iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 302 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:35
Tot op heden gaat het bij ons van een leien dakje. Geen fouten nog gemaakt, waardoor we van p17 naar p10 gereden zijn, kort achter de nummer 9.

Hopelijk kunnen we dit vasthouden en zit er een top10 klassering in. SoF van 3,3k, dus we zitten in een snelle split, waar ik al GTE rijders van 5k-6k heb gespot.

Nu slapen, ik mag van half 1 tot 6 de nacht doorhalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 20:26

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Zojuist even een IMSA gedaan op Monza met de Ferrari 488, helaas 1 fout gemaakt (zie video) verder ging het wel lekker. Van P22 naar P7 :D

Ik heb nu 2 dagen nieuwe fanatec pedalen en ik kan overal veel later remmen en ook nog gecontroleerd, ik kan opeens mensen er uit remmen. Dit kon ik eerder met mijn G29 pedalen niet.
Ik had niet verwacht dat het effect zo groot zou kunnen zijn. Het is niet alleen de load cell maar ook gewoon de gehele constructie van de pedalen wat het een stuk beter maakt.

result

PS: is er ook een manier om van Iracing namen naar tweakers namen te zoeken? Volgens mij zaten er namelijk enkele tweakers bij mij in de split?

[ Voor 9% gewijzigd door laforte op 20-06-2020 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:20
laforte schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:00:
PS: is er ook een manier om van Iracing namen naar tweakers namen te zoeken? Volgens mij zaten er namelijk enkele tweakers bij mij in de split?
Op de GoT-iRacing site is er in het members-gedeelte een Tweakers-nick vs. iRacing-naam lijst.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
laforte schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:00:
Zojuist even een IMSA gedaan op Monza met de Ferrari 488, helaas 1 fout gemaakt (zie video) verder ging het wel lekker. Van P22 naar P7 :D

Ik heb nu 2 dagen nieuwe fanatec pedalen en ik kan overal veel later remmen en ook nog gecontroleerd, ik kan opeens mensen er uit remmen. Dit kon ik eerder met mijn G29 pedalen niet.
Ik had niet verwacht dat het effect zo groot zou kunnen zijn. Het is niet alleen de load cell maar ook gewoon de gehele constructie van de pedalen wat het een stuk beter maakt.

[YouTube: My fault!]

result

Ja op de website staat als je ingelogd bent een tabel die je kan sorteren.
Net te laat ;)

En over de touché. Ik zie dat als geen recht op de bocht van jouw tegenstander, maar jij had geen clear van jouw spotter denk ik. Dus had je niet in moeten sturen op de normale plek. Race incident.

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 20-06-2020 22:12 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

JoepW schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:08:
[...]

Ja op de website staat als je ingelogd bent een tabel die je kan sorteren.
Net te laat ;)

En over de touché. Ik zie dat als geen recht op de bocht van jouw tegenstander, maar jij had geen clear van jouw spotter denk ik. Dus had je niet in moeten sturen op de normale plek. Race incident.
Dat klopt, misschien is het dan eigen schuld in plaats van mijn schuld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriaaanvdb
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-02-2024
Onze race gaat helaas nog niet zo best... we hebben erg veel last van frame Drops wanneer iemand de server inkomt. Helaas ging het bij ons mis omdat we een enorme frame drop hadden bij indianapolis en daar ging de auto vol de muur in. We waren 20 min kwijt aan repairs en zijn van p9 naar p20 gegaan nu net weer p19 maar erg balen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

JPM85 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:33:

Nu slapen, ik mag van half 1 tot 6 de nacht doorhalen.
Zo, da's wel een hele lange stint en dat in de diepste nacht.. respect!

iracing profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Amateur hour hier, te weinig licht voor de riftS en dus sensors over de zeik etc...
Gelukkig @Beltoni daar om het over te nemen nadat ik toch nog een stop go kreeg ( weet niet waarom kon het niet zien ) maar wel op basis van muscle memorie die wagen de pit in gekregen.
@joeristein er al bij voor de support en de rust en door berekenen van alles,

Eindstand?

- allemaal een uur eerder rijden ( aka team NO sleep )

Sorry guys!

Rijden p12 en reden voor mijn ongein p10 - p9 maar de nacht is nog lang, en we zitten nog niet op de helft dus lets see what happens.

* Blerf heeft wel vast een mega lamp op zijn kop gezet.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16
Blerf schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 23:14:
Amateur hour hier, te weinig licht voor de riftS en dus sensors over de zeik etc...

Dat heb ik dus ook een aantal keer gehad met een Samsung, was voor mij een reden om naar tripples te gaan.
Sindsdien geen lange races meer in VR :(

Ander voordeel is dat tripples cooler zijn dan VR, airco dit jaar nog niet gebruikt.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJWe
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb ontdekt dat Spa Franchorchamps,ik en de skip barber geen lekker combinatie zijn.
3 x auto aan gort tijdens de races, en dat 2 x vanuit een top 5 positie. Zie hieronder de beelden ter lering en (leed)vermaak:
[Streamable: 2020-06-20 23-53-13]
[Streamable: 2020-06-20 23-45-28]

Eventuele tips zijn welkom.
Race 3 heb ik helaas niet opgeslagen, daar had ik een rage quit nadat ik wederom met 3 wielen de laatste ronde in ging na een crash bij de bus stop waar iemand recht voor mijn neus de auto dwars op de weg parkeerde. Had beter de pits direct in kunnen duiken achteraf gezien.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
MJWe schreef op zondag 21 juni 2020 @ 00:12:
Ik heb ontdekt dat Spa Franchorchamps,ik en de skip barber geen lekker combinatie zijn.
3 x auto aan gort tijdens de races, en dat 2 x vanuit een top 5 positie. Zie hieronder de beelden ter lering en (leed)vermaak:
[Streamable: 2020-06-20 23-53-13]
[Streamable: 2020-06-20 23-45-28]

Eventuele tips zijn welkom.
Race 3 heb ik helaas niet opgeslagen, daar had ik een rage quit nadat ik wederom met 3 wielen de laatste ronde in ging na een crash bij de bus stop waar iemand recht voor mijn neus de auto dwars op de weg parkeerde. Had beter de pits direct in kunnen duiken achteraf gezien.
De eerste vind ik lastig, denk dat de auto achter je te enthousiast is.

Tweede race zie ik meer een ding voor jou.
Je had naar mijn idee meer rechts kunnen houden.
Zo 1.2.3 kijkend naar de lijnen ga jij ietsje naar je tegenstander.

Race 3 ... Pits was een beter idee ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:33
Wat betreft die tweede: ik zou hem daar niet inhalen. Hij houdt het gat best klein, grote kans dat het misgaat.

Ik zou hem de binnenkant hebben laten verdedigen en dan proberen een betere exit uit la source proberen te pakken om hem nog voor radillon daadwerkelijk in te halen. Let op: proberen, of het me zou lukken weet ik niet, maar ik zou nog wel leven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:33
Gelukkig @Beltoni daar om het over te nemen nadat ik toch nog een stop go kreeg ( weet niet waarom kon het niet zien ) maar wel op basis van muscle memorie die wagen de pit in gekregen.

Eindstand?

Sorry guys!

Rijden p12 en reden voor mijn ongein p10 - p9 maar de nacht is nog lang, en we zitten nog niet op de helft dus lets see what happens.

Om dan vanuit team red ook een update te geven, een van onze rijders zat zonder internet...AP oververhit... gebeurde gelukkig vlak voor de pit dus een 30 sec tow en toen kon iemand anders het overnemen... nu wordt er zelfs een 4-stinter gereden (!!!) en klopt het originele tijdschema weer!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wormaap
Ons schema is een half uurtje naar voren getrokken. @smollynl had problemen met z'n stuur, dus ik heb'm eerder overgenomen. @pauluzmuller zit nu in de wagen. Nog steeds p16. We zijn wel sneller dan veel mensen op de baan, maar -6L is best een gat :+
Maar we zijn nog niet halverwege, dus wie weet wat er nog gebeurt bij anderen :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Wormaap schreef op zondag 21 juni 2020 @ 02:02:
Ons schema is een half uurtje naar voren getrokken. @smollynl had problemen met z'n stuur, dus ik heb'm eerder overgenomen. @pauluzmuller zit nu in de wagen. Nog steeds p16. We zijn wel sneller dan veel mensen op de baan, maar -6L is best een gat :+
Maar we zijn nog niet halverwege, dus wie weet wat er nog gebeurt bij anderen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QwAcja8rYMgKtlo6U6Cf0NiN1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvLzlOAifiV3IakZtriRY1ud.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn stints zitten er alweer op. Rijden samen met wat andere Tweakers in split 2 (Ik zag @Linc, @NickThissen, @PhydomiR en @JohnnyV).

Onze koploper ging er een uur geleden knetterhard af; en stond 18m in de pits voor repairs. Die lagen 2 laps voor en nu 3 laps achter. Eerder vandaag hadden een vreemde stop/go penalty doordat een slow-down niet aftelde na 0.1s. We lieten bijna 6 seconden liggen en stonden bijna stil op rechte einde en kregen toch een 41s stop/go penalty.
Die werd bij het inrijden van de pits ineens gecorigeerd naar 16s, maar die was wel even zuur.

Liggen een 90s achter team van Bas/Dennis en we zijn afwisselend sneller/langzamer.

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Ik ga het zo weer overnemen van Michael. We liggen inmiddels op P4. Vlak voor P5 en zo'n 5s achter P3. De leider in deze race rijdt zo'n 10s achter ons dus we zitten net niet op een rondje. Met nog 10 uur te gaan is een podium dus in het zicht maar voor winst zijn we wel afhankelijk van fouten van andere.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Bedankt voor alle updates en succes verder!

iRacing Profiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Net weer mijn bed uit tijd voor ontbijt, Half 8 beginnen met spotten en @JPM85 en @joeristein hebben goed door de nacht gereden so far P8 wat ik kan zien op de stream en @Birelissimo is nu begonnen aan zijn triple stint waar die de auto weer het daglicht in gaat rijden.

Fijne zondag iedereen :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Bedankt voor alle updates! Leuk om te zien dat iedereen nog rijdt in ieder geval!

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriaaanvdb
Onze versnellingsbak is uit het niets opgeblazen weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Heel leuk om de verhalen te lezen!
Kriebelt om volgende keer ook mee te doen.

Succes met de laatste uren allemaal! *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Adriaaanvdb schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:30:
Overreving en heel snel downshiften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Adriaaanvdb schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:30:
Is het niet gewoon je motorblok??

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dozo71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 12:21

Eindstand?

Sorry guys!

Ff naar de action gaan. Daar een paar ledstripjes kopen a 1,95 (op batterijen dat wel maar ook andere versies te verkrijgen) deze op je monitor plakken en de problemen zijn weg. (bij mij althans). Hoef je geen bouwlamp op je kop te zetten.
https://www.action.com/nl-nl/p/dymond-usb-ledstrip-/
Zoiets dus.
Ik heb ze wel gewoon aan de voorkant van de monitor geplakt anders helpt het nog niet😁

[ Voor 4% gewijzigd door dozo71 op 21-06-2020 09:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriaaanvdb
laforte schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:58:
[...]

Overreving en heel snel downshiften?
Nee we hebben totaal niet overreving en downshiften . Echt uit het niets gaf ie het ermee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adriaaanvdb
Raimond613 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 09:06:
[...]

Is het niet gewoon je motorblok??
Geen idee maar het was volgensmij is het de versnellingsbak, omdat we het ook weer konden repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Adriaaanvdb schreef op zondag 21 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Nee we hebben totaal niet overreving en downshiften . Echt uit het niets gaf ie het ermee op.
Je versnellingsbak kan niet opblazen. Hooguit je motor. Dat kan komen doordat je schade hebt gereden. Dat kan zijn de voorkant bij een GTE maar bij bijvoorbeeld een HPD zit de radiator aan de zijkant.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Helaas heeft het racing red team vandaag weer een internet storing (denken we) te verduren gehad. Het beeld werd zwart bij een van onze coureurs en de auto reed zo in de muur, onbestuurbaar. Na een tow en repairs waren wij 20 min verder en gezakt van p6 naar p20...en 10km/uur minder topsnelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyoonexk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 21:23

pyoonexk

Do you like Dags???

Dat is jammer!!

Ik zie het team van @Jimmy J. ook niet, wat is er gebeurd?

iRacing Profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wormaap
Zo, dat was mijn laatste stint van de race :P Twee niet zo spannende stints met weinig problemen. Wel nog aangetikt door een snellere rijder waarvoor ik juist loste. Misschien net iets te vroeg van m'n gas gegaan (uitkomen van de laatste knik van de Porsche Curves, maar nadat ik over de kerbs ging), maar hij zat ook wel te slapen. 4x en de achterkant een béétje instabiel. Maar niet genoeg om voor naar binnen te komen (vergelijkbaar met rijden op een warme baan). 12s repairs, en @pauluzmuller zit nu weer in de wagen.

Wel in totaal nog 8x ofzo gepakt. Die 4x en een paar off-tracks omdat ik met drie uur slaap toch niet helemáál scherp was :+ Beetje jammer, want ik had pas 5x gepakt in m'n vorige twee stints, dus ik was lekker SR aan het farmen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Wormaap op 21-06-2020 10:18 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JPM85
Team GoT Racing Blue gaat zeer steady, paar kleine momentjes gehad met @Blerf zijn VR bril, @JPM85 die een klein momentje had bij Indianapolis (koste 30 seconde optionals) & @joeristein die bij bocht1 het grind op zocht in zijn 2e ronde.

Verder gaat alles lekker. Liggen ondertussen P7 met een gat van een halve ronde naar voren en een volle ronde voorsprong op P8. Ver boven onze verwachting, met wat geluk in pitstops en vermoeidheid bij anderen zouden we nog stiekem naar voren kunnen kijjken.

Nog 5,5 uur te gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Wormaap schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:13:
dus ik was lekker SR aan het farmen :P
Volgens mij hoef je je over SR farming in een 24-uurs race echt geen zorgen te maken ;)

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Leuk om de updates te lezen! Her en der ook wat stream bekeken gisteren.

Succes nog de laatste paar uurtjes!

Hier kriebelt het nu wel om de 24h van spa te gaan rijden :-p

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Extera schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:48:
Leuk om de updates te lezen! Her en der ook wat stream bekeken gisteren.

Succes nog de laatste paar uurtjes!

Hier kriebelt het nu wel om de 24h van spa te gaan rijden :-p
Het lijkt er op dat ik klaar ben met deze 24H maar inderdaad, dit is/was zo ontzettend gaaf, ga ik zeker vaker doen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Deze verhalen zijn mooi om te lezen. Voor mij nu wel een mooi doel om te kijken of ik in een jaar genoeg kan groeien om mee te mogen doen aan de volgende editie volgend jaar. Ook al kom ik dan laatste, de ervaring is het waard :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
ZelianGuy schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:56:
Deze verhalen zijn mooi om te lezen. Voor mij nu wel een mooi doel om te kijken of ik in een jaar genoeg kan groeien om mee te mogen doen aan de volgende editie volgend jaar. Ook al kom ik dan laatste, de ervaring is het waard :+
Ik denk dat er een hoop deelnemers zijn volgend jaar inclusief mijzelf meegerekend.
Eerst maar even een jaartje ervaring opbouwen in de ferrari want dit jaar zonder enige ervaring meedoen leek mij niet verstandig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Juliankarssies schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat er een hoop deelnemers zijn volgend jaar inclusief mijzelf meegerekend.
Eerst maar even een jaartje ervaring opbouwen in de ferrari want dit jaar zonder enige ervaring meedoen leek mij niet verstandig.
Exact de reden waarom ik dit jaar heb laten schieten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
pyoonexk schreef op zondag 21 juni 2020 @ 09:55:
Dat is jammer!!

Ik zie het team van @Jimmy J. ook niet, wat is er gebeurd?
Niks! Wij rijden P6 op dit moment :)

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jimmy J. schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:28:
[...]
Niks! Wij rijden P6 op dit moment :)
Nice...
Enkel geen stream.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:20

Fuelke

Forza Ferrari

In dezelfde race met Audi Team Joest en Sorg Rennsport. Netjes.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Iracin kan zo mooi zijn maar ook zo hard na gisteren 4 races bij crashes te hebben gezeten inc de nodige reparatie tijd ging het vandaag in race 1 heerlijk tot ronde 9.
ik reed op p2 en verremde mij iets in t1 maar had een 1.5 sec slowdown maar ik had net een gt3 ingehaald dus ik dacht eerst een gat te trekken en dan tussen lesmo 2 en ascari van het gas te gaan.
Met nog 0.1 sec te gaan krijg ik een 41SEC PENALTY HOE DAN!!!
helaas daardoor op p9 geeindigd anders was het een podium geweest.
Helaas kunnen monza en ik geen vrienden worden dit weekend terwijl interlagos mij erg goed beviel of zijn de crashes daar minder hevig wegens gebrek aan vangrail en lagere snelheden? Ik heb er namelijk te veel gezien op monza

iRacing Profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Wij netjes op de 7de plek, Ik heb de laatste triple gereden waar @Beltoni de eerste dubbels pakte in het dag licht en @JPM85 @joeristein hem naar de finish brengen in de laatste stints
We zitten in split 9 ( sof 3K+ ) en met niemand in het team die dit ooit echt eerder heeft gedaan zijn we tot dus ver erg tevreden en wat het ook wel echt bizar toffe ervaring om te doen.

Hier gaat er nog even een litertje koffie in en helpen de laatste spot taken op mij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
Juliankarssies schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:56:
Iracin kan zo mooi zijn maar ook zo hard na gisteren 4 races bij crashes te hebben gezeten inc de nodige reparatie tijd ging het vandaag in race 1 heerlijk tot ronde 9.
ik reed op p2 en verremde mij iets in t1 maar had een 1.5 sec slowdown maar ik had net een gt3 ingehaald dus ik dacht eerst een gat te trekken en dan tussen lesmo 2 en ascari van het gas te gaan.
Helaas kunnen monza en ik geen vrienden worden dit weekend terwijl interlagos mij erg goed beviel of zijn de crashes daar minder hevig wegens gebrek aan vangrail en lagere snelheden? Ik heb er namelijk te veel gezien op monza
Zat gister bij je in de split van 14.45 en je reed in het begin 2 posities voor me. Wat gebeurde er eigenlijk in Lesmo 2 dat je naar achter viel? Aanvaring met een GT3?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Juliankarssies schreef op zondag 21 juni 2020 @ 13:56:
Als jij eerst nog bijna de halve baan rond gaat rijden voordat je je slowdown volledig inlost krijg je een penalty... tijdens races moetje die slowdown gewoon snel inlossen anders ben je de sjaak.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Raimond613 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:13:
[...]

Als jij eerst nog bijna de halve baan rond gaat rijden voordat je je slowdown volledig inlost krijg je een penalty... tijdens races moetje die slowdown gewoon snel inlossen anders ben je de sjaak.
Kwam ik ook achter, was ook niet negatief bedoeld maar het kan zo hard zijn soms

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
JS1990 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:11:
[...]

Zat gister bij je in de split van 14.45 en je reed in het begin 2 posities voor me. Wat gebeurde er eigenlijk in Lesmo 2 dat je naar achter viel? Aanvaring met een GT3?
Dat was helaas mijn fout hij ging naar binnen om mij te laten passeren na lesmo 1 en bij het remmen voor lesmo 2 dacht ik hem naast me te zien waardoor ik mijn rem losliet en te hard de bocht door ging en spinde tegen de binnen muur.
in de laatste 10 minuten zit ik aan de binnenkant parabolica naast 2 gt3 waarvan de achterste de voorste aantikt en die kwam naar binnen vliegen dus toen was mijn race klaar door een krom stuur.
Momenteel van dik 1900 irating naar 1700 helaas.
Nog gefeliciteerd met je top 5 klassering!👌

[ Voor 3% gewijzigd door Juliankarssies op 21-06-2020 14:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
Juliankarssies schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:29:
[...]

Dat was helaas mijn fout hij ging naar binnen om mij te laten passeren na lesmo 1 en bij het remmen voor lesmo 2 dacht ik hem naast me te zien waardoor ik mijn rem losliet en te hard de bocht door ging en spinde tegen de binnen muur.
in de laatste 10 minuten zit ik aan de binnenkant parabolica naast 2 gt3 waarvan de achterste de voorste aantikt en die kwam naar binnen vliegen dus toen was mijn race klaar door een krom stuur.
Momenteel van dik 1900 irating naar 1700 helaas.
Nog gefeliciteerd met je top 5 klassering!👌
Dankjewel! Je had goeie pace volgens mij, dus wel jammer dan.
Monza lijkt me wel goed te liggen deze week. Vier races gereden en een 5e, 3e en 2e plaats gepakt (en 1x P23 8)7 ). Nu net boven de 1800 irating.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juliankarssies
JS1990 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Dankjewel! Je had goeie pace volgens mij, dus wel jammer dan.
Monza lijkt me wel goed te liggen deze week. Vier races gereden en een 5e, 3e en 2e plaats gepakt (en 1x P23 8)7 ). Nu net boven de 1800 irating.
Dat was inderdaad het ergste ik reed een monster pace zonder enige moeite. Net helaas weer een p15 moeten pakken na een tik in l1 t1 was wel een race accident in mijn opzicht want er waren er 3 voor mij enthousiast genoeg om 3 breed te gaan dus ik loste al er achter, ik werd alleen geraakt door de auto die over t gras geramt werd en stond dus achterste voren in de chicane waar ik nog 5 keer geraakt werd terwijl ik stil stond.

Kan helaas gebeuren en soms heb je van die weken dat t even tegenzit zowel met eigen fouten als die van anderen, volgende week weer een nieuwe baan en nieuwe kansen

iRacing Profiel

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• ourplayground
klaar!!!!! team red heeft met de ferrari een p18 binnengehaald!
even een impressie van de voor en na staat van de auto:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_kGjp0fGpbkPc8ReVPtKdQS8NYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/63UthcrlrHnAgb2FtyI7x9v7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEdJNRAiXv1TgQkGQLQ5b8lokd8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZV13CiNednSk8ArqXsGnH99U.jpg?f=fotoalbum_large

dit smaakt naar meer!!

Update:
Zo nog steeds helemaal gaar maar fit genoeg om er een verhaal bij te maken.
We hebben de tactiek toegepast om overdag 2 stints te rijden per setje banden en als de baan koeler wordt in de nacht er 3 stints per band en per persoon van te maken.
De start ging goed met starten op p37 en naar de eerste 2 stints lagen we op p18. Een aantal leuke inhaal acties maar vooral door een hoop slippertjes en botsingen voor ons (en soms op bijzonder wijze ontweken) dus door kunnen stomen.
In de avond heb ik zelf wat gemist want er moet ook geslapen worden. Ik moest zelf starten en daarna om 3 uur weer present staan voor mijn nacht sessie van spotten en racen, om 00:00 werd ik wakker en dacht even op mijn telefoon kijken... bericht: “verbinding verbroken, korte tow en reparatie maar het schema is omgegooid” pling!!! Wakker: :O en kon ook niet meer slapen zelfs toen ik hoorde dat het allemaal opgelost was. Dus lekker mee wezen kijken en zien dat we (als ik mij niet vergis) waren doorgestoomd naar p9. In de “diep in de nacht stint” zelfs kunnen doorzetten naar p6 met een ronde voorsprong op nummer 7 toen het in een keer mis ging. Weer een connectie/pc probleem, beeld zwart, de smet loze Ferrari rijdt vol in de muur omdat deze onbestuurbaar is geworden: 3 minuten tow En 18 min reparatie betekende terug komen op de baan als p20. Helaas en begrijpelijk was de auto niet helemaal meer I top conditie en konden we dus niet meer de constante en goede tijden van de sessies ervoor rijden maar doordat anderen ook niet schadevrij rond reden hebben we uiteindelijk door verder zonder fouten te maken de auto naar p18 kunnen rijden.
Doel was uitrijden, dat is met volle trots gelukt! Af en toe bekruipt mij toch het gevoel van “er had meer ingezeten” maar daar hebben wij als coureurs niks aan kunnen doen en zo zie je maar dat zelfs simracing een “mechanische” sport is.
Bij deze wil ik @racer180 @GrillSkippy @Stromer_jb en @rjzand ontzettend bedanken om dit samen te doen, het was een pracht ervaring waar ik met een goede glimlach op terug kijk!

[ Voor 53% gewijzigd door ourplayground op 21-06-2020 18:08 ]

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Jimmy J.
Mooie race samen met @Luckeh @TonCoronel @SanVan en @ZFLaSH en na 24 uur werden we als 6de in de LMP2 afgevlagd in split 2 :)

Uiteindelijk heb ik 8 iRating erbij gekregen. Daar doe je het toch allemaal voor hè 8)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Netjes heren. Wij zijn uiteindelijk 4e geworden. Zeer tevreden mee.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Wij als 7e over de streep. Als nieuwkomers een uitstekend resultaat! De top 6 waren echt aanzienlijk sneller en halverwege de race, toen we op P10 lagen was P7 ook het uiterst haalbaar.

Onze auto kan na 24 uur gewoon weer op Marktplaats onder de noemer: ZGAN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUWQGPZtN7_7rmMfX-N96TZklPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VXL4CwkcK7WlD5nE5X6BqQIl.png?f=fotoalbum_large

Nog geen minuut aan optional repairs gehad en 2x een penalty waarvan 1 wegens falend VR systeem. In mijn tweede stint zelfs geen enkele slowdown gehad, wel even een persoonlijke mijlpaal.

Erg gaaf om mee te doen maar wel slopend :D

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Leuke auto zeg de HPD. Easy to drive, difficult to master. Heb genoten en zat in een fantastisch team. Van P-laatste naar P6. Heren bedankt @TonCoronel @SanVan @Jimmy J. en @Luckeh !

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
NAB Racing LMP1 - P4
@The_FrankO / @NickThissen / Adam Shipstone / Kevin Neitola

NAB Racing HPD - P6
@derx666 @SkullboyNL @w4rguy @The Otherside

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6Js82org.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 21-06-2020 16:14 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
Zag @NickThissen inderdaad regelmatig voorbij flitsen.. 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Beltoni schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:09:
Wij als 7e over de streep. Als nieuwkomers een uitstekend resultaat! De top 6 waren echt aanzienlijk sneller en halverwege de race, toen we op P10 lagen was P7 ook het uiterst haalbaar.

Onze auto kan na 24 uur gewoon weer op Marktplaats onder de noemer: ZGAN

[Afbeelding]

Nog geen minuut aan optional repairs gehad en 2x een penalty waarvan 1 wegens falend VR systeem. In mijn tweede stint zelfs geen enkele slowdown gehad, wel even een persoonlijke mijlpaal.

Erg gaaf om mee te doen maar wel slopend :D
Veel gekeken naar jullie stream, ook van je foutloze stint een hoop gezien. Een mooi resultaat!

iRacing Profiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
Ik zal morgen een samenvatting type, ik sta strak van de cafeïne (zon monster energy werkt wel), maar ontzettend moe tegelijk haha.

Al met al een mooie ervaring en uiteraard met squadron slow een hele leuke 24hrs gehad. Uiteindelijk 13e over de streep! Bedankt @Tijn96 , @Wormaap , @smollynl en @garriej

[ Voor 5% gewijzigd door pauluzmuller op 21-06-2020 16:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mithriel
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Petje af voor alle deelnemers van de 24h!! Ik heb zo veel mogelijk via alle streams geprobeerd te volgen, grote klasse van iedereen.

Diepe buiging!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ d:)b

iRacing | Rig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
tomolino schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:19:
[...]

Veel gekeken naar jullie stream, ook van je foutloze stint een hoop gezien. Een mooi resultaat!
Thanks, ja de auto lag echt zo lekker op de weg. Ik denk dat we met de ervaring nu zelfs 3 of 4 stints met dezelfde banden zouden kunnen doen. Ze sleten ongeveer 10-12% per stint.

Heb met de GTE volgens mij nog geen 10 races gereden en was voor aanvang ook vrij gespannen. Vooral omdat er foutloos en erg snel werd geleden.

Wat overigens wel opvallend was, in onze split (#9) waren maar twee Ferrari's, een Ford en een BMW. Laatstgenoemde is echter niet gestart. De rest waren allemaal Porsches. In de top splits zie ik dat de Ferrari's veel beter vertegenwoordigd zijn, wat ook was verwacht.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Wij hadden helaas al in het 2e uur schade en mistte wat topsnelheid door dat een tweakers auto ons aan reed ;( https://streamable.com/dq4fv5
Hierdoor konden we ook geen fuel meer saven zonder te veel tijd te verliezen.

Daarna had mn teammaat een 15s stop&go om dat ie te hard de pits uit ging.
Lagen p10 ongeveer daarna.

Met nog 3 ronden te gaan lagen we P1 in de 2e split met ong een 12s gat naar p2.
Geen foutjes maken dus.
Daar had een zekere franse idiot andere ideeen over: https://streamable.com/kldfkp
Top snelheid nu nog minder en gat nog kleiner: resultaat na 24h 3 seconden van de leider gefinished :-(

Net zoveel champ points als t zuster team in top split die P5 haalde, met ook heel wat rare dingen, waar deze misschien nog wel het meest raar is : https://streamable.com/oxbfw7
Nice netcode...

gefeliciteerd aan alle tweakers die de finish gehaald hebben :*)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Mijn team (Blue Flag INC) heeft de finish ook gehaald! Wij zaten in split 22 en zijn 9e geworden. Kwalificatie had ik hem op P8 gezet en een lange tijd leek P5 erin te zitten

Echter halverwege de nachtstint spinde een achterligger voor ons in het 2e deel vd porsche curves en die gast hield zn rem niet ingeddukt.. 4 min repairs en een stuur wat 5 graden naar links stond.

Wel gelukt om alles verder probleemloos uit te rijden!

Wat persoonlijke hoogtepuntjes voor mij
- 3 Inc in totaal in 98 rondes (de 8 INC vd burnouts etc niet meegeteld)
- voor het eerst een triple stint gereden
-om half 3 's nachts je eerste nachtstint rijden na 3 uur slaap en vervolgens kats de pit limiter vergeten 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJybjOmFJUcp2IfevNt7NSmDr5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aXtnPGJHsyMyytpUyJujtfpX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Mathijs14 op 21-06-2020 16:57 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gewonnen in de HPD in Split 7

Met nog 3 uur te gaan hadden we toch meer dan een ronde voorspong op P2, op discord wat lullen over 24u van Spa. Ik denk dat Wim toen een beetje "distracted" was :P Het werd ook terug snel weer stiller op discord :D

[ Voor 8% gewijzigd door Scifo83 op 21-06-2020 17:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
Scifo83 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:07:

Met nog 3 uur te gaan hadden we toch meer dan een ronde voorspong op P2, op discord wat lullen over 24u van Spa. Ik denk dat Wim toen een beetje "distracted" was :P Het werd ook terug snel weer stiller op discord :D

[Streamable: video-1592751058]
Knap uit de vangrail gehouden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZFLaSH
JohnnyV schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:46:
Wij hadden helaas al in het 2e uur schade en mistte wat topsnelheid door dat een tweakers auto ons aan reed ;( https://streamable.com/dq4fv5
Fuck. Dat was ik @JohnnyV . Ik stuurde vol naar links maar de auto sprong iets van de curbstones waardoor hij naar buiten gleed. Ik baalde al gigantisch van dit akkefietje omdat wij ook wat schade hadden, maar nu ik weet dat jullie het waren baal ik nog meer. Spijt me enorm, was niet mijn bedoeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
frizti schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:10:
[...]

Knap uit de vangrail gehouden.
2 feet magic save hax werd toegepast :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scifo83 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:42:
[...]

Ik wilde het net zeggen.. top save

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
Scifo83 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:42:
[...]

JoepW schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:51:
[...]

Ik wilde het net zeggen.. top save
Als ik iets goed onthouden heb van de eerste lessen in de school van JoepW is het dit truckje. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wormaap
Zoals @pauluzmuller al zei was het weer leuk. P13 had een stuk beter gekund als we niet een paar keer pech hadden gehad. Maarja, we hebben lol gehad en zijn gefinisht. En ik kan weer iets van mijn iRacing bucketlist afstrepen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6GA8CmT8wF_K-r0rbu_GUmRp48=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CakoVX45XuHu9MpszqJxU2n0.jpg?f=user_large

En kudos voor @Tijn96: snelste raceronde in onze split *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Wormaap op 21-06-2020 18:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pauluzmuller
Wormaap schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:01:
Zoals @pauluzmuller al zei was het weer leuk. P13 had een stuk beter gekund als we niet een paar keer pech hadden gehad. Maarja, we hebben lol gehad en zijn gefinisht. En ik kan weer iets van mijn iRacing bucketlist afstrepen :)

[Afbeelding]

En kudos voor @Tijn96: snelste raceronde in onze split *O*
Ik ben ook van b2.09 naar a4.46 gegaan :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Complimenten voor alle 24h rijders! Nu snel klaar maken voor vanavond :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
laforte schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:27:
Ik haak af, denk dat ik iedereen in bocht1 eraf rij als ik vanavond nog een meter rij :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

JPM85 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:37:
[...]

Ik haak af, denk dat ik iedereen in bocht1 eraf rij als ik vanavond nog een meter rij :+
dat lukt je vast niet :P.

Hier ook aan het nagenieten van de 24h Le Mans. Een goede race gereden met het hele team maar wel écht brak nu na zo'n korte/gebroken nacht...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• laforte

laforte

Helemaal de weg kwijt!

De voorbeschouwing voor vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Scifo83 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:07:
Wat doe je met bijna 6000 irating in split 7? dan heb je ook niet heel veel tegenstand natuurlijk ...

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

laforte schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:27:
Ik denk dat de opkomst vanavond wel een beetje lager is dan gebruikelijk ;)

iracing profile

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:55
Ook hier een geslaagde 24 uur! We hadden er met de BMW voor gekozen om wat fuel te saven, zo een ronde langer op een stint te doen en een pitstop uit te sparen. Deze tactiek werkte prima en bij het vallen van de nacht reden we rond plek 6.
Helaas zijn we de nacht niet geheel ongeschonden doorgekomen (klein akkefietje met een HPD en netwerkproblemen die tot een disconnect leidden) waardoor we op een gegeven moment in niemandsland op een 13e plek rondreden met nog 10 uur te gaan. We hebben de draad weer opgepakt en de doelstelling gewijzigd in een plekje in de top 10. Met nog 2 uur te gaan leken we op deze 10e plek af te stevenen. Door middel van iets meer pace en iets slimmere strategie wisten we hier zelfs nog een P8 van te maken, met nog een mooi gevecht voor deze achtste positie in het laatste uur. Helemaal kapot maar ook erg tevreden.

@MartijnV03 wist de overwinning bij de HPD's in onze klasse trouwens te veroveren. Gefeliciteerd Martijn!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
frizti schreef op zondag 21 juni 2020 @ 17:54:
[...]

[...]

Als ik iets goed onthouden heb van de eerste lessen in de school van JoepW is het dit truckje. _/-\o_
Hmmm truckje? Ik heb iets gemist volgens mij...

Wel erg knappe save!

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Jimmy J. schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:02:
Mooie race samen met @Luckeh @TonCoronel @SanVan en @ZFLaSH en na 24 uur werden we als 6de in de LMP2 afgevlagd in split 2 :)

Uiteindelijk heb ik 8 iRating erbij gekregen. Daar doe je het toch allemaal voor hè 8)
Dat is gemiddeld 1 iRating punt per stint :P

De SoF bleek 4.8k te zijn voor de LPM2 in split 2.

Maar Murphy gooide echt alles tegen ons aan de afgelopen week om de deelname dwars te bomen. Sander zou kwalificeren en starten maar zijn iRacing bleef maar crashen. Gelukkig hadden we ook een backup plan gemaakt en was er vervanger aanwezig om te starten. Als 17e gestart en gedurende de eerste stints langzaam opgeklommen tot de 7e plek. Na een uur trial/error met app.ini gehack door Sander lukte het hem om op de server te geraken.

Een onhandig contact (sorry @JohnnyV!) zorgde ervoor dat we moesten pitten voor repairs. Die vielen verrassend mee met maar 45s (alle panelen leken krom) maar we waren itt tot ons onfortuinlijk slachtoffer geen topsnelheid kwijt.

Daarna twee vreemde bugs gehad die ons stop/go penalties opleverden. Eerst een slow-down die bleef hangen op 0.1s terwijl we bijna 6s al lieten liggen op het rechte stuk. Stond bijna stil op het eerste rechte stuk maar mocht niet baten. Later bij een pitstop haperde de PL (connectie issue?) en schoten de toeren heel even naar zo'n 8k waardoor we nog een stop-go kregen.

Maar zelfs na 24u kan het ontzetend close zijn. Met nog 4 ronden te gaan lagen in onze split zowel de GTE als de LMP2 nummers 1 en 2 binnen 3 seconden van elkaar.
Doubleoz schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:41:
[...]

Hmmm truckje? Ik heb iets gemist volgens mij...

Wel erg knappe save!
Vol de wielen blokkeren kan in een LMP2 wagen. Daarmee bespaar je het 2e overstuur moment en haaks de muur in te gaan. Dat was inderdaad een knappe save; ik ben altijd te laat met remmen en had 'm geheid links de muur in geboord.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Luckeh schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:47:
Vol de wielen blokkeren kan in een LMP2 wagen. Daarmee bespaar je het 2e overstuur moment en haaks de muur in te gaan. Dat was inderdaad een knappe save; ik ben altijd te laat met remmen en had 'm geheid links de muur in geboord.
Misschien vergis ik me, maar ik denk dat @frizti doelt op de ‘gas en rem samen vol in’-truc om te stabiliseren. Sinds ik die van Joep heb geleerd heeft’ie me al heel wat keren gered, toevallig ook twee keer in de 24h :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Linc schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:55:
[...]

Wat doe je met bijna 6000 irating in split 7? dan heb je ook niet heel veel tegenstand natuurlijk ...
We waren met z'n allen aan het proberen om er uberhaupt in te komen, we zouden dan degene joinen die het lukte.

Los daarvan, de HPD was een 3K sof in onze splitdus qua tegenstand zat het wel prima hoor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
Wormaap schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:53:
[...]

Misschien vergis ik me, maar ik denk dat @frizti doelt op de ‘gas en rem samen vol in’-truc om te stabiliseren. Sinds ik die van Joep heb geleerd heeft’ie me al heel wat keren gered, toevallig ook twee keer in de 24h :P
Idem dito. In mijn 1e stint sowieso 2/3x

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:03
pauluzmuller schreef op zondag 21 juni 2020 @ 20:44:
[...]

Idem dito. In mijn 1e stint sowieso 2/3x
Verkeerde topic :)

[ Voor 33% gewijzigd door alexbl69 op 21-06-2020 20:54 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-10 21:05
sorry voor de crash 2e race kreeg overstuur de eerste bult op was niet meer te redden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Had een goede dag vandaag, helaas door een crash in de 2e race schade waardoor ik uiteindelijk mijn motor opblies :(. Morgen weer een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:07

Arfman

Drome!

Vaderdag BBQ was iets te lang/gezellig :) Als iemand nog een goeie setup heeft voor de Ferrari GTE op Watkins Glen hou ik me aanbevolen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Arfman schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:07:
Vaderdag BBQ was iets te lang/gezellig :) Als iemand nog een goeie setup heeft voor de Ferrari GTE op Watkins Glen hou ik me aanbevolen :)
Er zijn tijdens de praticesessie genoeg gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisekiller
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-07-2024
Sorry voor de crash, had de muur geraakt ophanging stuk en begon te slingeren en trok daardoor de baan op naar links. Kon daar niet echt remmen midden op de weg ..

Maarten S

[ Voor 3% gewijzigd door Noisekiller op 21-06-2020 22:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Nou dat was een interessante avond GoT racing.

Eerste race van 28 naar 17. Heel blij mee, zelfs paar gevechten gehad.

Race twee was over in de eerste rondje soort van. Ik kon niet meer harder dan in zijn 5.. toeren wilde niet meer omhoog. Was vergeten dat ik een Quick repair had, dus tot aan de pitstop met 8 seconden per rondje langzamer gereden.

Daarna verbaasd dat ik een repair had, en nog teruggereden naar 25. Zonde, dat had dus meer kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondw
Wormaap schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:01:
En ik kan weer iets van mijn iRacing bucketlist afstrepen :)

[Afbeelding]
Kan mij nog een tijd herinneren dat je redelijk wat advies nodig had na alle "ongeluk" races ;)
Dikke d:)b bij deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:22

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Het is iets wat te warm vandaag in de 'game-room'. Hopelijk morgen minder warm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Was er weer eentje om snel te vergeten, lag op P11 in de eerste race tot ik opeens in een bocht spinde waar me dat eigenlijk nog nooit gebeurt was. Toen nog een keer een fout door iemand van achter aan te tikken, hij nam een andere lijn door de busstop dan ik waardoor ik meer snelheid had en kon helaas erger niet meer voorkomen. Nogmaals mijn excuses. Volledig mijn schuld aangezien ik achterop gereden ben.

Tweede race, pile-up in de s-es waar ik weer eens door domme pech of lompigheid een auto raak en dwars kom te staan en dus van achteraan mag beginnen. Met schade gereden tot aan de pitstop en uiteindelijk P17 gepakt.

Baal van die aanrijding in de eerste race, mijn domme fouten en de pech in de tweede race.

Bij de start was trouwens wel even een wat minder moment waar een zwarte Porsche mij het gras op dreef. Maar wellicht kon hij ook niet verder naar rechts, dat kon ik niet zien.

Wel echt jammer dat ik nooit twee avonden mee kan doen, want dat zo mij enorm helpen met de ervaring van deze race onder de riem.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 21-06-2020 22:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikailatmaca
  • Laatst online: 24-03-2021
Welke tijden reden de snellere jongens vandaag op Watkins glen? Morgen kijken of ik kan meedoen met lage 44’ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Potver, zie net dat ik nog niks opschiet met die p17!

Nog steeds 1 punt!

Wel knap. Ik zie net dat ik in de feature als in de korte race, exact eenzelfde snelste rondje gereden heb...

[ Voor 42% gewijzigd door ActualFantasy op 21-06-2020 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Mikailatmaca schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:22:
Welke tijden reden de snellere jongens vandaag op Watkins glen? Morgen kijken of ik kan meedoen met lage 44’ers
Nou dan sta je vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Heel erg bedankt voor degene die nog ff mijn replays wilden bekijken. Was weer erg leerzaam. Heb toch weer een clipje :+

Deze actie was 50% bewust, 50% onbedoeld maar desondanks is mijn vraag hetzelfde; netjes verdedigd of kon het toch anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:56
Was hier ook een drama vanavond. Qualy 2x een offtrack. Dus achteraan gestart. Race 1 uit de malaise gebleven en naar p27 gereden. Race 2 stond ik stil in de esses vanwege de crash voor mij. Klapt er iemand achterop. Door kunnen rijden tot aan de pitstop. Vervolgens bij de stop te ver doorgereden. Was me nog nooit gebeurd. Vlak na de stop ram ik de muur waardoor ik een scheef stuur had. Met een repair proberen te verhelpen. Alleen die was 18 minuten met nog 7 min te gaan ofZo. Dus weer weggereden ( geen meatball). Toen ik de pits uit kwam, zat Joep vlak achter me. Ik hoop je niet teveel in de weg de weg te gezeten daar @JoepW. Volgende keer misschien toch verstandiger dat ik em parkeer.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-10 21:05
ZelianGuy schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:33:
Heel erg bedankt voor degene die nog ff mijn replays wilden bekijken. Was weer erg leerzaam. Heb toch weer een clipje :+

[YouTube: iRacing GoT 2020-06-21 Clip 1]

Deze actie was 50% bewust, 50% onbedoeld maar desondanks is mijn vraag hetzelfde; netjes verdedigd of kon het toch anders?
In principe goed alleen als de Ferrari hem ernaast zet word het een crash omdat je geen ruimte laat

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ZelianGuy schreef op zondag 21 juni 2020 @ 22:33:

[YouTube: iRacing GoT 2020-06-21 Clip 1]

Je raakt hem niet dus wat dat betreft prima. Maar dit is zo'n actie waarbij de medewerking van de ander er voor zorgt dat jullie niet allebij klaar zijn. Er zullen andere zijn die wel deur aan deur er door willen gaan en dan is het een botsing.

Pagina: 1 ... 302 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies