never mind...Blerf schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:49:
Wij @GrillSkippy en ik zelf zoeken nog een 3de persoon @Luckeh mocht je nog lonerangers hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Doubleoz op 23-08-2020 12:58 ]
never mind...Blerf schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:49:
Wij @GrillSkippy en ik zelf zoeken nog een 3de persoon @Luckeh mocht je nog lonerangers hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Doubleoz op 23-08-2020 12:58 ]
Hebben we ook een teamnaam?Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:11:
[...]
Fijn dat je mee doet Robin. Ik heb je bij Erik en Danny in het team gezet!
En je gaat 't vast leuk vinden :-)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Cool! Wist niet eens dat de Groninger Studenten Rugby Club ook e-sports deed uitzendenJoepW schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:28:
[...]
We kunnen nog best wat rijders / teams gebruiken voor de Demolition Derby!
Geef je op met een Team OF solo en wij delen je in.
De Demolition Derby zal live worden uitgezonden door GSRC!
Dat doen ze ook niet.JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:57:
[...]
Cool! Wist niet eens dat de Groninger Studenten Rugby Club ook e-sports deed uitzenden
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Danny kwam met "Team Tow", stuur me maar een berichtje als jullie iets anders willen.Phusebox schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:23:
[...]
Hebben we ook een teamnaam?
Wrecking Ball Racing?
Ik vind het allemaal primaLuckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:08:
[...]
Danny kwam met "Team Tow", stuur me maar een berichtje als jullie iets anders willen.
Reden om vanavond even te skippen. Morgen weer van de partij.Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:09: om circa 20:30 is de groene vlag voor de Indy 500.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 14% gewijzigd door Raimond613 op 23-08-2020 22:22 ]
Geen probleem, het ging er lekker fel aan toe in de openingsronde en dat mag ook wel. Het incident is dan balen, maar kan gebeuren. In principe had ik ook gewoon verder kunnen gaan, maar was mijn race definitief over 500 meter verderop.Raimond613 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:21:
Sorry @JPM85 voor de aanrijding in lap 1 main race. Tijdens de race dacht ik dat jou hier veel te verwijten was maar na het zien van de replay zie ik dat jij netjes links blijft en ik teveel instuur om de bochtencombi nog enigszins snel door te komen... ik had je meer ruimte moeten geven.
Helaas zie ik op dat soort momenten helemaal niks naast me met 1 scherm en een FoV van 54 dus het is altijd een beetje gokken en daar had ik meer marge in moeten houden.
Verdere samenvatting; boutavondIk dacht dat ik snel was maar kon niet eens top 10 tijden rijden. Enige mooie was dat ik met een strakke pitstop zo'n 5 seconde won op het groepje voor me die ik daarmee alle 3 inhaalde.
Even iets heel anders: hoe kan het dat er soms deelnemers zijn die ik niet kan terugvinden in de deelnemerslijst op de got-iracing site?
Ik raakte je niet een 2de keer toen, volgens mij werd je door iemand aan de andere kant omgeduwd. Maar inderdaad we moesten erg grashappen daar en remmen op het gras lukt helaas nog steeds niet.JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:46:
[...]
Geen probleem, het ging er lekker fel aan toe in de openingsronde en dat mag ook wel. Het incident is dan balen, maar kan gebeuren. In principe had ik ook gewoon verder kunnen gaan, maar was mijn race definitief over 500 meter verderop.
Ik stuiterde over het gras terug de baan op, maar kreeg hierbij een zet van @Speedy55. Kan gebeuren, want hij kwam ook van het gras, maar daarna hou ik mijn lijn om niet direct terug de racelijn op te schieten met een groot snelheidsverschil. Ik weet niet waarom, maar werd er toen nogmaals afgebeukt door @Speedy55?
Ja eerste race sneed die persoon mij gewoon af naar turn 3 toe, kon geen kant meer op en duwde hem daardoor om. Race 2 was in de esses echt een feest, konden met zijn 3en alleen nog maar het gras op.Beltoni schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:30:
Na een aantal keer pech, nu in twee races de dans ontsprongen. Beide races vrij rustig mijn laps kunnen doen, enkel inhalen wanneer iemand een fout maakt. Nadat ik mijn quali verpeste startte ik vanaf P19. Met P14 en P12 als eindresultaat ben ik redelijk tevreden.
Incident race 1, dit gebeurde vlak achter mij.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.53.02]
Incident race 2, ditmaal vlak voor me. Omdat ik eerste rang zat moest ik snel een keuze maken. Eigenlijk kom ik twee keer wel erg goed weg.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.16.01]
Leuk baantje. Paar weken geleden in de Porsche gered. Daarvoor was het denk ik Forza 5, enige tijd geleden.
Heb je een voorbeeld van een deelnemer die niet op de site staat?Raimond613 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:21:
Sorry @JPM85 voor de aanrijding in lap 1 main race. Tijdens de race dacht ik dat jou hier veel te verwijten was maar na het zien van de replay zie ik dat jij netjes links blijft en ik teveel instuur om de bochtencombi nog enigszins snel door te komen... ik had je meer ruimte moeten geven.
Helaas zie ik op dat soort momenten helemaal niks naast me met 1 scherm en een FoV van 54 dus het is altijd een beetje gokken en daar had ik meer marge in moeten houden.
Verdere samenvatting; boutavondIk dacht dat ik snel was maar kon niet eens top 10 tijden rijden. Enige mooie was dat ik met een strakke pitstop zo'n 5 seconde won op het groepje voor me die ik daarmee alle 3 inhaalde.
Even iets heel anders: hoe kan het dat er soms deelnemers zijn die ik niet kan terugvinden in de deelnemerslijst op de got-iracing site?
Volgens mij ben jij de Gulf Porsche toch?Speedy55 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:12:
[...]
Ik raakte je niet een 2de keer toen, volgens mij werd je door iemand aan de andere kant omgeduwd. Maar inderdaad we moesten erg grashappen daar en remmen op het gras lukt helaas nog steeds niet.
Dat heb ik niet doorgehad dat we elkaar alsnog raakte voor een 2e keer, maar omdat nu een beuk te noemen 😝. Ik heb namelijk de 2de aanraking niet eens gevoeld en had het idee dat we gewoon netjes naast elkaar reden. Maar goed mijn excuses daarvoor dan, kwam namelijk wel een klein beetje naar je toe. Evengoed raar dat je van zo een simpele aanraking al kan spinnen in iracing.JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:32:
[...]
Volgens mij ben jij de Gulf Porsche toch?
[Streamable]
Dat was ik vrees ik (zwart/witte bmw) Moet echt nog werken aan m'n spacial awareness. Dus helaas 100% m'n fout door je geen ruimte te geven, excuses!! Was m'n eerste race in het GOT tournooi en moet zeggen dat ik me desondanks goed heb geamuseerd tijdens het racen. Zeer leuk concept trouwens met een korte race en een feature race. Ik merk wel dat ik zeer snel fouten begin te maken eens ik onder druk kom te staan of als ik dicht bij andere auto's rijdt. Dit zal ws nog een stuk ervaring zijn die ik mis?Speedy55 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:16:
[...]
Ja eerste race sneed die persoon mij gewoon af naar turn 3 toe, kon geen kant meer op en duwde hem daardoor om. Race 2 was in de esses echt een feest, konden met zijn 3en alleen nog maar het gras op.
Zo lang mogelijk doorrijden. Dus volle tank starten. Omdat je toch geen bandenwissel hoeft te doen.Elbaceever schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:48:
[...]
Dat was ik vrees ik (zwart/witte bmw) Moet echt nog werken aan m'n spacial awareness. Dus helaas 100% m'n fout door je geen ruimte te geven, excuses!! Was m'n eerste race in het GOT tournooi en moet zeggen dat ik me desondanks goed heb geamuseerd tijdens het racen. Zeer leuk concept trouwens met een korte race en een feature race. Ik merk wel dat ik zeer snel fouten begin te maken eens ik onder druk kom te staan of als ik dicht bij andere auto's rijdt. Dit zal ws nog een stuk ervaring zijn die ik mis?
Verder vroeg ik mij tijdens de feature race nog het volgende af: op welke basis kiezen jullie de hoeveelheid fuel om mee te starten? (Gezien een pitstop toch verplicht is?)
Op naar de volgende
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Het zat je gisteravond inderdaad niet mee Ton, maar goed je weer te hebben gezien na enkele weken afwezigheid.TonCoronel schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:02:
Wat een drama voor mij zeg haha, na een week of 4-5 helemaal niet gereden te hebben gisteren weer voor het eerst achter de simulator.
Uiteindelijk een P2 in quali gereden dus dat was wel lekker.
Vervolgens in de eerste ronde van de eerste race schiet de USB kabel van mijn stuur uit de verlengkabel (had ik niet goed vastgezet nadat ik de simulator heb verplaatst). waardoor schakelen niet meer mogelijk was, ik teveel snelheid een bocht indook en controle verloor.
Race 2 op P18 gestart, na een paar rondes op P8 en vervolgens crashed de PC... ik had de CPU overclocked op 5ghz draaien maar ik dacht dat dit stabiel was (4 uur non-stop goed gedraaid), blijkbaar niet dus. Vanavond maar herkansing.
Ja kan gebeuren hoor, no worries, mis schijnbaar zelf ook wel eens wat, inderdaad op naar de volgende.Elbaceever schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:48:
[...]
Dat was ik vrees ik (zwart/witte bmw) Moet echt nog werken aan m'n spacial awareness. Dus helaas 100% m'n fout door je geen ruimte te geven, excuses!! Was m'n eerste race in het GOT tournooi en moet zeggen dat ik me desondanks goed heb geamuseerd tijdens het racen. Zeer leuk concept trouwens met een korte race en een feature race. Ik merk wel dat ik zeer snel fouten begin te maken eens ik onder druk kom te staan of als ik dicht bij andere auto's rijdt. Dit zal ws nog een stuk ervaring zijn die ik mis?
Verder vroeg ik mij tijdens de feature race nog het volgende af: op welke basis kiezen jullie de hoeveelheid fuel om mee te starten? (Gezien een pitstop toch verplicht is?)
Op naar de volgende
Ronald Verweij kon ik gisteren niet op de got site vinden. Ik heb het eerder dit seizoen met een andere deelnemer ook al eens gehad. Ik wil dan de GoT nickname opzoeken maar kan de rijder niet in de lijst vinden.Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:28:
[...]
Heb je een voorbeeld van een deelnemer die niet op de site staat?
Gebruik je een spotter? Crewchief had geroepen dat er iemand naast je zat. Dan zie je hem niet maar het wordt je wel verteld. Wat ook kan helpen is een wat hogere fov in je virtual mirror.
Gisteren tijdens de practice mee zitten stoeien. Config deel [iRacingSim64DX11.exe] overgenomen maar het maakte niets uit, het functioneerde bij mij niet. Nog de boel herstart maar dat wilde ook niet helpen helaas.Raimond613 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:20:
[...]
In de gamesettings.ini file heb ik het volgende gezet:
code:
1 2 [iRacingSim64DX11.exe] game.enabled=1
....
[ Voor 8% gewijzigd door anc op 24-08-2020 10:16 ]
Dat stukje doet TSNotifier ook automatisch voor je; start TSN op, en elke app die je daarna start voegt hij zelf toe in de ini file. Mogelijk is het bij jou een iets afwijkende naam van de sim door een andere exe ofzo?anc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:12:
[...]
Gisteren tijdens de practice mee zitten stoeien. Config deel [iRacingSim64DX11.exe] overgenomen maar het maakte niets uit, het functioneerde bij mij niet. Nog de boel herstart maar dat wilde ook niet helpen helaas.
Vanavond ga ik verder proberen. Ook al kan ik waarschijnlijk de race niet joinen.
Nope geen afwijkende naam, heb nog gecheckt. Vanavond kijk ik weer verder, roep wel even in TS als ik er niet uit kom.Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:00:
[...]
Dat stukje doet TSNotifier ook automatisch voor je; start TSN op, en elke app die je daarna start voegt hij zelf toe in de ini file. Mogelijk is het bij jou een iets afwijkende naam van de sim door een andere exe ofzo?
Wordt TS notifier als admin opgestart? Dat was voor mij uiteindelijk de oplossing.anc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:02:
[...]
Nope geen afwijkende naam, heb nog gecheckt. Vanavond kijk ik weer verder, roep wel even in TS als ik er niet uit kom.
Don't worry. Ik ben er ook nog.Mr.Conroe schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:18:
Gisteren voor de Indy 500 gekozen, zeker ook omdat ik de esses op Road Atlanta nooit zonder off-track door kom. Bovendien had ik al een halve dag lopen klooien met project "zelfbouw RSR stuur" dus de vrouw des huizes wilde ook nog wat quality time.
Probeer er vanavond bij te zijn, maar als ik zo de tijden zie die er gereden worden dan kan ik mijn auto wel vast als bezemwagen aan gaan kleden.
Daarom paar races geleden overgestapt naar de BMW. Motor voorin, lekker pushen zonder te veel risico. In alle auto's kan je hard gaan maar de BMW is echt easy mode, vind ik. Laatste tijd wat minder tijd om te oefenen, dan kan je met de BMW (en mijn beperkte iRacing skills) nog steeds goed meekomen.Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:11:
[...]
Don't worry. Ik ben er ook nog.
Gisteren de practice deels meegedaan en dat ging beter als mijn testsessie nu. Nu alleen maar spins en offtracks en kom niet verder dan een 1:20 met geluk. Gisteren ergens in de mid 1:18 gereden.
Grote problemen met de esses. En spin bij het minste geringste...
Ik zag je gisteren in de porsche, maar vorige race reed je toch in andere auto?Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:11:
[...]
Don't worry. Ik ben er ook nog.
Gisteren de practice deels meegedaan en dat ging beter als mijn testsessie nu. Nu alleen maar spins en offtracks en kom niet verder dan een 1:20 met geluk. Gisteren ergens in de mid 1:18 gereden.
Grote problemen met de esses. En spin bij het minste geringste...
Die heb ik een tijdje terug eens getest maar kon ik echt helemaal niks mee. Kreeg geen enkele bocht normaal genomen.Beltoni schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:19:
[...]
Daarom paar races geleden overgestapt naar de BMW. Motor voorin, lekker pushen zonder te veel risico. In alle auto's kan je hard gaan maar de BMW is echt easy mode, vind ik. Laatste tijd wat minder tijd om te oefenen, dan kan je met de BMW (en mijn beperkte iRacing skills) nog steeds goed meekomen.
Denk dat het aandeel dat de auto heeft in mijn traagheid verwaarloosbaar isMithriel schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:23:
[...]
Ik zag je gisteren in de porsche, maar vorige race reed je toch in andere auto?
Wat Tobias zegt, probeer het eens met de BMW die is vrij vergevingsgezind en wordt over het algemeen aangeraden vanwege zijn stabiliteit.
De Porsche daarentegen..... heeft wat temperament
Maar dan is het wat mij betreft niet logisch om voor de Porsche te kiezen want die is echt lastiger te besturen dan de BMW. Wellicht heb je die auto wel op het verkeerde circuit met de verkeerde setup getest? Ik zou zeggen geef het nog een keer de kans maar ga wel even een practice rijden voordat je mee doet aan de race.Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:31:
[...]
Denk dat het aandeel dat de auto heeft in mijn traagheid verwaarloosbaar is![]()
Ik rem niet constant genoeg, gebruik niet de hele baan, ga te snel of te vroeg op het gas en de rem, kortom genoeg dingen nog die ik eerst onder de knie moet krijgen voordat ik eigenlijk kan gaan kijken welke auto voor mij het snelste is. Nu rij ik maar met welke ik de minste problemen heb.
Gisteren lukt me dat enigszins. Terwijl dat mijn eerste rondjes ooit waren op dit circuit. Vandaag ben ik maar gestopt met oefenen want ik kom niet eens in de buurt van hoe ik gisteren reed.JPM85 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:33:
De kunst van de esses, vooral aanremmen bocht3, is om daar juist 'rustig' in te gaan.
Dus op tijd liften voor het aanremnen, rustig insturen, dan kan je daarna het gas er vol ophouden tot het aanremmen van bocht5.
Als je bocht3 verneukt en je kan niet de snelheid op tijd erop gooien, dan verlies je veel tijd in de esses.
Idem uitkomen bocht 7, de exit van bocht 6 is eigenlijk niet belangrijk, aanremmen en op tijd op het gas bij bocht 7 veel meer. Voor de apex wil je het gas er namelijk al op hebben staan. Je ziet veel mensen ondersturen in bocht7 omdat ze te laat remmen.
Ik heb de BMW helaas niet. En aangezien het seizoen bijna is afgelopen en ik daarna hopelijk klaar ben met GTE weet ik nog niet of ik die wel wil kopen.Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:34:
[...]
Maar dan is het wat mij betreft niet logisch om voor de Porsche te kiezen want die is echt lastiger te besturen dan de BMW. Wellicht heb je die auto wel op het verkeerde circuit met de verkeerde setup getest? Ik zou zeggen geef het nog een keer de kans maar ga wel even een practice rijden voordat je mee doet aan de race.
En je instelling om mee te doen moet zijn omdat je het leuk vind en ervaring wil op doen. Niet om eventueel voor een prijs in aanmerking te kunnen komen.
Uit mijn hoofd;Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:40:
[...]
Gisteren lukt me dat enigszins. Terwijl dat mijn eerste rondjes ooit waren op dit circuit. Vandaag ben ik maar gestopt met oefenen want ik kom niet eens in de buurt van hoe ik gisteren reed.
Vol gas tot bocht 5 overigens... Hoe dan? Haha.
Is trouwens ook een bocht waar ik super veel verlies. Gisteren kon ik wijd gaan over die curbs aan de buitenkant, nu spin ik elke keer als ik die raak... Aanremmen voor die bocht is ook echt lastig.
Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen.Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:34:
[...]
Maar dan is het wat mij betreft niet logisch om voor de Porsche te kiezen want die is echt lastiger te besturen dan de BMW. Wellicht heb je die auto wel op het verkeerde circuit met de verkeerde setup getest? Ik zou zeggen geef het nog een keer de kans maar ga wel even een practice rijden voordat je mee doet aan de race.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2020 14:25 ]
Je moet wel eerst even de banden warm rijden, eerste ronde is wel oppassen ja.Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen.
Hoeveel rondjes heb je getest?Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen.
Beide rijdt ik met de VRS setup, alleen voor de BMW is er maar 1 in tegenstelling tot 3 op de Porsche of Ferrari.
Dus het wordt toch maar aanmodderen met de Porsche vanavond. Ik zal proberen iedereen zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
Uiteraard, maar zelfs na paar rondes spin ik bijvoorbeeld in bocht 1 en ook de laatste bocht opkomen rechte stuk.Linc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:27:
[...]
Je moet wel eerst even de banden warm rijden, eerste ronde is wel oppassen ja.
Stuk of 20 rondjes. Reed vrij rustig rond, seconde of 4-5 boven de tijden die ik met de Porsche reed.ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:28:
[...]
Hoeveel rondjes heb je getest?
Ik kan het gevoel, ik reed eerder altijd in de ferrari en kon helemaal niks met de BMW...
Tip: probeer rustig te rijden, gas eerder los, rem wat eerder en probeer dan langzaam steeds iets meer.
Zo krijg je meer gevoel in die auto want je bent nu van een schichtig hertje (porsche/ferrari) naar een duitse pantzer tank gegaan... dat stuurt inderdaad anders...
Je bent toch eigenwijs he Erik door die BMW voor 1 race te kopen...Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen. Het gaat er nu eerst om dat je veilig rondjes kunt rijden. De snelheid komt daarna wel.
Beide rijdt ik met de VRS setup, alleen voor de BMW is er maar 1 in tegenstelling tot 3 op de Porsche of Ferrari.
Dus het wordt toch maar aanmodderen met de Porsche vanavond. Ik zal proberen iedereen zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Doubleoz op 24-08-2020 14:45 ]
Je hebt inderdaad gelijk. Ik zal hem even een bericht sturen om zich aan te melden op de site. Dank voor je alertheid.Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:46:
[...]
Ronald Verweij kon ik gisteren niet op de got site vinden. Ik heb het eerder dit seizoen met een andere deelnemer ook al eens gehad. Ik wil dan de GoT nickname opzoeken maar kan de rijder niet in de lijst vinden.
Ik heb zowel crew chief als de iracing spotter aanstaan, maar dit ging te snel om daar iets aan te hebben; zover ik me herinner hebben beiden hun mond gehouden in deze situatie.
Hogere fov in mn virtual mirror heb ik ook al maar is helaas ook niet 100% dekkend.
Echt!! nu al over de 50 rondes gereden, maar ook dat gevoel. Maar ben te stijfkoppig om op te geven!Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
Niet iedere rijder in de league heeft een account op ee GoT iRacing site. Ik vraag het meestal wel, maar het is geen verplichting als de bewuste rijder qua iRating en SR voldoet aan de minimale eisen.Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:46:
[...]
Ronald Verweij kon ik gisteren niet op de got site vinden. Ik heb het eerder dit seizoen met een andere deelnemer ook al eens gehad. Ik wil dan de GoT nickname opzoeken maar kan de rijder niet in de lijst vinden.
.....
Inmiddels is er zojuist ook een 'Safe' setup gepubliceerd voor de BMW voor Road Atlanta dus die kan je ook proberen.Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]
Waarschijnlijk geen tijd meer maar thanks. Wellicht nog een half uurtje ergens vrij te maken.Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:28:
[...]
Inmiddels is er zojuist ook een 'Safe' setup gepubliceerd voor de BMW voor Road Atlanta dus die kan je ook proberen.
Vandaar dat ik daar 0.2s op je won elke keerLinc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:46:
Volgas na bocht 3 tot aan bocht 5 kan wel, maar in de praktijk deed ik dat bijna nooit tijdens de race. Ik lifte bijna elke ronde wel een beetje in de rechter knik omdat hij daar nog wel eens wil weg glijden als je iets te lomp over de curb gaat.
NickThissen schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:34:
[...]
Vandaar dat ik daar 0.2s op je won elke keerIn de Porsche was het vrij makkelijk vol gas. Wel beetje opletten want hij kan idd gaan glijden maar dan moet je wel lomp sturen.
Ik heb dan ook gisteravond met mijn lichtjes aangepaste Spa/VIR setup gereden.Mr.Conroe schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:50:
De Road Atlanta R1 setup van VRS voor de BMW is niet hun beste werk, dat was vorig seizoen ook al zo.
Volgens de instructievideo is zowel het gedeelte in de esses na de blinde rechter + de laatste knik naar rechts vol gas. Bij de eerste heb ik gigantisch onderstuur bij de laatste dan weer snap-overstuur. Op zo'n kort baantje maak je die tijd ook nergens meer goed. Dat wordt lekker grasmaaien vanavond.
Ik heb het nooit gecheckt maar volgens mij verandert VRS van week tot week helemaal niet zoveel aan de setups. Eerder dit seizoen reed ik op Watkins Glen in de top 10 en zag pas achteraf dat mijn Mosport setup nog ingeladen was.JoepW schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:17:
[...]
Ik heb dan ook gisteravond met mijn lichtjes aangepaste Spa/VIR setup gereden.
Ik dacht altijd dat het juist verplicht was. Sterker nog, ik dacht dat je niet eens in de iracing league geaccepteerd werd als je niet eerst op de site inschrijft!JoepW schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:22:
[...]
Niet iedere rijder in de league heeft een account op ee GoT iRacing site. Ik vraag het meestal wel, maar het is geen verplichting als de bewuste rijder qua iRating en SR voldoet aan de minimale eisen.
Ah, crew chief of iRacing spotter tekst geeft “stop and go” aan...Phydomir schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:19:
Te veel incs is een drive through. Alleen een keer door de pits heen rijden (niet stoppen bij je mannetje dus) is genoeg.
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Als de iracing spotter dat zegt lijkt het me een bug.Kampover schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:53:
[...]
Ah, crew chief of iRacing spotter tekst geeft “stop and go” aan...
Bedankt.
[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2020 22:17 ]
Je haalde er wel gelijk mee de mensen uit de race, die anders naar de winst hadden gereden.Luckeh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:38:
Tsjah, 4 wijd heb je een goede kans dat het fout gaat. En dit keer ging het goed fout. Zie de video hieronder.
Ik ging iets teveel naar rechts, en corrigeer daarna teveel. Gevolg is dat de auto van Ton een fidgetspinner werd en Sander Atlanta van ondersteboven bekeek. Sorry heren.
[Streamable: 2020-08-24 22-23-40]
Geen probleem man!Ruud Mulders schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:59:
Ja erg dubbel gevoel overgehouden aan vanavond. 2e heat kon ik de leiding overnemen van mijn teammaatje Jeroen. Tot aan de pitstop Joeri M. zo’n twee seconden voor kunnen blijven. Joeri ging eerder naar binnen en na mijn stop zat ik ineens 3 seconden achter hem. 😩 Gat weer wat dicht kunnen rijden en door een foutje van hem kwam ik in de laatste rond pal achter hem. Op het laatste rechte stuk had ik een betere exit waardoor ik erg close op de chicane afkwam. Wellicht door de hogere snelheid remde ik iets minder hard dan Joeri en raakte ik hem licht rechtsachter. Gevolg Joeri spint en ik in de berm. Dubbel omdat ik door kon en Joeri niet. Nogmaals excuses Joeri was geen moment opzet bij.
Allemaal bedankt voor het mooie seizoen, er werd netjes gereden en het was gezellig!
[ Voor 19% gewijzigd door JPM85 op 24-08-2020 23:08 ]
👀👂🏻🏎 pic.twitter.com/ANlYG37ms0
— iRacing (@iRacing) 24 augustus 2020
Felli Dennis/Sander (en Bas) met hun podia. Knap dat jullie volhielden met de Ford terwijl hij soms toch zeker niet de snelste was.JoepW schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:33:Felicitaties voor het Podium!
1) @Phydomir
2) @SanVan
3) @Linc
Ik was te druk naar achter aan het kijken dus had niet echt serieus hoop dat ik je nog ging bijhalen ;-)Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:20:
Zo reed ik op P4 maar in de laatste ronden kwam @BM nog snel dichterbij, ook door wat kleine foutjes van mij.
P4 werd uiteindelijk zelfs nog P3 door de botsende leiders in de laatste chicane
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
@Phusebox kan gebeuren! Misschien proberen iets rustiger te gaan en minder risico te nemen!Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:15:
Excuses aan iedereen voor mijn grove fout weer vanavond, met name @verse48. Sorry, jullie hebben er niks aan.
Ik ging er te hard in en gleed te ver naar buiten, kon niks meer doen voor mijn gevoel. Verder ook paar keer van achter aangetikt maar ook dat was mijn schuld, ging de pit in zonder het te melden en in de eerste heat was ik gewoon traag en remde ik veel eerder dan diegene achter me.
Mag ik vragen welke overlay je gebruikt?Maurice W schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 00:20:
Gefeliciteerd @Phydomir![]()
Tegen het einde van de sprintrace kreeg mijn PC enorme USB-issues (iets met MS Flight Simulator) waardoor mijn avond snel voorbij was.
Enigste highlightje van de avond was wederom een mooie battle met @Doubleoz.
Wij komen elkaar ook altijd tegen![]()
[YouTube: Highlight: iRacing 20S3 | GoT Weekly Tournament | IMSA @Road Atlanta [VR view]]
Rechts is Joel Real Timing (JRT) die in een virtuele desktop draait in mijn Oculus Rift S.Elbaceever schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:10:
[...]
Mag ik vragen welke overlay je gebruikt?race ook in VR en ben op zoek naar een overlay ism obs
[ Voor 10% gewijzigd door Maurice W op 25-08-2020 09:32 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Deze was ik nog vergeten in mijn post. Heel erg bedankt aan de hele organisatiePhusebox schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:10:
Ook ik wil de organisatoren nog bedanken om alles elke keer weer in goede banen (pun intended) te geleiden en voor alle moeite die ze hier ik steken.
Zonder de GoT league was ik denk ik nooit aan iRacing begonnen of waarschijnlijk na 3 maanden weer gestopt want ik beleef, ondanks de nodige dieptepunten, toch de meeste lol aan de races met jullie. Aangezien ik net voor een jaartje verlengd heb zijn jullie voorlopig nog niet van me af, sorry
Extra dank aan @JoepW die me in 3 avonden een hoop heeft geleerd, daar heb ik wel echt veel aan gehad toen ik net instapte. Ook dank aan iedereen die me heeft geholpen met diverse problemen, zoals hardware issues (thanks @Arfman) en diverse tips van teveel mensen om op te noemen.
Ik kijk al echt uit naar een nieuw seizoen en hopelijk met de open wheelers.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Tsjonge jonge jonge dat is toch wel zuurourplayground schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:33:
pff net mijn enige race van de week gedaan op road atlanta.. reed mooi op p4 en toen gebeurde dit:
[Streamable: AT-cm 834557503]
excuus voor de duidelijke frustratie
Uiteindelijk nog 5e geworden nadat ik in de laatste chicane in de laatste ronde nog werd ingehaald.
Door een aantal enthousiaste starters en wat knullige offtracks, liep de inc counter aardig hard omhoog dus met 15/17 incs durfde ik niet al te heftig te verdedigen..
Ondanks dat toch blij met het resultaat.
We doen nog zeker twee races in de Mazda de komende weken, en voor ééntje zie ik jou en @Phydomir nog niet in de deelname lijst staan...SanVan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:13:
[..]maar had eigenlijk het liefst de Mazda gehad.
Dat gaat ook niet gebeuren. Even een weekje rust straks.Luckeh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:33:
[...]
We doen nog zeker twee races in de Mazda de komende weken, en voor ééntje zie ik jou en @Phydomir nog niet in de deelname lijst staan...
Nascar....keep grinding...de ene week frustratie de andere week euforie. Schommel nu net onder de 2.5k met de iR.Beltoni schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:46:
Net de Menard gehaald. Zit dichtbij mijn C license. Zou wel fijn zijn als ik volgend seizoen een keer NASCAR kan rijden. Het is wel echt een uitdaging om SR te halen. Mijn iRating (Oval) zit net boven de 1.5k. Drie races meegedaan en ook drie keer pole gepakt. Het einde van de race zonder incidenten halen is helaas niet te doen. SR nu gedaald van 2.9 naar 2.76... wordt nog een hele klus als het zo blijft gaan.
Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq