Net een heerlijk endorfine shotje gehad door mijn eerste Nascar nationals te winnen

Dacht eens te proberen om de banden te sparen door continu net onder mijn lap average te rijden en vervolgens de laatste 10 rondjes pas de plank volledig in te trappen. Dat pakte goed uit, van pos 9 naar 3 in 9 rondjes en in de laatste bocht van de laatste ronde de nummer 1 en 2 nog voorbij.
Vond het wel opvallend dat mijn eigen lap average niet veel beter wordt, maar het wel een stuk prettiger rondjes maken is met wat meer grip richting het einde van de wedstrijd. Met name met alle achterblijvers ontwijken scheelt het veel.
/edit
Btw iemand ervaring met andere tracks van die Nascar Nationals serie? Er wordt nu Texas Motorspeedway gereden en dat is mijn eerste track. Daar merk ik niet dat ik met slipsteam echt iets kan winnen, het is vooral je eigen race en banden sparen. Dat vechten in de slipstream wat je bij die oval rookies serie op Charlotte hebt vind ik juist wel leuk. Zit dat bij andere tracks wel meer in of heeft deze serie dat gewoon niet?
[
Voor 25% gewijzigd door
Loona35 op 24-07-2020 14:02
]