Gefeliciteerd met de overwinning @
JPM85!

Een race waar ik veel Tweakers in zag zitten!
Voor mezelf een race om snel te vergeten. Die eikel die iedereen van de baan aframt? Dat was ik deze keer

In den beginne reed ik op de tweede plaats achter een Braziliaan. Ik had flink meer pace, maar hij verdedigde alsof zijn leven er vanaf hing en niet altijd even netjes. Na een rondje of 8 raakte ik hier aardig door gefrustreerd, maar eindelijk een betere exit op het rechte stuk! Dan doen we toch een divebomb in de eerste bocht die faliekant mislukt

Allebei er vanaf en vanaf plaats 10 ofzo mijn race vervolgen.
Vervolgens komen er een hoop GT3's aan en probeer ik de undercut. Hierna kom ik achter Arne (geen Tweaker volgens mij?) terecht. Ingaan bocht 4 zit ik op een halve seconde van hem en hij gaat een stuk langzamer door bocht 4 dan de rondes ervoor. Ik had mijn normale rempunt en probeer hem nog te ontwijken maar blokkeer en glij zo tegen hem aan. Allebei eraf en weer een hoop plekken naar achter. Uit fatsoen nog wel even gewacht totdat hij weg was alvorens zelf mijn weg te vervolgen.
Dat was toch alles zou je zeggen? Op zo'n moment rijd je de auto toch veilig naar huis en neem je geen risico meer? Dat was ook wat ik mezelf voornam op dat moment. Tot de laatste ronde. Ik zat al een tijdje achter Ruud (wel Tweaker, ken zijn username zo niet). In de laatste ronde gaat hij zij aan zij bocht 6 in waarbij Ruud aan de buitenkant zit. Ik probeer met de ander mee te glippen maar raak Ruud en zie hem alweer uitbreken. Gelukkig raak ik hem nog een keer waardoor hij juist weer recht komt te staan. Op dat moment gedaan wat ik eerder had moeten doen, rustig naar de finishvlag rijden en geen gekke dingen meer doen.
Een race waar ik de pace had om te winnen, maar door mijn eigen fouten weggegooid (en, nog veel erger, anderen hierin meegenomen). Het is al een tijdje geleden dat ik een ander van de baan af heb gereden, maar met 4 man in 2 dagen heb ik mijn portie weer ruimschoots ingehaald

Morgen weer een nieuwe kans, dan hopelijk zonder de incidenten, en de komende tijd ook niet meer zeuren als ik er zelf wordt afgereden