Phusebox schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 19:37:
Zit weer eens in een neerwaartse spiraal. Kijken hoe ik hier weer uit ga komen. Merk wel dat mijn werk toestand invloed heeft op mijn race performance. Frustraties en ergernis neem je dan mee de baan op...
Misschien beter om even geen race's te rijden en wat afstand te nemen. Zo neemt de frustratie alleen maar toe. Je kunt je afvragen of Iracing op dit moment wel jouw ding is.
Zelf sinds verleden jaar oktober geen race meer gereden. Was alleen maar gefrustreerd bezig met rating enz..
Daar stond dan een mooie race rig stof te verzamelen. Tussentijds wel veel races en profielen bekeken en soms nu nog huiverig als ik gemiddelde van 10/11 incidents over de laatste 10 race's ziet bij sommige coureurs.
De voorbije week Monza gevolgt en elke race bij bocht 1 een puinhoop, bij bocht 2 3 en 4 auto's die uitbreken, de baan weer opvliegen zonder... Dat is ook realiteit in Iracing.
Uiteindelijk toch een weg gevonden om nog te genieten van alle investeringen in Iracing en een jaar abbo genomen op VRS.
Na een week met analyseren, grafieken bekijken ga je al resultaten zien. Gereden lijnen verbeteren, rempunten worden aangescherpt en tijden worden beter.
VRS maakt inzichtelijk waar je de fout in gaat en uiteindelijk ga je de wagen beter beheersen wat mogelijk vaker tot een narrow escape kan leiden als je weer een race gaat joinen.
Mijn fout was dat ik te snel wilde gaan en iedereen lastig viel met mijn frustraties. Leuk zo'n A status maar als je er niks van bakt
Probeer een weg te vinden waar je lol aan beleeft.