Ten eerste, ik denk dat iedereen welkom is en niemand iemand weg wenst.Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:18:
[...]
Vandaar ook mijn eerdere suggestie voor een soort Junior League (qua ervaring dan, zodat ook senioren als ikzelf kunnen deelnemen) met bijvoorbeeld de Skippy.
Qua verder leren, ik weet niet hoe. Met de track guide video's kom ik niet verder blijkbaar en de data, grafieken etc van VRS weet ik niet te interpreteren. Voor mijn gevoel zit ik gewoon muurvast en merk ook dat er 0 progressie is momenteel. Na gisteravond dus ca. 6 uur practice rondjes gereden op Mosport maar de tijden waren niet anders dan na een half uur practice. Even rekening houdend dat er gisteren bizar veel meer grip was dan tijdens mijn offline test-drives was ik eigenlijk nog langzamer.
Ik kijk, ondanks alle pijniging voorafgaand aan, altijd uit naar de GoT race op zondag. Gewoon online met vreemden racen haal ik toch minder plezier uit. De community hier was voor mij de reden om in iRacing te stappen. Als dat wegvalt kan ik net zo goed terug naar Project Cars ("Doen! (Good riddance)", hoor ik jullie denken).
Ik heb het al vaker gezegd, maar je maakt het mensen lastig om je te helpen. Je krijgt zoveel suggesties, maar draait er omheen of je komt er niet op terug.
Ik heb denk ik al 3x geroepen dat er iets niet goed lijkt aan je instellingen. Je hebt een goed stuur en goede pedalen met een loadcell. En een nieuwe rig die je niet comfortabel vindt. (
Dan is het aan jou om uit te zoeken hoe dat kan. Dan ga je testen met instellingen. Wat doet wat en waarom heeft instelling a dit effect en instelling b dat effect? Dat is wat tweakers doen, die rusten niet voordat de onderste steen boven is. Eerst overal terug naar de basis en dan stap voor stap aanpassingen doen.
Zet je op elke nieuwe baan de force feedback op "auto" via F9 nadat je een paar cleane rondjes hebt gereden? Heb je de force feedback instellingen in iracing goed staan?
Ik heb wel een deal voor je: Ik kom een dag helpen met instellingen testen en daarna tips geven om te rijden en aan het eind van de dag neem ik je rig mee. Ik heb een Next Level Racing GT Ultimate V2 overgenomen van een mede tweaker die ik nog moet installeren, maar dan mag jij die hebben. Is een grote stoel met rugkussen.