Ohh, das wel leuk, wie weet kom ik zo nog even!!Wormaap schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:
[...]
Cool. Dan ga ik een server starten. Kom je ook op TS?
***members only***
Server is met een paar minuten up
Ik mag de laatste tijd telkens aan (de onderkant van) de topsplit in de 911-GT3-cup aansluiten en dat is... pittig. Als dat zo doorgaat betekent het dat ik binnenkort denk ik aan de bovenkant van de volgende split m'n rondjes mag doen
De vorige Ferrari was een aangepaste versie, deze vanaf 0 gemaakt.
Lekker basic en misschien ga ik hem ook wel gebruiken met IMSA.
Kleur is metallic blauw met een carbon laag erover.
/f/image/KUnxQpnYyiVfq3uTbGdc1fuK.png?f=fotoalbum_large)
Nodigt wel uit om echte virtuele livery te ontwerpen...
Lekker basic en misschien ga ik hem ook wel gebruiken met IMSA.
Kleur is metallic blauw met een carbon laag erover.
/f/image/KUnxQpnYyiVfq3uTbGdc1fuK.png?f=fotoalbum_large)
Nodigt wel uit om echte virtuele livery te ontwerpen...
[ Voor 12% gewijzigd door raymondw op 22-05-2020 20:42 ]
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Kennelijk is het heel erg moeilijk om het 8 weken vol te houdenRaimond613 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 10:13:
[...]
Heb net ff naar de standen zitten kijken, maar die prestatie is niet zo heel erg moeilijk als vrijwel niemand uit de Benelux überhaupt 7-8 weken meedoet
Ja, het was een goede prestatie van je!PatrickPost1972 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:58:
Samen met @Gogol in de race die tweede is geworden.
goedenavond
ik zal me even voor stellen ik ben Collin 17 jaar oud en ben net begonnen met iRacing heb een klein beetje ervaring met race games zoals project cars 2 het lijkt me leuk om met jullie samen te racen ik heb me aangemeld op got. Ik rij nu in de skip mijn tijd op baan van deze week is 1.53,200.
tot snel op de baan
ik zal me even voor stellen ik ben Collin 17 jaar oud en ben net begonnen met iRacing heb een klein beetje ervaring met race games zoals project cars 2 het lijkt me leuk om met jullie samen te racen ik heb me aangemeld op got. Ik rij nu in de skip mijn tijd op baan van deze week is 1.53,200.
tot snel op de baan
https://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do#mpr-stats
Is zondag weer een school avond gepland? Hoop weer wat dingen te leren van jullie.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja hoor die is er weer op zondag en maandag.Phusebox schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:07:
Is zondag weer een school avond gepland? Hoop weer wat dingen te leren van jullie.
Zondag met de mx5 en maandag met de skip.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Maandag kan ik helaas nooit, dan heb ik een andere les (tennis).JoepW schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:17:
[...]
Ja hoor die is er weer op zondag en maandag.
Zondag met de mx5 en maandag met de skip.
Denk wel dat de skip een logische volgende stap zou zijn voor mij mag goed blijf denk ik nog wel even in de mx5 hangen.
Volgend seizoen maar eens een seizoen volhouden en eens kijken of we het benelux kampioenschap wat drukker kunnen maken
Net weer een MX-5 race gewonnen, gevecht tot het einde (heerlijk)
Okayama is wel echt "hard to master" zeg, zit nu laag in de 1,49.
Ik wil graag meedoen zondag met de schoolavond, ga kijken of ik teamspeak aan de praat krijg ed!
Hoop jullie dan te zien!
ps, top livery @raymondw
Ik wil graag meedoen zondag met de schoolavond, ga kijken of ik teamspeak aan de praat krijg ed!
Hoop jullie dan te zien!
ps, top livery @raymondw
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679
Ben daar nu ook bezig, tips voor de grote bocht voor de backstraight? Ik schakel terug naar de 3 maar dan heb ik het idee dat ik als slak de heuvel omhoog ga.AlApAwA schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:37:
Net weer een MX-5 race gewonnen, gevecht tot het einde (heerlijk)
Hoop jullie dan te zien!
ps, top livery @raymondw
Ja dat is één van de lastigste, ik rem aan met de auto op de binnenbocht gericht net voor waar het gras begint te verkleuren.ZelianGuy schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:40:
[...]
Ben daar nu ook bezig, tips voor de grote bocht voor de backstraight? Ik schakel terug naar de 3 maar dan heb ik het idee dat ik als slak de heuvel omhoog ga.
lastigste is het moment bepalen om rem los te kunnen laten, te vroeg is als een slak omhoog te laat is de bocht uit

Maargoed ik ben ook pas een dag bezig, misschien leren we het zondag
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679
Ik ben ook gisteren begonnen! Even kijken of ik de lage 1.49 kan aantikken. Had straks qualifying met een 1.49.8AlApAwA schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:43:
[...]
Ja dat is één van de lastigste, ik rem aan met de auto op de binnenbocht gericht net voor waar het gras begint te verkleuren.
lastigste is het moment bepalen om rem los te kunnen laten, te vroeg is als een slak omhoog te laat is de bocht uit![]()
Maargoed ik ben ook pas een dag bezig, misschien leren we het zondag
Jullie rijden al best mooie tijden voor zo'n korte tijd. Ik ben pas na 5 sessies in de 1:49 gekomen. Mijn optimale tijd is 1:48.7 maar die heb ik nog niet gereden.
Als ik dan mensen zie die 1:47 laag rijden denk ik echt waar halen ze de tijd vandaan. Maar goed.
Als ik dan mensen zie die 1:47 laag rijden denk ik echt waar halen ze de tijd vandaan. Maar goed.
Geen probleem! Was sowieso gezellig, veel meer mensen dan ik had verwachtJPM85 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:14:
[...]
Sorry dat ik niet langer bleef op TS, ik moet de vriendin gezelschap gaan bieden vanavond. Had graag mee geoefend want moet zelf ook nog wat uur in LeMans voorbereiding gaan stoppen. Succes & veel plezier!
* Wormaap heeft vanavond in ieder geval 7s van z'n PR gereden
Maar wát een gave auto is het

[ Voor 31% gewijzigd door Wormaap op 22-05-2020 22:11 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Leuk om ook eens op Le Mans te rijden.Wormaap schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 19:59:
[...]
Cool. Dan ga ik een server starten. Kom je ook op TS?
***members only***
Server is met een paar minuten up
Ik ken de baan alleen van TV en ook het rijden met de Ferrari 488 GTE is nog erg wennen.
Hij heeft wel al mijn vertrouwde paint job gekregen
/f/image/7k2PaEKMFl5EsHRZHrzFdsMf.png?f=fotoalbum_large)
Met een 1.49.7 op pole! Nu de start niet verneuken en de auto op de baan houden.....
Zondag rijden we niet op Okayama.ZelianGuy schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:40:
[...]
Ben daar nu ook bezig, tips voor de grote bocht voor de backstraight? Ik schakel terug naar de 3 maar dan heb ik het idee dat ik als slak de heuvel omhoog ga.
En de backstraight ga je op in de 3.
[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 22-05-2020 22:44 ]
Ik blijf het een fantastische livery vinden met een leuke quotefrizti schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:08:
[...]
Leuk om ook eens op Le Mans te rijden.
Ik ken de baan alleen van TV en ook het rijden met de Ferrari 488 GTE is nog erg wennen.
Hij heeft wel al mijn vertrouwde paint job gekregen![]()
[Afbeelding]
Ikzelf gebruik de 'Jumbo' livery's van TradingPaints.
Ik moet nog eens uitzoeken hoe ik een eigen maak via photoshop.
Ik ga denk ik ook de Radical proberen volgend seizoen.PatrickPost1972 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 21:26:
[...]
Volgend seizoen maar eens een seizoen volhouden en eens kijken of we het benelux kampioenschap wat drukker kunnen maken![]()
![]()
*Announcers Voice* He fucked itZelianGuy schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:10:
Met een 1.49.7 op pole! Nu de start niet verneuken en de auto op de baan houden.....
Te veel incidents points. Bij de start gecrasht omdat ik een dive bomb van rechts niet doorhad. Heb daar geen zicht op gehad. Tips om dat wel te zien?
Daarna 2 dubieuze crashes. 1tje waarbij ik op de achterkant van een auto bots omdat hij erg traag uit de laatste bocht kwam. Daarna trapte hij vol op de rem waardoor er een crash kwam. De tweede was het inhalen van een backmarker. Die ging precies in de weg rijden en toen ik hem voorbij reed knalde hij ineens rechtsachterop in mijn auto.
Helaas sloot de sim voordat ik een replay kon opslaan. Is dat later nog mogelijk?
Helaas weer 0.13 kwijt. Maar goed morgen weer een dag.
Btje een trieste iRace avond...
NASCAR in de ARCA en ik kom in licht contact met een Rookie, verplichte stop voor reparatie...
In de pit komt er een wiel onder 45gr door de motorkap NADAT de crew is begonnen te wisselen.
Crew begon onder 45gr te zweven bij het wiel en verder niets op een tik na af en toe.
Nog geprobeerd te reconnecten, maar iRacing bleef crashen
Denk dat ik een bug heb gevonden....
NASCAR in de ARCA en ik kom in licht contact met een Rookie, verplichte stop voor reparatie...
In de pit komt er een wiel onder 45gr door de motorkap NADAT de crew is begonnen te wisselen.
Crew begon onder 45gr te zweven bij het wiel en verder niets op een tik na af en toe.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Na 1,5hr al reactie van iRacing dat ze er direct naar gaan kijken.raymondw schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:37:
Btje een trieste iRace avond...
Maar goed dat de race erna wel iets beter ging
Ben ik voorstander van!Wormaap schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:07:
[...]
Geen probleem! Was sowieso gezellig, veel meer mensen dan ik had verwachtMisschien kunnen we vaker met een grotere groep oefenen in de aanloop naar de LM24h
* Wormaap heeft vanavond in ieder geval 7s van z'n PR geredenNu zat ik gisteren zo goed als voor het eerst in de HPD en reed ik Le Mans helemáál voor het eerst, maar toch
Maar wát een gave auto is hetEen downforcewagen is wel echt totáál anders rijden dan de Skip. Dat merkte ik in de Radical al, maar in de HPD nog meer. Beetje onderstuur in een snelle doordraaier? Beetje gas bijgeven en je krijgt wat meer stuur
Ik had in de planning om 2 of 3 juni een oefenserver in te plannen, en waarschijnlijk ook in het weekend daarvan.
Zie mijn signature voor het Google document voor LeMans testtijden, zou leuk zijn als meer mensen deze invullen voor iedereen die aan het testen is 😇
[ Voor 26% gewijzigd door JPM85 op 22-05-2020 23:10 ]
Ik ben wat GTE's aan het uitproberen voor volgend GOT seizoen.
De Ford GT 2017 bevalt me heel goed, maar heb twee vragen:
- Wat is het zoom geluid dat ik steeds hoor, zo'n geluid dat je vroeger hoorde als de klas begint. Het komt soms bij het schakelen, maar soms ook niet, dus lijkt me geen waarschuwing voor verkeerd schakelen.
Het geluid geeft me wat stress, ook al hoef ik twintig jaar niet mee naar school
- De schakel indicatie lichten staan al heel snel op rood, terwijl voor mjn gevoel nog niet geschakeld hoeft te worden. Wat is jullie ervaring ?
Ik weet nog niet zeker of ik de Ford GT ga rijden ,maar lijkt me wel een supergave auto om een skin voor te designen.
- Wat is het zoom geluid dat ik steeds hoor, zo'n geluid dat je vroeger hoorde als de klas begint. Het komt soms bij het schakelen, maar soms ook niet, dus lijkt me geen waarschuwing voor verkeerd schakelen.
Het geluid geeft me wat stress, ook al hoef ik twintig jaar niet mee naar school
- De schakel indicatie lichten staan al heel snel op rood, terwijl voor mjn gevoel nog niet geschakeld hoeft te worden. Wat is jullie ervaring ?
Ik weet nog niet zeker of ik de Ford GT ga rijden ,maar lijkt me wel een supergave auto om een skin voor te designen.
Na dagen op een Fanatec stuur en pedalen gewacht te moeten hebben (bedankt, UPS) heb ik vandaag eindelijk kunnen beginnen aan iRacing.
Gaat nog niet hoe ik het verwacht had. In de MX5 op Okayama op dit moment 1.54, als ik de baan niet uit vlieg
Grootste probleem op dit moment is dat tijdens het remmen m'n pedalen schuiven over het laminaat. Maakt het toch wel lastig, en nog niet iets kunnen bedenken om dat te kunnen voorkomen
Dus maar hard aan de bak dit weekend.
Gaat nog niet hoe ik het verwacht had. In de MX5 op Okayama op dit moment 1.54, als ik de baan niet uit vlieg

Grootste probleem op dit moment is dat tijdens het remmen m'n pedalen schuiven over het laminaat. Maakt het toch wel lastig, en nog niet iets kunnen bedenken om dat te kunnen voorkomen

Dus maar hard aan de bak dit weekend.
De compressor om de pneumatische shifter weer op druk te brengen.MDenessen schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:21:
Ik ben wat GTE's aan het uitproberen voor volgend GOT seizoen.
Net als in het echt: [YouTube: 2019 Le Mans 24h GT Battle at Night - Ford GT Onboard]
Wormaap schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:07:
[...]....Geen probleem! Was sowieso gezellig, veel meer mensen dan ik had verwachtMisschien kunnen we vaker met een grotere groep oefenen in de aanloop naar de LM24h
.....
We kunnen als GoT iRacing servers hosten op door jullie gewenste momenten.JPM85 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:09:
[...]
Ben ik voorstander van!
Ik had in de planning om 2 of 3 juni een oefenserver in te plannen, en waarschijnlijk ook in het weekend daarvan.
Zie mijn signature voor het Google document voor LeMans testtijden, zou leuk zijn als meer mensen deze invullen voor iedereen die aan het testen is 😇
Gewoon ff vragen en wij zetten een server op. Wel enige tijd van te voren opgeven, we zijn niet in staat om altijd meteen ad-hoc te reageren op verzoeken.
Misschien is het wel een idee om ieder weekend een training sessie te hebben voor Le Mans.JoepW schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 06:47:
[...]
[...]
We kunnen als GoT iRacing servers hosten op door jullie gewenste momenten.
Gewoon ff vragen en wij zetten een server op. Wel enige tijd van te voren opgeven, we zijn niet in staat om altijd meteen ad-hoc te reageren op verzoeken.
Als er genoeg animo voor is natuurlijk.
Ik doe graag mee als veld vulling (lees rijdende chicane)
Kan ik mooi de baan en de auto beter leren kennen, net als met de school sessies op maandag.
Ik had gisteravond een race waarbij ik niet een dive bomb zag aan mijn rechterkant. Ik heb daar ook geen zicht op mijn spiegels.
Ik heb een 2 monitoren waarbij er 1 is voor de sim en de andere voor andere dingen.
:strip_exif()/f/image/9JqOWSMXU3c65V7MXoAjz1IW.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo ziet het eruit. Is dat een goed perspectief en moet ik de volgende keer gewoon beter opletten?
Ik heb een 2 monitoren waarbij er 1 is voor de sim en de andere voor andere dingen.
:strip_exif()/f/image/9JqOWSMXU3c65V7MXoAjz1IW.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo ziet het eruit. Is dat een goed perspectief en moet ik de volgende keer gewoon beter opletten?
Je hebt de spotter wel geactiveerd neem ik aan? Nog beter is crewchief installeren.
Je POV is afhankelijk van je monitor grootte en de afstand tov je ogen. Kun je berekenen in de settings.
Je POV is afhankelijk van je monitor grootte en de afstand tov je ogen. Kun je berekenen in de settings.
[ Voor 39% gewijzigd door MartijnA3 op 23-05-2020 08:49 ]
Leuk, ik zit nu ook vooral de P cup te rijden.B Tender schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 20:32:
Ik mag de laatste tijd telkens aan (de onderkant van) de topsplit in de 911-GT3-cup aansluiten en dat is... pittig. Als dat zo doorgaat betekent het dat ik binnenkort denk ik aan de bovenkant van de volgende split m'n rondjes mag doen
Wat is je naam? Mag gerust via PM. Wie weet zien we elkaar want er zijn maar 3 splits in de avond, en zelfs maar 1tje denk ik de ochtend - vroege namiddag.
Spotter staat aan, heb waarschijnlijk zijn berichten niet gehoord vanwege de mentale paniek van de 1e bocht op de 1e plaats. Zal even kijken naar crewchief! Ziet er goed uit op 1e indruk.MartijnA3 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 08:47:
Je hebt de spotter wel geactiveerd neem ik aan? Nog beter is crewchief installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door ZelianGuy op 23-05-2020 09:19 ]
Even een plug.
Straks om 12:00 is de 12H MONZA. Een endurance race voor teams en rijders die meedoen aan de 24H SERIES, inclusief commentaar van Radio Le Mans!
Entry list
Deze race is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Creventic en mijzelf.
Straks om 12:00 is de 12H MONZA. Een endurance race voor teams en rijders die meedoen aan de 24H SERIES, inclusief commentaar van Radio Le Mans!
Entry list
Deze race is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Creventic en mijzelf.
Crewchief is onmisbaar!ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:18:
[...]
Spotter staat aan, heb waarschijnlijk zijn berichten niet gehoord vanwege de mentale paniek van de 1e bocht op de 1e plaats. Zal even kijken naar crewchief! Ziet er goed uit op 1e indruk.
Zijn iRacing profiel staat, net als bij 95% van de Tweakers hier, in zijn handtekeningjmignolet schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 08:59:
[...]
Leuk, ik zit nu ook vooral de P cup te rijden.
Wat is je naam? Mag gerust via PM. Wie weet zien we elkaar want er zijn maar 3 splits in de avond, en zelfs maar 1tje denk ik de ochtend - vroege namiddag.
Spotter is essentieel als je met 1 scherm rijdt, juist in het begin van de race. Als je m niet (goed) hoort moet je het volume van de spotter hoger zetten.ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:18:
[...]
Spotter staat aan, heb waarschijnlijk zijn berichten niet gehoord vanwege de mentale paniek van de 1e bocht op de 1e plaats. Zal even kijken naar crewchief! Ziet er goed uit op 1e indruk.
Maar crewchief is wat je moet hebben.
Wij zaten net ook in dezelfde 911 racejmignolet schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 08:59:
[...]
2 rijen voor me bleef bij de start een auto gewoon compleet stilstaan; dat heb ik volgens mij cht nog nooit meegemakt. Natuurlijk een kettingbotsing tot gevolg war ik middenin zat. Daarna nog wel leuk treintje rijden maar op P19 dus schoot ook niet veel op.
Als het een echte divebomb was, heeft spotter of crew chief volgens mj ook geen zin, die zijn dan ook te laat, toch?MartijnA3 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:36:
[...]
Spotter is essentieel als je met 1 scherm rijdt, juist in het begin van de race. Als je m niet (goed) hoort moet je het volume van de spotter hoger zetten.
Maar crewchief is wat je moet hebben.
Klopt, maar dan had niets geholpen, ook 3 schermen niet.
Vanuit DoT.ExE organiseren we op 29-30 aug de 24H of zolder.
Er is een entry fee voor alle teams die mee doen maar dit komt in de prijzenpoule terecht.
Als er hier nog teams zijn die dit wel leuk vinden kun je hier meer informatie vinden
https://www.reddit.com/r/...texe_endurance_challenge/
Er is een entry fee voor alle teams die mee doen maar dit komt in de prijzenpoule terecht.
Als er hier nog teams zijn die dit wel leuk vinden kun je hier meer informatie vinden
https://www.reddit.com/r/...texe_endurance_challenge/
De enige manier om een divebomb aan te zien komen is met je virtual mirror.ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 08:27:
Ik had gisteravond een race waarbij ik niet een dive bomb zag aan mijn rechterkant. Ik heb daar ook geen zicht op mijn spiegels.
[Afbeelding]
En in de spiegel kijken en rijden is iets dat je leert door oefenen en niet te vergeten ..... oefenen.
ik gebruik crewchief en heb de itacing spotter uit.frizti schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:57:
[...]
Hebben jullie de Iracing Spotter helemaal uit staan of op text only?
Ok i know read the fucking manualJoepW schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:12:
[...]
ik gebruik crewchief en heb de itacing spotter uit.
Ik heb tot 2 weken geleden nog geen problemen gehad met mensen die lomp rijden maar sinds ik mn c licence heb eindig ik elke race met minimaal 2 4x door mensen die te laat remmen of je een tik geven als je ze inhaalt (inc je over het gras duwen).
Terwijl hiervoor had ik altijd fair gevechten op de baan met andere rijders en nu misschien een kwart van de gevechten.
Valt dat meer mensen op in deze klasse?
Ik rijd trouwens in de mx5 simlab challenge
Terwijl hiervoor had ik altijd fair gevechten op de baan met andere rijders en nu misschien een kwart van de gevechten.
Valt dat meer mensen op in deze klasse?
Ik rijd trouwens in de mx5 simlab challenge
[ Voor 4% gewijzigd door Juliankarssies op 23-05-2020 11:16 ]
Crewchief heeft ongeveer 12798 opties, dus ik denk het welPatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:14:
[...]
Ok i know read the fucking manualis het mogelijk om crewchief alleen te gebruiken als spotter dan?
Maar als je dat niet vindt, kan het gegarandeerd uit
[ Voor 6% gewijzigd door Wormaap op 23-05-2020 11:23 ]
Daar heb ik Digital Race Engineer voor.Wormaap schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:23:
[...]
Crewchief heeft ongeveer 12798 opties, dus ik denk het welMaar afroep van rondetijden, af en toe een aanmoediging en je brandstof enzo is ook gewoon best prettig
Maar als je dat niet vindt, kan het gegarandeerd uit
Ah ok, het viel me pas nadat ik postte op dat ik tegen iemand mét ervaring aan het blaten wasPatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:25:
[...]
Daar heb ik Digital Race Engineer voor.
DRE is veel uitgebreider en wat lastiger om goed in te stellen. Daarnaast kun je bij DRE ook zelf aan de gang met commands.PatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:25:
[...]
Daar heb ik Digital Race Engineer voor.
Net zoals Joep heb ik de spotter in iracing uit staan en gebruik alleen crewchief als spotter. Voor de overlays gebruik ik racelabapps.frizti schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:57:
[...]
Hebben jullie de Iracing Spotter helemaal uit staan of op text only?
Ik heb de iracing spotter aan staan samen met crew chief. Dat is vooral leuk als er op de voicechat ook nog veel gepraat wordt tussendoor
[ Voor 6% gewijzigd door Raimond613 op 23-05-2020 11:40 ]
@ZFLaSH Als je keybinds standaard staan, zou ik niet weten wat je nog meer moet toevoegen in DRE. +600 commando's die je kan geven, en meer dan 50 feedback opties vanuit Iracing.
Alleen het programma VoiceAttack is al de moeite waard waarin je met het uitspreken van bv. Relevant en Time je blackboxen kan laten verspringen. En de kosten van VoiceAttack zijn onder de 10€.
Zeker voor VR users het bekijken waard!!!!
@Wormaap thnx dan laat ik crewchief links liggen.
Alleen het programma VoiceAttack is al de moeite waard waarin je met het uitspreken van bv. Relevant en Time je blackboxen kan laten verspringen. En de kosten van VoiceAttack zijn onder de 10€.
Klopt. Ik gebruik het ook in VR, maar je kan commando's ook samen voegen met set commands. Egil is echt goed bezig met dit ding, al is het in het begin wel overweldigend. Zeker als je commando's uit je hoofd moet lerenPatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:40:
@ZFLaSH Als je keybinds standaard staan, zou ik niet weten wat je nog meer moet toevoegen in DRE. +600 commando's die je kan geven, en meer dan 50 feedback opties vanuit Iracing.
Zie m'n handtekening voor een linkje naar mn iracingprofieljmignolet schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 08:59:
[...]
Daarom heb ik ergens een printout met de meest gebruikte commands liggen zodat ik even snel kan spiekenZFLaSH schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:44:
[...]
Klopt. Ik gebruik het ook in VR, maar je kan commando's ook samen voegen met set commands. Egil is echt goed bezig met dit ding, al is het in het begin wel overweldigend. Zeker als je commando's uit je hoofd moet leren. Daarom maak ik mijn eigen commands
Haha,. ik gebruik ovrdrop om de commandlist in VR te projecteren in het plafond van de auto.. Anders onthou ik de helft nooitPatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:46:
[...]
Daarom heb ik ergens een printout met de meest gebruikte commands liggen zodat ik even snel kan spieken![]()
![]()
![]()
Z'n eentje had ik gisteren ook. Kun je die mensen rapporteren?Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:45:
Mijn eerste ervaring met een slechte verliezer op iRacing...
[YouTube: iRacing]
En dat kan alleen met VR, ik geloof dat we een keer moeten afspreken om met elkaar te praten over DRE.ZFLaSH schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Haha,. ik gebruik ovrdrop om de commandlist in VR te projecteren in het plafond van de auto.. Anders onthou ik de helft nooit
Ja heb ik zojuist gedaan. In je profiel naar de race report gaan en file protest doen.ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:47:
[...]
Z'n eentje had ik gisteren ook. Kun je die mensen rapporteren?
Bekijk al zijn video's over Iracing staan echte goede dingen tussen.fietsbob schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:52:
Dit is een goede video voor Crewchief
YouTube: How to get more from Crew Chief
Nou, eindelijk aan mijn eerste Skip race van de week toegekomen. Starten vanaf P2, gelijk dus al weer wat spanning. Helaas redelijk hard eraf geduwd in de tweede ronde. Kerel achter mij wilde er denk ik vol gas door de eerste chicane (Britten's) heen terwijl ik op een halve meter van mijn voorganger zat...
Mij terug kunnen vechten van P19 naar P11, ook vanwege een hoop gedoe op de baan. Met de snelste laptime van 1:51,2 niet ontevreden maar podiumpje had er wel ingezeten.
Mij terug kunnen vechten van P19 naar P11, ook vanwege een hoop gedoe op de baan. Met de snelste laptime van 1:51,2 niet ontevreden maar podiumpje had er wel ingezeten.
Als er tekst en uitleg wordt gegeven over voice commands in iRacing, dan luister ik graag mee.PatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:49:
[...]
En dat kan alleen met VR, ik geloof dat we een keer moeten afspreken om met elkaar te praten over DRE.
Ik heb vorig jaar een poging gewaagd met DRE, maar ik zag meteen door de bomen het bos niet meer. Als VR rijder is aanvullende informatie altijd welkom.
Same here. Heb ooit wel CrewChief geprobeerd maar de voice recognition is bij mij toch echt minder goed dan met VoiceAttack. Is wel meer instelwerk maar DRE heeft mij nog noooit in de steek gelaten, z'n geld meer dan waard imo.PatrickPost1972 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:40:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klopt, moet ik ook eens dringend aanpassen.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 09:53:
[...]
Zijn iRacing profiel staat, net als bij 95% van de Tweakers hier, in zijn handtekening
Oh juist, al een paar keer zelfs geloof ik. Stomme race van me deze ochtend.. Vergeten om de Q setup aan te passen naar R waardoor ik met een fuel zat voor 2 laps.. Dan maar de pit ingereden en hotlaps zitten doen haha.Raimond613 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 10:37:
[...]
Wij zaten net ook in dezelfde 911 race
2 rijen voor me bleef bij de start een auto gewoon compleet stilstaan; dat heb ik volgens mij cht nog nooit meegemakt. Natuurlijk een kettingbotsing tot gevolg war ik middenin zat. Daarna nog wel leuk treintje rijden maar op P19 dus schoot ook niet veel op.
Race twee, ook geen succes.
Had ik hier iets anders kunnen doen?
Daarna vrij steady gereden, helaas nog geen 1:50 maar dat moet wel lukken. Nu had ik het idee dat ik in mijn snelste ronde nog veel tijd liet liggen.
Daarna vrij steady gereden, helaas nog geen 1:50 maar dat moet wel lukken. Nu had ik het idee dat ik in mijn snelste ronde nog veel tijd liet liggen.
Volgens mij was er weinig te ontwijken.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:02:
[YouTube: iRacing Motorsport Simulator 2020 05 23 12 29 20 03]
Weinig aan te doen, had je geremd dan zat er waarschijnlijk eentje in je achterkant. Gas los had denk ik weinig verschil gemaakt. Soms is het gewoon pech, door naar de pit en de race afrijden.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:02:
[YouTube: iRacing Motorsport Simulator 2020 05 23 12 29 20 03]
Pff ff helemaal klaar mee. Ik rij super clean, de beste race van mijn korte iRacing career maar iemand anders tikt mij elke keer opzettelijk even aan, of remt extra hard waardoor iemand mij vanachter raakt en nu ben ik DQ... wat een belachelijk slecht systeem.
Reed gewoon mijn snelste kwalifiatie in mx5 op okoyama, eindelijk een 1:48.7. En dan dit. Zucht. Heb je niet van die mensen die je rammen heb je er wel die het punten systeem misbruiken door je opzettelijk punten aan te naaien.
Nu al drie klote races achter elkaar met alleen maar gezeik. Terwijl ik gewoon netjes rij en mensen met een grote boog probeer te ontwijken wanneer het kan..
Reed gewoon mijn snelste kwalifiatie in mx5 op okoyama, eindelijk een 1:48.7. En dan dit. Zucht. Heb je niet van die mensen die je rammen heb je er wel die het punten systeem misbruiken door je opzettelijk punten aan te naaien.
Nu al drie klote races achter elkaar met alleen maar gezeik. Terwijl ik gewoon netjes rij en mensen met een grote boog probeer te ontwijken wanneer het kan..
[ Voor 48% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2020 13:35 ]
Wel frapant dat het lijkt alsof jij een magneet hiervoor bent, terwijl geruime meerderheid hier dit een enkele keer ervaart....Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:30:
Pff ff helemaal klaar mee. Ik rij super clean, de beste race van mijn korte iRacing career maar iemand anders tikt mij elke keer opzettelijk even aan, of remt extra hard waardoor iemand mij vanachter raakt en nu ben ik DQ... wat een belachelijk slecht systeem.
Wellicht stof tot reflectie....?
Haha... Ja, mensen die voor me een braketest doen of ergens mij aantikken waar het niet nodig is, is mijn schuld?Mithriel schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:39:
[...]
Wel frapant dat het lijkt alsof jij een magneet hiervoor bent, terwijl geruime meerderheid hier dit een enkele keer ervaart....
Wellicht stof tot reflectie....?
Deze gast reed in de kwalificatie 1:48.9 en in de race steeds rondjes 1:52 omdat ie aan het slingeren was of mij in langzame bochten ophouden zodat ik druk van achteren kreeg. Hij had zelf ook 16 punten. Beter had ik hem gewoon kunnen eraf tikken dan mijn 17e punt oplopen door hem te ontwijken waarbij ik off road ging.
Ik rij al heel wat jaartjes racegames, maar deze 3 races waren erger dan de gemiddeld Project Cars random online race.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2020 13:45 ]
Ik doe iracing nu maandje met 40races en nog nooit 1 zo'n ervaring gehad... Vaak zie je zulke gasten van ver af, dan kies ik ervoor om uit de buurt te blijven. Als je het gevecht aan gaat met een idioot, wordt je er vanzelf ook één....Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:42:
[...]
Haha... Ja, mensen die voor me een braketest doen of ergens mij aantikken waar het niet nodig is, is mijn schuld?
Deze gast reed in de kwalificatie 1:48.9 en in de race steeds rondjes 1:52 omdat ie aan het slingeren was of mij in langzame bochten ophouden zodat ik druk van achteren kreeg.
Ik rij al heel wat jaartjes racegames, maar deze 3 races waren erger dan de gemiddeld Project Cars random online race.
MX5 is een heerlijk autootje maar in de lagere splits is het gewoon lastig. Zelf had ik twee races nodig om mijn license te halen, toen overgestapt naar de Skip. Overigens gebeuren er vervelende dingen in elke split, zie mijn video hierboven. Daar was de SoF 2.500, je kan er van uit gaan dat mensen dan wat ervaring hebben.Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:42:
[...]
Haha... Ja, mensen die voor me een braketest doen of ergens mij aantikken waar het niet nodig is, is mijn schuld?
Deze gast reed in de kwalificatie 1:48.9 en in de race steeds rondjes 1:52 omdat ie aan het slingeren was of mij in langzame bochten ophouden zodat ik druk van achteren kreeg. Hij had zelf ook 16 punten. Beter had ik hem gewoon kunnen eraf tikken dan mijn 17e punt oplopen door hem te ontwijken waarbij ik off road ging.
Denk dat het in elke klasse goed is om snel een beeld te krijgen tegen wie je rijdt. Je geeft aan dat hij continue aan het slingeren is, zelf zou ik er dan niet voor kiezen om er vlak achter te rijden.
Het is naar wanneer je wordt uitgeschakeld door iemand anders zijn onkunde maar uiteindelijk ben jij degene die zich in die positie plaatst.
Ja, maar je kan niet altijd maar vooraf aan de kant blijven gaan hoor.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:53:
[...]
MX5 is een heerlijk autootje maar in de lagere splits is het gewoon lastig. Zelf had ik twee races nodig om mijn license te halen, toen overgestapt naar de Skip. Overigens gebeuren er vervelende dingen in elke split, zie mijn video hierboven. Daar was de SoF 2.500, je kan er van uit gaan dat mensen dan wat ervaring hebben.
Denk dat het in elke klasse goed is om snel een beeld te krijgen tegen wie je rijdt. Je geeft aan dat hij continue aan het slingeren is, zelf zou ik er dan niet voor kiezen om er vlak achter te rijden.
Het is naar wanneer je wordt uitgeschakeld door iemand anders zijn onkunde maar uiteindelijk ben jij degene die zich in die positie plaatst.
Op een gegeven moment moet je ook wel je plekje verdedigen. Ik ben inmiddels door groor gedeelte eigen schuld afgezakt naar de krochten van iRacing, maar mijn hemel, daar rijden echt mensen die gewoon alleen hun eigen auto zien of zo.
En ja, ik doe ook een hoop fout, maar zoals ik al zei, als je bij ellke idioot achter je vooraf an de kant gaat, kun je net zo goed niet racen.
Bij mij zijn het gewoon zenuwen ook. Kan er niks aan doen. Drie races nu vanaf de eerste lijn vertrokken, en drie keer door eigen onkunde in de eerste of tweede bocht zelf gespint.
Wel zonet in de race een 1.51.5 neergezet. Dat is mijn pr met een halve seconde verbetert, en mijn optimal zit net boven de 1.50 nog.
Misschien heb je een replay? Kunnen we eens meekijken.Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:30:Nu al drie klote races achter elkaar met alleen maar gezeik. Terwijl ik gewoon netjes rij en mensen met een grote boog probeer te ontwijken wanneer het kan..
Zenuwen zal je altijd blijven hebben, alleen helpt ervaring je om dit te doorstaan. Rookie license is, volgens mij, gewoon een test fase. Er rijden 20 mensen mee en er kan er maar 1 iemand winnen. Je moet leren dat P8 ook een prestatie is.ActualFantasy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:57:
[...]
Ja, maar je kan niet altijd maar vooraf aan de kant blijven gaan hoor.
Op een gegeven moment moet je ook wel je plekje verdedigen. Ik ben inmiddels door groor gedeelte eigen schuld afgezakt naar de krochten van iRacing, maar mijn hemel, daar rijden echt mensen die gewoon alleen hun eigen auto zien of zo.
En ja, ik doe ook een hoop fout, maar zoals ik al zei, als je bij ellke idioot achter je vooraf an de kant gaat, kun je net zo goed niet racen.
Bij mij zijn het gewoon zenuwen ook. Kan er niks aan doen. Drie races nu vanaf de eerste lijn vertrokken, en drie keer door eigen onkunde in de eerste of tweede bocht zelf gespint.
Wel zonet in de race een 1.51.5 neergezet. Dat is mijn pr met een halve seconde verbetert, en mijn optimal zit net boven de 1.50 nog.
Hoe vaker je spint of crasht, hoe slechter je tegenstanders worden. Dit betekent dat je nog meer op je hoede moet zijn. Zelf heb ik er voor gekozen om gewoon rustig te blijven en alleen een gevecht aan te gaan als ik het kan winnen. Het is leuk om te winnen maar de punten zijn in deze fase belangrijker.
Ben nu een maand aan het iRacen, na jaren Project Cars, en zit met 2k+ iRating al in een heerlijk competitief veld. Maak momenteel geen enkele kans om een race te winnen omdat de mensen voor mij echt supersnel zijn maar heb echt heerlijke gevechten in het middenveld. Daar gaat het volgens mij om met iRacing. Zorgen dat je tegen spelers rijdt die even snel zijn en op die manier beter worden.
AmenBeltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:10:
[...]
Zenuwen zal je altijd blijven hebben, alleen helpt ervaring je om dit te doorstaan. Rookie license is, volgens mij, gewoon een test fase. Er rijden 20 mensen mee en er kan er maar 1 iemand winnen. Je moet leren dat P8 ook een prestatie is.
Hoe vaker je spint of crasht, hoe slechter je tegenstanders worden. Dit betekent dat je nog meer op je hoede moet zijn. Zelf heb ik er voor gekozen om gewoon rustig te blijven en alleen een gevecht aan te gaan als ik het kan winnen. Het is leuk om te winnen maar de punten zijn in deze fase belangrijker.
Ben nu een maand aan het iRacen, na jaren Project Cars, en zit met 2k+ iRating al in een heerlijk competitief veld. Maak momenteel geen enkele kans om een race te winnen omdat de mensen voor mij echt supersnel zijn maar heb echt heerlijke gevechten in het middenveld. Daar gaat het volgens mij om met iRacing. Zorgen dat je tegen spelers rijdt die even snel zijn en op die manier beter worden.
YouTube: 2 second lead p1 to p7 in one idiot
Had 2 sec voorsprong op de nr 2 in mn 3de rookie race.
Race 1 p2 was een race accident p8 geëindigd
Race 2 op p2 werd ik door p3 van onderen geraakt door onderstuur p9 geëindigd
Het wilt nog niet lukken helaas op de ovals
Had 2 sec voorsprong op de nr 2 in mn 3de rookie race.
Race 1 p2 was een race accident p8 geëindigd
Race 2 op p2 werd ik door p3 van onderen geraakt door onderstuur p9 geëindigd
Het wilt nog niet lukken helaas op de ovals
Nee sorry ben gequit, na de DQ.schraal schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:09:
[...]
Misschien heb je een replay? Kunnen we eens meekijken.
Net nog een race gedaan en daar ging het wel clean. Het kan dus wel. Ik laat echt wel altijd voldoende ruimte en ik rem ook als ik zie dat het in tranen gaat eindigen anders. Maar soms heb je gewoon mensen die echt nergens rekening mee houden en denken dat ze uit onmogelijke positie nog kunnen verdedigen.
Maar ja met die ene klootviool meer SR verloren dan ik na een volledige clean race terugkrijg. Beetje krom.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2020 14:37 ]
Net tot 4x toe vanachter geraakt door iemand. Iedere keer kreeg ik de 4x.
Disqualified na iets van 3 ronden.
Hoop echt dat ze dit aanpakken, want het is echt zuur als mensen achter je de controle verliezen en je hier zelf de dupe van bent.
Safety rating zal nu wel onder de 3 zakken vrees ik.
Disqualified na iets van 3 ronden.
Hoop echt dat ze dit aanpakken, want het is echt zuur als mensen achter je de controle verliezen en je hier zelf de dupe van bent.
Safety rating zal nu wel onder de 3 zakken vrees ik.
Bij mij is de gifbeker ook nog niet leeg. Super goede quali en ik mag starten vanaf P5. Alles verloopt prima, tot de Shell Oils corner (hairpin). Nu 3e race op rij, wekt ook redelijk wat frustratie op...
Volgens de aanstichter (iR: 4.600) was het een netcode... Heeft het nog zin om hier een protest voor in te dienen?
Volgens de aanstichter (iR: 4.600) was het een netcode... Heeft het nog zin om hier een protest voor in te dienen?
SR is beetje 'raar' systeem. De schade van je vorige race valt waarschijnlijk pas over een aantal races uit de berekening. Best kans dat je dan ineens een race hebt waarbij je (bijv.) 8 incs hebt, maar ineens wel een stijging in je SR te pakken hebt.Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:36:
[...]
Nee sorry ben gequit, na de DQ.
Net nog een race gedaan en daar ging het wel clean. Het kan dus wel. Ik laat echt wel altijd voldoende ruimte en ik rem ook als ik zie dat het in tranen gaat eindigen anders. Maar soms heb je gewoon mensen die echt nergens rekening mee houden en denken dat ze uit onmogelijke positie nog kunnen verdedigen.
Maar ja met die ene klootviool meer SR verloren dan ik na een volledige clean race terugkrijg. Beetje krom.
En ja, helaas heb je altijd kans dat je idioten tegen komt, en die kans is in de beginnersklasses nu eenmaal groter. Maar wat al eerder gezegt is, deels is dat ook echt te voorkomen door te 'leren' om dit soort mensen te herkennen. Dan kun je er ofwel achter blijven, of anticiperen op een mogelijke domme actie van ze, waardoor ze enkel zelf de pijn hebben. Maar 100% voorkomen kan nooit.
Kijk maar naar een gemiddelde GoT race

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lijkt mij niet echt opzettelijk en er zit wel (een klein beetje) netcode bij.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:12:
Bij mij is de gifbeker ook nog niet leeg. Super goede quali en ik mag starten vanaf P5. Alles verloopt prima, tot de Shell Oils corner (hairpin). Nu 3e race op rij, wekt ook redelijk wat frustratie op...
[YouTube: iRacing Motorsport Simulator 2020 05 23 15 05 42 04]
Dit soort drama gebeurt helaas te vaak bij mensen die niet anticiperen op het harmonica effect in de 1e rondes
Max Verstappen en heleboel andere snelle gasten rijden over klein uurtje in de Porsche cup @ http://www.twitch.tv/iracing
Ja ach gelukkig maken de leuke momenten het wel een beetje goed. Ook een paar mooie gevechten gehad door rondes lang duurden zonder elkaar te raken.BM schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:14:
[...]
SR is beetje 'raar' systeem. De schade van je vorige race valt waarschijnlijk pas over een aantal races uit de berekening. Best kans dat je dan ineens een race hebt waarbij je (bijv.) 8 incs hebt, maar ineens wel een stijging in je SR te pakken hebt.
En ja, helaas heb je altijd kans dat je idioten tegen komt, en die kans is in de beginnersklasses nu eenmaal groter. Maar wat al eerder gezegt is, deels is dat ook echt te voorkomen door te 'leren' om dit soort mensen te herkennen. Dan kun je er ofwel achter blijven, of anticiperen op een mogelijke domme actie van ze, waardoor ze enkel zelf de pijn hebben. Maar 100% voorkomen kan nooit.
Kijk maar naar een gemiddelde GoT race![]()
Dat ik steeds bij Australiërs zit helpt ook niet qua latency.
Hopelijk kan ik ooit eens meedoen met een GoT race. Volgende stap zal wel de skip zijn maar goed voorlopig maar even bij de MX5 blijven ben ik bang.
Hou je vast aan die momenten, ik snap de frustratie maar al te goed, maar tis het echt waardPhusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:29:
[...]
Ja ach gelukkig maken de leuke momenten het wel een beetje goed. Ook een paar mooie gevechten gehad door rondes lang duurden zonder elkaar te raken.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zojuist mijn eerste race gewonnen
https://members.iracing.c...id=32594673&custid=513973
Kwalificatie was met een PB op plek 2, had een snellere 2e ronde maar was lichtelijk Off Track en telde helaas niet mee.
De start in de race van mij was bagger, viel terug naar P6. Gelukkig door fouten kon ik gemakkelijk 3 inhalen en de andere 2 waren volgens mij nette inhaalmanouvres. Heerlijk dit
. Zeker een goedmaker na gisteravond.
Kwalificatie was met een PB op plek 2, had een snellere 2e ronde maar was lichtelijk Off Track en telde helaas niet mee.
De start in de race van mij was bagger, viel terug naar P6. Gelukkig door fouten kon ik gemakkelijk 3 inhalen en de andere 2 waren volgens mij nette inhaalmanouvres. Heerlijk dit
Lijkt op netcode, maar dat is eigenlijk alleen met een shot van opzij goed te zien. Maar zonder netcode had ie je misschien ook geraakt.Beltoni schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:12:
Protests zijn bedoeld voor opzettelijk van de baan af beuken. Dat lijkt hier niet van toepassing.
Soms heb je zo'n serie helaas. Stug vol houden, dan kom je er wel. Die 'klootviolen' haken toch wel af nadat hun abo met dikke korting is afgelopenPhusebox schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:36:
[...]
Nog een tip, je kunt bij het quitten iRacing laten vragen of je de replay wilt opslaan. Ergens een vinkje bij de opties.
Dat is ook zo. Was nu gewoon pijnlijk dat ik drie races achter elkaar in het achterveld eindig zonder dat ik er veel aan kon doen. Ach, die dagen zitten er ook bij.schraal schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:38:
[...]
Lijkt op netcode, maar dat is eigenlijk alleen met een shot van opzij goed te zien. Maar zonder netcode had ie je misschien ook geraakt.
Protests zijn bedoeld voor opzettelijk van de baan af beuken. Dat lijkt hier niet van toepassing.
Vier maal is scheepsrecht. Mocht starten vanaf P4 en had een race vol met gevechten, gelukkig zonder incidenten deze keer. Laatste 4 rondes kon ik zonder afleiding ook nog lekker pushen, met uiteindelijk een 1:50,626 als resultaat, toch weer flink wat van mijn snelste tijd afgesnoept
Klopt het dat er binnenkort een nieuwe lmp2 auto komt?
Hier is de start van mijn race.
Mijn start was erg verneukt en ik vroeg mij af hoe ik dit beter kan doen de volgende keer. Daarnaast had ik een misshift bij het schakelen op de backstraight.
Volgens mij waren de 2 inhaalmanouvres van mij clean, maar mochten jullie daar anders over denken dan hoor ik dat graag. Wil graag positief zijn in de community
Ja maar duurt nog wel even maandje of 2 dacht ik,niet bij de volgende update.Adriaaanvdb schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:21:
Klopt het dat er binnenkort een nieuwe lmp2 auto komt?
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Kleine opmerking: zet de racelijn uit.ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:34:
[YouTube: iRacing 2020-05-23]
Mijn start was erg verneukt en ik vroeg mij af hoe ik dit beter kan doen de volgende keer. Daarnaast had ik een misshift bij het schakelen op de backstraight.
Volgens mij waren de 2 inhaalmanouvres van mij clean, maar mochten jullie daar anders over denken dan hoor ik dat graag. Wil graag positief zijn in de community
Wauw, net mijn eerste GTE race gehad, op Catalunya. Wát een chaos met de veel snellere LMP1's en LMP2's die zich tussen de vechtende GTE's door proberen te wurmen. Ik had mijn kwalificatie volledig verpruts (eraf in de laatste bocht, dus 2 ronde in 1 klap verneukt) dus kon me de hele race naar voren vechten, maar wat gaaf zeg! Iedereen gedroeg zich erg netjes, maar je moet toch constant in je spiegels kijken, en zelfs dan kun je verrast worden door een LMP1 die er als een raket aankomt.
Dit ga ik vaker doen
Dit ga ik vaker doen
Je inhaalactie op die witte (ongeveer 1:30) vind ik tikje divebomber-ig overkomen, die laatste in T1 is netjes.ZelianGuy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:34:
[YouTube: iRacing 2020-05-23]
Oh, klein dingetje....ZET DIE RACELIJN UIT
Xbox
Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen