Dit gaat echt geweldig worden.
Het feit is dat een grasspriet niet voor een slip zorgt, maar dat je echt naast het asfalt zit. De indruk is dat je er niet naast zit. En ik heb het in het echt meegemaakt en je staat 180 graden gedraaid. Het was toen wel winter en zat toen links op het ijs en rechts was een droog spoor.JPM85 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:44:
[...]
Care to explain i.p.v. een oneliner erin gooien zonder enkele onderbouwing
Topgame! Ik spin in mijn IMSA kwalificatie, voordat de ronde begint. Ik vervolg gewoon mijn weg en spin helaas net voor opkomen eerste lange rechte stuk op Le Mans -> DQ. Qualifying Conduct.
Genieten dit!
Genieten dit!
Kort en krachtige samenvatting van vanavond:
heerlijk gereden op deze topbaan, en met 2x een P5 dik tevreden
heerlijk gereden op deze topbaan, en met 2x een P5 dik tevreden
Pfoe!!! Net een heurlijke race op Le Mans gehad met de GTE.
Ik kwam als 19e auto binnen, als p11 gekwalificeerd en als p6 geëindigd!
Leuke gevechten gehad, aantal leuke inhaal acties en geen fouten! Top avond!
Ik voelde me toch wel een beetje als Rossi (motoGP) door het volgende:
[Streamable: 2020-08-17 22-06-46]
Ander perspectief:
edit, ik merk alweer dat er een prachtig commentaar bij zit...
Ik kwam als 19e auto binnen, als p11 gekwalificeerd en als p6 geëindigd!
Leuke gevechten gehad, aantal leuke inhaal acties en geen fouten! Top avond!
Ik voelde me toch wel een beetje als Rossi (motoGP) door het volgende:
[Streamable: 2020-08-17 22-06-46]
Ander perspectief:
edit, ik merk alweer dat er een prachtig commentaar bij zit...
[ Voor 16% gewijzigd door ourplayground op 17-08-2020 22:24 ]
In de gamesettings.ini file heb ik het volgende gezet:anc schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:53:
Ik heb een bijzondere feature race gehad waarbij ik P6 heb weten te scoren. Arjan met veel moeite achter mij wist te houden in de laatste rondes, maar erg leuk!
Wat wel een bijzondere situatie was met Hans. Om de boom heen draait hij een rondje terwijl ik 0 contact heb, maar de spin leek wel op een tik van mij. Geen idee wat er gebeurde en ik gok een ghost contact. Of iemand anders die tegen zijn achterkant aan tikte, alleen dacht ik niet te herinneren dat er iemand dichtbij genoeg was. (natuurlijk ben ik vergeten om achteraf te kijken....)
@JPM85 en @Luckeh Mooie overlays! Wat gebruiken jullie?
Ik heb gisteren een poging gewaagd om TSnotifier plugin werkend te krijgen zodat ik kon zien wie er praatte maar ik kreeg dat niet geconfigureerd.
code:
1
2
| [iRacingSim64DX11.exe] game.enabled=1 |
Dan zou het moeten werken.
Tevens heb ik de positie van de namen verplaatst omdat ik ze teveel in mijn line of sight had zitten, d.m.v. deze commando's, die je direct onder de bovenstaande code zet:
code:
1
2
| speaker.offsetX=0 speaker.offsetY=350 |
Waarbij je natuurlijk voor X en Y andere getallen kunt invullen naar believen. Volgens mij geeft het getal het aantal pixels aan waarmee je verschuift.
Laatste tip; ik heb de letters ook groter en vetter gemaakt voor betere leesbaarheid. Dit heb ik helemaal bovenaan in de ini file gezet, en werkt daarmee volgens mij dan default in alle games (hoewel ik alleen iracing gebruik icm TSN):
code:
1
2
| font.size=26 ext.font.outlinewidth=4 |
Ik krijg met de ts notifier screenlag, zal daar nog een bepaalde instelling voor zijn 😇
Yeah, gisteren voor het eerst sinds zeer langs ronden aan de leiding gereden! Radical op Summit Point nog steeds. Ik was P4 op de grid, bij bocht 3 spinde de P1, P3 reed P2 aan. Ik had een halve schuiver en viel naar P6, maar nog voor de eerste ronde voorbij was reed ik weer P2 
Ik haalde de leider in in ronde twee maar ik was maar ietsjes sneller dan hem. Na 10 ronden aan de leiding had ik twee seconden voorsprong en net toen ik zat te denken "waarom maakt hij geen foutje dan ben ik wat relaxer achter het stuur" ging ik zelf net iets te laat in de remmen en ging ik er even af. Uiteindelijk P3 gehaald.

Ik haalde de leider in in ronde twee maar ik was maar ietsjes sneller dan hem. Na 10 ronden aan de leiding had ik twee seconden voorsprong en net toen ik zat te denken "waarom maakt hij geen foutje dan ben ik wat relaxer achter het stuur" ging ik zelf net iets te laat in de remmen en ging ik er even af. Uiteindelijk P3 gehaald.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat heb ik ook gemerkt. Als je iets vind, laat je het dan weten?Noisekiller schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 22:55:
Ik krijg met de ts notifier screenlag, zal daar nog een bepaalde instelling voor zijn 😇
De maandagavond was zeer geslaagd en de participatie is nog best goed voor het einde van het seizoen.
Die eerste zin snap ik misschien ook al word er steen en been geklaagt over dit onderwerp ook binnen het iracing forum. ( vooral omdat het inconsistent is )Gogol schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:34:
[...]
Het feit is dat een grasspriet niet voor een slip zorgt, maar dat je echt naast het asfalt zit. De indruk is dat je er niet naast zit. En ik heb het in het echt meegemaakt en je staat 180 graden gedraaid. Het was toen wel winter en zat toen links op het ijs en rechts was een droog spoor.
maar wat dat te maken heeft met jouw ervaring in de winter, en ijs en nat wegdek is mij een raadsel
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verder gisteren weer even de eerste race gereden op LeMans. ( na de vakantie )
Dat viel tegen zeg als je 3weken niet hebt gereden is de focus en alles wel even weg... maar goed enige manier om hier door heen te komen is: Meer races rijden weer
Dat viel tegen zeg als je 3weken niet hebt gereden is de focus en alles wel even weg... maar goed enige manier om hier door heen te komen is: Meer races rijden weer
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Gisteren 29 man in heat 1. Dat is echt super netjes aan het einde van het seizoen terwijl het ook nog de vakantie periode is.Luckeh schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 02:35:
[...]
Dat heb ik ook gemerkt. Als je iets vind, laat je het dan weten?
De maandagavond was zeer geslaagd en de participatie is nog best goed voor het einde van het seizoen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Klopt helemaal en complimenten aan de rijders want ik vind dat er op enkele kleine incidenten na er ook erg netjes is gereden (beide avonden)!Phydomir schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:23:
[...]
Gisteren 29 man in heat 1. Dat is echt super netjes aan het einde van het seizoen terwijl het ook nog de vakantie periode is.
Ik heb heel weinig tijd om te oefenen en dat merkte ik gisteravond wel. Veel off tracks en niet echt de snelheid. Lekker gras gemaaid.
Qua snelheid en resultaten kon het haast niet beter, begin steeds minder en vooral minder grote fouten te maken maar toch in beide sprint races weer 2 minimale foutjes die hard afgestraft werden, 1x vanaf P2 zelf wijd en wat plekken verloren en 1x vanaf P1 niet genoeg ruimte gelaten waardoor Sander mij achter raakt. Beide keren wel nog in de top 10 gefinished (P7/P8) en vervolgens de beide feature races met relatief gemak gewonnen.
Wat een beetje knaagt aan me is dat gemaakte fouten in de sprint race eigenlijk helemaal niet afgestraft worden zolang je maar in de top 10 finisht en dat een goed resultaat daar weinig punten oplevert terwijl het de feature race veel lastiger maakt en deze door het verder naar achteren starten veel risicovoller is. Qua risk/reward is een P10 in de sprint race eigenlijk de beste positie.
Zijn er nog plannen om de setup van de races en de puntentelling voor het komend seizoen aan te passen? reversed grids vind ik persoonlijk heel gaaf omdat het toch voor een extra uitdaging zorgt, maar in deze vorm geeft het niet altijd de beste stimulans.
Wat een beetje knaagt aan me is dat gemaakte fouten in de sprint race eigenlijk helemaal niet afgestraft worden zolang je maar in de top 10 finisht en dat een goed resultaat daar weinig punten oplevert terwijl het de feature race veel lastiger maakt en deze door het verder naar achteren starten veel risicovoller is. Qua risk/reward is een P10 in de sprint race eigenlijk de beste positie.
Zijn er nog plannen om de setup van de races en de puntentelling voor het komend seizoen aan te passen? reversed grids vind ik persoonlijk heel gaaf omdat het toch voor een extra uitdaging zorgt, maar in deze vorm geeft het niet altijd de beste stimulans.
Ik had er gisteren ook bij willen zijn, nadat er zondag ineens iets tussen kwam en ik tijdens de practice er vandoor moest. Was alleen al 20:40 toen ik aanwezig kon zijn. Daardoor uiteindelijk niet meer aangesloten omdat ik anders alleen maar aan het grasmaaien was geweestPhydomir schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:23:
[...]
Gisteren 29 man in heat 1. Dat is echt super netjes aan het einde van het seizoen terwijl het ook nog de vakantie periode is.
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Je had in ieder geval voldoende gras beschikbaar om te maaien:) Maar het was wel een tricky circuit als je weinig practice tijd had.MartijnA3 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:33:
Ik heb heel weinig tijd om te oefenen en dat merkte ik gisteravond wel. Veel off tracks en niet echt de snelheid. Lekker gras gemaaid.
Persoonlijk reed ik het circuit afgelopen vrijdag voor het eerst en heb er een half uur over gedaan om een ronde te rijden zonder off-track (was ook met de verkeerde auto). Gelukkig daarna nog wat tijd gevonden om te oefenen waardoor het al een stuk beter ging. Maar ten opzichte van de top 10 met name in de kwalificatie kwam ik flink veel tijd te kort...
Zoals het er nu naar uit ziet handhaven we de huidige vorm dus tweede race met reversed grid voor de top 10. Over aanpassing van de puntentelling heb ik nog niks voorbij zien komen maar dat komt misschien ook omdat ik daar totaal niet mee bezig ben.Swoesh schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 08:41:
Ik vind ook dat er te weinig punten verdiend worden in de sprintrace tov de featurerace.
Het loont nu om bv om 8-9-10 te finishen in de sprintrace om dan vooraan te starten in de featurerace, en zo makkelijk veel meer punten te scoren. Zeker omdat het op veel banen moeilijk inhalen is. De punten afbouw per positie voor de sprintrace gaat heel langzaam, voor de featurerace heel snel.
Ik heb dit nooit bewust gedaan, ik rijd in principe altijd voor het maximaal haalbare, maar ik heb wel een keer toen ik in een sprintrace op de 8e,9e positie terecht kwam, niet mijn best gedaan om mensen in te halen. Om dan vervolgens de featurerace “makkelijk" te winnen.
Oké, dit geldt misschien voor een handje vol personen, maar dit zijn wel diegenen die strijden voor de top plekken in het kampioenschap.
De punten in de sprintrace zouden op zijn minst 70% van de featurerace moeten zijn naar mijn idee.
Het loont nu om bv om 8-9-10 te finishen in de sprintrace om dan vooraan te starten in de featurerace, en zo makkelijk veel meer punten te scoren. Zeker omdat het op veel banen moeilijk inhalen is. De punten afbouw per positie voor de sprintrace gaat heel langzaam, voor de featurerace heel snel.
Ik heb dit nooit bewust gedaan, ik rijd in principe altijd voor het maximaal haalbare, maar ik heb wel een keer toen ik in een sprintrace op de 8e,9e positie terecht kwam, niet mijn best gedaan om mensen in te halen. Om dan vervolgens de featurerace “makkelijk" te winnen.
Oké, dit geldt misschien voor een handje vol personen, maar dit zijn wel diegenen die strijden voor de top plekken in het kampioenschap.
De punten in de sprintrace zouden op zijn minst 70% van de featurerace moeten zijn naar mijn idee.
Bedankt voor de feedback, over puntentelling hebben we het verder nog niet over gehad. We zullen het de komende tijd meenemen in evaluatie van het huidige seizoen!SanVan schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:11:
Ik vind ook dat er te weinig punten verdiend worden in de sprintrace tov de featurerace.
Ik kan me wel bij het gevoel aansluiten. Ik heb ook races gehad waarbij de 1e heat om wat voor reden dan ook minder gaat en je de 2e heat eigenlijk vrij makkelijk weg kan lopen. Heat 1 winnen is vaak veel meer zweten wat dat betreft.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Net samen met @Mithriel en @Wido72 Wido (weet even niet z’n tweakernaam) Virginia gedaan in de GTE. Man wat een heftig baantje, geen droge draad meer aan mijn lijf!
Als p2 gestart, Wido haalde mij bij de start gelijk in, maar heb kunnen aanhaken en blijven plakken. De p1 maakte een foutje waardoor wij een plekje opschoven. Tijdens de race dus een volledige tweakers top 3 met Wido voor mij en Emiel achter mij.
Wido maakte een foutje waardoor ik p1 lag en heb wat rondjes zo lekker door kunnen rijden. En dan ga je nadenken, gedachten dwalen af.. en je staat naast de baan.. weer terug op p2.. en dan doe het zelfde nog een keer... en dan lig je p3. Stand tussen door: Wido, Emiel en ikzelf... gelukkig kwam ik aardig snellere dichterbij aan p2 en toen kregen we het bericht met nog 1 ronde te gaan “leader is pitting”(!!!), Wido had een litertje te weinig mee genomen...
Na een zinderende laatste ronde waar Emiel en ik naast voor en achter elkaar zaten ging het helaas mis voor Emiel, hij spint waardoor ik rustig kon uitrijden naar p1, Emiel p2 en Wido p3..
tweakers feestje op iracing !!
(Spannend verhaal hè!!??)
Als p2 gestart, Wido haalde mij bij de start gelijk in, maar heb kunnen aanhaken en blijven plakken. De p1 maakte een foutje waardoor wij een plekje opschoven. Tijdens de race dus een volledige tweakers top 3 met Wido voor mij en Emiel achter mij.
Wido maakte een foutje waardoor ik p1 lag en heb wat rondjes zo lekker door kunnen rijden. En dan ga je nadenken, gedachten dwalen af.. en je staat naast de baan.. weer terug op p2.. en dan doe het zelfde nog een keer... en dan lig je p3. Stand tussen door: Wido, Emiel en ikzelf... gelukkig kwam ik aardig snellere dichterbij aan p2 en toen kregen we het bericht met nog 1 ronde te gaan “leader is pitting”(!!!), Wido had een litertje te weinig mee genomen...
Na een zinderende laatste ronde waar Emiel en ik naast voor en achter elkaar zaten ging het helaas mis voor Emiel, hij spint waardoor ik rustig kon uitrijden naar p1, Emiel p2 en Wido p3..
Jonge jonge wat was dat spannend. P1 had ik ook niet verdiend, dus denk dat het karma was waardoor ik achterkant verloor waar het nog nooit eerder is gebeurd.ourplayground schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:20:
Net samen met @Mithriel en Wido (weet even niet z’n tweakernaam) Virginia gedaan in de GTE. Man wat een heftig baantje, geen droge draad meer aan mijn lijf!
Maar zo ontzettend leuk om ochtend race te doen en samen in Split te zitten en eigenlijket zijn drieën ver (20sec ofzo) los van rest te zijn.
Gefeliciteerd met je overwinning!
Jajaja, was een mooie race .... balen van dat litertje te weinig ....Mithriel schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:25:
[...]
Jonge jonge wat was dat spannend. P1 had ik ook niet verdiend, dus denk dat het karma was waardoor ik achterkant verloor waar het nog nooit eerder is gebeurd.
Maar zo ontzettend leuk om ochtend race te doen en samen in Split te zitten en eigenlijket zijn drieën ver (20sec ofzo) los van rest te zijn.
Gefeliciteerd met je overwinning!
Fuel-saven lukt me niet genoeg/echt .... ging daardoor ook foutjes maken met rempunten .....
Gefeliciteerd @ourplayground
Shit ik zat bij jullie in practice, maar moest er plots vandoor, gelukkig had ik nog niet ingeschreven voor race! mooi resultaat heren!ourplayground schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 12:20:
Net samen met @Mithriel en @Wido72 Wido (weet even niet z’n tweakernaam) Virginia gedaan in de GTE. Man wat een heftig baantje, geen droge draad meer aan mijn lijf!
Ja, we vonden het al gek dat je niet bij ons in de split zat.. je had hier goede zaken kunnen doen, want je bent hier aardig snel!!verse48 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:39:
[...]
Shit ik zat bij jullie in practice, maar moest er plots vandoor, gelukkig had ik nog niet ingeschreven voor race! mooi resultaat heren!
Idd ik ging lekker vanmorgen, baalde ook wel dat ik plots weg moest! Volgende keer beter!ourplayground schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:43:
[...]
Ja, we vonden het al gek dat je niet bij ons in de split zat.. je had hier goede zaken kunnen doen, want je bent hier aardig snel!!
Dat racet maar overdag
Waar is de tijd dat je 's avonds misschien net 2 tijdsloten had waarop races official gingen en als je heel heel heel veel geluk had splitte het misschien 1 keer? 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kt0l5dzbNEMhmMI5u185CVC7.jpg?f=user_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kt0l5dzbNEMhmMI5u185CVC7.jpg?f=user_large)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bron: https://members.iracing.c...ist/3763222.page#12182106quote: Greg WestStarting on September 8th and in conjunction with the Season 4 release, we will implement an updated Rookie Content Package with some additional content along with a couple other pricing adjustments. Please see the complete breakdown below.
Updated Rookie Free Content Breakdown
Cars with pricing changes
VW Jetta- NOW FREE
UMP Modified- NOW FREE
Corvette DP- New Price $2.95
HPD LMP2- New Price $2.95
Tracks that are now free
Oran Park
Oulton Park
Langley
Southern National
Limaland
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Als de HPD naar 'archive pricing' (2.95) gaat, dan zal de nieuwe LMP2 wel komen. Voor de meeste mensen heel leuk, maar jammer dat er dan een dak op komt
* Wormaap heeft in ieder geval een half seizoen lol gehad van de HPD in de iLMS
Ticking away, the moments that make up a dull day
Zo, dat worden dan 4 a 5 splitsMithriel schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:32:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 7% gewijzigd door GK86 op 19-08-2020 11:21 . Reden: plaatje-link-gemartel :P ]
Die platte kever heeft een behoorlijke inhaalslag gedaan. Ziet er naar uit dat we dus toch met iets met een dank gaan rijden.
Ik ben benieuwd hoe veel stemmen echt van de community zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 19-08-2020 12:07 ]
Inderdaad, met zoveel stemmen wordt het wel heel verdacht dat mensen niet dubbel aan het stemmen zijn ofzo.
Zijn wel 100 stemmen meer gedaan dan er afgelopen seizoen rijders hebben mee gedaan ja. Dat is vrij fors.
Die stemming is nu niet meer serieus te nemen, staan nu beide op 109 stemmen.
Maar 1 oplossing en dat is een compromis, ik stel de Spec racer ford voor, geen dak en geen open wielen, dan is iedereen 100% gegarandeerd blij.
Maar 1 oplossing en dat is een compromis, ik stel de Spec racer ford voor, geen dak en geen open wielen, dan is iedereen 100% gegarandeerd blij.
Eigenlijk is een enquête ook veel beter, want nu laten mensen zich ook beïnvloeden door wat andere mensen hebben gestemd.
Dan hevel mijn stem maar over van de GT3 klasse naar de indy pro 2000. Mij lijkt het idd wel leuk om een open auto te doen. vooral omdat ik zeker weet dat ik hem niet ga rijden in de gewone competitie maar dan dus wel een beetje kan racen met de auto
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Wellicht een optie om via google een stemming te doen met een linkje welke alleen gaat naar deelnemers van dit seizoen?
Toen ik vanochtend even keek stonden de Indy Pro en Porsche ongeveer gelijk ergens in de 80. Een paar uur later de Porsche op 105, en nu allebei ineens gelijk. Dat lijkt inderdaad wel een beetje op pollfuckerijSwoesh schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:14:
Die stemming is nu niet meer serieus te nemen, staan nu beide op 109 stemmen.

De Radical is trouwens veel leuker dan de Spec Racer Ford als je't mij vraagt (doe je niet, maar ik antwoord lekker toch
Lijkt me ook sterk dat we 260 actieve leden hebbenWormaap schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:25:
[...]
Toen ik vanochtend even keek stonden de Indy Pro en Porsche ongeveer gelijk ergens in de 80. Een paar uur later de Porsche op 105, en nu allebei ineens gelijk. Dat lijkt inderdaad wel een beetje op pollfuckerij
De Radical is trouwens veel leuker dan de Spec Racer Ford als je't mij vraagt (doe je niet, maar ik antwoord lekker toch)
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Er zullen ook mensen vanwege de autokeuze van dit seizoen juist niet hebben deelgenomen dus dat is ook niet helemaal fair.Phydomir schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:24:
Wellicht een optie om via google een stemming te doen met een linkje welke alleen gaat naar deelnemers van dit seizoen?
Kan er niet via de got-racing site een poll worden opgezet in de ledensectie? Dan kun je garanderen dat iedereen maar 1x stemt.
Ja bizar dat mensen dan de poll proberen te beinvloeden. Ik heb op de Porsche gestemd (1xTijn96 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 12:30:
[...]
Lijkt me ook sterk dat we 260 actieve leden hebben
Porsche cup heeft 203 stemmen ondertussen, heb het idee dat het t/m gister/vanochtend nog eerlijk ging, maar dat er ondertussen een porsche cup liefhebber de overhand heeft (of een trol die bewust de meest lastige auto erdoor probeert te drukken).
Mijn voorkeur gaat ernaar uit om opnieuw te stemmen via de site, zodat iedereen één stem heeft.
Edit:
Als ik de pagina na de stemming lees, dan valt het me op dat bijna iedereen indy pro kiest (jaja niet een representatief aantal, maar toch een prima indicatie). De hele stemming stinkt...
Mijn voorkeur gaat ernaar uit om opnieuw te stemmen via de site, zodat iedereen één stem heeft.
Edit:
Als ik de pagina na de stemming lees, dan valt het me op dat bijna iedereen indy pro kiest (jaja niet een representatief aantal, maar toch een prima indicatie). De hele stemming stinkt...
[ Voor 22% gewijzigd door Intruder op 19-08-2020 13:42 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Wat een rare reacties allemaal. Sommige mensen hebben het over 200+ stemmen voor de Porsche, anderen dat Porsche en Indy gelijk staan op 105, totaal meer dan 260 stemmen? Er klopt volgens mij niks van want ik zie dat allemaal niet. Ik zie Porsche 105 en Indy 86.
Denk dat er iets raars aan de hand is met die poll software. Volgende keer gebruiken we zeker iets anders.
Denk dat er iets raars aan de hand is met die poll software. Volgende keer gebruiken we zeker iets anders.
Ik zie ook 105 Porsche en 86 Indy staan.NickThissen schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:32:
Wat een rare reacties allemaal. Sommige mensen hebben het over 200+ stemmen voor de Porsche, anderen dat Porsche en Indy gelijk staan op 105, totaal meer dan 260 stemmen? Er klopt volgens mij niks van want ik zie dat allemaal niet. Ik zie Porsche 105 en Indy 86.
Dit is wat ik op dit moment zie. Lijkt me heel sterk dat dit klopt. Zou graag een nieuwe poll doen op bijv de community site. Nu al 360 stemmen en toevallig enorm veel voor de Porsche.NickThissen schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:32:
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het een leuke auto, heb zelf in principe gt3 class gestemd maar ik vind het vooral belangrijk dat het een goeie weergave toont van wat de community graag rijdt en dat is dit niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4rai7AUDXwO74CR5VM4Li7da.png?f=user_large)
Ok, ik zie het nu ook inderdaad, even refreshen helpt. Deze poll slaat inderdaad nergens op.
Het loopt echt uit de hand met deze poll.NickThissen schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 13:47:
Ok, ik zie het nu ook inderdaad, even refreshen helpt. Deze poll slaat inderdaad nergens op.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0mENzpv4B3A8eIiDi4I1tJZC.jpg?f=user_large)
"We have liftoff!"
Maar zonder gekheid, er zijn 501 stemmen. Kijk je bij de league in members.iracing.com zijn er maar 407 mensen in de league...

Zoals hierboven wordt gesuggereerd, is er geen mogelijkheid om dit op https://www.got-racing.eu/ te doen i.c.m. je account daar?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ruusstaaghh mensen, ik weet zeker dat de coordinatoren met een oplossing gaan komen. Het is overdag, iedereen is aan het werk, gun het even de tijd. Dat de poll niet (meer) klopt is nu wel duidelijk
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Stemmen via de poll heeft geen zin meer. We zijn als coördinatiegroep in overleg om de volgende stap te bepalen, echter werken we ook overdag dus even geduld
Werken?! Dat doe je maar in je eigen tijd. Eerst dit fixenArfman schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:41:
Ruusstaaghh mensen, ik weet zeker dat de coordinatoren met een oplossing gaan komen. Het is overdag, iedereen is aan het werk, gun het even de tijd. Dat de poll niet (meer) klopt is nu wel duidelijk
Dit zorgt er in ieder geval weer voor dat we de top 10 gaan halen.Arfman schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 14:41:
Hallo allemaal!
Ben nieuw hier, link gevonden het IRacing forum. Even kort voorstellen mijn naam is Ben , 37 jaartjes en ben woonachtig in Rijswijk. Doe nu een kleine 2 jaar aan actief simracing met Raceroom als 1e keus. Nu toch het gevoel om over te stappen naar een sim met meer inhoud en daarbij uitgekomen op IRacing. In mijn nog korte "carrière"ben ik uit de Rookie league gepromoveerd en bereid me nu rustig voor om met de Skippy aan de slag te gaan. Heb nog zoveel te leren en hoop dat ik hier op de juiste plaats zit
Als ik zover ben zal ik ook graag deelnemen aan eventuele leagues etc....
Groetjes Ben
Ben nieuw hier, link gevonden het IRacing forum. Even kort voorstellen mijn naam is Ben , 37 jaartjes en ben woonachtig in Rijswijk. Doe nu een kleine 2 jaar aan actief simracing met Raceroom als 1e keus. Nu toch het gevoel om over te stappen naar een sim met meer inhoud en daarbij uitgekomen op IRacing. In mijn nog korte "carrière"ben ik uit de Rookie league gepromoveerd en bereid me nu rustig voor om met de Skippy aan de slag te gaan. Heb nog zoveel te leren en hoop dat ik hier op de juiste plaats zit
Groetjes Ben
Ik voel een multiclass-cup aankomen 
Zonet (pas) gestemd, maar het aantal uitgebrachte stemmen is inderdaad onrealistisch hoog.
Zonet (pas) gestemd, maar het aantal uitgebrachte stemmen is inderdaad onrealistisch hoog.
[ Voor 54% gewijzigd door B Tender op 19-08-2020 17:17 ]
Gisteren enigzins blanco in Montreal gestapt. Eerste race vanaf P8 naar de overwinning gereden zonder incidenten. Bij de tweede race was het wat spannender. Geïnspireerd door jouw move heb ik het ook eens geprobeerd bij de laatste chicane. Idee was er, uitvoering wat minderBeltoni schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:02:
[...]
Vorig jaar op Montreal gereden met de Skip. Als je hem hoger zet ga je in principe niet sneller natuurlijk, echter kan je dan wel de curbs vol meepakken wat veel tijdswinst oppakt. Wanneer de Skip lager staat dan kan 1x schade al genoeg zijn om je race te verpesten.
Had deze nog op mijn schijf staan, goed voorbeeld en gewoon een mooie actie![]()
[Streamable: iRacing Motorsport Simulator 2020.05.29 - 21.56.48.01]
[YouTube: iRacingSim64DX11 2020 08 18 19 24 58 67]
..gelukkig kon 't slachtoffer er ook nog wel om lachen
Dan heb je geluk gehad met z'n tegenstander:) Maar een groot verschil t.o.v. de actie van @Beltoni is dat hij veel meer ruimte heeft tot zijn voorganger en volledig naar de buitenkant kan terwijl bij jou het risico aanwezig was (en ook gebeurde) dat je tegen je tegenstander aanrijdt. Persoonlijk vind ik dat je de situatie niet helemaal goed hebt ingeschat maar dat overkomt iedereen wel eens.Loona35 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:53:
[...]
Gisteren enigzins blanco in Montreal gestapt. Eerste race vanaf P8 naar de overwinning gereden zonder incidenten. Bij de tweede race was het wat spannender. Geïnspireerd door jouw move heb ik het ook eens geprobeerd bij de laatste chicane. Idee was er, uitvoering wat minder
[YouTube: iRacingSim64DX11 2020 08 18 19 24 58 67]
..gelukkig kon 't slachtoffer er ook nog wel om lachen
Haha zo had ik het inderdaad niet geadviseerdDoubleoz schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:00:
[...]
Dan heb je geluk gehad met z'n tegenstander:) Maar een groot verschil t.o.v. de actie van @Beltoni is dat hij veel meer ruimte heeft tot zijn voorganger en volledig naar de buitenkant kan terwijl bij jou het risico aanwezig was (en ook gebeurde) dat je tegen je tegenstander aanrijdt. Persoonlijk vind ik dat je de situatie niet helemaal goed hebt ingeschat maar dat overkomt iedereen wel eens.
Vrees dat mijn Thrustmaster zojuist is overleden. Afgelopen weekend kreeg ik hem nog aan de praat. Nu is de FFB van mijn TX echt helemaal verdwenen. Sowieso vervelend maar met mijn Playseat Challenge zijn de upgrade mogelijkheden vrij beperkt...
Maar even nadenken hoe ik dit ga oplossen.
Haha thanks. Dat had ik zelf ook wel in de gaten natuurlijkDan heb je geluk gehad met z'n tegenstander:) Maar een groot verschil t.o.v. de actie van @Beltoni is dat hij veel meer ruimte heeft tot zijn voorganger en volledig naar de buitenkant kan terwijl bij jou het risico aanwezig was (en ook gebeurde) dat je tegen je tegenstander aanrijdt. Persoonlijk vind ik dat je de situatie niet helemaal goed hebt ingeschat maar dat overkomt iedereen wel eens.
De situatie was dat de andere twee ook die chicane zo namen, maar nu deze keer niet. Het idee was eigenlijk niet om in te halen maar om gewoon aangehaakt te blijven in het treintje. Desalniettemin verkeerd ingeschat en het resultaat was te slecht om niet even hier te terug te koppelen

[ Voor 36% gewijzigd door Loona35 op 19-08-2020 19:29 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/omkV4nll3F87R946odT6EDj2.png?f=user_large)
Programma Monday Madness op 7 September. Ja, je leest het goed. Dit programma is enkel voor Maandag 7 September. Voor zondag 6 September volgt (zeer) binnenkort de flyer, dit wordt een speciale avond!
Vanuit de organisatie proberen we elke Madness te organiseren met gratis content, zodat een ieder mee kan doen zonder de portemonnee te hoeven trekken. De combinaties voor deze Madness zijn allemaal onderdeel van het standaard iRacing pakket!
NB: Vanaf dit seizoen heeft iRacing een deel van de gratis (legacy) content niet meer gratis gemaakt. Je betaalt een gering bedrag voor de oude content (€2.95 voor een auto en €4.95 voor een circuit). De bak met gratis combinaties zijn daarom verder beperkt dan voorheen, maar we hebben toch wat mooie combi's geselecteerd:
Server 1: Handbak op Summit Point - Short
Auto: Global Mazda MX-5Circuit: Summit Point - Short
19:30-20:15 (00:45): Practice
19:30 - 20:15 (45m) Practice
20:15 - 20:20 (5m) Quali 2l (lone)
20:20 - 20:23 (3m) Gridding & Formation Lap
20:23 - 20:39 (15m) Race #1
20:39 - 20:40 (1m) SERVER WISSEL
Server 2: Zandhappen met jankende motoren
Auto: Legends '34 CoupeCircuit: USA Speedway Dirt Oval
20:40-20:55 (00:15): Open Qualifying
20:55 - 20:57 (3m) Gridding & Formation Lap
20:58 - 21:13 (15m) Race #2
21:13 - 21:14 (1m) SERVER WISSEL
Server 3: Dwars op 't asfalt
Auto: Dirt Legends '34 CoupeCircuit: Tsukuba 1000 Full
21:15-21:35 (00:20): Open Qualifying - Inclusief 5 min. Warm-up
21:35 - 21:38 (3m) Gridding & Formation Lap
21:38 - 21:50 (12m) Race #1
21:50 - 22:02 (12m) Race #2 (Reversed Grid
De opzet en de regels zijn simpel.
We racen conform de iRacing regels en respecteren (net als altijd) onze mederacers. Dus elkaar eraf drukken is er ook op een Madness avond niet bij.
Op elke server is het aantal Fast Repairs oneindig.
De weersverwachting en Time of Day is per server een verrassing.
De enige grote afwijking tov 'normale' GoT race sessies is dat Blauwe vlaggen gezien de fun factor compleet genegeerd mogen worden en dat je dus lekker als achterblijver een robbetje mag racen met iemand die jou gaat lappen.

Tot slot: Op Server 1 en 3 is plek voor 62 man. Op Server 2 is er een circuit beperking van 45 man. We verwachten vooralsnog niet dat dit een probleem wordt. Mochten er meer dan 45 man komen; de eerste 45 die op de server geraken kunnen meedoen. De rest kan dan alvast oefenen op Tsukuba. Die server start op tijd.
Klopt het dat de normale Legends op dirt rijden en de dirt Legends op asfalt?
Dat klopt helemaal, zo gaan beide combi's net wat dwarserNiellie41 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:39:
Klopt het dat de normale Legends op dirt rijden en de dirt Legends op asfalt?
edit: Videootje voor de Dirt Legends @Tsukuba:
[ Voor 21% gewijzigd door Luckeh op 19-08-2020 19:48 ]
Volgens mij moet ik even een ronde rim gaan regelenLuckeh schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:46:
[...]
Dat klopt helemaal, zo gaan beide combi's net wat dwarser
edit: Videootje voor de Dirt Legends @Tsukuba:
[YouTube: Legends @ Tsukuba 1000 Full]
Ruilen? Thrustmaster T300 tegen een Clubsport V2.5? ☺️Wormaap schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 19:54:
[...]
Volgens mij moet ik even een ronde rim gaan regelen
Eindelijk de 3000 Rating gehaald!!!
Het duurde 3 maanden, maar tijdens het IMSA seizoen vaak maar 1 of 2 races per week gedaan. Tot vorige week natuurlijk, want LeMans

Het duurde 3 maanden, maar tijdens het IMSA seizoen vaak maar 1 of 2 races per week gedaan. Tot vorige week natuurlijk, want LeMans

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wi1Y8DjEnkjHLwBxORZirKLf.jpg?f=user_large)
3 maanden maar? bij mij duurde het 7,5 jaar! Ik was m wel weer kwijt na 3 maanden, telt dat ook?JPM85 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:12:
Eindelijk de 3000 Rating gehaald!!!![]()
Het duurde 3 maanden, maar tijdens het IMSA seizoen vaak maar 1 of 2 races per week gedaan. Tot volgende week natuurlijk, want LeMans![]()
[Afbeelding]
Maar eens zien hoe lang ik dit vol kan houden!Raimond613 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:21:
[...]
3 maanden maar? bij mij duurde het 7,5 jaar! Ik was m wel weer kwijt na 3 maanden, telt dat ook?
Ik rij voor mij gevoel best redelijk rond in de series die ik rij, maar het zijn vaak hoge middenmoot resultaten. Heb nog wel wat te winnen qua snelheid in de bochten als ik mijn rondes in VRS bekijk, dus nog genoeg om te leren de komende tijd.
Hoge middenmoot is prima met 3K rating als je in hogere SoF's rijdt. Ik heb afgelopen 2 seizoenen veel irating 'gefarmd' door in single split IMSA challenge races in de GT4 te rijden waarbij er altijd wel 1 iemand echt duidelijk sneller was dan ik, maar ik wel altijd top 3 kon finishen. Dat waren dan SoF's van zo'n 2K max.JPM85 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:50:
[...]
Maar eens zien hoe lang ik dit vol kan houden!
Ik rij voor mij gevoel best redelijk rond in de series die ik rij, maar het zijn vaak hoge middenmoot resultaten. Heb nog wel wat te winnen qua snelheid in de bochten als ik mijn rondes in VRS bekijk, dus nog genoeg om te leren de komende tijd.
Als ik nu in IMSA GTE rijd kom ik steeds in SoF van tegen de 4K terecht en omdat ik dan ook nog eens met de Porsche rijd zit ik qua tempo strak achteraan. Echter wordt daar ondanks de hoge ratings heel onnozel gereden waardoor ik best wat plekjes win en zelfs met finishes achter het middenveld nog kleine irating gains pak
Deze week is die SoF geen probleem bij de IMSA, er splitten maar zo'n 2 races per dag, de SoF heb ik nog niet hoger als 2.5K zien liggen. Als je op de baan blijft is het heel makkelijk om top 5 te rijden.Raimond613 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:57:
[...]
Hoge middenmoot is prima met 3K rating als je in hogere SoF's rijdt. Ik heb afgelopen 2 seizoenen veel irating 'gefarmd' door in single split IMSA challenge races in de GT4 te rijden waarbij er altijd wel 1 iemand echt duidelijk sneller was dan ik, maar ik wel altijd top 3 kon finishen. Dat waren dan SoF's van zo'n 2K max.
Als ik nu in IMSA GTE rijd kom ik steeds in SoF van tegen de 4K terecht en omdat ik dan ook nog eens met de Porsche rijd zit ik qua tempo strak achteraan. Echter wordt daar ondanks de hoge ratings heel onnozel gereden waardoor ik best wat plekjes win en zelfs met finishes achter het middenveld nog kleine irating gains pak
Dat heb ik afgelopen week ook gemerkt ja. Zat sinds vorige week wel redelijk in de topsplit, waarbij ik er 2x door iemand wordt afgereden. Normaliter zat ik in de 2e split, daar rondrijden in de top5 is wel wat relaxter.Raimond613 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:57:
[...]
Hoge middenmoot is prima met 3K rating als je in hogere SoF's rijdt. Ik heb afgelopen 2 seizoenen veel irating 'gefarmd' door in single split IMSA challenge races in de GT4 te rijden waarbij er altijd wel 1 iemand echt duidelijk sneller was dan ik, maar ik wel altijd top 3 kon finishen. Dat waren dan SoF's van zo'n 2K max.
Vandaag voor het eerst VRS sprint gedaan, dat is een hele leuke klasse. Waarschijnlijk ga ik die komend seizoen rijden. Starttijden sowieso een stuk beter met even uren ipv oneven uren bij IMSA / ILMS
Houd er even rekening dat dit met de wintertijd weer omdraait, welke ergens tijdens dat seizoen ingaatJPM85 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 22:06:
[...]
Vandaag voor het eerst VRS sprint gedaan, dat is een hele leuke klasse. Waarschijnlijk ga ik die komend seizoen rijden. Starttijden sowieso een stuk beter met even uren ipv oneven uren bij IMSA / ILMS
Zeg @Luckeh mag ik nog voorzichtig een voorstel doen voor Radical @ Summit Point Long? Die zijn ook beide gratis en de auto is sneller dan een MX-5. (Op de eerste twee ronden op ijs na dan
)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
In tegenstelling tot gisteren, waarom alles op VIR mis kon gaan wat mis kon gaan. Ging het op het einde van de middag best oke op VIR. Denk doe nu nog een race om de avond goed af te sluiten.
Qualy niet heel bijzonder (is ook niet mijn sterkste punt), begon op plek 11. Begon de race weer goed, had een goede pace te pakken en zonder al te veel problemen reed ik 5e a 6e. Toen was het tijd voor een pitstop, de pitstop zelf ging best goed......
Dat was dus een black flag, unsafe release.
Deze dagen maar snel vergeten, binnen 28 uur tijd 300 iRating kwijt, dat gaat niet best.
Qualy niet heel bijzonder (is ook niet mijn sterkste punt), begon op plek 11. Begon de race weer goed, had een goede pace te pakken en zonder al te veel problemen reed ik 5e a 6e. Toen was het tijd voor een pitstop, de pitstop zelf ging best goed......
Deze dagen maar snel vergeten, binnen 28 uur tijd 300 iRating kwijt, dat gaat niet best.
Hmmmm, verleidelijk. Maar ik denk dat ik toch ga passenDoubleoz schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:02:
[...]
Ruilen? Thrustmaster T300 tegen een Clubsport V2.5? ☺️
Hebben mensen hier al plannen voor wat ze buiten de league gaan rijden volgend seizoen? Ik ben de Indy Pro aan het overwegen. Afgelopen seizoen wilde ik de USF2000 gaan rijden, maar die viel vies tegen (grotendeels door de belabberde baseline setup i.c.m. fixed series). De HPD heb ik best lol in gehad, maar waarschijnlijk niet genoeg in gereden om echt onder de knie te krijgen. De Radical is natuurlijk ook erg leuk... Twijfel, twijfel
Veel zal voor mij afhangen welke auto het gaat worden in de league.Wormaap schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:31:
Hebben mensen hier al plannen voor wat ze buiten de league gaan rijden volgend seizoen? Ik ben de Indy Pro aan het overwegen. Afgelopen seizoen wilde ik de USF2000 gaan rijden, maar die viel vies tegen (grotendeels door de belabberde baseline setup i.c.m. fixed series). De HPD heb ik best lol in gehad, maar waarschijnlijk niet genoeg in gereden om echt onder de knie te krijgen. De Radical is natuurlijk ook erg leuk... Twijfel, twijfel
Ik twijfel tussen Indy Pro, Radical of toch doorgaan met de Ferrari GTE
Nee joh dat is zuur!joeristein schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:02:
In tegenstelling tot gisteren, waarom alles op VIR mis kon gaan wat mis kon gaan. Ging het op het einde van de middag best oke op VIR. Denk doe nu nog een race om de avond goed af te sluiten.
[Streamable: 2020-08-19 23-51-32]
Kun je wel aanvechten toch dit? Bedoel hier kun jij echt niets aan doen en irl was dit niet een probleem geweest.
Mee eens, dit is wel echt zuur! De vraag is alleen of ze dit aan de achterkant kunnen corrigeren. Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze een correctie op iRating of safety racing door de protest hebben doorgevoerd.Blerf schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:30:
[...]
Nee joh dat is zuur!
Kun je wel aanvechten toch dit? Bedoel hier kun jij echt niets aan doen en irl was dit niet een probleem geweest.
Ik heb dit seizoen ook verschillende races aan de VRS sprint mee gedaan en vind het ook een erg leuke klasse. Het veld blijft vaak redelijk dicht bij elkaar waardoor je mooie duels hebt op de baan. Ongeacht welke auto we voor volgend seizoen kiezen, ik ga in ieder geval proberen om ook een VRS sprint seizoen mee te rijden.JPM85 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 22:06:
[...]
Dat is onmogelijk. Je kan namelijk nooit alleen deze corrigeren zonder de rest ook te moeten doen. Stel dat je dit na 12 uur kunt corrigeren. Ga maar eens na hoeveel rijders dit kan beïnvloeden. Niet alleen deze race. Maar iedereen die in deze race mee doet en daarna in een andere race, enz, enz. Daar is echt geen beginnen aan.Doubleoz schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 07:38:
[...]
Mee eens, dit is wel echt zuur! De vraag is alleen of ze dit aan de achterkant kunnen corrigeren. Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze een correctie op iRating of safety racing door de protest hebben doorgevoerd.
Je zou hooguit een protest kunnen indienen tegen die rijder die daar op de exit van de pits zijn auto parkeert.
Jij verwoord het goed waar ik in mijn achterhoofd ook al aan dacht...Phydomir schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:00:
[...]
Dat is onmogelijk. Je kan namelijk nooit alleen deze corrigeren zonder de rest ook te moeten doen. Stel dat je dit na 12 uur kunt corrigeren. Ga maar eens na hoeveel rijders dit kan beïnvloeden. Niet alleen deze race. Maar iedereen die in deze race mee doet en daarna in een andere race, enz, enz. Daar is echt geen beginnen aan.
Oh wow! Dat is zuur! Had daarvoor je stream gekeken en je reedt echt lekker.joeristein schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:02:
Zou inderdaad protest tegen rijder indienen.
Als je rechts door gras zou zijn gegaan, was het ook unsafe?
Dat vermoed ik van niet want dan rij je niet over de witte lijn van de pit en zou je alleen een off-track krijgen. Maar ik zou op dat moment zelf in 'the heat of the moment' er ook voor hebben gekozen om naar links te gaan i.p.v. rechts gras te gaan maaien.Mithriel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:43:
[...]
Oh wow! Dat is zuur! Had daarvoor je stream gekeken en je reedt echt lekker.
Zou inderdaad protest tegen rijder indienen.
Als je rechts door gras zou zijn gegaan, was het ook unsafe?
Ik vind het ook een lastige keuze..Wormaap schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:31:
De GTE is erg leuk wat mij betreft, maar de Porsche cup is ook een leuke uitdaging omdat er geen verschil in auto’s is. Gister de gt3 gereden en dat reed wat makkelijker, maar ook weer leuk!
Voor volgend seizoen wil ik mijn focussen op 2 klassen, maar welke het zijn.. geen idee.
Ik laat mijn keuze iig niet afhangen van de tweakers league... denk ik..
Kortom: nog geen idee!
Damn dit is wel weer ontzettend zuur!! Wat probeert die gast daar te doen?? Tip, VIR ver achter je laten en lekker wat anders rijden.. er rust een vloek op deze baan voor jou!joeristein schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:02:
[ Voor 32% gewijzigd door ourplayground op 20-08-2020 09:13 ]
Hij had schade, dus dan rij je eerst het rechte stuk af totdat je bij de pituitgang komt. Daar zet je je auto neer om de tow te pakken naar de pit. Geen idee wat hij verder wilde, hij had het hele rechte stuk om zijn auto stil te zetten. Hij bood nog wel zijn excuses aan, maar daar hebben we niks meer aan.ourplayground schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:59:
Damn dit is wel weer ontzettend zuur!! Wat probeert die gast daar te doen?? Tip, VIR ver achter je laten en lekker wat anders rijden.. er rust een vloek op deze baan voor jou!
Ik ga net zo lang door totdat het lukt, vloek of geen vloek. Is aard van het beestje

De 'openbare' poll (van 15 augustus jl.) over de serie keuze voor komend seizoen is ons inziens niet geldig met meer dan 500 stemmen!
Erg jammer dat het zo moet gaan, maar blijkbaar moeten we zaken anders organiseren om fraude te voorkomen.
Daarom vallen we jullie 'lastig' met een nieuwe poll die enkel toegankelijk is voor geregistreerde community leden van onze site. Hier kan je ook maar een keer je stem uitbrengen en na afloop van de poll wordt de uitslag bekend gemaakt.
De poll loopt net als de eerste tot 31 augustus 23:59:59.
Dus brengen je stem zo snel mogelijk uit op dit adres: https://www.got-racing.eu/?page_id=3947
Wellicht niet heel verassend, maar ik wil eigenlijk Porsche Cup gaan proberen, relatief kleine community met allemaal dezelfde auto. Leuk om wat vaker bekende namen tegen te komen en maar 1-3 splits te hebben.Wormaap schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 00:31:
Alhoewel het wel afhangt van hoeveel tijd ik tot mijn beschikking heb in combinatie met de GoT League.
De Russen proberen ook elke stemming te beïnvloeden tegenwoordig....JoepW schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:46:
De 'openbare' poll (van 15 augustus jl.) over de serie keuze voor komend seizoen is ons inziens niet geldig met meer dan 500 stemmen!
Erg jammer dat het zo moet gaan, maar blijkbaar moeten we zaken anders organiseren om fraude te voorkomen.
Daarom vallen we jullie 'lastig' met een nieuwe poll die enkel toegankelijk is voor geregistreerde community leden van onze site. Hier kan je ook maar een keer je stem uitbrengen en na afloop van de poll wordt de uitslag bekend gemaakt.
De poll loopt net als de eerste tot 31 augustus 23:59:59.
Dus brengen je stem zo snel mogelijk uit op dit adres: https://www.got-racing.eu/?page_id=3947
Vervang Porsche Cup door Indy Pro en al je argumenten blijven valideMithriel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:48:
[...]
Wellicht niet heel verassend, maar ik wil eigenlijk Porsche Cup gaan proberen, relatief kleine community met allemaal dezelfde auto. Leuk om wat vaker bekende namen tegen te komen en maar 1-3 splits te hebben.
Alhoewel het wel afhangt van hoeveel tijd ik tot mijn beschikking heb in combinatie met de GoT League.
Goeie tip, ik zat ook al te kijken hoe ik moest stemmen tot ik jou bericht zagSwoesh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:54:
Ik moest even uitloggen en weer inloggen om te kunnen stemmen, kreeg in eerste instantie de tussenstand te zien.

Ik heb een opmerking op de pagina erbij gezet voor de andere gebruikers.Swoesh schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:54:
Ik moest even uitloggen en weer inloggen om te kunnen stemmen, kreeg in eerste instantie de tussenstand te zien.
Thnx
Ik ga de Porsche Cup een vol seizoen rijden als dit de auto van de League wordt.Mithriel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:48:
[...]
Wellicht niet heel verassend, maar ik wil eigenlijk Porsche Cup gaan proberen, relatief kleine community met allemaal dezelfde auto. Leuk om wat vaker bekende namen tegen te komen en maar 1-3 splits te hebben.
Indien het de Indy Pro wordt dan kies ik voor VRS Sprint serie, en rij ik een avondje per week voor de gezelligheid mee in de Indy Pro op banen die mij leuk lijken. Hou niet van open wheelers, maar een keertje een oval pakken lijkt mij wel leuk voor de ervaring.
Ik hou het sowieso maar bij 1 klasse, ik merk nu dat ik teveel tijd bezig ben met auto's & banen te leren kennen en weinig racen. Met 1 klasse per week kan ik het wat makkelijker bijhouden en stap ik ook wat beter in de races.
Ook hier de Indy Pro gestemd
Heb erg veel plezier beleefd aan deze serie afgelopen seizoen en verwacht dan ook dat dit een leuke auto is voor de league, zeker ook één waar close racen goed mogelijk is.
Mocht het de Indy Pro worden (en mocht de organisatie daar behoefte aan hebben uiteraard) dan wil ik overigens graag meedenken over hoe we de oval-races gaan oppakken binnen de league. Ik denk dat een paar kleine afwijkingen van de officiële serie deze races toegankelijker en leuker zullen maken in de league
.
Mocht het de Indy Pro worden (en mocht de organisatie daar behoefte aan hebben uiteraard) dan wil ik overigens graag meedenken over hoe we de oval-races gaan oppakken binnen de league. Ik denk dat een paar kleine afwijkingen van de officiële serie deze races toegankelijker en leuker zullen maken in de league
Heb voor de Porsche gestemd. Het is denk ik de auto waar ik de meeste voldoening uit heb gehaald in mijn korte iRacing carrière. Het is wel even wennen na de GTE want de input die je geeft wordt vrij direct doorgestuurd naar de wielen. Het doseren van de pedaal input is echt veel belangrijker dan bij de GTE.
Tegelijkertijd vond ik het gevoel aan snelheid ook indrukwekkender dan bij de GTE's. Als je aan komt rijden bij het scheivlak hield ik echt mijn adem in.
GT3 stond ook op de shortlist maar dat is wel echt een stap terug van de GTE. Dat is niet per se slecht maar ik denk dat ik daar minder van kan leren. Daarnaast heb ik bij de Porsche cup niet de verleiding om van auto te wisselen wat mij ook wat rust geeft.
Zat ook te twijfelen om voor de Indy Pro te gaan. Heb echt super veel plezier gehad met de Skip. Vanuit de Skip zou dit een logische stap zijn. Uiteindelijk niet voor de open wheeler gegaan. Belangrijkste redenen zijn de kwetsbaarheid in volle lobbies en het feit dat ik er nog nooit in heb gereden. Wat de boer niet kent...
Tegelijkertijd vond ik het gevoel aan snelheid ook indrukwekkender dan bij de GTE's. Als je aan komt rijden bij het scheivlak hield ik echt mijn adem in.
GT3 stond ook op de shortlist maar dat is wel echt een stap terug van de GTE. Dat is niet per se slecht maar ik denk dat ik daar minder van kan leren. Daarnaast heb ik bij de Porsche cup niet de verleiding om van auto te wisselen wat mij ook wat rust geeft.
Zat ook te twijfelen om voor de Indy Pro te gaan. Heb echt super veel plezier gehad met de Skip. Vanuit de Skip zou dit een logische stap zijn. Uiteindelijk niet voor de open wheeler gegaan. Belangrijkste redenen zijn de kwetsbaarheid in volle lobbies en het feit dat ik er nog nooit in heb gereden. Wat de boer niet kent...
Heb ook gestemd na lang twijfelen voor de Porsche cup. Vorig jaar heb ik deze een half seizoen gereden en moet zeggen dat dit enorm intense races waren. Gisteren voor de fun ook eens de Indy Pro getest en deze was ook wel leuk om toertjes mee te doen. Wel volledig anders gevoel dan met GT wagens rond te rijden. Je zou natuurlijk ook 2 verschillende klasses kunnen doen per seizoen maar dat zou de community natuurlijk wel verdelen.. Anyway mij maakt het niet uit wat het wordt
Ook hier een stem voor de Indy Pro. Ik vind downforcewagens gaaf, open dak en open wielen ook en de verhalen over de races die hier gepost worden zien er telkens goed uit. Dat vind ik wel een voordeel over de F3, waar je toch vooral verhalen leest over chaos in de officiële races. Dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk om de league-wagen ook doordeweeks te rijden
Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen