iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Zou nog even kijken of ik geen standby heb die week/weekend ....

Dat heb ik dus wel :( Heb wel intresses, dus als er genoeg mensen gaan. Dan ga ik proberen die dag mijn standby dienst bij een collega te krijgen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ikkuh ga deze keer niet.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:17

derx666

mecker ende blaet

ThiJor schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:06:
Voor de Ford teams: wij gaan onze setups van dit seizoen gewoon vrijgeven. Het gaat waarschijnlijk toch ons laatste seizoen in de Ford geweest zijn omdat de interesse in die auto vanuit ons team serieus wat minder geworden is.

SimRC ging normaal hetzelfde doen, maar blijkbaar is 1 lid nog niet echt overtuigd. Hopelijk lukt dat wel nog zodat we misschien weer wat meer Fords in the IMSA krijgen.
Als de rest van het team het goed vindt ga ik onze setups daar ook bijzetten. Die zullen wellicht minder snel zijn, maar misschien iets makkelijker te rijden :) Ik ga iig wel jullie setups bekijken, en zien waar we verschillen om zk wat te leren.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
derx666 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:09:
[...]

Als de rest van het team het goed vindt ga ik onze setups daar ook bijzetten. Die zullen wellicht minder snel zijn, maar misschien iets makkelijker te rijden :) Ik ga iig wel jullie setups bekijken, en zien waar we verschillen om zk wat te leren.
Zou top zijn d:)b

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Zou wel tof zijn om die eens met de onze te kunnen vergelijken. Wij hebben namelijk al het halve seizoen het idee dat we iets over hoofd zien qua set-ups.

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 11-04-2016 16:13 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Misschien NEO groepen zetten op setupsync krijgt Nick ook credits !

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb ook genoten van het NEO seizoen. Alhoewel ik zeker niet de snelste was wel geprobeerd altijd constant rond te rijden zonder teveel fouten te maken. Volgens mij is dat wel gelukt. WIl ook mijn team genoten (Marco, Dirk en Wim) bedanken voor een gaaf seizoen en een mooie 5de plek. Zonder jullie was dat niet gelukt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Damm, spoed update/patch van een wazige applicatie.

Even zien of ik er bij ben, en of eerder weg moet vanavond :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
NickThissen schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:35:
Binnenkort is de WEC 6H of Spa race (zaterdag 7 mei) - is er misschien interesse om daar een kleine meet te organizeren? Ik ben aan het denken om er wel heen te gaan, is altijd leuk om te zien. Zou leuk zijn om met een paar mensen samen te gaan :) Ik had ook vernomen dat Wil Vincent van Racespot er ook heen ging, kun je hem ook eens ontmoeten :+

http://www.fiawec.com/rac...of-spa-francorchamps.html
top idee nick, mijn plan is wel om te gaan maar staat nog niet geheel vast. zou top zijn om idd met een groep te zijn. naar mijn weten gaan er ook een paar van DRNL er naar toe.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:36:
Waarom hebben jullie de penalty niet met een pitstop gecombineerd?
Omdat we hier niet aan gedacht hebben, neemt niet weg dat je mijn opmerking niet beantwoord.

Waarom krijgen wij een drivetrough terwijl Simracing For Holland een warning krijgt? Terwijl wij beiden inschattingsfout maken. Komt ook nog eens bij wij verloren tijd omdat we wagen dwars op de baan stond en ik moest wachten op ruimte, de RUF waar ik contact mee had kon doorrijden. De RUF met wie SFH contact had werd rond getikt en verloor tijd en SFH kon doorrijden. Persoonlijk zie ik dit als een slechte call van race control, of beide een warning of beide een drivetrough. En wat betreft de 30s stop & hold, het aantikken van de CoRe proto praat ik niet goed, maar vanuit mijn perspectief veranderde de CoRe proto van lijn in de remzone dan kunnen wij geen kant meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:21
nickkoole schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:03:
[...]

top idee nick, mijn plan is wel om te gaan maar staat nog niet geheel vast. zou top zijn om idd met een groep te zijn. naar mijn weten gaan er ook een paar van DRNL er naar toe.
:Y Tickets zijn al binnen.
Ik heb daar alweer verschillende dates uitstaan, dus ik sluit mij niet bij een groep aan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik haat dat (koude) bandenmodel. Hoe vaak ik niet daardoor al een goede startpositie heb verkloot... Bah. Wanneer gaan ze dat eens verbeteren @^%#$@&@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabiandJ schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:52:
[...]

Omdat we hier niet aan gedacht hebben, neemt niet weg dat je mijn opmerking niet beantwoord.

Waarom krijgen wij een drivetrough terwijl Simracing For Holland een warning krijgt? Terwijl wij beiden inschattingsfout maken. Komt ook nog eens bij wij verloren tijd omdat we wagen dwars op de baan stond en ik moest wachten op ruimte, de RUF waar ik contact mee had kon doorrijden. De RUF met wie SFH contact had werd rond getikt en verloor tijd en SFH kon doorrijden. Persoonlijk zie ik dit als een slechte call van race control, of beide een warning of beide een drivetrough. En wat betreft de 30s stop & hold, het aantikken van de CoRe proto praat ik niet goed, maar vanuit mijn perspectief veranderde de CoRe proto van lijn in de remzone dan kunnen wij geen kant meer op.
Ik heb jullie incident niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Ons contact was erg ongelukkig. We hadden de exit van Schumacher S opgezet om binnendoor te steken en merkte te laat dat WR een beetje in het midden van de baan bleef hangen. Typisch maar ongelukkig race incident in onze ogen. Het was voor ons even afwachten wat de stewards zouden doen. Volgens mij heeft WR geen protest ingedient en we hebben onze excuses aangeboden via TS aan WR. Ik denk omdat WR ook schadevrij door kon dat we enkel een warning hebben gekregen...

... dat of onze coole paint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
FabiandJ schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:52:
[...]

Ik heb nog niet geantwoord omdat ik niet zoveel zin had om tijdens de race al onze acties in detail te gaan zitten uitleggen.

1. Jou incident in de laatste bocht vonden we niet vergelijkbaar met het incident van SFH. Ik snap ook niet waarom je deze situaties met elkaar vergelijkt. In het geval van SFH gaat het om de exit van een snelle bocht, waar je als Proto rijder mag verwachten (vind ik) dat de langzamere class zijn normale lijn naar de buitenkant op de exit neemt. De C-spec deed dat in dit geval niet en bleef in het midden. Dennis was vrij hard aan het pushen en ging heel vroeg op het gas, en omdat de C-spec niet zoveel aan de kant ging als hij verwachtte tikte hij hem aan. Nog steeds de fout van Dennis uiteraard, hij moet veilig inhalen, maar we snapten het idee van de actie en het was duidelijk dat de C-spec iets onverwacht deed waardoor het een warning werd en geen penalty.

In jouw geval is het compleet anders, een contact bij het ingaan van de bocht. Het was gewoon een divebomb, de c-spec is al aan het insturen terwijl je er nog achter zit, en op dat moment kies je er voor om in zijn binnenkant te duiken. Volgens ons was deze actie gewoon te laat en is het dus een duidelijke divebomb die niet nodig was. Totaal niet vergelijkbaar met het andere incident en in dit geval ligt de schuld 100% op jouw auto, de C-spec deed niks verkeerd.

Trouwens - het argument wat jullie (en iedereen, terecht) na Monza maakte ("CoRe had zo veel voorsprong, waarom zo veel risico?") ging deze race precies voor jullie ook op.

2. Het incident met CoRe was een moeilijke beslissing. Het is natuurlijk geen enorm incident, maar wel significant en onnodig, en ten slotte hadden jullie al een penalty gehad wat ook mee telt. Dat CoRe voor jullie van lijn veranderd vind ik een excuus dat niet opgaat, ze zaten ver genoeg er voor om dat met gemak te kunnen doen.

We gingen er van uit dat jullie de penalty zouden combineren met een pit stop, en dat jullie dus 30 sec zouden verliezen. Dat vonden we een goeie straf. Dat jullie de pitstop niet combineren hadden we niet verwacht en daardoor hebben jullie uiteindelijk "verloren" helaas, anders had het kampioenschap nog wel gekund denk ik? Jammer dat jullie niet wisten dat dit mocht, ik had liever het gevecht op de baan gezien. We gaan echt niet het kampioenschap met opzet weg geven, dat komt helemaal niet aan bod bij de beslissing.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:18

BM

Moderator Spielerij
Voor het eerst sinds tijden weer eens thuis zodat ik mee kon rijden, maar dit was voor mij niet echt de meest gelukkige combinatie. Na paar rondjes in de race gespind, en eigenlijk geen zin om alleen rond te gaan hobbelen.

Tot de volgende keer als ik op maandag toevallig weer eens thuis ben :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:37:
[...]

Ik heb nog niet geantwoord omdat ik niet zoveel zin had om tijdens de race al onze acties in detail te gaan zitten uitleggen.

1. Jou incident in de laatste bocht vonden we niet vergelijkbaar met het incident van SFH. Ik snap ook niet waarom je deze situaties met elkaar vergelijkt. In het geval van SFH gaat het om de exit van een snelle bocht, waar je als Proto rijder mag verwachten (vind ik) dat de langzamere class zijn normale lijn naar de buitenkant op de exit neemt. De C-spec deed dat in dit geval niet en bleef in het midden. Dennis was vrij hard aan het pushen en ging heel vroeg op het gas, en omdat de C-spec niet zoveel aan de kant ging als hij verwachtte tikte hij hem aan. Nog steeds de fout van Dennis uiteraard, hij moet veilig inhalen, maar we snapten het idee van de actie en het was duidelijk dat de C-spec iets onverwacht deed waardoor het een warning werd en geen penalty.

In jouw geval is het compleet anders, een contact bij het ingaan van de bocht. Het was gewoon een divebomb, de c-spec is al aan het insturen terwijl je er nog achter zit, en op dat moment kies je er voor om in zijn binnenkant te duiken. Volgens ons was deze actie gewoon te laat en is het dus een duidelijke divebomb die niet nodig was. Totaal niet vergelijkbaar met het andere incident en in dit geval ligt de schuld 100% op jouw auto, de C-spec deed niks verkeerd.

Trouwens - het argument wat jullie (en iedereen, terecht) na Monza maakte ("CoRe had zo veel voorsprong, waarom zo veel risico?") ging deze race precies voor jullie ook op.

2. Het incident met CoRe was een moeilijke beslissing. Het is natuurlijk geen enorm incident, maar wel significant en onnodig, en ten slotte hadden jullie al een penalty gehad wat ook mee telt. Dat CoRe voor jullie van lijn veranderd vind ik een excuus dat niet opgaat, ze zaten ver genoeg er voor om dat met gemak te kunnen doen.

We gingen er van uit dat jullie de penalty zouden combineren met een pit stop, en dat jullie dus 30 sec zouden verliezen. Dat vonden we een goeie straf. Dat jullie de pitstop niet combineren hadden we niet verwacht en daardoor hebben jullie uiteindelijk "verloren" helaas, anders had het kampioenschap nog wel gekund denk ik? Jammer dat jullie niet wisten dat dit mocht, ik had liever het gevecht op de baan gezien. We gaan echt niet het kampioenschap met opzet weg geven, dat komt helemaal niet aan bod bij de beslissing.
Of ik veel risico nam is discutabel vergeleken met CoRe op Monza had ik maar max 10sec voorsprong op P2 uit mijn hoofd als het verkeer tegen zit is dit zo weg. CoRe had 1min voorsprong op Monza, dat is een behoorlijk verschil. En wat betreft de laatste bocht en de RUF, ik had de lijn van hem niet verwacht als ik het vergelijk met andere RUF's. Over divebombs gesproken, als ik iedereen zou protesten over divebombs dan waren jullie nu nog bezig de Corvette proto's kunnen er wat van.

Maar genoeg ik verander er niks meer aan, de P2 in het kampioenschap had ik na de eerste race niet verwacht. Dankzij het vele oefenen van mijn teamgenoten is de race pace een heel stuk verbeterd. Eens zien wat een nieuw seizoen van GES zal brengen als die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Jörn Jens
.......but it was clear after some time that we would be in P7, but catching P6. I got stuck behind some slower car which I was not able to pass, but Rens was later able to slip into P6. ......
Het lukt hem niet om te zeggen dat GoT #8 goed verdedigde. 'Some slower car' ;(
Bron: http://members.iracing.co.../125/3472279.page#9724236

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 12-04-2016 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
JoepW schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:16:
Ik haat dat (koude) bandenmodel. Hoe vaak ik niet daardoor al een goede startpositie heb verkloot... Bah. Wanneer gaan ze dat eens verbeteren @^%#$@&@
Ik lag zondag in de BSS ook na 1 bocht in de muur na een mooie 5e startpositie.
51 minuten pits ;w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben gewoon gestopt, helaas.
Had wel zin na een weekendje ges en nes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Oh, ik ook hoor. 50 minuten pits in een 40 minuten race heeft niet zoveel zin :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05
Ik merkte het in de Practise al, dus ik gaf op.
of ik reed alleen mezelf van de baan of ik nam andere mee hierin.

Daarom maar FR 2.0 geoefend op Spa, dat was iets nuttiger op dat moment dan schaatsen op Daytona. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb me wel vermaakt gister in de Cadillac. Als je de eerste ronde beetje voorzichtig door kwam was het best leuk. Moet wel zeggen dat de bike layout niet de meest spectaculaire baan ooit is maar er was wel op te racen.
Had ook verrassend genoeg pole voor race 1 alleen omdat ik de start niet had geoefend kwam ik niet lekker weg en lag ik al meteen op p3 in bocht 1. Daarna nog leuk gevochten met o.a. Nick en uiteindelijk als 4de gefinisched.
Race 2 was met een aardig uitgedunt veld en in de race vielen er steeds meer af. Daardoor eigenlijk alleen door niet te veel fouten te maken op p1 terecht gekomen. En zo ook gefinisched. Niet mijn meest spectaculaire overwinning ooit maar goed ik neem hem wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik merkte gisteren in race 2 dat we het allemaal wat minder serieus namen. Voelde bijna een beetje als een week 13 fun race. En met die sfeer was het eigenlijk prima te doen. De vreselijke auto, de domme baan; het klopte ineens weer. :) Best leuk gereden alsnog.
DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:17:
Daardoor eigenlijk alleen door niet te veel fouten te maken op p1 terecht gekomen.
Behalve dan die fout in de een na laatste ronde waardoor je bijna P1 kwijt was. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:51:
Ik ben gewoon gestopt, helaas.
Had wel zin na een weekendje ges en nes...
ik heb maar besloten om niet te gaan rijden. Had wel geteld 1m kunnen oefenen en dan 4 rondjes in de Q. En ik gok dat de eerste bocht naar links ging, maar zeker ben ik ook niet :D Kan ook zijn dat het bike circuit de andere kant op gaat en de eerste bocht weer naar rechts is.

Vorige week ook al niet al te veel kunnen oefenen, en dat was geen goed idee :) Dus nu maar voor de veiligheid lekker even maar een practice sessie in de RUF Cup gedaan.

Pfff, flink wennen die rembalans die fixed is. Deze week weer lekker met een licht aangepaste baseline maar wel met de rembalans naar achteren :+ Maar laat remmen zoals ik normaal doe is best lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:17:
Ik heb me wel vermaakt gister in de Cadillac. Als je de eerste ronde beetje voorzichtig door kwam was het best leuk. Moet wel zeggen dat de bike layout niet de meest spectaculaire baan ooit is maar er was wel op te racen.
Had ook verrassend genoeg pole voor race 1 alleen omdat ik de start niet had geoefend kwam ik niet lekker weg en lag ik al meteen op p3 in bocht 1. Daarna nog leuk gevochten met o.a. Nick en uiteindelijk als 4de gefinisched.
Race 2 was met een aardig uitgedunt veld en in de race vielen er steeds meer af. Daardoor eigenlijk alleen door niet te veel fouten te maken op p1 terecht gekomen. En zo ook gefinisched. Niet mijn meest spectaculaire overwinning ooit maar goed ik neem hem wel.
Nou als ik het zo lees moeten we Niel maar overtuigen dat ie volgend jaar met de NES de Caddy pakt ipv de FordGT :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

derx666 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:31:
[...]

Nou als ik het zo lees moeten we Niel maar overtuigen dat ie volgend jaar met de NES de Caddy pakt ipv de FordGT :P
LMAO, dan kan je mij wel afschrijven denk ik...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Het plan was toch Talledega, en dan iedere klasse zijn eigen lijn/baan voor de komende NEO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vanmiddag dacht ik m'n pc "ff" te upgraden met 8gig extra mem. Viel dat ff tegen :)

Ten eerste zit mijn Scyte Mugen 2b nogal over m'n dimm slots heen, en de enige manier om geheugen bij te prikken was om de ventilator los te halen van de Scyte. Op zich niet zo'n probleem, echter het is nagenoeg fucking onmogelijk om met 2 handen die achterlijke metalen clips die ze gebruiken weer vast te krijgen op de fan als je hem terug wilt plaatsen... Note to self: nooit meer die fan loshalen, tenzij je een nieuwe koeler gaat plaatsen :)

Maargoed, memory geplaatst (zelfde als wat er al in zat), systeem geboot in bios, memory wordt herkend (pfew). So far so good... Windows booten -> not so good. Meteen een bluescreen (0x0a) crap... Systeem kwam niet meer door de post heen, en zat in bootloop. 2 nieuwe dimms losgehaald (nja omhooggedrukt zodat ze geen contact meer maakten, dan ging nog net nl.), Toen bootte het zaakje iig weer. Memory timings enz. aangepast en nog eens geprobeerd... nada sigaar... grmbl... 1 voor 1 getest, en het probleem zat in slot 2. Andere module in slot 2, ook ellende. AARRRGGHHH, toch geen defect dimm slot hoop ik... Gelukkig niet.... Aangezien er sinds eind juni 2011 niks in dat dimmslot gezeten heeft, had er zich een berg stof verzameld, wat voor een slecht contact zorgde. 1 volle bus perslucht later was de rest van het systeem ook meteen schoon, en kon ik nog een poging wagen. Ook had ik ondertussen m'n overclock er even af gehaald om maar zo min mogelijk points of failure te hebben. Eenmaal in windows ff snel memtest86+ gedownload en op een usbstick gezet. Overclock weer ingesteld, en ook de memtimings weer normaal gezet. Daarna memtest gedraait, en gelukkig was er na 2 uur testen nogsteeds geen error... pfff...

Moraal van het verhaal: Zorg voordat je je kist gaat upgraden dat je alle f*cking stof eruit blaast :) tsja...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

derx666 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:35:
Moraal van het verhaal: Zorg dat je alle f*cking stof eruit blaast :) tsja...
Idd Marco ... Fuelke in "iRacing 2016 Seizoen 1 t/m 4"

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
derx666 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:35:

Moraal van het verhaal: Zorg voordat je je kist gaat upgraden dat je alle f*cking stof eruit blaast :) tsja...
Goeie tip. Heb ook wel eens last gehad van geheugenslot danwel PCI grafische kaart slot dat het niet deed, nooit aan stof gedacht.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
1 van de redenen dat ik bij alle intakes een stof filter heb :) En om de 2 weken even de stofzuiger er voor de zekerheid door heen haal.

Heb hoog polig tapijt, dus ik moet eigenlijk wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

-PassY- schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:22:
1 van de redenen dat ik bij alle intakes een stof filter heb :) En om de 2 weken even de stofzuiger er voor de zekerheid door heen haal.

Heb hoog polig tapijt, dus ik moet eigenlijk wel :+
Ik heb nog een oude kast zonder stoffilters en bagger airflow, dus ik heb ook nog eens de zijkant eraf liggen om het zaakje koel te houden, en dat helpt niet echt :)

Als over een jaar (of 2) mijn 2500k eindelijk met pensioen mag (en als ik dan weer eens wat geld heb), komt het zaakje in een Fractal Design Define S te zitten. Dan zou het probleem een stuk minder moeten zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb zelfs in die ouwe Antec P180 al stoffilters, maar ondanks dat blaas ik eens in de 6 maanden de boel schoon met perslucht. ;)
BTW, zijn de upgrade plannen ff de ijskast in, nu de boel op DX11 soepel draait met mijn 970. Kan ik nog ff geld uitgeven aan de tuin en de rl auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

offtopic:
Heb paar weken geleden een nieuwe PC gebouwd met een Fractal Design Define R5. Heerlijke kast, veel ruimte, zeer stil, stoffilters en heel mooi kabelmanagement mogelijkheden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
kwam vandaag nog een filmpje op facebook tegen wat goed laat zien wat je niet ziet aan komen maar toch op kan reageren!
op het circuit zolder mist iemand compleet ze rempunt.

https://www.facebook.com/.../videos/1691829654432787/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
derx666 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:32:
[...]

Ik heb nog een oude kast zonder stoffilters en bagger airflow, dus ik heb ook nog eens de zijkant eraf liggen om het zaakje koel te houden, en dat helpt niet echt :)

Als over een jaar (of 2) mijn 2500k eindelijk met pensioen mag (en als ik dan weer eens wat geld heb), komt het zaakje in een Fractal Design Define S te zitten. Dan zou het probleem een stuk minder moeten zijn.
Define S heb ik ook :) Zeer fijne kast.

Let wel op dat je rechte sata aansluitingen hebt, de gene onder een hoek passen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De meeste Sata kabels die ik heb zijn recht, dus dat zal niet zo'n issue zijn.
En als ik een nieuw systeem koop komt er toch een samsung nvme ssd in :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Idee voor Bas?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaaf gedaan :) Eind mei komt mijn Rift CV1 binnen heb ik te horen gekregen, hopelijk is iRacing dan al een heel eind met ondersteuning.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-09 14:47
Holy crap, dat is leuk :)

En nog een side note ivm het uitkuisen van pc's : doe dat niet met een stofzuiger.

Heb ondertussen al een pc of 5 binnen gekregen waarvan er een of ander componentje (meestal mobo) stuk is gegaan door de enorme hoeveelheid statische elektriciteit dat zo'n stofzuiger opwekt.

Uitblazen is een heel pak beter.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik blaas hem ook uit met behulp van een busje perslucht, en hou dan buiten de kast de stofzuiger erbij om de ergste stofwolken meteen weg te zuigen. Ik weet welke problemen een stofzuiger icm met electronica kan opleveren :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ja had hem gezien, hij had eerder ook al een video met Dirt Rally gemaakt, wel cool inderdaad!
Arfman schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:25:
Gaaf gedaan :) Eind mei komt mijn Rift CV1 binnen heb ik te horen gekregen, hopelijk is iRacing dan al een heel eind met ondersteuning.
Mijne zou ook eind mei moeten komen. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat iRacing dan ook al zo ver is met ondersteuning. Ik denk dat ze nu nog te druk zijn om DX11 af te maken.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Is dat een oculus uit elkaar gehaald en dan via projectoren op een green screen geprojecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee... gewoon een camera op je rift die een groen scherm voor je filmt, en daarna dat groene scherm invullen met opnames uit het spel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dus meer voor de kijkers :)

Wou dat ik minder wagenziek was zodat ik ook dat soort dingen langer dan 1m kan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
S2 patch 2 rollout gepland voor morgen, 14 april tussen 1300 en 1600 UTC (1500 en 1800CEST)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3477729.page

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:47

Niellie41

[object Object]

Nieuwe foto van Imola!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mGylA4w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ziet er al goed uit :)

Al weet ik niet of er nou een grindbak naast de baan ligt, of een erg vies stukje asfalt :p Work in progress lijkt het wel/nog ... grindbak dirt physics? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er ligt tegenwoordig asfalt dat bijna dezelfde kleur heeft als het grind.
https://www.google.nl/map...b450df:0x599fe6c6b1bc6d47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is Road Atlanta toch een heerlijke track :) Tempo zit er goed in deze week in de FR; lijkt erop dat ik de snelle gasten een keer redelijk kan bijhouden. Helaas is T3 voor mij te random en een hotlap komt compleet aan op hoe ik T3 kan nemen. In de race heb ik daar dan ook 2 keer een fout gemaakt wat toch veel tijd kost (gelukkig niet de muur in); zonder die fouten had ik gewonnen. Wel wat geluk gehad met uitvallers in het begin...
http://members.iracing.co...nid=16504224&custid=74968

Weer 60+ iR er bij, gaat lekker zo, eind van de week 5000? :X

(inb4 volgende race -120)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:46
Vind dat hele dirt gedoe maar jammer. Zonde van de energie wat mij betreft. Er is nog zoveel te ontwikkelen/verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
NickThissen schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:35:
Wat is Road Atlanta toch een heerlijke track :) Tempo zit er goed in deze week in de FR; lijkt erop dat ik de snelle gasten een keer redelijk kan bijhouden. Helaas is T3 voor mij te random en een hotlap komt compleet aan op hoe ik T3 kan nemen. In de race heb ik daar dan ook 2 keer een fout gemaakt wat toch veel tijd kost (gelukkig niet de muur in); zonder die fouten had ik gewonnen. Wel wat geluk gehad met uitvallers in het begin...
http://members.iracing.co...nid=16504224&custid=74968

Weer 60+ iR er bij, gaat lekker zo, eind van de week 5000? :X

(inb4 volgende race -120)
Pffff.... 1:17.728.... _/-\o_ . Ik zit hoog in de 1:20 en vond het al snel :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dynamic weather he... Dit was 34C track temp geloof ik, beetje gemiddelde temperatuur. Met koudere baan heb ik al in de 16 gezeten en met default kom ik ook niet onder de 18.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Remco Tr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:07:
Vind dat hele dirt gedoe maar jammer. Zonde van de energie wat mij betreft. Er is nog zoveel te ontwikkelen/verbeteren.
Zijn een hoop mensen wel heel erg blij mee. Die zullen vast hetzelfde denken bij de screenshots van Imola.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik met iRacing begon had ik nog nooit een oval race gereden, en ook niet de behoefte eraan. Nu ik het eenmaal gedaan heb vind ik het wel heel gaaf! Dus ik ben benieuwd naar Dirt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het lijkt mij supergaaf maar ik heb al nauwelijks tijd om een road schedule te volgen, laat staan ook nog oval/dirt. Ik hoop alleen wel dat er ooit point-to-point rallystages in iRacing komen en dat ze de dirt physics gebruiken om het gras/grind wat realistischer te maken want dat slaat nu nergens op imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Holy sh.. De afgelopen week hebben we op de Facebook pagina van NEO 140 likes erbij gekregen. Nu nog maar 32 te gaan tot de 1000. Het lijkt er op dat ik dat evenement moet gaan organiseren. Niet dat het erg is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Arfman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:43:
Het lijkt mij supergaaf maar ik heb al nauwelijks tijd om een road schedule te volgen, laat staan ook nog oval/dirt. Ik hoop alleen wel dat er ooit point-to-point rallystages in iRacing komen en dat ze de dirt physics gebruiken om het gras/grind wat realistischer te maken want dat slaat nu nergens op imo.
Ik hoop meer dat ze dingen als RallyCross gaan toevoegen, banen als Lyden Hill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
DirkT schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:56:
[...]

Ik hoop meer dat ze dingen als RallyCross gaan toevoegen, banen als Lyden Hill.
RallyCross klinkt wel leuk. Ik heb zelf wel rally games, ze zien er goed uit en rijden ook goed (voor zover ik dat kan beoordelen) maar ik vind t doodsaai om in mijn eentje te rijden- ik vind eigenlijk elke race sim saai als ik niet online tegen levende personen kan strijden. Rallycross is (kennelijk) met een groep rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door flopdoc op 14-04-2016 09:36 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
is weer beetje zoals altijd met iracing snap wel dat ze content nodig hebben maar maak nu is iets af. bij die dirt / en rallycross zou ik dan eerst kijken naar damagemodel voor ik er nog maar aan begin maarja wie ben ik zekers ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

dabelg schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:33:
is weer beetje zoals altijd met iracing snap wel dat ze content nodig hebben maar maak nu is iets af. bij die dirt / en rallycross zou ik dan eerst kijken naar damagemodel voor ik er nog maar aan begin maarja wie ben ik zekers ....
Oh helemaal mee eens hoor, veel te veel hooi op de vork...

Damagemodel zou voor mij ook ver bovenaan staan, zou leuk zijn een race eens niet te eindigen in een meatball na 1 tire schrub. Beetje op elkaar leunen a la TouringCar racing hoort er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wij hebben allemaal geen idee waar ze aan werken achter de schermen of hoe ver welk project is. Voor ons is het lastig (ver)oordelen. Ze hebben verschillende developers die aan verschillende zaken werkt. Zo is Dan de man die aan dirt werkt. Ze hebben nog iemand anders die aan het nieuwe schademodel werkt en hij is hier al heel lang mee bezig. Tony liet mij weten dat deze persoon al ver gevorderd is in zijn project.

Ze hebben nu twee dirt banen getekend, dus het duurt nog wel een tijd voordat deze daadwerkelijk in iRacing zitten. Alhoewel kleine ovals veel sneller te modelleren zijn dan een circuit als Imola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Remco Tr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:07:
je wilt niet weten hoe groot dirt racen in de USA is :)

Waar wij gaan karten, gaan hun in de modder rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:33:
En ook het belachelijke gedrag van de banden bij een start van een race. Echt super onrealistisch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 07:06
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dLJx5jq.jpg
Allen,
Wij (NAB Racing) zijn van plan om met 3 van onze rijders de 24 uur de Nurburgring te gaan rijden. Welke auto staat nog open voor discussie maar (als ik mij niet vergis) gaat het tussen de Kia en de Mazda.
Aangezien 3 wat weinig is voor 24 uur zijn wij opzoek naar in iedergeval 1 extra rijder maar wellicht 2 of 3.
Fun staat bij ons voorop, en zeker met deze race staat uitrijden ver boven presteren. Uitrijden (zonder schade) is al een grote prestatie!
Dus:

- Rijder(s) voor de 24h Nurburgring 3-5 Juni
- Fun staat voorop, dus wees niet bang dat je niet snel genoeg bent. Als je veilig kan sturen ben je welkom
- TS Server is beschikbaar
- Met dit soort races rijden we altijd met 1 rijder en in ieder geval 1 spotter, je bent dus nooit alleen!

Mochten er te veel aanmeldingen zijn dan gaan we gewoon eens in een sessie wat rondjes rijden, met zijn allen op teamspeak en kijken we van daaruit verder hoe of wat.
Liefst even reageren via prive bericht aangezien ik dat binnen zie komen en hier niet heel vaak kijk.

Alvast dank!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThiJor
Niellie41 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:26:
Holy sh.. De afgelopen week hebben we op de Facebook pagina van NEO 140 likes erbij gekregen. Nu nog maar 32 te gaan tot de 1000. Het lijkt er op dat ik dat evenement moet gaan organiseren. Niet dat het erg is. :D
De 1000 zijn bereikt, kom maar op met dat evenement! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Gisteren weer een ontzettend leuke NiS race op Bristol. 3de volle afstands race dit seizoen, oftewel 500 laps! :9

Eerste keer dat ik op de woensdagavond in de topsplit zat. Ik had #25 van de #27, en dan zit je dus samen met pro rijders als Timmy Hill en Matt Bussa in de race. Proberen zo lang mogelijk in de lead lap te blijven en uit de problemen blijven was dus het doel. Dat lukte vrij aardig. Volgensmij was het ronde 200 dat ik voor het eerst echt op een ronde achterstand kwam.

Uiteindelijk door een goede pitstopstrategie niet te veel terrein verloren van de top. Bij de lange runs kozen veel mensen voor 75 laps of 100 laps op dezelfde banden. Ikzelf ging voor 66 laps nadat ik al op een ronde achterstand stond. Na +/- 80 rondes op dezelfde banden was je +/- 2 seconden langzamer dan met verse banden, en op een rondje van 15/16 seconden is dat vrij veel.

Uiteindelijk daardoor alsnog als 9de weten te finishen, als enige op maar 1 rondje achterstand. Maximaal haalbare voor mij, want de top 8 bestond voornamelijk uit aliens. Maar het mooiste vind ik nog wel dat ik de race met 0 incs weet te voltooien. En dat op Bristol! _/-\o_

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=16505018

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
BobvK schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:33:
Maar het mooiste vind ik nog wel dat ik de race met 0 incs weet te voltooien. En dat op Bristol! _/-\o_

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=16505018
Nul incidenten op die baan is al een hele prestatie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Het is moeilijk om de auto in het gareel te houden op deze baan. Laat staan met 26 andere ook nog op de baan.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de update van vanmiddag.
http://www.neo-endurance.com/iracing-2016-season-2-patch-2/
Release Notes - 2016 Season 2 - Patch 2 [2016.04.12.01]

This patch aims to fix several remaining performance and functionality issues after our last patch. We've also included a few more vehicle balance tweaks to help make the remainder of this racing season more competitive and exciting.

Have fun 'round the circuits and ovals!

CHANGE LOG:

Web

- Functionality of the Race Panel has been restored when the user is on the Series Stats page.

- An issue preventing racer counts from populating correctly, as well as race position selection from displaying, has been fixed.

- Fixed an issue with Heat Builder that was causing Position Builder and Racer Count to throw an error.

- Added functionality for scrolling while dragging racers around the Race Setup Grid.

Netcode

- Fixed an issue that might have caused the loss of voice chat and/or dynamic track updates from the server when using the “1Mbit/sec or higher” bandwidth selection in sessions with 58 or more cars.

Simulator

- Enhanced the Crash Dumper to log additional info when a freeze is detected.

- Fixed an issue with altered thread priorities on Windows 10 systems.

DirectX 11

– Fixed an issue where the drop shadow of a car was sometimes rendered using the texture of a different car.

– Fixed an issue where random flickers of geometry could be rendered with some particles.

- Fixed some large pauses that would occur while loading due to shadow volumes.

– The Alt+Tab functionality of the Sim has been adjusted due to several issues that could occur, such as crashing during exiting or notifications causing the screen to go completely black. The new changes work as follows:
- - The Sim may be toggled between Full-Screen Mode and Windowed Mode by pressing Alt+Enter.
- - When running in Full-Screen Mode, Alt+Tab toggles the Sim into Windowed Mode.
- - When running in Windowed Mode, Alt+Tab switches the active app focus as normal.
- - The Sim will not automatically toggle back into Full-Screen Mode when regaining active app focus. Be sure to use Alt+Enter to toggle back into Full-Screen Mode from Windowed Mode.
- - The Sim may automatically switch from Full-Screen Mode to Windowed Mode for several reasons including certain program notifications, or DXGI detecting another window suddenly overlapping the Sim window. A registry setting, "HKCU\Software\Microsoft\DXGI\DisableFullscreenWatchdog", may modify some of this DXGI behavior. Experiment at your own risk!
- - If you experience problems with Full-Screen Mode, a highly recommended alternative is to use Windowed Mode with a full-screen sized borderless window. This may be configured during the auto-configuration or using the Graphics Options screen inside the Sim.

PopcornFX

- We have worked with the folks at PopcornFX and fixed an issue where the Sim could freeze when the Particle Detail setting is at the "Medium" or "High" value. With this fix, please feel free to adjust the Particle Detail setting as you wish. If you increase the Particle Detail setting and start to experience application freezes, please try reducing it back to the "Low" value and contact Customer Support for advice.

Controls

- Fixed a pedal calibration bug with certain custom pedal boards.

- Fixed a bug that prevented users from using the S, V, and ; keys when naming a new radio channel.

Audi R8 LMS GT3

- Ride height sensitivity of aerodynamics has been reduced to increase stability when sudden changes in track elevation and track camber occur.

Dallara DW12

- Fixed a bug so that brake pressure bias value is now displayed in the Garage and F8 Black Box instead of the brake bar bias value. This fix has no effect on existing car setups, it only corrects the displayed value for brake bias.

Formula Renault 2.0

- Fixed a bug so that brake pressure bias value is now displayed in the Garage and F8 Black Box instead of the brake bar bias value. This fix has no effect on existing car setups, it only corrects the displayed value for brake bias.

Mazda MX-5 Cup

- The maximum allowable suspension damping has been reduced to ensure the dampers are numerically stable while driving.

McLaren MP4-30

- Fixed an issue where the Energy Recovery System (ERS) was unable to toggle from Adaptive Deployment Mode back to Fixed Deployment Mode.

Mercedes-AMG GT3

- Slightly improved fuel economy to equalize stint lengths against other GT3 cars.

- Very slightly reduced downforce to enhance balance between GT3 cars.

Super Late Model

- Vehicle setups have been updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
- The Sim may be toggled between Full-Screen Mode and Windowed Mode by pressing Alt+Enter.
- - When running in Full-Screen Mode, Alt+Tab toggles the Sim into Windowed Mode.
- - When running in Windowed Mode, Alt+Tab switches the active app focus as normal.
- - The Sim will not automatically toggle back into Full-Screen Mode when regaining active app focus. Be sure to use Alt+Enter to toggle back into Full-Screen Mode from Windowed Mode.
Pfff, elke keer weer full screen maken dus...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Martinoes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:27:
[...]

Ben benieuwd hoe dat dan werkt met 3 screens rendered seperate en een 4de scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Martinoes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:27:
[...]

Als iemand die bijzonder vaak alt-tabt. Zucht...... :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:05
gtrNL schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:53:
[...]

Als iemand die bijzonder vaak alt-tabt. Zucht...... :'(
Nog altijd beter dan een zwart scherm in iedergeval, dat kost je mogelijk direct je race.

Wat Joep ook meldt, hopelijk werkt dat goed met 4 schermen, anders maar bordeless windows screen gebruiken....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 22:53
- The Sim may automatically switch from Full-Screen Mode to Windowed Mode for several reasons including certain program notifications, or DXGI detecting another window suddenly overlapping the Sim window.
Dat wordt nog lachen als je deze setting gebruikt :X

code:
1
muteWhenFocusLost=1    ; set this to 0 to hear sim sounds when another program has the keyboard focus

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:54:
[...]

Nog altijd beter dan een zwart scherm in iedergeval, dat kost je mogelijk direct je race.

Wat Joep ook meldt, hopelijk werkt dat goed met 4 schermen, anders maar bordeless windows screen gebruiken....
Dat in ieder geval NIET. Met 60 graden zijschermen wordt het dan echt niet om aan te zien!
Red Baron schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:02:
[...]

Dat wordt nog lachen als je deze setting gebruikt :X

code:
1
muteWhenFocusLost=1    ; set this to 0 to hear sim sounds when another program has the keyboard focus
Wat is dan het probleem?

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 14-04-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kun je niet windowed met toch gewoon apart gerenderde views? Zou niet weten waarom niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt, heb ik ook sinds kort (om JRT te gebruiken). Borderless windowed full screen, render each screen separately, werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:35:
Klopt, heb ik ook sinds kort (om JRT te gebruiken). Borderless windowed full screen, render each screen separately, werkt zonder problemen.
Huh..... Ik werk te veel en race te weinig.... Wist ik niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geeft windowed mode trouwens geen fps nadeel? Meestal is dat wel namelijk...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:25:
[...]

Wat is dan het probleem?
Dat het wellicht een soort van New Deaf Model can gaan starten?

Nou speel ik zelf nauwelijks andere (DX11) games op het moment, maar is het normaal dat dit zo'n issue is en er allerlei soort van lapmiddelen als oplossing worden geïmplementeerd?
Als leek op dat gebied vind ik het toch maar vaag als er schijnbaar allemaal van dit soort "oplossingen" nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee, dat is niet normaal... Maar blijkbaar lukt het ze niet om het te fixen dus hebben ze maar allemaal andere workarounds :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd voelt dit als een lappendeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Zolang ze maar ducttape gebruiken :p

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/JJ0Z7xfipdM/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:39:
Geeft windowed mode trouwens geen fps nadeel? Meestal is dat wel namelijk...
Ik merk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Misschien houden ze kunstmatig de full-screen FPS wat lager om het te laten matchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
iemand al getest met de nieuwe audi ? gisteren een sessie gejoined en lijkt me dat wat in release notes staat niet klopt, hij is instabieler geworden bij weight changes. is nu meer een mclaren die ineens kan uitbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een race verder en alweer bijna 4700 :+ Met #19 vanaf P15 op de grid naar P4, not bad :D

http://members.iracing.co...nid=16520065&custid=74968

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 15-04-2016 23:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ook lekker veel in beeld geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Goeie race nick, was leuk om te zien. Maar man man man wat een slachtveld....

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat ben ik klaar met Bristol zeg... Ik heb geen idee hoe ik die baan kan rijden en overleven, de tweede race op Bristol sla ik maar gewoon compleet over denk ik.

Mijn eerste ronde dit seizoen op Bristol was ook meteen mijn snelste ronde met een 15.1. Het koste me echter een rondje of 15 voordat ik eens de muur niet raakte. Muur raken is de snelste manier om rond te gaan blijkbaar...

De race maar besloten om de eerste 400 rondjes te overleven en het me maar te laten gebeuren. Maargoed Bristol is een loterij en ik was dit keer de gelukkige om tegen de 27 aan te mogen rijden :-( hij raakt een andere auto voor me, ik ga op de rem, hij komt terug de baan op en dat was mijn race :z

Blij dat dit zo vroeg in de race (ronde 150) gebeurde, kan ik leuke dingen doen 8)

Ik heb opeens deze build dat voicechat enorm choppy is, echt enorm irritant. Ook een complete screenfreeze gehad, gelukkig onder caution.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Godver........ Alweer enorm slechte qualy voor de FR 2K cup, net als vorige keer door een bug. Deze keer raak ik in m'n eerste timed lap een landmine in de laatste bocht (downhill Road Atlanta) waardoor ik 0.5s verlies in dat rondje, en ook nog schade heb waardoor m'n tweede rondje ook heel traag was. Een f*cking landmine....... dacht dat die al jaren gefixed waren maar blijkbaar niet :(

Beste track waar ik eindelijk op pace ben en dan zo'n pech, m'n tijd gaat niet genoeg zijn voor top split ben ik bang...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Weer veel succes voor Paul. P24 is niet de beste plaats, maar met wat geluk in T1...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
NickThissen schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:46:
Deze keer raak ik in m'n eerste timed lap een landmine in de laatste bocht..
Rij blijkbaar nog niet lang genoeg... Wat is een landmine?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een kleine bug in de track geometrie waar de auto achter blijft hangen, alsof je een enorme bult raakt die er eigenlijk niet moet zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:32:
[...]

Rij blijkbaar nog niet lang genoeg... Wat is een landmine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 18:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Je zou maar je oc rift ophebben.. Ben je ook gelijk misselijk voor heel de week denk..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Daniel Garrison Jr
The most recent patch appears to have introduced two problems related to network data: voice chat may be poor or non-functional; and, remote cars in a multi-player session may be fewer in number and/or behave erratically.

We have identified a small number of problems with the way network packets are built. This is responsible for voice chat data not being sent from the client in some cases, and also causes less remote car data to be transmitted to you from the server. We feel confident we have identified the specific bugs and have made appropriate fixes, but these need to be tested thoroughly before release.

You may be able to alleviate the issues to some degree in the meantime by increasing your Connection Type selection for your account. This is done from the iRacing members webpage, Account menu -> My Account, then look for the section labeled Preferences towards the bottom of the page. I'd suggest bumping it up a notch or two and do some testing to see if it improves things. Don't forget to click the Save button in the Preferences section if you make changes!
Bron: http://members.iracing.co...list/3478125.page#9734731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
ThiJor schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:11:
Weer veel succes voor Paul. P24 is niet de beste plaats, maar met wat geluk in T1...
Thanks. ;)
Het was inderdaad weer de beste Q.
Tijdens het oefenen deze week eigenlijk nooit op een moment gekomen dat ik echt vertrouwen kreeg in de auto. Zeker met warme condities werd de auto heel erg tricky na een rondje of 5 en ik heb geloof ik voor de race nooit meer dan een rondje of 12 weten te doen voordat ik hem in de muur parkeerde :X
Kwalificatie voorbereiding was ook behoorlijk matig ondanks dat we wel de snelheid in de setup hadden zitten, getuige m'n teamgenoten die wel gewoon p4-6 bezetten. :*)

Ik pakte zelf een off-track in m'n eerste ronde en m'n tweede ronde was ook niet geweldig. Ik had echter al te veel tijd laten lopen, want anders had ik waarschijnlijk ook die ronde nog wel afgebroken om het opnieuw te proberen.

De openings rondes waren verder wel hectisch en ik werd ook nog geraakt in T1 maar verder niet echt damage ofzo. Uiteindelijk wel tevreden met m'n P13 in de race in ieder geval, maar ik moet echt weer eens zien dat ik wat beter voorbereid ben en weer gewoon verder van voren kan starten :P

Pagina: 1 ... 33 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies