Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iRacing 2016-2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 310 ... 315 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:10
Loondijke schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:57:
Wat me ook opvalt: je schrijft vaak allerlei oorzaken, buiten jou, waar het aan ligt dat er wat is gebeurd. Laat dat los en zoek het bij jezelf.

Een keer klagen is prima, maar zorg dat je dit niet gaat gebruiken als "excuus" dat het niet lukt.

Bijvoorbeeld:

[...]

Dan leer je hoe je het wel moet interpreteren en hoe je die video's moet lezen. Er is niemand waar dit voor is aan komen waaien.

(Klinkt nu allemaal wat direct misschien, maar het is met de beste bedoelingen ;).
Ik geloof dat ik nu juist vrijwel alles op mezelf betrek, ik maak de fouten, ik push te hard, ik tikte iemand aan, ik snap niks van VRS, ik kan geen simpele video onthouden, ik leer niks van 6 uur practice etc.

Wanneer ik zeg dat iemand iets meer liftte dan ik verwachte en ik hem daarom raakte, geef ik niet de schuld aan de ander maar aan mezelf voor het blijkbaar niet genoeg afstand houden en niet snel genoeg anticiperen.

Ja ik heb wel eens geroepen in voorgaande weken dat mensen rare dingen deden waardoor ik tegen ze aan reed, maar stiekem van binnen wist ik wel dat ik fout was en de sukkel was die weer eens iets voor mezelf en anderen verziekt had.

Als er één iemand is die zichzelf mentaal alle schuld toerekent en al het falen wijt aan eigen onkunde en zichzelf daarvoor haat ben ik het wel. Al het andere is ontkenning van mislukking en excuses zoeken waarom ik blijkbaar niks kan leren, al weet ik dus dat die oorzaak puur en alleen bij mezelf ligt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:16

Fuelke

Forza Ferrari

Gisterenavond in de Radical race was ik laat met het joinen van de server, dus geen qualify gereden. Er stonden op de grid maar twee auto's achter me dus ik dacht gewoon starten vanop de grid. Ik start altijd voorzichtig en misschien was ik hier ook een tikje te voorzichtig.

Ik werd meteen aangereden en daar baal ik van, want het stuur staat meteen scheef waardoor ik verderop de muur in ga en zo 16 minuten repairs aan de broek heb. Ik heb de replay een paar keer bekeken, en mijn start is idd misschien wat trager als anders maar vergeleken met de auto rechts achter me valt het verschil nog mee.

Dus heb ik de eerste ronde van diegene die me aanrijdt eens bekeken, en die kerel is gewoon veel te agressief voor een openingsronde in mijn ogen. Hij rijdt tegen mij aan, hij spint half in de Esses, in de chicane op het einde van de ronde zet hij zijn auto ook rijkelijk laat naast een andere Radical en ingaan ronde twee komt hij ook van veel te ver in een auto geknald.

Als je zo hard wil pushen, doe dan de moeite om te kwalificeren.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 06:37
Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:09:
[...]

Ik geloof dat ik nu juist vrijwel alles op mezelf betrek, ik maak de fouten, ik push te hard, ik tikte iemand aan, ik snap niks van VRS, ik kan geen simpele video onthouden, ik leer niks van 6 uur practice etc.

Wanneer ik zeg dat iemand iets meer liftte dan ik verwachte en ik hem daarom raakte, geef ik niet de schuld aan de ander maar aan mezelf voor het blijkbaar niet genoeg afstand houden en niet snel genoeg anticiperen.

Ja ik heb wel eens geroepen in voorgaande weken dat mensen rare dingen deden waardoor ik tegen ze aan reed, maar stiekem van binnen wist ik wel dat ik fout was en de sukkel was die weer eens iets voor mezelf en anderen verziekt had.

Als er één iemand is die zichzelf mentaal alle schuld toerekent en al het falen wijt aan eigen onkunde en zichzelf daarvoor haat ben ik het wel. Al het andere is ontkenning van mislukking en excuses zoeken waarom ik blijkbaar niks kan leren, al weet ik dus dat die oorzaak puur en alleen bij mezelf ligt.
Ik denk dat ik het verkeerd verwoord heb.

Schrijf niet wat er allemaal niet goed gaat, maar focus je erop wat wel goed gaat d:)b . Als ik jouw posts doorneem is negativiteit wat de boventoon voert. Begrijpelijke frustratie, maar zie het glas halfvol en niet halfleeg. Klinkt als een dooddoener van Captain Obvious, maar het werkt echt.

De juiste mindset is enorm belangrijk, geeft je plezier en veel energie.

Mijn iRacing stats

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 16:01

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Phusebox schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:58:
[...]

Ik voel nooit wat in mijn stuur buiten gewoon weerstand alsof je geen stuurbekrachtiging hebt. En als je de baan af gaat dan rammelt het een beetje.

Overstuur etc moet ik puur op het geluid afgaan.
Ik rijdt ook met een CSL elite en dit klinkt echt niet goed... De mazda is heel licht maar elke andere auto mits goed geconfigureerd geeft behoorlijk wat input... Wellicht hier even naar kijken?
https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settings

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• Phusebox
Xenophoben schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:24:
[...]

Ik rijdt ook met een CSL elite en dit klinkt echt niet goed... De mazda is heel licht maar elke andere auto mits goed geconfigureerd geeft behoorlijk wat input... Wellicht hier even naar kijken?
https://forum.fanatec.com...atec-recommended-settings
Dat zijn dezelfde settings als die ik gisteren ook aanhaalde. Dat heb ik dus allemaal al doorlopen. Maar thanks.

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 16:01

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Zou je eens een screenshot kunnen sturen van je settings in iracing ?

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07:47

Blerf

GoT iRacing coördinator

@Phusebox Ik snap je verhaal rondom de communitie races en de gezelligheid en ik ben ook blij dat ik er weer bij ben elke Maandag, maar heb hier voor ook een 12weken iets anders gereden omdat ik echt graag GT3 wou rijden en dus ook niet 2 auto’s te gelijk kon rijden. Resultaat dat ik nu goed mee kan komen in de GTE omdat dit nu mijn enige auto is dit season.

Toen ik begon in de BMW Fixed en de skippy te gelijk was het drama, 1 ik was net nieuw in iracing 2 twee auto’s en leren hoe het allemaal werkt is niet te doen.

Ik ben uiteindelijk gestopt met de skip en heb alleen maar bmw fixed gereden ( of dat nou zo slim was vraag ik me nog steeds af ) vond de skip een stuk leuker stiekem.

Anyway wat ik wil zeggen is een paar weken goede focus kan echt een end verder helpen, 1 auto stap voor stap leren wat er kan en dan een season later dit door vertalen naar een nieuwe auto en zo stapje voor stapje dingen doen. ( ik denk dat iedereen het hier wel een beetje zo heeft gedaan ) En dan heb je dus veel meer plezier en kun je straks veel fijner mee racen :)

Doe je voordeel met al het advies wat je hebt gekregen, en hou het glas halfvol! want anders is er geen beginnen aan.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 23:43

Mithriel

GoT iRacing coördinator

Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:09:
[...]

Als ik jouw was zou ik al je spullen op marktplaats zetten en op soul searching vakantie gaan van dat geld...

Heel veel mensen hebben heel geduldig geprobeerd om ontzettend veel mogelijkheden en tips aangeboden om je te helpen om te verbeteren.

Jammer genoeg eindigt het altijd in een "ik kan het niet" wat om heel eerlijk te zijn erg veel lijkt op hoe mijn 3 jarig zoontje kan reageren.

Sim racen is moeilijk, het vergt heeeeel veel oefenen, en dan nog zal je niet snelste in het veld zijn. Je moet geduld hebben, de basis beginselen begrijpen. Als je crashed, waarom crash je? Overstuur, onderstuur, wat gebeurt er met gewichtsverdeling, waarom reageert auto zoals die doet.

Net als jij, ben ik absolute beginner, maar ik hou me niet bezig met de allersnelste alhoewel ik heel veel respect voor de heb en ervan kan genieten. Ik hou me bezig met de basis, als ik het goed aan leer heb ik er hopelijk altijd profijt van.

Anyway, of je luistert en leert, of je accepteert dat sim racen niets voor je is en je kapt ermee.

Zijn genoeg mensen die je willen helpen, doe er wat mee ipv "kan ik niet" roepen.

iRacing |

Acties:
  • +9Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:30
Aangezien bij mij de zomervakantie is begonnen en ik toch niets beters te doen heb op dit moment :+, bedacht ik vanochtend bij mijn eerste kop koffie om even te gaan kijken of het ook zichtbaar is dat ik voor mijn gevoel beter aan het rijden ben dan toen ik begon een maandje geleden.

Dus ik heb de quali resultaten gepakt van all sessies van de GoT league waaraan ik heb meegedaan (uitzondering week 13 madness, dat spreekt voor zich en Watkins omdat ik daar niet aan de quali meedeed voor dag 2)

Elke keer gekeken naar de snelste tijd van een porsche en die vergeleken met mijn tijd.

Toch wel leuk om te zien dat er een goede trend naar beneden te vinden is :P. Daarnaast ben ik meestal sneller op dag 2 dan op dag 1, is ook logisch maar ik kijk vooruit naar de momenten dat we banen tegen komen die ik al ken, dan kan ik wel goed meekomen aangezien ik nu eerst 2-3 uur bezig ben met de auto op de baan houden ipv snelheid.

Motiverend op de dinsdagochtend! oOo

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: januari 2015
  • Nu online
BM schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:37:
[...]

Ik heb ff de 1e paar ronden van Race 2 teruggekeken (zonde van Moss in L1!), en ik snap nu een opmerking op TS van je.

Ik zou zweren dat je iets zei als 'Dat was close Maykel', maar op dat moment kon ik je to-taal niet zien op m'n relative. Snapte d'r niks van. Maar zie nu dat er ook een Mikail meerijd, en dat klinkt redelijk hetzelfde tussen alle andere herrie :p

Heeft iemand de replay van gister nog? Zijn aantal puntjes die ik nog wel even terug zou willen kijken, maar ik heb (as usual) de replay niet opgeslagen :/
https://drive.google.com/...5juG179G/view?usp=sharing als het goed is moet dit de replay zijn.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 23:32
Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:18:
[...]

Vandaar ook mijn eerdere suggestie voor een soort Junior League (qua ervaring dan, zodat ook senioren als ikzelf kunnen deelnemen :+) met bijvoorbeeld de Skippy.

Qua verder leren, ik weet niet hoe. Met de track guide video's kom ik niet verder blijkbaar en de data, grafieken etc van VRS weet ik niet te interpreteren. Voor mijn gevoel zit ik gewoon muurvast en merk ook dat er 0 progressie is momenteel. Na gisteravond dus ca. 6 uur practice rondjes gereden op Mosport maar de tijden waren niet anders dan na een half uur practice. Even rekening houdend dat er gisteren bizar veel meer grip was dan tijdens mijn offline test-drives was ik eigenlijk nog langzamer.

Ik kijk, ondanks alle pijniging voorafgaand aan, altijd uit naar de GoT race op zondag. Gewoon online met vreemden racen haal ik toch minder plezier uit. De community hier was voor mij de reden om in iRacing te stappen. Als dat wegvalt kan ik net zo goed terug naar Project Cars ("Doen! (Good riddance)", hoor ik jullie denken).
Ten eerste, ik denk dat iedereen welkom is en niemand iemand weg wenst.

Ik heb het al vaker gezegd, maar je maakt het mensen lastig om je te helpen. Je krijgt zoveel suggesties, maar draait er omheen of je komt er niet op terug.
Ik heb denk ik al 3x geroepen dat er iets niet goed lijkt aan je instellingen. Je hebt een goed stuur en goede pedalen met een loadcell. En een nieuwe rig die je niet comfortabel vindt. ( :? ) Je geeft aan dat je geen force feedback voelt in je stuur en dat je niks merkt van de loadcell.

Dan is het aan jou om uit te zoeken hoe dat kan. Dan ga je testen met instellingen. Wat doet wat en waarom heeft instelling a dit effect en instelling b dat effect? Dat is wat tweakers doen, die rusten niet voordat de onderste steen boven is. Eerst overal terug naar de basis en dan stap voor stap aanpassingen doen.

Zet je op elke nieuwe baan de force feedback op "auto" via F9 nadat je een paar cleane rondjes hebt gereden? Heb je de force feedback instellingen in iracing goed staan?

Ik heb wel een deal voor je: Ik kom een dag helpen met instellingen testen en daarna tips geven om te rijden en aan het eind van de dag neem ik je rig mee. Ik heb een Next Level Racing GT Ultimate V2 overgenomen van een mede tweaker die ik nog moet installeren, maar dan mag jij die hebben. Is een grote stoel met rugkussen. :+

iRacing Profiel

• joeyl94
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-07 11:28

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

@Phusebox Mijn tip zou zijn als je moeite hebt om de GTE wagen onder de knie te krijgen eerst met een GT3 wagen te beginnen. Ik ben zelf ook pas 3 maanden bezig met iracing en sinds 2 weken met IMSA, maar heb bewust gekozen voor de GT3 omdat deze net wat trager rijden en wat fijner zijn om de baan en het kampioenschap te leren kennen.

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

• Phusebox
Mithriel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:46:
[...]
Anyway, of je luistert en leert, of je accepteert dat sim racen niets voor je is en je kapt ermee.

Zijn genoeg mensen die je willen helpen, doe er wat mee ipv "kan ik niet" roepen.
Ik waardeer dat ook, en ik zou graag iets anders zeggen maar goed ik denk dat het gewoon algehele depressie is die alle energie uit me zuigt. Wil niet graag weer iets anders de schuld geven, maar na een zwaar 2019 moest dit jaar weer eindelijk eens een positief jaar worden met leuke dingen in het vooruitzicht... all down the drain now.

Maar goed dat is offtopic gezever. Ik ga mijn avonduren wel besteden aan meer video's kijken en hopelijk komt er ergens een Aha moment.

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
joeyl94 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:06:
@Phusebox Mijn tip zou zijn als je moeite hebt om de GTE wagen onder de knie te krijgen eerst met een GT3 wagen te beginnen. Ik ben zelf ook pas 3 maanden bezig met iracing en sinds 2 weken met IMSA, maar heb bewust gekozen voor de GT3 omdat deze net wat trager rijden en wat fijner zijn om de baan en het kampioenschap te leren kennen.
Het grootste verschil tussen de GT3 en GTE is voornamelijk dat de GT3 de beschikking heeft tot ABS, als je wat minder gevoel hebt in je rempedaal is het hebben van ABS ideaal.

Verder ging gisteren beide races erg lekker, helaas wel mijn kwalificatie verprutst waardoor ik rond P14 moest beginnen. Maar door fouten van andere mijzelf naar voren kunnen rijden. Race 2 kon ik hierdoor vanaf P4 en meteen bij de start kon ik P3 pakken. Vanaf toen dit vast gehouden alleen bijna 10L teveel getankt waardoor ik achter Nick terug op de baan kwam. De leider had een foutje gemaakt waardoor ik weer op P3 lag en Nick maakte in bocht 2 een mooie drift maar wel zodat ik Nick kon inhalen. Moest de laatste paar rondes nog wat verdedigen maar uiteindelijk P2 gefinisht.

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:08:
[...]

Ik waardeer dat ook, en ik zou graag iets anders zeggen maar goed ik denk dat het gewoon algehele depressie is die alle energie uit me zuigt. Wil niet graag weer iets anders de schuld geven, maar na een zwaar 2019 moest dit jaar weer eindelijk eens een positief jaar worden met leuke dingen in het vooruitzicht... all down the drain now.

Maar goed dat is offtopic gezever. Ik ga mijn avonduren wel besteden aan meer video's kijken en hopelijk komt er ergens een Aha moment.
Bovenal, kop op jongen! Als het serieus depressie is, werk eraan, die zijn serieus en niet iets om niets aan te doen. Zoek aub hulp als je echt lijdt aan depressie.

Anyway, laten we inderdaad terug in topic gaan !

iRacing |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

ZelianGuy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:50:
Aangezien bij mij de zomervakantie is begonnen en ik toch niets beters te doen heb op dit moment :+, bedacht ik vanochtend bij mijn eerste kop koffie om even te gaan kijken of het ook zichtbaar is dat ik voor mijn gevoel beter aan het rijden ben dan toen ik begon een maandje geleden.

Dus ik heb de quali resultaten gepakt van all sessies van de GoT league waaraan ik heb meegedaan (uitzondering week 13 madness, dat spreekt voor zich en Watkins omdat ik daar niet aan de quali meedeed voor dag 2)

[Afbeelding]

Elke keer gekeken naar de snelste tijd van een porsche en die vergeleken met mijn tijd.

Toch wel leuk om te zien dat er een goede trend naar beneden te vinden is :P. Daarnaast ben ik meestal sneller op dag 2 dan op dag 1, is ook logisch maar ik kijk vooruit naar de momenten dat we banen tegen komen die ik al ken, dan kan ik wel goed meekomen aangezien ik nu eerst 2-3 uur bezig ben met de auto op de baan houden ipv snelheid.

Motiverend op de dinsdagochtend! oOo
Mooi om je progressie te zien!! Ga zo door!

iRacing |

• joeyl94
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-07 11:28

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

FabiandJ schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:11:
[...]

Het grootste verschil tussen de GT3 en GTE is voornamelijk dat de GT3 de beschikking heeft tot ABS, als je wat minder gevoel hebt in je rempedaal is het hebben van ABS ideaal.
Ja klopt, dus dat lijkt me dan toch juist handig voor hem om eerst die klasse onder de knie te krijgen en de banen te leren kennen om vervolgens de stap maar gte te maken?

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:48
Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:08:
[...]

na een zwaar 2019 moest dit jaar weer eindelijk eens een positief jaar worden met leuke dingen in het vooruitzicht... all down the drain now.
Ik ben wel klaar met het geklaag. Man up, get your head down and keep going. When the going gets tough, the tough get going. En nog meer van dat soor motivationele praat.
  • Snap je VRS niet? Lees de handleiding of vraag hulp.
  • Bekijk de filmpjes van driver61 op youtube en probeer 1 element te beheersen voor je verder gaat.
  • Vraag hulp in practice sessies en iedereen wil je helpen. Ik heb gisteren een tijdje achter wat mensen gereden en veel geleerd.
  • Lukt het na een tijd proberen nog niet? Accepteer dat het langzamer gaat dan je dacht en heb gewoon plezier.
Man man man. Als mede prutser (die dus langzamer is dan jij en zijn auto nog vaker afschrijft) is dit waanzinnig irritant om steeds te moeten lezen. Gelukkig heb ik wel plezier.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:45
Echt jammer dat je zo ver weg woont @Phusebox , want in tegenstelling tot sommige anderen zie ik wel degelijk vooruitgang in je posts :) Ja, je klaagt nog steeds veel maar je betrekt het wel meer op jezelf. Kop op.

Ik denk echt dat er iets fundamenteel mis is met je iRacing/stuur/pedaalinstellingen. Er zal ook een gedeelte "eigen schuld" zijn (je begint nog maar net met iRacing) maar sommige symptomen die je beschrijft kunnen bijna niet anders zijn dan hardware/instellingsproblemen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-07 16:44

Tijn96

In speed we trust

Gister toch maar weer eens meegedaan aan de GoT league. Kwam er om half 9 achter dat ik het circuit nog moest kopen dus dat snel gedaan, gedownload en rustig mijn rondjes gaan rijden. Begonnen met 1.17 en langzaam maar zeker ging het beter. Uiteindelijk in de quali vooral dingen geprobeerd en er zelfs afgeschoten waardoor ik achteraan diende te starten (50ste plek!!) dus was het doel vooral de chaos te overleven op dit toch wel onoverzichtelijke, spannende circuit. Opening prima doorgekomen, lekker mijn rondjes gereden maar nog niet perse super snel. Het ging gelukkig wil al de 1.15's in! Uiteindelijk toch een ongelukje gehad en wat foutjes van mijn kant waardoor ik uiteindelijk 47ste finishte. Shit happens. Was een race ongeluk dus uithuilen en opnieuw beginnen.

Race 2 dus 47ste gestart (jawel, 3 plekken winst! :+ ). Weer prima begonnen, werd er daarna alleen vrij hardhandig vanaf gereden waarna ik had bedacht een soort undercut te doen. Auto vol en gas erop. Toen vloog ik best aardig. Ineens reeg ik de 1.14's aan mekaar en ik wist waar ik nog wat tienden kon pakken maar dat zou risico betekenen dus daar ging ik niet aan beginnen. Ik lag op dat moment 40'ste ofzo (weer winst!) en ik reed net voor Maurice. Ik liep zelfs uit dus ik begon de smaak te pakken te krijgen. Totdat ik zelf een foutje maakte en genadeloos hard de banden in vloog. Ja toen was het toch echt voorbij. 11min required repairs... dat had weinig zin meer. 8)7

Ik denk als ik mijn races in de league meer op deze manier aanvlieg ik er meer plezier uithaal. Doordeweeks moet en zal ik winnen of in ieder geval de snelste ronde rijden etc maar hier kom ik echt vooral voor mijn plezier. Op naar de volgende!

Ondanks dat ik de driving standards vond verschillen van rijder tot rijder heb ik toch wel gelachen. Zonder enige verwachtingen ingestapt in de hoop het gewoon gezellig te hebben en wel te zien waar ik uitkwam. Hierdoor me eigenlijk ook amper geïrriteerd aan de crashes. Twijfel alleen of ik komende week dit ga rijden aangezien het risico op niet finishen best aanwezig is met, volgens mij deze week, een uur rammen op dit circuit

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• DakuGosuto
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-07 15:08
Als het aankomt op oefenen raad ik aan enkel te oefenen als het zinvol is. Dat klinkt een beetje gek, maar als je moe bent of al heel veel oefenrondjes hebt gereden op een dag dan levert dat praktisch niets meer op. Daarnaast moet je mijns inziens niet zinloos rondjes gaan rijden, maar met een bepaald doel gaan oefenen. Dat kan dus zijn, ik ga 20 minuten rond spa trailbraken oefenen of kijken waar ik een bepaalde lijn kan pushen.

Als voorbeeld mijn oefenstints in aanloop naar de 12h silverstone. We hadden nog geen setup voor de 12 uur (craigs was enorm traag met het uploaden) dus waren aan 't kijken wat beter zou passen, baseline of nurburgring. Daarbij had ik eerst een volle stint (+/- 1 uur) gereden op baseline. Daarna dacht ik, ik pak die tweede nbr-stint ook nog wel even mee. Dat ging voor geen ene meter. Na 3 rondjes de handdoek in de ring gegooid. De volgende dag alsnog die stint gereden (0x dus het lag wel degelijk aan de focus etc).

Hoe graag ik ook uren achter elkaar wil rijden want ik vind racen, of dat nu practice is of niet, gewoonweg heel erg leuk, soms moet ik accepteren dat het voor de verbetering van mijn rondetijden of kennis weinig tot niets doet.

Een veel betere weergave hiervan:
.

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

Tijn96 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:54:
Gister toch maar weer eens meegedaan aan de GoT league. Kwam er om half 9 achter dat ik het circuit nog moest kopen dus dat snel gedaan, gedownload en rustig mijn rondjes gaan rijden. Begonnen met 1.17 en langzaam maar zeker ging het beter. Uiteindelijk in de quali vooral dingen geprobeerd en er zelfs afgeschoten waardoor ik achteraan diende te starten (50ste plek!!) dus was het doel vooral de chaos te overleven op dit toch wel onoverzichtelijke, spannende circuit. Opening prima doorgekomen, lekker mijn rondjes gereden maar nog niet perse super snel. Het ging gelukkig wil al de 1.15's in! Uiteindelijk toch een ongelukje gehad en wat foutjes van mijn kant waardoor ik uiteindelijk 47ste finishte. Shit happens. Was een race ongeluk dus uithuilen en opnieuw beginnen.

Race 2 dus 47ste gestart (jawel, 3 plekken winst! :+ ). Weer prima begonnen, werd er daarna alleen vrij hardhandig vanaf gereden waarna ik had bedacht een soort undercut te doen. Auto vol en gas erop. Toen vloog ik best aardig. Ineens reeg ik de 1.14's aan mekaar en ik wist waar ik nog wat tienden kon pakken maar dat zou risico betekenen dus daar ging ik niet aan beginnen. Ik lag op dat moment 40'ste ofzo (weer winst!) en ik reed net voor Maurice. Ik liep zelfs uit dus ik begon de smaak te pakken te krijgen. Totdat ik zelf een foutje maakte en genadeloos hard de banden in vloog. Ja toen was het toch echt voorbij. 11min required repairs... dat had weinig zin meer. 8)7

Ik denk als ik mijn races in de league meer op deze manier aanvlieg ik er meer plezier uithaal. Doordeweeks moet en zal ik winnen of in ieder geval de snelste ronde rijden etc maar hier kom ik echt vooral voor mijn plezier. Op naar de volgende!

Ondanks dat ik de driving standards vond verschillen van rijder tot rijder heb ik toch wel gelachen. Zonder enige verwachtingen ingestapt in de hoop het gewoon gezellig te hebben en wel te zien waar ik uitkwam. Hierdoor me eigenlijk ook amper geïrriteerd aan de crashes. Twijfel alleen of ik komende week dit ga rijden aangezien het risico op niet finishen best aanwezig is met, volgens mij deze week, een uur rammen op dit circuit
Ik weet ook nog niet of ik official race ga doen, circuit is echt lekker alleen wel heel groot risico, wellicht nog meer dan Watkins.

Deze week is skip op Zandvoort, ook leuk en baan die ik goed ken in Skip. Denk dat ik die paar keer ga doen deze week.

iRacing |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 23:40
JoepW schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 05:53:
Mijn race van gisteravond.
Het was fun.
Heat 2 moest ik na Moss corner me terug vechten van plek 47 en dat was eigelijk best heel leuk. Uiteindelijk toch nog 11de geworden.

00:00 Heat 1
24:38 Heat 2

[YouTube: GoT Weekly Tournament - MoSport - S3 2020 - Monday]

De standen zijn bijgewerkt.
Mag ik dan toch een bonus punt voor de save van de dag op 31:50?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Juliankarssies schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:06:
[...]

Je kreeg er toch gewoon 2 punten (incs) voor? O-)

iRacing Profiel | Twitch

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:18

Linc

mzzl

SlaadjeBla schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:31:
Leuke avond, slecht resultaat. Had ik niet al gezegd dat ik Moss listig vond? Beide races eindigden daar. Jammer want in de practice ging ik voor mijn doen echt lekker en heb ik weer veel van jullie opgestoken.

Toen ik in de pit stond heb ik nog even met Bas meegekeken. Zo heerlijk beheerst en gecontroleerd zou ik ook graag leren rijden. Erg leerzaam en dat neem ik mooi weer mee naar de official races.
Bedankt voor het compliment, kun je nagaan dat ik mezelf nog te traag vind en teveel foutjes maak. Er is altijd wel iemand die sneller is om jaloers op te zijn :)

Moet trouwens wel zeggen dat ik dit format het leukste vindt van de laatste seizoenen, 15 min en 30 min is een mooie lengte. En top 10 reversed geeft een stuk minder chaos bij de start.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pandahans
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 22:35
MartijnA3 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:05:
[...]

Ten eerste, ik denk dat iedereen welkom is en niemand iemand weg wenst.

Ik heb het al vaker gezegd, maar je maakt het mensen lastig om je te helpen. Je krijgt zoveel suggesties, maar draait er omheen of je komt er niet op terug.
Ik heb denk ik al 3x geroepen dat er iets niet goed lijkt aan je instellingen. Je hebt een goed stuur en goede pedalen met een loadcell. En een nieuwe rig die je niet comfortabel vindt. ( :? ) Je geeft aan dat je geen force feedback voelt in je stuur en dat je niks merkt van de loadcell.

Dan is het aan jou om uit te zoeken hoe dat kan. Dan ga je testen met instellingen. Wat doet wat en waarom heeft instelling a dit effect en instelling b dat effect? Dat is wat tweakers doen, die rusten niet voordat de onderste steen boven is. Eerst overal terug naar de basis en dan stap voor stap aanpassingen doen.

Zet je op elke nieuwe baan de force feedback op "auto" via F9 nadat je een paar cleane rondjes hebt gereden? Heb je de force feedback instellingen in iracing goed staan?

Ik heb wel een deal voor je: Ik kom een dag helpen met instellingen testen en daarna tips geven om te rijden en aan het eind van de dag neem ik je rig mee. Ik heb een Next Level Racing GT Ultimate V2 overgenomen van een mede tweaker die ik nog moet installeren, maar dan mag jij die hebben. Is een grote stoel met rugkussen. :+
Mooie deal lijkt mij! 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juliankarssies
JPM85 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Je kreeg er toch gewoon 2 punten (incs) voor? O-)
En een code brown 💩😂

iRacing Profiel

• Arfman
Linc schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:
Moet trouwens wel zeggen dat ik dit format het leukste vindt van de laatste seizoenen, 15 min en 30 min is een mooie lengte. En top 10 reversed geeft een stuk minder chaos bij de start.
Helemaal mee eens!

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:27

Wormaap

Moderator Foto & Video
Linc schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:11:
Eens! Het laat mij (en naar ik aanneem anderen op mijn niveau) ook een stuk relaxter rijden als er niet meteen bij de start 20 snellere mensen achter me zitten.
Al had ik gisteren meteen @SanVan rechts achter me, dus daar was wat mis gegaan :+

Ticking away, the moments that make up a dull day. iRacing Profiel

• MartijnV03
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21:09
Gisteren weer twee leuke races gehad.
Toch krijg ik nog steeds niet het maximale uit de kwalificatie. P13
Eerste race goed kunnen starten, helaas door een contact met @Jimmy J. rond gegaan in most-corner.
Blijf dat een vervelend punt vinden, was zo aan het zoeken naar de apex dat ik je niet zag aan de binnenkant.
Ik zie de apex pas zo laat, dat ik volgens mij dan te ver naar buiten zit. Toen ik de call kreeg van de spotter was het eigenlijk al te laat. Had ik ook niet in de spiegel gekeken. Uiteindelijk P17 gefinisht.

Race 2 als 17de gestart en naar P9 opgeklommen. Toen een gespind op de exit van T2.
Die Ferrari wordt daar af en toe wel heel licht aan de achterkant.
Daarna een inhaal race gestart. Met name het gevecht met (ik geloof) Martijn Z. 4 bochten lang langs elkaar was toch wel het hoogte punt van de avond. Toch nog als P8 kunnen finishen.

Twijfel nog om deze week te racen in IMSA. De merc gt3 setup moet nog klaar voor Spa24H.
Loopt voor geen meter voor m'n gevoel.
Wellicht nog wat radical races, vorige week veel plezier aan beleefd.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CFC-Mathijs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 06-07 17:48
Juliankarssies schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:06:
[...]

Haha ja die was erg mooi ;-) Ik reed daar direct achter Joep dus zat op de 2e rij :P

Acties:
  • +9Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:34
Het blijft toch wel een indrukwekkend gezicht zo met alle auto's bijelkaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 07:45

ourplayground

XBL: kersnaamgebrui

hij disconnecte (wat een woord..) toen ik online kwam... ik zie nu waarom..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
ourplayground schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:42:
[Afbeelding]
Gezellig bij @mopperonkel22 in de split.
Ik begrijp helemaal waarom hij disconnect als jij er bij komt O-)

iRacing Profiel | Twitch

• Jimmy J.
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 06-07 18:42
MartijnV03 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:27:
Gisteren weer twee leuke races gehad.
Toch krijg ik nog steeds niet het maximale uit de kwalificatie. P13
Eerste race goed kunnen starten, helaas door een contact met @Jimmy J. rond gegaan in most-corner.
Blijf dat een vervelend punt vinden, was zo aan het zoeken naar de apex dat ik je niet zag aan de binnenkant.
Ik zie de apex pas zo laat, dat ik volgens mij dan te ver naar buiten zit. Toen ik de call kreeg van de spotter was het eigenlijk al te laat. Had ik ook niet in de spiegel gekeken. Uiteindelijk P17 gefinisht.
Heb het nog even teruggekeken in mijn stream, en het was absoluut mijn fout man. Ik kwam van te ver en had moeten weten dat het zo ging eindigen. Sorry.

iRacing Profiel - www.wecapture.nl

• PatrickPost1972
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:25:
[...]

Dat zijn dezelfde settings als die ik gisteren ook aanhaalde. Dat heb ik dus allemaal al doorlopen. Maar thanks.
Ok zet DRI is op 0 en indien mogelijk negatief zo ver mogelijk. Kijk dan is hoe het gevoel is.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:36
Zag deze voorbij komen. Vond hem wel typerend

iRacing Profiel // XB1: Beltoon

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

ActualFantasy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:35:
Het blijft toch wel een indrukwekkend gezicht zo met alle auto's bijelkaar.

[Afbeelding]
Zeker weten, ook bijzonder dat eerste al over start finish gaan als laatste nog niet eens bij esses zijn.

iRacing |

• ourplayground

ourplayground

nou mijn eerste race begint goed op canada... spint er in de openings lap een voor mij, waardoor ik plots vergeet te remmen voor t2.. #dasniethandig.

iRacing Profiel Twitch

• PatrickPost1972
  • Nu online
Maurice W schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:26:
Vanavond lekker geraced (y)

Qualy helaas verprutst waardoor ik 50+ op de startgrid stond voor de sprintrace.
Tijdens de sprintrace om alle "ellende" heen gereden waardoor ik de feature race kon starten vanaf P20.
De feature race redelijk foutloos gereden met als resultaat een P10 d:)b

Feature race
[YouTube: iRacing 20S3 | GoT Weekly Tournament | IMSA @Canadian Tire Motorsports Park | Feature race maandag]
Je geeft de BMW die je inhaalt bij MOSS corner weinig ruimte in de eerste ronde. Raakte jullie elkaar of niet.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

ourplayground schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:06:
nou mijn eerste race begint goed op canada... spint er in de openings lap een voor mij, waardoor ik plots vergeet te remmen voor t2.. #dasniethandig.
Ah gras inspectie? Groeit hard daar, dus moet elke dag wel even gemaaid worden :)

iRacing |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: september 2007
  • Niet online

Maurice W

3700X - RTX 2070S

PatrickPost1972 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Je geeft de BMW die je inhaalt bij MOSS corner weinig ruimte in de eerste ronde. Raakte jullie elkaar of niet.
Nee hoor, ruimte genoeg @Doubleoz
Er staat zelfs een baanmarshal (@JoepW) bij te kijken :+

[Voor 10% gewijzigd door Maurice W op 30-06-2020 11:55]

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube | My Twitch

• ActualFantasy
Hoe zouden jullie Mosport doen bij de IMSA?

1 keer tanken voor zowel benzine als banden? vertrekken met 60 liter benzine, en dan daarna nog eens 40 erbij ongeveer?

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Nu online
ourplayground schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 10:42:
[Afbeelding]
Omdat je beter een Bouvier voor je kan hebben dan achter je....... :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04:48

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Maurice W schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:43:
[...]

[YouTube: lap 1 Moss corner]
Ja ik stond ff te wachten om van 4de naar 47ste af te zakken. Leek me leuk 8) :'(

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
JoepW schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:06:
[...]

Ja ik stond ff te wachten om van 4de naar 47ste af te zakken. Leek me leuk 8) :'(
En nog was je niet laatste :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Nu online
[...]

Ja in je spiegel leek het toch wel een close call, maar goed @JoepW hield de boel in de gaten. Hij zegt wel dat hij de controle verloor. Maar was gewoon op zoek naar videomateriaal ;) ;) ;)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wido72
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 22:29
Net een lekkere IMSA race op Mosport!
Me niet gek laten maken door snellere deelnemers, gewoon voor laten gaan en mijn eigen race gereden.
Van P8 naar P2, geen inhaal acties, alleen maar 'freebies' en 0 inc.
Zo wil ik er wel meer ;-)

iRacing Profiel Game PC

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:42

Phydomir

Dennis

ActualFantasy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:03:
Hoe zouden jullie Mosport doen bij de IMSA?

1 keer tanken voor zowel benzine als banden? vertrekken met 60 liter benzine, en dan daarna nog eens 40 erbij ongeveer?
In ieder geval altijd beginnen met een volle tank. Banden zou eigenlijk niet nodig moeten zijn in een uur maar daar kom je alleen maar achter door te testen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Arfman
Phydomir schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:47:
[...]

In ieder geval altijd beginnen met een volle tank. Banden zou eigenlijk niet nodig moeten zijn in een uur maar daar kom je alleen maar achter door te testen.
Lees: volgooien, race joinen en kijken wanneer je hem echt niet meer houdt :+

#YOLO

• Doubleoz
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06:43

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

JoepW schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:06:
[...]

Wat ik wel heel netjes van je vond dat je gelijk na het incident even naar achteren reed om de weg vrij te maken voor de rest 👍🏻

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Nu online
[Video: https://www.youtube.com/playlist?list=PLAywC4hctMblKVfDtNYwjZQjURcPGAWEh]
Know Your (Corner) Rights!
Goede uitleg over het hele gebeuren langzaam verkeer versus snel verkeer.

[Voor 42% gewijzigd door PatrickPost1972 op 30-06-2020 12:52]

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04:48

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Doubleoz schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:50:
[...]

Wat ik wel heel netjes van je vond dat je gelijk na het incident even naar achteren reed om de weg vrij te maken voor de rest 👍🏻
Da's toch logisch?

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

• MartijnA3
Zucht...

P6, lap 2, 33 min repair. Ben maar gestopt.

[Voor 18% gewijzigd door MartijnA3 op 30-06-2020 13:13]

iRacing Profiel

• Loondijke
Zonde!

Kleine tip: Even in je spiegels kijken volgende keer voordat je besluit om jouw wagen te parkeren in het gras met lage snelheid, vanaf het midden van de baan. :+.

Je raakte (bijna?) iemand.

Mijn iRacing stats

• MartijnA3
Dat snap ik, maar ik stuurde naar links. Auto ging rechtuit omdat ie nogal stuk was.

iRacing Profiel

• Loondijke
MartijnA3 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:27:
Dat snap ik, maar ik stuurde naar links. Auto ging rechtuit omdat ie nogal stuk was.
Kan ik me voorstellen inderdaad. Erg zuur als dit gebeurt.

Mijn iRacing stats

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Dat zou het wel moeten zijn ja... Het feit dat't een compliment waard is, is eigenlijk best jammer.

Maar toch zijn complimenten voor sterke on-track etiquette op z'n plaats *O*

[Voor 14% gewijzigd door Wormaap op 30-06-2020 13:36]

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik moet zeggen dat er hier zo op gehamerd word om vooral te blijven staan dat ik gister ook ff twijfelde (race 1). Ik stond met m'n kont op het gras, en toen duidelijk was dat er niemand achter me langs ging ook maar stukje achteruit gegaan tot ik bijna tegen de muur stond.

Maar op de plek waar jij stond zou het heel bijzonder zijn als mensen er aan de buitenkant langs gingen :+

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Linc
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:18

Linc

mzzl

Inderdaad, vaak is stil blijven staan gewoon het best. Alleen als je zeker weet dat je kan bewegen zonder dat andere mensen er last van hebben kun je zoiets doen. Dus altijd eerst even kijken wat de situatie en niet gelijk weer weg rijden, of het nu voor of achteruit is.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Ja en nee, zoals bekend is het etiquette om stil te blijven staan, wat ik overigens ook steeds beter vind gaan tijdens de races. Maar in een split second maakte je al de afweging dat er niemand achter je langs zou rijden en het verstandig was om ruimte te maken door een klein stukje naar achteren te rijden.

iRacing Profiel

• ActualFantasy
Zo, dat is een beste zit, een uur racen op Mosport.

Ik ging links van die crash langs ;)

5de geworden, maximaal haalbare ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blerf

Blerf

GoT iRacing coördinator

ActualFantasy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:06:
Zo, dat is een beste zit, een uur racen op Mosport.

Ik ging links van die crash langs ;)

5de geworden, maximaal haalbare ook.
Je deed het goed hoor :) je zat bij mij er in, net resultaat heb je geboekt.
Ik herkende je natuurlijk omdat ik je gisteren in mijn zijkant zag komen :P ( dus herkende de auto :+ )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Jaimsterr09
  • Laatst online: 05-07 20:08
Hi Allen!

Zojuist aangemeld dus ik zal mijzelf even voorstellen.

Ik ben Jamie, 27 jaren jong en uiteraard fan van Simracen:)
Had zo het forum een beetje doorgelezen en de interesse was geboren!
Afgelopen zaterdag 12 uurs race gehad in de 718.
GT3/E is nog wel nieuw voor mij in iRacing. Voorheen op AC alleen maar GT3 gereden.
Ik hoop dat ik een hoop plezier mag beleven en tot op de track!

• ActualFantasy
Blerf schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:25:
[...]

Je deed het goed hoor :) je zat bij mij er in, net resultaat heb je geboekt.
Ik herkende je natuurlijk omdat ik je gisteren in mijn zijkant zag komen :P ( dus herkende de auto :+ )
Dit keer bleef je recht ;)

Ik wel paar keer naast de baan, maar was echt ook vermoeidheid en concentratie.

En 2 keer een slingerende achterblijver die niet kon beslissen of ie mij nou links of rechts voorbij wilde laten. Of hij was dronken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blerf

Blerf

GoT iRacing coördinator

ActualFantasy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:40:
[...]

Dit keer bleef je recht ;)

Ik wel paar keer naast de baan, maar was echt ook vermoeidheid en concentratie.

En 2 keer een slingerende achterblijver die niet kon beslissen of ie mij nou links of rechts voorbij wilde laten. Of hij was dronken.
:Y Dit keer ging die lekker ook al was er 1 lap waar ik te veel pushte om de Nr1 gap te closen... dat lukte niet vloog er uit en toen was terug komen zeker niet meer een optie. Maar goed klaag niet, ben heel gebleven veel inhaal acties gehad door het veld heen. Leuke manier om de auto te leren kennen.

• FrankTM
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02-07 16:25
BM schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 13:36:
[...]
Maar op de plek waar jij stond zou het heel bijzonder zijn als mensen er aan de buitenkant langs gingen :+
code brown :+

[Voor 35% gewijzigd door FrankTM op 30-06-2020 14:53]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-07 16:44

Tijn96

In speed we trust

Jaimsterr09 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:39:
Hi Allen!

GT3/E is nog wel nieuw voor mij in iRacing. Voorheen op AC alleen maar GT3 gereden.
Welkom!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Laatst online: 06-07 00:27
Zoo na een drukke dag vandaag thuis en eindelijk tijd om dit bericht te maken.Gister me eerste Got avond meegemaakt nadat ik vorige week niet kon joinen dmv een loading Error...op interlagos al practice uhmm meegekeken/10x eraf of 2de bocht dus besloten om eerst te oefenen met de nieuwe baan en auto...ben dus ook vrij nieuw in simracing en heb sinds dit weekend ook me eigen simrig....het is iig een begin en word zeker verbeterd uitgebreid maargoed eerst effe sparen haha(verslavende hobby :)

De avond op zich was achter gezien voor mij heel spannend en heb een hoop geleerd(me ts deed het niet maargoed die was blijkbaar niet eens gebinded) ik was best nerveus en wou echt niemand in de weg rijden dus ik begon heel voorzichtig op de baan te rijden maar het was best druk om een gaatje te vinden voor een slak op koude banden met al die snelle gasten in je nek :)
Over mezelf en zelfreflectie.....hoop verbeterpunten op alle vlakken.Wat ik moet leren is om me eigen race te blijven rijden....ik ben veel te veel met anderen bezig waardoor ik zelf fouten ga maken.Respect voor anderen daar hou ik van alleen overdrijf ik het een beetje is me conclusie maargoed mijn motto was dan ook....Rustig aan en we zien het wel.

Dan over het officiële...ik had geoefend in een testsessie van de vrs instellingen met hun setup..ik was helemaal trots dat ik een 1.14.7 had gereden wat dus ong. 1.3sec boven de tijd van vrs zelf was.me optimal was zelf een 1.14.0!
Die tijden kwam ik niet eens in de buurt tijdens de sessies haha...
Practice de 45ste tijd....geen echte goeie ronden kunnen rijden kan helaas de tijden niet zien op het moment.
Race 1 kwali was niet eens zo slecht 1.15 hoog in de eerste ronde...maakte een fout in de 2de....volgens mij starte ik 38ste ong. Al snel teruggezakt door voorzichtigheid en langzaam een race om snel te vergeten..vervolgens ergens 46ste gestart in race 2 en ondanks een puur dikke fouten van mezelf toch aardig wat plekken kunnen winnen ...30ste dacht ik. Het smaakt naar meer! Was superleuk en im just beginning:)

P.s ik als leek zijnde zou het leuk vinden om me gemaakte replays in een filmpje te verwerken of gewoon op YouTube zodat ik het ook kan posten o.i.d maar geen idee hoe....rpy herkent me computer niet?

Tot slot....grote leercurve! Superleuk simracing(ik/platte steen)en een toffe community op GOT respect voor iedereen en de mensen die dit mogelijk maken!

Begonnen op wheelstand en 24 inch en nu zit ik zo.Het begin is er ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ourplayground

ourplayground

Danny Hdoorn schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:27:

P.s ik als leek zijnde zou het leuk vinden om me gemaakte replays in een filmpje te verwerken of gewoon op YouTube zodat ik het ook kan posten o.i.d maar geen idee hoe....rpy herkent me computer niet?

Tot slot....grote leercurve! Superleuk simracing(ik/platte steen)en een toffe community op GOT respect voor iedereen en de mensen die dit mogelijk maken!
OBS is daar een goede tool voor, die neemt je beeldscherm op, kan het lokaal opslaan of direct streamen.

[Voor 3% gewijzigd door ourplayground op 30-06-2020 16:35]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07 16:15
Jaimsterr09 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:39:
Hi Allen!

Bijna rond dezelfde tijd aangemeld denk ik. ;)

Ik ben Stephan, 32 jaren "jong".
Ben een paar maandjes bezig met iRacing, maar doordat ik geen vaste plek had om te racen niet veel tijd in kunnen stoppen. Sinds deze week echter mijn GT1-Evo compleet met scherm opgebouwd en er nu echt klaar voor.

Denk over een paar weken op Spa mee te gaan rijden. Moet nog wat banen(+auto) kopen dus begin het liefste op een baan die ik al ken.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-07 16:59
Ook maar even voorstellen in de downtime ;)

Ik ben Henri, 39 jaren oud.
Ik heb 5 jaar geleden iRacing al eens geprobeerd, toen met weinig succes.
Nu met wat meer volharding al een paar weken bezig en inmiddels de D license binnen.

Op dit moment ben ik bezig met de skip barber 2000 om verder op de ladder van het open wheel racen te komen.

Gebruik een G29 om te racen. En nog gewoon achter een bureau zittend.
Wat soms met remmen wat lastig is . . .
Twijfel op dit moment nog een beetje kwa aanschaf van een playseat.
(of nog ff op eieren te zitten om door te sparen voor een sim-lab)

Inmiddels ook aangemeld op GoT racing en ook aangemeld bij de league.
Dus wie weet treffen we elkaar online.
(teamspeak volgt nog, eerst maar eens fatsoenlijk leren rijden)

p.s.:
klopt het dat de skip barber 2000 GoT skin niet meer up to date is?
Ik zie een hele andere indeling van de TGA op tradingpaints.

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Niet online
iRacing is back up.

Changelog:
iRACING BETA UI:

- Safety Rating is now always displayed with two decimal places.

- Fixed an issue where some car images could fail to load in the Entry List.

- Fixed an issue where Team Results were not scaling correctly.

- Fixed an issue where AI Drivers could use negative car numbers.

- A "Requesting iRacing Data" step has been added during iRacing BETA UI initialization for more clarity.

- Fixed an issue where the iRacing BETA UI could time-out if it was not receiving data from the back-end.

- Fixed an issue where the Reconnect button could appear off screen.

SIMULATION:

Race Servers

- Fixed an issue that could sometimes cause the Simulator to re-assign a Team in an Open Practice Session to a different Run-Group when additional teammates joined the session.

AI Racing

- AI Drivers may now pilot the following additional vehicles:
- - Kia Optima
- - VW Jetta TDI Cup

- AI Drivers may now race on the following additional track configurations:
- - Atlanta Motor Speedway - Oval
- - Martinsville Speedway

- AI Drivers have received additional training at Daytona International Speedway - Road Course.

New Damage Model

- For cars utilizing the New Damage Model, the threshold for track contact causing a 0x has been increased.

- Fixed an issue for vehicles using the New Damage Model where incidents were being incorrectly assigned, particularly to the aggressor, during impacts.

Audio

- Jet flyover volume has been increased.

Pit Crew

- Fixed an issue where the pitcrew could be buried in the ground if a tire was detached prior to starting repairs.

Rendering

- Fixed some issues when rendering fog at the periphery of wide angle Field-of-Views.

Paint Shop

- A new sponsor, FilterTime, has been added to the Paint Shop!

- Fixed an issue with some missing car number fonts.

Virtual Reality

- Fixed a numerical rounding error that could cause the Oculus Rift's "PixelsPerDisplayPixel" setting in the "rendererDX11.ini" file to adjust itself slightly after running the Simulator.

CARS:

ARCA Menards Chevrolet Impala

- An iRacing setup has been added for Texas Motor Speedway - Oval.

Aston Martin DBR9 GT1

- For the New Damage Model, overall vehicle "stickyness" has been reduced.

- Tire parameters have been updated slightly, including:
- - Tire wear has been reduced.
- - Carcass temperatures have been reduced when running at Daytona International Speedway - Road Course and Circuit des 24 Heures du Mans.

Audi R18

- Fixed an issue with the visual appearance of the stopped tire texture in foggy weather.

Audi R8 GT3

- 2020 Season 3 Balance of Power Adjustment: Engine power has been reduced slightly.

- - Carcass temperatures have been reduced when running at Daytona International Speedway - Road Course and Circuit des 24 Heures du Mans.

BMW M4 GT4

- A BMW Motorsport Sim Racing decal has been added to the cockpit dashboard.

- Tire compound has been adjusted.

- Driveline loss has been adjusted.

- Baseline setup has been updated.

BMW M8 GTE

- Balance of Power Adjustments: Minimum weight reduced by 5kg, and aerodynamic drag has been reduced slightly.

- Minimum ride heights have been set to 50mm for both axles.
- - This should allow stable and high performance setups.

- Tire parameters have been updated.

- Fixed a visual issue where the grills and radiator occupied the same space.

BMW Z4 GT3

- Balance of Power Adjustment: Aerodynamic drag has been reduced slightly.

Chevrolet Corvette C6R

Ferrari 488 GT3

- Balance of Power Adjustment: Engine power has been reduced slightly.

Ferrari 488 GTE

Ford GT GT2

Ford GT GT3

Ford GTE

Formula Renault 3.5

- Fixed a visual issue where white artifacts could spread from the tire rim onto the tires at certain camera distances.

HPD ARX-01c

- Adjusted some texture parameters.

- Fixed an issue with the visual appearance of the stopped tire texture in foggy weather.

Indy Pro 2000 PM-18

- Fixed an issue where the specular map for spinning rims of a custom color were inaccurate.

McLaren MP4-12C

- 2020 Season 3 Balance of Power Adjustment: Engine power has been reduced slightly.

Mercedes AMG GT3

- Rear wheel locking due to engine braking has been reduced.

NASCAR Xfinity Chevrolet Camaro

- An iRacing setup has been added for Pocono Raceway.

NASCAR Xfinity Ford Mustang

NASCAR Xfinity Toyota Supra

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport MR

- Tire compound has been adjusted.

Porsche 911 RSR

Ruf RT 12R Track

Super Late Model

- An iRacing setup has been added for The Bullring (Night).

USF 2000

- Fixed an issue where the specular map for spinning rims of a custom color were inaccurate.

- Garage adjustment ranges have been adjusted.

- Season setups have been updated.

TRACKS:

Fairbury Speedway

- Fixed an issue with flood lights at this track.
Audio

Dankzij de aanpassingen in de minimum rijhoogte voor de GTE wagens; zullen een hoop setups aan de hobbel zijn verwacht ik.

edit: de maximale rijhoogte is ook aangepast. Ik moest in de Ford achter flnk wat mm naar beneden (4?) om binnen de legal hoogte te komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: september 2007
  • Niet online

Maurice W

3700X - RTX 2070S

En de BMW M8 GTE sneller gemaakt...

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube | My Twitch

• Juliankarssies
Luckeh schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 17:50:
iRacing is back up.

Changelog:

[...]

Audio

Dankzij de aanpassingen in de minimum rijhoogte voor de GTE wagens; zullen een hoop setups aan de hobbel zijn verwacht ik.

edit: de maximale rijhoogte is ook aangepast. Ik moest in de Ford achter flnk wat mm naar beneden (4?) om binnen de legal hoogte te komen.
Kwam er net ook achter in de ferrari, spring perch offset naar 31mm en camber op -4.4 op de achterzijde.

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Niet online
Maurice W schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:36:
En de BMW M8 GTE sneller gemaakt...
Dat. En er is een fijne bug...je kan nu wel joinen maar niet participeren. De "Race" knop is grijs en als je er met de muis overheen hovered zie je dit onderin je scherm:
https://tweakers.net/i/gqpyxZ1BuaKQTOYRX-VS7g_bt4k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zi4Mi1UJ8E2JZZGQGUtYBpR7.png?f=user_large

edit: Ben lang niet de enige met het probleem

[Voor 10% gewijzigd door Luckeh op 30-06-2020 18:42]

iRacing Profiel

• Juliankarssies
Luckeh schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:39:
[...]

Dat. En er is een fijne bug...je kan nu wel joinen maar niet participeren. De "Race" knop is grijs en als je er met de muis overheen hovered zie je dit onderin je scherm:
[Afbeelding]
Hoor ik een hele hoop over op de server. Nog maar 64 registraties met nog 3 minuten voor de race

iRacing Profiel

Acties:
  • +5Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21:09
Toch nog even filmpje gemaakt van gisteren.

iRacing Profiel

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

[...]

Yep, mooie inhaalactie!

iRacing Profiel

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

henri8096 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 17:43:
Gebruik een G29 om te racen. En nog gewoon achter een bureau zittend.
Wat soms met remmen wat lastig is . . .
Twijfel op dit moment nog een beetje kwa aanschaf van een playseat.
(of nog ff op eieren te zitten om door te sparen voor een sim-lab)

Inmiddels ook aangemeld op GoT racing en ook aangemeld bij de league.
Dus wie weet treffen we elkaar online.
(teamspeak volgt nog, eerst maar eens fatsoenlijk leren rijden)

p.s.:
klopt het dat de skip barber 2000 GoT skin niet meer up to date is?
Ik zie een hele andere indeling van de TGA op tradingpaints.
Ik zou je adviseren om door te sparen voor een Sim Lab. Ik lees geregeld dat een PlaySeat redelijk wat flex geeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Dat ging maar nét goed!

Die BMW loopt ook een stukkie sneller op 't rechte end...kwam wel bij P2 maar kon er met geen mogelijkheid hem ernaast zetten op het rechte stuk.

iRacing Profiel

• Juliankarssies
Wat kan een uur lang wezen.
Mocht starten op p6 ingaan t2 al op p4 alleen uitkomen p24 omdat mijn snel aangepaste setup redelijk wat onderstuur heeft en dus niet instuurde.
Vervolgens naar p2 gereden en na de stop op p3 om helaas berg op niet uit te komen met remmen en voledig onderstuur t muurtje aan te tikken wat mij een sec per ronde koste.
Uiteindelijk in de laatste 2 bochten p4 verloren omdat ik niet kon verdedigen door een scheef stuur dus er is nog zeker werk aan de winkel maar desondanks niet ontevreden met mijn p5 aangezien de top 5 de enige in de lead lap waren.
Helaas een podium met mede tweaker martijn bouman weggegooid die keurig won. Gefeliciteerd martijn

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Niet online
Luckeh schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:39:
[...]

[Afbeelding]

edit: Ben lang niet de enige met het probleem
Volgens iRacing is dit inmiddels opgelost voor nieuwe practice sessies.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ourplayground

ourplayground

Nou, das ook lekker.. .kunnen alle setups overboord omdat de ferrari een update heeft gehad.. mn VRS setup moest ik aanpassesen voor Canada waarna die echt een stuk langzamer leek te rijden.
Volgens mij wel met meerdere tweakers gereden, dat was dan weer leuk!
Nog wel even een dingetje, de spinnende meneer uit onderstaand filmpje, gaat mij reporten... ik heb geen idee wat ik fout doe, heb zelfs nog aangegeven " pass right" (links leek me sowieso geen optie..).

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ActualFantasy
Yes!

Als eerste afgevlagd! Mijn allereerste IMSA race win!

Wel een aantal hachelijke momenten, maar die doe ik ook wel mijzelf beetje aan, want was als de dood iemand te raken toen ik voorop reed.

Ik hoopte op een 1-2 @Juliankarssies

iRacing Profiel

• Mithriel

Mithriel

GoT iRacing coördinator

ourplayground schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:15:
Nou, das ook lekker.. .kunnen alle setups overboord omdat de ferrari een update heeft gehad.. mn VRS setup moest ik aanpassesen voor Canada waarna die echt een stuk langzamer leek te rijden.
Nog wel even een dingetje, de spinnende meneer uit onderstaand filmpje, gaat mij reporten... ik heb geen idee wat ik fout doe, heb zelfs nog aangegeven " pass right" (links leek me sowieso geen optie..).
[YouTube: what did i do wrong??]
Je doet echt niets fout volgens mij, hij slingert gewoon en raakt die rechts van hem. Misschien schrok hij omdat je iets naar rechts kwam (omdat baan ook naar rechts gaat).

Geheel zijn fout, je laat voldoende ruimte volgens mij.

iRacing |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• verse48
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 06:28

verse48

ferdy

Ik dacht ga even een race doen,moest ik eerst updaten kom ik er net voor de race in, blijkt mijn setup niet meer te werken!Quali gedaan met baseline setup en volle tank)))!Bedankt dat je me voor de race even met mijn setup hielp!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:53
Zou hem een link naar een goedkope G25 ofzo sturen want hij rijdt duidelijk met een controller. Zo niet dan is het wel heel triest haha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Enige dat ik me kan voorstellen is dat spinmeneer denkt dat blauw betekent dat jij spontaan moet ontploffen. Of was'ie je niet aan het lappen? (Aanname omdat je zegt dat je 'pass right' zei :P)

• ourplayground

ourplayground

Wormaap schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:39:
[...]

Enige dat ik me kan voorstellen is dat spinmeneer denkt dat blauw betekent dat jij spontaan moet ontploffen. Of was'ie je niet aan het lappen? (Aanname omdat je zegt dat je 'pass right' zei :P)
Hij ging mij inderdaad lappen... ben benieuwd of ik nog wat te horen krijg..

iRacing Profiel Twitch

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:42

Phydomir

Dennis

ourplayground schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:49:
[...]

Hij ging mij inderdaad lappen... ben benieuwd of ik nog wat te horen krijg..
Helemaal niets. Wat een idioot om jouw hier iets kwalijk te nemen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Juliankarssies
ActualFantasy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:23:
Yes!

[YouTube: Winst!]

Als eerste afgevlagd! Mijn allereerste IMSA race win!

Wel een aantal hachelijke momenten, maar die doe ik ook wel mijzelf beetje aan, want was als de dood iemand te raken toen ik voorop reed.

[YouTube: 2020 06 30 20 14 58]

[YouTube: 2020 06 30 20 15 42]

[YouTube: 2020 06 30 20 17 14]

Ik hoopte op een 1-2 @Juliankarssies
1-3 was maximaal geweest maar helaas door mijn eigen stomiteiten vergooid

iRacing Profiel

• Remco Tr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:19
Ik had net voor het eerst in mn carrière een DQ Qualifying Conduct. Nooit mee te maken gehad, blijkbaar iets te wild de bandjes proberen warm te maken.

iRacing Profiel

• Blerf

Blerf

GoT iRacing coördinator

MartijnV03 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:04:
Toch nog even filmpje gemaakt van gisteren.
[YouTube: GOT 29-6-20]
Dat was zo een mooi stukje van mijn race :D mooi om terug te zien ook!

• PatrickPost1972
  • Nu online
Nou dat rapportje gaat niet veel opleveren, hij maakt zelf de fout.

iRacing Profiel Game Pc

• MartijnA3
Sorry @eansys voor het verpesten van oa jouw race. Een klein momentje overstuur en daar ging ik. Voelt echt klote als je zoiets veroorzaakt. :/

iRacing Profiel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 05:52

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Hier nog even mijn video van gisteravond.
Heat 1 van 51 naar 30 en heat 2 van 30 naar 20. Het had beter gekund als ik in heat 2 niet van achteren in elkaar gedrukt was in de eerste ronde :P
Op speciaal verzoek op het einde de crashes _/-\o_ niet alle want er is iets mis met mijn replay maar er zitten wel een paar mooie klappers tussen.

iRacingProfiel

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Mijn eerste podium finish tijdens de IMSA Sportscar challenge op Mosport!

Met dank aan de GoT races van afgelopen dagen begon het goed. Ik kwalificeerde me gelijk op pole! De race goed weg gekomen maar werd na drie rondes al bijgehaald door een snellere rijder. De race was nog lang dus ik dacht geen risico nemen en heb hem maar laten gaan en zo liep hij per ronde wat uit. Toen ik nog 20 liter over had moest nummer 1 al naar de pits om te tanken. Ik dacht wellicht nog een kans. Race pace was goed en liep een klein beetje uit. Uiteindelijk circa 12 rondes later moest ik naar de pits. Maar helaas mijn crew chief werkte weer niet met de refuel dus moest handmatig nog bij tanken. Kostbare tijd ging verloren en achterstand was te groot om goed te maken.

Maar uiteindelijk een mooie P2 als resultaat en dat voor mijn 1e 60 min race:)

Waarschijnlijk had het niet uitgemaakt maar vind het wel vreemd waarom refuel van crewchief de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Gisteren was ik deze optie tijdens de GoT race vergeten uit te zetten en toen werkte die wel met als gevolg dat mijn tank vol zat en nu had ik hem nodig en werkte het niet. Dus als iemand nog tips heeft (behalve te adviseren om JRT te gaan gebruiken;-))???

iRacing Profiel

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Doubleoz schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:19:
Waarschijnlijk had het niet uitgemaakt maar vind het wel vreemd waarom refuel van crewchief de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Gisteren was ik deze optie tijdens de GoT race vergeten uit te zetten en toen werkte die wel met als gevolg dat mijn tank vol zat en nu had ik hem nodig en werkte het niet. Dus als iemand nog tips heeft (behalve te adviseren om JRT te gaan gebruiken;-))???
Er was vandaag een update, dus mijn gok is dezelfde als altijd: na het updaten iRacing niet herstart, en daardoor de sim in admin mode gestart. Dan kan CrewChief zijn keypresses (om voor de hand liggende securityredenen) niet naar de sim sturen en werkt het dus niet.
Dat zou overigens ook voor elke andere helper app gelden. Tenzij je die ook allemaal in admin mode draait.

[Voor 32% gewijzigd door Wormaap op 30-06-2020 22:27]

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Wormaap schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:27:
[...]

Er was vandaag een update, dus mijn gok is dezelfde als altijd: na het updaten iRacing niet herstart, en daardoor de sim in admin mode gestart. Dan kan CrewChief zijn keypresses (om voor de hand liggende securityredenen) niet naar de sim sturen en werkt het dus niet.
Dat zou overigens ook voor elke andere helper app gelden. Tenzij je die ook allemaal in admin mode draait.
Daar kan het wel eens mee te maken hebben. Ik ga het testen, dank!

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 310 ... 315 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True