iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 268 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Wormaap schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:58:
[...]

Hoewel ik natuurlijk niet in je portemonnee kan kijken en zeker niets wil opdringen, koop ik zelf m'n tracks vooral onder de aanname dat ik uiteindelijk toch wel alle road tracks ergens voor moet hebben :+ Maar da's na twee seizoenen Skip natuurlijk vrij makkelijk te roepen, want daardoor ben ik toch al'n heel eind :X

License vind ik dan weer minder belangrijk. Het is niet alsof je iR ineens 'uitspeelt' als je je A-license haalt. Tenzij er klasses zijn waar je graag wil rijden en waarvoor je een B-license nodig hebt zou ik me er niet te druk om maken. Een hogere license betekent alleen maar dat je sneller SR verliest :P
Tja ik zit met 1 maand iRacing, een nieuwe pc en wat content al vrij hoog in de kosten. Nu zal die ene track ook niet het verschil maken maar voor aankomend seizoen staat er ook genoeg content op de agenda/rekening.

@Jimmy J., Ja op deze manier is alles een no-brainer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:43:
[...]

Tja ik zit met 1 maand iRacing, een nieuwe pc en wat content al vrij hoog in de kosten. Nu zal die ene track ook niet het verschil maken maar voor aankomend seizoen staat er ook genoeg content op de agenda/rekening.

@Jimmy J., Ja op deze manier is alles een no-brainer ;)
Fair enough. Ik heb't ook allemaal steeds per drie stuks gekocht over het afgelopen halfjaar :) En als je't allemaal bij elkaar optelt is het best wel een aardig bedrag. Wat mij betreft helemaal de moeite waard, maar 'de moeite waard' en 'nu even niet handig' sluiten elkaar natuurlijk niet uit.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Jimmy J. schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:32:
[...]
Ik zag dat je in ieder geval 10x Belle Isle gedaan hebt. Als je ook 10x Oulton gaat doen is dat minimaal 450 minuten aan plezier voor 15,-. Als jij 1 activiteit kan noemen wat je deze week kan doen wat goedkoper is, dan hoor ik dat graag :+
tussen iets rijden en "plezier" is soms ook nog een verschil :*) LOL

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Doubleoz schreef op zondag 17 mei 2020 @ 22:47:
[...]

Bij mij gebeurd het inmiddels iedere race dus dat verschilt wel t.o.v. jouw situatie. Ik ben geen extra apps gaan gebruiken dus daar zoek ik het niet direct in. Morgen eens testen of mijn aangepaste instellingen een oplossing bied. Maar dank in ieder geval voor het delen van jouw ervaring en als ik een concrete oplossing heb dan laat ik je dit weten zodat je dit zelf evt. ook kan testen.
Kan aan zoveel dingen liggen. Heb je al eens een programma gedraaid terwijl je speelt die je Frames, CPU en GPU meet? mss wordt je daar wijzer uit

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:25
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Is de uitslag van de poll bindend? De uitslag staat volgens mij zo goed als vast.

Omdat ik Oulton Park niet heb ga ik de Skip een weekje parkeren. Tijd over om alvast met de nieuwe auto aan de slag te gaan dus :D
1) oulton is een erg leuk circuit, ik kan je zeker aanraden deze aan te schaffen.
2) oulton met de skip is een nog leuker circuit, ik kan je zeker aanraden deze aan te schaffen
3) ik kan je aanraden oulton park aan te schaffen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Wormaap schreef op maandag 18 mei 2020 @ 11:58:
[...]

Hoewel ik natuurlijk niet in je portemonnee kan kijken en zeker niets wil opdringen, koop ik zelf m'n tracks vooral onder de aanname dat ik uiteindelijk toch wel alle road tracks ergens voor moet hebben :+
Ach, je had erbij moeten zijn toen we net startten met dit topic :D

"Zullen we vanavond eens gaan rijden met de Corvette op Zolder?"

"Ja waarom niet?"

* Arfman koopt weer voor $20 (oid) content

Dag of 2 dagen erna:

"Hey zullen we met de Radical op Zandvoort gaan raggen?"

* Arfman 's portemonnee: oh shit here we go again

:+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevokay
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-07 13:12
Phusebox schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:47:
[...]

Ik ben paar jaar geleden van een normale Fanatec set naar de CSL Elite loadcell gegaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil heb gemerkt.
Tja...blijft natuurlijk een verrassing...voordeel is wel: als je de spullen hebt gekocht, raak je ze ook makkelijk weer kwijt voor een fatsoenlijke prijs...dus dat neemt iig. stuk drempel weg. Want je loopt snel leeg als je niet op past...

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
13 races op Belle Isle in de Skip.

Gemiddeld geeindigd op 8.6
Gemiddelde inc's. 2.4
Gemiddelde SoF. 1637

Misschien vanavond nog een paar, maar kan ook al gaan oefenen voor Oulton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ourplayground schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:21:
[...]

1) oulton is een erg leuk circuit, ik kan je zeker aanraden deze aan te schaffen.
2) oulton met de skip is een nog leuker circuit, ik kan je zeker aanraden deze aan te schaffen
3) ik kan je aanraden oulton park aan te schaffen.
Haha ja dat weet ik, het is een heerlijk circuit en ideaal voor de Skip. Echter verdwijnt het na dit seizoen wel van de kalender...

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3736153.page

Waarschijnlijk koop ik weer 3 items, waaronder 1x GTE (neig naar Ford) en Le Mans. Het zou logischer zijn om voor Watkins Glen ( O+ ) te gaan...

Ik ga er nog even over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ActualFantasy schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:43:

Gemiddelde inc's. 2.4
Gemiddelde SoF. 1637

Waar vind je dit? Dacht even dat ik het had gevonden bij series stats maar dat is toch wat anders.

Kwam er wel achter dat ik deze week als 3e in mijn divisie ben geklasseerd.

[ Voor 198% gewijzigd door Beltoni op 18-05-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:53:
[...]

Haha ja dat weet ik, het is een heerlijk circuit en ideaal voor de Skip. Echter verdwijnt het na dit seizoen wel van de kalender...

Waarschijnlijk koop ik weer 3 items, waaronder 1x GTE (neig naar Ford) en Le Mans. Het zou logischer zijn om voor Watkins Glen ( O+ ) te gaan...

Als echte hollander zou ik er dan nog 3 bij doen.. heb je meer korting ;)
Wat betreft de GTE, ik heb de BMW en Ferrari onlangs gehaald en baal een beetje dat ik de Ford niet heb gedaan. Die Ferrari rijdt beter dan de BMW, maar na 15 rondjes Le Mans snap ik hem nog steeds niet...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:53:
[...]

Ja, nergens, maar ik heb gewoon al mijn races in de skip gezocht bij my results, en daarna de calculator gepakt en alles opgeteld en door 13 gedeeld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Arfman schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:32:
[...]

Ach, je had erbij moeten zijn toen we net startten met dit topic :D

"Zullen we vanavond eens gaan rijden met de Corvette op Zolder?"

"Ja waarom niet?"

* Arfman koopt weer voor $20 (oid) content

Dag of 2 dagen erna:

"Hey zullen we met de Radical op Zandvoort gaan raggen?"

* Arfman 's portemonnee: oh shit here we go again

:+
Ja en op een gegeven moment klikte ik (zonder te kijken) op koop de rest allemaal maar, was duur dagje dat. :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
ActualFantasy schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:43:

Gemiddelde inc's. 2.4
Gemiddelde SoF. 1637

Leuk idee, ook maar eens gedaan na 8 races 911 op Road America.

Gemiddeld gestart: 11.6
Gemiddeld geëindigd: 9.75
Gemiddelde SoF: 1952
Gemiddeld inc: 3.5

Er had zoveel meer ingezeten helaas... :F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
tomolino schreef op maandag 18 mei 2020 @ 15:59:
[...]

Leuk idee, ook maar eens gedaan na 8 races 911 op Road America.

Gemiddeld gestart: 11.6
Gemiddeld geëindigd: 9.75
Gemiddelde SoF: 1952
Gemiddeld inc: 3.5

Er had zoveel meer ingezeten helaas... :F
inderdaad leuk idee, maar ook erg confronterend.... Hierbij de resultaten van mijn 18 races in detroit met de skip:
Gemiddeld gestart: 8.5
Gemiddeld geëindigd: 9.3 :X
Gemiddelde SoF: 1828
Gemiddeld inc: 3.2

[ Voor 6% gewijzigd door ourplayground op 18-05-2020 16:08 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
Ik vind het vooral naar om te zien dat ik in drie van de acht races op een prima 4/5e positie rijd om vervolgens een fout te maken en als 11e over de finish te komen, er zit zoveel meer in maar ik maak me soms te druk om de mensen die achter me rijden. Als je dan achteraf kijkt wat de SoF was van de race baal je meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 17:05
Tot nu 12 races gereden in de skip:

Gemiddeld gestart: 13,7
Gemiddeld geëindigd: 13,4
Gemiddelde SoF: 1118,7
Gemiddeld inc: 6,8

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-06 11:32
Lag op P2 in de Mazda (Split 3), andere rijder kwam de pits uit dus wou hem lappen na bocht 1. Ik zat aan de buitenkant, maar denk dat hij mij niet gezien had ofzo en werd van de baan gebeukt. Kan gebeuren zou je zeggen, gewoon doorgaan.

3 ronden later komt hij weer de pit uit, wacht op mij op de baan, en als ik hem in wil halen blockt hij mij de hele tijd waardoor ik het gras weer op moet. Einde van dezelfde ronde wacht hij me weer op in de laatste bocht en laat me er niet langs.

Jammer weer, want aardig wat incident points hierdoor en anders een top resultaat! :'(
Een protest ingediend, want dit lijkt me niet de bedoeling.

Nu maar gaan kijken naar het behalen van de C-licentie!

Wanneer komt normaal het race schedule voor seizoen 3 online?
Zie dat het van de Skip al bekend is, maar kan de rest niet vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:25

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JS1990 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:16:
Lag op P2 in de Mazda (Split 3), andere rijder kwam de pits uit dus wou hem lappen na bocht 1. Ik zat aan de buitenkant, maar denk dat hij mij niet gezien had ofzo en werd van de baan gebeukt. Kan gebeuren zou je zeggen, gewoon doorgaan.

3 ronden later komt hij weer de pit uit, wacht op mij op de baan, en als ik hem in wil halen blockt hij mij de hele tijd waardoor ik het gras weer op moet. Einde van dezelfde ronde wacht hij me weer op in de laatste bocht en laat me er niet langs.

Jammer weer, want aardig wat incident points hierdoor en anders een top resultaat! :'(

Definitief wordt deze volgens mij pas in week 13 bekend gemaakt, maar meestal kan je op het forum al wel een voorlopig schema vinden. Zie hier bijvoorbeeld het schema van de IMSA Online Sportscar Championship (GTE).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 20:32

Raimond613

Simracer

Indien voor GoT komend seizoen inderdaad GTE gereden gaat worden, is er dan ook al een keuze gemaakt welk iracing schedule er gevolgd wordt, aangezien de GTE's in meerdere series rijden?

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Raimond613 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:25:
Indien voor GoT komend seizoen inderdaad GTE gereden gaat worden, is er dan ook al een keuze gemaakt welk iracing schedule er gevolgd wordt, aangezien de GTE's in meerdere series rijden?
Nog niet definitief. Maar het wordt dan de IMSA of Le Mans serie. Verwacht hier uiterlijk eind van de week duidelijkheid over als resultaat van de poll bekend is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS1990
Doubleoz schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:28:
[...]

Nog niet definitief. Maar het wordt dan de IMSA of Le Mans serie. Verwacht hier uiterlijk eind van de week duidelijkheid over als resultaat van de poll bekend is.
Heb het rooster gevonden op het forum.

Hopelijk wordt het de IMSA, want dat kan ik rijden met mijn hopelijk snel te behalen C-licentie. En kan ik mooi met jullie meerijden/oefenen/leren. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JS1990 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:16:

Al heel lang zoiets niet meer meegemaakt. Echter heb een keer een robbertje gevochten met iemand in de MX5 op de oude LRP in 2017 oid. Ik startte geloof ik als P4 en hij als P2. In bocht één ram ik hem eraf. Absoluut mijn fout en ik bied excuses aan. Maar ik kon door en hij blijkbaar niet. Hij chat naar me dat ie mij eraf gaat rammen.

Fastfoward naar ronde 5. Na een tow/repair staat hij op het rechte stuk met een gangetje van 80km ofzo mij op te wachten. Ik zie dat hij het is en verkoop hem een dummy move naar rechts en ga naar links, hij reageert te laat gaat links via het gras de muur in en ik kan gewoon weer door.

Twee rondes later staat hij er weer, nu iets eerder op het rechte stuk. Ik doe weer een dummy, maar ipv terug te slingeren blijf ik op een klein beweginkje nu rechts rijden. Ik kan er nét langs en hij haakt 'm rechts achter mij de pitmuur in. En 2 seconden later verdwijnt hij van de baan: DQ met 18 inc points.

Ik heb daar later flink om kunnen lachen, maar tijdens de race is zoiets niet leuk. Gelukkig komt 't niet teveel voor; en ik kan me recent geen voorbeeld meer herinneren.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beltoni
Gemiddeld gestart: 7.5
Gemiddeld geëindigd: 9.8
Gemiddelde SoF: 2637
Gemiddeld inc: 3.3

Deze week echt veel gespind maar ook grote stappen gemaakt. Gem. SoF is ook wel hoog dus het is geen schande dat ik als rookie gemiddeld lager finish dan dat ik start. Laatste win is ook alweer 2 weken geleden maar dat hoort denk ik ook bij het sterkere veld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JS1990
Luckeh schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:38:
[...]

Al heel lang zoiets niet meer meegemaakt. Echter heb een keer een robbertje gevochten met iemand in de MX5 op de oude LRP in 2017 oid. Ik startte geloof ik als P4 en hij als P2. In bocht één ram ik hem eraf. Absoluut mijn fout en ik bied excuses aan. Maar ik kon door en hij blijkbaar niet. Hij chat naar me dat ie mij eraf gaat rammen.

Fastfoward naar ronde 5. Na een tow/repair staat hij op het rechte stuk met een gangetje van 80km ofzo mij op te wachten. Ik zie dat hij het is en verkoop hem een dummy move naar rechts en ga naar links, hij reageert te laat gaat links via het gras de muur in en ik kan gewoon weer door.

Twee rondes later staat hij er weer, nu iets eerder op het rechte stuk. Ik doe weer een dummy, maar ipv terug te slingeren blijf ik op een klein beweginkje nu rechts rijden. Ik kan er nét langs en hij haakt 'm rechts achter mij de pitmuur in. En 2 seconden later verdwijnt hij van de baan: DQ met 18 inc points.

Ik heb daar later flink om kunnen lachen, maar tijdens de race is zoiets niet leuk. Gelukkig komt 't niet teveel voor; en ik kan me recent geen voorbeeld meer herinneren.
Is ook de eerste keer en hopelijk voorlopig laatste.
Deze man werd ook voor mn neus ineens weggehaald. Ook DQ, dan lach je wel idd. Weer een ervaring rijker.

Ow ja, en de RSR gekocht. Nu daarmee oefenen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Heb dit aangepast en lijkt alsof het iets beter voelt nu. Meeste stond al goed maar kleine aanpassingen nog gedaan dus. Volgende keer die video er nog eens bijnemen wat er nog eventueel te tunen valt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Een video van een 1:50.4 met de Skip op Oulton Park.
YouTube: Skip Barber - Oulton Park International - Hot Lap

Heb vandaag de eerste rondjes gereden, hoef nog maar naar 5,5 seconden op zoek. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Net een race gedaan in de NASCAR National Series, met de ARCA (voorheen K&N) auto. Deze auto heeft als eerste NDM aan de oval kant.

Ik mocht van P3 starten, maar ik ben meestal heel voorzichtig bij de start. Hierdoor tot aan P7 terug gezakt. In het begin dus rustig begonnen, maar hierdoor had ik in de tweede helft wel betere banden dan anderen. Het lukte me om twee plekken te winnen en kwam als P5 over de finish.

Prima resultaat en het blijft leuk om met 4/5 man heel dicht op elkaar te racen. :D

De laatste versie van het bandenmodel (NTM7) aan de oval kant is best leuk. Hoe agressief je rijdt in de eerste paar ronden bepaalt de rest van je stint. Je moet echt een balans vinden tussen banden sparen en pushen.

Het is jammer dat er geen cautions en pit stops zijn in deze serie, anders werd het helemaal interessant. Misschien maar weer eens kijken in de trucks of Xfinity klasse.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 18-05-2020 20:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Vanavond heerlijk gereden in de Mazda Mx5 cup.
Summit Point Raceway is wat mij betreft een heerlijke baan. Tijdens de races leuke en eerlijke gevechten gehad op de baan. .

Afgezien van de eerste ronde heb ik (voor mijn doen) stabiele ronde tijden gekregen tijdens de race, op naar de volgende track!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2d4a8cpjx0YL1O2RWc7olkSZms4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/R4HIrHvLHqzbz4W8z47TYjO2.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

R0dsk0ll schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:39:
Vanavond heerlijk gereden in de Mazda Mx5 cup.
Summit Point Raceway is wat mij betreft een heerlijke baan. Tijdens de races leuke en eerlijke gevechten gehad op de baan. .

Afgezien van de eerste ronde heb ik (voor mijn doen) stabiele ronde tijden gekregen tijdens de race, op naar de volgende track!

[Afbeelding]
is de cup de race die elk hele uur op iRacing te joinen is of zijn dit andere wedstrijden :)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Waterkoker schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:45:
[...]

is de cup de race die elk hele uur op iRacing te joinen is of zijn dit andere wedstrijden :)?
Ik bedoel inderdaad de race die op elk heel uur te joinen is. Leuk om te zien dat je de hele week door toch weer meer snelheid weet te vinden door oefenen en racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:28

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik had nog beloofd mijn replay te delen van een rondje MX-5 op Okayama-Full van gisteren tijdens School.
https://1drv.ms/u/s!AiKXtEBBvnzSiL9inDpkMiNszBXLjQ?e=v7guJK
De .rpy file neerzetten in dir "../iracing/replay" en dan kan je 'm vinden bij je eigen replays in de UI.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Was weer gezellig vanavond heren! Helemaal op het eind verloor mijn VR-bril ineens tracking waarna'ie volledig op zwart ging. Da's de eerste keer dat me dat gebeurt, dus ik hoop dat dat geen gewoonte wordt 8)7

Maar m'n tijd is een stuk vooruitgegaan, en ik heb nog een paar plekken waar duidelijk verbetering te halen is, dus ik heb er weer zin in :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wido72
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19-12-2024
Was mooi vanavond in de league met de GT4's.
Ik heb weer genoten!
Thanks!

[ Voor 0% gewijzigd door Wido72 op 18-05-2020 22:43 . Reden: typo ]

iRacing Profiel Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Weet iemand hoe ik een custom paint van Trading Paints kan verwijderen? Krijg het maar niet voor elkaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

R0dsk0ll schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:46:
[...]

Ik bedoel inderdaad de race die op elk heel uur te joinen is. Leuk om te zien dat je de hele week door toch weer meer snelheid weet te vinden door oefenen en racen.
Zeker, maar ook het bekijken van YouTube vids met dezelfde auto/track/rondetijden vind ik best leerzaam.

Op Summit Point Raceway heb ik nu bijna de 1:24 doorbroken. Terwijl 2 dagen terug 1:25 nog een magische grens was 8)

subtiele tips maar het scheelt enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:45
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:45:
Weet iemand hoe ik een custom paint van Trading Paints kan verwijderen? Krijg het maar niet voor elkaar...
Ik verwacht dat die in een van de standaard-iracing-mappen worden neergezet, uit m'n hoofd standaard onder 'mijn documenten / iracing' en dan waarschijnlijk iets van 'paints' oid.

Heb geen computer bij de hand dus ik kan 't niet dubbelchecken. Kon er vandaag onverwacht ook niet deelnemen aan de got-race :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
B Tender schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:58:
[...]

Ik verwacht dat die in een van de standaard-iracing-mappen worden neergezet, uit m'n hoofd standaard onder 'mijn documenten / iracing' en dan waarschijnlijk iets van 'paints' oid.

Heb geen computer bij de hand dus ik kan 't niet dubbelchecken. Kon er vandaag onverwacht ook niet deelnemen aan de got-race :) .
Hmmm ja dat zou voor de hand liggen maar ik krijg het niet voor elkaar... Trading paints plaats automatisch weer de file opnieuw.

Hmmm de paint direct verwijderen nadat deze wordt teruggezet blijkt te helpen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Beltoni op 18-05-2020 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
  • Laatst online: 11-08 11:07
Beltoni schreef op maandag 18 mei 2020 @ 23:03:
[...]

Hmmm ja dat zou voor de hand liggen maar ik krijg het niet voor elkaar... Trading paints plaats automatisch weer de file opnieuw.
op de tradingpaint website
what i'm racing
auto aanklikken
rechtsboven (choose paint)
remove custom paint

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
mopperonkel22 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 23:07:
[...]

op de tradingpaint website
what i'm racing
auto aanklikken
rechtsboven (choose paint)
remove custom paint
Wauw dat was makkelijk. Thanks!

Ik maar denken dat je een paid account nodig had om daar dingen aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frizti
Wormaap schreef op maandag 18 mei 2020 @ 21:58:
Was weer gezellig vanavond heren! Helemaal op het eind verloor mijn VR-bril ineens tracking waarna'ie volledig op zwart ging. Da's de eerste keer dat me dat gebeurt, dus ik hoop dat dat geen gewoonte wordt 8)7

Maar m'n tijd is een stuk vooruitgegaan, en ik heb nog een paar plekken waar duidelijk verbetering te halen is, dus ik heb er weer zin in :)
Het was weer zeer leerzaam en het wordt me steeds duidelijker dat ik nog veel meer "gevoel" met de auto moet krijgen voordat ik aan snelle tijden kan gaan denken.
Al ben ik blij zat dat ik tot op zo'n 5 sec. kwam met mijn standaard T150 stuur en pedalen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:56
Wido72 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:42:
Ik heb weer genoten!
Thanks!

[YouTube: GoT Interlagos]
Wat een ontzettende mooie groene paint. Zoiets zou ik ook ontworpen kunnen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer_jb
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20-10-2023

Stromer_jb

iracing profiel

Gisterenavond wilde ik meedoen aan de oefeningen (school) op Oulton Park met de Skippy, maar na inloggen kwam ik in de normale scherm layout, alleen bleef het scherm in het midden donker? Was er een probleem? Op teamspeak zag ik mensen binnen komen en weer direct verdwijnen. Enkele malen geprobeerd zonder succes. Andere hosted races gaven geen probleem. Wat kan het probleem zijn geweest?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stromer_jb

Stromer_jb

iracing profiel

JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:37:
[...]

Ik test met een volle tank, volgens mij zit ik dan met de Ferrari op zo'n 80liter.
BMW moet ik nog even induiken, daar heb ik nog maar 2 rondjes mee gereden.

Hierbij mijn snelste testronde tot op heden, tips zijn welkom!
[YouTube: Le Mans 3:55.540]
Joeri dat is een prima tijd, ik kom niet verder dan 1.59.00 ik heb geen ervaringen met Le Mans maar de track limits zijn hier wel een dingetje. Ik heb met zowel de BMW als de Ferrari getest, de BMW verbruikt wel duidelijk minder brandstof. In tijd rij ik met beide 1.59. Van de BMW heb ik geen setup kunnen vinden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Stromer_jb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:17:
Gisterenavond wilde ik meedoen aan de oefeningen (school) op Oulton Park met de Skippy, maar na inloggen kwam ik in de normale scherm layout, alleen bleef het scherm in het midden donker? Was er een probleem? Op teamspeak zag ik mensen binnen komen en weer direct verdwijnen. Enkele malen geprobeerd zonder succes. Andere hosted races gaven geen probleem. Wat kan het probleem zijn geweest?
In-game tijd stond op middennacht en het circuit heeft geen verlichting. Waren een paar pogingen voor nodig maar even later was er een goede sessie.

Op TeamSpeak moet je even naar beneden scrollen, daar heb je de 'School' sessie/groep. We waren met een mannetje of 9 dus dan had je even kunnen vragen wat er fout ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Stromer_jb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:17:
Idd is het TeamSpeak het school kanaal waar we dan zitten. Ietsjes scrollen..
En uh ik heb altijd ruzie met AM en PM. Zeker als de server om 12 uur in de middag moet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
Stromer_jb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:40:
[...]

Joeri dat is een prima tijd, ik kom niet verder dan 1.59.00 ik heb geen ervaringen met Le Mans maar de track limits zijn hier wel een dingetje. Ik heb met zowel de BMW als de Ferrari getest, de BMW verbruikt wel duidelijk minder brandstof. In tijd rij ik met beide 1.59. Van de BMW heb ik geen setup kunnen vinden.
Tnx! Ik moet ook nog wel redelijk wat oefenen, zeker om straks consistent tijden te rijden tijdens de stints. Ook merk ik dat de banden nogal te snel warm worden (kan aan de test settings liggen), dat is ook wel een dingetje, dus nog wat werk aan de setup.

Volgende week staat Le Mans op het programma in de ILMS, die ga ik wel even rijden. Goede voorbereiding op het echte werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer_jb

Stromer_jb

iracing profiel

JoepW schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:56:
[...]

Idd is het TeamSpeak het school kanaal waar we dan zitten. Ietsjes scrollen..
En uh ik heb altijd ruzie met AM en PM. Zeker als de server om 12 uur in de middag moet starten.
Aha daar zat het probleem, kan gebeuren. Maar ik had even het idee dat er iets met mijn systeem was.
Net voor het aanloggen op iracing was er een update voor teamspeak die heb ik erop gezet. Maar was even bang dat er een relatieprobleem was ontstaan. Weer iets geleerd.

Beltoni schreef: iets naar beneden scrollen in teamspeak. Dat had ik gedaan maar zag/hoorde niemand.
Dat zal ik even moeten onderzoeken. Hoewel het vreemde was dat ik een aantal keren hoorde dat er mensen binnen kwamen en daarna weer verdwenen.

Bedankt voor jullie reactie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Stromer_jb schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:53:
[...]

Aha daar zat het probleem, kan gebeuren. Maar ik had even het idee dat er iets met mijn systeem was.
Net voor het aanloggen op iracing was er een update voor teamspeak die heb ik erop gezet. Maar was even bang dat er een relatieprobleem was ontstaan. Weer iets geleerd.

Beltoni schreef: iets naar beneden scrollen in teamspeak. Dat had ik gedaan maar zag/hoorde niemand.
Dat zal ik even moeten onderzoeken. Hoewel het vreemde was dat ik een aantal keren hoorde dat er mensen binnen kwamen en daarna weer verdwenen.

Bedankt voor jullie reactie.
Als je binnenkomt op Teamspeak, dan kom je automatisch in het standaardkanaal terecht. Dus dan hoor je ook mensen die net de server op komen binnenkomen. Vervolgens verplaatsen die zich naar het kanaal waar ze moeten zijn en hoor je ze dus weer vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Nog een vraag. Als ik een practicesessie host met verschillende wagens, kan ik dan eruit en weer erin met een andere auto? Ik meen me te herinneren dat dat ik week 13 in de Ford-/Holdenserver niet kon, maar dat was natuurlijk ook een race-sessie. We willen een eerste Le Mans-oefensessie gaan doen, en het zou handig zijn om dan snel een paar auto's te kunnen proberen. Als dat niet kan, dan zet ik gewoon meerdere kortere servers op.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 08:57

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Ik doe al weer een tijdje mee maar toch nog maar even netjes voorstellen :)

verleden
Ik ben in 2003 begonnen met SimRacing (live for speed) wat op dat moment DE sim was :) Dit heb ik tot 2012/13 ongeveer regelmatig gespeeld. Diverse long endurance races en andere kleinere races gedaan met veel plezier. Tussendoor ook wel wat andere race games gespeeld zoals Assetta Corsa, dirt rally, F1-20XX enz. Toen kwam er een vrouw en kinderen en was het simracen even uit beeld ^)

nu
Sinds begin dit jaar begon het toch wel weer een beetje te jeuken, in maart een G-29 gekocht en de stoute schoenen weer aangetrokken. Live For Speed weer geïnstalleerd maar na zo'n 10 races voelde het niet echt meer up-to-date.
Toen begon ik te twijfelen tussen Assetta Corsa, Rfactor en Iracing. Uiteindelijk is het Iracing geworden omdat ik het gevoel heb dat deze het meest realistisch is. Al moet ik eerlijk toegeven dat dit meer op gevoel dan op feiten gebaseerd is.
Op het begin heb ik mij wel geërgerd aan de kosten van Iracing en de user interface, er zijn wat mensen op dit forum die het weer recht kunnen praten ;) maar uiteindelijk blijft het een feit dat het best prijzig is. Na je enkele tracks hebt gekocht valt het wel weer mee en betaal je alleen de maandelijkse kosten die ik redelijk vind.
Maar goed het is een hobby en hobbies mogen iets kosten.

Mijn Iracing naam is Marco Hoekstra2 en ben Iracing member sinds 25-3. Inmiddels 43 starts verder vooral in de Skip en kan redelijk goed meekomen (als ik niet crash). Ik moet nog wel wat hardware aanpassingen doen, mijn bureaustoel bijvoorbeeld rolt alle kanten op tijdens het racen dus ben aan het kijken naar een playseat o.i.d. Tevens wil ik graag andere pedalen, load cell in plaatst van de standaard G29 pedals. De Fanatec csl elite pedals lc leek mij wel een leuk setje.

Af en toe vind ik het leuk een race te streamen of wat beelden op mijn Youtube kanaal te zetten.

Tot op de grid! :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 19:13
Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:30:
Nog een vraag. Als ik een practicesessie host met verschillende wagens, kan ik dan eruit en weer erin met een andere auto? Ik meen me te herinneren dat dat ik week 13 in de Ford-/Holdenserver niet kon, maar dat was natuurlijk ook een race-sessie. We willen een eerste Le Mans-oefensessie gaan doen, en het zou handig zijn om dan snel een paar auto's te kunnen proberen. Als dat niet kan, dan zet ik gewoon meerdere kortere servers op.
Nee, 1 auto per sessie
OOK je self hosted sessies ;(

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
laforte schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:45:
Mijn Iracing naam is Marco Hoekstra2 en ben Iracing member sinds 25-3. Inmiddels 43 starts verder vooral in de Skip en kan redelijk goed meekomen (als ik niet crash). Ik moet nog wel wat hardware aanpassingen doen, mijn bureaustoel bijvoorbeeld rolt alle kanten op tijdens het racen dus ben aan het kijken naar een playseat o.i.d. Tevens wil ik graag andere pedalen, load cell in plaatst van de standaard G29 pedals. De Fanatec csl elite pedals lc leek mij wel een leuk setje.
Protip tegen rollende bureaustoelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hc6hdXknSFAElDrfpST1OtJDgcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmKo3B0RnO2v5qjY97G7I8lq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-09 16:17
Wido72 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 22:42:
Ik heb weer genoten!
Thanks!

[YouTube: GoT Interlagos]
Dat was inderdaad het betere league racen! Een hoop scherpe gevechten en toch elkaar net genoeg ruimte laten, dat lijkt naarmate zo'n seizoen vordert ook makkelijker te gaan als men een beetje op elkaar ingespeeld is en de auto inmiddels vrij goed kent (al blijf ik ruzie hebben met dat ding hehe). Ik heb me ook heel erg goed vermaakt weer! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Jan Hein schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:09:
[...]

Dat was inderdaad het betere league racen! Een hoop scherpe gevechten en toch elkaar net genoeg ruimte laten, dat lijkt naarmate zo'n seizoen vordert ook makkelijker te gaan als men een beetje op elkaar ingespeeld is en de auto inmiddels vrij goed kent (al blijf ik ruzie hebben met dat ding hehe). Ik heb me ook heel erg goed vermaakt weer! :)
Ja, gisteren was leuk. Toch was het best lastig inhalen - en gelukkig leent Interlagos zich goed voor meerdere lijnen. Het draft effect op dat lange rechte stuk was maar goed voor 2 tienden denk ik. En de binnenkant is op veel plekken makkelijk te verdedigen wat leent tot lange gevechten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
JPM85 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 09:32:
[...]

Tnx! Ik moet ook nog wel redelijk wat oefenen, zeker om straks consistent tijden te rijden tijdens de stints. Ook merk ik dat de banden nogal te snel warm worden (kan aan de test settings liggen), dat is ook wel een dingetje, dus nog wat werk aan de setup.

Volgende week staat Le Mans op het programma in de ILMS, die ga ik wel even rijden. Goede voorbereiding op het echte werk 8)
Heb naast Oulton ook de Ford GTE en Le Mans gekocht. Ik ga volgende week ook aan de slag! Wel even wennen na de Skip. De remmen zijn echt onvergeeflijk, iets te hard (wat snel gebeurd bij stock pedals) en je glijdt er vanaf.

Verder vraag ik me echt af hoe ik een hairpin (bijv. Op Gilles Villeneuve) moet nemen, denk dat een keertje steken geen optie is. Kan zijn dat ik het stuur gewoon even moet calibreren voor deze auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
Beltoni schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:37:
[...]

Heb naast Oulton ook de Ford GTE en Le Mans gekocht. Ik ga volgende week ook aan de slag! Wel even wennen na de Skip. De remmen zijn echt onvergeeflijk, iets te hard (wat snel gebeurd bij stock pedals) en je glijdt er vanaf.

Verder vraag ik me echt af hoe ik een hairpin (bijv. Op Gilles Villeneuve) moet nemen, denk dat een keertje steken geen optie is. Kan zijn dat ik het stuur gewoon even moet calibreren voor deze auto.
Het rijden met de GTE auto's is inderdaad compleet anders dan met de skip. Remmen kom ik eigenlijk niet boven de 70%-75% brake force uit, anders is het glijden en haal je de bocht niet.

Heb zelf nog niet op Gilles Villeneuve gereden met de GTE, maar ik heb geen issues met de stuuruitslag. Heb zelf de Ford ook niet, alleen de BMW & Ferrari, daar geen issues mee op zowel Zandvoort als LeMans gehad. Keertje hercalibreren kan misschien geen kwaad. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
[...]

Straatje keren om de bocht te halen klinkt plausibel wel...

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

tijd voor een lunch vrs raceje: http://twitch.tv/theapexmissers
altijd gekte hier.

1ste win te pakken vanmorgen, en nu 3de plek in de lunch race.
Ik ga zo even naar het casino denk ik :P

[ Voor 39% gewijzigd door Blerf op 19-05-2020 13:13 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
[/quote]

terug naar de 1e versnelling..gaat prima volgens mij in de gt's

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
crashfestday again ;)
hoe kan het dat repair niet werkt na een tow ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

Ik heb net ook de ford en nog 2 autootjes gekocht (want.. korting) en heb mij voorgenomen om de komende dagen de Skip even links te laten liggen (als dat lukt) en mij te focussen op een van de GT auto's bij de IMSA om mijzelf te testen en te trainen voor een subtielere manier van rijden.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
Blerf schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:09:
altijd gekte hier.

netjes...
toevallig een leuke setup voor de merc ?

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zo, tevreden over mijn eerste race op Oulton. Had toch zeker 20 minuten geoefend en was tot 1.55 gekomen.

In de race (top split) op p15 starten, en P12 geeindigd met een 1.52.8 als snelste. Voor een eerste race daar helemaal happy mee. Gave baan wel, mooi glooiend, en paar unieke chicanes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

mopperonkel22 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 14:02:
[...]

netjes...
toevallig een leuke setup voor de merc ?
Ja die van VRS :) maar moet je even een abbo afsluiten daar en hun werk supporten.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mopperonkel22
Blerf schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:05:
[...]

Ja die van VRS :) maar moet je even een abbo afsluiten daar en hun werk supporten.
helaas.. geld is op..
en tot nu toe principieel tegen betaalde setups :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

mopperonkel22 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:25:
[...]

helaas.. geld is op..
en tot nu toe principieel tegen betaalde setups :)
Er is ook nog setups4i.racing. Dat is gratis. Ik heb alleen geen idee of die setups wat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
Niellie41 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:27:
[...]

Er is ook nog setups4i.racing. Dat is gratis. Ik heb alleen geen idee of die setups wat zijn.
die probeer ik regelmatig.. soms ok soms helemaal niks..
thx

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
Ik vraag me net opeens af; zou Iracing ook bezig zijn met andere weersomstandigheden?
Wat mij persoonlijk echt gaaf lijkt is dat ze proberen het weer op de banen daadwerkelijk zo te krijgen als hoe het op dat moment in het echt is. Natuurlijk is dit in de winter her en der wat lastig (Nordschleife bijvoorbeeld), maar regen op het moment dat het regent zou wel gaaf zijn.

Of wil ik nu teveel? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

tomolino schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:46:
Ik vraag me net opeens af; zou Iracing ook bezig zijn met andere weersomstandigheden?
Wat mij persoonlijk echt gaaf lijkt is dat ze proberen het weer op de banen daadwerkelijk zo te krijgen als hoe het op dat moment in het echt is. Natuurlijk is dit in de winter her en der wat lastig (Nordschleife bijvoorbeeld), maar regen op het moment dat het regent zou wel gaaf zijn.

Ze zijn bezig met regen, dat is een hele tijd geleden al bevestigd.

Maar ze zijn er al een tijdje mee bezig, want het zit nogal ingewikkeld in elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
tomolino schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:46:

Volgens mij heb ik iemand van de iR-Staff wel eens zien roepen 'Rain is something everyone wants. Until they have it.'
Ze zijn er volgens mij wel (al lang) mee bezig, maar er is nog nooit iets concreet gemaakt over een releasedatum. @JoepW zei gisteren toevallig nog dat Dirt natuurlijk wel een stukje voorsorteren is op regen, want daar heb je wel duidelijk lokale plassen en geglibber enzo die veranderen tijdens de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:51:
[...]

Volgens mij heb ik iemand van de iR-Staff wel eens zien roepen 'Rain is something everyone wants. Until they have it.'
Ze zijn er volgens mij wel (al lang) mee bezig, maar er is nog nooit iets concreet gemaakt over een releasedatum. @JoepW zei gisteren toevallig nog dat Dirt natuurlijk wel een stukje voorsorteren is op regen, want daar heb je wel duidelijk lokale plassen en geglibber enzo die veranderen tijdens de race.
Precies zoals jij het zegt met de aanvulling dat iRacing staff specifiek heeft gezegd dat dirt een goede opmaat is naar regen. Maar iRacing kennende zullen ze ook dan regenbanden moeten gaan ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomolino
Goed punt van de regenbanden, dat brengt natuurlijk ook weer een en ander aan veranderingen met zich mee. Jammer dat het racen in de regen in Amerika een stuk minder aanwezig is, wanneer dit het geval zou zijn zouden ze er denk ik al verder mee zijn geweest.

Voorlopig vermaak ik me nog wel op deze manier.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blerf schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:09:
altijd gekte hier.

Staat je stuur niet wat hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Phusebox schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:01:
[...]

Staat je stuur niet wat hoog?
Nee hoor staat top, mijn webcam staat alleen stuk lager :) want heb er geen hoog punt voor, en aangezien ik ga verhuizen volgend jaar ook niet echt zin om er een gat voor te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
[...]

Net ook eens een paar rondjes gedaan, maar kolere, die hairpin kom je bijna niet rond.
Ik verlies 0.7 seconde enkel op de hairpin t.o.v. de snellere GTE gasten, langere rechte stuk wat er op volgt, verlies ik daardoor ook een paar tienden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• frizti
Net mijn eerste race op Oulton gereden.
Tot mijn eigen verbazing mocht in vanaf P2 starten met een 1:55.706.
Te rustig aan gestart en daardoor al een paar plekken verloren.
In de tweede ronde spin ik eraf in de eerste chicane en heb ik een tow nodig.
Ik kom terug op P10 en doordat er wat mensen voor mij eraf glijden schuif ik steeds meer naar voren.
Nog een mooie inhaalaktie bij de tweede chicane (vindt ikzelf >:) ) en uiteindelijk over de streep op P5.

[Streamable: oulton1]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ook net mn eerste Skip race gedaan op Oulton, P6 gestart, P5 geëindigd. Met een snelste rondetijd van 1:52.0 de langzaamste in de top 10 zo ongeveer. Maar consistent genoeg. De polesitter verklootte de start en op het eind werd ie gediskwalificeerd door teveel inc's. Z'n snelste rondetijd was 1:50.1. :X
Race werd gewonnen door iemand die van P12 af kwam, die was zo snel dat ik m maar voorbij gelaten heb.

Was de enige in de split met 0 inc's, ik doe dus iets niet goed. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MartijnA3 op 19-05-2020 18:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
JPM85 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 16:49:
[...]

Net ook eens een paar rondjes gedaan, maar kolere, die hairpin kom je bijna niet rond.
Ik verlies 0.7 seconde enkel op de hairpin t.o.v. de snellere GTE gasten, langere rechte stuk wat er op volgt, verlies ik daardoor ook een paar tienden.
Met welke auto rijd jij?

Heb zelf geen rondjes meer gereden dus heb ook nog geen oplossing. Vermoed dat ik gewoon mijn stuur verder moet draaien :D

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 19-05-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Beltoni schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:19:
[...]

Met welke auto rijd jij?

Heb zelf geen rondjes meer gereden dus heb ook nog geen oplossing. Vermoed dat ik gewoon mijn stuur verder moet draaien :D
Rij met de 488 GTE.
Zal morgen ook eens met de m8 een poging wagen.

Ik heb mijn armen al gekruist met mijn stuur (F1 V2), beetje zoals je bij de f1 in Monaco ziet. Weet niet of ik nog veel verder kan.

[ Voor 16% gewijzigd door JPM85 op 19-05-2020 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

MartijnA3 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:10:

Was de enige in de split met 0 inc's, ik doe dus iets niet goed. ;)
een beetje (te) wijd gaan op de exits van met name T1, T2 en de snelle rechterknik na de tweede chicane geven al snel een off track, maar voor snelle rondetijden zit je daar ook gauw op (of dus over ;) )de limiet.

Ik heb net ff een practice gedaan, was leuk stuivertje wisselen om de koppositie. Ik reed 1:51.6 maar zie dus nu dat het nog veel harder kan (niet door mij hoor :P )

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
laforte schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 10:45:
Ik doe al weer een tijdje mee maar toch nog maar even netjes voorstellen :)

Af en toe vind ik het leuk een race te streamen of wat beelden op mijn Youtube kanaal te zetten.

Tot op de grid! :w
Ik ben je afgelopen twee weken geregeld op de grid tegen gekomen:) Onder andere hebben we in de volgende split samen gereden: https://members.iracing.c...id=32443513&custid=450838

See you on track:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 08:57

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Doubleoz schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Ik ben je afgelopen twee weken geregeld op de grid tegen gekomen:) Onder andere hebben we in de volgende split samen gereden: https://members.iracing.c...id=32443513&custid=450838

See you on track:)
Moest je nou uitgerekend die posten? :P van p1 naar 13 haha

Misschien tot de volgende race dan maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
laforte schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:44:
[...]

Moest je nou uitgerekend die posten? :P van p1 naar 13 haha

Misschien tot de volgende race dan maar!
Dat was me niet eens opgevallen dat je op P1 was gestart. Ik heb alleen gezocht naar een split waar ik voor je was geëindigd haha >:) (een andere split samen kon ik overigens niet zo snel vinden)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Zijn die trucks nou eigenlijk nog daadwerkelijk anders, of is dat zo'n 'andere buitenkant, zelfde auto'-verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:20:
Zijn die trucks nou eigenlijk nog daadwerkelijk anders, of is dat zo'n 'andere buitenkant, zelfde auto'-verhaal?
Geen idee. Ik ben enkel de/een boodschapper als het over Oval gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Behalve de looks zijn er geen verschillen.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:20:
Bij NASCAR zijn het dezelfde auto's. Alleen de body is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik leer niks bij. Mx5 op Okoyama. Rij de ballen uit mijn broek en denk wauw een goed rondje, precies zoals @JoepW het me geleerd heeft... Kijk ik op de timing zie ik een 1:50.nogwat. Alle apexes geraakt, slow in fast out dacht ik. Niet dus.

Dacht ik begin de race achteraan vanuit de pits voor mijn safety rating. Knal ik de eerste bocht al in de muur terwijl ik juist probeerde rustig te doen. Feest. En dan nog 6 incidenten erbij want weet ik veel at na de finish ook telt :s

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 19-05-2020 20:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:37:
Pff ik leer niks bij.
...
En dan nog 6 incidenten erbij want weet ik veel at na de finish ook telt :s
Toch wat geleerd :P

Maar serieus dan. Ik voel je pijn. Het heeft me ruim een half jaar gekost om mijn eerste win te halen. Nu race ik niet heel veel (ik rij meer practice dan race meestal, en dan nog spendeer ik veel minder tijd dan veel mensen hier), maar iR is gewoon lastig. De leercurve is totáál anders dan bij een gewone game ofzo. Daar liep ik in het begin ook behoorlijk tegenaan. Ondertussen accepteer ik dat ik traag ben en is mijn iRating genoeg gezakt om in vergelijkbaar trage splits te rijden, waar ik dan toch gewoon lol heb :)
En als ik dan een paar seconden mis t.o.v. de snelle mensen hier, ach, zolang het maar leuk is *O*

[ Voor 57% gewijzigd door Wormaap op 19-05-2020 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
Raimond613 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:50:
[...]

een beetje (te) wijd gaan op de exits van met name T1, T2 en de snelle rechterknik na de tweede chicane geven al snel een off track, maar voor snelle rondetijden zit je daar ook gauw op (of dus over ;) )de limiet.

Ik heb net ff een practice gedaan, was leuk stuivertje wisselen om de koppositie. Ik reed 1:51.6 maar zie dus nu dat het nog veel harder kan (niet door mij hoor :P )
Zit nu ook op 1:51.6 in practice. :)

Zit nog wel te kijken of ik wel terug moet schakelen voor sommige bochten, de snelle jongen zaten meestal een versnelling hoger dan ik in sommige bochten tijdens de race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:39:
[...]

Toch wat geleerd :P

Maar serieus dan. Ik voel je pijn. Het heeft me ruim een half jaar gekost om mijn eerste win te halen. Nu race ik niet heel veel (ik rij meer practice dan race meestal, en dan nog spendeer ik veel minder tijd dan veel mensen hier), maar iR is gewoon lastig. De leercurve is totáál anders dan bij een gewone game ofzo. Daar liep ik in het begin ook behoorlijk tegenaan. Ondertussen accepteer ik dat ik traag ben en is mijn iRating genoeg gezakt om in vergelijkbaar trage splits te rijden, waar ik dan toch gewoon lol heb :)
En als ik dan een paar seconden mis t.o.v. de snelle mensen hier, ach, zolang het maar leuk is *O*
Ik hoef niet eens te winnen maar leuke gevechten zijn ook onmogelijk op dit moment. Ging om de een na laatste plaats. Gooit die gast de deur dicht terwijl ik naast hem zit dus ik wijk uit naar het gras want kon nergens heen. Hoppa daar gaat mijn SR weer.

Gewoon gedaald nu weer terwijl ik geen enkele auto heb geraakt en om iedereen heen ben gereden. Niet leuk zo. Je kunt beter beuken blijkbaar.

Het leuke moet nog komen denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:52:
[...]

Ik hoef niet eens te winnen maar leuke gevechten zijn ook onmogelijk op dit moment. Ging om de een na laatste plaats. Gooit die gast de deur dicht terwijl ik naast hem zit dus ik wijk uit naar het gras want kon nergens heen. Hoppa daar gaat mijn SR weer.

Gewoon gedaald nu weer terwijl ik geen enkele auto heb geraakt en om iedereen heen ben gereden. Niet leuk zo. Je kunt beter beuken blijkbaar.
Vergeet niet dat je in de Rookie-klasse tussen allerlei mensen rijdt die vaak nog nooit een racesim gespeeld hebben. Echt vechten om'n plek kun je beter beginnen te doen als je klaar bent met Rookies. Dat gaat vrij snel als je vooral gewoon rondjes voor jezelf rijdt en aanneemt dat iedereen je van de baan wil vegen. Dan heb je die eerste stap in ieder geval gehad. Rookies gaat om leren ontwijken, racen komt later :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
MartijnA3 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:44:
[...]

Zit nu ook op 1:51.6 in practice. :)

Zit nog wel te kijken of ik wel terug moet schakelen voor sommige bochten, de snelle jongen zaten meestal een versnelling hoger dan ik in sommige bochten tijdens de race.
van 1.53.8 naar 1.52.6 nu. in de race. 4de geworden.

Improvements!

En bijna boven de 1800 sr.

[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 19-05-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Het probleem is wel dat ik nog mijn divisie met de Mazda goed wil eindigen, maar merk dat ik daar het gevoel beetje kwijt ben, door veel de skip te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoe krijgen jullie de tijden rond de 1.51 op Oulton? Ik kom met heel veel moeite en glijden tot een 1.57 max. Heel erg frustrerend. Al veel verschillende setups geprobeerd, maar het is alleen maar glijden. Zeker in bocht 3 en 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wormaap schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:55:
[...]

Vergeet niet dat je in de Rookie-klasse tussen allerlei mensen rijdt die vaak nog nooit een racesim gespeeld hebben. Echt vechten om'n plek kun je beter beginnen te doen als je klaar bent met Rookies. Dat gaat vrij snel als je vooral gewoon rondjes voor jezelf rijdt en aanneemt dat iedereen je van de baan wil vegen. Dan heb je die eerste stap in ieder geval gehad. Rookies gaat om leren ontwijken, racen komt later :)
Maar ja dan moet je dus niet van de baan gaan zoals ik. Dan gaat je SR zelfs omlaag... Ik was al extra vanuit de pits gestart. Om nu ook nog super traag rond te rijden is ook weer zoiets.

Ach ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
fietsbob schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 21:13:
Hoe krijgen jullie de tijden rond de 1.51 op Oulton? Ik kom met heel veel moeite en glijden tot een 1.57 max. Heel erg frustrerend. Al veel verschillende setups geprobeerd, maar het is alleen maar glijden. Zeker in bocht 3 en 4.
Ik heb alleen de SPO op 0 staan, en de Anti Roll bar op 7. verder niks verandered aan de setup.

Het is echt oefenen oefenen oefenen.

Ik begon ook met 1.57se vanochtend, en nu zeker een uur rondjes rijden in practice en 3 races gedaan, en zit op 1.52.6

Bocht 3 en 4 doe ik in 4 aankomen, insturen, naar 3 schakelen, vol de kerb meenemen aan de binnenkant met gas er vol op... dan de volgende bocht kom ik in 5 aan, maar bij insturen schakel ik terug naar 4, en gas er weer volop houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joeristein
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-01 00:15
Net een goede en leuke race gehad op Oulton Park. Begon op P4 en voor me schoof er al vrij snel 1 de bocht uit, koude bandjes blijven lastig. Daarna vrij snel de wagen voor me ingehaald om vervolgens een tijdje op de 2e plek door te rijden. Later komt er van achteren snel een dichterbij, dus geen moeite gedaan toen hij hem er naast zetten, me moesten tenslotte nog 10 ronden en hij was op dat moment duidelijk sneller. Achteraf had ik hem misschien achter me moeten houden want heb de hele race op 0.5 sec achter hem gereden. Uiteindelijk dus gefinisht op plek 3.

De eerste helft ging nog in 1:51, de laatste 7 rondes gingen in 1:50 met als snelste een 1:50.382. Geen Skippy meer vandaag, kan alleen maar slechter worden xD.

iRacing profiel | Twitch

Pagina: 1 ... 268 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies