raymondw schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:23:
[...]
Eerder deze week had je ook een issue met fuel na een ongevalletje.
Volgens mij gaat CC de fout in omdat je 1 ronde mist aan brandstof en de berekening hierdoor faalt. (ivm de TOW)
Kan mij niet voorstellen dat CC een andere rekenfout heeft....
In dit geval was het volgens mij domweg dat'ie bij mijn eerste stop de tank helemaal vol heeft gegooid, en dat niet genoeg was om de race mee uit te rijden. De stop zit normaal rond minuut 36-38. Dus ik denk dat ik vóór de 24
e minuut binnen ben gekomen, en er dus gewoon domweg niet genoeg in kon

Ik kon telkens ook gewoon terug naar de pit rijden, dus aan de tow kan het sowieso niet liggen.
Om het allemaal voor mezelf een beetje goed te maken nog maar een iLMS gestart

Ook deze ging niet vlekkeloos, al heb ik het op de baan deze keer schoon gehouden (ok, ok, 2x voor twee kleine off-tracks).
In lap 2 een slowdown gepakt, en die nét niet op tijd ingelost (hij stond op 0.1s...) en dus een 41s stop & hold. Meteen maar ingelost omdat het toch allemaal niet beter ging worden (dacht ik, kom ik later op terug). Daardoor uiteraard achter het GTE-veld terecht gekomen. Alles redelijk clean voorbijgekomen, op een 0x van een Ferrari die eerder op het gas ging toen ik'm binnendoor voorbij kwam na. Maar kost natuurlijk veel tijd. Bij m'n fuel stop stonden uiteraard de banden weer aan (die had ik uitgezet, maar waren gereset na mijn eerste stop). Toen ik die uitklikte, klikte ik per ongeluk fuel ook uit. Omdat ik zo snel niet door had hoe ik alsnog kon tanken (gokje: vinkje weer aan zetten terwijl je stil staat?) een rondje gereden en nogmaal naar binnen gekomen. Gelukkig ruim voor de GTEs gebleven deze keer, dus eenzaam rondjes gedraaid. Nog twee plekken cadeau gekregen omdat andere mensen hun Crew Chief níet op +1 ronde hebben gezet en uiteindelijk op p7 binnengekomen. -5iR (NEEEE!!!

), maar mijn SR zit ondertussen op B4.77.
Hoe zit dat met de MPR? Ik heb nu 3 races, maar morgen is het seizoen voorbij. Moet ik dan opnieuw 4 races rijden voor m'n A-licentie, of blijft dat op 1 staan? Niet dat ik veel behoefte heb aan m'n A-licentie, maar ik kan'm net zo goed maar gewoon binnenhalen
Edit: Vergeet ik de 'kom ik later op terug'

Ik kreeg mijn stop & hold dus in ronde 2. Was het beter geweest om'm pas in ronde 5 in te lossen? Achteraf gezien was het GTE-veld dan waarschijnlijk wat verder uit elkaar gevallen, en moest misschien een deel al gaan pitten voordat ik ze tegen kwam. Of maak ik dan een denkfout?
[
Voor 8% gewijzigd door
Wormaap op 01-06-2020 22:37
]