Wat een goede Woensdag avond race was dit
Om 19:00 begonnen met practice op Daytona, om de baan wat beter te begrijpen want ik had hem nog nooit eerder gereden. ( buiten het uurtje de dag er voor )
@
joeristein @
ourplayground @
JPM85 waren allemaal van de partij tijdens de practice en uiteraard hebben “we” of eigenlijk @
JPM85 nog wat aan de bestaande setups lopen knutselen

wat later meer van pas kwam als dat ik had verwacht.
@
joeristein en ik zaten in de zelfde split ( 2de split ) SOF van 2.9K in de iLMS en veld was dus goed vol in alle klassen ( en niet 3 auto’s met 0.5k rating ) toch best fijn die avond racejes.
Q Dacht dat ik te weinig brandstof er in had gegooid ( sorry @
ourplayground had je gewoon moeten vertrouwen

) en dus durfde niet vol risico te nemen. Maar goed P8 was prima en alles zat op een .10 bij elkaar en @
joeristein stond op p2! ( ja ja en die was nog aan het zeuren dat die T1 niet onder de knie had

)
R Start was minder chaos dan ik verwachten, iedereen liet elkaar wel heel in T1 ook al was het wel even knijpen zo van de oval afkomende. In het midden stuk vlogen er uiteraard wat mensen af die de volle tank en kouden banden even vergeten waren. @
joeristein steady 2de en vond de aansluiting met P1 en die sloegen langsaam een gat van P3&P4 waar wij weer achter zat met P5&P6&P7 heb wel een keer of 6gewisseld van 5 naar 6 naar 7 naar 6 naar 5 and so on. Maar wel liet iedereen elkaar echt leven, en dat maakte het racen super leuk. Ik dacht ik pak een early pit dan kom ik wellicht met wat geluk op een goede plek terug... dat klopte ook ik zat na de pit tussen de HPD’s op de oval en de aanpassing van de Gear Ratio wat ons knijter hard liet gaan... gaf me genoeg power om 295 te rijden in de slipstream van de HPD
@
joeristein bleef steady 2de rijden ook al werd die door verkeer genoodzaakt P1 te laten gaan.
Ik werd 5de mede omdat ik op de straight nog van P6 naar P5 kon vliegen ( tnx @
JPM85 )
Mocht je dus wat leuks willen rijden ipv LRP, dit is een leuk alternatief deze week.