iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 331 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Blerf schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:49:
Wij @GrillSkippy en ik zelf zoeken nog een 3de persoon @Luckeh mocht je nog lonerangers hebben :D
never mind...

[ Voor 11% gewijzigd door Doubleoz op 23-08-2020 12:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:23
Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:11:
[...]

Fijn dat je mee doet Robin. Ik heb je bij Erik en Danny in het team gezet!
En je gaat 't vast leuk vinden :-)
Hebben we ook een teamnaam?

Wrecking Ball Racing? :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:39
JoepW schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:28:
[...]

We kunnen nog best wat rijders / teams gebruiken voor de Demolition Derby!
Geef je op met een Team OF solo en wij delen je in.
De Demolition Derby zal live worden uitgezonden door GSRC!
Cool! Wist niet eens dat de Groninger Studenten Rugby Club ook e-sports deed uitzenden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:25

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:57:
[...]

Cool! Wist niet eens dat de Groninger Studenten Rugby Club ook e-sports deed uitzenden ;)
Dat doen ze ook niet.

Zij wel: https://globalsimracingchannel.com/

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Phusebox schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Hebben we ook een teamnaam?

Wrecking Ball Racing? :D
Danny kwam met "Team Tow", stuur me maar een berichtje als jullie iets anders willen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Ontdekt dat het nooit verstandig is om voor de race nog snel een instelling te veranderen .Had de front arb 1 setting softer gezet , na de qualify , mijn race aardig verpest daarmee |:( , ik rijd al niet zo snel , maar kostte me een seconde per ronde .Precies in het snelle deel achterin het circuit was de Bmw ineens onvoorspelbaar.Paar keer offtracks gedaan , hoop plaatsten ingeleverd. :'( tijdens de laatste 5 rondes had ik de nmr 3 achter me op 5 seconden (zou me gaan lappen) en die kon amper dichterbij komen , had dus veel meer in gezeten als mijn uiteindelijke resultaat , toch nog 10e maar wel gelapt :'( Race is wel gewonnen door een medetweaker *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:08:
[...]

Danny kwam met "Team Tow", stuur me maar een berichtje als jullie iets anders willen.
Ik vind het allemaal prima :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JPM85
Deze nog niet gedeeld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:09: om circa 20:30 is de groene vlag voor de Indy 500.
Reden om vanavond even te skippen. Morgen weer van de partij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Sorry @JPM85 voor de aanrijding in lap 1 main race. Tijdens de race dacht ik dat jou hier veel te verwijten was maar na het zien van de replay zie ik dat jij netjes links blijft en ik teveel instuur om de bochtencombi nog enigszins snel door te komen... ik had je meer ruimte moeten geven.
Helaas zie ik op dat soort momenten helemaal niks naast me met 1 scherm en een FoV van 54 dus het is altijd een beetje gokken en daar had ik meer marge in moeten houden.

Verdere samenvatting; boutavond :( Ik dacht dat ik snel was maar kon niet eens top 10 tijden rijden. Enige mooie was dat ik met een strakke pitstop zo'n 5 seconde won op het groepje voor me die ik daarmee alle 3 inhaalde.

Even iets heel anders: hoe kan het dat er soms deelnemers zijn die ik niet kan terugvinden in de deelnemerslijst op de got-iracing site?

[ Voor 14% gewijzigd door Raimond613 op 23-08-2020 22:22 ]

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 10:40
Na een aantal keer pech, nu in twee races de dans ontsprongen. Beide races vrij rustig mijn laps kunnen doen, enkel inhalen wanneer iemand een fout maakt. Nadat ik mijn quali verpeste startte ik vanaf P19. Met P14 en P12 als eindresultaat ben ik redelijk tevreden.

Incident race 1, dit gebeurde vlak achter mij.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.53.02]

Incident race 2, ditmaal vlak voor me. Omdat ik eerste rang zat moest ik snel een keuze maken. Eigenlijk kom ik twee keer wel erg goed weg.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.16.01]

Leuk baantje. Paar weken geleden in de Porsche gered. Daarvoor was het denk ik Forza 5, enige tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Raimond613 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:21:
Sorry @JPM85 voor de aanrijding in lap 1 main race. Tijdens de race dacht ik dat jou hier veel te verwijten was maar na het zien van de replay zie ik dat jij netjes links blijft en ik teveel instuur om de bochtencombi nog enigszins snel door te komen... ik had je meer ruimte moeten geven.
Helaas zie ik op dat soort momenten helemaal niks naast me met 1 scherm en een FoV van 54 dus het is altijd een beetje gokken en daar had ik meer marge in moeten houden.

Verdere samenvatting; boutavond :( Ik dacht dat ik snel was maar kon niet eens top 10 tijden rijden. Enige mooie was dat ik met een strakke pitstop zo'n 5 seconde won op het groepje voor me die ik daarmee alle 3 inhaalde.

Even iets heel anders: hoe kan het dat er soms deelnemers zijn die ik niet kan terugvinden in de deelnemerslijst op de got-iracing site?
Geen probleem, het ging er lekker fel aan toe in de openingsronde en dat mag ook wel. Het incident is dan balen, maar kan gebeuren. In principe had ik ook gewoon verder kunnen gaan, maar was mijn race definitief over 500 meter verderop.

Ik stuiterde over het gras terug de baan op, maar kreeg hierbij een zet van @Speedy55. Kan gebeuren, want hij kwam ook van het gras, maar daarna hou ik mijn lijn om niet direct terug de racelijn op te schieten met een groot snelheidsverschil. Ik weet niet waarom, maar werd er toen nogmaals afgebeukt door @Speedy55?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:46:
[...]

Geen probleem, het ging er lekker fel aan toe in de openingsronde en dat mag ook wel. Het incident is dan balen, maar kan gebeuren. In principe had ik ook gewoon verder kunnen gaan, maar was mijn race definitief over 500 meter verderop.

Ik stuiterde over het gras terug de baan op, maar kreeg hierbij een zet van @Speedy55. Kan gebeuren, want hij kwam ook van het gras, maar daarna hou ik mijn lijn om niet direct terug de racelijn op te schieten met een groot snelheidsverschil. Ik weet niet waarom, maar werd er toen nogmaals afgebeukt door @Speedy55?
Ik raakte je niet een 2de keer toen, volgens mij werd je door iemand aan de andere kant omgeduwd. Maar inderdaad we moesten erg grashappen daar en remmen op het gras lukt helaas nog steeds niet.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Beltoni schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:30:
Na een aantal keer pech, nu in twee races de dans ontsprongen. Beide races vrij rustig mijn laps kunnen doen, enkel inhalen wanneer iemand een fout maakt. Nadat ik mijn quali verpeste startte ik vanaf P19. Met P14 en P12 als eindresultaat ben ik redelijk tevreden.

Incident race 1, dit gebeurde vlak achter mij.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.53.02]

Incident race 2, ditmaal vlak voor me. Omdat ik eerste rang zat moest ik snel een keuze maken. Eigenlijk kom ik twee keer wel erg goed weg.
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.08.23 - 22.19.16.01]

Leuk baantje. Paar weken geleden in de Porsche gered. Daarvoor was het denk ik Forza 5, enige tijd geleden.
Ja eerste race sneed die persoon mij gewoon af naar turn 3 toe, kon geen kant meer op en duwde hem daardoor om. Race 2 was in de esses echt een feest, konden met zijn 3en alleen nog maar het gras op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Raimond613 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:21:

Heb je een voorbeeld van een deelnemer die niet op de site staat?
Gebruik je een spotter? Crewchief had geroepen dat er iemand naast je zat. Dan zie je hem niet maar het wordt je wel verteld. Wat ook kan helpen is een wat hogere fov in je virtual mirror.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Speedy55 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:12:
[...]

Ik raakte je niet een 2de keer toen, volgens mij werd je door iemand aan de andere kant omgeduwd. Maar inderdaad we moesten erg grashappen daar en remmen op het gras lukt helaas nog steeds niet.
Volgens mij ben jij de Gulf Porsche toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:22
@N.Uckerman
Dit hoort in het hardware/aankoop topic. Maar om het maar even kort te beantwoorden: ik heb optie 1.

---

En ontopic. Heb nog nooit 17/17 incidenten gehad. Deze week heb ik zo'n 30 races in de Skip Barber gedaan in de top split. Gemiddeld 3,5 inc. wat ik nog te hoog vindt. Gisteren in de laatste race nog de 16/17 gehaald helaas!

Meest irritant vind ik dat andere coureurs soms zo extra rustig rijden in de eerste ronde dat het teveel afwijkt van de normale verwachting. Dan remmen ze 20 meter voor het rempunt en ook hard. Ik rij naar p10 in Q in de topsplit, wat best snel is en diegene voor mij was nog sneller en weet dus zeer zeker exact hoe de baan gereden moet worden.
En verder zijn er nog genoeg coureurs die op onmogelijke plekken in het circuit proberen te pushen of zelfs in te halen.

Rij gelukkig alsnog veilig en heb een prima SR. Maar tot nu toe in elke van de 30+ Skip races waren er minstens twee grote incidenten en meerdere pitstops/uitvallers.

En dan volgende week op Belle Isle ... ik denk dat het nog wat erger gaat worden daar.

Alsnog, heb mij deze week enorm vermaakt en ook een sterk stijgende lijn gezien. In de eerste week in iRacing 2200 irating behaald en C3,5 SR.
In het nieuwe seizoen over drie weken ga ik de F3 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JPM85 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:32:
[...]

Volgens mij ben jij de Gulf Porsche toch?

[Streamable]
Dat heb ik niet doorgehad dat we elkaar alsnog raakte voor een 2e keer, maar omdat nu een beuk te noemen 😝. Ik heb namelijk de 2de aanraking niet eens gevoeld en had het idee dat we gewoon netjes naast elkaar reden. Maar goed mijn excuses daarvoor dan, kwam namelijk wel een klein beetje naar je toe. Evengoed raar dat je van zo een simpele aanraking al kan spinnen in iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lekker gereden gisteravond.
Hier mijn beide races.

2:14 Heat 1
25:30 Heat 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 17:16
Speedy55 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:16:
[...]

Ja eerste race sneed die persoon mij gewoon af naar turn 3 toe, kon geen kant meer op en duwde hem daardoor om. Race 2 was in de esses echt een feest, konden met zijn 3en alleen nog maar het gras op.
Dat was ik vrees ik (zwart/witte bmw) Moet echt nog werken aan m'n spacial awareness. Dus helaas 100% m'n fout door je geen ruimte te geven, excuses!! Was m'n eerste race in het GOT tournooi en moet zeggen dat ik me desondanks goed heb geamuseerd tijdens het racen. Zeer leuk concept trouwens met een korte race en een feature race. Ik merk wel dat ik zeer snel fouten begin te maken eens ik onder druk kom te staan of als ik dicht bij andere auto's rijdt. Dit zal ws nog een stuk ervaring zijn die ik mis?

Verder vroeg ik mij tijdens de feature race nog het volgende af: op welke basis kiezen jullie de hoeveelheid fuel om mee te starten? (Gezien een pitstop toch verplicht is?)

Op naar de volgende :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 07:47
Elbaceever schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:48:
[...]

Dat was ik vrees ik (zwart/witte bmw) Moet echt nog werken aan m'n spacial awareness. Dus helaas 100% m'n fout door je geen ruimte te geven, excuses!! Was m'n eerste race in het GOT tournooi en moet zeggen dat ik me desondanks goed heb geamuseerd tijdens het racen. Zeer leuk concept trouwens met een korte race en een feature race. Ik merk wel dat ik zeer snel fouten begin te maken eens ik onder druk kom te staan of als ik dicht bij andere auto's rijdt. Dit zal ws nog een stuk ervaring zijn die ik mis?

Verder vroeg ik mij tijdens de feature race nog het volgende af: op welke basis kiezen jullie de hoeveelheid fuel om mee te starten? (Gezien een pitstop toch verplicht is?)

Zo lang mogelijk doorrijden. Dus volle tank starten. Omdat je toch geen bandenwissel hoeft te doen.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 15:29
Wat een drama voor mij zeg haha, na een week of 4-5 helemaal niet gereden te hebben gisteren weer voor het eerst achter de simulator.

Uiteindelijk een P2 in quali gereden dus dat was wel lekker.

Vervolgens in de eerste ronde van de eerste race schiet de USB kabel van mijn stuur uit de verlengkabel (had ik niet goed vastgezet nadat ik de simulator heb verplaatst). waardoor schakelen niet meer mogelijk was, ik teveel snelheid een bocht indook en controle verloor.

Race 2 op P18 gestart, na een paar rondes op P8 en vervolgens crashed de PC... ik had de CPU overclocked op 5ghz draaien maar ik dacht dat dit stabiel was (4 uur non-stop goed gedraaid), blijkbaar niet dus. Vanavond maar herkansing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
TonCoronel schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:02:
Wat een drama voor mij zeg haha, na een week of 4-5 helemaal niet gereden te hebben gisteren weer voor het eerst achter de simulator.

Uiteindelijk een P2 in quali gereden dus dat was wel lekker.

Vervolgens in de eerste ronde van de eerste race schiet de USB kabel van mijn stuur uit de verlengkabel (had ik niet goed vastgezet nadat ik de simulator heb verplaatst). waardoor schakelen niet meer mogelijk was, ik teveel snelheid een bocht indook en controle verloor.

Race 2 op P18 gestart, na een paar rondes op P8 en vervolgens crashed de PC... ik had de CPU overclocked op 5ghz draaien maar ik dacht dat dit stabiel was (4 uur non-stop goed gedraaid), blijkbaar niet dus. Vanavond maar herkansing.
Het zat je gisteravond inderdaad niet mee Ton, maar goed je weer te hebben gezien na enkele weken afwezigheid.

Voor mij was het ook een teleurstellende avond. Kwam pas lekker in mijn ritme 20 min voor het einde maar verloor bij het uitkomen van de chicane 2 ronde voor het einde de auto waardoor ik hem in de muur parkeerde. Daarna met scheef stuur doorgereden maar wel nog een plek of 8 ingeleverd. Race 1 ga ik het verder maar niet over hebben want dat was ook niet noemenswaardig.

Hopelijk ook voor mij vanavond herkansing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Elbaceever schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:48:
[...]

Ja kan gebeuren hoor, no worries, mis schijnbaar zelf ook wel eens wat, inderdaad op naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Luckeh schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:28:
[...]

Heb je een voorbeeld van een deelnemer die niet op de site staat?
Gebruik je een spotter? Crewchief had geroepen dat er iemand naast je zat. Dan zie je hem niet maar het wordt je wel verteld. Wat ook kan helpen is een wat hogere fov in je virtual mirror.
Ronald Verweij kon ik gisteren niet op de got site vinden. Ik heb het eerder dit seizoen met een andere deelnemer ook al eens gehad. Ik wil dan de GoT nickname opzoeken maar kan de rijder niet in de lijst vinden.

Ik heb zowel crew chief als de iracing spotter aanstaan, maar dit ging te snel om daar iets aan te hebben; zover ik me herinner hebben beiden hun mond gehouden in deze situatie.

Hogere fov in mn virtual mirror heb ik ook al maar is helaas ook niet 100% dekkend.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:35

anc

Raimond613 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:20:
[...]

In de gamesettings.ini file heb ik het volgende gezet:

code:
1
2
[iRacingSim64DX11.exe]
game.enabled=1

....
Gisteren tijdens de practice mee zitten stoeien. Config deel [iRacingSim64DX11.exe] overgenomen maar het maakte niets uit, het functioneerde bij mij niet. Nog de boel herstart maar dat wilde ook niet helpen helaas.
Vanavond ga ik verder proberen. Ook al kan ik waarschijnlijk de race niet joinen.

[ Voor 8% gewijzigd door anc op 24-08-2020 10:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Imac2011
Ik ben gisteren na diverse pogingen met verschillende set-ups maar gestopt .Ik heb erg vaak naast de baan gestaan en was het na de zoveelste uitglijder helemaal zat.Wel eerder al op Road Atlanta gereden en toen ging het best aardig.Wat er aan de hand was / is weet ik niet maar werd zwaar geirriteerd.Gelijk daarna Imsa gejoined , redelijk gekwalificeerd ondanks dat ik maar 1 ronde goed reed , 2e ronde in de snelle bocht achterin eraf gegaan.In een hele spannende race met iemand de hele race vlak achter me waarbij ik deze keer gelukkig heel constant kon rijden en zelfs weglopen , uiteindelijk 3e geworden . *O* had ik echt effe nodig.Was uiteraard geen topsplit en weinig echt snelle rijders maar dat boeit me niet .Genoten. 8) Vanavond met frisse moed een herkansing en kijken of ik iets kan vinden om wel rond te komen op Atlanta .We gaan het weer beleven .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

anc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:12:
[...]

Gisteren tijdens de practice mee zitten stoeien. Config deel [iRacingSim64DX11.exe] overgenomen maar het maakte niets uit, het functioneerde bij mij niet. Nog de boel herstart maar dat wilde ook niet helpen helaas.
Vanavond ga ik verder proberen. Ook al kan ik waarschijnlijk de race niet joinen.
Dat stukje doet TSNotifier ook automatisch voor je; start TSN op, en elke app die je daarna start voegt hij zelf toe in de ini file. Mogelijk is het bij jou een iets afwijkende naam van de sim door een andere exe ofzo?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:35

anc

Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:00:
[...]

Dat stukje doet TSNotifier ook automatisch voor je; start TSN op, en elke app die je daarna start voegt hij zelf toe in de ini file. Mogelijk is het bij jou een iets afwijkende naam van de sim door een andere exe ofzo?
Nope geen afwijkende naam, heb nog gecheckt. Vanavond kijk ik weer verder, roep wel even in TS als ik er niet uit kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
anc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Nope geen afwijkende naam, heb nog gecheckt. Vanavond kijk ik weer verder, roep wel even in TS als ik er niet uit kom.
Wordt TS notifier als admin opgestart? Dat was voor mij uiteindelijk de oplossing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Conroe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:46
Gisteren voor de Indy 500 gekozen, zeker ook omdat ik de esses op Road Atlanta nooit zonder off-track door kom :). Bovendien had ik al een halve dag lopen klooien met project "zelfbouw RSR stuur" dus de vrouw des huizes wilde ook nog wat quality time.

Probeer er vanavond bij te zijn, maar als ik zo de tijden zie die er gereden worden dan kan ik mijn auto wel vast als bezemwagen aan gaan kleden. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Wat kan het soms frustrerend zijn... Ik dacht ik pak even een IMSA race op Virginia mee. Gekwalificeerd op p5 met beste rondetijd tot op heden. Na de start op P4 weg, pak ik in 'snake' een klein stukje gras mee waardoor mijn achterkant weg breekt en ik vol tegen de vangrail schiet met 30 min repair tot gevolg.

Erg frustrerend om in 1 ronde dezelfde irating te verliezen als dat ik in de laatste twee volledige races bij elkaar had gesprokkeld...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mr.Conroe schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:18:
Gisteren voor de Indy 500 gekozen, zeker ook omdat ik de esses op Road Atlanta nooit zonder off-track door kom :). Bovendien had ik al een halve dag lopen klooien met project "zelfbouw RSR stuur" dus de vrouw des huizes wilde ook nog wat quality time.

Probeer er vanavond bij te zijn, maar als ik zo de tijden zie die er gereden worden dan kan ik mijn auto wel vast als bezemwagen aan gaan kleden. 8)7
Don't worry. Ik ben er ook nog.

Gisteren de practice deels meegedaan en dat ging beter als mijn testsessie nu. Nu alleen maar spins en offtracks en kom niet verder dan een 1:20 met geluk. Gisteren ergens in de mid 1:18 gereden.

Grote problemen met de esses. En spin bij het minste geringste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Gisteren de practice deels meegedaan en dat ging beter als mijn testsessie nu. Nu alleen maar spins en offtracks en kom niet verder dan een 1:20 met geluk. Gisteren ergens in de mid 1:18 gereden.

Daarom paar races geleden overgestapt naar de BMW. Motor voorin, lekker pushen zonder te veel risico. In alle auto's kan je hard gaan maar de BMW is echt easy mode, vind ik. Laatste tijd wat minder tijd om te oefenen, dan kan je met de BMW (en mijn beperkte iRacing skills) nog steeds goed meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Ik zag je gisteren in de porsche, maar vorige race reed je toch in andere auto?
Wat Tobias zegt, probeer het eens met de BMW die is vrij vergevingsgezind en wordt over het algemeen aangeraden vanwege zijn stabiliteit.

De Porsche daarentegen..... heeft wat temperament :)

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beltoni schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:19:
[...]

Daarom paar races geleden overgestapt naar de BMW. Motor voorin, lekker pushen zonder te veel risico. In alle auto's kan je hard gaan maar de BMW is echt easy mode, vind ik. Laatste tijd wat minder tijd om te oefenen, dan kan je met de BMW (en mijn beperkte iRacing skills) nog steeds goed meekomen.
Die heb ik een tijdje terug eens getest maar kon ik echt helemaal niks mee. Kreeg geen enkele bocht normaal genomen.

Idem met de Ford. Alleen de Ferrari en Porsche kan ik enigszins mee overweg. Ik ga het zien vanavond. En anders doe ik alleen mee omdat ik geen races meer mag missen voor mijn deelname quotum. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mithriel schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:23:
[...]

Ik zag je gisteren in de porsche, maar vorige race reed je toch in andere auto?
Wat Tobias zegt, probeer het eens met de BMW die is vrij vergevingsgezind en wordt over het algemeen aangeraden vanwege zijn stabiliteit.

De Porsche daarentegen..... heeft wat temperament :)
Denk dat het aandeel dat de auto heeft in mijn traagheid verwaarloosbaar is :+

Ik rem niet constant genoeg, gebruik niet de hele baan, ga te snel of te vroeg op het gas en de rem, kortom genoeg dingen nog die ik eerst onder de knie moet krijgen voordat ik eigenlijk kan gaan kijken welke auto voor mij het snelste is. Nu rij ik maar met welke ik de minste problemen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
De kunst van de esses, vooral aanremmen bocht3, is om daar juist 'rustig' in te gaan.
Dus op tijd liften voor het aanremnen, rustig insturen, dan kan je daarna het gas er vol ophouden tot het aanremmen van bocht5.

Als je bocht3 verneukt en je kan niet de snelheid op tijd erop gooien, dan verlies je veel tijd in de esses.
Idem uitkomen bocht 7, de exit van bocht 6 is eigenlijk niet belangrijk, aanremmen en op tijd op het gas bij bocht 7 veel meer. Voor de apex wil je het gas er namelijk al op hebben staan. Je ziet veel mensen ondersturen in bocht7 omdat ze te laat remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:31:
[...]

Denk dat het aandeel dat de auto heeft in mijn traagheid verwaarloosbaar is :+

Ik rem niet constant genoeg, gebruik niet de hele baan, ga te snel of te vroeg op het gas en de rem, kortom genoeg dingen nog die ik eerst onder de knie moet krijgen voordat ik eigenlijk kan gaan kijken welke auto voor mij het snelste is. Nu rij ik maar met welke ik de minste problemen heb.
Maar dan is het wat mij betreft niet logisch om voor de Porsche te kiezen want die is echt lastiger te besturen dan de BMW. Wellicht heb je die auto wel op het verkeerde circuit met de verkeerde setup getest? Ik zou zeggen geef het nog een keer de kans maar ga wel even een practice rijden voordat je mee doet aan de race.

En je instelling om mee te doen moet zijn omdat je het leuk vind en ervaring wil op doen. Niet om eventueel voor een prijs in aanmerking te kunnen komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JPM85 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:33:
De kunst van de esses, vooral aanremmen bocht3, is om daar juist 'rustig' in te gaan.
Dus op tijd liften voor het aanremnen, rustig insturen, dan kan je daarna het gas er vol ophouden tot het aanremmen van bocht5.

Als je bocht3 verneukt en je kan niet de snelheid op tijd erop gooien, dan verlies je veel tijd in de esses.
Idem uitkomen bocht 7, de exit van bocht 6 is eigenlijk niet belangrijk, aanremmen en op tijd op het gas bij bocht 7 veel meer. Voor de apex wil je het gas er namelijk al op hebben staan. Je ziet veel mensen ondersturen in bocht7 omdat ze te laat remmen.
Gisteren lukt me dat enigszins. Terwijl dat mijn eerste rondjes ooit waren op dit circuit. Vandaag ben ik maar gestopt met oefenen want ik kom niet eens in de buurt van hoe ik gisteren reed.

Vol gas tot bocht 5 overigens... Hoe dan? Haha.

Is trouwens ook een bocht waar ik super veel verlies. Gisteren kon ik wijd gaan over die curbs aan de buitenkant, nu spin ik elke keer als ik die raak... Aanremmen voor die bocht is ook echt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:34:
[...]

Maar dan is het wat mij betreft niet logisch om voor de Porsche te kiezen want die is echt lastiger te besturen dan de BMW. Wellicht heb je die auto wel op het verkeerde circuit met de verkeerde setup getest? Ik zou zeggen geef het nog een keer de kans maar ga wel even een practice rijden voordat je mee doet aan de race.

En je instelling om mee te doen moet zijn omdat je het leuk vind en ervaring wil op doen. Niet om eventueel voor een prijs in aanmerking te kunnen komen.
Ik heb de BMW helaas niet. En aangezien het seizoen bijna is afgelopen en ik daarna hopelijk klaar ben met GTE weet ik nog niet of ik die wel wil kopen.

Dat laatste, ja de ervaring is mooi meegenomen al denk ik dat ik dit circuit maar oversla deze week inde reguliere races. Heb sowieso volgens mij pas stuk of 5 GTE races gedaan buiten de GoT competitie. Die auto's liggen mij gewoon totaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Volgas na bocht 3 tot aan bocht 5 kan wel, maar in de praktijk deed ik dat bijna nooit tijdens de race. Ik lifte bijna elke ronde wel een beetje in de rechter knik omdat hij daar nog wel eens wil weg glijden als je iets te lomp over de curb gaat.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:40:
[...]

Gisteren lukt me dat enigszins. Terwijl dat mijn eerste rondjes ooit waren op dit circuit. Vandaag ben ik maar gestopt met oefenen want ik kom niet eens in de buurt van hoe ik gisteren reed.

Vol gas tot bocht 5 overigens... Hoe dan? Haha.

Is trouwens ook een bocht waar ik super veel verlies. Gisteren kon ik wijd gaan over die curbs aan de buitenkant, nu spin ik elke keer als ik die raak... Aanremmen voor die bocht is ook echt lastig.
Uit mijn hoofd;
Gas terug (75%) naar het rempunt van bocht 3 zodat de auto stabiel is, rustig remmen en de kerb aan de linkerkant op (max 50% brakeforce). Terug in zijn 3 en daarna gas erop de linkerknik omlaag. Hier het gas iets terug laten lopen (70%-80%) en de binnenkant houden. Knik naar rechts kan volgas zolang je de kerb niet raakt, als je hem wel raakt dan kleine beetje liften. Aanremmen bocht 5 net voordat de kerb begint, maar niet vol de kerb op gaan, daarvoor is hij te hoog, dus een beetje tegen aan hangen in voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:34:
[...]

Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen.

Beide rijdt ik met de VRS setup, alleen voor de BMW is er maar 1 in tegenstelling tot 3 op de Porsche of Ferrari.

Dus het wordt toch maar aanmodderen met de Porsche vanavond. Ik zal proberen iedereen zoveel mogelijk uit de weg te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2020 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:24:
[...]

Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen.
Je moet wel eerst even de banden warm rijden, eerste ronde is wel oppassen ja.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Laatst online: 12:55
[...]

Beide rijdt ik met de VRS setup, alleen voor de BMW is er maar 1 in tegenstelling tot 3 op de Porsche of Ferrari.

Dus het wordt toch maar aanmodderen met de Porsche vanavond. Ik zal proberen iedereen zoveel mogelijk uit de weg te gaan.
Hoeveel rondjes heb je getest?
Ik kan het gevoel, ik reed eerder altijd in de ferrari en kon helemaal niks met de BMW...
Tip: probeer rustig te rijden, gas eerder los, rem wat eerder en probeer dan langzaam steeds iets meer.
Zo krijg je meer gevoel in die auto want je bent nu van een schichtig hertje (porsche/ferrari) naar een duitse pantzer tank gegaan... dat stuurt inderdaad anders...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Linc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:27:
[...]

Je moet wel eerst even de banden warm rijden, eerste ronde is wel oppassen ja.
Uiteraard, maar zelfs na paar rondes spin ik bijvoorbeeld in bocht 1 en ook de laatste bocht opkomen rechte stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:28:
[...]

Hoeveel rondjes heb je getest?
Ik kan het gevoel, ik reed eerder altijd in de ferrari en kon helemaal niks met de BMW...
Tip: probeer rustig te rijden, gas eerder los, rem wat eerder en probeer dan langzaam steeds iets meer.
Zo krijg je meer gevoel in die auto want je bent nu van een schichtig hertje (porsche/ferrari) naar een duitse pantzer tank gegaan... dat stuurt inderdaad anders...
Stuk of 20 rondjes. Reed vrij rustig rond, seconde of 4-5 boven de tijden die ik met de Porsche reed.

De BMW stuurt heel log en zwaar voor mijn gevoel. Heb dan ook constant het gevoel dat het ding niet wil insturen. En voor je het weet sta je achterstevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
[...]

Ik dacht nou doe eens niet eigenwijs en dus toch de BMW gekocht... Helaas 13 euro weggegooid. Spin met de BMW nu zelfs in bochten die normaal vol gas waren zonder problemen. Het gaat er nu eerst om dat je veilig rondjes kunt rijden. De snelheid komt daarna wel.

Je bent toch eigenwijs he Erik door die BMW voor 1 race te kopen...

Ik pak eigenlijk van de VRS setup altijd de 'Safe' versie. Nu is die er dit keer niet (normaal wel) voor Road Atlanta maar je zou bijvoorbeeld de Safe setup van Virginia eens kunnen proberen.

Ik heb afgelopen weken ook aantal races in de VRS Sprint series mee gereden met de Mercedes Benz. Ook een erg leuke en vooral voorspelbare auto om mee te rijden. Daarnaast een leuke serie om te rijden dus dat zou je ook nog kunnen overwegen voor volgend seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Doubleoz op 24-08-2020 14:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Ronald Verweij kon ik gisteren niet op de got site vinden. Ik heb het eerder dit seizoen met een andere deelnemer ook al eens gehad. Ik wil dan de GoT nickname opzoeken maar kan de rijder niet in de lijst vinden.

Ik heb zowel crew chief als de iracing spotter aanstaan, maar dit ging te snel om daar iets aan te hebben; zover ik me herinner hebben beiden hun mond gehouden in deze situatie.

Hogere fov in mn virtual mirror heb ik ook al maar is helaas ook niet 100% dekkend.
Je hebt inderdaad gelijk. Ik zal hem even een bericht sturen om zich aan te melden op de site. Dank voor je alertheid.

@Luckeh vanuit jou dus verder geen actie meer vereist.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobert
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 12:57
[...]

Echt!! nu al over de 50 rondes gereden, maar ook dat gevoel. Maar ben te stijfkoppig om op te geven!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

.....
Niet iedere rijder in de league heeft een account op ee GoT iRacing site. Ik vraag het meestal wel, maar het is geen verplichting als de bewuste rijder qua iRating en SR voldoet aan de minimale eisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
[...]

Inmiddels is er zojuist ook een 'Safe' setup gepubliceerd voor de BMW voor Road Atlanta dus die kan je ook proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Doubleoz schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:28:
[...]

Inmiddels is er zojuist ook een 'Safe' setup gepubliceerd voor de BMW voor Road Atlanta dus die kan je ook proberen.
Waarschijnlijk geen tijd meer maar thanks. Wellicht nog een half uurtje ergens vrij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Linc schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:46:
Volgas na bocht 3 tot aan bocht 5 kan wel, maar in de praktijk deed ik dat bijna nooit tijdens de race. Ik lifte bijna elke ronde wel een beetje in de rechter knik omdat hij daar nog wel eens wil weg glijden als je iets te lomp over de curb gaat.
Vandaar dat ik daar 0.2s op je won elke keer :P In de Porsche was het vrij makkelijk vol gas. Wel beetje opletten want hij kan idd gaan glijden maar dan moet je wel lomp sturen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NickThissen schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:34:
[...]

Vandaar dat ik daar 0.2s op je won elke keer :P In de Porsche was het vrij makkelijk vol gas. Wel beetje opletten want hij kan idd gaan glijden maar dan moet je wel lomp sturen.
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Conroe
De Road Atlanta R1 setup van VRS voor de BMW is niet hun beste werk, dat was vorig seizoen ook al zo.
Volgens de instructievideo is zowel het gedeelte in de esses na de blinde rechter + de laatste knik naar rechts vol gas. Bij de eerste heb ik gigantisch onderstuur bij de laatste dan weer snap-overstuur. Op zo'n kort baantje maak je die tijd ook nergens meer goed. Dat wordt lekker grasmaaien vanavond. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mr.Conroe schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:50:
De Road Atlanta R1 setup van VRS voor de BMW is niet hun beste werk, dat was vorig seizoen ook al zo.
Volgens de instructievideo is zowel het gedeelte in de esses na de blinde rechter + de laatste knik naar rechts vol gas. Bij de eerste heb ik gigantisch onderstuur bij de laatste dan weer snap-overstuur. Op zo'n kort baantje maak je die tijd ook nergens meer goed. Dat wordt lekker grasmaaien vanavond. :+
Ik heb dan ook gisteravond met mijn lichtjes aangepaste Spa/VIR setup gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Conroe
JoepW schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:17:
[...]

Ik heb dan ook gisteravond met mijn lichtjes aangepaste Spa/VIR setup gereden.
Ik heb het nooit gecheckt maar volgens mij verandert VRS van week tot week helemaal niet zoveel aan de setups. Eerder dit seizoen reed ik op Watkins Glen in de top 10 en zag pas achteraf dat mijn Mosport setup nog ingeladen was. >:) Ik miste een beetje topsnelheid op het rechte stuk maar verder ging de auto prima.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

JoepW schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:22:
[...]

Niet iedere rijder in de league heeft een account op ee GoT iRacing site. Ik vraag het meestal wel, maar het is geen verplichting als de bewuste rijder qua iRating en SR voldoet aan de minimale eisen.
Ik dacht altijd dat het juist verplicht was. Sterker nog, ik dacht dat je niet eens in de iracing league geaccepteerd werd als je niet eerst op de site inschrijft!

Vind het met name handig om de GoT nickname bij een rijdersnaam te kunnen zoeken :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Phydomir schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 21:19:
Te veel incs is een drive through. Alleen een keer door de pits heen rijden (niet stoppen bij je mannetje dus) is genoeg.
Ah, crew chief of iRacing spotter tekst geeft “stop and go” aan...

Bedankt.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Kampover schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:53:
[...]

Ah, crew chief of iRacing spotter tekst geeft “stop and go” aan...

Bedankt.
Als de iracing spotter dat zegt lijkt het me een bug.

Sowieso staat je penalty altijd vermeld linksboven in beeld, waar ook de zwarte vlag wordt getoond.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Excuses aan iedereen voor mijn grove fout weer vanavond, met name @verse48. Sorry, jullie hebben er niks aan.

Ik ging er te hard in en gleed te ver naar buiten, kon niks meer doen voor mijn gevoel. Verder ook paar keer van achter aangetikt maar ook dat was mijn schuld, ging de pit in zonder het te melden en in de eerste heat was ik gewoon traag en remde ik veel eerder dan diegene achter me.

[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2020 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ondanks dat ik vanavond qua pure snelheid een van mijn slechtste races van dit seizoen had bij GoT, heb ik volgens mij ook mijn beste seizoensresultaat gescoord :D

In heat 1 kwam dat vooral omdat mensen er om mij heen afvlogen waardoor ik vrij simpel van P16 naar P8 reed.

In de main race vanaf P3 startend flink lopen verdedigen tegen @Luckeh, en toen die daardoor na een paar rondjes in de 4-wijd actie een aantal belangrijke snelle auto's uitschakelde werd het al een stuk minder stressig ;)
Vervolgens nog een minstens zo zware verdedigende strijd van meerdere ronden met @GK86 geleverd, die er uiteindelijk toch voorbij wist te komen.
Zo reed ik op P4 maar in de laatste ronden kwam @BM nog snel dichterbij, ook door wat kleine foutjes van mij.
P4 werd uiteindelijk zelfs nog P3 door de botsende leiders in de laatste chicane :9

Dit was zeer waarschijnlijk voorlopig even mijn laatste race bij GoT; de komende 2 weken spreken me niet zo aan, en als de wagenkeuze voor komend seizoen de PM18 wordt, heb ik besloten het seizoen over te slaan.

iracing profile

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_Weekly_Tournament.png

De eindstand van het Toernooi is gepubliceerd

Felicitaties voor het Podium!

1) @Phydomir
2) @SanVan
3) @Linc

Verloting Heusinkveld Sprint Pedals

Ergens de komende dagen zal ik een lijst publiceren (op onze site) met de mensen die in aanmerking komen voor de verloting van de door Heusinkveld Engineering ter beschikking gestelde Sprint Pedal set met het verzoek mij te laten weten via een DM als ze NIET mee willen doen met de loting omdat ze bv al een set hebben conform de voorwaarden gepubliceerd voor de start van het seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik had niet eens in de gaten dat dit de laatste race was... Gefeliciteerd aan de top 3.

Nogmaals excuses voor iedereen die ik dit seizoen het leven zuur gemaakt heb... Ik ga me nog maar eens beraden of ik nog mee ga doen. Slaap er letterlijk slecht van als ik zo'n drama race heb als vandaag waarin ik het voor anderen verziek. Blijkbaar heb ik die Maldonado knikker in mijn hoofd waardoor ik soms gewoon niet rationeel nadenk en domme fouten maak.

Ik hoop dat ik geen grote negatieve invloed heb gehad op de eindstand van mensen hier, maar ik ben er bang voor. 1000x excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Tsjah, 4 wijd heb je een goede kans dat het fout gaat. En dit keer ging het goed fout. Zie de video hieronder.
Ik ging iets teveel naar rechts, en corrigeer daarna teveel. Gevolg is dat de auto van Ton een fidgetspinner werd en Sander Atlanta van ondersteboven bekeek. Sorry heren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Ja erg dubbel gevoel overgehouden aan vanavond. 2e heat kon ik de leiding overnemen van mijn teammaatje Jeroen. Tot aan de pitstop Joeri M. zo’n twee seconden voor kunnen blijven. Joeri ging eerder naar binnen en na mijn stop zat ik ineens 3 seconden achter hem. 😩 Gat weer wat dicht kunnen rijden en door een foutje van hem kwam ik in de laatste rond pal achter hem. Op het laatste rechte stuk had ik een betere exit waardoor ik erg close op de chicane afkwam. Wellicht door de hogere snelheid remde ik iets minder hard dan Joeri en raakte ik hem licht rechtsachter. Gevolg Joeri spint en ik in de berm. Dubbel omdat ik door kon en Joeri niet. Nogmaals excuses Joeri was geen moment opzet bij.

Allemaal bedankt voor het mooie seizoen, er werd netjes gereden en het was gezellig!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPM85
Luckeh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:38:
Tsjah, 4 wijd heb je een goede kans dat het fout gaat. En dit keer ging het goed fout. Zie de video hieronder.
Ik ging iets teveel naar rechts, en corrigeer daarna teveel. Gevolg is dat de auto van Ton een fidgetspinner werd en Sander Atlanta van ondersteboven bekeek. Sorry heren.

[Streamable: 2020-08-24 22-23-40]
Je haalde er wel gelijk mee de mensen uit de race, die anders naar de winst hadden gereden.

Mijn avond was om nooit meer te vergeten :X
Qualy was niet best, met een offtrack in de 1e ronde. Daardoor voorzichtig gedaan, maar p14 was het resultaat.

De sprint race ging eigenlijk vlotjes in de 1e ronde. @Speedy55 liet mij redelijk makkelijk voor gaan en wat glijders links en rechts van mensen voor mij, zorgde ervoor dat ik p10 lag na 1 ronde. Doel behaalt, want kan in ieder geval ergens vooraan starten in de feature. Tijdens de race gingen er echter nog meer af, waaronder @Blerf. Die is ongeveer nu (22:58) wel geland gok ik. Eindresultaat een p6, starten vanaf p4.

Feature race in de 2e @Raimond613 kunnen pakken, en daarna op jacht naar de 2 BMW’s die vooraan reden. Redelijk snel Jeroen kunnen pakken en gaan jagen op @Ruud Mulders. Ik was iets sneller waardoor ik het gat van 2.8 terug naar 1.5 seconde kon rijden. Na de pitstops lag ik alleen 2 seconde voor, prima strategie en uitrijden maar. 1 na laatste ronde alleen een klein foutje gemaakt in de chicane, waardoor Ruud op mijn bumper zat in de laatste ronde. Kon hem gelukkig prima achter mij houden, alleen kwamen wij iets te dicht bij elkaar in de chicane. Ik ging rond en uit frustratie de race maar afgesloten.

Had even een minuutje nodig, want nadat ik op LeMans de race volledig zelf weg gooide, had dit mijn eerste overwinning in de League kunnen zijn. Had ook p11 in het kampioenschap nog kunnen pakken, dat is nu helaas een p14 geworden.

Volgend seizoen beter, kijken of ik dan ergens mijn eerste winst kan pakken.
Ruud Mulders schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:59:
Ja erg dubbel gevoel overgehouden aan vanavond. 2e heat kon ik de leiding overnemen van mijn teammaatje Jeroen. Tot aan de pitstop Joeri M. zo’n twee seconden voor kunnen blijven. Joeri ging eerder naar binnen en na mijn stop zat ik ineens 3 seconden achter hem. 😩 Gat weer wat dicht kunnen rijden en door een foutje van hem kwam ik in de laatste rond pal achter hem. Op het laatste rechte stuk had ik een betere exit waardoor ik erg close op de chicane afkwam. Wellicht door de hogere snelheid remde ik iets minder hard dan Joeri en raakte ik hem licht rechtsachter. Gevolg Joeri spint en ik in de berm. Dubbel omdat ik door kon en Joeri niet. Nogmaals excuses Joeri was geen moment opzet bij.

Allemaal bedankt voor het mooie seizoen, er werd netjes gereden en het was gezellig!
Geen probleem man!
Foutjes maakt iedereen, ik idem. Was alleen extra zuur omdat het de laatste ronde, laatste chicane was.

[ Voor 19% gewijzigd door JPM85 op 24-08-2020 23:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beltoni
Bedankt allen voor mijn eerste GoT seizoen. Flink wat punten laten liggen maar wel echt genoten. Helaas vanwege omstandigheden niet alle weekenden erbij kunnen zijn maar toch een redelijk seizoen mee kunnen draaien. Gezellige, gevarieerde groep! Voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
Ook voor mij was het mijn eerste got league. Ontzettend veel geleerd dankzij ups en downs, dat is mooi te zien in mijn punten verloop. Daarnaast erg leuke avonden en races gehad!
Misschien nog wel het meest leerzame; het nabespreken van de race incidenten. Gelukkig zelf niet bij al te veel betrokken geweest, maar ook van incidenten van anderen heb ik veel opgestoken!

Bij het volgende seizoen zal ik denk ik minder aanwezig zijn ivm het type auto, maar hoop het seizoen erna weer vol mee te kunnen rijden!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Gefeliciteerd @Phydomir _/-\o_

Tegen het einde van de sprintrace kreeg mijn PC enorme USB-issues (iets met MS Flight Simulator) waardoor mijn avond snel voorbij was.

Enigste highlightje van de avond was wederom een mooie battle met @Doubleoz.
Wij komen elkaar ook altijd tegen d:)b

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Felli Dennis/Sander (en Bas) met hun podia. Knap dat jullie volhielden met de Ford terwijl hij soms toch zeker niet de snelste was.

Ik vond het verder een bijzonder geslaagd seizoen en kijk uit naar de Roval. Participatie was het hele seizoen, zelfs gedurende de hittegolf en de vakanties, bijzonder hoog. Vandaag ook een 40 man sterk veld. De GTE was een geslaagde keuze.

Hoewel het kampioenschap klaar is, is het seizoen nog niet voorbij!

- Aanstaande zondag & maandag 90m endurance race op Charlotte Roval.
- Zondag 6 September de Demo Derby (Schrijf je in!).
- Maandag 7 September de Monday Madness met Legends en MX-5.

De LMP2 klinkt ook nog eens goed!

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

BM

Moderator Spielerij
Raimond613 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:20:
Zo reed ik op P4 maar in de laatste ronden kwam @BM nog snel dichterbij, ook door wat kleine foutjes van mij.
P4 werd uiteindelijk zelfs nog P3 door de botsende leiders in de laatste chicane :9
Ik was te druk naar achter aan het kijken dus had niet echt serieus hoop dat ik je nog ging bijhalen ;-)

Q verkloot door in 1e ronde in laatste chicane te spinnen, daarmee eigenlij beide rondjes de nek om gedraait.

Daarna in beide races uit de problemen gebleven, prachtig uitzicht gehad op de 4-wide die @Luckeh al beschreef, en daarmee nog het beste resultaat van dit seizoen: een dubbele top-10 finish is me volgens mij nog niet eerder gelukt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
Gefeliciteerd top3!. Voor mij persoonlijk was het erg leuk mee te doen ook al reed ik in de achterhoede. Heb wel veel geleerd dit seizoen.

Gisteren uiteindelijk niet meer mee gedaan, omdat ik als een bowlingbal waarschijnlijk de baan over was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-08 05:07

verse48

ferdy

Phusebox schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:15:
Excuses aan iedereen voor mijn grove fout weer vanavond, met name @verse48. Sorry, jullie hebben er niks aan.

Ik ging er te hard in en gleed te ver naar buiten, kon niks meer doen voor mijn gevoel. Verder ook paar keer van achter aangetikt maar ook dat was mijn schuld, ging de pit in zonder het te melden en in de eerste heat was ik gewoon traag en remde ik veel eerder dan diegene achter me.
@Phusebox kan gebeuren! Misschien proberen iets rustiger te gaan en minder risico te nemen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Laatst online: 01-10 17:16
Maurice W schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 00:20:
Gefeliciteerd @Phydomir _/-\o_

Tegen het einde van de sprintrace kreeg mijn PC enorme USB-issues (iets met MS Flight Simulator) waardoor mijn avond snel voorbij was.

Enigste highlightje van de avond was wederom een mooie battle met @Doubleoz.
Wij komen elkaar ook altijd tegen d:)b
[YouTube: Highlight: iRacing 20S3 | GoT Weekly Tournament | IMSA @Road Atlanta [VR view]]
Mag ik vragen welke overlay je gebruikt? :) race ook in VR en ben op zoek naar een overlay ism obs

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Gefeliciteerd top 3!

Dit seizoen is voor mij erg snel gegaan. Was zelfs een beetje verbaasd dat hij nu al klaar is. Erg genoten en uiteraard komend seizoen weer van de partij. Ivm met drukte dit seizoen erg weinig officiele races gedaan, maar voor de zondagavond houd ik toch graag een gaatje vrij in de agenda :)

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Elbaceever schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:10:
[...]

Mag ik vragen welke overlay je gebruikt? :) race ook in VR en ben op zoek naar een overlay ism obs
Rechts is Joel Real Timing (JRT) die in een virtuele desktop draait in mijn Oculus Rift S.
De timingsheet links (ook JRT) wordt enkel in de OBS stream geprojecteerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Maurice W op 25-08-2020 09:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Gefeliciteerd aan de top3! En iedereen bedankt voor de leuke races gedurende het seizoen, het is werkelijk waar voorbij gevlogen!

Voor mij persoonlijk was het mijn eerste GoT seizoen en aanraking met sim racing. Gedurende het seizoen heb ik voor mij gevoel veel geleerd. Op interlagos stond ik stijf achteraan maar gedurende het seizoen merkte ik dat ik over het algemeen dichter bij snelste tijden kwam.

Hopelijk kan ik komende tijd deze lijn doortrekken en volgend seizoen soortgelijke ontwikkeling doormaken.

iRacing | Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:24
Gefeliciteerd aan de top 3 :) Afgelopen seizoen veel lol gehad en heel wat geleerd. Nadat ik van vakantie terug was, was het me te warm om te racen (30+ graden in m'n hok), maar ik heb wel weer zin in het nieuwe seizoen :)
Als het de Indy Pro wordt ga ik voor het eerst de league-wagen ook in officiële races rijden. Ik ben benieuwd of ik dan echt flinke stappen kan gaan maken :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Het was weer een leuke league mensen! Heb niet heel vaak mee kunnen doen maar wel bijna altijd veel lol gehad :) Nu nog maar een paar officiele races gaan rijden en natuurlijk de Demo Derby :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Laatste race ging niet helemaal zoals gehoopt. In race één als 6e gestart maar al in bocht 4 raakte ik hem kwijt. Nooit gebeurd in practice maar natuurlijk wel in de race. Klein kusje in met de muur maar kon wel door. Terug naar 18 gereden. Race twee ging eigenlijk wel lekker. Nog voor de stops lag ik al 8e maar pit limiter werkte niet mee bij mijn stop en dus een 40sec SnG. Daar had ik niet echt zin in dus uitgestapt. Niet de manier hoe ik het seizoen had af willen sluiten maar ben de rest van het seizoen wel heel constant geweest dus wel tevreden. Ook mijn eerste GoT kampioenschap dus dat is sowieso wel lekker.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Zojuist mij stem ook weer uitgebracht op de Indy Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 11:31
Gefeliciteerd top 3!
Ook ik vond dit een geslaagd seizoen, er zaten een hoop leuke races bij met goede gevechten. Daarbij ook goed om te zien dat het bijna iedere keer druk was op de baan, zo was er genoeg te beleven! Laatste tijd heb ik niet bijzonder veel iRacing kunnen doen, vaak geen tijd ervoor of geen zin. Alleen de Tweakers races hebben mij er nog voor gemotiveerd dat ik (bijna) iedere week alsnog in de sim stapte. Daarom ben ik er volgend seizoen ook zeker bij, ongeacht welke auto er wordt gereden!
Het was een leuk en gezellig seizoen, iedereen (en zeker de organisatoren!! _/-\o_ ) bedankt!

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Phusebox
Ook ik wil de organisatoren nog bedanken om alles elke keer weer in goede banen (pun intended) te geleiden en voor alle moeite die ze hier ik steken.

Zonder de GoT league was ik denk ik nooit aan iRacing begonnen of waarschijnlijk na 3 maanden weer gestopt want ik beleef, ondanks de nodige dieptepunten, toch de meeste lol aan de races met jullie. Aangezien ik net voor een jaartje verlengd heb zijn jullie voorlopig nog niet van me af, sorry :+

Extra dank aan @JoepW die me in 3 avonden een hoop heeft geleerd, daar heb ik wel echt veel aan gehad toen ik net instapte. Ook dank aan iedereen die me heeft geholpen met diverse problemen, zoals hardware issues (thanks @Arfman) en diverse tips van teveel mensen om op te noemen.

Ik kijk al echt uit naar een nieuw seizoen en hopelijk met de open wheelers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:24
Phusebox schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:10:
Ook ik wil de organisatoren nog bedanken om alles elke keer weer in goede banen (pun intended) te geleiden en voor alle moeite die ze hier ik steken.

Zonder de GoT league was ik denk ik nooit aan iRacing begonnen of waarschijnlijk na 3 maanden weer gestopt want ik beleef, ondanks de nodige dieptepunten, toch de meeste lol aan de races met jullie. Aangezien ik net voor een jaartje verlengd heb zijn jullie voorlopig nog niet van me af, sorry :+

Extra dank aan @JoepW die me in 3 avonden een hoop heeft geleerd, daar heb ik wel echt veel aan gehad toen ik net instapte. Ook dank aan iedereen die me heeft geholpen met diverse problemen, zoals hardware issues (thanks @Arfman) en diverse tips van teveel mensen om op te noemen.

Ik kijk al echt uit naar een nieuw seizoen en hopelijk met de open wheelers.
Deze was ik nog vergeten in mijn post. Heel erg bedankt aan de hele organisatie *O* Het was mijn derde seizoen met de league, en ik vind de league-races toch altijd nog een heel stuk leuker dan de gewone doordeweekse races :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
pff net mijn enige race van de week gedaan op road atlanta.. reed mooi op p4 en toen gebeurde dit:

excuus voor de duidelijke frustratie
Uiteindelijk nog 5e geworden nadat ik in de laatste chicane in de laatste ronde nog werd ingehaald.
Door een aantal enthousiaste starters en wat knullige offtracks, liep de inc counter aardig hard omhoog dus met 15/17 incs durfde ik niet al te heftig te verdedigen..
Ondanks dat toch blij met het resultaat.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Kon helaas niet meedoen met de laatste league race omdat we sinds een paar dagen een puppy in huis hebben. En die slokt nogal wat tijd op! :D
Was leuk om zo mee te doen aan de league, was voor mij ook de eerste keer. Qua pace nog een lange weg te gaan maar volgens mij heb ik verder wel netjes gereden. Hoop dat ik snel weer mee kan doen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
ourplayground schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:33:
pff net mijn enige race van de week gedaan op road atlanta.. reed mooi op p4 en toen gebeurde dit:
[Streamable: AT-cm 834557503]
excuus voor de duidelijke frustratie
Uiteindelijk nog 5e geworden nadat ik in de laatste chicane in de laatste ronde nog werd ingehaald.
Door een aantal enthousiaste starters en wat knullige offtracks, liep de inc counter aardig hard omhoog dus met 15/17 incs durfde ik niet al te heftig te verdedigen..
Ondanks dat toch blij met het resultaat.
Tsjonge jonge jonge dat is toch wel zuur

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Ik had vanmiddag zin om te racen, maar niet iets waar ik teveel mijn aandacht voor nodig had, dus stapte ik in de Menards @ daytona!

Ik had baan 3 minuten van te voren gekocht en zonder oefen ronde hup de quali in. Kwalificeerde boven verwachting op plek 2!

Eerste 4 rondes was het constant zij aan zij heerlijk close racen... Totdat iemand mij kusje van achteren gaf en hele veld op schop gooide.... Weg leuke race.

https://clips.twitch.tv/ColdbloodedPunchyRutabagaSmoocherZ

iRacing | Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SanVan
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 15:56
@Phydomir Gefeliciteerd met het kampioenschap Dennis! Terechte winnaar door constant goed te rijden.

Ik heb zelf echt teveel fouten gemaakt dit seizoen, grindbakken opgezocht, te weinig brandstof tanken, qualy verprutsen etc. 8)7

Volgend seizoen Indy Pro, niet echt mijn ding, maar ik ben er zeker bij. Ik had zelf op de Porsche gestemd, maar had eigenlijk het liefst de Mazda gehad.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

SanVan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:13:
[..]maar had eigenlijk het liefst de Mazda gehad.
We doen nog zeker twee races in de Mazda de komende weken, en voor ééntje zie ik jou en @Phydomir nog niet in de deelname lijst staan...

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bauer078
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-09 19:27
Top 3 gefeliciteerd!!! _/-\o_

Ik rijd pas 3 weken mee maar ik heb het erg naar mijn zin. Gezellige groep en spannende races. Alhoewel ik eigenlijk van plan ben om me te blijven focussen op GT auto's, kijk ik ernaar uit om wat ervaring op te doen in een open wheeler. Op het naar volgende GoT seizoen dus! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Luckeh schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:33:
[...]

We doen nog zeker twee races in de Mazda de komende weken, en voor ééntje zie ik jou en @Phydomir nog niet in de deelname lijst staan...
Dat gaat ook niet gebeuren. Even een weekje rust straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
Net de Menard gehaald. Zit dichtbij mijn C license. Zou wel fijn zijn als ik volgend seizoen een keer NASCAR kan rijden. Het is wel echt een uitdaging om SR te halen. Mijn iRating (Oval) zit net boven de 1.5k. Drie races meegedaan en ook drie keer pole gepakt. Het einde van de race zonder incidenten halen is helaas niet te doen. SR nu gedaald van 2.9 naar 2.76... wordt nog een hele klus als het zo blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16:14

TiemenC

iRacing

Beltoni schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:46:
Net de Menard gehaald. Zit dichtbij mijn C license. Zou wel fijn zijn als ik volgend seizoen een keer NASCAR kan rijden. Het is wel echt een uitdaging om SR te halen. Mijn iRating (Oval) zit net boven de 1.5k. Drie races meegedaan en ook drie keer pole gepakt. Het einde van de race zonder incidenten halen is helaas niet te doen. SR nu gedaald van 2.9 naar 2.76... wordt nog een hele klus als het zo blijft gaan.
Nascar....keep grinding...de ene week frustratie de andere week euforie. Schommel nu net onder de 2.5k met de iR.

Vooral veel geduld hebben, banden sparen is key. Dan kun je richting het eind van de races vaak redelijk profiteren.

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imac2011
Ik wil ook de top 3 feliciteren , en gelijk de organisatie bedanken voor het geslaagde seizoen _/-\o_ .Kost jullie toch ook een hoop tijd en moeite om zo'n seizoen op te zetten .Blijft een gezellige groep sim liefhebbers waar altijd wel iemand de moeite neemt om bij vragen of problemen te helpen .Ik heb nu 2 seizoenen meegedaan met de league en bijna alle races wel meegedaan.Niet met heel veel succes helaas omdat ik gewoonweg niet snel genoeg ben .Ik ben naar mijn zin veel te weinig vooruit gegaan :'( , verschilt enorm per circuit ,maar heb eindelijk wel aansluiting met de achterhoede .Volgend seizoen doe ik ook weer mee en wil proberen om wat meer te racen , misschien ook pds of vrs aanschaffen om wat meer progressie te boeken.En een eigen livery maken , en , en , en , kost een hoop tijd merk ik steeds en ook niet altijd tijd en zin om s''avonds om na het werk nog wat te doen .
Grootste probleem in de league is natuurlijk dat er veel te veel erg snelle gasten in meedoen , gelukkig kan ik in de officiele races tegen gelijkwaardigere racers rijden . :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 331 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies