iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 290 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:20
bobst schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:02:
-het is belangrijk om te weten dat je pitmannetje ook bij de eerste box kan staan |:( (sorry aan de persoon die ik bij het inrijden van de pit straat eraf duwde, ik moest dus opeens haaks links)
Dat was ik! Geen probleem, shit happens :) Het begon er al mee dat ik wat meer op de limiet de pit inging omdat ik twee man in mijn nek had zitten. Ik hield er rekening mee dat je wat eerder zou remmen maar dit was naar mijn idee wel heel vroeg. Ik werd daardoor verrast en ik kon je nog net ontwijken. Daarna ging het heel snel en stonden we ineens allebei stil, en niet op de meest ideale manier voor een pitstop 7(8)7.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik zie veel reacties hier langskomen wat zijn de ideale lijnen waar moet ik remmen, heel goed uiteraard. Maar in de race rijdt je toch een heel groot gedeelte niet die lijnen. Door een inhaalactie, je rijdt in een slipstream hogere snelheid dus je moet eerder remmen. Hou hier ook rekening mee met het oefenen rij ook af en toe lijnen die niet voor de hand liggen. Of een situatie drie man naast elkaar ik ben de middelste dus meestal ben je dan de sjaak, want de binnenste zal meestal naar buiten komen en de buitenste naar binnen dus die in het midden zit is zo gezegd de vulling van een oreo.

Er spelen zoveel factoren in dit spel dat wat @Phydomir zegt er komt zoveel op je af in het begin dat het beheersen van je auto en ook je instelling (gezond verstand) eigenlijk belangrijker is. Zelf ook ondervonden toen ik begon met de Got wedstrijden zat met zweet op mijn voorhoofd en met klamme handen te rijden. Maar wel altijd veel plezier gehad en veel van geleerd.

En gister gewoon kansloos gereden voor spek en bonen alhoewel in het midden en achter veld ook nog gevechten gaande. Ja was weer een tijd geleden dat ik mee had gedaan en met een veld van rond de 50 man komt er een shitload op je af, en de spotter maar kwekken, links rechts achter je voor je gele vlag, vent hou je smoel ik probeer te overleven :o :o :o

En gister 1 ding vergeten te oefenen pits straat in rijden, en jawel hoor te hard de pits straat in 40 seconden aan me broek en race naar de ;w ;w ;w ;w precies vaantjes. Eigen schuld dikke bult had je het maar moeten oefenen :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Juliankarssies schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:52:
[...]

Bedankt dat je mijn crashontwijkende grasmaai actie bij de crash in t1 zo mooi verstopt achter je b stijl ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ (de rood witte shell ferrari)

Edit: die auto waar je meervoudige moord pogingen op had in t1.
Wel geleerd van dit filmpje dat ik te vroeg rem maar ondanks dat mijn vleugel op 5 stond toch een redelijke snelheid had op de rechte stukken.
Ik denk dat je de a-stijl bedoelt, volgens mij heeft de Ford niet eens een b-stijl, is die opgeslokt door de enorme c-stijl :D

En ja sorry voor dat tikje in turn 1, gelukkig ving je hem goed op en kon je gewoon doorrijden. Ronde daarna was ook even spannend inderdaad. :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
@JoepW

Is het mogelijk om voor komende vrijdag een GoT vrije sessie op Monza open te zetten? Als het niet kan dan maak ik er eentje voor vrijdag en dan deel ik het wachtwoord wel tegen die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-12-2023
Linc schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat je de a-stijl bedoelt, volgens mij heeft de Ford niet eens een b-stijl, is die opgeslokt door de enorme c-stijl :D

En ja sorry voor dat tikje in turn 1, gelukkig ving je hem goed op en kon je gewoon doorrijden. Ronde daarna was ook even spannend inderdaad. :P
Hebben al die rondjes in een glijdende mazda toch zn nut bewezen 8)
Moet ook zeggen dat ik op jouw video ook bijna met mn ogen dicht zat toen t net goed ging (wel heel close) liet je daarom ook maar voorbij๐Ÿ˜‡

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobst
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06-2024
Session30 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:05:
[...]

Dat was ik! Geen probleem, shit happens :) Het begon er al mee dat ik wat meer op de limiet de pit inging omdat ik twee man in mijn nek had zitten. Ik hield er rekening mee dat je wat eerder zou remmen maar dit was naar mijn idee wel heel vroeg. Ik werd daardoor verrast en ik kon je nog net ontwijken. Daarna ging het heel snel en stonden we ineens allebei stil, en niet op de meest ideale manier voor een pitstop 7(8)7.
nee ideaal was het zeker niet. ik deed nu inderdaad extreem voorzichtig aan omdat ik dus al de 2e keer de pits in reed en niet weer mijn mannetje over het hoofd wou zien O-)
ik zal volgende keer meer links blijven dan, dan kan jij er mooi rechts langs vliegen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wat betreft het racen met de Mazda. Wat is de beste manier om van de startlijn weg te rijden? Sommige zie ik eerst redlinen en met wheelspin vertrekken, andere die houden het in lage touren.

en wat betreft remmen. Kan je met de Mazda gewoon voluit remmen, of is 95/93% remdruk beter ivm abs?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Ik beschouw mezelf inmiddels als een redelijk ervaren rijder (4+ jaar iRacing 4400+ iRating) al race ik max 1 a 2 keer per week, ben over het algemeen wel in de top 5 te vinden van de GoT league(behalve afgelopen 2 avonden dan:).

Ik denk dat met de gebruikelijke setups (VRS, PDS, Craig's) iedereen wel redelijk rond zou moeten komen en voor mij zit er misschien 0.2 tot max 0.4 seconde verschil in de setups, de rest moet je hebben van de juiste lijnen, de juiste rempunten, wanneer ga je op je gas en het aanvoelen en corrigeren van onder en overstuur. VRS vindt ik daar overigens een hele goede tool voor om vast te stellen. Uiteraard kost het wel weer iets per maand, maar daar haal ik dan wel weer een hoop plezier uit terug ipv niet zeker weten of ik wel een goede setup heb.

Verschillende rijstijlen kunnen verschillende setups vereisen, echter denk ik nogmaals dat dit gaat om de laatste 0.5 seconde er uit te persen. Als je 2-4 seconde af zit van de toptijden dan denk ik dat je je niet druk moet maken om de setup maar om de andere punten hierboven benoemd, daar zit de echte winst in.

Setups kunnen zeker helpen hoor, zeker als je best consistent rond kunt komen, dan pas ben je namelijk ook in staat om de verschillen in setups op te merken en die verschillen dus te gebruiken en om te zetten in een snellere rondetijd.

Oja en wat wij in de top tijdens de GOT avonden rijden is nog steeds 0.5 tot soms wel 1.0 te langzaam om in de officiele series vooraan mee te kunnen doen in de hogere splits.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
Waterkoker schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:41:
Wat betreft het racen met de Mazda. Wat is de beste manier om van de startlijn weg te rijden? Sommige zie ik eerst redlinen en met wheelspin vertrekken, andere die houden het in lage touren.

en wat betreft remmen. Kan je met de Mazda gewoon voluit remmen, of is 95/93% remdruk beter ivm abs?
Ik houd hem rond de 6000 toeren, dan in de 1e versnelling en zodra het toerental terugloopt meteen vol gas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies

Rond 6000 toeren 1ste versnelling koppeling oplaten komen en als hij wegrolt volgas en dan pas de kolpeling helemaal laten opkomen.

OEFEN DIT VEEL en je pakt elke race plekken bij de start, ik doe meestal ook nog 1 of 2 proefstarts als ik klaar ben met mijn quali

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 03:46

Aantal toeren weet ik niet precies. Volgens mij ook zo rond de 6000. Ik kijk altijd naar de toerenlampjes. Ik houd mij gas vast op het moment dat de derde groene lampje brand, dan eerste versnelling en dan langzaam gas geven en schakelen. Werkt voor mij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

3x 6000 touren :) ik ga het eens proberen. Zelf hield ik altijd 4000 touren aan.

Overigens een tip van mijn kant. Ik schakel altijd door, eerst de flipper in te drukken en dan snel de koppeling aan te tikken (gebruik geen H patroon maar gewoon de flippers naast het stuur). Het gaspedaal laat ik altijd op de vloer tenzij ik moet remmen. Zo hoef je het gas niet los te laten voor het opschakelen :+ weet niet of dat al bekend was/is

[ Voor 8% gewijzigd door AOC op 09-06-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 12:30:
[...]

Ik kom niet verder dan 60% want dan gaat het al mis. Maar goed ik heb dat gevoel niet van "die muur" waar iedereen het altijd maar over heeft. De muur is bij mij wanneer ik het gevoel heb dat ik het pedaal aan het slopen ben. Tot die muur zit er gewoon travel in. Maar na die muur is er ook niks meer te halen, verder gaat mijn pedaal niet.
Snap ik echt niet. Er zitten neem ik aan veren in je rempedaal? Heb je daar geen verschillende configuraties voor? Weet je zeker dat je een loadcell hebt รผberhaupt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
Waterkoker schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:53:
3x 6000 touren :) ik ga het eens proberen. Zelf hield ik altijd 4000 touren aan.

Overigens een tip van mijn kant. Ik schakel altijd door, eerst de flipper in te drukken en dan snel de koppeling aan te tikken (gebruik geen H patroon maar gewoon de flippers naast het stuur). Het gaspedaal laat ik altijd op de vloer tenzij ik moet remmen. Zo hoef je het gas niet los te laten voor het opschakelen :+ weet niet of dat al bekend was/is

Scheelt vooral mis schakelen ivm verkeerde timing

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juliankarssies
MartijnA3 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:20:
[...]

Snap ik echt niet. Er zitten neem ik aan veren in je rempedaal? Heb je daar geen verschillende configuraties voor? Weet je zeker dat je een loadcell hebt รผberhaupt?
Foto?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:11
[...]

Het staat althans op de factuur en er zitten rubbers bij die ik onlangs nog vervangen heb voor de 85KG versies. :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MartijnA3
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:47:
[...]

Het staat althans op de factuur en er zitten rubbers bij die ik onlangs nog vervangen heb voor de 85KG versies. :+
Wat ik een beetje vervelend vind en wat het lastig maakt je te helpen is dat je veel moppert over hoe het allemaal niet goed voelt maar niet echt duidelijk uitleg geeft.

Bij mijn t-lcm loadcel pedalen voel ik meteen een stevige druk op het pedaal. Bij het remmen, als de zwarte veer is ingedrukt voel ik de weerstand van de stevigere rode veer. En daar stel ik de brake force in de kalibratie software op af. Wil ik de rode veer helemaal ingedrukt krijgen, dan duw ik mijn stoel weg.

Afbeeldingslocatie: https://mobile.thrustmaster.com/sites/default/files/imagecache/media/product/tlcm1000x1000-4.jpg

En jij zegt dan "als ik harder trap dan voelt het alsof ik de boel sloop." Daar kan echt niemand iets mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
[...]

Snap ik wel. Een loadcell komt pas tot leven, als je hem en jouw stoel fixeert. Niet als hij wegschuift als je te hard drukt.

Het moment dat het LC-pedaal weerstand gaat geven (dus echt een "muur" waar je tegenaan trapt), ga je pas op kracht kunnen remmen i.p.v. travel.

Het was al een wereld van verschil tussen mijn Evolution Playseat en mijn Simlab Evo. Moet je voorstellen hoe LC werkt als je een wheelstand gebruikt. Dat gaat gewoon nooit goed werken.

[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-06-2020 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Zojuist 'even' geraced in de Porsche, op interlagos via de imsa Sportscar Challange. Mijn opgedane kennis van de GoT races toepassen....

1660 SoF. Van 16 naar 11 gereden. Helemaal blij mee.

En deze wilde ik jullie toch niet onthouden. Moet alleen nog even het commentaar van de F1 eronder zetten.. toen Max hetzelfde deed bij Vettel in de regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
ActualFantasy schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:01:

En deze wilde ik jullie toch niet onthouden. Moet alleen nog even het commentaar van de F1 eronder zetten.. toen Max hetzelfde deed bij Vettel in de regen
He pushed me off the track!!!!!!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 14:05

Er zijn hier al veel technieken langsgekomen, maar wat ik doe:
- druk de koppeling in
- schakel naar 1
- hou de gas in op 4000 toeren (hier kan je ook hoger gaan, maar dan heb je meer last van wheelspin)
- bij groen laat je geleidelijk de koppeling los

Met deze techniek raak ik over het algemeen wel redelijk vlot weg (minstens even snel als de rest van het pak) en heb ik nooit slip-problemen bij vertrek. Je kan dit natuurlijk best wel een paar keer oefenen voor je het in een echte race doet.

Kleine ervarings-tip: als je je koppeling calibreert kan je best de pedaal maar tot +-80% indrukken. Op die manier telt alles voorbij 80% als 100% ingedrukt. Op die manier krijg je geen valse start melding als je tijdens de procedure toch heel effe de koppeling een beetje lost omdat je je nog even wil verzetten in je stoel.

Qua rem: Het hangt een beetje van het circuit af en wat je rijstijl is. Ik zou je aanraden om bij VRS een paar videootjes van de MX5 met de bijhorende telemetrie te bekijken.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:57
Nou eerste IMSA race. In de tweede ronde direct 14 minuten repair omdat ik iemand niet kon ontwijken. Vind het lastig om vooraf in te schatten of mensen de auto stil laten staan of dat ze hem laten uitrollen... Helaas rolde hij de verkeerde kant op. Ach, mijn iRating is voor deze klasse toch te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 09:19

Doubleoz

GoT iRacing coรถrdinator

Topicstarter
[...]

Volgens mij zit het probleem in zijn setup en moet @Phusebox geduld hebben tot zijn TR1 is gearriveerd zodat hij zeker weet dat alles goed kan worden gemonteerd en software matig kan worden ingesteld.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:37
Net IMSA Pilot Challenge gereden. Brands Hatch is รฉรฉn van mijn favoriete track en ik had de pace met de rest die rond de 3.2k iRating zaten.

Jammer genoeg zijn er trage GT4's en aangezien we voor positie vechten, zaten 2 GT4's tussen mezelf en P2 en P1. Ik reed dus op P3. Na veel geduld en ontwijken, รฉรฉn van de 2 GT4's kunnen voorbij steken en daarna wegrijden. 2de GT4 was al aan het vechten met P2 en hij kon er voorbij. Mijn beurt nu en na 2 ronden neem ik de binnenkant en hij draait in me. God weet waarom, en allebei in het gras..

Echt jammer, leuke race in mijn klasse maar als je de GT4 niet snel kunt rijden, please neem hem dan ook niet.. Je vertraagt de hele boel en zorgt gewoon voor gevaarlijke races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 20:15
Net samen met Tobias in de GTE op Interlagos gereden, volgens mij hadden we allebei pech in het begin. Ik kreeg in ieder geval een flinke beuk van iemand in de tweede ronde. Uiteindelijk vanaf een 15e(?) plek terug kunnen knokken naar een 7e plek. Laatste ronden nog erg leuk geknokt met p6 maar hij had een net iets betere exit het rechte stuk op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Alouwerse schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:00:
Net samen met Tobias in de GTE op Interlagos gereden, volgens mij hadden we allebei pech in het begin. Ik kreeg in ieder geval een flinke beuk van iemand in de tweede ronde. Uiteindelijk vanaf een 15e(?) plek terug kunnen knokken naar een 7e plek. Laatste ronden nog erg leuk geknokt met p6 maar hij had een net iets betere exit het rechte stuk op.
Ja jij had een lekkere comeback! Ik begon echt goed, stond na 3 bochten slechts 2 plekken achter je. Wat er met mij gebeurde staat hier boven.

Erg jammer want ik doe zo mijn best om voorzichtig te zijn... Ach, een hoop leermomentjes.

Ga maar weer even met de Skip aan de slag om aan mijn zelfvertrouwen te werken. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 09-06-2020 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kwam er nu pas achter dat je de GTE pas kunt rijden vanaf de C licentie. |:( Domme ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
nvm

[ Voor 127% gewijzigd door green-tea op 09-06-2020 18:44 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
green-tea schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:43:
[...]

Je hebt toch ook IMSA voor D?
Dan ben ik scheel. Kon geen races vinden met de Ferrari 488 GTE wanneer ik de filter op D had staan.

Dan maar mijn eerste Skip race gedaan, out of the blue zonder oefenen. Gegarandeerd succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:44:
[...]

Dan ben ik scheel. Kon geen races vinden met de Ferrari 488 GTE wanneer ik de filter op D had staan.

Dan maar mijn eerste Skip race gedaan, out of the blue zonder oefenen. Gegarandeerd succes :+
Oh god, en? Was het succes? ;) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PatrickPost1972 op 09-06-2020 18:50 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:06:
Kwam er nu pas achter dat je de GTE pas kunt rijden vanaf de C licentie. |:( Domme ik
Er is BMW fixed 12.0 als je die hebt gekocht

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
PatrickPost1972 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:49:
[...]

Oh god, en? Was het succes? ;) ;)
Voor de rest van de deelnemers wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smollynl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 22:15
Is t virtuele stuur vd Porsche GTE veel groter dan van de BMW en Ferrari?
Zojuist alle 3 getest en het Porsche stuur komt echt achter mijn eigen stuur vandaan terwijl de andere er netjes achterblijven. Ik zou niet verwachten dat je andere instellingen in je zit positie hoeft te maken tussen GTE's.
Wat is jullie ervaring?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mithriel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:53:
[...]

Nee enkel de Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
[...]

BMW fixed 12.0 is vanaf dit seizoen met de nieuwe M4 GT4.

Voor GTE races moet je dus echt bij IMSA & ILMS zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
smollynl schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:10:
Is t virtuele stuur vd Porsche GTE veel groter dan van de BMW en Ferrari?
Zojuist alle 3 getest en het Porsche stuur komt echt achter mijn eigen stuur vandaan terwijl de andere er netjes achterblijven. Ik zou niet verwachten dat je andere instellingen in je zit positie hoeft te maken tussen GTE's.
Wat is jullie ervaring?
Ik heb het virtuele stuur altijd 'uit' staan als ik rijd. Geen idee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:47

Raimond613

Simracer

Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:06:
Een C-class serie kun je al rijden vanaf D licentie met minmaal 4.0 safety rating.
Net zoals je een A-class serie met een B 4.0 kunt rijden enz.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Raimond613 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:46:
[...]

Een C-class serie kun je al rijden vanaf D licentie met minmaal 4.0 safety rating.
Net zoals je een A-class serie met een B 4.0 kunt rijden enz.
4.0 SR :) dat is een droom die heel ver weg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
Even snel een retard check gedaan. Even rondje of 20 free practice gereden met de Skip op Summit, voor mij een nieuwe baan. In een volle lobby (50+) mij opgewerkt naar P4. Er is dus nog hoop. *O*

Welke les kunnen er hier uit trekken? Veel oefenen met de GTE!

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

ZelianGuy schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 13:28:
@JoepW

Is het mogelijk om voor komende vrijdag een GoT vrije sessie op Monza open te zetten? Als het niet kan dan maak ik er eentje voor vrijdag en dan deel ik het wachtwoord wel tegen die tijd
Dit is zeker iets wat vanuit GoT-racing gefaciliteerd kan worden indien daar voldoende animo voor is.

Wij zouden van 8 tot 10 een server kunnen hosten op Monza vergelijkbaar met afgelopen week.

Zouden mensen aub kunnen aangeven of hier interesse voor is voordat we de sessie inplannen?

Thanks!

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:49
Mithriel schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:56:
[...]

Dit is zeker iets wat vanuit GoT-racing gefaciliteerd kan worden indien daar voldoende animo voor is.

Wij zouden van 8 tot 10 een server kunnen hosten op Monza vergelijkbaar met afgelopen week.

Zouden mensen aub kunnen aangeven of hier interesse voor is voordat we de sessie inplannen?

Thanks!
Count me in! Mooi ter voorbereiding op zondag na dan alleen nog solo geoefend te kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
[...]

Thanks!
Ik heb het voorgesteld dus ik doe graag zeker mee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

[...]

Thanks!
Kan iedereen even ThumbsUp geven bij @Mithriel zijn post die dus de server komt joinen vrijdag:) dan hebben we aan het einde een schatting O+

[ Voor 60% gewijzigd door Blerf op 09-06-2020 20:07 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:16
[...]

Dat is de GT4 geworden als ik het zo zie.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Ik wou me even voorstellen :)

Ik ben Nils en ik ben sinds kort veel aan het sim racen dus leek het me leuk om hier lid te worden.

In 2012 heb ik een DFGT aangeschaft en toen direct 3 maanden iRacing afgesloten. Daar heb ik vervolgens totaal niks mee gedaan omdat ik in practice al moeite had met de MX5. :+ In 2016 heb ik een G25 gekocht en met hier met GOT een paar avonden AC meegereden wat wel vermakelijk was. Vervolgens jarenlang zelden het virtuele stuur in handen gehad. Nu heb ik sinds een tijdje een degelijke set up met een Playseat Challenge, Fanatec CSL Elite met pedalen inclusief load cell. Ik heb toen in AC met te snelle auto's gereden en dat was echt te moeilijk. Toen heb ik langzamere auto's geprobeerd en merkte ik dat het veel makkelijker op te pakken was en ik ook meer plezier had.

Ik durfde al die jaren eigenlijk nooit online races te doen omdat ik dacht dat ik er niet klaar voor was. Vorige week heb ik een maandje iRacing afgesloten om daar verandering in te brengen en heb ik vrijdag Phoenix geprobeerd met de MX5. Dit ging op zich niet verkeerd maar nog steeds dacht ik niet klaar te zijn. Zelfde verhaal zaterdag en zondag :9

Gisteren dan eindelijk een online race geprobeerd na wat oefenen op Lime Rock (zelfde baan waar ik in 2012 moeite mee had) en ik had het super naar mijn zin! Zojuist nog twee races Tsukuba gedaan waarbij ik de 2e race pole gekwalificeerd had. In de race continue onder druk gestaan en helaas maakte ik met 3 rondjes te gaan een foutje en reed ik de muur in. Gelukkig kon ik nog door en ben ik alsnog 3e geworden en heb ik mijn D licentie gekregen.

TL/DR: Ik het sim racen wel te pakken nu en leek het me leuk om lid te worden van GOT.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ik wil straks mijn allereerste IMSA race doen, met hoeveel brandstf starten jullie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beltoni schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 19:55:
Even snel een retard check gedaan. Even rondje of 20 free practice gereden met de Skip op Summit, voor mij een nieuwe baan. In een volle lobby (50+) mij opgewerkt naar P4. Er is dus nog hoop. *O*

Welke les kunnen er hier uit trekken? Veel oefenen met de GTE!
Nice. Ben daar nu ook bezig maar vlieg wederom steeds van de baan.

-frustratie rant verwijderd-

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2020 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
MartijnA3 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:22:
Ik wil straks mijn allereerste IMSA race doen, met hoeveel brandstf starten jullie?
gister een race van 30 minuten gereden rondes 20, dus ga er nu vanuit dat je minimaal 30 rondes rijdt. Kijk naar je brandstof verbruik en pak een calculator. En een beetje sap erbij voor de veiligheid natuurlijk.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Hoorde gister veel mensen met crewchief dat de autofuel calculatie niet goed ging, dat vind ik toch wel mooi van DRE (Digital Race Engineer) dat deze het perfect deed. Kost een paar centen maar je hebt ook wat.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
PatrickPost1972 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:30:
[...]

gister een race van 30 minuten gereden rondes 20, dus ga er nu vanuit dat je minimaal 30 rondes rijdt. Kijk naar je brandstof verbruik en pak een calculator. En een beetje sap erbij voor de veiligheid natuurlijk.
Er is toch een verplichte stop?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 09:19

Doubleoz

GoT iRacing coรถrdinator

Topicstarter
Ik start altijd met een volle tank en rij zo lang mogelijk door mits ik geen schade heb. Eventueel kan je Crewchief laten berekenen hoeveel je moet bijtanken of je kunt dit handmatig aanpassen tijdens de race afhankelijk van je verbruik per ronde.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZelianGuy
MartijnA3 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 17:03:
[...]

Ik heb de wielen van mn bureaustoel eraf gehaald en ze vervangen voor deze: https://www.bol.com/nl/p/...er_confirmation2008093611
Deze gisteren besteld. Volgens bol.com pas volgende week levering maar net binnen gekregen. Meteen geinstalleerd en het werkt uitstekend. Een aanrader voor meer mensen die racen op een bureaustoel met wieltjes. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beltoni
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:24:
[...]

Nice. Ben daar nu ook bezig maar vlieg wederom steeds van de baan.

Echt waar. Kun je nog zo voorzichtig doen. Fucking idioten. Echt he-le-maal klaar mee.

In 3 ronde 3x eraf geramd worden... En ik mag weer naar de pits voor repairs en zij rijden fijn door. Klote spel.
Kunnen we niet een avondje inplannen dat jij streamt en wij met een zak popcorn mee gaan kijken? Geloof graag dat er in de lower splits wat meer wordt geduwd maar ik vind het lastig te geloven dat jij altijd onschuldig bent. Misschien heb ik dan bijzonder veel geluk gehad.

Skip hielp mij enorm met het booten van mijn safety rating. Het helpt als je de baan goed leert kennen en je moet daarnaast continue goed om je heen kijken. Valt een rijstijl negatief op, speel hier dan op in. Dat kan je aanvallend doen door druk te zetten, maar hem er op het laatste moment niet naast te zetten. Verdedigend kan je beter eieren voor je geld kiezen en de plek af te staan dan het gevecht aangaan met veel risico.

Het is al vaak genoeg gezegd maar kijk eerst naar jezelf. Je mag niet verwachten dat anderen hun rijstijl aan kunnen/willen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
MartijnA3 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:36:
[...]

Naar mijn weten wel, wil je het zeker weten kijk een race mee en je komt er achter. Durf het niet met zekerheid te zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door PatrickPost1972 op 09-06-2020 20:56 ]

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:47

Raimond613

Simracer

MartijnA3 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 20:36:
[...]

De tank is in IMSA gelimiteerd op 55% (GTE) en dat is niet genoeg voor 45 minuten rijden, dus ja, er is een "verplichte" stop ;)
Start met een volle tank, zodat je niet te lang hoeft stil te staan in je pitstop. Hoeveelheid die je moet bijtanken is afhnakelijk van de auto waar je mee rijdt. Voor GTE's is het maximaal zo'n 20 liter (Porsche).

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
.

[ Voor 99% gewijzigd door Phusebox op 09-06-2020 22:05 . Reden: Frustratie maakt meer kapot dan je lief is. ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:05:
[...]

Doe ik voorzichtig rijden ze me vanachter aan, zet ik hem er op het rechte stuk naast gaan ze met 2 wielen op het gras en rammen me in de flank etc.

Ja ik maak ook fouten maar wat er ook gebeurt ben ik altijd diegene met de meeste schade. De rest kan vrolijk door rijden.

Ik heb echt nog nooit een dive bomb of do or die actie gedaan. Ik mag dan wel een trage prutser zijn maar ik weet wel hoe je in kunt halen en hoe niet.

Qua pace kon ik mee met de top 5, maar ja als je meteen een ronde achter ligt. Ik heb ook nooit geluk dat er dan wat mensen uitvallen ofzo.

Ach ja... Nu weet ik weer waarom ik al een week geen public races meer gedaan had. Volgens mij waren de eerste 10 races in iRacing het leukste. Daarna alleen maar bergaf qua fairness.
Het moet me nu toch echt een keer van het hart:

Ben jij wel eens in staat om een positieve post te plaatsen. Bij elke post van jou denk ik: โ€œKan hij eigenlijk wel positief zijnโ€.

Daarnaast vind het het ook niet echt bijdragen aan de community om op bijna elke pagina van dit hobby topic van zoโ€™n 300-400 enthousiaste iRacers steeds dit soort negativiteit aan te treffen.

Tenslotte is de slogan: Serious iRacing with a Smile!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Raimond613 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:02:
[...]

De tank is in IMSA gelimiteerd op 55% (GTE) en dat is niet genoeg voor 45 minuten rijden, dus ja, er is een "verplichte" stop ;)
Start met een volle tank, zodat je niet te lang hoeft stil te staan in je pitstop. Hoeveelheid die je moet bijtanken is afhnakelijk van de auto waar je mee rijdt. Voor GTE's is het maximaal zo'n 20 liter (Porsche).
Thanks, dat was mijn verwarring inderdaad omdat er in een testsessie 90 liter in kan.

Poeh. Als 13e gestart in de 3e split maar 4x gespind door eigen schuld en als 17e geรซindigd. Stom zeg. Gelukkig niemand meegenomen maar inclusief een paar off tracks wel 13 inc. :X

Wel een hele leuke race zo, maar ik moet dus wat relaxter rijden en niet elk rondje 100% proberen. Aan het eind was ik zo bang om m kwijt te raken dat ik een seconde langzamer was bijna. En m dan nog verliezen bij het inhalen van een GT3.

Maar ja, daar leren we van laten we maar zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Raimond613 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:02:
[...]

Ik begon altijd met een volle tank. Zo ook op Barcelona. Ik merkte dat ik niet mee kon komen.

Daarna een keer met 55 gestart ipv 69: meteen liep het veel fijner, gleed minder, minder slijtage en uiteindelijk een veel betere race gereden. Die paar seconde extra tanken had ik binnen 10 rondes makkelijk goedgemaakt.

Zeker in begin van een race kan het heel veel schelen als je goed mee kunt komen, ipv terrein verliezen en daarmee nog meer secondes verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cigarguy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:33
[...]

Thanks!
Ondergetekende is van de partij!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
Phusebox schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 21:05:
[...]

Ach ja... Nu weet ik weer waarom ik al een week geen public races meer gedaan had. Volgens mij waren de eerste 10 races in iRacing het leukste. Daarna alleen maar bergaf qua fairness.
...said no one, ever.

Tijd dat je eens een replay upload. Staan in je map documents\iracing\replay als je ze bewaard,

Gebruik wetransfer of google drive en dan kunnen we eens zien hoe zwaar je het hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• patricks8
Ik heb zojuist ook mijn eerste imsa gereden. P18 met een startgrid van 39! GTEโ€™s. Ik dacht dat dit multi class was. Moet zeggen dat concentratie wel een dingetje was. Maakte de laatste rondes wel wat foutjes. Was ook mijn allereerste 45 min race online. Heb wel vaker langere races gereden., maar daar kon ik altijd nog pauzeren ๐Ÿ˜€

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

patricks8 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:01:
Ik heb zojuist ook mijn eerste imsa gereden. P18 met een startgrid van 39! GTEโ€™s. Ik dacht dat dit multi class was. Moet zeggen dat concentratie wel een dingetje was. Maakte de laatste rondes wel wat foutjes. Was ook mijn allereerste 45 min race online. Heb wel vaker langere races gereden., maar daar kon ik altijd nog pauzeren ๐Ÿ˜€
Lekker bezig! En ja soms kan concentratie nog wel eens een killer zijn van je race :P
Of de man die aan je deur belt blijft bellen als je in VR zit en je denkt OOOH nee er is iets aan de hand maar je het niet kunt zien :+

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cigarguy
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:33
Nou ben ik maar een beginneling, maar ik ben met een volle tank gestart en die leeggereden. Vervolgens 10 liter teveel getankt met de pitstop :> .

Gestart op P2. Door mijn eigen stomme schuld achterstevoren in bocht 2 :'( . Wel een inhaalrace kunnen doen en uiteindelijk wel op P2 gefinished. ๐Ÿ˜Ž
Dan moeten wij elkaar minimaal 2x gepasseerd zijn! ๐Ÿ˜
Je edit kan ik wel appreciรซren ๐Ÿคฃ

[ Voor 40% gewijzigd door Cigarguy op 09-06-2020 22:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:00
Net mโ€™n eerste IMSA op interlagos gereden, was de #1 auto in mijn split, brengt toch wat druk met zich mee.
P6 gekwalificeerd en na een wat moeizame start naar p5 kunnen rijden. Tijdens een gevecht voor p4 verrem ik mij in T1 (link)en wordt ik (onnodig wat mij betreft) in de zijkant geraakt.
Uithuilen en overnieuw beginnen zou je zeggen maar door die klap toch een beetje het vertrouwen in de auto weg. Na een paar ronden toch maar de pit in gegaan en toen kwam het dilemma: 2:30 min optional repair.... heb er maar 30 seconden van genomen en geen idee of het echt hielp of dat het placebo effect heeft maar uiteindelijk nog van p15 naar p10 kunnen rijden in een te traag maar acceptabel tempo 1:34. Had ik niet stil blijven staan in de pit ( en de auto het even goed gedaan.. (big if)) dan was p8 volgens mij haalbaar geweest.
Desalniettemin een leuke race, die ga ik wel vaker doen tussen het trainen van Le Mans door!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• JPM85
Mijn 1e overwinning in de IMSA klasse binnen *O*

3 weken geleden de overstap gemaakt van Skip naar GTE, omdat ik meer van het fijne gevoel ben dan het gooi & smijt werk van een Skip (heel overdreven, maar zo omschrijf ik het maar voor mijn gevoel). 1e week op Montreal gelijk van een koude kermis thuis gekomen en met vallen en opstaan meerdere races compleet naar de vernaggel door chaos en niet weten hier op te anticiperen.

Paar weken verder, uren later & zo'n 400 rondjes op Montreal, 200 rondjes op LeMans en nu 150 rondes op Interlagos verder heb ik het gevoel dat ik in ieder geval de 488 GTE onder controle heb. Weet wanneer de banden goed genoeg zijn om net die 3 tienden harder te gaan per rondje.

Terug naar de race! Ik weet niet hoeveel Tweakers er in de split meer reden, maar ik gok zo'n 7 of 8 _/-\o_
Daarnaast ook een 'goede' bekende van hier, dhr. David PJ Sampson a.k.a. Sampsoid.

De race is door hem live op Youtube gestreamed, dus voor de liefhebbers van een mini GoT race :+

ps. Race vanuit mijn oogpunt staat ook op mijn Twitch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-04 08:48
Ik weet eigenlijk niet of ik het hier al gevraagd had, maar heeft er iemand tips of ervaring met g29 pedals in de Ferrari 488 GTE. Ik heb echt enorm veel moeite met geen lockup te halen door de firmware van de g29 die de brake nogal snel van 70-100% doet gaan.
Ik heb al enkele aanpassingen in de instellingen geprobeerd waardoor de brake maxed out is op 80% laten we zeggen maar daardoor verlies je best veel 'feel' omdat je eerst keihard moet stampen om de full brake force te halen en dan rustig maar ver moet lossen.

Heb het gevoel dat de auto maar weinig ruimte laat tussen genoeg brake force en teveel. Ligt dit aan mij of is dit ook zo en moet ik er gewoon maar aan leren wennen? |:(

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Session30
Gefeliciteerd met de overwinning @JPM85! d:)b Een race waar ik veel Tweakers in zag zitten!

Voor mezelf een race om snel te vergeten. Die eikel die iedereen van de baan aframt? Dat was ik deze keer |:( In den beginne reed ik op de tweede plaats achter een Braziliaan. Ik had flink meer pace, maar hij verdedigde alsof zijn leven er vanaf hing en niet altijd even netjes. Na een rondje of 8 raakte ik hier aardig door gefrustreerd, maar eindelijk een betere exit op het rechte stuk! Dan doen we toch een divebomb in de eerste bocht die faliekant mislukt 8)7 Allebei er vanaf en vanaf plaats 10 ofzo mijn race vervolgen.

Vervolgens komen er een hoop GT3's aan en probeer ik de undercut. Hierna kom ik achter Arne (geen Tweaker volgens mij?) terecht. Ingaan bocht 4 zit ik op een halve seconde van hem en hij gaat een stuk langzamer door bocht 4 dan de rondes ervoor. Ik had mijn normale rempunt en probeer hem nog te ontwijken maar blokkeer en glij zo tegen hem aan. Allebei eraf en weer een hoop plekken naar achter. Uit fatsoen nog wel even gewacht totdat hij weg was alvorens zelf mijn weg te vervolgen.

Dat was toch alles zou je zeggen? Op zo'n moment rijd je de auto toch veilig naar huis en neem je geen risico meer? Dat was ook wat ik mezelf voornam op dat moment. Tot de laatste ronde. Ik zat al een tijdje achter Ruud (wel Tweaker, ken zijn username zo niet). In de laatste ronde gaat hij zij aan zij bocht 6 in waarbij Ruud aan de buitenkant zit. Ik probeer met de ander mee te glippen maar raak Ruud en zie hem alweer uitbreken. Gelukkig raak ik hem nog een keer waardoor hij juist weer recht komt te staan. Op dat moment gedaan wat ik eerder had moeten doen, rustig naar de finishvlag rijden en geen gekke dingen meer doen.

Een race waar ik de pace had om te winnen, maar door mijn eigen fouten weggegooid (en, nog veel erger, anderen hierin meegenomen). Het is al een tijdje geleden dat ik een ander van de baan af heb gereden, maar met 4 man in 2 dagen heb ik mijn portie weer ruimschoots ingehaald 8)7 Morgen weer een nieuwe kans, dan hopelijk zonder de incidenten, en de komende tijd ook niet meer zeuren als ik er zelf wordt afgereden :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ook ik heb vanavond m'n eerste IMSA race gedaan.
Was erg leerzaam om zo'n lange sessie te rijden met een pitstop en multiclass auto's.
Het scheelt ook wel qua veilig rijden met 1800 irating denk ik maar ik vond het erg fair er aan toe gaan.
Uiteindelijk p9 gekwalificeerd en p8 met 2 spins nog kunnen worden.
Het leek er op alsof meerdere hun eerste IMSA race hadden want volgens mij wisten er een stuk of 5 niet hoe de pits werkte gezien het aantal plekken dat ik tijdens die periode heb kunnen pakken. :P

Ook ik heb wel interesse in een practice server a.s. vrijdag op Monza, kan ik daar ook alvast goed oefenen. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Boomboom118
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Na een 3 kwart jaar hier meegelezen te hebben zal ik mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Tom, 42 jaar oud en vader van 2 jonge kinderen van 3 en 5.Sinds september 2019 speel ik iRacing. Begonnen met een TMX stuurtje, deze al snel ge-upgrade naar een TS-PC Racer. Met mijn pedalen ge-upgrade van TP3A met loadcell mod naar Fanatec V3 naar sinds deze week Heusinkveld Spints. Sinds februari rijd ik in VR (Samsung Oddysey +) en daarvoor de PC ook maar een upgrade gegeven. Dure hobby dus:). Om dit te compenseren heb ik het allemaal vastgeschroefd aan mijn houten Rig gemaakt van resthout met Volvo S60 stoel. Volgende upgrade zal waarschijnlijk wel een aluminium rig worden...

In iRacing na de Mazda de Skip en GTE gedaan en daarna de F3 geprobeerd. Bij die laatste een vrije val gemaakt dus ben nu weer langzaam aan het stijgen. Net dus ook mijn eerste race met de nieuwe Sprints, IMSA op Interlagos gewonnen (laagste split, voordeel van de lage rating:)).

Hopelijk tot op de baan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-10 19:37
Lekker zeg ! Daarnet ook mijn eerste imsa race gereden , eerste keer 45 minuten ook .Wat een chaos de eerste ronde zeg , veel crashes en gespinde auto's , paar keer aangetikt en daardoor ook mijn voorganger , meesten denken echt de eerste ronde/bocht alles te kunnen winnen.Gelukkig weinig merkbare schade , iets langzamer .Ondanks drive tru door te veel incidenten (met dank aan de eerste ronde en auto's die naast en voor me spinden, in een startveld van 39 auto's vanaf de 33 startplek uiteindelijk op positie 10 geeindigd.Wel off tracks , maar niet gespind .Was wel de laagste split maar dat boeit me nu even niet , heb lol gehad , weer ervaring opgedaan en ook eindelijk eens leuke strijd gehad.En een bedankje van de lappende nr1 dat ik hem netjes ruimte gaf .Nog extra gelet op mijn remmen en echt elke ronde / bocht is mijn remweg anders .De fanatec csl 's zijn onderweg , hopelijk brengt dat me de constantheid met remmen en kan ik eindelijk mijn rondetijden iets dichter bij jullie Aliens brengen . 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boomboom118
  • Nu online
Imac2011 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:28:
En een bedankje van de lappende nr1 dat ik hem netjes ruimte gaf . . 8)
Nogmaals bedankt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
GiggySmalls schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:25:
Ik weet eigenlijk niet of ik het hier al gevraagd had, maar heeft er iemand tips of ervaring met g29 pedals in de Ferrari 488 GTE. Ik heb echt enorm veel moeite met geen lockup te halen door de firmware van de g29 die de brake nogal snel van 70-100% doet gaan.
Ik heb al enkele aanpassingen in de instellingen geprobeerd waardoor de brake maxed out is op 80% laten we zeggen maar daardoor verlies je best veel 'feel' omdat je eerst keihard moet stampen om de full brake force te halen en dan rustig maar ver moet lossen.

Heb het gevoel dat de auto maar weinig ruimte laat tussen genoeg brake force en teveel. Ligt dit aan mij of is dit ook zo en moet ik er gewoon maar aan leren wennen? |:(
Misschien dat dit helpt:
YouTube: How to Fix Logitech G29 / G920 Brake Issue in iRacing

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Wow, props voor Microsoft. Moederbord en CPU vervangen (van Intel naar AMD zelfs) en gewoon de C schijf aangesloten.... ALLES werkt nog. Van iRacing tot Voicemeeter Banana.

Ik weet dat het offtopic is, maar ben gewoon blij dat ik iRacing niet opnieuw hoef in te stellen haha

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-10 19:37
@Boomboom118 Ik zie het net in de resultatenlijst .Welkom Tom .Ik ben ongeveer de langzaamste van het tweakers clubje , zowel in iracing als ook in FM7 , maar heb er wel lol in .Totaal geen game /sim ervaring ook , dus dat scheelt wel veel denk ik .De meeste mannen hier spelen al jaren , dus voor die rondetijden gehaald worden (als dat ooit gebeurd) ben ik wel wat races verder denk ik.Kan je wel vertellen dat ze je goed op weg helpen hier en staan altijd klaar met tips en / of mogelijke oplossingen bij problemen .Ik heb nog wel een vraagje over je overstap naat de ts-pc en hoe dat bevalt ?Mag niet in dit topic dus vraag ik je nog wel een keer bij een practice .Misschien tot de volgende imsa race

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Session30 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:27:
Gefeliciteerd met de overwinning @JPM85! d:)b Een race waar ik veel Tweakers in zag zitten!

Voor mezelf een race om snel te vergeten. Die eikel die iedereen van de baan aframt? Dat was ik deze keer |:( In den beginne reed ik op de tweede plaats achter een Braziliaan. Ik had flink meer pace, maar hij verdedigde alsof zijn leven er vanaf hing en niet altijd even netjes. Na een rondje of 8 raakte ik hier aardig door gefrustreerd, maar eindelijk een betere exit op het rechte stuk! Dan doen we toch een divebomb in de eerste bocht die faliekant mislukt 8)7 Allebei er vanaf en vanaf plaats 10 ofzo mijn race vervolgen.

....
Dankje! Het begin was inderdaad even aftasten.
Vond het begin inderdaad redelijk ontstuimig gaan, ben dus maar een halve seconde achter jullie gaan rijden ondanks dat ik wel sneller kon. Jij had een klein foutje in bocht 4, maar geen zin om de midden sector vechtend door te gaan en dan het risico te lopen dat we 1,5 seconde verliezen of erger.

Door mijn rondes te rijden zag ik eerst nummer1 de baan af vliegen en in ronde 6? jij met een Braziliaan. Het gat achter mij geconsolideerd en op 95% van mijn kunnen de auto naar de finish gebracht. Soms kwam de nummer 2 binnen een seconde, maar zorgen voor een goede exit in de laatste bocht en in de midden sector de auto breed houden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Jimmy J. schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:36:
Wow, props voor Microsoft. Moederbord en CPU vervangen (van Intel naar AMD zelfs) en gewoon de C schijf aangesloten.... ALLES werkt nog. Van iRacing tot Voicemeeter Banana.

I weet dat het offtopic is, maar ben gewoon blij dat ik iRacing niet opnieuw hoef in te stellen haha
Welkom bij de AMD club, ondanks dat we geen hogere klok snelheid halen, lopen de CPU's als een zonnetje 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
Cigarguy schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:04:
[...]

Nou ben ik maar een beginneling, maar ik ben met een volle tank gestart en die leeggereden. Vervolgens 10 liter teveel getankt met de pitstop :> .

Gestart op P2. Door mijn eigen stomme schuld achterstevoren in bocht 2 :'( . Wel een inhaalrace kunnen doen en uiteindelijk wel op P2 gefinished. ๐Ÿ˜Ž

[...]

Dan moeten wij elkaar minimaal 2x gepasseerd zijn! ๐Ÿ˜

[...]
Ik stond waarschijnlijk in de pits. Heb je namelijk niet gezien op de relatives ๐Ÿ˜€. Aangezien mijn fuel nog stond op de GOT race moest ik vroeg naar binnen ๐Ÿ˜…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:50
Haha super tof ja ik zag je al in de driverlijst staan diezelfde race ben ik P14 gestart en P4 geรซindigd was een leuke race en de GoT Weekly heeft daar zeker aan bijgedragen _/-\o_

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Fuelke

Forza Ferrari

Eerste dag van een nieuw seizoen (van effectief 13 weken trouwens) en meteen achter het stuur gezeten van een aantal wagens. Heb me voorgenomen om toch ergens in een series alle weken mee te doen, ben er alleen nog niet uit welke.

Ben begonnen met een race in de Radical waar ik bij de start nogal knullig iemand aanreed: hij moest remmen voor een crash voor hem, ik dus ook. Ik keek in mijn spiegel naar de Radical achter me waardoor ik te laat zag dat hij nog net iets harder remde. Was wel nog recht-op-recht contact dus geen tijdsverlies, maar met mijn stukke voorkant liep de auto iets minder lekker. Wat later in de race ging ik de vangrail in op het einde van de ronde, 16 minuten repairs was er teveel aan.

Hierna sprong ik in de BMW M4 GT4 voor een practice op Brands Hatch maar haalde er zelfs geen ronde mee. Ik kan er nog niet goed mee overweg dat hij in de openingsronde zo slecht lijkt in te sturen (had ik bij de Audi TCR ook).

Tot slot de Indy Pro 2000 getest op Watkins Glen, lijkt me wel een leuke auto. Zijn er nog mensen die er al mee gereden hebben?

La Ferrari piรน bella รจ quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JPM85 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:25:

3 weken geleden de overstap gemaakt van Skip naar GTE, omdat ik meer van het fijne gevoel ben dan het gooi & smijt werk van een Skip (heel overdreven, maar zo omschrijf ik het maar voor mijn gevoel). 1e week op Montreal gelijk van een koude kermis thuis gekomen en met vallen en opstaan meerdere races compleet naar de vernaggel door chaos en niet weten hier op te anticiperen.

Paar weken verder, uren later & zo'n 400 rondjes op Montreal, 200 rondjes op LeMans en nu 150 rondes op Interlagos verder heb ik het gevoel dat ik in ieder geval de 488 GTE onder controle heb. Weet wanneer de banden goed genoeg zijn om net die 3 tienden harder te gaan per rondje.

Terug naar de race! Ik weet niet hoeveel Tweakers er in de split meer reden, maar ik gok zo'n 7 of 8 _/-\o_
Daarnaast ook een 'goede' bekende van hier, dhr. David PJ Sampson a.k.a. Sampsoid.

De race is door hem live op Youtube gestreamed, dus voor de liefhebbers van een mini GoT race :+
[YouTube: iRacing - First IMSA Race of the Season! | Porsche 911 RSR @ Interlagos]

Dan moet je die toch neerzetten op deze site :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
Dat is niet echt het probleem dat ik heb. Bij hem is de brake in iRacing 100% als hij zelf 50% induwt. Ik denk dat mijn pedalen normaal werken maar er zit firmware in die een soort versnelling erop zet zodra je voorbij de demper duwt en hierdoor is het echt moeilijk om tussen 50 en 100% goed te managen. Met een nogal gevoelige rem zou ik zeggen op de Ferrari 488 GTE maakt dit het dus heeeel moeilijk om consistent te remmen. Turn 1 en turn 4 op interlagos (harde braking zones) heb ik dus heel veel last mee en vlieg ik eraf door niet hard genoeg te remmen of door lockup...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
GiggySmalls schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:25:

Probeer dit eens https://www.youtube.com/watch?v=MgLdTAmwe-0&t=35s

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Laatst online: 06-10 20:15

[YouTube: iRacing - First IMSA Race of the Season! | Porsche 911 RSR @ Interlagos]

Gefeliciteerd met je overwinning! Netjes gereden!
Bij mij zat het tempo er niet zo in. Kon de rondes niet aan elkaar knopen en maakte veel foutjes.
Uiteindelijk wel naar een 7e plek kunnen rijden dacht ik. Helaas aan het einde nog wat plekjes verloren door een gevecht wat er soms nogal hard aan toe ging. Bocht 3 zij-aan-zij door en dan een flinke beuk krijgen helpt niet echt.
Maar goed, morgen weer een dag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiggySmalls
Heb ik dus geprobeerd maar kreeg hierdoor het probleem dat ik moet stampen om hard te remmen en dan los laten. Dit is naar mijn voelen een te groot verschil in druk voor de travel in brake force waardoor ik nog minder accuraat word...

Vind het vervelend omdat ik niet echt weet of het aan mezelf of de pedalen ligt 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
JPM85 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Dankje! Het begin was inderdaad even aftasten.
Vond het begin inderdaad redelijk ontstuimig gaan, ben dus maar een halve seconde achter jullie gaan rijden ondanks dat ik wel sneller kon. Jij had een klein foutje in bocht 4, maar geen zin om de midden sector vechtend door te gaan en dan het risico te lopen dat we 1,5 seconde verliezen of erger.

Door mijn rondes te rijden zag ik eerst nummer1 de baan af vliegen en in ronde 6? jij met een Braziliaan. Het gat achter mij geconsolideerd en op 95% van mijn kunnen de auto naar de finish gebracht. Soms kwam de nummer 2 binnen een seconde, maar zorgen voor een goede exit in de laatste bocht en in de midden sector de auto breed houden. :9
Slim gereden dan, terechte overwinning!
Normaal had ik ook wel iets meer afgewacht maar die Braziliaan reed zo langzaam dat ik dat deze keer niet op kon brengen.
Ik wilde er voorbij om zo een gat naar hem en o.a. jou te kunnen trekken voordat het GT3 veld eraan kwam. Hij verdedigde alleen wel heel onstuimig en ik wilde juist voorkomen dat we er samen af zouden vliegen. Maar ja, toen ik de mogelijkheid eenmaal zag 8)7
Achteraf gezien beter moeten kwalificeren en wat meer geduld moeten hebben. To finish first...

iRacing Profiel

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:29

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Boomboom118 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:28:
Na een 3 kwart jaar hier meegelezen te hebben zal ik mezelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Tom, 42 jaar oud en vader van 2 jonge kinderen van 3 en 5.Sinds september 2019 speel ik iRacing. Begonnen met een TMX stuurtje, deze al snel ge-upgrade naar een TS-PC Racer. Met mijn pedalen ge-upgrade van TP3A met loadcell mod naar Fanatec V3 naar sinds deze week Heusinkveld Spints. Sinds februari rijd ik in VR (Samsung Oddysey +) en daarvoor de PC ook maar een upgrade gegeven. Dure hobby dus:). Om dit te compenseren heb ik het allemaal vastgeschroefd aan mijn houten Rig gemaakt van resthout met Volvo S60 stoel. Volgende upgrade zal waarschijnlijk wel een aluminium rig worden...

In iRacing na de Mazda de Skip en GTE gedaan en daarna de F3 geprobeerd. Bij die laatste een vrije val gemaakt dus ben nu weer langzaam aan het stijgen. Net dus ook mijn eerste race met de nieuwe Sprints, IMSA op Interlagos gewonnen (laagste split, voordeel van de lage rating:)).

Hopelijk tot op de baan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xld-s2prxvqs_MzgEcAbnw-lhwQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0U2hM646ZKtHwuIRBObBV944.jpg?f=user_large

Ik kan het niet laten om jou extra hartelijk welkom te heten aangezien jij de vierhonderdste geregistreerde iRacer bent op onze GoT-Racing website!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
GiggySmalls schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:58:
[...]

Heb ik dus geprobeerd maar kreeg hierdoor het probleem dat ik moet stampen om hard te remmen en dan los laten. Dit is naar mijn voelen een te groot verschil in druk voor de travel in brake force waardoor ik nog minder accuraat word...

Vind het vervelend omdat ik niet echt weet of het aan mezelf of de pedalen ligt 8)7
Ik weet dat dit hier eindelijk niet hoort maar ff check check double check, heb je dat rubberen blokje uit je rempedaal gehaald?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boomboom118
  • Nu online
JoepW schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:15:
[...]

Ik kan het niet laten om jou extra hartelijk welkom te heten aangezien jij de vierhonderdste geregistreerde iRacer bent op onze GoT-Racing website!
Net lang genoeg gewacht dus ;)

Dank je voor het welkom

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
ourplayground schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 22:23:
Net mโ€™n eerste IMSA op interlagos gereden, was de #1 auto in mijn split, brengt toch wat druk met zich mee.
P6 gekwalificeerd en na een wat moeizame start naar p5 kunnen rijden. Tijdens een gevecht voor p4 verrem ik mij in T1 (link)en wordt ik (onnodig wat mij betreft) in de zijkant geraakt.
Uithuilen en overnieuw beginnen zou je zeggen maar door die klap toch een beetje het vertrouwen in de auto weg. Na een paar ronden toch maar de pit in gegaan en toen kwam het dilemma: 2:30 min optional repair.... heb er maar 30 seconden van genomen en geen idee of het echt hielp of dat het placebo effect heeft maar uiteindelijk nog van p15 naar p10 kunnen rijden in een te traag maar acceptabel tempo 1:34. Had ik niet stil blijven staan in de pit ( en de auto het even goed gedaan.. (big if)) dan was p8 volgens mij haalbaar geweest.
Desalniettemin een leuke race, die ga ik wel vaker doen tussen het trainen van Le Mans door!
Hahahaha je volledige filmpje rond 9:40 echt een divebomb plus ontwijken, netjes zag je goed aankomen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
JoepW schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:15:
[...]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GiggySmalls
ourplayground schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:17:
[...]

Ik weet dat dit hier eindelijk niet hoort maar ff check check double check, heb je dat rubberen blokje uit je rempedaal gehaald?
Nee dat heb ik niet, vind het op zich niet erg om bij het echt hard remmen tegen die blok aan te zitten en door te moeten duwen. Voelt toch net wat realistischer dan in het niets duwen :p

Na een avondje klooien zijn we eruit wat er mis liep. Ik weet niet hoe het kwam maar de instellingen van zowel mijn stuur als mijn pedalen klopten langs geen kanten meer. Na het stuur terug op 900 graden :F in te stellen en met een paar filmpjes de juiste FFB settings terug in te stellen voelde ik me al veel meer verbonden met de auto. Maar dan kwam de grote klapper, BRAKE FORCE FACTOR!!! |:( Deze stond plots op maximum (5.00) waardoor ik het mezelf inderdaad heel moeilijk maakte. Na een beetje te testen kwamen we erachter dat rond 2.00 voor mij de juiste setting is. Heb intussen talloze rondjes gereden om de ffb settings verder te testen zonder ook maar 1 keer echt te crashen door het remmen.

Hoera! 8)7 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
GiggySmalls schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 00:17:
[...]

Nee dat heb ik niet, vind het op zich niet erg om bij het echt hard remmen tegen die blok aan te zitten en door te moeten duwen. Voelt toch net wat realistischer dan in het niets duwen :p

Na een avondje klooien zijn we eruit wat er mis liep. Ik weet niet hoe het kwam maar de instellingen van zowel mijn stuur als mijn pedalen klopten langs geen kanten meer. Na het stuur terug op 900 graden :F in te stellen en met een paar filmpjes de juiste FFB settings terug in te stellen voelde ik me al veel meer verbonden met de auto. Maar dan kwam de grote klapper, BRAKE FORCE FACTOR!!! |:( Deze stond plots op maximum (5.00) waardoor ik het mezelf inderdaad heel moeilijk maakte. Na een beetje te testen kwamen we erachter dat rond 2.00 voor mij de juiste setting is. Heb intussen talloze rondjes gereden om de ffb settings verder te testen zonder ook maar 1 keer echt te crashen door het remmen.

Hoera! 8)7 8)
Leuk he simracen en instellingen :+ :+ :+ :D :D :D

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wido72
  • Laatst online: 06-10 17:41
Gefeliciteerd @JPM85 !!!

Ik zat ook in deze split, super leuke race gehad. Mezelf van plaats 8 naar plaats 3 gereden. Om vervolgens in ronde 27/29 zonder hulp van andere te spinnen en uiteindelijk als 13e te eindigen ....
Ben iig tevreden met de constante rondetijden en uit de problem met anderen te blijven.....
Op naar de volgende .....

iRacing Profiel Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
ourplayground schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 23:17:
[...]

Ik heb ook een G29. Kun je een absolute newbie even hierover informeren?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ourplayground
ZelianGuy schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:03:
[...]

Ik heb ook een G29. Kun je een absolute newbie even hierover informeren?
Zie DM :)

Een vriendelijke herinnering voor alle Le Mans rijders, test rijders, of iedereen die maar ervaring op dit circuit wil op doen:

Joep heeft een prachtige sessie van 3 uur opgezet om te rijden in het donker op Le Mans.
De server gaat om 19:30 open enige voorwaarde is dat je lid moet zijn van de GOT league.

Tot vanavond!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-09 19:10
@Session30 De eerste race die je gisteren reed zat ik ook in. Als P5 gestart, na de eerste ronde lag ik P2.
Door de pitstops op P1 terecht gekomen. Helaas met het verdedigen van m'n plek een fout gemaakt door net het gras te raken met remmen. Schoot meteen dwars voor de nr2. Hij raakte me dus vol in de zijkant en 11min repair time. Gelukkig had hij niet veel schade en heeft de race nog gewonnen.

Wel lekker om op de eerste dag meteen snelheid te hebben, scheelt wel zo'n GOT-race als voorbereiding.
Komende weekend zal ik er niet bij zijn. Zondagmiddag een F3 race van Dutchies en volgende week voorbereiden op Le Mans.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
ourplayground schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:37:
[...]

Zie DM :)

Een vriendelijke herinnering voor alle Le Mans rijders, test rijders, of iedereen die maar ervaring op dit circuit wil op doen:

Joep heeft een prachtige sessie van 3 uur opgezet om te rijden in het donker op Le Mans.
De server gaat om 19:30 open enige voorwaarde is dat je lid moet zijn van de GOT league.

Tot vanavond!!
Maar om 19:30 is het nog helemaal niet donker? ;)

Misschien kom ik wel even kijken als veldvulling en beetje oefenen met de porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zag gisteren dat mijn auto opeens weer wit was, als ik naar de site ga (https://members.iracing.com/membersite/member/editcar.jsp) is ook daar alles wit en kan ik niks meer aanpassen?

Bugje, of heb ik dat alleen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
Bij mij zijn de auto's alleen wit op de membersite als ik inlog met een apparaat waarop iRacing niet is geรฏnstalleerd, zoals met m'n mobiel.
Pagina: 1 ... 290 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies