iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 316 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedphreak1976
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-07 15:20
JS1990 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:58:
Net een IMSA race gedaan. Maar bij de start vroeg ik me af of dit mag.
De leidende auto liet een gigantisch gat vallen naar de Pacecar en ook op nummer 2. Ineens besloot hij in de 2 na laatste bocht het gas er al op te doen, waardoor het hele veld uit elkaar lag.
Mag dit?

Race ging trouwens niet top, miste echt snelheid in de topsplit.
Ja, dit mag. De leidende auto bepaalt altijd de snelheid. Hij mag het gat tussen hemzelf en de pace car zo groot maken als hij of zij zelf wil en kan dan ook zelf bepalen of hij eerder op het gas gaat.

ALS de leider gaat, mag hij echter niet meer afremmen. Hij moet dan ook goed timen, dat hij op snelheid kan blijven wanneer de pace car de pitstraat inrijdt. Wanneer de pace car de pit entry lijn overschreidt, gaat het licht sowieso op groen. Hier was dus niets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:06
JPM85 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:11:
[...]

Ik ben een tijdje aan het testen met VRS, Craigs & PDS maar kan niet echt zeggen dat de een beter is dan de ander.

Persoonlijk gebruik ik vaak de Craig setups, die kan ik redelijk goed aanpassen naar mijn smaak en stabiel rond rijden. VRS & PDS is voor mij vaak 'hit or miss', of teveel onderstuur of de achterkant is slecht onder controle te houden.

Ik denk dat ik uiteindelijk Craigs (gratis via Amazon Prime - Twitch Prime) & VRS hou. De laatste vanwege hun uitgebreide telemetry software.
Craigs is wel een goede tip! Ik heb Amazon Prime, dus direct via Twitch een abbo afgesloten en toegang tot hun setups.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
Wormaap schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:28:
[...]

Volgens mij (en alle info die ik tot dusver heb gevonden) klopt dat niet. Het aantal bochten per incident dat je moet hebben om een bepaald getal te halen hangt af van je licentie:

[Afbeelding]

Oh, ik zie dat het plaatje al in de post die je quote stond. Een Rookie mag echt veel meer fouten maken om nog omhoog te gaan dan iemand met een A-licentie.
Of een rookie meer fouten mag maken dan in de A-klasse, dat wil ik nog even in het midden laten. Maar dat, en het aantal bochten op een circuit, zijn niet de enige criteria om te bepalen of je SR wint of verliest. De hoogte binnen je license doet er 100% zeker ook toe.
Wanneer ik met mijn A 4.99 op Imola 4x over de hele race rij, dan gaat mijn SR gegarandeerd omlaag.
Wanneer ik op hetzelfde circuit met een A 2.00 4x rij dan gaat mijn SR gegarandeerd omhoog. Ik kan je 100% garanderen dat hoe lager het getal is, hoe toleranter iRacing met je SR omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Patch notes voor de hotfix van vandaag. Deze start om 15:00.
This Hotfix includes fixes for the 2020 Season 3 Patch 3 Release.

UPDATER:
- Changed the way the iRacing Updater re-launches the iRacing BETA UI, so that it is run as the correct user with the correct privileges.

SIMULATION:
Race Servers
- Fixed an issue that was causing improper run-group assignment in Open Practices, which could have prevented drivers from entering the car.

Dynamic Track
- Track rubber distribution calculations from tires have been updated to put more rubber into the track under the contact patch and less rubber off-line. This will result in a more uniform distribution of rubber on the track in general.

CARS:
NASCAR Chevrolet Monte Carlo - 1987
- Pit stop timing has been made more consistent.

NASCAR Ford Thunderbird - 1987
- Pit stop timing has been made more consistent.

Porsche 911 GT3 Cup (991)
- The New Damage Model has been temporarily disabled for this vehicle.
- - Remember, this change will also disable the new Damage Model for any other vehicles running in the same Session.

TRACKS:
No changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
ActualFantasy schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:36:
[...]

Als ik het zo lees, dan mag je dus als je als 2de gekwalificeert bent, gewoon dicht achter de pacecar blijven, en eerder over start finish gaan als het groen wordt?
Nee, dat mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:40:
[...]

Of een rookie meer fouten mag maken dan in de A-klasse, dat wil ik nog even in het midden laten. Maar dat, en het aantal bochten op een circuit, zijn niet de enige criteria om te bepalen of je SR wint of verliest. De hoogte binnen je license doet er 100% zeker ook toe.
Wanneer ik met mijn A 4.99 op Imola 4x over de hele race rij, dan gaat mijn SR gegarandeerd omlaag.
Wanneer ik op hetzelfde circuit met een A 2.00 4x rij dan gaat mijn SR gegarandeerd omhoog. Ik kan je 100% garanderen dat hoe lager het getal is, hoe toleranter iRacing met je SR omgaat.
Dat je SR makkelijker omhoog gaat als je getal al lager is, komt doordat je gemiddelde corners-per-incident dan al lager ligt. Als je je gemiddelde van 60 naar 80 trekt vanaf een A2.something, dan ga je omhoog. Als je CPI van 100 naar 80 dropt, dan ga je van A3.5 naar A2.5.

Dus ja, je gaat makkelijker omhoog als je getal lager zit. Maar da's gewoon hoe het middelen werkt en geen speciale berekening ofzo.

Verder leesvoer over SR.

[ Voor 4% gewijzigd door Wormaap op 08-07-2020 14:46 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
Wormaap schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:28:
[...]
Oh, ik zie dat het plaatje al in de post die je quote stond. Een Rookie mag echt veel meer fouten maken om nog omhoog te gaan dan iemand met een A-licentie.
Overigens, als je naar dat plaatje kijkt, dan bevestigt dit wat we beide zeggen.
De required CPI (corners per incident) zijn bij lage A licences veel minder dan bij A licences tussen de 4 en 5. Ook bevestigt dat plaatje dat een rookie veel minder CPI hoeft te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:47:
[...]

Overigens, als je naar dat plaatje kijkt, dan bevestigt dit wat we beide zeggen.
De required CPI (corners per incident) zijn bij lage A licences veel minder dan bij A licences tussen de 4 en 5. Ook bevestigt dat plaatje dat een rookie veel minder CPI hoeft te rijden.
Ja, we waren denk ik een beetje langs elkaar heen aan het praten :) Dat het moeilijker wordt om omhoog te gaan als je SR-getal hoger wordt is gewoon een gevolg van het feit dat het moeilijker is om een hoog CPI-gemiddelde te houden. Ik dacht dat je bedoelde dat er e.o.a. uitgebreide formule achter zat, maar dat zeg je nergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedphreak1976
Wormaap schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:50:
[...]

Ja, we waren denk ik een beetje langs elkaar heen aan het praten :) Dat het moeilijker wordt om omhoog te gaan als je SR-getal hoger wordt is gewoon een gevolg van het feit dat het moeilijker is om een hoog CPI-gemiddelde te houden. Ik dacht dat je bedoelde dat er e.o.a. uitgebreide formule achter zat, maar dat zeg je nergens.
;) :) Gelukkig, we zijn eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:01
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:35:
[...]
ALS de leider gaat, mag hij echter niet meer afremmen. Hij moet dan ook goed timen, dat hij op snelheid kan blijven wanneer de pace car de pitstraat inrijdt.
Dit had ik afgelopen maandag dus in de Indy Pro. De leider hield in het infield iedereen op, en bij opkomen oval ging hij op het gas. Tot zover had ik er geen problemen mee (ik won zelfs een plek door daarop te anticiperen). Alleen kwam hij er halverwege achter dat de pacecar nog niet naar binnen was dus ging hij op de rem.

Ik heb de sporting code er op nagelezen maar kon over deze situatie niet zo snel iets terugvinden. Aangezien de leider later zichzelf elimineerde en ik een superleuke race heb gereden heb ik het er bij laten zitten en ook geen protest ingediend. Maar een volgende keer kan ik dit dus gewoon protesten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
Niellie41 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:43:

[...]
Kom er net na 4 rondes achter😭😭😭😭😭😭😭 weg sr weg irating waarom plannen ze dan races in tijdens de update?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
MC_Sparkles schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:49:
Even een vraagje mbt 488GT3 op Spa. Ik ben daar voor aan het oefenen, aangezien de 24H eraan komt. Het is even geleden dat ik een GT3 auto rijd, maar mijn voorbanden zijn na 1 stint helemaal weg(40-45% zit er nog maar op). Is dit normaal bij GT3 auto's en vooral de 488? Normaliter rijd ik in de GTE klasse.

