Zo, dat was een drukke avond. Ik ben tot de vaststelling gekomen dat de Indy Pro en de Radical mooi op elkaar aansluiten. De Indy Pro 2000 race begint op de even uren, en is vijf minuten voor de Radical race begint op de oneven uren klaar. De Radical race eindigt 20 minuten voor de volgende Indy Pro race.
Heb er vier races opzitten, met wisselend succes:
Race 1 - Indy Pro - ik haalde iemand in in ronde 3, zuiver inhaalmanoeuvre, maar ik kreeg bij het ingaan van de volgende bocht een tikje van hem en ik ging rond. Na de 6 minuten repair voelde de auto niet 100% lekker meer, 12 inc. was eigenlijk wat veel.
Race 2 - Radical - Bewust vanuit pitlane gestart omdat ik nog maar net uit de Indy Pro kwam. Een stop & go wegens te snel in de pitlane, maar voor de rest een cleane race, 3 inc.
Race 3 - Indy Pro - ik raakte de server niet in, een reboot later stond ik als 17de in de pitlane met anderhalve ronde achterstand. Na twee ronden was ik alweer negende en na een eenzame race met 5 inc. eindigde ik zesde.
Race 4 - Radical - Voorzichtig bij de start maar toch vol op een auto geknald. Typische start situaties: één iemand komt niet goed weg, auto er achter wil er langs, ziet niet (of heeft niet door) dat er al iemand zit, en zo nemen ze anderen mee. Auto die in de vangrail is gegaan rijdt zonder nadenken de baan op en ik kon geen kant meer uit. Repair uitgezeten en toch uitgereden (wel maar 50% afstand, maar ook slechts 1 inc. punt extra na de 4x bij de start.
Zo, nu ga ik even op de bank liggen