klaar!!!!! team red heeft met de ferrari een p18 binnengehaald!
even een impressie van de voor en na staat van de auto:
dit smaakt naar meer!!
Update:
Zo nog steeds helemaal gaar maar fit genoeg om er een verhaal bij te maken.
We hebben de tactiek toegepast om overdag 2 stints te rijden per setje banden en als de baan koeler wordt in de nacht er 3 stints per band en per persoon van te maken.
De start ging goed met starten op p37 en naar de eerste 2 stints lagen we op p18. Een aantal leuke inhaal acties maar vooral door een hoop slippertjes en botsingen voor ons (en soms op bijzonder wijze ontweken) dus door kunnen stomen.
In de avond heb ik zelf wat gemist want er moet ook geslapen worden. Ik moest zelf starten en daarna om 3 uur weer present staan voor mijn nacht sessie van spotten en racen, om 00:00 werd ik wakker en dacht even op mijn telefoon kijken... bericht: “verbinding verbroken, korte tow en reparatie maar het schema is omgegooid” pling!!! Wakker:

en kon ook niet meer slapen zelfs toen ik hoorde dat het allemaal opgelost was. Dus lekker mee wezen kijken en zien dat we (als ik mij niet vergis) waren doorgestoomd naar p9. In de “diep in de nacht stint” zelfs kunnen doorzetten naar p6 met een ronde voorsprong op nummer 7 toen het in een keer mis ging. Weer een connectie/pc probleem, beeld zwart, de smet loze Ferrari rijdt vol in de muur omdat deze onbestuurbaar is geworden: 3 minuten tow En 18 min reparatie betekende terug komen op de baan als p20. Helaas en begrijpelijk was de auto niet helemaal meer I top conditie en konden we dus niet meer de constante en goede tijden van de sessies ervoor rijden maar doordat anderen ook niet schadevrij rond reden hebben we uiteindelijk door verder zonder fouten te maken de auto naar p18 kunnen rijden.
Doel was uitrijden, dat is met volle trots gelukt! Af en toe bekruipt mij toch het gevoel van “er had meer ingezeten” maar daar hebben wij als coureurs niks aan kunnen doen en zo zie je maar dat zelfs simracing een “mechanische” sport is.
Bij deze wil ik @
racer180 @
GrillSkippy @
Stromer_jb en @
rjzand ontzettend bedanken om dit samen te doen, het was een pracht ervaring waar ik met een goede glimlach op terug kijk!
[
Voor 53% gewijzigd door
ourplayground op 21-06-2020 18:08
]