iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
haha die humor die SOON klok :p TOP

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Niellie41 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:05:
[video]
Het zou pas een goede grap zijn als het dan ook echt dit jaar komt.
SnoopadogVision 8)7 |:( ;w _/-\o_ :*) :*) :*)

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Arfman schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:07:
Gevaarlijke grap van iRacing :D Er zijn mensen die er al jaren om zeuren, die gaan hier niet om lachen vrees ik :P

Wel geniaal hoe die iRacing engineer met een vergrootglas naar dat zand kijkt _O-
Juist dat samen met het feit dat hij later ook nog wat in z'n mond steekt is net te veel.
Als je dat weglaat (en als Steve gewoon z'n gezicht in de plooi kon houden) had je veel meer kwade lui gehad })

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Ik denk eigenlijk dat het een meta-1-april is.
Dirt komt echt binnenkort, je announced het alleen op 1 april met een video van een dev die zand loopt te happen. Iedereen denk; damn you en je 1 april. Vervolgens release je in S4.

Het is mij allemaal net te goed in elkaar gezet. Laser scan van zo'n dirt late model, video's on-site bij een dirt track. Hoop moeite voor een prank.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 22:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Echt weer super april fools ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
gtrNL schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:46:
Ik denk eigenlijk dat het een meta-1-april is.
Dirt komt echt binnenkort, je announced het alleen op 1 april met een video van een dev die zand loopt te happen. Iedereen denk; damn you en je 1 april. Vervolgens release je in S4.

Het is mij allemaal net te goed in elkaar gezet. Laser scan van zo'n dirt late model, video's on-site bij een dirt track. Hoop moeite voor een prank.
Waarom denk je dat de patch van deze week een paar keer is uitgesteld :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Net als Danny denk ik dat het geen 1 april grap is of 1 april-ception. Dirt gaat er echt aan komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 01-04-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Het is dus wel echt!

https://twitter.com/iRacingMyers

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Coming in 2016 ... wie zou daar nu intrappen :P

Coming in 2017, ja dan had ik het misschien nog geloofd ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

idd het komt er uiteindelijk wel maar ze kunnen nog maar net rubbere streepjes trekken ;) we zullen eerst nog wel regen krijgen ook. en ook dat zal nog jaren duren.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Ik hoop dat je de komende 5 races in de eerste bocht crashed! :( :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Phydomir schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:52:
[...]

Ik hoop dat je de komende 5 races in de eerste bocht crashed! :( :+
Inderdaad! :( :(

:P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick kent z'n klassiekers. Rick rollen bestaat al heel wat jaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

dudes, kost een dallarah race die je al in rookie kon doen SF of IR punten? of is dat free to go zonder ratring schade?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zojuist een fijne race gehad met de FR2.0 op Phillip Island.

Gekwalificeerd als 19e van de 26. Offtrack in de laatste bocht voor S/F in mijn eerste flying lap zorgde ervoor dat ik dus 2 laps meteen weggooide.

Start was chaotisch en hectisch. Iedereen kwam ongeschonden door T1 wonderwel maar het was dringen geblazen. Eerste ronden bezig om in een ritme te komen toen ik in de gaten had dat de 3 mensen voor me mij flink ophielden. In ronde 4 en 5 er voorbij kunnen steken met een bijna 3 wide actie en een betere lijn kiezen. Daarna vast komen te zitten achter Jose Cerpa die net zo snel/langzaam was als ik. Echter waren er nog wat spins/crashes voor me dus uiteindelijk als 9e over de finish gekomen. 35 iR erbij en dankzij een incloze race +0.23SR, wat ook wel weer lekker is. Helaas is het opnemen met OBS mislukt dus geen filmpje erbij deze keer ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Leuke races zijn dat Arfman, waar je steeds in gevecht bent, maar toch geen inc's hebt en een goed resultaat haalt.

Over goed resultaat gesproken. Arjan de Vreede (Scr33x0r) heeft de apex racing formula renault race gewonnen. Voor iemand als maarten van loozenoord.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Blergh, qualy voor de FR 2K cup, tweede rondje zat ik 0.3 onder m'n tijd (banden nog niet warm in rondje 1) terwijl er iemand connect midden in een bocht, stotter en weg rondje. Probleem is dus nog steeds niet opgelost, top... :(

Precies wat ik al verwacht had bij een qualy sessie van een hele dag waarbij mensen midden in de sessie gaan joinen, maar goed hoe veel pech moet je hebben dat het net in je snelle rondje gebeurt in een sessie van 20+ uur?.......

Hoop dat m'n eerste rondje snel genoeg was, 27.0 is wel ok maar kon echt sneller en ik ben bang dat het niet genoeg is voor de top split.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Balen Nick! Ik heb eigenlijk geen last meer van dat gestotter als iemand connect, die affinity fix verhielp dat en met de nieuwe patch draai ik die niet meer maar is het nog steeds geen probleem.

En congrats scr33x0r, dat is een hele puike prestatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
Zojuist crasht iRacing midden in m'n race :( . Ik hoor m'n auto zo de muur in knallen terwijl er in mn beeld staat dat er een toepassing fout is. Einde race..

Kan ik ook ergens zien waar dat aan ligt of zijn er problemen bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ik neem aan dat er een specifieke foutmelding bij stond? Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet naar hebt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik neem aan dat je Particles op Low hebt staan? Zo nee, doe dat meteen, er zit een bug in iRacing dat als je Particles op MEdium of High hebt staan ,hij soms crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Gait schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:08:
Zojuist crasht iRacing midden in m'n race :( . Ik hoor m'n auto zo de muur in knallen terwijl er in mn beeld staat dat er een toepassing fout is. Einde race..

Kan ik ook ergens zien waar dat aan ligt of zijn er problemen bekend?
De memory error toevallig?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Het leek me zo,n leuke track philip isle maar het is niet mijn ding! nee ik w8 wel op monza a.s week.
Hoe zit het met die broadcast races bij iracing.com die je kan kijken gedurende het weekend etc?
Dit is mij nog erg onduidelijk ? kan je hier aan meededelen of zijn dit alleen invited races ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:49:
Het leek me zo,n leuke track philip isle maar het is niet mijn ding! nee ik w8 wel op monza a.s week.
Hoe zit het met die broadcast races bij iracing.com die je kan kijken gedurende het weekend etc?
Dit is mij nog erg onduidelijk ? kan je hier aan meededelen of zijn dit alleen invited races ?
Dat zijn de top splits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Leuk dat filmpje maar kom dan eerst maar op met een echte grindbak :')

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Straks om 16:10 is het weer tijd voor de volgende WCS race op Road America

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Red Baron schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:40:
Straks om 16:10 is het weer tijd voor de volgende WCS race op Road America

[video]
Nice !!! is dat met mclaren serie of ander?
Ik mis trouwens bij road america bij een bep bocht een klein stukje gras texture, hoe kan ik dit fixxen ?
Kan ik een map deleten die hij vervolgens weer opnieuw kan downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ik heb me zojuist toch een stomme fout gemaakt. Nog 15 ronden te gaan bij de Nascar iracing Series op Matinsville en ik lig op een mooie 3de plaats. na een green flag run van 130 laps incl. 1 pitstop (nog nooit gehad op Martinsville, en zal waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren) maak ik me toch de meest stomme fout door per ongeluk te downshiften naar zijn 3 ipv gewoon in zijn 4 te blijven zoals het hoort. :+

Mooiste is nog wel dat ik op dat moment net ben ingehaald voor de 2de plaats in de race, met als gevolg dat ik door mijn downshift eerst de nr. 2 in zijn zijkant raak en vervolgens de muur. Gelukkig had hij niet veel schade, ik helaas wel. Ondanks de schade nog wel 7de kunnen worden, maar het had gewoon mijn beste resultaat ooit kunnen zijn bij de zaterdagochtend race. Zo zonde.... |:(

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=16411845

Verder trouwens wel een ontzettend leuke race gehad. Als iedereen elkaar wat ruimte geeft op Martinsville kun je er toch wel leuk racen ben ik achter gekomen :P

[ Voor 4% gewijzigd door BobvK op 02-04-2016 16:03 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Inderdaad super leuke race. Lange run op Martinsville is toch echt een stuk leuker dan iedere keer een sprint naar de eerste bocht en vervolgens een caution :)

Je verdiende inderdaad meer dan een p7, volgens mij heb je het meerendeel van de race in de top 5 gereden d:)b

Ik heb het zelf verpest bij de pitstop. Net een meter te vroeg op het gas waardoor ik een speeding in pitlane kreeg, met een 15s stop and hold penalty tot gevolg. Lig je meteen 2 rondes achter :F

Snelheid was goed maar door eigen toedoen een leadlap top8 finish weggegooid. Maar ik ga met een positief gevoel weg bij Martinsville :)

Woensdag avond Texas oOo

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
knightvision schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:48:
[...]

Nice !!! is dat met mclaren serie of ander?
Ik mis trouwens bij road america bij een bep bocht een klein stukje gras texture, hoe kan ik dit fixxen ?
Kan ik een map deleten die hij vervolgens weer opnieuw kan downloaden ?
De WCS serie met de F1 inderdaad.
Die missing texture heb ik ook dus dat lijken ze met de patch verneukt te hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

aha ok ! nouja ziet er echt niet uit zeg! zoizo vergeleken met project cars road america. ;(
Haha net een oude gitaar versterker uitelkaar gehaald en de boks in me raceseat verwerkt en aangesloten op me subwoofer. Voor een eigen verzonnen ding voelt het erg goed aan ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vanavond de eerste race van de Formula Renault 2K World Cup :)

Qualy was echt ontzettend close met de hele eerste split van 50 man binnen 0.6s. Mijn tijd was gelukkig net goed genoeg voor P45, maar als ik mijn beste tijd had gematched was ik 2 tienden sneller en was het ergens tussen P12 en P18 geweest.

http://fr.2kworldcup.com/result/1355#QualifyingResults

Lekker bijna achteraan starten dus, hoop dat het geen puinhoop wordt in T1/2..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
NickThissen schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:45:

Qualy was echt ontzettend close met de hele eerste split van 50 man binnen 0.6s. Mijn tijd was gelukkig net goed genoeg voor P45, maar als ik mijn beste tijd had gematched was ik 2 tienden sneller en was het ergens tussen P12 en P18 geweest.

Hoe laat is de broadcast?

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
wat een schijtbaan is PI ook. Kom er echt al heel de week niet rond lol

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Gisteravond nog twee races gereden met de skip op Brands Hatch.
Velden zijn een stuk sterker in het weekend :+ .

Eerste race (sof 2323) was niet zo heel bijzonder op zich, als 7e gekwalificeerd en als 7e gefinished.
Wat dan wel weer leuk was (en leerzaam) waren de gevechten in ons groepje waar we streden voor positie 6 t/m 9.
Dit was zo'n beetje de hele tweede helft van de race, veel positie wisselingen maar wel erg fair en clean allemaal.
Na de race gingen de complimenten hiervoor ook over en weer d:)b .
Resultaat: +83 kampioenschapspunten, +45 IR

Tweede race (sof 2442) vond ik persoonlijker wat spannender.
Wel als 10e gekwalificeerd, maar als 5e gefinished :) .
Goede start gehad, kon gelijk paar posities pakken omdat er een aantal moeizaam weg kwamen.
Tijdje als nummer 7 rond gereden terwijl voor mij de nodige gevechten waren.
Dit ging dus een keer mis, op naar plek 6.
Nu kwam ik dus klem te zitten achter de nummers 4 en 5, welke continu met elkaar in gevecht waren en werkelijk de hele breedte van de track gebruikten.
Ik was sneller maar kon er echt nergens voorbij komen... en zag de nummer 7 naderen :/
Uiteindelijk maakte ze in de laatste ronde en een na laatste bocht een foutje waar ik van kon profiteren, plek 5.
Met nog 1 bocht te gaan had nummer 7 ook aansluiting gevonden maar daar bleef het bij.
Resultaat: +107 kampioenschapspunten, +72 IR

Conclusie: leuke close combat races gehad welke fair werden uitgevochten, had hier nog weinig ervaring mee en mijn IR boven de 1700 gekregen 8)
Niet slecht voor een n00b :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Deze ochtend een pak SR verloren door hardware problemen.

In de eerste bocht van de FR2.0 race een 4x opgelopen omdat ze voor me niet zij aan zij de eerste bocht door konden komen. Licht contact voor me dus kon gewoon doorrijden.

En dan in de derde ronde een complete vastloper van de PC. Rebooten resulteerde in piep piep piep. :(

Heb beide geheugenreepjes eruit gehaald, schoongemaakt, stof uit de slots geblazen en nu draait de PC weer. Heb wel nog niet opnieuw geracet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:45:

Nice ! das mijn streven ook in de toekomst om op een broadcast race te mogen rijden in Formula!
Maar ik heb het spel pas een paar weekjes en zit nu op 2 punten verschil voor de A classe license!
Maar wat anders nick, met trading paint als ik nu naar me paints folder kijk is die inmiddels al 10 GIGAbyte ?! Hoe kan ik dit veranderen ? Want ik neem aan dat dit alleen maar groter wordt?
Ik zag de optie delete liverys na stoppen met iracing ofzoiets maar dat is ook niet handig of wel ?

[ Voor 4% gewijzigd door knightvision op 03-04-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Racen in een race met broadcast is makkelijker dan je denkt. :P
Stap 1: Organiseer een eigen competitie, waar je zelf ook rijdt
Stap 2: Huur een van de broadcast teams in (Racespot, GSRC of iemand anders).
Stap 3: ????
Stap 4: Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
The_FrankO schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:33:
Inderdaad super leuke race. Lange run op Martinsville is toch echt een stuk leuker dan iedere keer een sprint naar de eerste bocht en vervolgens een caution :)
Ik zie dat je op de eerste rij zat voor mijn fail actie @ 1.20.40 :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Is er al sprake van het nieuwe dash voor NASCAR wagens in iRacing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
BobvK schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:45:
[...]

Ik zie dat je op de eerste rij zat voor mijn fail actie @ 1.20.40 :+

[video]
dat momentje @1:21:50 tijdens de caution is ook wel lullig voor frank!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Morgen gaan we met de Formula Renault 2 heats rijden op Donnington. Hier alvast een rondje.... Kan een stuk sneller, maar het gaat om de indruk. Het is een leuke combi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Had graag meegedaan maar die baan heb ik nog niet. In 3 weken tijd heb ik nu al denk ik 230 piek uitgegeven aan iracing. ;( eerst maar eens fixeren op de formula digital racing contest.
Pak ik de GoT formula races later wel een keer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nickkoole schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:34:
[...]

dat momentje @1:21:50 tijdens de caution is ook wel lullig voor frank!
Ach, een Martinsville race zonder 4x is geen race. Persoon die het veroorzaakte kun je normaal prima mee racen dus no harm :)
Wat wel lullig was, dat er bij de wave around niet direct weggereden werd. Ik knal bijna boven op de persoon voor me. En de wave around binnen 4 rondjes verloren en zelfs posities verloren. Een wave around op Martinsville werkt niet :/

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
JoepW schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:54:
Morgen gaan we met de Formula Renault 2 heats rijden op Donnington. Hier alvast een rondje.... Kan een stuk sneller, maar het gaat om de indruk. Het is een leuke combi!
Nice, de Renault staat toch nog op de verlanglijst ( zoals zoveel :+ ).
Denk dat we vandaag de portemonnee maar weer eens lief aan gaan kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik zal m'n portemonnee ook weer moeten gaan aankijken. Volgende week is de Skip op Road Atlanta maar heb die baan nog niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gewoon "de Joep" doen :+

Store, select all, buy, confirm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:46:
Gewoon "de Joep" doen :+

Store, select all, buy, confirm.
And don't tell the wife and very important FORGET! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
De portemonnee stemde gewoon keurig in met de aankoop ;)

Dadelijk maar eens kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Scheelt dat the wife nooit op de creditcard rekening kijkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:08
Beetje vreemde reacties, ik werk zelf voor mijn geld, no need for wife approval 8)7

en euu..
A3aaN79 schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:31:
Gisteravond nog twee races gereden met de skip op Brands Hatch.
Velden zijn een stuk sterker in het weekend :+ .

Eerste race (sof 2323) was niet zo heel bijzonder op zich, als 7e gekwalificeerd en als 7e gefinished.
Wat dan wel weer leuk was (en leerzaam) waren de gevechten in ons groepje waar we streden voor positie 6 t/m 9.
Dit was zo'n beetje de hele tweede helft van de race, veel positie wisselingen maar wel erg fair en clean allemaal.
Na de race gingen de complimenten hiervoor ook over en weer d:)b .
Resultaat: +83 kampioenschapspunten, +45 IR

Tweede race (sof 2442) vond ik persoonlijker wat spannender.
Wel als 10e gekwalificeerd, maar als 5e gefinished :) .
Goede start gehad, kon gelijk paar posities pakken omdat er een aantal moeizaam weg kwamen.
Tijdje als nummer 7 rond gereden terwijl voor mij de nodige gevechten waren.
Dit ging dus een keer mis, op naar plek 6.
Nu kwam ik dus klem te zitten achter de nummers 4 en 5, welke continu met elkaar in gevecht waren en werkelijk de hele breedte van de track gebruikten.
Ik was sneller maar kon er echt nergens voorbij komen... en zag de nummer 7 naderen :/
Uiteindelijk maakte ze in de laatste ronde en een na laatste bocht een foutje waar ik van kon profiteren, plek 5.
Met nog 1 bocht te gaan had nummer 7 ook aansluiting gevonden maar daar bleef het bij.
Resultaat: +107 kampioenschapspunten, +72 IR

Conclusie: leuke close combat races gehad welke fair werden uitgevochten, had hier nog weinig ervaring mee en mijn IR boven de 1700 gekregen 8)
Niet slecht voor een n00b :+
Goed bezig d:)b

[ Voor 91% gewijzigd door A1AD op 03-04-2016 20:56 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
A1AD schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:55:
Beetje vreemde reacties, ik werk zelf voor mijn geld, no need for wife approval 8)7
Indeed ;)
De portemonnee aankijken was geheel niet serieus bedoeld eerlijk gezegd :P
Dank u :)

Wat voor tijd kan ik me op gaan richten met die FR op Donnington??
Net even wat ronden aan het sturen geweest, elke ronde weer sneller en sneller,zit nu in de 1:31-erss

Edit: zie net dat ik de verkeerde configuratie rij 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door A3aaN79 op 03-04-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoe kom je eigenlijk in zo'n World Cup terecht? Wordt je daar voor uitgekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Rivanov schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:06:
Hoe kom je eigenlijk in zo'n World Cup terecht? Wordt je daar voor uitgekozen?
Irating boven de 2000 een bedrag betalen, en daarna nog goed qualificeren en dan kom je misschien in de broadcast

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

een bedrag betalen ? waarom dat ? wat is dit voor ongein !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
tis een simulator he geen game, f1 moet je toch ook betalen voor zitje ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

het is een sim, maar het is toch echt een game. Anders kom je van een ander planeet.
Dit is weer 1 van de miljoenen voorbeelden dat de hele wereld om geld draait !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
knightvision schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:36:
Er wordt volgens mij prijzengeld aan het einde van het seizoen betaald. Wat denk je wat een broadcast kost, dat is ook niet gratis.
De winnaar van afgelopen seizoen skip2k heeft een racedag met een echte skip barber gewonnen.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:36:
Voor de GES en de NES wordt ook betaald.... Kostendekkend, maar het kost klauwen met geld zo'n serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo dat was een prima race denk ik :D Eigenlijk geen enkele fout gemaakt, geen enkel incje, en van P40 naar P17 gereden. Voor m'n stop wat tijd verloren op iemand die wat aan het blinken was en ook nog ging verdedigen in T1 ipv gewoon de plek opgeven en het rondje erna terug draften; dus maar rondje of 2 eerder gepit dan gepland (maar lang niet de enige bleek) en daarna was ik van hem af. Daarna kwam ik helaas net niet in de draft van P16 voor me, steeds op 1-1.5 s en je moet toch echt 0.6-0.8 zitten voor de draft. Het kon gewoon niet sneller meer.

Heel veel geluk gehad in het begin eerste ronde T2, ik had maar 15 auto's aan en er stonden er blijkbaar meer dan 15 stil want ik zag auto's links en rechts ineens dwars op de baan verschijnen. Kwam er gelukkig zonder contact door maar dat had ook meteen einde kunnen zijn. Toch maar wat meer auto's aan zetten.
knightvision schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:42:
het is een sim, maar het is toch echt een game. Anders kom je van een ander planeet.
Dit is weer 1 van de miljoenen voorbeelden dat de hele wereld om geld draait !
Haha, beetje overdreven niet?

Het kost allemaal heel veel tijd en ook geld om zo'n toernooi op te zetten. Vooral met een broadcast, die mensen zitten daar natuurlijk ook niet voor hun lol uren lang te praten. En er worden prijzen uitgegeven aan het eind. Het is niet zo gek om entree geld te vragen voor een groot toernooi, dat doen wij zelf met de GES ook.

Meestal verdient de organisatie er helemaal niks aan, vaak betalen ze zelfs nog een deel uit eigen zak (of donaties) en dat is in dit geval ook zo. Het kost 25$ voor een heel seizoen (bijna een jaar lang) dus dat valt ook wel weer mee. Als je er niet voor wil betalen; er zijn meer dan genoeg gratis opties :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

ok ok dat valt wel mee inderdaad! het spijt me heren voor deze kritische noot ! p.s nick hoe zit het nou met mijn vraag betreft tradingpaints een paar comments geleden vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nette race Nick!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:48:
.......met trading paint als ik nu naar me paints folder kijk is die inmiddels al 10 GIGAbyte ?! Hoe kan ik dit veranderen ? Want ik neem aan dat dit alleen maar groter wordt?
Ik zag de optie delete liverys na stoppen met iracing ofzoiets maar dat is ook niet handig of wel ?
Ik laat tradingpaints de skins automatisch verwijderen. En af en toe verwijder ik ook nog all skins met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mijn documenten staan op een hdd van een paar TB dus die 10 GB paints doen me niet zo veel. Heb geen idee hoeveel het is, nog nooit gekeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
$25 is natuurlijk peanuts om mee te kunnen doen in zo'n competitieve league. :)
Mooi resultaat Nick. Heb het begin even gekeken. Echt mooi gemaakt zo'n broadcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
JoepW schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:54:
[video]
Ik ga een poging doen er bij te zijn,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ik had gisteren wat vreemds :o

Gekwalificeerd in Blancpain sprint als 5e, maar net voordat het de pacelap begon bedacht ik me dat ik geen brandstof had toegevoegd.
Ik bedacht dan maar te starten vanuit de pits. Helaas duurde de tow wel een minuut, maar geen weg meer terug natuurlijk.
Een ronde kost je ongeveer 2:20, dus makkelijk in dezelfde ronde nog weer de baan op.
Toch werd ik in de timing op +1 Lap gegeven.

Direct na de finish gecheckt hoeveel rondjes de leider had gereden, en hoeveel ik er zelf had gedaan.
Beide 17, maar toch +1 lap.

Replay opgeslagen voor protest.
In de uitslag staat nu gewoon dat ik 16 rondjes heb afgelegd.
Daarna de replay nog maar eens geladen, nu staat daar ook dat ik 16 rondjes heb gedaan 8)7

Nog wel een protest aangemaakt, maar verwacht er weinig van :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Volgende keer maar gewoon starten en voor de race begint de pits in als je niet meer op tijd uit kan stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Jep, het begon ook met m'n eigen fout.
Maar de ronde achterstand lijkt me een bug.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Nette race Nick en gefeliciteerd met het nette resultaat.
Je hebt dan echt mazzel gehad in T2, was een mooie chaos daar zeg :o

Het terug schakelen in de FR 2.0 is nog wel even wennen, soms pakt hij niet.
Heb gelezen dat er een rev bescherming op zit en dat dit de reden is.
Gaat nog even wat oefening vergen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Klopt. Je kan in de FR2 niet terug schakelen als je daarmee te hoog in de toeren zou komen. Hij wil ook niet opschakelen als je wielspin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:05
Phydomir schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:11:
Klopt. Je kan in de FR2 niet terug schakelen als je daarmee te hoog in de toeren zou komen. Hij wil ook niet opschakelen als je wielspin hebt.
Met of zonder auto blip?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat is toch ook zo in andere auto's?

Heb het bij andere auto's ook vaak, en met de CSpec weet ik het zeker. Te veel wheelspin, en alleen het gas word even onderbroken, maar een versnelling hoger ho maar.

Maar heb er alleen last van als ik de auto weer in de juiste richting wil zetten en iets te veel op het gas ga/blijf :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
frankivo schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:01:
Ik had gisteren wat vreemds :o

Gekwalificeerd in Blancpain sprint als 5e, maar net voordat het de pacelap begon bedacht ik me dat ik geen brandstof had toegevoegd.
Ik bedacht dan maar te starten vanuit de pits. Helaas duurde de tow wel een minuut, maar geen weg meer terug natuurlijk.
Een ronde kost je ongeveer 2:20, dus makkelijk in dezelfde ronde nog weer de baan op.
Toch werd ik in de timing op +1 Lap gegeven.

Direct na de finish gecheckt hoeveel rondjes de leider had gereden, en hoeveel ik er zelf had gedaan.
Beide 17, maar toch +1 lap.

Replay opgeslagen voor protest.
In de uitslag staat nu gewoon dat ik 16 rondjes heb afgelegd.
Daarna de replay nog maar eens geladen, nu staat daar ook dat ik 16 rondjes heb gedaan 8)7

Nog wel een protest aangemaakt, maar verwacht er weinig van :(
Volgens mij heeft dat er mee te maken dat je met je ptibox voor de startlijn staat en je na die tow dus bijna een complete warm up lap moet rijden om voor het eerst over de startstreep te rijden en daarmee de race daadwerkelijk te starten. Terwijl jij aan je "warm up lap" bezig bent, is de rest al aan hun 1e raceronde bezig. Dus je rijdt inderdaad net zoveel ronden, alleen telt die eerste nog niet als racelap.

Start je op de normale manier uit de pitlane (dus gewoon wachten tot de grid knop verdwijnt), dan treed er een hele andere procedure in werking en telt het wel meteen vanaf je eerste ronde als raceronde.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
-PassY- schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:58:
Dat is toch ook zo in andere auto's?

Heb het bij andere auto's ook vaak, en met de CSpec weet ik het zeker. Te veel wheelspin, en alleen het gas word even onderbroken, maar een versnelling hoger ho maar.

Maar heb er alleen last van als ik de auto weer in de juiste richting wil zetten en iets te veel op het gas ga/blijf :+
Ik gebruik het soms zelfs wel eens als traction control. Als je te veel wiel spin hebt bij uitkomen bocht even opschakelen (is meestal toch al een reflex voor mij). De motor neemt dat even in toeren af maar schakelt niet op. Krijg je geen tank-slapper maar gewoon rustig weer grip terug. Rij je zo verder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ithric schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:57:
[...]

Met of zonder auto blip?
Met, maar volgens mij heeft die FR een "volledig" automatische bak. Zoals de GT3's en F1 dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 04-04-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

NickThissen schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:16:
Mijn documenten staan op een hdd van een paar TB dus die 10 GB paints doen me niet zo veel. Heb geen idee hoeveel het is, nog nooit gekeken.
Ja het progje tradingpaints zelf heb ik op een andere schijf D: geloof ik, maar zijn documentatie staat dus op C: in mijn documents folder. Ik wil al die troep daar dus niet hebben.
Wellicht ff opnieuw installen en mijn map toewijzen naar een andere schijf indien mogelijk.

Wat Joep zegt betreft de optie om steeds weer alles te laten deleten.
Je blijft dan downloaden en steeds weer deleten aangezien je toch dagelijks met sessies bezig bent met weet niet hoeveel rijders skins, helmets etc.

[ Voor 17% gewijzigd door knightvision op 04-04-2016 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat kan automatisch vanuit Trading Paints. Staat ergens onder instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41

Salandur

Software Engineer

Je kan ook je hele document folder op een andere schijf zetten. Windows ondersteund dat goed en dan heb je wellicht ook geen last meer van schijfruimte

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Salandur schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:59:
Je kan ook je hele document folder op een andere schijf zetten. Windows ondersteund dat goed en dan heb je wellicht ook geen last meer van schijfruimte
Dit heb ik ook recent gedaan, wel natuurlijk een andere SSD (laadtijden).
C:\ loopt nu niet zo snel vol met alle replay's en dergelijk.

Dit is in Windows 10 trouwens.
Phydomir schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:45:
[...]

Met, maar volgens mij heeft die FR een "volledig" automatische bak. Zoals de GT3's en F1 dus.
Waarschijnlijk kwam mijn reactie wat bot over, ik wist niet of dit uitmaakte en wil ook binnenkort in de FR gaan rijden. 8)
Heb dit enkel nog gehad als ik zelf moest blippen en ik dat dus niet goed deed. :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
gtrNL schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:31:
[...]

Ik gebruik het soms zelfs wel eens als traction control. Als je te veel wiel spin hebt bij uitkomen bocht even opschakelen (is meestal toch al een reflex voor mij). De motor neemt dat even in toeren af maar schakelt niet op. Krijg je geen tank-slapper maar gewoon rustig weer grip terug. Rij je zo verder.
Kom je dan niet soms in te lage toeren terecht als er wel geschakkeld word?

Wilde vroegah nog wel eens short shiften om wheelspin te beperken, maar vaak kom ik dan te langzaam uit de bocht omdat de motor te weinig toeren maakt

Heb me nu maar aangeleerd om nog beter met de rechtervoet om te gaan :) Voordeel is dat het er ook nog spectaculair uitziet dan :+ Of het sneller is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
-PassY- schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:38:
[...]

Kom je dan niet soms in te lage toeren terecht als er wel geschakkeld word?

Wilde vroegah nog wel eens short shiften om wheelspin te beperken, maar vaak kom ik dan te langzaam uit de bocht omdat de motor te weinig toeren maakt

Heb me nu maar aangeleerd om nog beter met de rechtervoet om te gaan :) Voordeel is dat het er ook nog spectaculair uitziet dan :+ Of het sneller is O-)
Ik deed op phillip island bij een van de laatste bochten wat eerder naar z'n 4 schakelen om te zorgen dat ik vol gas kon blijven. Dit deed ik in de veronderstelling dat het niet optimaal is. Toen ging ik rubens barrichello spectaten en zag ik dat hij hetzelfde deed, en voelde ik me een stuk minder schuldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat is ook een prima techniek hoor. Soms loont het om eerder dan normaal op te schakelen.

Ik heb altijd de delta timing (TAB) aan staan en dan zie je vrij snel wat sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
short shiften is zeker niet erg, en ik doe het ook nog wel eens. Zeker toen ik nog een stickshit had en ook nog eens moest nadenken over het van je hand van het stuur halen. (Ik moet echt weer nodig zo'n ding hebben :( )

Alleen ik probeer het te beperken nu :) Merkte via de delta dat ik er vaak wel tijd mee verloor. Maar het is denk ik ook wel een persoonlijk iets :) En ik kan nu ook een beetje op commando driften :p Niet dat dat sneller is, wel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er komt ook iets bij in iRacing, namelijk een Rallycross MSport Ford Fiesta.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/12961217_10154056691646085_6562411401508839468_o.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 04-04-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
En ineens heb ik interesse in het toevoegen van Dirt aan iRacing.
Afbeeldingslocatie: https://a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fjg8ZYsmN3ywJq%2Fgiphy.gif&key=EykbkgcP68-HPXObgKuCyg&w=600&h=268

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dirt Rally? :p

http://atko.com.au/wp-con...atkinson/blow-this-up.jpg

Klik even op de link, want de resolutie is best hoog :p

[ Voor 82% gewijzigd door -PassY- op 04-04-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
Dus, toch dirt confirmed dan? :D
Nu word het inderdaad interresant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken.

Trouwens, er is niets mis met dirt oval racing. 4 wijd, allemaal zijwaarts door de bocht. Klinkt gaaf.

[ Voor 61% gewijzigd door Niellie41 op 04-04-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
Nee, dirt oval lijkt me ook leuk.
Toen ik met iRacing begon boeide ovals me niks. Nu rij ik regelmatig de NiS. ;)

Dus als ik eenmaal een dirt oval hebt geprobeerd zal het vast leuk zijn.
Maar rally-cross lijkt me uiteindelijk boeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

derx666

mecker ende blaet

Het voordeel van dirt oval is dat je niet constant linksaf moet sturen...... :p

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Meh. Ik geen eigen test server maken. Ik krijg een error wanneer de sim laadt: timed out opening communications channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabiandJ schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:15:
[afbeelding]
Hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Niellie41 schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:52:
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken.

Trouwens, er is niets mis met dirt oval racing. 4 wijd, allemaal zijwaarts door de bocht. Klinkt gaaf.
Laat de inc-jes maar komen :+

Persoonlijk laat ik de ovals nog steeds links liggen, die tak van sport trekt me niet echt.

Maar op simulatie gebied zou dit een hele leuke toevoeging gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De V8 Supercars krijgen binnenkort ook een flinke update!
Yes doing an overhaul of V8's hopefully all in next build, Holden and Ford. Upgrading to new GGX shaders like the new cars, new engine sounds for both car, physics overhaul and upgraded tires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
FabiandJ schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:15:
[afbeelding]
Dan moet ik gaan oppassen, ik heb een stock Fiesta. (straks ga ik elke bocht te snel in, maar dit keer met schade in het echt. :+ )

Zou het echt, of gewoon weer iets SOON/verlate grap.

(Laat maar, zie de context nu op Facebook! :+ >:) )

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 04-04-2016 19:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als het nu nog een grap is dan zijn ze echt heel erg dom....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De voorwielen op die tweede foto staan er wel wat raar op, ten opzichte van elkaar.

Pagina: 1 ... 30 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies