In de mazda mx5 simlab challenge 1ste in de rookie divisie 61ste overal en 3de overal met net iets meer punten dan @ActualFantasy 😜ActualFantasy schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:45:
Nu het seizoen voorbij is. Zijn er hier die actief meededen in hun klasse, en divisie en heb je behaald wat je wilde?
Ik deed mee met de Sim-Lab Production challenge, en ben daar 3de van mijn divisie 6 geworden. 68ste overal, en 4de van de BeneluxNet achter Julian.
In de Skip Barber Wat lastiger, want later mee begonnen, maar toch nog 103de van mijn divisie 5. 44ste overal van de Benelux.
Doel voor volgend seizoen is toch wel bij de Skip Barber stapje omhoog te gaan.
Maar met 9 weken in iracing heb ik te weinig tijd gehad om andere klasses te proberen op 2 weken rookies en een keertje oval en offroad na.
Vind wel dat de simlab challenge wordt ondergewaardeerd aangezien het een goede instap klasse is voor multiclass vooral vanwege de diversiteit en geen mega verschillen als gte lmp1.
Misschien ook een idee om eens multiclass mazda/skip te doen voor s4 gezien het fiks stijgende aantal iracers?