de Ferrari blijven hangen, toch wat aan de eigenwijze kant hiero, anders had ik wellicht nog een fractie meer punten kunnen scoren. Maar op naar volgend seizoen! Organisatie bedankt voor afgelopen seizoen
[
Voor 3% gewijzigd door
GK86 op 26-08-2020 19:40
. Reden: Letterbak niet in orde ]