@Phusebox Volgens mij heb je de guide op iRacing totaal niet gevolgd. er staan nog allerlei dingen aan die heel veel frame rates vreten.Phusebox schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:10:
Ik zou ook nog een screenshot posten van mijn graphics settings... Ben nu op dit niveau en nog zakt het als een plumpudding in elkaar...
Dit is dus in VR met een RTX 2070 Super en Ryze 3600.
[Afbeelding]
Ik heb de objects op low detail staan. Limit fps to 90. Max car op 20 auto's. Dan draw 20 en lod op 90 fps zodat je niet in je asw duikt.Limit fps staat op 90 omdat ik die wil hebben, meer heeft voor mijn reverb geen zin want 90 hz vr bril.
Anisotropic filtering 4x en aa 2x. dan shadow maps staat op tracks /cars.Rest eronder staat uit.No filter ipv pcf4. Shader Quality op High.Cockpit mirror heb ik op max 2 en Virtual mirror FOV op 45.HDR aan.
Zo kom je dus op een hele performance georienteerde setting die vooral voor de framerates gaat.
Als je hier geen 90 fps mee haalt op de meeste circuits weet ik het ook niet meer. Je kunt nu proberen om de setting wat op te schroeven tot de fps weer gaan droppen. Ik heb het nog niet geprobeerd en houdt het voorlopig hierbij omdat ik de 90 fps wil houden.