iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 299 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:20
green-tea schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:49:
Pff het is wel echt lastig als je redelijk achteraan start omdat je een slechte quali had een beetje knappe plek te krijgen. Eerste ronde weer volle beuk, 2de ronde stond iemand stil die ik net kon ontwijken waardoor enorm moest uitwijken waarna er weer iemand stil stond die beukte ik. Waarna ik blijkbaar schade had en dus aardig wat snelheid miste.

IMSA is frustrerend! =]

Even iets wat ik niet kan vinden, hoe kan je zorgen dat je bij pitten alleen tankt? Ik had 40 sec penalty omdat ik blijkbaar speede maar dan doet ie ook direct service?
Ik starte gisteren in de IMSA 2x rond de P20. 1x was P8 en 1x was P7. Dat waren ook wel de plekken waar ik thuis hoor qua snelheid. Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is. Zeker omdat IMSA ook 45 minuten duurt. Alleen uit de problemen blijven is wel handig :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
patricks8 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:56:
[...]

Ik starte gisteren in de IMSA 2x rond de P20. 1x was P8 en 1x was P7. Dat waren ook wel de plekken waar ik thuis hoor qua snelheid. Dus ja, ik denk wel dat het mogelijk is. Zeker omdat IMSA ook 45 minuten duurt. Alleen uit de problemen blijven is wel handig :)
Het zal een deel pech zijn en een deel rijden met frustratie. Die porsche heeft soms zijn eigen leven, remmen op exact hetzelfde punt heeft per ronde soms een ander (bijzonder afwijkend) effect equals slowdowns :+
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:55:
[...]

Je kan ini bestand aanpassen, of via F4 en F5 in je blackbox aangeven, voor begin van een race, wat je wel of niet wilt bij de eerstvolgende keer dat je de pits in rijdt.
Ik kan geen banden aangeven via de blackbox?

[ Voor 24% gewijzigd door green-tea op 17-06-2020 10:02 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
green-tea schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:00:
[...]

Het zal een deel pech zijn en een deel rijden met frustratie. Die porsche heeft soms zijn eigen leven, remmen op exact hetzelfde punt heeft per ronde soms een ander (bijzonder afwijkend) effect equals slowdowns :+

[...]

Die zit bij mij op f5, en dan die vinkjes weghalen voor de banden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
green-tea schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:00:
[...]

[...]

In de F5-blackbox kun je (bij de meeste wagens) per band aangeven of'ie gewisseld moet worden.
Hou er wel rekening mee dat de banden elke keer dat je de pits in gaat naderhand weer aangevinkt worden. Als je een race rijdt met alleen een fuel-stop is dat geen probleem, maar als je tussentijds schade hebt moeten laten fiksen of een stop & go hebt gehad ofzo, dan krijg je ineens per ongeluk alsnog nieuwe banden.
Dit vertel ik uiteraard niet uit ervaring... :X

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
green-tea schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:49:
Pff het is wel echt lastig als je redelijk achteraan start omdat je een slechte quali had een beetje knappe plek te krijgen. Eerste ronde weer volle beuk, 2de ronde stond iemand stil die ik net kon ontwijken waardoor enorm moest uitwijken waarna er weer iemand stil stond die beukte ik. Waarna ik blijkbaar schade had en dus aardig wat snelheid miste.

IMSA is frustrerend! =]

Even iets wat ik niet kan vinden, hoe kan je zorgen dat je bij pitten alleen tankt? Ik had 40 sec penalty omdat ik blijkbaar speede maar dan doet ie ook direct service?
Als je wilt voorkomen dat iRacing 'full service' automatisch aanzet als je de pit uit gaat of naar het grid gaat kan je dit veranderen in de app.ini door autoResetPitBox=0 te zetten (default = 1)

Hou er rekening mee dat hij ook tanken dan uitzet dus deze moet je dan wel aanvinken. Geen banden in je Tyres blackbox kan je het toch aanvinken of uitvinken of heb ik het verkeerd.

Maar weet niet of je crewchief gebruikt, maar is er dan niet een commando die je kan brullen "no service" of zoiets dat zit namelijk wel in DRE en dan zet hij alles uit. En na een ronde of 5 roep ik auto fuel en klaar.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
PatrickPost1972 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:04:
[...]

Als je wilt voorkomen dat iRacing 'full service' automatisch aanzet als je de pit uit gaat of naar het grid gaat kan je dit veranderen in de app.ini door autoResetPitBox=0 te zetten (default = 1)

Hou er rekening mee dat hij ook tanken dan uitzet dus deze moet je dan wel aanvinken. Geen banden in je Tyres blackbox kan je het toch aanvinken of uitvinken of heb ik het verkeerd.

Maar weet niet of je crewchief gebruikt, maar is er dan niet een commando die je kan brullen "no service" of zoiets dat zit namelijk wel in DRE en dan zet hij alles uit. En na een ronde of 5 roep ik auto fuel en klaar.
Thanks! Zal eens kijken wat crewchief aan commandos heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
green-tea schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:08:
[...]

Thanks! Zal eens kijken wat crewchief aan commandos heeft.
Doe dit in ieder geval : Als je wilt voorkomen dat iRacing 'full service' automatisch aanzet als je de pit uit gaat of naar het grid gaat kan je dit veranderen in de app.ini door autoResetPitBox=0 te zetten (default = 1)

Scheelt een hoop frustratie weet het uit ervaring :D :D :D

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickPost1972 op 17-06-2020 10:13 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
PatrickPost1972 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:04:
In CC kun je 'pitstop clear all' (ook geen brandstof, als je bijvoorbeeld een quick repair wil inlossen) of 'pitstop clear tires' roepen. Ik vergeet dat altijd, maar het kan wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Ja dat is zeker voor VR gebruikers een uitkomst. Bij DRE roep ik altijd "no service" tenzij zoals gisteren in de iLMS, dan zeg ik "no tires" and na een aantal ronden weet DRE hoeveel brandstof je nodig hebt en dan roep je "set fuel 40" (voor 40 liter bijvoorbeeld).

Als je geen CC/DRE gebruikt kun je knoppen op je stuur binden of eventueel een muis gebruiken om het in te stellen.

@green-tea : bij series zoals IMSA en iLMS is het gewoon heel blijven. Ik ben van P17 naar P7 gereden gisteren in de iLMS door gewoon uit de problemen te blijven. De eerste rondes laat ik mensen die duidelijk sneller zijn of die er persé langs willen gewoon gaan in dat soort series. Er valt wat te zeggen voor de 15 minuut sprint races om dat niet te doen omdat je gewoon heel weinig tijd hebt om dat weer goed te maken maar bij langere series zou ik ze lekker laten gaan. Mensen die echt sneller zijn halen je toch wel in (kun je beter zorgen dat ze je op een voor jou gunstige plek/situatie inhalen) en de Verstappen wannabees kun je beter voor je hebben rijden ipv. achter je in verband met crashes :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Arfman schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:19:
Als je geen CC/DRE gebruikt kun je knoppen op je stuur binden of eventueel een muis gebruiken om het in te stellen.
Wat ik niet via CC doe, doe ik met de FunkySwitchTM op mijn Formula V2. Ik heb links-rechts gebind naar vorige en volgende black box, omhoog en omlaag naar vorige en volgende optie binnen de black box, indrukken naar 'klik' en draaien naar het verhogen of verlagen van opties. Het pookje is net wat te gevoelig om alles ontzettend handig tijdens het rijden in te stellen, maar het is een uitkomst voor dingen die ik niet aan een dedicated knop wil binden :) Ik kan me bijna niet voorstellen dat andere mensen die zo'n pook op hun stuur hebben daar nog niet aan gedacht hebben, maar misschien heeft iemand er wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je in CC de opties "Enable fuel message" en "Enable iRacing auto refueling when entering pit in race" aan hebt staan, moet je dan nog extra dingen doen om ervoor te zorgen dat die zelf brandstof erbij doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyl94
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-10 16:16

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

FabiandJ schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:27:
Als je in CC de opties "Enable fuel message" en "Enable iRacing auto refueling when entering pit in race" aan hebt staan, moet je dan nog extra dingen doen om ervoor te zorgen dat die zelf brandstof erbij doet?
Nee als je dat aan hebt staan doet die dit zelf. Alleen let wel op dat CC er een handje van heeft om soms net wat te weinig te tanken. Zelf doe ik voor de zekerheid een paar (meestal 2 of 3) liter er handmatig erboven op.

Iracing Profiel - Twitch - Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
joeyl94 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Nee als je dat aan hebt staan doet die dit zelf. Alleen let wel op dat CC er een handje van heeft om soms net wat te weinig te tanken. Zelf doe ik voor de zekerheid een paar (meestal 2 of 3) liter er handmatig erboven op.
Bedankt, ik heb bij de setting "Additional fuel to add to finish the race (number of laps)" op 1 staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
FabiandJ schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:27:
Je kan in het menu van CC aangeven dat je plus x laps aan fuel er in doet. I kheb deze op 1 staan waardoor die altijd 1 lap meer tankt dan wat hij denk dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowiee
  • Laatst online: 23:14
PatrickPost1972 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:12:
[...]

Doe dit in ieder geval : Als je wilt voorkomen dat iRacing 'full service' automatisch aanzet als je de pit uit gaat of naar het grid gaat kan je dit veranderen in de app.ini door autoResetPitBox=0 te zetten (default = 1)

Scheelt een hoop frustratie weet het uit ervaring :D :D :D
Thanks voor de tip! gelijk even aangepast, ik deed dit nu elke keer vooraf de start, scheelt toch gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Gisteren heb ik hopelijk ook mijn issue met mijn Rift S en de spontane herstarts opgelost (klopt af op hout).

In de systeemlog vond ik deze meldingen:
Name: volmgr
EventID: 161
EventData: \Device\HarddiskVolume6

Name: Microsoft-Windows-Kernel-Power
EventID: 41

Name: Kernel-PnP
EventID: 219
DriverName HID\VID_0951&PID_16A4&MI_03&Col02\7&1c94fa2&0&0001
FailureName \Driver\WudfRd
Kwam erachter dat het systeem nog zo ingesteld stond dat die de HDD/SDD mocht uitzetten na 20 minuten, USB energie besparing had ik al eerder uitgezet maar dat hielp niet.

Ook kwam ik achter nog een issue, namelijk met betrekking tot mijn Trustmaster stuur:
Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 2 van bron tmpid niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.

Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.

De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:

CDIEffectDriver::CDIEffectDriver() CoInitialize() FAILED, ret:0x80010106, GLE:0, proc:D:\iRacing\iRacingSim64DX11.exe

Kan het opgegeven brontype niet vinden in het kopiebestand
Na wat zoeken kwam ik uit op een issue wat gemeld werd op het Assetto Cora forum, de laatste driver van Trustmaster schijnt issues te hebben met Windows 10. Daardoor alles van Trustmaster verwijderd en terug gegaan naar de driver versie 2017_TTRS_4. Sindsdien het issue niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:07:
[...]

En de Sim Lab production car challenge?
Is simlab geen rookie classe?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Juliankarssies schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:27:
[...]

Is simlab geen rookie classe?
Nope, is Class D.

Leer je gelijk beetje Mutliclass rijden ook.

[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 17-06-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:33:
[...]

Nope, is Class D.

Anders moet je ff kijken of mrp rood of groen is, en dat van multiclass geeft je inderdaad een voorsprong als je imsa gaat rijden.
ik zag aan het begin dat ik soms secondes won bij het inhalen en vooral weten waar niet in te halen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Thanks voor de cc tip! Helaas mn P5 moeten opgeven omdat ik 5 liter peut te kort kwam eigen schuld. Evengoed P6 (vanaf P32) geëindigd, goeie race gehad! Helaas weer enorm veel inc's door het moeten uitwijken.

[ Voor 19% gewijzigd door green-tea op 17-06-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
FabiandJ schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:20:
Gisteren heb ik hopelijk ook mijn issue met mijn Rift S en de spontane herstarts opgelost (klopt af op hout).

In de systeemlog vond ik deze meldingen:

[...]

Kwam erachter dat het systeem nog zo ingesteld stond dat die de HDD/SDD mocht uitzetten na 20 minuten, USB energie besparing had ik al eerder uitgezet maar dat hielp niet.

Ook kwam ik achter nog een issue, namelijk met betrekking tot mijn Trustmaster stuur:

[...]

Na wat zoeken kwam ik uit op een issue wat gemeld werd op het Assetto Cora forum, de laatste driver van Trustmaster schijnt issues te hebben met Windows 10. Daardoor alles van Trustmaster verwijderd en terug gegaan naar de driver versie 2017_TTRS_4. Sindsdien het issue niet meer gezien.
Wat was je issue precies met je stuur? Ik heb namelijk ook deze meldingen. Zal vanavond even kijken of het exact deze is maar daardoor krijg ik bij de eerste keer opstarten van iracing last van een zwart knipperend scherm. Na een herstart van de pc doet iracing het dan altijd wel weer goed. Heb al veel oplossingen geprobeerd maar deze nog niet...

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Kampover schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 12:59:
[...]

Wat was je issue precies met je stuur? Ik heb namelijk ook deze meldingen. Zal vanavond even kijken of het exact deze is maar daardoor krijg ik bij de eerste keer opstarten van iracing last van een zwart knipperend scherm. Na een herstart van de pc doet iracing het dan altijd wel weer goed. Heb al veel oplossingen geprobeerd maar deze nog niet...
Ik weet niet zeker of ik daadwerkelijk een issue heb met het stuur, maar aangezien ik toch bezig was met die meldingen oplossen pakte ik deze ook maar meteen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
FabiandJ schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:20:

[...]

Ik heb die melding ook in de eventviewer staan mbt mijn T150 stuur.
Zal eens kijken of deze oplossing de random fps drops die ik af en toe heb fixed.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de patch van vanmiddag:
This Patch includes fixes and updates for the 2020 Season 3 Release.

SIMULATION:

AI Racing

- AI Drivers have received additional training with the Indy Pro 2000 PM-18 and USF 2000, particularly at large ovals.

- AI Drivers are now generally less conservative with their fuel strategy.

- Fixed an issue where some AI Drivers could swerve to one side quickly after a standing start.

- Fixed an issue where the desired starting track state for Qualify and Race Sessions was not being honored.

- Fixed an issue where .tga files were not selectable for custom AI Driver paint schemes.

Race Control

- Fixed an issue where some drivers could get a black flag when pulling away from a starting grid that is in the pit lane area at the start of a parade lap.

- Improved Lucky Dog behavior when a long track's Cautions are shortened.

- A message has been added to the Pacing/Caution popup display that informs a driver if they are the best "Lucky Dog Candidate".

- When Quick Cautions are enabled, the best "Lucky Dog Candidate" now has their pit entrance closed for the first caution lap, to ensure they stay out and take their Lucky Dog wave-around. All other drivers will not have their pit entrance closed.

- The extra caution lap shortening that is done for very long ovals is now disabled if all cars are on the lead lap and behind the restart area.

Rendering

- Fixed an issue where debris from the New Damage Model could get integrated into the dynamic cubemap, and could cause extreme flickering effects as the debris bounced around the environment.

- Optimized the appearance of the area between the edge of the terrain and the start of the sky.

Auto-Exposure Camera System

- Improved settings for VR users.

- Fixed an issue where the environment map could be displayed too brightly on the entire world, when car mirrors are facing the camera, and would pop back to normal brightness when all car mirrors were facing away from the camera, especially with low exposure levels.

- Fixed an issue with the race line aid's color.

Visual Effects

- Fireworks displays are no longer used during day-light events.
- - Management is currently in negotiations with the pyrotechnics union. Discussions are heated.

Audio

- External sounds for tires rolling on asphalt have been updated.

XAudio2

- Control mappings have been added for the Master Volume Up/Down control on the Sound Options tab.

Weather

- The simulator now computes atmospheric visibility based on published measurements of relative humidity vs. visibility.

- Incorporated the sky model into the haze calculations for improved lighting of haze.

- Fixed an issue where haze was rendering incorrectly on large objects, such as grandstands and terrain.

- Fixed an issue where haze was rendering incorrectly on car windshields.

Spotter

- Tire change spotter voice samples have been added to the base Spotter package.

Peripherals

- Pedal vibrations from Brake Assist Aid may now be enabled and disabled with a control in the Options menu.

Security

- The digital signature for the "iRacingUI.exe" file has been updated, which should satisfy some picky anti-virus programs.

- Fixed an issue where some anti-virus software was overly suspicious of some iRacing files.

CARS:

ARCA Menards Chevrolet Impala

- For the New Damage Model, adjustments have been made to prevent the rear bumper from being able to hook the entire car around. Mount point break limits have been reduced, while maintaining initial strength. Mount point parameters have also been adjusted to allow less physical separation before breaking occurs. The rear fenders were also stiffened slightly.

Aston Martin DBR9 GT1

- For the New Damage Model, adjusted the front splitter and nose mounts to prevent bumper damage from curbs.

Audi RS 3 LMS

- Headlight flashing is now visible on opponent cars.

BMW M4 GT4

- Brake light brightness has been increased.

Chevrolet Corvette C6.R GT1

- For the New Damage Model, the front end splitter has been adjusted to prevent gliding over curbs, and collision stickiness has been reduced.

Dallara IR18

- Fixed an issue with a bad edge on the display glass panel.

Dirt Sprint Car

- (305) - The Fanatec sponsorship logo has been relocated to the top of the wing.

Ford GT GT2/GT3

- (Ford GT GT2) - The aerodynamic center of pressure has been moved forward to bring it more in line with other GT cars.

- (Ford GT GT2) - For the New Damage Model, front bump rubbers, anti-roll bars, and high speed damping have been adjusted to reduce a tendency to bounce, especially at curb impacts.

- (Ford GT GT2) - Baseline setup has been updated.

- (Ford GT GT3) - Tires parameters have been updated.

- (Ford GT GT3) - 2020 Season 3 Balance of Power Adjustments: Engine power, fuel consumption, and minimum weight have been adjusted. Aerodynamic performance has been adjusted to bring it more in line with other GT3 cars.

- (Ford GT GT3) - Ride height ranges have been expanded to permit stable setups that do not compromise performance.

- (Ford GT GT3) - For the New Damage Model, anti-roll bars, and high speed damping have been adjusted to reduce a tendency to bounce, especially at curb impacts.

HPD ARX-01c

- Various vehicle audio has been remixed for XAudio2, including; in-car engine, pit limiter, and backfires.

Indy Pro 2000 PM-18

- Road tires are now used at Centripetal Circuit.

- Season setups have been updated.

Mercedes-AMG GT3

- 2020 Season 3 Balance of Power Adjustment: Minimum weight has been reduced by 15 kg.

NASCAR Cup Series Chevrolet Camaro ZL1

- Rear panel material reflectivity has been reduced.

NASCAR Cup Series Ford Mustang

- Fixed an issue where the grills at short tracks could appear detached at certain camera distances.

NASCAR Cup Series Toyota Camry

NASCAR Gander Outdoors Chevrolet Silverado

- Fixed an issue where a black block could appear on the rear of the truck when using paint schemes with a gradient fade effect.

NASCAR Gander Outdoors Ford F150

- Fixed an issue where a black block could appear on the rear of the truck when using paint schemes with a gradient fade effect.

- Steering assist has been increased slightly.

NASCAR Gander Outdoors Toyota Tundra

NASCAR Xfinity Chevrolet Camaro

NASCAR Xfinity Ford Mustang

NASCAR Xfinity Toyota Supra

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport MR

- Steering assist has been increased slightly.

Porsche 919

- 2020 Season 3 Balance of Power Adjustment: Downforce has been increased by 5%. This change only applies to the high downforce configuration, and thus will not impact Le Mans.
- - This restores half of the downforce that was lost with the previous adjustment.

Ruf RT 12R

- (Track) - Tires parameters have been updated.

- (Track) - 2020 Season 3 Balance of Power Adjustments: Engine power, fuel consumption, and aero drag have been adjusted.

- (Track) - Ride height ranges have been expanded to permit stable setups that do not compromise performance.

- (Track) - Season setups has been updated.

Sprint Car

Street Stock

- Fixed an issue where the left-front hub on opponent cars appeared to be pivoted incorrectly.

Super Late Model

- Qualifying tape is not allowed in Race Sessions.

USF 2000

- Road tires are now used at Centripetal Circuit.

VW Beetle

- Vehicle brake lights may now be deformed with vehicle damage.

TRACKS:

Circuit des 24 Heures du Mans

- Improved the surface type regions for the pit entry road, making it slightly more forgiving.

WeatherTech Raceway at Laguna Seca

- Fixed an issue with a flipped advertisement on a bridge.

- The loading screen background has been updated.

- Track camera set has been updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Niellie41 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:48:

[...]
Yes, dat hebben ze snel naar geluisterd!
XAudio2
- Control mappings have been added for the Master Volume Up/Down control on the Sound Options tab.
enneh; misschien iets speciaals bij de finish op Le Mans krijgen zondag?
Visual Effects

- Fireworks displays are no longer used during day-light events.
- - Management is currently in negotiations with the pyrotechnics union. Discussions are heated.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Niellie41 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:48:
XAudio2 - Control mappings have been added for the Master Volume Up/Down control on the Sound Options tab.
[...]
@JoepW heeft een klein feestje. Feedback geleverd en verwerkt in hetzelfde seizoen! Dat gebeurt niet vaak in iRacing volgens mij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZelianGuy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:55:
[...]

@JoepW heeft een klein feestje. Feedback geleverd en verwerkt in hetzelfde seizoen! Dat gebeurt niet vaak in iRacing volgens mij
Idd dit is wel bizar snel d:)b *O* :Y :)F
Nou dan zal ik ook even de FFB key mapping aanvragen van de week ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
JoepW schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:01:
[...]

Idd dit is wel bizar snel d:)b *O* :Y :)F
Alle wensen via Joep insturen :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:01:
......
Done :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zo, net toch even na alles hier gelezen te hebben over de Ferrari GTE auto, die even getest in downtime.

Ik rij dus na 6 rondjes een snellere rondetijd dan met de Porsche.

De Ferrari lijkt aan de weg te plakken vergeleken met de Porsche....

Nu vraag ik mij wel af, of dit een gevalletje weer, circuit en bla bla is, of dat de Ferrari gewoon echt makkelijker te beginnen is dan de Porsche, maar dat je dan sneller aan de top zit of zo?

En dat de Porsche moeilijk te beginnen is, maar er meer uit te halen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowiee
  • Laatst online: 23:14
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:33:
[...]

Nope, is Class D.

Word met multiclass rijden bedoeld dat je meerdere soorten binnen de race hebt? Want ik heb met deze race, wanneer ik Mazda mx-5 kies, alleen nog maar tegen andere Mazda's gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:47:
Zo, net toch even na alles hier gelezen te hebben over de Ferrari GTE auto, die even getest in downtime.

Nu vraag ik mij wel af, of dit een gevalletje weer, circuit en bla bla is, of dat de Ferrari gewoon echt makkelijker te beginnen is dan de Porsche, maar dat je dan sneller aan de top zit of zo?

gevalletje weer, circuit en bla bla kan je testen door nu de porsche te testen... :)
De rest, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Flowiee schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:48:
[...]

Word met multiclass rijden bedoeld dat je meerdere soorten binnen de race hebt? Want ik heb met deze race, wanneer ik Mazda mx-5 kies, alleen nog maar tegen andere Mazda's gereden.
Ja, dan zijn eer meerdere auto's binnen een sessie.

Het staat er ook bij, bij de selectie, hoeveel auto's er zijn, en ja, dat heb ik met de sim-lab challenge ook weleens gehad. Dan zijn er gewoon geen andere type auto's gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Flowiee schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:48:
[...]

Bij multiclass races worden nooit door de deelnemers in gelijke verdeling de auto's gekozen. In de topsplits zitten vaak wel meerdere klassen maar hoe lager de split hoe groter de kans dat je in een 'restgroep' rijdt met daarin dus alleen nog de meestgekozen auto en dat is i.h.g.v. simlab series de mx5.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45
Eens voor de fun 50 rondjes Charlotte Oval (2018) gedaan in de Dallara IR18 :D
Poeh heftig. Na 50 rondjes kreeg ik al een lamme rechter arm. Een race lijkt me echt extreem intens, ik vond in mijn eentje testen al spannend en paar kusjes aan de muur gegeven.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:19:
Eens voor de fun 50 rondjes Charlotte Oval (2018) gedaan in de Dallara IR18 :D
Poeh heftig. Na 50 rondjes kreeg ik al een lamme rechter arm. Een race lijkt me echt extreem intens, ik vond in mijn eentje testen al spannend en paar kusjes aan de muur gegeven.
Gewoon doen, je zal echt zitten zweten van de spanning. Crashen gebeuren veel, en op vooral de kleinere banen een uitdaging om te overleven. Ovals zijn machtig mooi!

iRacing | Rig

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:05

Fuelke

Forza Ferrari

Jongens, al dat gedoe over benzine / banden aan / uit zetten. Je komt er gewoon achter midden in je race, je zet eerst fuel uit na bocht 2, na bocht 3 de LF, na bocht 4 de LR, na bocht 5 de RF en na de zesde bocht de RR en klaar.

Ach, je rijdt wel eens van de baan ondertussen, maar 1x offtrack wat is dat nou.

/ervaringsdeskundige

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
ActualFantasy schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:47:

De Ferrari komt bij al mijn ILMS races tot nu toe ook 75% in de top 10 uit bij de kwali. Lijkt me geen toeval meer. Een nadeel hebben door materiaal begint een beetje te lijken op pay2win, jammer.

Van tevoren weten dat je op rechte stukken minder snel bent is echt vervelend. Met name op circuits als Le Mans, Monza en Spa.

Niet dat ik anders wel win, maar ik wil dat het aan mijzelf ligt en niet het materiaal.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-06-2020 17:33 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_y11CVqLig7WB7HtZnuqliUxgjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wFISuDv2TYt5WF8sIynWVTvL.png?f=user_large

Donderdagavond het laatste moment om je samen met andere GoTters te meten. Dit is een individueel event en telt niet mee voor het GoT kampioenschap.

Server Start: 19:30 met 30m Open Quali
Race Start: 20:00
Race Duur: 90 mins
BoP: Le Mans 24h BoP geconfigureerd
Free Repairs: Voldoende
Simulatie tijd: 17:00
Timescale: 4x. We rijden dus de nacht in.

De race is om ca. 21:30 klaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Luckeh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:14:
[Afbeelding]

Donderdagavond het laatste moment om je samen met andere GoTters te meten. Dit is een individueel event en telt niet mee voor het GoT kampioenschap.

Nice, heb er zin in!
Mensen die de 24h niet gaan rijden zijn neem ik aan ook welkom? Lekker groot startveld is natuurlijk extra goed oefenen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Wormaap schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:17:
[...]

Nice, heb er zin in!
Mensen die de 24h niet gaan rijden zijn neem ik aan ook welkom? Lekker groot startveld is natuurlijk extra goed oefenen :9
Uiteraard, iedereen die lid is van de league is welkom. Of je nu meedoet met de 24h of niet :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Luckeh schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:14:
[Afbeelding]

Free repairs voldoende?
Challenge accepted 😎

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk je, ik ga er eens even voor zitten, achteraan starten, uit de problemen blijven en SR farmen... krijg je 11 INC's en laatste plaats... Begint allemaal met de shitshow als iemand achteruit terug de baan op komt gereden en van daar bergafwaarts. :(
Zo kom ik nooit meer aan IMSA toe.

Blijkbaar leer ik nog niet veel om uit de problemen te blijven. Die eerste crash was een flinke, 3 min tow. Vervolgens samen met de hele bende die gecrasht was weer de baan op. Spint iemand voor me, die wil ik ontwijken dus ga buiten de baan. Helaas spin ik daarbij zelf en knalt iemand tegen mij aan (allemaal mijn schuld dus). Vervolgens wil ik teveel, spin ik nog eens, knalt weer iemand tegen me aan en mag ik met een beschadigde auto de rest van de race uitrijden en zak af naar de laatste plaats.

Een week voor 1 track is maar kort... Geen tijd om echt ervaring op te doen want dan is de week alweer voorbij. Denk dat ik dat wel mijn grootste nadeel vind aan iRacing. Laat staan dat je meerdere classes rijdt.

En de komende weken alleen maar tracks die ik überhaupt nog niet ken. Spa en Monza kan ik dromen qua bochten maar goed. Het mocht niet zo zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Phusebox op 17-06-2020 20:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Dan vindt je SR blijkbaar toch niet belangrijk genoeg. Het is zo simpel om 0 incs te rijden, hield je in toen je zag dat er iemand naast de baan stond of ging je er gewoon volgas langs? en reed je vlak langs hem heen of ging je helemaal aan de andere kant van de baan rijden in het geval dat hij de baan op zou rijden?

En dan nog, 1 keer stom aangereden worden door iemand anders geeft je niet 11 incs.

edit:
zie dat je er nog een stuk bij geschreven hebt. Zoals je zelf al zegt je wil teveel en posities zijn dus belangrijker dan veilig over de baan rijden voor je, zolang je dat niet veranderd zal je incs blijven rijden.

[ Voor 21% gewijzigd door Linc op 17-06-2020 20:11 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Linc schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:07:
Dan vindt je SR blijkbaar toch niet belangrijk genoeg. Het is zo simpel om 0 incs te rijden, hield je in toen je zag dat er iemand naast de baan stond of ging je er gewoon volgas langs? en reed je vlak langs hem heen of ging je helemaal aan de andere kant van de baan rijden in het geval dat hij de baan op zou rijden?

En dan nog, 1 keer stom aangereden worden door iemand anders geeft je niet 11 incs.
Nee zoals ik zelf al zei. Volledig mijn eigen schuld en ook dat ik blijkbaar niks leer van mijn eigen domme fouten.

Ik hield in en toen was er een gat in de chaos met 6 auto's langs de baan. Dus ik dacht ok hier kan ik er tussendoor en toen zette eentje hem dus in de achteruit.

De rest gewoon super dom van mezelf. Ik was niet eens aan het pushen maar lijkt juist wel of ik dan fouten ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:11:
[...]

Nee zoals ik zelf al zei. Volledig mijn eigen schuld en ook dat ik blijkbaar niks leer van mijn eigen domme fouten.

Ik hield in en toen was er een gat in de chaos met 6 auto's langs de baan. Dus ik dacht ok hier kan ik er tussendoor en toen zette eentje hem dus in de achteruit.
Ik ben wel eens helemaal stil gaan staan omdat ik zag dat het een te grote bende was. Dat is altijd nog slimmer dan een grote kans dat je auto beschadigd. Mij gaat het niet eens om de SR, want dat krijg je vanzelf wel als je slimmer gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Linc schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:13:
[...]

Ik ben wel eens helemaal stil gaan staan omdat ik zag dat het een te grote bende was. Dat is altijd nog slimmer dan een grote kans dat je auto beschadigd. Mij gaat het niet eens om de SR, want dat krijg je vanzelf wel als je slimmer gaat rijden.
Tja blijkbaar ben ik gewoon te dom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 01:35
Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:11:
[...]

De rest gewoon super dom van mezelf. Ik was niet eens aan het pushen maar lijkt juist wel of ik dan fouten ga maken.
Vergeet ook niet dat na 1 lockup of spin je banden echt gekookt zijn en je nagenoeg op ijs rijdt. Vloeiende rijstijl, rustig remmen voor zeker een halve ronde is een must om ze terug in het ‘window’ te krijgen.

Pushen na een crash/spin uit frustratie daarvan kom je alleen maar in een negatieve spiraal van.
Zelf ook hard moeten leren na mijn switch naar GTE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:16:
[...]

Tja blijkbaar ben ik gewoon te dom.
Nu hopen dat je er van leert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:10
StealthyPeanut schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:31:
[...]

De Ferrari komt bij al mijn ILMS races tot nu toe ook 75% in de top 10 uit bij de kwali. Lijkt me geen toeval meer. Een nadeel hebben door materiaal begint een beetje te lijken op pay2win, jammer.

Van tevoren weten dat je op rechte stukken minder snel bent is echt vervelend. Met name op circuits als Le Mans, Monza en Spa.

Niet dat ik anders wel win, maar ik wil dat het aan mijzelf ligt en niet het materiaal.
Ik rijd sinds begin seizoen 2 de ILMS, dus zeg een maandje of 3. In die (korte) periode heb ik de sterkste auto al meermaals zien wisselen. In het begin van seizoen 2 was de Porsche oppermachtig, een paar weken later de Ford en nu duidelijk de Ferrari. Volgens mij ligt het er met name aan dat zowel de Sim als de BoP continu veranderen. De BoP is natuurlijk om het enigszins gelijk te trekken, maar het is heel lastig om dit echt goed in balans te krijgen en er zal altijd een auto boven komen drijven, die vervolgens al snel door de halve community gereden gaat worden. Het valt nu natuurlijk extra op omdat er met Monza en Le Mans twee circuits in de omloop zijn die erg veel topsnelheid eisen, waar de Ferrari sowieso al in uitblinkt, zelfs met een evenwichtige BoP.

Ik hoop dan ook (zeker als BMW-rijder :+) dat de BoP-wijzigingen voor Le Mans komend weekend hun werk gaan doen en dat alle 4 de GTE's gelijkwaardig aan elkaar zullen zijn. Wellicht wordt de BoP daarna ook doorgetrokken naar de andere series waardoor we weer een wat gelijker speelveld hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Session30 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:36:
[...]

Ik rijd sinds begin seizoen 2 de ILMS, dus zeg een maandje of 3. In die (korte) periode heb ik de sterkste auto al meermaals zien wisselen. In het begin van seizoen 2 was de Porsche oppermachtig, een paar weken later de Ford en nu duidelijk de Ferrari. Volgens mij ligt het er met name aan dat zowel de Sim als de BoP continu veranderen. De BoP is natuurlijk om het enigszins gelijk te trekken, maar het is heel lastig om dit echt goed in balans te krijgen en er zal altijd een auto boven komen drijven, die vervolgens al snel door de halve community gereden gaat worden. Het valt nu natuurlijk extra op omdat er met Monza en Le Mans twee circuits in de omloop zijn die erg veel topsnelheid eisen, waar de Ferrari sowieso al in uitblinkt, zelfs met een evenwichtige BoP.

Ik hoop dan ook (zeker als BMW-rijder :+) dat de BoP-wijzigingen voor Le Mans komend weekend hun werk gaan doen en dat alle 4 de GTE's gelijkwaardig aan elkaar zullen zijn. Wellicht wordt de BoP daarna ook doorgetrokken naar de andere series waardoor we weer een wat gelijker speelveld hebben.
Dat zou mooi zijn inderdaad. Of ik moet gewoon alle wagens aanschaffen, beheersen en dan per circuit de snelste VRS lap nemen. Dan ben ik van het psychologische nadeel af :+. Ach, bijna vaderdag toch....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
  • Laatst online: 29-08-2024
Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:58:
En de komende weken alleen maar tracks die ik überhaupt nog niet ken. Spa en Monza kan ik dromen qua bochten maar goed. Het mocht niet zo zijn.
Je weet nu welk circuit volgende week aan de beurt is, ga nu vast filmpjes kijken op YouTube om in eerste instantie de lijnen te leren, vervolgens ga je zelf rijden en kijk je nog een paar filmpjes om de rempunten af te kijken. Iracing is geen spelletje maar een sim, de meeste mensen (inclusief ikzelf) moeten echt moeite te doen wanneer ze zich willen ontwikkelen. Het komt je niet aanwaaien en dat moet je zien als een uitdaging. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Denk je, ik ga er eens even voor zitten, achteraan starten, uit de problemen blijven en SR farmen... krijg je 11 INC's en laatste plaats... Begint allemaal met de shitshow als iemand achteruit terug de baan op komt gereden en van daar bergafwaarts. :(
ben je eerst een halve minuut stil blijven staan of reed je meteen mee met de rest?

Je kunt beter dat eerste doen en dan als doel voor jezelf stellen om te kijken of je de afstand tot nummer laatst kan verkleinen. Zo hoef je je niet in te houden als je eenmaal onderweg bent en na 30 seconden is de ergste chaos van de baan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 20:15
Net een race gereden op Monza, de training van maandag heeft geholpen! P5 gestart en p4 gefinisht in de tweede split.
Er reed iemand mee die snel naar me toe kon rijden, me inhaalde maar vervolgens ontzettend in tempo zakte.
Dit kostte zo veel tijd. Voorin reden de mensen weg en vanaf achteren kwamen ze oprukken.
Aan het einde van de race kwam ik er na de pitstops voor en heb ik hem uiteindelijk nog achter me kunnen houden.

Het valt me wel op dat SR een stuk sneller naar benden duikt dan op Interlagos.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Alouwerse schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:22:
Net een race gereden op Monza, de training van maandag heeft geholpen! P5 gestart en p4 gefinisht in de tweede split.
Er reed iemand mee die snel naar me toe kon rijden, me inhaalde maar vervolgens ontzettend in tempo zakte.
Dit kostte zo veel tijd. Voorin reden de mensen weg en vanaf achteren kwamen ze oprukken.
Aan het einde van de race kwam ik er na de pitstops voor en heb ik hem uiteindelijk nog achter me kunnen houden.

Het valt me wel op dat SR een stuk sneller naar benden duikt dan op Interlagos.
Lesmo 1 & Lesmo 2 zijn echt SR killers, dan heb je gelijk 25% aan bochten gehad voor het hele circuit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
tomolino schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:11:
[...]

Je weet nu welk circuit volgende week aan de beurt is, ga nu vast filmpjes kijken op YouTube om in eerste instantie de lijnen te leren, vervolgens ga je zelf rijden en kijk je nog een paar filmpjes om de rempunten af te kijken. Iracing is geen spelletje maar een sim, de meeste mensen (inclusief ikzelf) moeten echt moeite te doen wanneer ze zich willen ontwikkelen. Het komt je niet aanwaaien en dat moet je zien als een uitdaging. ;)
Klopt maar daar heb ik dus geen tijd voor om dat allemaal in 1 week te doen. Althans niet met mijn niveau waarbij ik 200 rondjes nodig heb om een acceptabele tijd te rijden.

Ach ja. Het is wat het is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mithriel
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Wat kan iracing toch mooi en frustrerend tegelijkertijd zijn..........

Vanavond mijn eerste IMSA race van dit seizoen, boven verwachting goed gekwalificeerd met een 1:47.1 en mocht als 4e starten. Bij begin van race 1 plaatsje verloren omdat ik het voorzichtig aandeed, maar die jongen parkeerde hem toch in de banden. Vervolgens hele tijd P4 in een gat van 10seconde voor en achter me.

Ging heel goed, met hele constante 1:47s over algemeen......... tot............. dat............ ik net voor het ingaan van de laatste ronde ascari uit kom en het volgende zie..................... een achterligger die van de baan is geraakt.... Helemaal geen probleem natuurlijk.... alleen die jongen rijdt zo de baan op.... ik moest hem snel uitwijken maar raakte de bandenstapel! FUCK FUCK FUCK, stuur MEGA scheef, ik dacht ik rij gewoon door en zie wel!!! Hieronder ook plaatje van schade, valt me zo, maar reed voor geen meter. Uiteindelijk er een 2:08 uit weten te persen en uiteindelijk 6e geworden!!

Uiteindelijk +75 irating, en +0.05 SR, maar had zo mooi kunnen zijn, had pas 1inc tot dat moment...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuscPw71VQGZtEsVmYsmP6xj1pg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/66dpFGDbE1braOb1uAegRZ2b.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLvD_6AcS9oXBcuQkMDULoE7d8c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8gIHnKLwqkx2Nzt0W1ebLME4.png?f=user_large

iRacing | Rig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cigarguy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:05
Cigarguy schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 21:53:
[...]

Ik heb af en toe ook last van micro stutters. Komen zeer willekeurig voor, en soms ook races lang achter elkaar nooit last van 8)7 . Heb nog niet de vinger erop kunnen leggen wat nou het probleem is.

Wel zojuist m'n eerste IMSA gewonnen op Monza. Na de GoT league van afgelopen zondag en maandag was dit gewoon een makkie :o . Op pole gekwalificeerd met meer dan een halve seconde op de nummer 2, en ook mijn pace was bijna 0.5 seconde per ronde sneller.

Wel heel veel last gehad van verkeer van de GT3 klasse. Paar keer heel voorzichtig te werk gemoeten om geen contact te maken met die lui.

Tegen de tijd dat ik moest gaan pitten bijna in paniek. Leek geen f*ck te kloppen van m'n fuel berekening. Auto maar vol gekapt :+ en veel verloren op de pit entry waardoor #2 weer op 3 seconde kon naderen.

Daarna weer makkelijk kunnen wegrijden en 12+ seconde op de finish :*)
En overwinning IMSA #2 binnen >:). Was vooral in de eerste 10 ronde een stuk sneller dan auto #2. Ik heb wel veel last dat mijn race pace in de 2e helft van de race te lijden heft. Ik word zomaar bijna een seconde per ronde gemiddeld langzamer. Lijkt me dat dit niet alleen aan de banden ligt? :X

Ervaren rijders die een beetje licht kunnen schetsen wat het verloop in je rondetijden zou moeten zijn richting het einde. Ervan uitgaande dat je de banden niet oprookt met lock ups en spins :+.

Zijn niet alleen maar daverende successen. Gisteren na de eerste race nog een 2e om 22:45 erachteraan geplakt. Weliswaar op pole, maar de nummer 2 was duidelijk sneller, en door foutjes van mezelf uiteindelijk op P5 geëindigd :>

Steek ontzettend veel op van het racen in de GoT league. Nu een maand of twee bezig en het is vergeleken met het begin veel makkelijker om uit de problemen met andere rijders te maken. Echt topdat je zoveel mensen om wat tips en advies kan vragen, en snellere gasten kunt volgen :+.
Mithriel schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:56:
Wat kan iracing toch mooi en frustrerend tegelijkertijd zijn..........
:'( jammer!

[ Voor 4% gewijzigd door Cigarguy op 17-06-2020 22:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Leuk avondje gehad weer met gemixed resultaat.

Race 1 gebeurde een ongeluk voor me, maar moet mezelf leren om dan van het gas te gaan (hoe dan ook). Nu hield ik vol gas, want zag een gat waar ik makkelijk doorheen moest kunnen. Gevalletje verkeerd zien en vervolgens een harde tik. Uiteindelijk nog P23 (inclusief laatste linker bij Ascari vol over de kerb waardoor de motor niet top meer liep), maar...

In race twee kwam alles weer goed!
Na op P4 gekwalificeerd te hebben uiteindelijk geëindigd als tweede (inclusief spin door eigen fout, maar verder foutloos). En 1X totaal dus top, maar idd die SR gaat niet hard omhoog op Monza door de weinige bochten (wel snel omlaag! :+ )

Zaten ook paar namen in de split die ook hier op GoT zitten volgens, maar ken hun nicknames zo nog niet. Leuk beetje bekende namen te zien!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
JS1990 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:07:
Leuk avondje gehad weer met gemixed resultaat.

Race 1 gebeurde een ongeluk voor me, maar moet mezelf leren om dan van het gas te gaan (hoe dan ook). Nu hield ik vol gas, want zag een gat waar ik makkelijk doorheen moest kunnen. Gevalletje verkeerd zien en vervolgens een harde tik. Uiteindelijk nog P23 (inclusief laatste linker bij Ascari vol over de kerb waardoor de motor niet top meer liep), maar...

In race twee kwam alles weer goed!
Na op P4 gekwalificeerd te hebben uiteindelijk geëindigd als tweede (inclusief spin door eigen fout, maar verder foutloos). En 1X totaal dus top, maar idd die SR gaat niet hard omhoog op Monza door de weinige bochten (wel snel omlaag! :+ )

Zaten ook paar namen in de split die ook hier op GoT zitten volgens, maar ken hun nicknames zo nog niet. Leuk beetje bekende namen te zien!
Ik begon op 5, achter je ;)

Eindigde als 7 na paar onnodige spins en een paar goeie gevechten gehad ook. Was een leuke race verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Net een Skippy race gedaan en tijdens de Q al meteen een off track in Raidillon, dus Q meteen over omdat Spa te lang is voor 2 rondjes.

Ik was niet de enige want het halve veld had geen tijd neergezet. Dan maar proberen mijn SR op te krikken. Heel voorzichtig gedaan, crashes ontweken en daarmee plaatsen verloren maar natuurlijk ook gewonnen, moest zelfs door het grind in Pouhon. P14 bleef P14, Tot in ronde 4 degene voor me de auto voor mijn neus verliest in Pouhon. Mijn lijn was iets links in vergelijking met die van hem, hij gaat dwars en komt zo naar mij toe. Klap er vol in, stuur scheef en neus kwijt. Hij heeft niks, door de klap van mij staat z'n auto weer in de goede richting en hij finisht P10. 8)7
Wel op eigen kracht een 2:49.7 gereden na een quick repair. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Hiermee moeten we het dit weekend maar gaan doen 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rF8u7HIvEr8fGUYDUdKM5QHlkyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PZ5Qh0nCdpddV0eSxSIE5sC3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WPMNjuWdUaeOyo30DV6TKEKFH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5glLfUwJY76F37bfYUdjSdf4.jpg?f=fotoalbum_large

Met dit scheurijzer hopen Lucas, Ton, Michiel, Sander en ik de 24 uur van Le Mans te finishen. Als onze PC's het toelaten tenminste 8)7

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cigarguy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:05
Jimmy J. schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:20:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Met dit scheurijzer hopen Lucas, Ton, Michiel, Sander en ik de 24 uur van Le Mans te finishen. Als onze PC's het toelaten tenminste 8)7
Succes! 😎

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Jimmy J. schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dus twee GTE-teams én twee HPD-teams vanuit de community hier. Da's best een flinke opkomst voor een 24h-race *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:37:
[...]

Klopt maar daar heb ik dus geen tijd voor om dat allemaal in 1 week te doen. Althans niet met mijn niveau waarbij ik 200 rondjes nodig heb om een acceptabele tijd te rijden.

Ach ja. Het is wat het is.
Ik rij al 3 weken met links op de ovals (ingescheurde enkelbanden rechts)
1 win en meestal wel top 5 of minimaal top 10

Start eens met de on-officiële races en kijk of je wat kan leren van de ellende
Ik erger mij soms dood aan mensen, maar ik kan rijden en doe er ervaring mee op ;)
Vanavond zelfs in de DW12 de start niet eens gehaald _O-

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
raymondw schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:32:
[...]

Ik rij al 3 weken met links op de ovals (ingescheurde enkelbanden rechts)
1 win en meestal wel top 5 of minimaal top 10

Start eens met de on-officiële races en kijk of je wat kan leren van de ellende
Ik erger mij soms dood aan mensen, maar ik kan rijden en doe er ervaring mee op ;)
Vanavond zelfs in de DW12 de start niet eens gehaald _O-
Denk dat ik voorlopig nog maar ver weg blijf van ovals. Eerst maar eens proberen om gewoon normale races te kunnen rijden en niet alleen maar ellende te veroorzaken voor iedereen en mezelf.

Nog steeds het gevoel dat ik achteruit ga ipv vooruit. Mijn eerste week iRacing was veruit de leukste.

Waarschijnlijk is de conclusie dat mijn potentieel in die eerste week al bereikt was en ik nu teveel moet pushen om bij te blijven waardoor ik onnodige risico's neem. Ik zak steeds verder weg qua splits maar kom nog steeds niet in de buurt van de tijden die anderen rijden.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 17-06-2020 22:40 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
Damn wat had ik net een lekkere race op Le Mans!! P8 gekwalificeerd met voor mij een uitstekende tijd (3:55:xxx), tijdens de race terug gevallen naar p12, maar weer opgeklommen naar p8 na de pit stop (tip: vergeet niet je crew chief aan te zetten anders sta je in de pit zonder brandstof bij te laten vullen....oeps) maar goed, p8 dus met nog 2/3 ronde te gaan, p9 op 1 sec en die remt (te) laat bij de 2e chicane bij de rechte stukken en blokkeert en neemt mij gezellig mee uit eten, hoofdgerecht: zandhappen.
Snel eruit, paar auto’s voorbij moeten laten gaan voor veilige re-entry en uiteindelijk nog p12 geworden, niet fijn voor m’n sr maar wel in 3 races van 1.7k naar 1.9k iracing! Ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:12
Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:36:
[...]

Denk dat ik voorlopig nog maar ver weg blijf van ovals. Eerst maar eens proberen om gewoon normale races te kunnen rijden en niet alleen maar ellende te veroorzaken voor iedereen en mezelf.

Nog steeds het gevoel dat ik achteruit ga ipv vooruit. Mijn eerste week iRacing was veruit de leukste.

Waarschijnlijk is de conclusie dat mijn potentieel in die eerste week al bereikt was en ik nu teveel moet pushen om bij te blijven waardoor ik onnodige risico's neem. Ik zak steeds verder weg qua splits maar kom nog steeds niet in de buurt van de tijden die anderen rijden.
Je ziet dingen aankomen en leert omgaan met de "enthousiaste" deelnemers.
Vandaag ook weer een Framboos die iets te enthousiast reageerde voor de start, lap #2 eraf, lap #19 eraf, lap #19 DSQ
Je leert wel de mensen kennen, wil je er in lap 1 of 2 langs : prima -> succes !!
Rondje xxx doe je toch een disconnect.

Maar onofficieel, dus hij geen iR/SR schade (behalve zijn ego ;) ) en ik P4
Ervaring, ervaring ..... ervaring d:)b

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JPM85
Net een race met mixed emotions op LeMans gehad met @joeristein in dezelfde split.
Begin al een tikje gehad bij start van de race, dus mistte een klein beetje topsnelheid. Daarna in ronde 4 een rondgetikt in de 2e chicane op Mulsanne (wie zet hem daar nu aan de binnenkant bij de knik naar rechts |:( ).

Ronde later terug gaan vechten vanaf p16, uiteindelijk nog op P6 gefinished met @joeristein op P7. Die maakte een foutje in de laatste ronde anders hadden de rollen omgedraaid geweest.

Deze actie vond ik zelf wel gewaagd maar zo vet om te doen :9
(waar moest ik die ook al weer naar toe sturen voor de top10?)

link voor de hele sessie: https://www.twitch.tv/videos/653804321?t=00h12m36s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JPM85 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 00:41:
......Deze actie vond ik zelf wel gewaagd maar zo vet om te doen :9
(waar moest ik die ook al weer naar toe sturen voor de top10?)
.....
Hiero: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3607052.page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:36:
[...]

Waarschijnlijk is de conclusie dat mijn potentieel in die eerste week al bereikt was en ik nu teveel moet pushen om bij te blijven waardoor ik onnodige risico's neem.
Ik denk dat je die 1e week zonder verwachtingen in gegaan bent, en je het daarom als de leukste week ervaren hebt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

BM schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 07:26:
[...]

Ik denk dat je die 1e week zonder verwachtingen in gegaan bent, en je het daarom als de leukste week ervaren hebt :)
Verwachtingen de mother of all F ups :P

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Even een andere vraag, ik hoorde iemand in de TS server maandag avond zeggen dat die een andere tool gebruikte dan traidingpaints, om de training paints in de game te krijgen? Weet alleen niet meer hoe het heet of wat het was? :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Blerf schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 07:41:
Even een andere vraag, ik hoorde iemand in de TS server maandag avond zeggen dat die een andere tool gebruikte dan traidingpaints, om de training paints in de game te krijgen? Weet alleen niet meer hoe het heet of wat het was? :D
Waarschijnlijk is dat BetterTP geweest. Volgens mij hier te vinden: http://ir-apps.kutu.ru/#!/

Zelf ooit 1 keer gebruikt, maar bij mij werkt TP eigenlijk best oke verder.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stromer_jb
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-10-2023

Stromer_jb

iracing profiel

Korte terugblik op 2e training van het GoT-Racing GTE team - Red.
Met het gehele team de baan op, met elkaar en tegen elkaar racen.
Het team is gemotiveerd, we hebben er zin in.
Een aantal deelnemers heeft afgelopen weekend al ervaring opgedaan in de 6H van Le Mans.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-09 19:10
Helaas geen tijd om vanavond mee te doen met de LM practice race.
Wij gaan met twee teams mee doen aankomend weekend, LMP1 en HPD.
Zelf ga ik in de HPD rijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_UNcxgvIfVQmRMWbHCZpJMzEio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mQufz8vxctJrg7XNjLkXgjZ1.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
MartijnV03 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:47:
Helaas geen tijd om vanavond mee te doen met de LM practice race.
Wij gaan met twee teams mee doen aankomend weekend, LMP1 en HPD.
Zelf ga ik in de HPD rijden.
[Afbeelding]
Gaaf, dus als ik goed tel hebben we 2 GTE teams, 2 3 HPD teams en 1 LMP1 team.. GOT is taking over the world!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkDUVyg3c7uu4pLsd2bhjWObC9U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4JQfk8k0uRM84nbz1DiM8YLU.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:03:
[...]

Gaaf, dus als ik goed tel hebben we 2 GTE teams, 2 HPD teams en 1 LMP1 team.. GOT is taking over the world!!
[Afbeelding]
3 HPD teams zelfs. Degene in de post die je quote, degene waarvan @Jimmy J. laatst de foto plaatste en Squadron Slow :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwGta825fzNM2AFvW09Hr1BmWnw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H9yakZu5jBnkzmg9QUf98Rlr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyl94

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

Zijn er live streams te volgens van de mensen die dit weekend de 24 uur gaan rijden?
Vind het altijd wel lachen om op de achtergrond een live stream van zulke wedstrijden op te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnV03
joeyl94 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:13:
Zijn er live streams te volgens van de mensen die dit weekend de 24 uur gaan rijden?
Vind het altijd wel lachen om op de achtergrond een live stream van zulke wedstrijden op te hebben.
Jazeker, https://www.twitch.tv/dutchiesesports

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
joeyl94 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:13:
Ik ga de race van de GTE GOT team Red streamen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyl94

joeyl94

Probleem'n? Poar neem'n!

ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Ik ga de race van de GTE GOT team Red streamen:)
Ik follow je nu!
Maar ff 1 tip, je link in je signature werkt niet (de link naar je twitch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Nu online
joeyl94 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:35:
[...]

Ik follow je nu!
Maar ff 1 tip, je link in je signature werkt niet (de link naar je twitch).
nu wel weer, thanks voor melden, waar een " al niet goed voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:27

Phydomir

Dennis

ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:03:
[...]

Gaaf, dus als ik goed tel hebben we 2 GTE teams, 2 3 HPD teams en 1 LMP1 team.. GOT is taking over the world!!
[Afbeelding]
Volgens mij nog wel meer zelf. Niet echt GoT teams maar wel teams waarvan iedereen met enige regelmaat mee rijdt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
NAB Racing doet ook nog mee, weet alleen niet met welke auto(s).

Mis het wel rijden in het team, meegedaan met NAB Racing tijdens de GoT Endurance Series wat reed die BMW Z4 toch lekker, helaas toen de titel verloren in de laatste race. Kijk zo nu en dan nog wel eens de races terug welke op Youtube staan.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 18-06-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
FabiandJ schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:31:
NAB Racing doet ook nog mee, weet alleen niet met welke auto(s).

Mis het wel rijden in het team, meegedaan met NAB Racing tijdens de GoT Endurance Series wat reed die BMW Z4 toch lekker, helaas toen de titel verloren in de laatste race. Kijk zo nu en dan nog wel eens de races terug welke op Youtube staan.
Was ook een serie (de GES) waar het niveau erg hoog was, was toch de Qualificatie serie om door te stromen toendertijd naar de NES serie van @Niellie41 of heb ik het verkeerd. Heb toen een aantal keren echt op 1 hand te tellen mee mogen helpen met de wedstrijdleiding met @JoepW @NickThissen @derx666 en nog een paar anderen. Was supergaaf en leerzaam, omdat je dan toch de meningen van anderen op een bepaalde situatie hoort en ziet. Jammer dat het niet meer is :'( , maar er ging ongelovelijk veel tijd in zitten voor de organisatoren.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
PatrickPost1972 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:55:
[...]

Was ook een serie (de GES) waar het niveau erg hoog was, was toch de Qualificatie serie om door te stromen toendertijd naar de NES serie van @Niellie41 of heb ik het verkeerd. Heb toen een aantal keren echt op 1 hand te tellen mee mogen helpen met de wedstrijdleiding met @JoepW @NickThissen @derx666 en nog een paar anderen. Was supergaaf en leerzaam, omdat je dan toch de meningen van anderen op een bepaalde situatie hoort en ziet. Jammer dat het niet meer is :'( , maar er ging ongelovelijk veel tijd in zitten voor de organisatoren.
Ja klopt, de winnaar van elke klasse kreeg een entry ticket om dan mee te doen met de NES Series.
Ik reed toen samen met NAB Racing in de BMW Z4 in de GoT Endurance Series(GES) in het tweede seizoen en door fouten in de laatste race de titel verloren aan Core Simracing.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JPM85
Om dan het overzicht een beetje te houden, hierbij team GoT Racing Blue
Rijders @Blerf @Beltoni @Birelissimo @joeristein & ondergetekende

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcxH_ype4gEJZEtbn-HrAYWAFk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IDUKFRWuT1Ea2PCF5XX3Yl0t.png?f=fotoalbum_large

Voor de Virtual Racing Experience kunt u terecht op het Twitch kanaal van @Blerf
https://www.twitch.tv/theapexmissers

Voor de ouderwetse 2d beelden kunt u terecht op het Twitch kanaal van @JPM85
https://www.twitch.tv/jpm85

Wij zullen de chat tijdens de race uitzenden, dus voor alle grappen en grollen. Hou de chips/popcorn maar klaar, slaapzak plekken genoeg in de eigen woonkamer voor 24uur plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
PatrickPost1972 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:55:
[...]

Met de uitbreiding van het coordinatie team en de grote aanwas van GoT iRacers, misschien een optie om hier in de nabije toekomst naar te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JPM85 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:14:
[...]

Met de uitbreiding van het coordinatie team en de grote aanwas van GoT iRacers, misschien een optie om hier in de nabije toekomst naar te kijken?
Kijk uit wat je zegt en waar aan je begint, om zoiets te organiseren gaat echt een puist werk inzitten. Maar daar kan @JoepW je meer info over geven.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:51
Ik ga in mijn team van DoT.ExE meerijden in de LMP1 :D

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik hoop zo dat iRacing beseft dat er een massa aan deelnemers aankomt en qua sizing erop ingericht is. De registratie voor de 24h van Nurburgring lukte net 3 minuten voor het inschrijven; en de quali misten we bijna omdat we niet op de server geraakten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Luckeh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:50:
Ik hoop zo dat iRacing beseft dat er een massa aan deelnemers aankomt en qua sizing erop ingericht is. De registratie voor de 24h van Nurburgring lukte net 3 minuten voor het inschrijven; en de quali misten we bijna omdat we niet op de server geraakten.
Goed dat je't zegt, dan zorg ik dat ik zaterdag ruim op tijd klaar zit om in te schrijven. Bij Bathurst was't allemaal geen probleem, maar Le Mans zal wel een stukje groter worden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnV03
https://twitter.com/iRaci...tatus/1272973830240206848
Wordt aangegeven om via de beta te registreren

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSlak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 19:58
Zo kom ik nooit meer aan IMSA toe.

Blijkbaar leer ik nog niet veel om uit de problemen te blijven. Die eerste crash was een flinke, 3 min tow. Vervolgens samen met de hele bende die gecrasht was weer de baan op. Spint iemand voor me, die wil ik ontwijken dus ga buiten de baan. Helaas spin ik daarbij zelf en knalt iemand tegen mij aan (allemaal mijn schuld dus). Vervolgens wil ik teveel, spin ik nog eens, knalt weer iemand tegen me aan en mag ik met een beschadigde auto de rest van de race uitrijden en zak af naar de laatste plaats.

Een week voor 1 track is maar kort... Geen tijd om echt ervaring op te doen want dan is de week alweer voorbij. Denk dat ik dat wel mijn grootste nadeel vind aan iRacing. Laat staan dat je meerdere classes rijdt.

Ik kan je echt aanraden om Kinduci (Robert Plumley) op Twitch of Youtube te volgen. Hij start vrijwel altijd achteraan en heeft (denk ik) puur het doel om zijn SR op 4.99 te houden. Ondanks dat hij achteraan start eindigt hij vaak rond de top 10. En natuurlijk gaat het ook wel eens mis.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheSlak schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:00:
[...]

Ik kan je echt aanraden om Kinduci (Robert Plumley) op Twitch of Youtube te volgen. Hij start vrijwel altijd achteraan en heeft (denk ik) puur het doel om zijn SR op 4.99 te houden. Ondanks dat hij achteraan start eindigt hij vaak rond de top 10. En natuurlijk gaat het ook wel eens mis.
Had al wat video's van hem gezien, maar thanks voor de tip.

Iemand wellicht nog een goede setup voor de Skippy op Spa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Dezelfde als voor alle andere banen? Volgens mij veranderd Skip setup niet tot nauwelijks per baan.

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:15:
[...]

Dezelfde als voor alle andere banen? Volgens mij veranderd Skip setup niet tot nauwelijks per baan.
Verkapte zoektocht naar excuses waarom ik niet aan de tijden kom die in mijn splits gereden worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Setup tips heb ik niet (ok, vooruit, SPO maximaal (dus laagste ride height), bandendruk minimaal en ARB en brake bias naar smaak, maar dat geldt voor vrijwel alle circuits :P), maar wel een Skippy op Spa-tip :+ Veel mensen doen veilig bij Eau Rouge en Raidillon, maar vliegen vervolgens als bezetenen op Les Combes/Malmedy af. Als je in een groepje rijdt (vooral lap 1 op koude bandjes) is het daar verstandig om gewoon buiten te blijven en te lossen, zodat je jezelf meer ruimte geeft om de vrijwel onvermijdelijke puinhoop te ontwijken. Als jij je neus wél schoon houdt pak je die paar plekken wel weer terug. Zelfde als twee mensen battlend de chicane op't eind in gaan, dan klappen ze er vaak met z'n tweeën vanaf en kun je plekken winnen als je even afstand houdt :P

Edit: Oh, je hebt al races gedaan, dan heb je bovenstaande vast al gemerkt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Wormaap op 18-06-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zou er nog iemand een keertje naar een replay willen kijken van mijn rondje Monza, en eventueel iets van advies kunnen geven? Heb hem van chase camera en vanuit cockpit gedaan.

Het was mijn snelste rondje ooit, daar niet van, en het was maar 4/10de van de snelste porsche vandaan, in deze race, maar er moet nog winst te halen zijn ;)

Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 299 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies