iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 273 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Danny Hdoorn
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-02-2023

Danny Hdoorn

Abn0rmaal(twitch&dc)

Hey! Ik zal me effe voorstellen...Ik ben Danny 35 jaar en nieuw met Iracing...ik speel voornamelijk voor de fun maar ben ook best competitief ingesteld.Ik speel vanaf begin mei op iracing en ben nu wel toe aan meer competitie en vooral een leuke gezellige community met gezelligheid en de gezamenlijke hobby te uitoefenen!

Zijn er mensen die wat tips en tricks hebben of is er een mogelijkheid tot samen spelenvoicechat.?
Ik zal alles op me gemak door lezen.

Met vriendelijke groet Danny

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
fietsbob schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:02:
Weet iemand welke instelling ik moet veranderen als ik niet wil dat het spelgeluid zachter gaat wanneer er iemand praat via de voicechat?
Blijkbaar is dat in 1 keer, kan met niet herinneren dat ik dat altijd al had.
Dit is geen iRacing, maar een windows setting. (Google is your best friend in these cases): https://www.techjunkie.com/windows-reducing-system-volume/

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Danny Hdoorn schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:22:
Hey! Ik zal me effe voorstellen...Ik ben Danny 35 jaar en nieuw met Iracing...ik speel voornamelijk voor de fun maar ben ook best competitief ingesteld.Ik speel vanaf begin mei op iracing en ben nu wel toe aan meer competitie en vooral een leuke gezellige community met gezelligheid en de gezamenlijke hobby te uitoefenen!

Zijn er mensen die wat tips en tricks hebben of is er een mogelijkheid tot samen spelenvoicechat.?
Ik zal alles op me gemak door lezen.

Met vriendelijke groet Danny
Welkom. We hebben een TeamSpeak server.

Acties: