Haha wat briljant!!
Ik ben niet de uitgelezen persoon voor advies voor Mount Panorama; gisteren met de Tweakers-race op deze track in de Cayman GT4 was ik nog een pijnlijke dikke seconde langzamer dan de écht snelle mannen vooraan. Het 'verschil' was echter kleiner dan op andere banen, en het is een baan waar ik altijd graag en met vertrouwen push en de limiet opzoek (in gevecht met Wibo overigens een beetje óver die limiet gegaan gisteren, maar dat is een ander verhaal

).
Tips...
Onderschat het belang van bocht 1 niet. Deze wordt gevolgd door een heel lang recht stuk en een slechte exit kan dus gelijk een hoop tijd kosten. Met een goede bocht 1 pakte Jimmy in onderstaand filmpje (op 5:00) twee vliegen in één klap bijvoorbeeld.
Bocht 2-10: Benut alle ruimte die er is; ook buiten de witte lijnen ligt prima rijdbaar asfalt, waarmee de bochten ruimer en makkelijker worden. Experimenteer tijdens het oefenen welke cerbstones je mee kunt pakken en welke je beter links kunt laten liggen. De Cayman GT4 heeft relatief veel grip voor z'n vermogen (vergeleken met een V8 Supercar) waardoor je de luxe hebt om de cerbs in bocht 6 niet mee te pakken bijvoorbeeld. Zorg dat je bij het uitkomen van bocht 8 mooi aan de buitenkant zit (rechts) zodat je de radius van 9 vergroot en die bocht daarmee wat vereenvoudigt. Qua instuurmoment voor 9 ligt er een handige asfaltmarkering die mij daarbij helpt.
Voor 10 pak ik zelf liefst altijd een deel van de cerb aan de binnenkant mee, deels ook omdat het badass voelt. De cerb daar in de exit is hoog en vangt je auto vaak goed op als je naarbuiten loopt, maar uiteraard niet als Jimmy J. je aan het streamen is (zie video hieronder, 3:40) haha. Daar had ik geluk dat ik aan de muur ontsnapte.
11/12 kun je veel cerb meepakken, waarmee je de bochtencombinatie een stuk minder bochtig maakt. Voor de bochten daarna geldt dat uiteraard niet, daar zijn het muren die je moet ontwijken. 13 t/m 18 vind ik zelf veruit het lastigste deel van de baan; je komt er met enorme snelheid op af, bent eigenlijk continue aan het remmen en/of sturen en de bochten volgen elkaar heel snel op. Veel oefenen is denk ik het devies, en in ieder geval vermijden dat je je wielen blokkeert tijdens het remmen want dan kom je geheid een muur (of twee) tegen.
Bocht 20 zal volgas zijn, zorg ervoor dat je auto op tijd 'stabiel ligt' zodat je vervolgens heel veel en heel hard kunt gaan remmen voor 21/22.