Het kan ook mijn rijstijl zijn, maar dit lijkt me toch wel erg extreem. Als de baan 50 graden was snap ik het, maar de baan was maar 22 graden. Met het oog op dubbele stint op de banden ben ik benieuwd of meerdere mensen dit ervaren of dat ik anders moet gaan rijden op Spa.
De bandenslijtage op iRacing is nog steeds overdreven aanwezig. Met setups kun je eea nog wel wat aanpassen, maar als je met een PDS set rijdt, dan zal je set toch wel goed zijn.

Ik heb het volgende gedaan om m'n bandenslijtage zoveel mogelijk te beperken. Je kunt in je audio settings het geluid van je banden aanpassen. Ik heb het volume wat meer omhoog gegooid. Dan kun je horen wanneer er meer frictie op de banden is. Daar kun je dan je rijstijl op proberen aan te passen.
Het lijkt er nu op dat je met een klein beetje minder agressie op de voorbanden een heel eind kan komen. Wellicht een fractie eerder remmen, wellicht iets andere lijnen gaan rijden.

Ik hoop dat dit helpt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Niellie41 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:43:

[...]
Eindelijk de re-launch van de Beta UI na updates niet meer als admin. Dat zou een hoop problemen met helper-apps moeten oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
Session30 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:04:
[...]

Dit had ik afgelopen maandag dus in de Indy Pro. De leider hield in het infield iedereen op, en bij opkomen oval ging hij op het gas. Tot zover had ik er geen problemen mee (ik won zelfs een plek door daarop te anticiperen). Alleen kwam hij er halverwege achter dat de pacecar nog niet naar binnen was dus ging hij op de rem.

Ik heb de sporting code er op nagelezen maar kon over deze situatie niet zo snel iets terugvinden. Aangezien de leider later zichzelf elimineerde en ik een superleuke race heb gereden heb ik het er bij laten zitten en ook geen protest ingediend. Maar een volgende keer kan ik dit dus gewoon protesten?
Ik denk het wel, maar heel veel zal het niet uithalen. De andere rijder krijgt hier hooguit een waarschuwinkje voor. Wel blijft die altijd achter zijn naam staan, dus wanneer hij het vaker zou doen dan kan het in de toekomst zwaarder voor hem wegen. Maar of dat jouw moeite van het protest indienen nu weer waard is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-10 09:15
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:10:
[...]

De bandenslijtage op iRacing is nog steeds overdreven aanwezig. Met setups kun je eea nog wel wat aanpassen, maar als je met een PDS set rijdt, dan zal je set toch wel goed zijn.

Ik heb het volgende gedaan om m'n bandenslijtage zoveel mogelijk te beperken. Je kunt in je audio settings het geluid van je banden aanpassen. Ik heb het volume wat meer omhoog gegooid. Dan kun je horen wanneer er meer frictie op de banden is. Daar kun je dan je rijstijl op proberen aan te passen.
Het lijkt er nu op dat je met een klein beetje minder agressie op de voorbanden een heel eind kan komen. Wellicht een fractie eerder remmen, wellicht iets andere lijnen gaan rijden.

Ik hoop dat dit helpt!
Dat is wel een goede tip omtrent het geluid. Ik heb al een aantal goede pointers gekregen die ik vanavond even ga toepassen en kijken of er verbetering in zit. Als ik hoor dat andere 60% of 70% overhouden, moet het zeker mogelijk zijn. In ieder geval bedankt _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:14:
[...]

Ik denk het wel, maar heel veel zal het niet uithalen. De andere rijder krijgt hier hooguit een waarschuwinkje voor. Wel blijft die altijd achter zijn naam staan, dus wanneer hij het vaker zou doen dan kan het in de toekomst zwaarder voor hem wegen. Maar of dat jouw moeite van het protest indienen nu weer waard is.... ;)
Die waarschuwingen zouden juist de reden moeten zijn om een protest in te dienen. Het doel van het indienen van een protest zou altijd moeten zijn dat de ander bepaald gedrag niet meer vertoont in de toekomst. Als een waarschuwing daar genoeg voor is, dan is het protest succesvol geweest. Als dat niet zo is, dan wordt er de volgende keer harder aangedrongen totdat het wel landt. Ik begrijp dat mensen een stukje genoegdoening willen voor een door iemand anders verklooide race, maar dat zou nooit de reden voor een protest moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
Wormaap schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:17:
[...]

Die waarschuwingen zouden juist de reden moeten zijn om een protest in te dienen. Het doel van het indienen van een protest zou altijd moeten zijn dat de ander bepaald gedrag niet meer vertoont in de toekomst. Als een waarschuwing daar genoeg voor is, dan is het protest succesvol geweest. Als dat niet zo is, dan wordt er de volgende keer harder aangedrongen totdat het wel landt. Ik begrijp dat mensen een stukje genoegdoening willen voor een door iemand anders verklooide race, maar dat zou nooit de reden voor een protest moeten zijn.
True, misschien wel. Alleen zou ik het nut niet inzien van een protest indienen tegen iemand die de start -waarschijnlijk- verkeerd heeft ingeschat en daardoor op z'n rem moet trappen. Ik heb wel eens een protest ingediend tegen iemand die pole had, op het gas ging maar toen hij zag dat ik nog zij-aan-zij met hem ging, weer vol op z'n ho-ijzer trapte, met als gevolg dat het hele veld als een harmonica in elkaar vouwde. Puinhoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedphreak1976
MC_Sparkles schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:17:
[...]

Dat is wel een goede tip omtrent het geluid. Ik heb al een aantal goede pointers gekregen die ik vanavond even ga toepassen en kijken of er verbetering in zit. Als ik hoor dat andere 60% of 70% overhouden, moet het zeker mogelijk zijn. In ieder geval bedankt _/-\o_
Cool man! Veel succes. Ik zag trouwens ook nog een paar die als tip lift/coasten gaven. Om de levensduur van je banden te vergroten kan ik je dit ook nog zeker aanraden. Eigenlijk zijn alle tips die ik hier gelezen heb nuttig. Je hebt dus werk te verrichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
speedphreak1976 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:29:
[...]

Cool man! Veel succes. Ik zag trouwens ook nog een paar die als tip lift/coasten gaven. Om de levensduur van je banden te vergroten kan ik je dit ook nog zeker aanraden. Eigenlijk zijn alle tips die ik hier gelezen heb nuttig. Je hebt dus werk te verrichten ;)
Ja, normaal gaat het ook goed met de banden als ik met de BMW M8 rijd. Maar zo extreem als met die 488GT3 heb ik nog niet eerder meegemaakt bij 22 graden. Maar ik ga vanavond gewoon aan de slag en kijken waar het in zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Juliankarssies schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:09:
[...]

Kom er net na 4 rondes achter😭😭😭😭😭😭😭 weg sr weg irating waarom plannen ze dan races in tijdens de update?
Als het goed is worden die races als on officieel bestempelt en win of verlies je er dus niets mee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Nou, overstag gegaan en maar een VRS abbo afgesloten. Merkte dat ik vaak races niet deed omdat ik geen setup of goede voorbereiding had en dat is ook zonde. Voor de grap 10 rondes gereden met de BMW M8 op Imola zonder VRS tips (maar met hun setup), daarna instructievideo bekeken en na 10 rondes er ruim 1.5 seconde afgehaald (nu was ik al 4 seconden langzamer dan de instructeur dus het zegt niet alles). Er zit nog veel meer in het vat, nu maar eens leren hoe ik mijn lap vergelijk met die van de instructeur om precies te zien waar ik het nog laat liggen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Super vette IMSA race op Imola gehad net, met @Luckeh en Niels. Eigenlijk de hele race in een treintje van 5 a 6 man gereden. Had lang de hoop op P4, maar Lucas was me te slim af met een undercut.

Oh. En willen jullie nooit meer zeggen dat die BMW traag is? :+ 1.37:1 in de kwalificatie

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Jimmy J. schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:57:
Super vette IMSA race op Imola gehad net, met @Luckeh en Niels. Eigenlijk de hele race in een treintje van 5 a 6 man gereden. Had lang de hoop op P4, maar Lucas was me te slim af met een undercut.

Oh. En willen jullie nooit meer zeggen dat die BMW traag is? :+ 1.37:1 in de kwalificatie
:D

Die 1.37.1 was trouwens van @konfig0, die had zich gisteren gemeld hier :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Jimmy J. schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:57:

Kon jullie groepje aanvankelijk nog wel bijhouden maar ik merk dat ik net teveel onnodige foutjes maak en mijn banden teveel slijt om echt mee te doen. Vaak push ik dan teveel en verlies ik nog meer, nu maar mijn verlies genomen en Lucas laten passeren. P8 had er makkelijk ingezeten qua pace maar door nog een paar onnodige fouten en een kleine tik uiteindelijk P11.

Die twee BMWs vooraan waren echt onmogelijk snel. Snelste race ronde was 1:37:5, ik heb werkelijk geen enkel idee waar wij zoveel tijd laten liggen, volgens mij zaten wij 3en met onze snelste rondes rond de 1:39:6/7/8?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Luckeh schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 20:04:
[...]

:D

Die 1.37.1 was trouwens van @konfig0, die had zich gisteren gemeld hier :)
Dan kan hij ons mooi op sleeptouw nemen en vertellen waar wij het laten liggen :).

iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• konfig0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15:27
Dat was naast de quali een van de slechtere races die ik heb gereden. Bij de start spinde ik bijna waardoor P3 een vriend van me (Nathan) mij in moest halen en een penalty kreeg, kostte hem flink wat iRating. Vervolgens bij een inhaalactie veel te diep Ruben (teammate) proberen in te halen en tikte ik hem (en mezelf) ook nog eens rond. :+

Heel raar, ik had zoveel grip in quali en vervolgens bij de race start 0.0. Maar even oefenen nog dus. 8)7

Als het gewenst is kan ik een YT video maken van een snelle ronde van mij met inputs, wellicht dat jullie daar wat aan hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

Voor de mensen die de Radical races op Watkins Glen deze week meerijden en veel benzine verbruiken toch even waarschuwen: ik las op het forum dat een aantal mensen het einde van de race niet halen daardoor. Lichte schade aan de auto kan het brandstof verbruik verhogen waardoor je wel sneller zonder kan komen zitten.

Ik ben zelf door mijn rijstijl en tempo iemand die minder benzine verbruikt, maar ik kwam gisteren halfweg de uitloopronde ook zonder te zitten, en ik rij anders altijd volledig terug naar de pits na de finishvlag.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 16:23
Ik heb anderhalve week gemist maar ben nu weer aan het racen met de Skippy. VIR is een redelijk leuke baan maar wel lastig doordat veel apexen op een crest liggen waardoor je snel balans verliest (althans dat merkte ik). In de race zojuist begon ik vrij aardig alleen tikte ik zachtjes mijn voorligger aan. Ik dacht dat er geen gevolgen waren maar ik had een stukje van mijn neus eraf zag ik later.

In de 3e ronde maakte degene achter me een enorme divebomb. Ik had pas door dat hij naast me zat toen we raakten. Volgens mij was hij iets te fanatiek en had hij die bocht niet nooit kunnen halen, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel en ik had maar in de spiegels moeten kijken (dan had ik dit waarschijnlijk sowieso kunnen vermijden):

Na een paar rondjes was ik in het gevecht met iemand die volgens mij niet op aan het letten was, de hoop die ik nog had op een goede race was nu compleet verdwenen. :'( In zijn cockpit view kon je zien dat hij gewoon rechtdoor bleef rijden. Ik race in VR en zoveel koprollen is niet gezond haha. Als bonus nog de view van de auto achter ons:

Dus paar minuten TOW en meteen een na laatste. ;w Snel vergeten.

Ik zou volgende keer graag aan de GOT league mee willen doen. Lijkt me erg gaaf. Helaas eet ik normaal redelijk laat, dus ik hoop dat ik het ga redden. Met 60 (?) man op Limerock zal vast heel druk en spannend worden. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Dames en heren!!

Vanaf nu hoor ik ook bij de road race winnaars!!!! FUCK YEH!

Zondag en Maandag ging het eigenlijk al ontzettend lekker en kon ik redelijk meekomen met erg snelle mensen, dus dacht ik beproef mijn geluk eventjes in de IMSA van 20:45.

Ik kwalificeerde afgetekend op pole met 0.5sec voorsprong, en dankzij de discussie op het forum van vanochtend wist ik wat ik moest doen. Kwam veilig aan bij eerste bocht en breide mijn voorsprong rustig uit.

Alleen toen......... ZENUWEN..... ZENUWEN.... ZWEET... vergeten trui te trekken.......dus nog meer ZWEET! shit shit shit.... zal ik gaan winnen? Nee toch, of wel? Anyway, rondetijden gingen naar beneden en ik werd ingehaald door een beemer..... achter iemand aan rijden gaat veel beter dan aan de leiding... ik bleef toen dus gewoon rustig rijden tot hij foutje zou maken die uiteindelijk ook kwam.

Toen reed ik weer aan de leiding en begon het hele zenuwen spel weer van voren, maar had zo'n riante voorsprong dat het eigenlijk niet meer boeide. Laatste 2 rondes als omatje rond gereden, omdat het kon :)

Daarna alsnog redelijk afgetekend gewonnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mACpA6A6FAV_Dh_8Qp1Hp7k9UH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IUnKhKClIAGwpToqWCx0fdY2.png?f=user_large

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
@Mithriel gefeliciteerd! Mooie kwalificatieronde ook! Ik kom bij lange na niet aan die tijd helaas.

Zojuist ook een lekkere race gereden op Imola, q op p14 en in de eerste ronde in de rondte getikt, opnieuw beginnen dus. Vervolgens terug gevochten naar p8. Ik heb het idee dat wanneer ik precies op het moment stop dat ik voor de koploper van de GT3 wagens weer op de baan kom ik veel tijd win. Voor mijn pitstop lag ik 13e en ik kan me niet voorstellen dat er 5 man zichzelf de baan afkegelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Congrats @Mithriel! Lekker gevoel he?

Ik heb ook een supergave race in de IMSA GTE klasse gehad op Imola net! Ik denk dat ik in de split boven je zat (SoF 1772).

Kwalificatie as usual verprutst met een half-spin in de opwarmronde (noob :+) en in de 2e ronde me verslikt in de chicane, dus als P12 de race moeten aanvangen.

Eerste ronde was natuurlijk wat duw- en trekwerk (alhoewel het meeviel) maar goed doorgekomen dus P9. Rondes daarna vloog er eigenlijk steeds wel iemand af dus die plekjes won ik. Enorme divebomb bij het ingaan van T1 zien aankomen en hem ontweken. Hij haalde de bocht nog wel dus een plekje verloren. Groepje voor me kwam in gevecht en werd daardoor trager dan ik dus ik vond mezelf op P6, achter de divebomber. Hem flink onder druk gezet bij het aanremmen van de laatste bochtencombinatie met als gevolg dat hij een foutje maakte en ik P5 lag.

Op die positie de pitstop gedaan. DRE vertelde mij hoeveel ik bij moest tanken en normaal doe ik daar altijd wel 2 of 3 liter extra bij voor de zekerheid, alleen achter me zat een groepje met mensen die maar heel iets trager waren dan ik en ik wilde perse voor hen blijven, dus erop gegokt dat de berekening klopte.

Blijkbaar hadden mensen voor me heel conservatief gepit want ik kwam op P3 de baan op. Werd nog heel even onder druk gezet door P4 maar door een tweetal Norris-style quali laps (:+) hem uit de slipstream gereden en zo doorgereden naar het podium op P3 *O*

Had nog 2.7 liter over bij het passeren van de finishvlag dus de race had ook geen ronde langer moeten duren :)

80 iR erbij, zit nu op 1982 :D Gaat * Arfman ooit weer de 2000 iRating passeren? Stay tuned voor het vervolg in deze saga :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Arfman schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:00:
Congrats @Mithriel! Lekker gevoel he?

Ik heb ook een supergave race in de IMSA GTE klasse gehad op Imola net! Ik denk dat ik in de split boven je zat (SoF 1772).

Kwalificatie as usual verprutst met een half-spin in de opwarmronde (noob :+) en in de 2e ronde me verslikt in de chicane, dus als P12 de race moeten aanvangen.

Eerste ronde was natuurlijk wat duw- en trekwerk (alhoewel het meeviel) maar goed doorgekomen dus P9. Rondes daarna vloog er eigenlijk steeds wel iemand af dus die plekjes won ik. Enorme divebomb bij het ingaan van T1 zien aankomen en hem ontweken. Hij haalde de bocht nog wel dus een plekje verloren. Groepje voor me kwam in gevecht en werd daardoor trager dan ik dus ik vond mezelf op P6, achter de divebomber. Hem flink onder druk gezet bij het aanremmen van de laatste bochtencombinatie met als gevolg dat hij een foutje maakte en ik P5 lag.

Op die positie de pitstop gedaan. DRE vertelde mij hoeveel ik bij moest tanken en normaal doe ik daar altijd wel 2 of 3 liter extra bij voor de zekerheid, alleen achter me zat een groepje met mensen die maar heel iets trager waren dan ik en ik wilde perse voor hen blijven, dus erop gegokt dat de berekening klopte.

Blijkbaar hadden mensen voor me heel conservatief gepit want ik kwam op P3 de baan op. Werd nog heel even onder druk gezet door P4 maar door een tweetal Norris-style quali laps (:+) hem uit de slipstream gereden en zo doorgereden naar het podium op P3 *O*

Had nog 2.7 liter over bij het passeren van de finishvlag dus de race had ook geen ronde langer moeten duren :)

80 iR erbij, zit nu op 1982 :D Gaat * Arfman ooit weer de 2000 iRating passeren? Stay tuned voor het vervolg in deze saga :+
MEGA MEGA MEGA lekker gevoel, zo vol adrenaline!

iRacing | Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Haha gefeliciteerd @Mithriel ! Erg nette kwalificatie ronde en als #10 de race winnen is al helemaal niet verkeerd :) Die trui kun je weggooien zeker? :P

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 11:32
Mithriel schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:52:
Dames en heren!!

Vanaf nu hoor ik ook bij de road race winnaars!!!! FUCK YEH!

Zondag en Maandag ging het eigenlijk al ontzettend lekker en kon ik redelijk meekomen met erg snelle mensen, dus dacht ik beproef mijn geluk eventjes in de IMSA van 20:45.

Ik kwalificeerde afgetekend op pole met 0.5sec voorsprong, en dankzij de discussie op het forum van vanochtend wist ik wat ik moest doen. Kwam veilig aan bij eerste bocht en breide mijn voorsprong rustig uit.

Alleen toen......... ZENUWEN..... ZENUWEN.... ZWEET... vergeten trui te trekken.......dus nog meer ZWEET! shit shit shit.... zal ik gaan winnen? Nee toch, of wel? Anyway, rondetijden gingen naar beneden en ik werd ingehaald door een beemer..... achter iemand aan rijden gaat veel beter dan aan de leiding... ik bleef toen dus gewoon rustig rijden tot hij foutje zou maken die uiteindelijk ook kwam.

Toen reed ik weer aan de leiding en begon het hele zenuwen spel weer van voren, maar had zo'n riante voorsprong dat het eigenlijk niet meer boeide. Laatste 2 rondes als omatje rond gereden, omdat het kon :)

Daarna alsnog redelijk afgetekend gewonnen.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd!! *O* -O- *O*
Ik gok dat jij vanaf heden bij de mini-fanclub van Imola behoort ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Jimmy J. schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:09:
Haha gefeliciteerd @Mithriel ! Erg nette kwalificatie ronde en als #10 de race winnen is al helemaal niet verkeerd :) Die trui kun je weggooien zeker? :P
Haha, man echt stom van me dat ik trui niet van te voren had uitgedaan. Kan rechtstreeks was in ja :)
JPM85 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:20:
[...]

Gefeliciteerd!! *O* -O- *O*
Ik gok dat jij vanaf heden bij de mini-fanclub van Imola behoort ;)
Oh ja, zeker weten!!! Had tot vrijdag nog nooit gereden, maar er is iets aan het circuit waardoor het voor mijn doen lekker loopt. De bochten lopen lekker, en ik kom lekker in de flow ( op een na laatste bocht na dan).

Kunnen we elke week op Imola rijden aub? >:) 8)

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

konfig0 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 20:26:
Dat was naast de quali een van de slechtere races die ik heb gereden. Bij de start spinde ik bijna waardoor P3 een vriend van me (Nathan) mij in moest halen en een penalty kreeg, kostte hem flink wat iRating. Vervolgens bij een inhaalactie veel te diep Ruben (teammate) proberen in te halen en tikte ik hem (en mezelf) ook nog eens rond. :+

Heel raar, ik had zoveel grip in quali en vervolgens bij de race start 0.0. Maar even oefenen nog dus. 8)7

Als het gewenst is kan ik een YT video maken van een snelle ronde van mij met inputs, wellicht dat jullie daar wat aan hebben?
Ohh, ik zou best je kwali ronde willen zien met inputs. Ik vond mijne al lekker gaan, maar laat toch ruim 2 sec liggen op je nog

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Oh man wat haat ik het soms... Ronde 2 en dan dit. 11 min repair aan de broek, daar ga ik niet op wachten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konfig0
Mithriel schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 23:10:
[...]

Ohh, ik zou best je kwali ronde willen zien met inputs. Ik vond mijne al lekker gaan, maar laat toch ruim 2 sec liggen op je nog
Heb die helaas niet opgeslagen. :/ Zal morgen een snelle racelap hier posten met de condities erbij, mocht je het willen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 16:23
Na regen komt zonneschijn. Net dus mijn post over die mindere race. De laatste paar races waren eigenlijk allemaal niet echt goed, dus mijn iRating was nogal wat gezakt. Nu net een race gefinisht waar ik van pole gestart was :). Start was goed maar helaas maakte ik in ronde 2 een fout waardoor ik 5e kwam te liggen. Toch kon ik vrij snel plek 4 terug pakken.

De rest van de race heb ik continu in gevecht gelegen om de 3e plek. Ik zat constant tussen de 0,5 en 1,0 seconde achter hem en ik zag dat we beiden iedere ronde snellere tijden reden. Met nog 6 rondes te gaan had ik eindelijk een goeie exit het rechte stuk op en kreeg ik hem te pakken, maar toen waren de rollen dus omgedraaid. Ik hoopte door te kunnen rijden naar nummer 2, maar die gast achter me bleef aanhaken. Helaas maakte ik wederom een fout waardoor hij na een bochtenlang gevecht me toch te voorbij ging. Volgen is voor mij toch net wat makkelijker dan leiden. Uiteindelijk waren onze snelste rondes vrijwel identiek en 0,5 seconde sneller dan de daaropvolgende.
Wat hou ik toch van iRacing O+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Joepie! DD1 is weer terug van RMA (ging stuk tijdens practise op interlagos)
Kan weer meedoen O+ O+ O+

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
MartijnA3 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 23:10:
Oh man wat haat ik het soms... Ronde 2 en dan dit. 11 min repair aan de broek, daar ga ik niet op wachten.

[Streamable: iRacing.com Simulator 2020-07-08 23-08-11]
Heb je hiervoor 11 min repair? Als dat zo is dan hoop ik dat die optional was?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Nee, required. “You’ve got wheel damage”. Stuur stond scheef en ik had een meatball vlag.

[ Voor 34% gewijzigd door MartijnA3 op 09-07-2020 06:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Kwam deze 2 video's nog tegen in mijn "archief" en wilde ze jullie niet onthouden. Dit zijn ook de laatste opgenomen met camera dus collector items :+. Eindelijk Shadowplay goed werkend.

[ Voor 27% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-07-2020 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MartijnA3 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 06:56:
Nee, required. “You’ve got wheel damage”. Stuur stond scheef en ik had een meatball vlag.
Hij raakt je ook vol op het linker wiel. Knullig tikje, grote gevolgen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Phydomir schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 08:30:
[...]

Hij raakt je ook vol op het linker wiel. Knullig tikje, grote gevolgen.
En in de resultaten zie je bij ons beide geen "car contact" staan. Hij is 5de geworden met 15 incs. :|

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Laatste ronde ILMS @ Suzuka. Gat van 5 seconde dichtgereden en ik reed 1.57-ers. Een stuk sneller dan mijn voorganger. Toch kreeg ik hem niet te pakken. Aangezien ik graag wil leren dat ik wel die P3 had gehad -> waar laat ik kansen missen? Ik heb hem opgenomen met mijn inputs, zodat je ziet wat ik precies doe.

Suggesties welke lijn of actie ik had kunnen inzetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
StealthyPeanut schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:32:
Laatste ronde ILMS @ Suzuka. Gat van 5 seconde dichtgereden en ik reed 1.57-ers. Een stuk sneller dan mijn voorganger. Toch kreeg ik hem niet te pakken. Aangezien ik graag wil leren dat ik wel die P3 had gehad -> waar laat ik kansen missen? Ik heb hem opgenomen met mijn inputs, zodat je ziet wat ik precies doe.

Suggesties welke lijn of actie ik had kunnen inzetten?

[YouTube: Last lap Suzuka - iRacing - ILMS. Faster, but no overtake....]
In de esses heb je meer snelheid, maar daar ga je hem er niet tussen krijgen.
Hairpin had je wijder aan kunnen snijden, zodat je auto eerder recht staat en je eerder op het gas kan. Dan had je het stuk naar Spoon kunnen gebruiken om hem er naast te zetten.
Daarna exit Spoon laat je ruimte liggen, waardoor je hem er niet naast kan zitten in de aanloop naar 130R.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik merk vooral dat je op de exit vaak moet inhouden of niet door kan omdat de ander daar langzamer is. Probeer daar juist gebruik van te maken door het zo te timen dat je jouw betere exit niet hoeft op te geven maar door kan zetten. Paar voorbeelden bijv de hairpin en de laatste chicane ook.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

2 ontspannen iLMS races gehad op Suzuka vanmorgen vroeg. SoF was laag maar er werd toch lekker geraced in de top 3 tot 5 ( vast verder op ook maar daar zat ik niet ) En zo zie je ook maar ( en dat wist ik al ) dat iRating ook niet alles zegt want de beste man achter mij die reed kneitertje hard en zat goed om mijn staart voor 30min ongeveer, toen maakte die een foutje.

Niet een vol veld met gekte dus, maar wel echt leuke races gehad.

Vanmiddag dacht ik... Okay IMSA nog maar een keer proberen, de baan vind ik mooi dus waarom ook niet.
Nou de reden waarom niet was wel duidelijk :+ wat een puinhoop van mensen die elkaar geen ruimte geven, leek heel even op de BMW sprint serie en de F3.

Zelf een fout gemaakt waardoor ik er af getikt werd, ging te veel terug naar buiten en dat had ik niet moeten doen ( domme fout ) maar goed gelukkig kon de ander nog volle bak door.

Morgen maar weer Suzuka, en ook al vind ik imola geniaal mooi baantje in de IMSA sla ik hem nu over ( na 3x proberen )

En de nieuwe pedals, is echt even wennen maar heb nu wel de setting gevonden waar ik lekker mee rond kom.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Blerf schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:02:
2 ontspannen iLMS races gehad op Suzuka vanmorgen vroeg. SoF was laag maar er werd toch lekker geraced in de top 3 tot 5 ( vast verder op ook maar daar zat ik niet ) En zo zie je ook maar ( en dat wist ik al ) dat iRating ook niet alles zegt want de beste man achter mij die reed kneitertje hard en zat goed om mijn staart voor 30min ongeveer, toen maakte die een foutje.

Niet een vol veld met gekte dus, maar wel echt leuke races gehad.

Vanmiddag dacht ik... Okay IMSA nog maar een keer proberen, de baan vind ik mooi dus waarom ook niet.
Nou de reden waarom niet was wel duidelijk :+ wat een puinhoop van mensen die elkaar geen ruimte geven, leek heel even op de BMW sprint serie en de F3.

Zelf een fout gemaakt waardoor ik er af getikt werd, ging te veel terug naar buiten en dat had ik niet moeten doen ( domme fout ) maar goed gelukkig kon de ander nog volle bak door.

Morgen maar weer Suzuka, en ook al vind ik imola geniaal mooi baantje in de IMSA sla ik hem nu over ( na 3x proberen )

En de nieuwe pedals, is echt even wennen maar heb nu wel de setting gevonden waar ik lekker mee rond kom.
Ik dacht al dat ik de naam herkende, maar wist niet precies welke nick erbij hoorde. Nu wel :).

Ik was in diezelfde race als laatste gestart en uiteindelijk 4e geworden. Toen ik in m'n ritme kwam reed ik gelijke rondetijden als de top, dus dat was fijn om te zien.

Hielp voor de SoF niet mee dat er iemand meereed met 200iR :+.

Imola ook nog gereden vandaag, maar ik gleed alle kanten op met de setup die ik in de league gebruikte. De VRS is geüpdate, dus die ook nog even proberen. Anders hou ik Imola ook voor gezien. Leuke baan, maar te veel mensen die niet begrijpen dat je niet overal in kunt halen. Zonde.

Iets anders:
Na een race merk ik dat mijn replay een maximaal aantal minuten heeft en dat in bijvoorbeeld niet naar ronde 1 kan, maar moet beginnen in ronde 7. Alles daarvoor bestaat niet. Ook niet als ik hem opsla en later opnieuw open.

Hoe kan ik zorgen dat ik gewoon de complete replay kan terugzien? Ik kijk graag de eerste rondes terug, maar dat lukt gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dan moet je het vinkje bij replay spooling aanzetten. Anders neemt hij geloof ik xGB op en gaat als hij dat bereik heeft het begin overschrijven.

Let wel dat je voldoende schijf ruimte hebt. Had laatst bij de Le Mans 24u dat iRacing crashte omdat mijn schijf vol zat door de grote replay file.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Conroe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:04
Gisteren de keus tussen joggen of IMSA....toch maar IMSA gekozen :)

Mijn race was er weer eentje in de beste traditie van de laagste split. Tot mijn eigen verrassing op P4 gekwalificeerd. De polesitter had er zin in want die ging al op het gas direct nadat de pacecar naar rechts af was gebogen. Vlak voor de streep trapt de hele eerste rij echter op de rem, waarschijnlijk omdat ze bang waren voor een zwarte vlag, en met een hoop geluk kruip ik door het gat.

Krijg nou wat.....ik lig aan de leiding :) Kon ik 3/4 ronde van genieten tot ik te vroeg op het gas ging in de variante alta en ik naast de baan stond. Ik had daarna nog een paar momentjes maar aangezien de rest vrolijk overal van de baan vloog hoefde ik weinig werk te doen voor een top-10 finish.

Verder overal een "laagste split" vinkje kunnen zetten:
- Divebomb
- Direct op de racelijn joinen na een crash
- Afsnijden / blocken door gelapte auto's
- Racers die hun eigen auto niet 2 bochten onder controle kunnen houden
- Vloekende en tierende leden van club Iberia.

Leuke feature voor een nieuwe build zou zijn "gegarandeerd Iberia vrije races", beetje hetzelfde concept als in de reisbranche met all in hotels zonder Russen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Hoe lang is jullie laadtijd vanaf het moment dat je op join session klikt op de Iracing site of de beta ui?
Duurt bij mij op Imola zo lang dat ik net niet 2 kwali rondjes kan rijden. (Net niet 1 trouwens)

Gevolg was P21 starten en uiteindelijk P7 gefinished in de tweede imsa split. Veel acties en wat gaaf. :9~
Merk wel dat ik vooral in de eerste rondes 2 secondes verlies per ronde op de snelsten en daarna ongeveer een 0,5 seconde per ronde. Heb wel weinig verval in mijn rondetijd tijdens de race. Net in 1 na laatste ronde mijn snelste rondetijd gezet en verder redelijk stabiel (enkele uitzonderingen natuurlijk door bijv achterblijvers of gevechten op de baan).

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is wel heel lang. Ik join altijd via de site en ben nog nooit te laat geweest voor de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 10:58
JS1990 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:03:
Hoe lang is jullie laadtijd vanaf het moment dat je op join session klikt op de Iracing site of de beta ui?
Duurt bij mij op Imola zo lang dat ik net niet 2 kwali rondjes kan rijden. (Net niet 1 trouwens)

Gevolg was P21 starten en uiteindelijk P7 gefinished in de tweede imsa split. Veel acties en wat gaaf. :9~
Merk wel dat ik vooral in de eerste rondes 2 secondes verlies per ronde op de snelsten en daarna ongeveer een 0,5 seconde per ronde. Heb wel weinig verval in mijn rondetijd tijdens de race. Net in 1 na laatste ronde mijn snelste rondetijd gezet en verder redelijk stabiel (enkele uitzonderingen natuurlijk door bijv achterblijvers of gevechten op de baan).
Als ik gelijk klik als Race beschikbaar is dan kan ik op Imola nog 1.20 minuten Practice rijden.

Maar jij gaat 2 seconden per rondje sneller, dus die achterstand heb je zo ingehaald ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ActualFantasy op 09-07-2020 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik zit dit bericht nu tijdens de IMSA na 1 lap te typen, dat zegt denk ik genoeg.

Maar ik heb de laatste week last dat ik iedere keer als ik aan een race wil deelnemen mijn wheelbase (T300 GT) en shifter opnieuw moet calibreren. Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben en hoe ik het kan oplossen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
Dank voor de reacties!!
Denk dat het dan toch maar eens tijd wordt voor een ander/sneller/nieuw systeem. Mijn cpu draait bijna continue op 100% en is ook een redelijk oude. Had deze pc gekocht om het simracen te proberen en is wel een blijvertje :). Tijd om te investeren.

Waar haal jij die 2 seconden vandaan @ActualFantasy ? Volgens mij zaten we qua gemiddelde rondetijden zeker geen 2 seconden uit elkaar als ik de uitslag van 18.45 bekijk, maar ongeveer 0,8s.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
JS1990 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:11:
Dank voor de reacties!!
Denk dat het dan toch maar eens tijd wordt voor een ander/sneller/nieuw systeem. Mijn cpu draait bijna continue op 100% en is ook een redelijk oude. Had deze pc gekocht om het simracen te proberen en is wel een blijvertje :). Tijd om te investeren.

Waar haal jij die 2 seconden vandaan @ActualFantasy ? Volgens mij zaten we qua gemiddelde rondetijden zeker geen 2 seconden uit elkaar als ik de uitslag van 18.45 bekijk, maar ongeveer 0,8s.
Ja, ik verwarde je met iemand anders even.

We rijden redelijk bijelkaar in de buurt vaak wel ja, als we samen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
ActualFantasy schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:18:
[...]

Ja, ik verwarde je met iemand anders even.

We rijden redelijk bijelkaar in de buurt vaak wel ja, als we samen rijden.
Inderdaad! Zo groot is het gat niet. Daarom dat ik het even niet snapte. O-)
Zitten met de splits & League races normaal dicht bij elkaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 20:26

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Net 40 min IMSA close racing gehad... samen met 3 en 4 continu in gevecht tot de laatste ronde! Uiteindelijk als 5e finished maar als 11 gestart met 3 inc, goed voor de statistieken :D

SPLIT

Er zaten wel een paar spannende momenten in met het inhalen van GT3's 90% blijft gewoon netjes op de lijn of maakt ruimte. Maar sommige.... |:( |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Lap 1 in de Radical leverde weer de typische chaos op, veel mensen lijken te vergeten dat je op die koude banden echt niet voluit kan gaan.

Resultaat voor mezelf: P15 gestart, einde eerste ronde op P5 gekomen. Iets over halfweg werd dat P4 en toen de auto voor me op de sukkel ging en spinde in de voorlaatste ronde verloor hij 5 seconden en was de kloof nog maar 3 seconden met me. In de laatste ronde ging hij op hetzelfde punt weer half in de fout en snuffelde ik aan zijn achtervleugel. Daar was hij zo van in de war dat hij het volgende rempunt miste.

P3 aan de streep, en alweer 0x incidents. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 21:16
Net een heerlijke VRS sprint race gehad als practice voor de 24h Spa.

Begon P8 en bleef 6 rondes hangen achter P6 dus toen dacht ik early pitstop en in ronde 12 lag ik 1,3 seconden voor op degene waar ik achter bleef hangen . hem de rest van de race achter me gelaten en P2 geëindigd. Erg gaaf om een overtake via de pit te doen! veranderen van tactiek en dan degene achter je te laten :D

iracing profiel

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• konfig0
Ietwat laat maar hierbij nog een race lap van IMSA op Imola met mijn inputs. Vrij snelle ronde, denk dat ik in deze sessie misschien 1 tiende sneller kan. Conditions waren 22c track temp en moderately low usage (~30%) track state. Eerst de lap vanuit de cockpit en daarna nog in chase cam, wellicht handig voor racelijnen o.i.d. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13
Een paar jaar terug Heel wat jaartjes terug zie ik (laatste race was in 2014) ook een Playseat + G25 stuurtje gehad en altijd vermaakt met Iracing.
Helaas kon ik de Playseat niet opbergen en als je hem niet gebruikt stoort het nogal als hij in de woonkamer staat, dus helaas weer verkocht en verder racen met een controller op de PS4.

Ondanks de graphics vind ik Iracing nog de beste racegame en toch altijd weer de gedachte om een stuurtje te halen. Gisteren knoop doorgehakt en Playseat Challenge en Thrustmaster T300 aangeschaft. Niet de ideale Playseat maar wel om hem goed om te bergen. Ben benieuwd hoe het weer zal gaan :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

konfig0 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 00:37:
[...]

Ietwat laat maar hierbij nog een race lap van IMSA op Imola met mijn inputs. Vrij snelle ronde, denk dat ik in deze sessie misschien 1 tiende sneller kan. Conditions waren 22c track temp en moderately low usage (~30%) track state. Eerst de lap vanuit de cockpit en daarna nog in chase cam, wellicht handig voor racelijnen o.i.d. Ik hoop dat het duidelijk genoeg is!

[YouTube: iRacing | Imola | BMW M8 GTE | 1.37.337]
Grappig, ik zie precies waar ik het laat liggen maar ik krijg het niet voor elkaar om ook maar in de buurt te komen van deze tijd (met vergelijkbare omstandigheden). Maar ik zie dat je ook boven de 7k iR zit dus ja :+

Bedankt voor het delen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Eindelijk goede IMSA gehad vandaag althans tja 12 de gestart 8ste over de finish met schade in ronde 1.Maar goed de BMW deed zijn werk goed en met de tips van @konfig0 wat plekken kunnen vinden om net wat lekkerder te gaan dan met de Ford ( de nieuwe Sprint pedals doen ook wel mee helpen moet ik zeggen )

Lekker raceje ondanks de ongein in Lap1, wellicht die van 15:00 ook nog maar even doen want het is toch vrijdag middag.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

hoe ik me voel bij IMSA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSJ-bo4uzXUKt5VQJi3cMi7o1VQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpDi4LEapKrQaze5HlpcFnVS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
Weet iemand hoe het niveau in de VRS sprint is ten opzichte van de IMSA? Zit stevig te twijfelen om een GT3 auto te halen (welke...?) en de VRS te gaan rijden, ik hoop hiermee iets leukere races te krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:03
tomolino schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:02:
Weet iemand hoe het niveau in de VRS sprint is ten opzichte van de IMSA? Zit stevig te twijfelen om een GT3 auto te halen (welke...?) en de VRS te gaan rijden, ik hoop hiermee iets leukere races te krijgen.
Hoe bedoel je "het niveau" ?Lijkt me iets dat samen hangt met je eigen irating.. :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
ourplayground schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:03:
[...]

Hoe bedoel je "het niveau" ?Lijkt me iets dat samen hangt met je eigen irating.. :)
Wellicht verkeerd omschreven, maar bedoel iets minder crashfeest en mensen die denken in elk gaatje te kunnen duiken. Ook kom ik in IMSA erg vaak GT3's tegen die soms echt geen idee hebben wat ze doen. Split die ik rijd is gemiddeld zo'n 2k iRating. De GT3's die daarin meerijden een stuk lager over het algemeen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:03
tomolino schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
[...]

Wellicht verkeerd omschreven, maar bedoel iets minder crashfeest en mensen die denken in elk gaatje te kunnen duiken. Ook kom ik in IMSA erg vaak GT3's tegen die soms echt geen idee hebben wat ze doen. Split die ik rijd is gemiddeld zo'n 2k iRating. De GT3's die daarin meerijden een stuk lager over het algemeen.
Ah ok, in dat geval neem ik aan dat de gt3 van je eigen split net zo rijden als de gte rijders in de gte klasse. Het komt inderdaad regelmatig voor dat bij de IMSA races de lagere gt3 worden toegevoegd aan hogere klasses om het multiclass te maken.
Kortom als je crashfest ervaringen vooral met gt3 in de imsa waren, dan denk ik dat dit minder wordt in de VRS serie.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

tomolino schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
[...]

Heb het vorige season GT3 bij VRS gereden, en ik vond het super leuk! Ik switchte van MERC naar Audi ( per baan verschillend ) Merc het chillst om te rijden.

Het ging er toen wel een stuk chiller aan toe dan de IMSA series die ik tot nu toe heb gereden, uiteraard nooit helemaal foutloos maar dat heb je altijd wel. ( minder bots auto, ego sessies in ieder geval )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
tomolino schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:02:
Ik hoor op het iRacing forum dat de Porsche Cup leuk is. Maar dat de auto erg tricky is. Heb m gisteren gekocht en dat klopt, heb er nog niet een race in gereden. Belle Isle is niet het beste circuit om de auto te testen. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
MartijnA3 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:40:
[...]

Ik hoor op het iRacing forum dat de Porsche Cup leuk is. Maar dat de auto erg tricky is. Heb m gisteren gekocht en dat klopt, heb er nog niet een race in gereden. Belle Isle is niet het beste circuit om de auto te testen. :+
Vorig seizoen een aantal races gereden in de Porschd cup, absoluut leuk! Dit seizoen echter meer de focus op de GTE's tot nu toe, mede door het wekelijkse GOT evenement.

Ik mis zelf de kennis om een goede set-up te maken en heb in de Porsche cup het gevoel dat ik hierdoor nogal wat tijd verlies. Natuurlijk kan je set-ups kopen maar dit vind ik weer wat ver gaan op dit moment.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 07-10 10:40

Raimond613

Simracer

tomolino schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:46:
[...]

Vorig seizoen een aantal races gereden in de Porschd cup, absoluut leuk! Dit seizoen echter meer de focus op de GTE's tot nu toe, mede door het wekelijkse GOT evenement.

Ik mis zelf de kennis om een goede set-up te maken en heb in de Porsche cup het gevoel dat ik hierdoor nogal wat tijd verlies. Natuurlijk kan je set-ups kopen maar dit vind ik weer wat ver gaan op dit moment.
Volgens mij kun je met de Porsche 911 Cup juist heel weinig afstellen?
Ik vind het zeker een van de leukste auto's in iracing, maar heb er voor dit seizoen toch even afscheid van genomen omdat er zoveel andere leuke series zijn om te rijden en 3 is voor mij echt wel ff de max in 1 seizoen ;)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
Raimond613 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:49:
[...]

Volgens mij kun je met de Porsche 911 Cup juist heel weinig afstellen?
Ik vind het zeker een van de leukste auto's in iracing, maar heb er voor dit seizoen toch even afscheid van genomen omdat er zoveel andere leuke series zijn om te rijden en 3 is voor mij echt wel ff de max in 1 seizoen ;)
Niet zoveel als in de IMSA inderdaad, maar er is zeker iets te winnen met de set-up.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Heeft iemand ervaring met time trials? Ik heb vanmiddag 1 gedaan op Spa VRS series met merc gt3. De timers liep een half uur. In die tijd heb ik ongeveer 8 ronden gereden maar als ik nu op mijn profiel kijk heb ik nog steeds 4 time trials nodig om promotie te maken.

Deze https://members.iracing.c...id=33375814&custid=450838

Hoe werkt dit?

[ Voor 17% gewijzigd door laforte op 10-07-2020 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
laforte schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:16:
Heeft iemand ervaring met time trials? Ik heb vanmiddag 1 gedaan op Spa VRS series met merc gt3. De timers liep een half uur. In die tijd heb ik ongeveer 10 ronden gereden maar als ik nu op mijn profiel kijk heb ik nog steeds 4 time trials nodig om promotie te maken.

Deze https://members.iracing.c...id=33375814&custid=450838

Hoe werkt dit?
Je moet een X aantal rondjes zonder incidenten achter elkaar rijden. Hoeveel verschilt per circuit, kun je zien onder de F1 blackbox. Daar kun je ook zien wat je gemiddelde tijd is over die rondjes.
Onder serie results kun je zien hoe je presteert t.o.v. anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@laforte Je hebt minstens 4 cleane rondjes na elkaar nodig om zo een gemiddelde rondetijd te bekomen.

Ik zie in die sessie geen "Fastest 4 Lap Average" staan. Het makkelijkst bij te houden is via je F1 box, die gaat een waarde aangeven als je vier cleane rondjes gereden hebt.

Voor je 4 time trails volstaat het om 1x per gestarte sessie een set van 4 clean laps neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Net een Leuke Imsa race gehad in de 20:45 Split met O.a Patrick Roosendaal ;) Helaas werd ik van de baan getikt vroeg in de race..P6 gestart en uit eindelijk na een inhaalrace toch weer 6de geworden gelukkig _/-\o_
het is nu gelukt om een filmpje te maken en up te loaden en vroeg me af wat anderen ervan vinden.
Ik ben die Zwarte Porsche btw...doe ik iets verkeerd hiero? Ohja let niet op het geluid...welk geluid? Nouja volgende keer hopelijk wel met geluid 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Danny Hdoorn op 10-07-2020 22:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Danny Hdoorn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:14:
Net een Leuke Imsa race gehad in de 20:45 Split met O.a Patrick Roosendaal ;) Helaas werd ik van de baan getikt vroeg in de race..P6 gestart en uit eindelijk na een inhaalrace toch weer 6de geworden gelukkig _/-\o_
het is nu gelukt om een filmpje te maken en up te loaden en vroeg me af wat anderen ervan vinden.
Ik ben die Zwarte Porsche btw...doe ik iets verkeerd hiero? Ohja let niet op het geluid...welk geluid? Nouja volgende keer hopelijk wel met geluid 8)7

[YouTube: Imsa Imola Iracing Accident.]
Wat mij betreft kun je hier niks aan doen, gewoon pech.

Ik werd helaas ook vroegtijdig in de race aangetikt waardoor ik flinke schade had aan de achterkant en in ieder geval topsnelheid miste. Maar uiteindelijk toch een mooie p5 kunnen scoren. Twijfel wel of ik nu voor de Porsche ga op Imola of de BMW :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Doubleoz schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:24:
[...]

Wat mij betreft kun je hier niks aan doen, gewoon pech.

Ik werd helaas ook vroegtijdig in de race aangetikt waardoor ik flinke schade had aan de achterkant en in ieder geval topsnelheid miste. Maar uiteindelijk toch een mooie p5 kunnen scoren. Twijfel wel of ik nu voor de Porsche ga op Imola of de BMW :)
Ja jammer van de crash maar de race was leuk! Hmm ja dat is persoonlijke voorkeur denk ik...ik vind de Porsche gewoon lekker rijden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JPM85
Net een heerlijke oefensessie gehad op Lime Rock. Mijn persoonlijk beste tijd verbeterd in de 3e ronde, ondanks een spin bij de chicane.

Helaas crashte ik samen met @Blerf net na de finish, het ging mooi gelijk op richting start-finish. 8)7

Replay
https://www.twitch.tv/videos/675805599

ps. All just fun. We waren achteruit aan het racen toen iedereen de server verlaten had 7(8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

JPM85 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:37:
Net een heerlijke oefensessie gehad op Lime Rock. Mijn persoonlijk beste tijd verbeterd in de 3e ronde, ondanks een spin bij de chicane.

Helaas crashte ik samen met @Blerf net na de finish, het ging mooi gelijk op richting start-finish. 8)7

Replay
https://www.twitch.tv/videos/675805599

ps. All just fun. We waren achteruit aan het racen toen iedereen de server verlaten had 7(8)7
Fantastisch oefen avond gehad en heerlijke midseason Madness haha.

Reverse race en car jumps toen server leeg was.

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Susan Flint
At around 3:55pm edt (19:55 gmt), we began seeing connectivity issues to some of our raceservers in the Amsterdam server farm. Presently this looks to be an issue with the providers network where our servers reside. Not all servers in the farm were affected, but most were. We are currently scaling up additional servers with an unaffected provider and will be bringing down the servers currently having issues.

We do NOT anticipate this having an affect on the Spa 24hr races scheduled for tonight or tomorrow. The race sessions for that event will all be hosted on US servers.

Will provide additional updates as we have them.

https://members.iracing.c...t/0/3748026.page#12142962

If anyone lost hosted sessions that they have purchased, please email support@iracing.com with the order number of the purchase of the hosted session and we can look into reimbursing you. You can find the order number by logging into members.iracing.com and go to Account...My Account...Order History and if you click the Order Number - it brings up the details of that order.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Nicholas Bailey
We have not seen any additional issues on the Amsterdam Farm since 4:40pm edt (20:40 gmt). The new servers that were brought online with a different provider have been serving sessions without issue. The servers that were affected by our providers network issues are being allowed to complete their running sessions, but no new sessions are being launched on them. They will remain out of service over the weekend while our provider continues to investigate the network issues that we saw.
Bron: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3748026.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 07-10 10:40

Raimond613

Simracer

Ik heb gisteravond idd even flink last gehad van een hele slechte latency in de GoT practice, maar omdat niemand anders er iets over zei dacht ik dat het aan mijn kant zat. Om 20:15 een skip race gedaan en ook daar innde eerste minuten nog problemen, toen was het gelukkig over. Mijn vrouw was ondertussen ook gestopt met youtuben dus ik dacht dat het daar aan lag ;)

iracing profile

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbQRljhF5pI7434ygIQiWKYrzS4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5cteAuA9depRAPFnYg4a7ffb.png?f=user_large
Iedereen die meedoet aan de 24 uur van Spa veel succes gewenst. d:)b

Indien jouw stream nog niet op onze site staat deel deze dan zodat we die aan het overzicht kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 07-10 14:11
Raimond613 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 07:45:
[...]

Ik heb gisteravond idd even flink last gehad van een hele slechte latency in de GoT practice, maar omdat niemand anders er iets over zei dacht ik dat het aan mijn kant zat. Om 20:15 een skip race gedaan en ook daar innde eerste minuten nog problemen, toen was het gelukkig over. Mijn vrouw was ondertussen ook gestopt met youtuben dus ik dacht dat het daar aan lag ;)
Ik zat net klaar om de broadcast Indy Pro 2000 race te doen.
In de pre-race practice server begon dat gedram al inderdaad een paar minuten voor de switch naar de race server en net als jij dacht ik eerst dat het mijn connectie was en dat ik maar beter de auto zou kunnen gaan parkeren en nog snel ff de modem en router zou resetten voor de race, tot er zo'n hele waslijst aan disconnects langs kwam.

Race server leek wel ok te zijn op het eerste gezicht. Had op Montreal die laatste chicane compleet vernacheld in m'n eerste ronde dus het moest gebeuren in de 2e ronde. Die was verder wel ok, dus kom wederom die laatste chicane uit, en blijf staren naar de standings black box om te zien hoe veel de anderen zich zouden verbeteren.
Gek genoeg bleven die tijden allemaal staan wat wel vreemd was gezien het feit dat bij de eerste ronde er al een hoop lui voor mij een tijd gezet hadden.
Vervolgens kom je over start finish en zet je een tijd goed genoeg voor P2, alleen verschijn je zelf ook niet in die standings 8)7
En vervolgens uit de auto zie je inderdaad hetzelfde verhaal, alle entries in de server met een mooie rode quality numbers.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BhmEwdq.png

Gelukkig is er niemand meer in de server gekomen en is de race aangemerkt als zijnde unofficial en zijn er ook geen irating mutaties doorgevoerd.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

JoepW schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:56:
[Afbeelding]

Indien jouw stream nog niet op onze site staat deel deze dan zodat we die aan het overzicht kunnen toevoegen.
Succes allemaal bij T1 op SPA :)
Ik zal af en toe eens even mee kijken op Twitch.
Zullen ze stats maken van het aantal inc’s ? Hahaha zal bizar veel zijn deze race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
JoepW schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:56:
[Afbeelding]

Ben benieuwd naar wie er allemaal gaat streamen :D

Succes allen. Helaas dit keer geen 24hrs voor mij (en Squadron Slow). Hopelijk de volgende wel weer erbij.
Met nieuwe pedals O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

pauluzmuller schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:43:
[...]

Ben benieuwd naar wie er allemaal gaat streamen :D

Succes allen. Helaas dit keer geen 24hrs voor mij (en Squadron Slow). Hopelijk de volgende wel weer erbij.
Met nieuwe pedals O-)
Ja dat denk ik wel ja ( die pedals dan :P )
Wij rijden ook niet mee deze race, de baan vonden we collectief wel een beetje vervelend 8)7 :X

Maar zoals jij zegt ik kijk wel graag naar wie het wel aan durven hier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@TuxieDeni van Radicals rijdt de 24 uur als gast bij Tim Morley Racing. Hier hun stream:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:18
Arghh, word ik in mijn eerste rondje aan de leiding ooit in ISMA eraf gereden door een medeTweaker. Maarten, je zult het vast niet bedoeld hebben, maar ik was wel even behoorlijk pissed. Rest van de race ging daarna ook ruk.

Ah ja, next time! Gefeliciteerd met je win.

[ Voor 5% gewijzigd door AequitasII op 11-07-2020 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
AequitasII schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:03:
Arghh, word ik in mijn eerste rondje aan de leiding ooit in ISMA eraf gereden door een medeTweaker. Maarten, je zult het vast niet bedoeld hebben, maar ik was wel even behoorlijk pissed. Rest van de race gaan daarna ook ruk.

Owh, jou kende ik nog niet als Tweaker ;)

Dan werden we dus 1 2 en 3 als tweakers in deze race. Jammer dat jij er niet bij stond dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

AequitasII schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:03:
Arghh, word ik in mijn eerste rondje aan de leiding ooit in ISMA eraf gereden door een medeTweaker. Maarten, je zult het vast niet bedoeld hebben, maar ik was wel even behoorlijk pissed. Rest van de race gaan daarna ook ruk.

Oh wie ben je dan ingame? Wist alleen van @ActualFantasy dat het een medetweaker was..en dus blijkt Maarten dus ook hehe.Ik starte p3 onverwachts na een PR van 39.3 ineens halve seconde van me tijd af.Maarja ik maakte een grote fout in die chicane schoot tegen de muur 8)7 maar gelukkig weinig schade en daarna leuke race gereden samen met @ActualFantasy P2 ! beste prestatie in de Imsa tot nu toe....Vanochtend me 1ste pole maar me race verziekt in t1 door divebomb....2de keer dat ik heb tegenkom op een negatieve manier....kijk ik op zen iracing account.14 jaar.heeft geen eens een brommercertificaat :X

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Danny Hdoorn schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:13:
[...]

Oh wie ben je dan ingame?....
De ‘echte’ namen van rijders kan je meestal via de link onder hun post vinden en anders via onze site: https://www.got-racing.eu/?page_id=3868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Hdoorn

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

JoepW schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:17:
[...]

De ‘echte’ namen van rijders kan je meestal via de link onder hun post vinden en anders via onze site: https://www.got-racing.eu/?page_id=3868
Ok duidelijk dank je wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
Succes aan alle deelnemers van de 24H op Spa! May the odds be in your favor.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat is het hier rustig :?

Pagina: 1 ... 316 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies