iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 292 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
ActualFantasy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:39:
[...]

Dat heeft mij zeker 4 seconden gescheeld dan in mijn totale eindtijd.

En verklaart waarom Julian zo zat te pushen in de pits... Ik reed 68 of zo, want wilde zeker zijn dat ik er niet overheen ging.
Ik reed op de verstappen manier in de hoogste versnelling en dan steeds 1 a2 kilometer er boven en dan weer terug naar 70 daarom heeft de officiële v8 supercar serie het verplicht gemaakt om de pitlimiter te gebruiken aka verstappenregel nr2.

Jullie reden wel heel rustig de pits in want ik vloog echt naar de streep toe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-10 17:26
Adriaaanvdb schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:01:
[...]

Erg triest dat je zo iets zegt ik doe nu al 5 jaar aan Sim racen alleen wat ik doe ik oefen flink wat uurtjes op die baan die ik ga racen en dan heb ik nooit een offtrack en ik vermijd crashes aan de start (lukt niet altijd) maar ik rij prima ronde tijden hoor nu bij Imsa op interlagos reed ik een 1:31 in de Porsche gte lijkt me prima ronde tijden op le mans in de hpd rijd ik een 3.33 ik denk niet dat jij aan die tijden komt of niet?
Heb je er ook plezier an?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Juliankarssies schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:14:
[...]

Ik reed op de verstappen manier in de hoogste versnelling en dan steeds 1 a2 kilometer er boven en dan weer terug naar 70 daarom heeft de officiële v8 supercar serie het verplicht gemaakt om de pitlimiter te gebruiken aka verstappenregel nr2.

Jullie reden wel heel rustig de pits in want ik vloog echt naar de streep toe
Ben nu stiekem wel benieuwd naar verstappenregel 1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:36
Nooit geweten dat personen met een X en Y chromosoom (aanname) zo ontzettend kunnen bekvechten. #doeslief

Het mooie van deze community is dat er doorgaans met ontzettend veel respect met elkaar gepraat kan worden waar je het niet met elkaar eens hoeft te zijn.

Kunnen we dus alstublieft het beter/slechter dan elkaar zijn achterwege laten en elkaar helpen om meer plezier/duidelijkheid/ervaring te halen uit iracing en de community.

Verder had ik nog wel een iracing gerelateerde vraag: kan je per team/ klasse ook andere helmen/ suits instellen via trading paint of kan dat alleen bij de auto’s?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adriaaanvdb
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-02-2024
dozo71 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:14:
[...]

Heb je er ook plezier an?
Zekers, je hebt erg veel close racing en iedereen toch rijdt safe. Iracing is erg prijzig maar het is het zeker waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JPM85 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 17:08:
BoP voor LeMans24h Virtual Multiclass race in the French Countryside

[...]
https://members.iracing.c...osts/list/75/3739019.page
De server van vanavond is geupdate met de nieuwe BoP.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 20:26

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Het is mijzelf opgevallen dat als ik aan het racen ben behoorlijk hard in het stuur knijp. Als er een load cell in zat zou die het uitschreeuwen van de pijn :+

Na een uurtje racen ben ik dan ook kapot van de inspanning en betrap ik mijzelf zelfs op een druppeltje zweet!

Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
[b]ourplayground schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:23
kan je per team/ klasse ook andere helmen/ suits instellen via trading paint of kan dat alleen bij de auto’s?
Ja dat kan, zelfde manier als bij de auto. Ga naar je showroom? "my paints" op de website van TP. Zoek dan helmet of suits op in de lijst (staan gewoon tussen de auto’s). Dan kan je onderin alles instellen voor je teams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:19
JPM85 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:42:
[...]

Ja dat kan, zelfde manier als bij de auto. Ga naar je showroom? op de website van TP. Zoek dan helmet of suits op in de lijst (staan gewoon tussen de auto’s). Dan kan je onderin alles instellen voor je teams.
In dat geval...
@Blerf? O-)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
laforte schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:33:
Het is mijzelf opgevallen dat als ik aan het racen ben behoorlijk hard in het stuur knijp. Als er een load cell in zat zou die het uitschreeuwen van de pijn :+

Na een uurtje racen ben ik dan ook kapot van de inspanning en betrap ik mijzelf zelfs op een druppeltje zweet!

Meer mensen last van?
Knijpen moet je afleren. Voegt enkel pijn toe.
En zweten in een vette race doe ik ook, maar niet van het racen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En het kan ook bij de team instelling van het team in iRacing.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEt5T1fbZi68dnu4wAnzl4DH4lI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PuwcCgneaNp64COZCrychGka.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 10-06-2020 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juliankarssies
ZelianGuy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:19:
[...]

Ben nu stiekem wel benieuwd naar verstappenregel 1
Dat was het volgens de fia moving under breaking, als ik het heel goed herinner werd het ingevoerd vanwege het gevecht tussen verstappen en hamilton tijdens de gp van japan 2017 jaartal kan afwijken

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPM85
Deze staan ook op TradingPaints. Op dit moment wel een beetje werkeloos te wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvlElNOtBEvnGnPsZp3DcL_BOzY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Guw7Wln9Z5DmSqmzFXhs426W.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pandahans
  • Laatst online: 12-10 09:40
Vanavond kom ik voor het eerst even met jullie een paar rondjes doen. Heb geen ervaring op LeMans dus het zal rustig aan gaan! Ik zal tevens Teamspeak installeren. Ben benieuwd!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
laforte schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:33:

Meer mensen last van?
Zweten, zeker, zere benen ook, en ik merk dat in een 45 minuten race zoals imsa mijn concentratie ook verslapt aan het eind. Kan dan niet de rondetijden vasthouden van begin van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:22

Dat dus, een klein tikje en wiel eraf... kun je weer vanaf achteraan beginnen. Rijd je in de practice contant 1:21.1 - 1:21.4 maar in de kwalificatie 1:23.4 Dus ja ik veroorzaak het zelf. Weer een race, weer frustratie. En zo gaat het elke race.

Van 1580 naar 1420 ofzoiets in anderhalve dag. Lekker.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2020 20:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:00:
[Streamable: iRacing.com Simulator 2020-06-10 19-57-22]

Dat dus, een klein tikje en wiel eraf... kun je weer vanaf achteraan beginnen. Rijd je in de practice contant 1:21.1 - 1:21.4 maar in de kwalificatie 1:23.4 Dus ja ik veroorzaak het zelf. Weer een race, weer frustratie,
Ja, daar kun je dus weinig aan doen. Of anders zou ik het ook niet anders gedaan hebben, want dit is niet jouw schuld nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ActualFantasy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:02:
[...]

Ja, daar kun je dus weinig aan doen. Of anders zou ik het ook niet anders gedaan hebben, want dit is niet jouw schuld nee
Snap je dat het dan frustrerend is als je alleen maar dit soort races hebt...

En ja ik weet dat het bij mezelf begint omdat ik altijd, maar dan ook werkelijk waar altijd de kwalificatie verpest. Of wel ik ben 2 sec langzamer, of ik vlieg er af.
Swoesh schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:05:
Maak nou eens een complete replay van een hele race, iedereen is wel eens de lul, 17 incs in 1 race ben je gewoon zelf voor verantwoordelijk.
De rest van de race heb ik niemand meer gezien tot het laatste rondje, dus wat je dan wil zien?
En nee, die 17 incs in 1 race daarvan waren er 3 mijn schuld, in hoeverre je een daarvan schuld kunt noemen als ik over het gras moet om iemand te ontwijken.

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2020 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Maak nou eens een complete replay van een hele race, iedereen is wel eens de lul, 17 incs in 1 race ben je gewoon zelf voor verantwoordelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-04 08:48
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:
[...]

Snap je dat het dan frustrerend is als je alleen maar dit soort races hebt...
Eerlijk gezegd vind ik dat je nogal gretig rijdt voor turn 1 van lap 1, toch in die SoF en zou ik het hier gewoon wat rustiger aan gedaan hebben maar dat is mijn aanpak. Niet dat dat een excuus is voor wat er gebeurt of dat je er verder iets aan kon doen.

Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat dit elke race gebeurt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GiggySmalls schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:05:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik dat je nogal gretig rijdt voor turn 1 van lap 1, toch in die SoF en zou ik het hier gewoon wat rustiger aan gedaan hebben maar dat is mijn aanpak. Niet dat dat een excuus is voor wat er gebeurt of dat je er verder iets aan kon doen.

Ik kan me wel moeilijk voorstellen dat dit elke race gebeurt...
Ik ben gewoon een bad luck magnet, niet alleen met iracing maar life in general. Dus ja, ik heb volgens mij alle afgelopen 5-6 races in de pit gestaan omdat iemand tegen me aan knalde, of ik onvermijdelijk iemand anders raakt zoals in het filmpje.

Gretig, tja ik liet al eerder gas los, ik remde eerder. Ik kan beter maar gewoon uit de pits beginnen dan volgende keer? Dan zie ik tenminste de hele race niemand.

En ja die SoF die zakt nu ook fijn weg dus de hele ellende wordt alleen maar erger.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:00:
[Streamable: iRacing.com Simulator 2020-06-10 19-57-22]

Dat dus, een klein tikje en wiel eraf... kun je weer vanaf achteraan beginnen. Rijd je in de practice contant 1:21.1 - 1:21.4 maar in de kwalificatie 1:23.4 Dus ja ik veroorzaak het zelf. Weer een race, weer frustratie. En zo gaat het elke race.

Van 1580 naar 1420 ofzoiets in anderhalve dag. Lekker.
Hier kun je niet veel aan doen maar als je er écht uit wil blijven na een slechte kwali en je wil je SR op wil krikken, dan laat je iedereen voorbij in bocht 1. Dan heb je daarna de kans om staboel door te rijden en laat die anderen elkaar maar eraf rijden. Zit je met een lage SOF, dan is de kans groter dat je in dit soort gedoe terecht komt in ronde 1.

Je denkt dat je de enige bent en wil het graag laten weten aan ons, maar iedereen maakt dit mee of heeft dit meegemaakt. Ik gisteren nog in mijn eerste GTE race. En vanochtend weer met de Skip, te gehaast een race in gedoken.

Je irating laat een mooie stijgende lijn zien, dit komt niet overeen met het gemopper.

Ter vergelijk, dit is mijn grafiek:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NhZdbEe.png

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZelianGuy
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Ik ben gewoon een bad luck magnet, niet alleen met iracing maar life in general. Dus ja, ik heb volgens mij alle afgelopen 5-6 races in de pit gestaan omdat iemand tegen me aan knalde, of ik onvermijdelijk iemand anders raakt zoals in het filmpje.

Gretig, tja ik liet al eerder gas los, ik remde eerder. Ik kan beter maar gewoon uit de pits beginnen dan volgende keer? Dan zie ik tenminste de hele race niemand.

En ja die SoF die zakt nu ook fijn weg dus de hele ellende wordt alleen maar erger.
Je kunt nu 2 dingen doen.

Of doorgaan op hetzelfde pad en alles en iedereen behalve jezelf de schuld geven voor al het vervelende in je races (en je leven) of accepteren dat je (soms maar toch best wel vaak) ook een hand hebt in wat je overkomt en dat je moet gaan leren om dingen te voorkomen.

Soms overkomt dingen je, maar als je overal waar je komt stront ruikt moet je eerst onder je schoen kijken :+

Er is een reden waarom er vaak wordt gezegd dat geluk ook gemaakt moet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Is er trouwens aan de skip ook iets veranderd?

Het lijkt wel of bij het terugschakelen er nu net als met de GTE een beveiliging opzit... je kan niet meer zo terug van 5 naar 2 ineens zeg maar. Vooral merkbaar bij bocht 5 of zo op summit? Waar je volgas aankomt en dan haaks linksaf moet..

vroeger kon je dan gas loslaten, en hop terug naar twee, en gaan.. nu is het wachten.. wachten wachten.. en dan pakt ie misschien een keertje 2 wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:03:
[...]

]

De rest van de race heb ik niemand meer gezien tot het laatste rondje, dus wat je dan wil zien?
En nee, die 17 incs in 1 race daarvan waren er 3 mijn schuld, in hoeverre je een daarvan schuld kunt noemen als ik over het gras moet om iemand te ontwijken.
3x off track is 3 incs. Waar komen die andere 14 dan vandaan in die korte tijd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MartijnA3 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:11:
[...]

Je irating laat een mooie stijgende lijn zien, dit komt niet overeen met het gemopper.
Die stijgende lijn is anders weinig meer van over na 2 dagen Skip.
MartijnA3 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:14:
[...]

3x off track is 3 incs. Waar komen die andere 14 dan vandaan in die korte tijd?
Turn 1 incident wederom, vervolgens paar bochten later iemand die gespind was waar ik niet meer omheen kon, nog een keer iemand die vol achterop me reed en aan het einde nog iemand die me even moest duwen in een bocht.
GiggySmalls schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:15:
Van een negatieve houding komen enkel meer negatieve dingen. Als je positieve dingen wil bereiken moet je positief denken! ;)

Power of mind 8)
Tja. Zit er niet in denk ik, op een gegeven moment kom je er niet meer uit.

[ Voor 62% gewijzigd door Phusebox op 10-06-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
Van een negatieve houding komen enkel meer negatieve dingen. Als je positieve dingen wil bereiken moet je positief denken! ;)

Power of mind 8)

[ Voor 7% gewijzigd door GiggySmalls op 10-06-2020 20:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:14:
[...]

Turn 1 incident wederom, vervolgens paar bochten later iemand die gespind was waar ik niet meer omheen kon, nog een keer iemand die vol achterop me reed en aan het einde nog iemand die me even moest duwen in een bocht.
En van al die incidenten is er geen enkele waarvan je denkt, die had ik kunnen voorkomen als ik XYZ heb gedaan?

Mocht je ja zeggen, ik geloof sneller dat de sprookjesverhalen van de Efteling waar zijn dan dat écht zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ZelianGuy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:24:
[...]

En van al die incidenten is er geen enkele waarvan je denkt, die had ik kunnen voorkomen als ik XYZ heb gedaan?

Mocht je ja zeggen, ik geloof sneller dat de sprookjesverhalen van de Efteling waar zijn dan dat écht zo is ;)
Alles kun je voorkomen. Door stil te gaan staan in de pits. Dus tja... Daar kan ik niks mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:20

Niellie41

[object Object]

Wellicht wel een interessante video voor sommigen.

[ Voor 57% gewijzigd door Niellie41 op 10-06-2020 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
Phusebox schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:25:
[...]

Alles kun je voorkomen. Door stil te gaan staan in de pits. Dus tja... Daar kan ik niks mee.
Je kunt oprecht advies negeren en er een flauw grapje van maken of een keer daadwerkelijke zelfreflectie toepassen en zeggen 'Goh PhuseBox, dat was niet handig van je'. Jouw keuze, maar ik ben bang dat als je op deze voet doorgaat dat men ophoud met reageren en je sneller gaat negeren dan de FB post van je moeder die voor de 3e keer vandaag een slechte meme post.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Op een meer positieve noot: Ik heb mijn eerste rookie race gewonnen *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
Ik denk na een paar matige races waarin m'n iRating een beetje inkakt meestal: 'aah nice, door die tegenslag ben ik op dit moment beter dan m'n huidige iRating laat zien (dat maak ik mezelf wijs althans, genoeg op af te dingen natuurlijk), nu krijg ik even wat minder sterke tegenstanders tegenover me, kan ik weer beetje shinen aan de voorkant van het deelnemersveld en dan knalt die rating vanzelf weer omhoog.'

Realiteit is dat hij nu al een tijdje redelijk stabiel rond 2000-2200 hovert, denk dat dat gewoon is waar hij nu thuishoort :)

Bij hogere iRatings denk ik trouwens ook het tegenovergestelde: Ooh kak, door wat meevallertjes is m'n Irating omhoog geschoten, ik ben niet zo goed als m'n iRating nu laat zien, waarschijnlijk ga ik de komende races gewoon strak laatste eindigen als er niets geks gebeurt op de baan. ;w

[ Voor 21% gewijzigd door B Tender op 10-06-2020 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uRQp-FoPi8rXZftJ-Z_xbqIbb14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YV6k16Vk4RwINqhWC2jafA2.jpg?f=fotoalbum_large

Net een race simulatie imsa gedaan, had inderdaad de laatste rondes weinig turn in in de 2 langzame rechter bochten (blokkeer er wel heel makkelijk op 10 % remmen).

Hebben meer mensen hier last van of moet er gewoon meer lucht in de band om de slijtage te voorkomen?
Rij in de ferrari gte

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
In het kader van zelfreflectie ;)

Aan de ene kant heb ik iets van (insert scheldwoord naar keuze) naar de skip die mij blindelings er vanaf tikt.

Aan de andere kant had ik beter direct bij de exit aan de rechterkant kunnen zitten óf stampen op de rempedaal.

Wat is jullie advies?

En in het kader van positieve mindset. Op deze manier kon ik op een rustige manier ff goed ronden erin knallen en heb daarom een nieuwe PB, nieuwe optimal en weer +0.13SR. Stapje dichterbij de IMSA *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 09:19

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
ZelianGuy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:04:
In het kader van zelfreflectie ;)

[YouTube: iRacing Skip 2020-06-10]

Aan de ene kant heb ik iets van (insert scheldwoord naar keuze) naar de skip die mij blindelings er vanaf tikt.

Aan de andere kant had ik beter direct bij de exit aan de rechterkant kunnen zitten óf stampen op de rempedaal.

Wat is jullie advies?

En in het kader van positieve mindset. Op deze manier kon ik op een rustige manier ff goed ronden erin knallen en heb daarom een nieuwe PB, nieuwe optimal en weer +0.13SR. Stapje dichterbij de IMSA *O*
Mijn inziens doe je niets verkeerd en heb je gewoon pech.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

dozo71 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:11:
[...]

Je geeft niet aan welke wheel hebt maar mocht je wat willen "prutsen" dan zou je iRffb kunnen gebruiken. Staat een hele thread op het iracing forum over. Gebruik het zelf ook en geeft zeker meer instel mogelijkheden maar het is geen volledige out of the box experience.
iRfbb heeft echt geholpen voor mijn G29, thanks!
Ben lekker alle auto's gaan testen en voor iedere auto een eigen ffb-niveau ingesteld.

In de tussentijd ook weer een aantal keer geracet, maar wat is het niveau in de R class laag zeg. Ondanks dat ik de menigte probeer te ontwijken krijgt een idioot het toch voor elkaar de helft van de grid weg te vegen. Met name in de PickupCup is het echt waardeloos, daar begint het al in de formatieronde :')

Zijn er mensen hier die ook meedoen aan de Supercars series? Hoe vind je de nieuwe auto's rijden?
Deze serie is eigenlijk de enige reden waarom ik bij iRacing wil blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 10:12
Iedereen heeft incidenten waar ze echt niks aan konden doen. Zo had ik vanmiddag iemand die duidelijk geen crew chief aan had staan en me vol ramde.

Echter zijn, ondanks dat ik zo veilig mogelijk probeer te rijden, de meeste incidenten te voorkomen. Vanmiddag werd ik geramd door iemand waar ik al mijn twijfels bij had, die had ik een paar bochten daarvoor al voorbij moeten laten. Ik probeer elk incident te bekijken vanuit het oogpunt wat ik anders had kunnen doen en meestal is de conclusie dat ondanks ik niet de schuldige was, ik hem wel had kunnen voorkomen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Na mijn ramprace gisteren was ik vandaag vol goede moed voor revanche :) Geen gekke dingen of inhaalacties maar netjes racen en uitrijden was het devies. Goed plan toch?

Nou, het feit dat de race om 20.45 begon en ik hier nu dit bericht typ zegt denk ik genoeg :+ Interlagos en ik zijn niet zo'n goede combinatie momenteel. Juist omdat ik hier voor mijn doen erg snel ben wil ik te graag en ga ik domme dingen doen. In dit geval een te enthousiaste inhaalactie in het infield waarbij ik mijn voorganger raakte en we beiden spinden. Helaas werd ook @Alouwerse slachtoffer omdat hij er kort achter reed. Sorry! Ik baal er extra van omdat ik er juist zoveel waarde aan hecht om clean te rijden en normaal juist mijn punten pak door mijn battles te kiezen en om de problemen heen te rijden.

Na het incident de conclusie getrokken dat Interlagos deze week niet voor mij is weggelegd en de auto in de pit geparkeerd. De IMSA laat ik deze week even voor wat het is, misschien aan het einde van de week nog eens proberen. Tijd om de Indy Pro aan de tand te voelen, een paar races zonder brokken te rijden (of ze iig niet zelf te veroorzaken) en voor te bereiden op Le Mans d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Wat een nare nasmaak aan een echt goede race. Startend op Interlagos op P3 lig ik na bocht 1 op P1, ik weet langzaam mijn voorsprong uit te bouwen tot een seconde of 7. Na 8 rondjes komt er een nieuwe P2 die beduidend sneller is dan ik, in het verkeer verlies ik wat tijd en hij komt snel dichterbij. In ronde 17 zit hij op m'n bumper en besluit ik het hem niet al te moeilijk te maken, P2 voor nu dus. Een ronde later zitten we samen in verkeer, ik zit vlak achter hem want de GT3 auto's houden hem een beetje op in het infield. Bij het opkomen van het rechte stuk gaat een van de GT3's netjes voor hem opzij, de GT3 blijft rechts en ik besluit P1 te volgen. Opeens bij de ingang van de pitstraat komt de GT3 naar links zetten en drukt me zo de muur in. Zelf reageer ik veel te emotioneel op de voicechat (leerpuntje...) en neem ik een tow. Na bijna 3 minuten tow (de Ferrari was echt niet meer bestuurbaar) blijkt dat er met nog een kwartier te gaan nog 33 minuten repairs openstaan.

Uiteindelijk de handdoek dus maar gegooid en een zeer goede eindkwalificatie verpest.

Ik baal nu van de manier waarop ik afgereden ben en tegelijkertijd schaam ik me voor mijn uitbarsting op de voicechat, ik heb daar altijd een bloedhekel aan... |:(
B Tender schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:57:
Ik denk na een maar matige races waarin m'n iRating een beetje inkakt meestal: 'aah nice, door die tegenslag ben ik op dit moment beter dan m'n huidige iRating laat zien (dat maak ik mezelf wijs althans, genoeg op af te dingen natuurlijk), nu krijg ik even wat minder sterke tegenstanders tegenover me, kan ik weer beetje shinen aan de voorkant van het deelnemersveld en dan knalt die rating vanzelf weer omhoog.'

Realiteit is dat hij nu al een tijdje redelijk stabiel rond 2000-2200 hovert, denk dat dat gewoon is waar hij nu thuishoort :)

Bij hogere iRatings denk ik trouwens ook het tegenovergestelde: Ooh kak, door wat meevallertjes is m'n Irating omhoog geschoten, ik ben niet zo goed als m'n iRating nu laat zien, waarschijnlijk ga ik de komende races gewoon strak laatste eindigen als er niets geks gebeurt op de baan. ;w
Dit is precies het gevoel dat ik heb en hoe ik het ervaar, een beetje zenuwachtig in de hogere splits en "ik ga het laten zien" in de mindere splits.

[ Voor 30% gewijzigd door tomolino op 10-06-2020 21:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:26
Zojuist mijn eerste overwinning behaald met de BMW M4 op Laguna Seca.
Erg blij dat ik de M4 erbij heb gekocht, nog geen seconde spijt van gehad.

Is er een reden waarom het in de Beta UI niet mogelijk is om op de nordschleife te oefenen met AI?
Ik zou daar graag oefenen met de BMW + Skip voor komend seizoen, maar deze zijn alleen als solo practice beschikbaar.

Hieronder mijn winnende race, toch altijd trots als het zo nu en dan lukt.
Rond de 11.00 minuten wordt ik vanachter aangetikt waardoor ik x4 aan mijn broek krijg, in mijn ogen pech en kon ik er niet veel aan doen, hij gaat voor een gat wat er niet helemaal is of zie ik het verkeerd?

Als ik naar de resultaten kijk, heeft hij voor die aanrijding geen strafpunten gehad, is dat niet apart?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qM-Of6NIMQ5r8Of51nbhyapbews=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bPidxcKNhKYqKTjXHEHiIZqZ.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
R0dsk0ll schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:46:
Zojuist mijn eerste overwinning behaald met de BMW M4 op Laguna Seca.
Erg blij dat ik de M4 erbij heb gekocht, nog geen seconde spijt van gehad.

Is er een reden waarom het in de Beta UI niet mogelijk is om op de nordschleife te oefenen met AI?
Ik zou daar graag oefenen met de BMW + Skip voor komend seizoen, maar deze zijn alleen als solo practice beschikbaar.

Rond de 11.00 minuten wordt ik vanachter aangetikt waardoor ik x4 aan mijn broek krijg, in mijn ogen pech en kon ik er niet veel aan doen, hij gaat voor een gat wat er niet helemaal is of zie ik het verkeerd?

Als ik naar de resultaten kijk, heeft hij voor die aanrijding geen strafpunten gehad, is dat niet apart?

[Afbeelding]

[YouTube: iRacing - BMW M4 - 12.0 - Laguna Seca - First Place!]
In mijn ogen was het inderdaad lomp van degene achter je. Je miste wel je rempunt en gaf daardoor een opening, maar het is zijn fout dat hij in je kont rijdt. Hij had ff iets meer geduld moeten hebben en dan was het een clean pass geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 20:15
Session30 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:33:
Na mijn ramprace gisteren was ik vandaag vol goede moed voor revanche :) Geen gekke dingen of inhaalacties maar netjes racen en uitrijden was het devies. Goed plan toch?

Nou, het feit dat de race om 20.45 begon en ik hier nu dit bericht typ zegt denk ik genoeg :+ Interlagos en ik zijn niet zo'n goede combinatie momenteel. Juist omdat ik hier voor mijn doen erg snel ben wil ik te graag en ga ik domme dingen doen. In dit geval een te enthousiaste inhaalactie in het infield waarbij ik mijn voorganger raakte en we beiden spinden. Helaas werd ook @Alouwerse slachtoffer omdat hij er kort achter reed. Sorry! Ik baal er extra van omdat ik er juist zoveel waarde aan hecht om clean te rijden en normaal juist mijn punten pak door mijn battles te kiezen en om de problemen heen te rijden.

Na het incident de conclusie getrokken dat Interlagos deze week niet voor mij is weggelegd en de auto in de pit geparkeerd. De IMSA laat ik deze week even voor wat het is, misschien aan het einde van de week nog eens proberen. Tijd om de Indy Pro aan de tand te voelen, een paar races zonder brokken te rijden (of ze iig niet zelf te veroorzaken) en voor te bereiden op Le Mans d:)b
Balen kerel! Er werd best wel hard gereden af en toe. Heb een aantal keer ook echt de divebombs moeten ontwijken.
Uiteindelijk nog 10e geworden na een leuk gevecht op het einde.
Irating bijna 2.400 en sr weer B4.0.

Gaan er mensen aankomend weekend de VLN op de Nordschleife rijden trouwens?
4-uurs race. Mooie opwarmer voor langere endurance races ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
[YouTube: iRacing - BMW M4 - 12.0 - Laguna Seca - First Place!]
Netjes :)
Leidt het niet super af als de auto voor je door het beeld stuitert zoals @5:30? En is dit normaal? Ik heb het in 5 races één keertje gezien maar je kan niet meer inschatten wat er gaat gebeuren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
soulcrusher schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:00:
[...]

Netjes :)
Leidt het niet super af als de auto voor je door het beeld stuitert zoals @5:30? En is dit normaal? Ik heb het in 5 races één keertje gezien maar je kan niet meer inschatten wat er gaat gebeuren.
Jazeker wel, dat is wat onhandig. Ik probeer dan een redelijke afstand te bewaren zodat ik niet plots in mijn voorganger crash. Zo af en toe komt het voor, meestal loopt het goed af.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flowiee
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-10 23:14
Zojuist mn eerste Mazda Mx-5 cup achter de rug!
Na 2x mn kwali rondje verpest te hebben, van P11 naar P6 gereden.
1x buiten de baan gekomen met 2 banden dus 1 incident, wel een hele nette inhaalmove bij bocht 1.

Wat me opviel is dat er erg clean geraced werd, ook bij mijn inhaalmove had die in me in kunnen sturen maar dat deed hij niet.

Morgen zeker naar race 2!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 00:05

Fuelke

Forza Ferrari

Zo, dat was een drukke avond. Ik ben tot de vaststelling gekomen dat de Indy Pro en de Radical mooi op elkaar aansluiten. De Indy Pro 2000 race begint op de even uren, en is vijf minuten voor de Radical race begint op de oneven uren klaar. De Radical race eindigt 20 minuten voor de volgende Indy Pro race.

Heb er vier races opzitten, met wisselend succes:

Race 1 - Indy Pro - ik haalde iemand in in ronde 3, zuiver inhaalmanoeuvre, maar ik kreeg bij het ingaan van de volgende bocht een tikje van hem en ik ging rond. Na de 6 minuten repair voelde de auto niet 100% lekker meer, 12 inc. was eigenlijk wat veel.

Race 2 - Radical - Bewust vanuit pitlane gestart omdat ik nog maar net uit de Indy Pro kwam. Een stop & go wegens te snel in de pitlane, maar voor de rest een cleane race, 3 inc.

Race 3 - Indy Pro - ik raakte de server niet in, een reboot later stond ik als 17de in de pitlane met anderhalve ronde achterstand. Na twee ronden was ik alweer negende en na een eenzame race met 5 inc. eindigde ik zesde.

Race 4 - Radical - Voorzichtig bij de start maar toch vol op een auto geknald. Typische start situaties: één iemand komt niet goed weg, auto er achter wil er langs, ziet niet (of heeft niet door) dat er al iemand zit, en zo nemen ze anderen mee. Auto die in de vangrail is gegaan rijdt zonder nadenken de baan op en ik kon geen kant meer uit. Repair uitgezeten en toch uitgereden (wel maar 50% afstand, maar ook slechts 1 inc. punt extra na de 4x bij de start.

Zo, nu ga ik even op de bank liggen :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Flowiee schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:06:
Zojuist mn eerste Mazda Mx-5 cup achter de rug!
Na 2x mn kwali rondje verpest te hebben, van P11 naar P6 gereden.
1x buiten de baan gekomen met 2 banden dus 1 incident, wel een hele nette inhaalmove bij bocht 1.

Wat me opviel is dat er erg clean geraced werd, ook bij mijn inhaalmove had die in me in kunnen sturen maar dat deed hij niet.

Morgen zeker naar race 2!
Mijn ervaring is ook dat Mazda Cup redelijk clean is. Een incident kan altijd gebeuren, daar moet je je zeker niet druk om maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:20

Niellie41

[object Object]

ACC schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:17:
[...]
In de tussentijd ook weer een aantal keer geracet, maar wat is het niveau in de R class laag zeg. Ondanks dat ik de menigte probeer te ontwijken krijgt een idioot het toch voor elkaar de helft van de grid weg te vegen. Met name in de PickupCup is het echt waardeloos, daar begint het al in de formatieronde :')
Dat is dan wel weer het nadeel van zo'n flinke aanwas aan nieuwe mensen. Dat gezegd hebbende, de Pickup Cup is een "fun" serie waar iRating en SR niet mee tellen. Dan nemen veel mensen het ook niet zo serieus of heb je mensen die voor de eerste keer oval proberen omdat het toch niet je rating beïnvloed. Dan krijg je inderdaad snel dat soort taferelen.
Zijn er mensen hier die ook meedoen aan de Supercars series? Hoe vind je de nieuwe auto's rijden?
Deze serie is eigenlijk de enige reden waarom ik bij iRacing wil blijven.
Ik ben wel fan van de Supercars. Altijd al leuke auto's gevonden. De nieuwe auto's heb ik nog niet gereden.
Je moet wel even opletten wanneer je officiële races kan rijden. Buiten Australie is het niet super populair (helaas). Er zijn wel een of twee avonden waarbij je races heb in onze tijdzone. Daarvoor kan je het beste even het Supercars sub-forum voor raadplegen.

Er is ook OSR Development league die daar setups delen. Die zijn waarschijnlijk niet heel snel, maar ik vond ze meestal wel heel fijn rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:49
....
.....
Nog niet alle circuits en auto’s zijn klaar voor AI. Zie volgende link voor een overzicht van compatibel auto’s en circuits
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3706123.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
JvdS19 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:21:
[...]

Nog niet alle circuits en auto’s zijn klaar voor AI. Zie volgende link voor een overzicht van compatibel auto’s en circuits
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3706123.page
Oke duidelijk, ik dacht dat het aan mij lag. Hopelijk voegen ze die snel toe, maakt het oefenen wat makkelijker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Vanavond ook kunnen ervaren hoe het anders kan...
Eerste keer IMSA met de Audi R8 GT3 gereden.

Na 2 bochten in de eerste spint er 1 voor me, iedereen ontwijkt hem, ik heb verkeer naast me en kan geen kant op, kan niet meer remmen en jawel, ik lig zo met het dak op het asfalt. :+

Wel gewoon uitgereden maar de spanning was er natuurlijk al vanaf en dat vanaf ronde 1, bocht 2.
Uiteindelijk 13e van de 16 rijders geworden.
Gelukkig daardoor weer 0,66 safety en helaas -50 irating gehaald, gelukkig nog wel boven de 1700.

Zo zie je maar weer dat je in zo'n lange race hem wel na 2 bochten kan verliezen i.p.v. winnen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kampover op 10-06-2020 22:45 ]

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Zo, weer een lekker productieve test op Le Mans gereden, 3 stints op een set banden was wat lastig met de baan temperatuur. Erg veel slowdowns voor mij in de laatste stint.
De 20kg BOP merk je volgens mij wel, maar kan ook psychisch zijn..
Volgende keer wat meer focus en ritme weten te vinden. Ik had nu tijdens de pitstops even een pauze genomen waardoor je wat sneller uit focus raakt gok ik zo.
Morgen maar eens kijken hoe het in Braaaaasilll (lalalalalalaaaa) is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Alouwerse schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:00:
[...]

Balen kerel! Er werd best wel hard gereden af en toe. Heb een aantal keer ook echt de divebombs moeten ontwijken.
Uiteindelijk nog 10e geworden na een leuk gevecht op het einde.
Irating bijna 2.400 en sr weer B4.0.

Gaan er mensen aankomend weekend de VLN op de Nordschleife rijden trouwens?
4-uurs race. Mooie opwarmer voor langere endurance races ;)
Ach ja, van mij is mijn eigen schuld :) Zo zie je maar weer dat racen ook voor een groot deel psychologie is. Blij dat ik je race iig niet (teveel) heb verpest.

Net voor mezelf een kleine revanche in de Indy Pro. Doel was na mijn avonturen in Interlagos om uit de problemen te blijven. Ik begreep van @MaikyM dat die serie momenteel een aardige chaos is. Daarom uit de pit gestart en op een paar off-tracks na geen incidenten. Ik kan het dus nog wel O-) Dat het chaos is bleek trouwens geen woord aan gelogen, ik heb 2 mensen op de baan ingehaald en ben van plek 21 naar plek 7 gereden. Wel een heerlijke auto om te rijden!

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
Vanavond ook weer lekker getraind voor Le Mans. Het donker was redelijk nieuw (wel eerder in het donker geoefend, maar niet op Le Mans), maar voor de rest merk ik dat het na een ronde of 200 aan oefening ondertussen allemaal vooral routine is geworden. In de race moet ik straks vooral onthouden dat het niet om de snelste hotlap gaat, en dan heb ik er best veel vertrouwen in :)

Wel een beetje confronterend om @Luckeh, @TonCoronel en @Jimmy J. seconden onder mijn tijd te zien. Natuurlijk verwacht ik me niet te kunnen meten met deze heren, maar het gat was best groot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Wormaap schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 00:20:
Vanavond ook weer lekker getraind voor Le Mans. Het donker was redelijk nieuw (wel eerder in het donker geoefend, maar niet op Le Mans), maar voor de rest merk ik dat het na een ronde of 200 aan oefening ondertussen allemaal vooral routine is geworden. In de race moet ik straks vooral onthouden dat het niet om de snelste hotlap gaat, en dan heb ik er best veel vertrouwen in :)

Wel een beetje confronterend om @Luckeh, @TonCoronel en @Jimmy J. seconden onder mijn tijd te zien. Natuurlijk verwacht ik me niet te kunnen meten met deze heren, maar het gat was best groot :P
Ach, maar wij hadden tenminste disco op rechte stuk :)

Alhoewel ik minder rondes heb gereden dan jou, ging het bij mij ook voor eerst goed in Porsche op le mans, lage 3:56 ben ik blij mee :)

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Gisteren mijn eerste ILMS race van het seizoen gereden op Silverstone en durfde het nog niet aan met de Ford GTE, dus maar in BMW GTE gestapt. Nog getwijfeld om hem vol te gooien of niet. Toch maar vol van start gegaan en dat heb ik wel gemerkt de eerste stint.

De wagen lag alles en vrachtschip op de weg en ik kon geen aansluiting vinden bij de top7. Toch na mijn pitstop als 5e de baan op gekomen en uiteindelijk als p4 geëindigd. Terwijl ik eigenlijk alleen voor mijn SR reed met 3inc totaal in een uur.
Lekker resultaat in een SoF van 2.2 ingame in de GTE klasse. Dit zei Kapps tegen mij.

Maar in de LMP1 en 2 klasse lag de SoF een stuk lager, waardoor de algemene SoF naar 1700 zakte, zie ik nu bij de resultaten. Voor mijn gevoel had dit ook invloed op de iRating die ik kreeg.

Klopt dat? Of ziet iRacing de verschillende klasses apart van elkaar m.b.t. SoF? Zou wel jammer zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-06-2020 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17

Phydomir

Dennis

StealthyPeanut schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 06:59:
Klopt dat? Of ziet iRacing de verschillende klasses apart van elkaar m.b.t. SoF? Zou wel jammer zijn.
Dat is apart van elkaar. Dus als jij GTE rijdt wordt je iRating winst/verliest alleen bepaald door het GTE veld.

Als je op je profiel pagina kijkt (waar je ook je laatste 10 resultaten ziet, dan is het SoF getal wat daar staat de SoF van alleen jouw klasse. Op de resultaat pagina van de race staat dan de SoF van het hele veld incl. andere klasse.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
Is het trouwens misschien een idee om ergens vóór Le Mans een keer een kleine proefrace te doen? Dat geeft een beetje een idee van de chaos in de daadwerkelijke race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Wormaap schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:10:
Is het trouwens misschien een idee om ergens vóór Le Mans een keer een kleine proefrace te doen? Dat geeft een beetje een idee van de chaos in de daadwerkelijke race :P
Dat is zeker een idee, mocht je een langere race willen testen, komend weekend is de 6 uur van het dorpje in Frankrijk.
Misschien dat we zelf iets kunnen hosten voor volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Als je chaos wil kan ik wel even meedoen >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

45min in de nacht lijkt mij geen slechte om nog een keer te oefenen hoor.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Phydomir schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:02:
[...]

Dat is apart van elkaar. Dus als jij GTE rijdt wordt je iRating winst/verliest alleen bepaald door het GTE veld.

Als je op je profiel pagina kijkt (waar je ook je laatste 10 resultaten ziet, dan is het SoF getal wat daar staat de SoF van alleen jouw klasse. Op de resultaat pagina van de race staat dan de SoF van het hele veld incl. andere klasse.
Thanks!

Ik zie het inderdaad. Ik zou toch echt zweren dat daar vanmorgen 17xx stond als SoF op mijn overzichtspagina.... Of ik zal al wel op de resultaten pagina hebben gezeten denk ik. Ook niet echt belangrijk, was benieuwd.

Soms denk je: wat zal mijn eigen iRating zijn, waar ik op blijf hangen? Ik denk dat ik mijn plateau wel bereikt heb. Misschien nog wat rek tot de 2.5k, maar veel hoger niet. Daar kom ik serieus snelheid voor tekort ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandahans
  • Laatst online: 12-10 09:40
Pfoe, Le Mans voor het eerst zonder voorbereiding blijft lastig. Het was een korte kennismaking met jullie gisteren. Ik kreeg TeamSpeak ook niet helemaal aan de praat, of er was geen activiteit.

Ik zie jullie zondag op monza! Die track ken ik wat beter. Ik rijd nu 1.49.4 met de BMW M8. Ben benieuwd hoe dit zich verhoudt tot jullie.

Praten jullie tijdens de weekly races in practice via iracing en teamspeak? Of zit iedereen hoog in de concentratie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Blerf schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:19:
[...]

45min in de nacht lijkt mij geen slechte om nog een keer te oefenen hoor.
Misschien van de avond de nacht in rijden met tijd op 8x fast-forward ofzo. Ik weet niet of ik klaar ben voor de chaos van een nachtstart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Phusebox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:18:
[...]

Als je chaos wil kan ik wel even meedoen >:) :+
Toen ik in week 12 Le Mans in iLMS reed, was er in de eerste keer Dunlop chicane het soort chaos dat ook jij niet kan toppen :+
Nee, geen uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boozt77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
Heeft er iemand ervaring met mobiele apps voor iracing? Zoals

https://play.google.com/s...d=com.vincendev.ischedule

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

StealthyPeanut schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:21:

Soms denk je: wat zal mijn eigen iRating zijn, waar ik op blijf hangen? Ik denk dat ik mijn plateau wel bereikt heb. Misschien nog wat rek tot de 2.5k, maar veel hoger niet. Daar kom ik serieus snelheid voor tekort ben ik bang.
Zo'n plateau kan ook tijdelijk zijn. Als jij kijkt naar mijn iRating grafiek over de laaste 10 jaar zie je ook dat het in stapjes gaat. Je blijft een tijdje hangen op bijvoorbeeld 2,5K en dan ineens vind je een auto waarin het gewoon heel lekker gaat en je ineens omhoog schiet.

Ik denk dat ik nu wel redelijk op mijn max zit echter. Of ik moet echt gaan grinden. Ik merk dat ik bv in IMSA top split net te kort kom voor de echte top en dus een beetje in het middenveld blijf rijden waardoor ik de ene race wat win en de volgende wat verlies. Als ik al officiële races doe want het meeste wat ik doe zijn toch hosted leagues.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Helemaal voor in...kan dat niet op aankomende woensdag, dat is de enige dag dat ik niet kan volgende week O-)

ps. Was een mooie beuk gisteren bij het aanremmen van de Mulsanne hairpin.
Gelijk een goede oefening hoe het is om 3 stints met schade te doen. De stint met de schade verloor ik een goede 2-2,5 seconde per ronde. Na mijn optional repairs denk ik dat ik nog wel 0,5-1,5 seconde verloor in snelheid, maar de auto was goed te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Technisch vraagje. Ik moet regelmatig mijn stuur afkoppelen omdat ik geen zin heb dat mijn docenten en klasgenoten een stuur in beeld hebben :+

Maar dan moet ik daarna elke keer weer de boel instellen in iRacing. Is dat normaal of heb ik ergens een verkeerd vakje aangeklikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

ZelianGuy schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:36:
Technisch vraagje. Ik moet regelmatig mijn stuur afkoppelen omdat ik geen zin heb dat mijn docenten en klasgenoten een stuur in beeld hebben :+

Maar dan moet ik daarna elke keer weer de boel instellen in iRacing. Is dat normaal of heb ik ergens een verkeerd vakje aangeklikt?
Zorg ervoor dat je dezelfde usb porten gebruikt. en iracing pas aanzetten na het inpluggen van je stuur.

Ik heb met m'n g29 ook die problemen gehad, soms was het zelfs: inpluggen - opnieuw opstarten en dan pas iracing opstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 11-06-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
JPM85 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 09:36:
[...]

Helemaal voor in...kan dat niet op aankomende woensdag, dat is de enige dag dat ik niet kan volgende week O-)

ps. Was een mooie beuk gisteren bij het aanremmen van de Mulsanne hairpin.
Gelijk een goede oefening hoe het is om 3 stints met schade te doen. De stint met de schade verloor ik een goede 2-2,5 seconde per ronde. Na mijn optional repairs denk ik dat ik nog wel 0,5-1,5 seconde verloor in snelheid, maar de auto was goed te besturen.
Ja, sorry voor die tik :+ Ik zat teveel in hotlap-modus en wilde niet teveel tijd verliezen en'm er dus langs zetten. Op het laatste moment leek dat toch niet te gaan passen en wilde ik alsnog achter je blijven, maar toen was jij volgens mij juist aan het remmen om ruimte te maken. Da's één van de redenen dat ik in m'n vorige post schreef dat ik vooral niet in hotlap-modus moet gaan tijdens de race :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Laatst online: 27-09 17:50
Gisteren dacht ik rond een uurtje of 12:40, laat ik gewoon eens in IMSA (GTE) springen zonder verder een practice rondje te hebben gereden. Vorig seizoen wel wat ILMS gedaan op interlagos maar had geen hoge verwachtingen.

Tot mijn verbazing was ik als nummer 1 geseed in de middelste split (https://members.iracing.c...id=32879693&custid=342991). Zoals het zeer koud zonder oefening betaamt uiteraard mijn kwalificatie vernaggeld (eerste ronde was bar en bar slecht en de tweede pakte ik in de Senna Esses een off-track). 13e tot gevolg. Ik was helemaal klaar voor crashes in de esses, maar wonderbaarlijk genoeg lukte het me om alle rotzooi te ontwijken. Ik zat ergens op plaats 7 geloof ik en reed daarna rustig door, kon de aansluiting met personen voor me niet echt vinden (zat niet echt lekker in de flow qua rondetijden). Erg veel incidenten op de baan die ik ternauwernood kon ontwijken, met als hoogtepunt een ferrari die midden op de racelijn in bocht 4-5 horizontaal staat, ik besluit de binnenkant te pakken. Ik heb me gecommitteerd en kan geen kant op als hij gas geeft, ik dacht: race over, maar wonder boven wonder geen contact! Inmiddels rijd ik 4e, wat gt3's ingehaald te hebben tijd voor een pitstop. Na wat rondjes te hebben gedraaid roept crew chief: You're leading. Blijkt de leider tot dan (Childs) banden te hebben genomen. Nog een paar spannende momenten of ik de kerel achter me kon houden, maar dat lukte. Gevolg: mijn eerste GTE winst! Hoewel het een beetje een cadeautje was en ik eigenlijk niet on pace was, erg tevreden mee.

Het breekt bovendien een beetje de tendens van de start in GTE. Zeker op Spa was dat een drama vrijwel altijd betrokken bij incidenten, een aantal avoidable en een aantal zeker ook niet (ik zat als één van de autos in deze bijvoorbeeld YouTube: YouTube (de zilvere porsche die vol de ford de lucht instuurt). Dat markeerde een vrij groot dieptepunt waarin ik in de 12h van Suzuka en de diverse 6 uur races crashte en het verneukte voor mijn teammaat. Dat wijzigde ook mijn aanpak een beetje. Door wat 'soul searching' heb ik maar gewoon besloten dat die cijfertjes me eigenlijk niet meer zoveel moeten uitmaken, Zowel Safety Rating (A class en boven B doe ik geen races) als irating boeit me niet zo, zolang ik maar mooie races heb en die zijn overal op iedere rating te vinden. Voor een mooi gevecht tussen mij en m'n teammaat op silverstone van de week (YouTube: One lap of Silverstone battle

Ik zou graag meedoen aan de GoT-races, maar denk dat dit tijdtechnisch even lastig is. Mijn schema voor 'nomale' races zit vol: 8/8 (of is het 9 dit seizoen) ILMS, 4 ELMS en 12 uur van Silverstone en Barcelona. Maar wellicht kom ik langs op één van de oefenavonden zoals gister voor Le Mans. Dat leek me best een aardig idee in aanloop naar zaterdag.

TL;DR: IMSA GTE Interlagos gewonnen door geluk en 'hoe ging ik om met tegenslag'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justnoiz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
goeiemorgen,

ik ben sinds begin deze week begonnen met iracing en heb net mijn D license gehaald.
Nu zou ik graag verder gaan met de BMW M4 GT4 maar moet dus een aantal zaken kopen.

Is er ergens een functionaliteit dat je alles voor deze serie kan kopen of moet je ze altijd allemaal apart kopen?

Ik ben sowieso van plan om nog verder te gaan in de license tot ik vrs sprint series/imsa races kan rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Justnoiz schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:10:
goeiemorgen,

ik ben sinds begin deze week begonnen met iracing en heb net mijn D license gehaald.
Nu zou ik graag verder gaan met de BMW M4 GT4 maar moet dus een aantal zaken kopen.

Is er ergens een functionaliteit dat je alles voor deze serie kan kopen of moet je ze altijd allemaal apart kopen?

Ik ben sowieso van plan om nog verder te gaan in de license tot ik vrs sprint series/imsa races kan rijden.
Ik zat fout!

[ Voor 13% gewijzigd door ZelianGuy op 11-06-2020 10:14 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wormaap
goeiemorgen,

Als je op de website gaat naar Find Official Races --> Current Series, dan vind je daar alle huidige series. Als je daar de serie die je wil rijden openklikt is er een 'Add all to cart'-knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevokay
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-07 13:12
goeiemorgen,

je kunt de autos testen op testdrive.iracing.com ....scheelt je een hoop investeren, dan koop je alleen die auto's die je wilt hebben...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Laatst online: 27-09 17:50
Stevokay schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:49:
[...]

je kunt de autos testen op testdrive.iracing.com ....scheelt je een hoop investeren, dan koop je alleen die auto's die je wilt hebben...
Dat is alleen tijdens lang(er) onderhoud en volgens mij zitten daar de nieuwste auto's vaak nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevokay
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-07 13:12
DakuGosuto schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:52:
[...]

Dat is alleen tijdens lang(er) onderhoud en volgens mij zitten daar de nieuwste auto's vaak nog niet in.
klopt...maar afgelopen week werkte het :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Juliankarssies schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:02:
[Afbeelding]

Net een race simulatie imsa gedaan, had inderdaad de laatste rondes weinig turn in in de 2 langzame rechter bochten (blokkeer er wel heel makkelijk op 10 % remmen).

Hebben meer mensen hier last van of moet er gewoon meer lucht in de band om de slijtage te voorkomen?
Rij in de ferrari gte
Is het trouwens ook normaal om z'n groot slijtage verschil te hebben tussen de binnenkant en buitenkant van je banden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
Juliankarssies schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:10:
[...]

Is het trouwens ook normaal om z'n groot slijtage verschil te hebben tussen de binnenkant en buitenkant van je banden?
Heb je vaak last van lockup gehad in je rechterbanden? Over het algemeen heeft de Ferrari GTE wel veel snel last van lockup aan de rechterbanden op Interlagos heb ik gemerkt. Heel voorzichtig remmen hielp me hier wel bij maar kan niet zeggen dat het nooit voor komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Juliankarssies schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:10:
[...]

Dat was in ieder geval nooit zo, maar aangezien het bandenmodel nu constant wordt door ontwikkeld kunnen daar wel grotere verschillen in zitten. Maar na 45 minuten zouden je banden nooit al op 25% moeten zitten. Dat is echt extreem veel slijtage in zo'n korte periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Vraagje over de geluidsinstellingen van iRacing. Meen te herinneren dat @JoepW aangaf dat hij alles had terug geschroefd behalve het geluid van de banden.

Ik heb eigenlijk enkel iRacing (veel) lager gezet in windows zodat ik TeamSpeak en crewchief kan verstaan. Ben wel benieuwd hoe anderen hier de instellingen hebben staan.

Moet overigens ook even in mijn video graphics duiken, heb vrijwel alles op max staan maar het max aantal auto's maar op 20. Daar moet ik dus nog het nodige optimaliseren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dozo71
Ja ik gebruik IR forum, iRacemate en iSchedule. Dit zijn vooral schedulers en forumreaders. Heb ook wel de HUD en dashboards gebruikt en ze werken best goed maar met VR geen nut meer voor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beltoni schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:51:
Vraagje over de geluidsinstellingen van iRacing. Meen te herinneren dat @JoepW aangaf dat hij alles had terug geschroefd behalve het geluid van de banden.

Ik heb eigenlijk enkel iRacing (veel) lager gezet in windows zodat ik TeamSpeak en crewchief kan verstaan. Ben wel benieuwd hoe anderen hier de instellingen hebben staan.

Moet overigens ook even in mijn video graphics duiken, heb vrijwel alles op max staan maar het max aantal auto's maar op 20. Daar moet ik dus nog het nodige optimaliseren.
Klopt wat je zegt. En tegenwoordig kan je het totale geluid van iRacing in iRacing zelf instellen met een slider in de options tab. Nu moeten ze dat nog per auto implementeren vind ik en een keybind mogelijk maken om dat tijdens het rijden te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:24
Wormaap schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:13:
[...]

Als je op de website gaat naar Find Official Races --> Current Series, dan vind je daar alle huidige series. Als je daar de serie die je wil rijden openklikt is er een 'Add all to cart'-knop :)
Gisteren een kwartier naar gezocht! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Beltoni schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:51:

Heb zelf nooit aan CrewChief of iRacing's geluid gezeten (wel TeamSpeak binnen het programma wat harder gezet) omdat alles standaard best goed klonk :)

Alleen dat xAudio2 vind ik een tegenvaller. Ik hoor wel dat er meer detail en richting in zit, maar het volume gaat alle kanten op en kerbstones klinken vaak als een kapotte subwoofer. Heb het 4x een kans gegeven, maar zit nu toch maar weer gewoon op DirectSound.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 17:08
Jimmy J. schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:59:
[...]
Heb zelf nooit aan CrewChief of iRacing's geluid gezeten (wel TeamSpeak binnen het programma wat harder gezet) omdat alles standaard best goed klonk :)

Alleen dat xAudio2 vind ik een tegenvaller. Ik hoor wel dat er meer detail en richting in zit, maar het volume gaat alle kanten op en kerbstones klinken vaak als een kapotte subwoofer. Heb het 4x een kans gegeven, maar zit nu toch maar weer gewoon op DirectSound.
Ik hoor geen verschil.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik aan een kant zo goed als doof ben :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
JoepW schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:37:
[...]

Klopt wat je zegt. En tegenwoordig kan je het totale geluid van iRacing in iRacing zelf instellen met een slider in de options tab. Nu moeten ze dat nog per auto implementeren vind ik en een keybind mogelijk maken om dat tijdens het rijden te doen.
Vooral die keybind graag. Dat ze dat niet zelf kunnen bedenken is toch wel een hele dikke fail.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
Jimmy J. schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:59:
[...]

Ik vind die xAudio2 wel een verbetering maar het meeste verschil zit hem volgens mij in het 3rd person view geluid in de replay. Had zelf geen last van rare crackles als je over de kerbs gaat al weet ik dat dat wel een klacht bij meerdere mensen is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

Dit is ook nog maar fase 1 van de Xaudio2 implementatie. Wat ze nu gedaan hebben is alleen de sound engine veranderd, en soms hoor je dan betere/mooiere dingen omdat de oude engine allang aan z'n limiet zat, maar ik verwacht de komende builds veel updates aan het geluid van de auto's.

Ik hoor wel degelijk verschil, ik had vaak een soort bijgeluid als de auto's in toeren klommen en helemaal als er andere auto's in de buurt zaten klonk het als een soort halve echo/doppler effect, dat is compleet weg. Ook de pops en bangs van sommige auto's klinken een stuk beter.

Ook ik heb Tyres op maximaal staan en zaken zoals engine/crashes/etc op -6dB.

[ Voor 39% gewijzigd door Arfman op 11-06-2020 13:22 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
GiggySmalls schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:17:
[...]

Heb je vaak last van lockup gehad in je rechterbanden? Over het algemeen heeft de Ferrari GTE wel veel snel last van lockup aan de rechterbanden op Interlagos heb ik gemerkt. Heel voorzichtig remmen hielp me hier wel bij maar kan niet zeggen dat het nooit voor komt.
Ik heb het voornamelijk in de 2 rechter bochten achterop t circuit maar als ik de rem maar aantik blokkeert t rechter voorwiel al. Had dit ook maandag avond tijdens de wedstrijd maar toen ik de rembalans naar achteren had gezet vloog ik achterwaarts door bocht 4 tot 3 keer toe.

Heb verder alleen de vleugel, tc, rembalans en bandendruk aangepast uit de baseline setup.
Verder is 100 graden ook niet overdreven warm toch?

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPM85
Juliankarssies schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:34:
[...]

Ik heb het voornamelijk in de 2 rechter bochten achterop t circuit maar als ik de rem maar aantik blokkeert t rechter voorwiel al. Had dit ook maandag avond tijdens de wedstrijd maar toen ik de rembalans naar achteren had gezet vloog ik achterwaarts door bocht 4 tot 3 keer toe.

Heb verder alleen de vleugel, tc, rembalans en bandendruk aangepast uit de baseline setup.
Verder is 100 graden ook niet overdreven warm toch?
Die bochten moet je eerder aanremmen dan je denkt, juist doordat hard remmen de boel blokkeert en je hierdoor je banden slecht worden. Blokkeren van banden betekend gewoon veel leven eruit halen, hoe vaker je dit doet, hoe slechter ze worden = hoe meer je blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Je zou haast denken dat het opzet is... rem los en ertegenaan laten rollen.

[ Voor 11% gewijzigd door MartijnA3 op 11-06-2020 14:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 10:42

Arfman

Drome!

Inderdaad, maar offtopic, wat is er met dat geluid :? Klinkt voor geen meter lol

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Arfman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:29:
Inderdaad, maar offtopic, wat is er met dat geluid :? Klinkt voor geen meter lol
Volgens mij een kat vast bij het rechter achterwiel :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zal me hier ook maar eens voorstellen, gisteren geregistreerd op GoT-Racing.

Tegen de 40 (auw) en uit het Westen van het land, de afgelopen jaren een gezellige sloot geld stukgegooid aan een simulator (DD2, P1-X, Sprints, DBOX (in onderdelen)) en heb een ontzettende haat/liefde-verhouding met iRacing. iRacing is voor mij eigenlijk de enige sim waarbij ik met grote regelmaat langs/over/door/tussen de baan stuiter, waar remmen te pas en te onpas blokkeren, waar onder- en overstuur uit het niets lijken te komen. Tegelijkertijd zijn er ook ettelijke pluspunten op te noemen.

Wat betreft het gestuiter, dat kan zo ongeveer alleen aan mij liggen :+ , dus ik dacht ik moet gewoon ook maar eens online gaan racen om van anderen te leren. Ik rij nu voornamelijk practicerondjes op veel verschillende banen en in veel verschillende auto's, leuk maar sneller word je er niet van.

Tips om iRacing FFB op het niveau RF2 te krijgen zijn meer dan welkom, ik ga proberen wat aan te sluiten bij raceavondjes binnenkort. Er start hier binnen enkele weken een verbouwing, dus tijd is wat krapjes.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Arfman schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:29:
Dat is het geluid dat je hoort in een replay als een tegenstander niet de beste verbinding had volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnA3 op 11-06-2020 15:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb er maar eens een mailtje aan Support aan besteed om aan te vragen om de overal sound slider in iRacing ten eerste per auto te laten gelden en ten tweede er een key bind voor in het leven te roepen.
------> Geduld modus voor de komende 5 jaar opgestart, maar het zal er wel een keer komen <-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JoepW schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:29:
Ik heb er maar eens een mailtje aan Support aan besteed om aan te vragen om de overal sound slider in iRacing ten eerste per auto te laten gelden en ten tweede er een key bind voor in het leven te roepen.
------> Geduld modus voor de komende 5 jaar opgestart, maar het zal er wel een keer komen <-----
Misschien hier ook even wat spammen :)
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3741906.page

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 292 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies