iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 258 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
MartijnA3 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:24:
Net mijn eerste skip race gedaan sinds jaren. In ronde 5 kreeg ik een klein tikje van achter waardoor ik als laatste rond reed. Uiteindelijk 12e geworden van de 18, heb 1 iemand ingehaald.

De laatste ronde zat iemand achter me die 1:38s deed, ik zelf zit op de 1.40. Dus ik dacht, ik ga het m niet te moeilijk maken maar ik ga ook niet zomaar opzij. Volgens mij laat ik genoeg ruimte, krijg toch een tik en in Stirlings raken we elkaar en verliest hij de controle.

Racing incident of had ik het anders moeten doen?

https://streamable.com/1vk697
(ik ben in t oranje uiteraard)
De bochten voor het incident is het hard racen, maar het is ok. De crash is duidelijk zijn schuld, hij stuurt te snel in en jij zit aan de binnenkant, wellicht een inschattingsfout.

Je schrijft wel dat je het hem niet te moeilijk wil maken maar je neemt wel behoorlijk veel risico, je knijpt hem in het begin van de video behoorlijk af, Dit bochtige deel van de baan is behoorlijk lastig met de skippy omdat je met deze auto een beetje drift. Dus je neemt m.i. bewust veel risico en dat is op zich ok. Racen is vaak risico analyses maken

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Hoe zien jullie bv of je tijd goed genoeg is of competitief is om aan een race te beginnen in je class?
Ik heb net en practice gedaan met dit als volgt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bsUA3G52B-QB3mxpgtxbRe1AvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McW13xs9bbvPcPZqmYU4fPbY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door kampers op 04-05-2020 20:27 ]

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Door een race te doen tegen de mensen van jezelfde klasse en je daarmee te vergelijken :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
TuxieDeni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:33:
Door een race te doen tegen de mensen van jezelfde klasse en je daarmee te vergelijken :P
maar ja kan bv niet ergens zien van dit is mijn tijd en daarmee sta ik bv xxx van de xxx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 20:32

Raimond613

Simracer

kampers schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:36:
[...]

maar ja kan bv niet ergens zien van dit is mijn tijd en daarmee sta ik bv xxx van de xxx
dat kun je zien bij de world records maar dat is alsnog niet heel betrouwbaar vanwege de grote verschillen door ander weer.
Beter kun je de race resultaten bekijken, dan kun je de races bekijken die qua SoF in de buurt zitten van waar jij gewoonlijk ingedeeld wordt.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Raimond613 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:38:
[...]

dat kun je zien bij de world records maar dat is alsnog niet heel betrouwbaar vanwege de grote verschillen door ander weer.
Beter kun je de race resultaten bekijken, dan kun je de races bekijken die qua SoF in de buurt zitten van waar jij gewoonlijk ingedeeld wordt.
dus je weet eigenlijk nooit of je "race klaar" bent en je mss 10x gedubbeld gaat worden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kampers
We zullen om 21u mijn eerste race van Class D eens doen. kom gerust langs in de stream

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hathie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:18
Goedenavond,

Ik stel me ook graag even voor, aangezien ik me net heb aangemeld op GoT iracing. Ik ben Michiel, 29 jaar en woon in de rand van Antwerpen. Heb eigenlijk nooit echt geraced, maar game wel al sinds jongs af aan. Iracing heeft me helemaal gebeten. Het hele concept ligt me heel erg en het racen is zo intens. Doordat je aan racers van hetzelfde niveau gekoppeld wordt, heeft dat bij mij al heel erg mooie duels en races opgeleverd. De spanning wordt me spijtig genoeg nog af en toe wat te veel, waardoor ik nog te veel fouten maak.

Ik had nog een oude logitech driving force gt liggen, maar ben al snel geupgrade naar een T300. Heb een mooie set pedalen kunnen overnemen van Luckeh en heb zelf met wat afval hout een rig in elkaar geknutseld. Ook met wat geluk nog een tweedehands Oculus Rift S kunnen overnemen om het helemaal af te maken. Zo heb ik toch al een heel mooie set bij elkaar, maar ik moet me toch sterk inhouden om er geen berg geld tegenaan te smijten :P.

Voorlopig race ik enkel nog de MX5 cup. Volgend seizoen ben ik van plan om toch een aantal tracks en de skip te kopen om dan beide te combineren. Zondag probeer ik zeker eens langs te komen om wat extra ervaring op te doen.

[ Voor 0% gewijzigd door Hathie op 04-05-2020 21:08 . Reden: Typo ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
kampers schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:40:
[...]

dus je weet eigenlijk nooit of je "race klaar" bent en je mss 10x gedubbeld gaat worden :D
nee dat is niet helemaal waar, iracing zet namelijk mensen in dezelfde categorie kwa irating, dus als jij bijvoorbeeld 1500 irating hebt dan zijn jou tegenstanders ook allemaal rond de 1500 irating.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 13:36
Speedy55 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:06:
[...]

Ligt er aan hoeveel uur je getraind hebt. Denk dat het uurtarief dan flink tegenvalt :P
Dan gaat het iets omlaag inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IjjyAAa.png

Het was wel een leuk event om te doen.
Beitske was ook echt wel serieus snel, zeker voor iemand die pas een paar weken? met iracing bezig is.
Zonde dat het bij haar start zo mis ging en de personen achter haar er niet op wisten te anticiperen waardoor die chaos ontstond.
Na haar fast-repair heeft ze buiten een kleine half-spin niet meer dan 20 seconden verloren en had ze dus best rond een 6e of 7e plek kunnen finishen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:29
Helaas was ik pas om 21:00 instaat om aan te sluiten. Kwam midden in een uitleg van Joep terecht. Kreeg alleen volgens mij mijn mic niet aan de praat :(. Aangezien er geen reactie kwam :P. Morgen toch maar eens naar kijken. Klonk in ieder geval gezellig. Tot volgende week!

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 17:05
JoepW schreef op maandag 4 mei 2020 @ 12:20:
[Afbeelding]

Vanavond ben ik vanaf ca. 20:15 (dodenherdenking!) aanwezig op onze TeamSpeak Server (kanaal "GoT iRacing School") voor allerlei vragen en ook voor instructie met de Skip Barber Formula 2000 op Zandvoort- GP (het circuit van de komende iRacing week).

Als er niemand komt opdagen om ca. 20:15 zal ik om 20:30 weer vertrekken. Ik blijf dus niet wachten tot 22:00 op klandizie.

Ik ben beschikbaar voor allerlei algemene zaken:

- Uitleg van algemene zaken betreffende iRacing
- Setting van de software
- Settings van stuur, stoel, rem, pedalen, etc.
- Grafische problemen
- etc. etc. etc.

Maar bovenal ben ik beschikbaar voor:
- Rij-instructie
- Bochten techniek
- Leren anticiperen
- baan etiquette
- etc.....

Voorwaarden om mee te kunnen doen zijn:
- Geregistreerd op onze site: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229
- Lid van onze League in iRacing: https://members.iracing.c.../LeagueView.do?league=164
- Teamspeak geïnstalleerd en getest op onze server: https://www.got-racing.eu/?page_id=1210. Maak svp gebruik van Push to talk!

De server vind je hier: https://members.iracing.c.../member/LeagueSessions.do

Net als gisteren heb ik ook nu weer logees (tja met inachtneming van 1,5 meter). Dus als het aantal vragen en instructie het toelaat ben ik wat eerder weer weg. De server is tot 22:15 in de lucht.

Ben je onzeker over zaken, kan je de weg niet vinden in iRacing of wil je gewoon wat instructie. Kom dan langs.
Bedankt voor de gezellige avond en het was zeker leerzaam. Zoals ik al had verwacht was ik de langzaamste op de baan :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Op verzoek hier mijn 1:55.039 in de Skip deze avond: https://streamable.com/hlzrn8

Disclaimer: het is pas mijn eerste avond in de Skip (op asfalt) en ik gebruikte hier nog auto clutch en auto blip, dus het kan allemaal nog wel een pak sneller, maar dan heb je in ieder geval een beetje een indicatie qua gas, rem- en stuurinput. Lap is overigens niet clean omdat ik de chicane @1:28 iets teveel af snij. Voor de Hugenholtz @0.24 rem ik veel te vroeg en ga te spastisch op m'n gas, dus trek daar ook vooral geen lering uit :+

Bonus materiaal hoe het niet moet: https://streamable.com/xcy6wj

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

kampers schreef op maandag 4 mei 2020 @ 20:26:
Hoe zien jullie bv of je tijd goed genoeg is of competitief is om aan een race te beginnen in je class?
Ik heb net en practice gedaan met dit als volgt

[Afbeelding]
Ik doe vaak een official practice joinen, dan kijk ik waar ik ergens sta ten opzichte van de snelste daar -2 plekken ongeveer :) niet helemaal 100% water dicht maar meestal kan ik wel een groffe schatting maken of het een hoofdpijn weekje word of dat de baan me ligt 8)7

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:30
Was gezellig vanavond allemaal, thanks @JoepW voor het organiseren en aan de rest voor de deelname :) Ondanks dat ik best wat Skip rijd toch weer best veel nuttige dingen opgepikt.
En misschien deze keer toch maar 'voor de echt' leren rijden zonder auto clutch en -blip. Ik zat op het eind nog ongeveer een seconde van m'n PR van vorig seizoen af, dus het wil zeker nog niet echt van harte 8)7

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Thanks!

Het uitzetten van de auto-blip is wel een erg goede tip. Volgens mij scheelt dat echt veel tijd. Alleen wel weer even opnieuw leren rijden. Vooral het terugschakelen, wat alleen kan als je toeren zakken of als je echt remt, is weer even wennen. Op Brands Hatch schakel ik in Hawtorns bend altijd terug naar zijn 4, dat gaat nu niet zomaar.

Na drie rondes zonder clutch verbeterde ik al een all time sector dus met 1.38,5 op Brands Hatch kan nog een stuk sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Beltoni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:43:
Thanks!

Het uitzetten van de auto-blip is wel een erg goede tip. Volgens mij scheelt dat echt veel tijd. Alleen wel weer even opnieuw leren rijden. Vooral het terugschakelen, wat alleen kan als je toeren zakken of als je echt remt, is weer even wennen. Op Brands Hatch schakel ik in Hawtorns bend altijd terug naar zijn 4, dat gaat nu niet zomaar.

Na drie rondes zonder clutch verbeterde ik al een all time sector dus met 1.38,5 op Brands Hatch kan nog een stuk sneller.
Als je zelf blipt kun je wat makkelijker/eerder terugschakelen. Geeft natuurlijk niet het extra beetje stuur, maar soms wil je dat ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Wormaap schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:48:
[...]

Als je zelf blipt kun je wat makkelijker/eerder terugschakelen. Geeft natuurlijk niet het extra beetje stuur, maar soms wil je dat ook niet :+
Weer wat geleerd, dat helpt inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Jimmy J. schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:29:
Op verzoek hier mijn 1:55.039 in de Skip deze avond: https://streamable.com/hlzrn8

Disclaimer: het is pas mijn eerste avond in de Skip (op asfalt) en ik gebruikte hier nog auto clutch en auto blip, dus het kan allemaal nog wel een pak sneller, maar dan heb je in ieder geval een beetje een indicatie qua gas, rem- en stuurinput. Lap is overigens niet clean omdat ik de chicane @1:28 iets teveel af snij. Voor de Hugenholtz @0.24 rem ik veel te vroeg en ga te spastisch op m'n gas, dus trek daar ook vooral geen lering uit :+

Bonus materiaal hoe het niet moet: https://streamable.com/xcy6wj
Thanks, en dan te bedenken dat het nog veel sneller bij je kan terwijl ik in 1:57 ofzo zweef..... desondanks een hele leuke en toch weer leerzame avond gehad. Merk wel op dat mijn remmen erg inconsistent is, en daar moet ik eerst maar eens wat aan doen, is of 100% of niets....

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Beltoni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:43:

Je zat al op 1.38.5 met auto-blip?

Holy crap, ik heb geen idee waar ik dan bijna 2 seconden laat liggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal morgen een fimpje plaatsen van reuze fun met de Skip op Zandvoort. ;)
En ik zal de replay van de mx-5 ook nog ff plastsen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:39
MartijnA3 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:28:
[...]

Hier nog een... ik haal richting einde van de race nog wel eens een 1:39.xxx maar das echt bijna per ongeluk :)
Maar goed , nu focussen op Zandvoort!

Was vanavond erg gezellig met de skippies!!
Ik had trouwens een erg leuke paar ronden samen met een Tobias (oranje auto) ging mooi gelijk op had ik het idee!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
MartijnA3 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:28:
[...]

In de race al een aantal 1,37,9 gereden, daar stond ik ook van te kijken 8)

1.38,3 zonder clutch, maar daar moet ik wel echt nog meer mee oefenen. ;)

Heb ook wel mijn fair share aan Brands Hatch rondjes gereden. Twee weken geleden begonnen en eigenlijk alleen op Spa en dus Brands Hatch met de Skip.

Oefenen oefenen oefenen. En af kijken hoe snellere mensen het doen :D
Mithriel schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:27:
[...]

Thanks, en dan te bedenken dat het nog veel sneller bij je kan terwijl ik in 1:57 ofzo zweef..... desondanks een hele leuke en toch weer leerzame avond gehad. Merk wel op dat mijn remmen erg inconsistent is, en daar moet ik eerst maar eens wat aan doen, is of 100% of niets....
Had jij de Thrustmaster pedalen? Wat mij enorm helpt is de maximale rem limiteren. Zelfs als ik 100% het pedaal intrap dan remt hij maar voor 85-90%. Zonder load cell heb je echt geen enkel gevoel, dit is een truck om je op weg te helpen.

Op de lange termijn is het misschien niet ideaal maar dat :+ zien we dan wel

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 04-05-2020 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
ourplayground schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:41:
[...]

Hier nog een... ik haal richting einde van de race nog wel eens een 1:39.xxx maar das echt bijna per ongeluk :)
Maar goed , nu focussen op Zandvoort!

Was vanavond erg gezellig met de skippies!!
Ik had trouwens een erg leuke paar ronden samen met een Tobias (oranje auto) ging mooi gelijk op had ik het idee!
Dat ben ik :). Echt een leuk autootje om close te mee racen!

Heb je wel de TradingPaints app? Ik rijd namelijk met een gele livery, al lijkt dat wel veel op elkaar.

http://www.tradingpaints.com/

Staat een toelichting over in de OP.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GiggySmalls
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-04 08:48
Hallo,

Ik stel me graag even kort voor aangezien ik me zojuist aangemeld heb op GoT iRacing. Mijn naam is Ben en ik ben 29 jaar. Ik heb altijd graag racegames gespeeld maar tot vorig jaar deed ik dit met een playstation controller of zelfs nog met de pijltjestoetsen :P . Ik speelde ook vooral arcade games tot ik meer op zoek ging naar een realistischer ervaring. Ik heb dan toch maar eens besloten een stuurtje te halen en dat is dan de G29 geworden.

Voorlopig race ik op een homemade cockpit die ik tweedehands heb kunnen overnemen (via Tweakers zelfs) maar ben ondertussen al op zoek naar een nieuwe cockpit. Waarschijnlijk wordt dit de Sim-Lab P1-X hoewel ik nog twijfel om gewoon voor de GT1-EVO te kiezen. Ervaringen zijn altijd welkom maar de P1-X lijkt me wat stabieler dus wat beter voor een DD wheel in de toekomst. De mounting plaat op de GT1-EVO lijkt wat veel te flexen. Ik verwacht dat ik mijn keuze maak rond Black Friday.

Ik heb hiervoor een hele tijd in GT Sport geracet maar heb sinds een goed maandje de stap naar iRacing gezet en ben echt super tevreden. Ik ben zeker geen expert sim racer maar zoals iedereen hopen we elke dag een beetje beter te worden ;) Ik verwacht dat de informatie en alle hulpmiddelen van GoT mij hierbij zullen helpen, dus ik kijk ernaar uit om met jullie te racen etc. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 20:12
yessss! Een avondje elk uur een race gepakt, dus 4 races op rij kunnen doen. 2 followers erbij op mixer en mn SR naar 2.96 :-) Soooooo close!! Enerverende races, eentje was een slachtpartij waar ik door auto's werd aangereden die kneiterhard uit de grindbak de baan op lanceerden, maar toch met een beschadigde auto de race kunnen uitrijden. De andere 3 waren nette races met mooie passes. En als kroon op de avond mn eerste 3de plek, vanaf 7de op de grid.

Hyped!

Morgen lukt t vast wel om die 0.04 SR te pakken om uit de rookie class te komen :p

[ Voor 6% gewijzigd door fre0n op 05-05-2020 00:44 ]

https://twitch.tv/magus77nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frizti
Beltoni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:42:
Had jij de Thrustmaster pedalen? Wat mij enorm helpt is de maximale rem limiteren. Zelfs als ik 100% het pedaal intrap dan remt hij maar voor 85-90%. Zonder load cell heb je echt geen enkel gevoel, dit is een truck om je op weg te helpen.
Op de lange termijn is het misschien niet ideaal maar dat :+ zien we dan wel
Ik rijd ook met zo'n standaard thrustmaster pedalen set.
Zou je kunnen zeggen hoe ik zoiets instel?

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Bedankt voor de gezellige avond gisteren op Zandvoort mannen! Fun gehalte was heel hoog en heb tijdens het einde ook continu met een glimlach op m’n gezicht gezeten.
Tempo zat er best aardig in met een 56.2 als ik me niet vergis.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alouwerse schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:57:
Bedankt voor de gezellige avond gisteren op Zandvoort mannen! Fun gehalte was heel hoog en heb tijdens het einde ook continu met een glimlach op m’n gezicht gezeten.
Tempo zat er best aardig in met een 56.2 als ik me niet vergis.
Nog sneller zelfs: https://members.iracing.c...do?&subsessionid=32215999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Beltoni schreef op maandag 4 mei 2020 @ 23:46:
[...]

Dat ben ik :). Echt een leuk autootje om close te mee racen!

Heb je wel de TradingPaints app? Ik rijd namelijk met een gele livery, al lijkt dat wel veel op elkaar.

http://www.tradingpaints.com/

Staat een toelichting over in de OP.
Ah, hoi!! ;)
Ik heb trading paints en zag een oranje/gele auto.. de Camel volgens mij :)
Als het goed is reed ik in wit blauw, de GOT livery.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kampers
Haha. 1 van mijn kijkers gisteren had een clip gemaakt van mijn stream 😂

https://clips.twitch.tv/RepleteCheerfulMarrowVoteNay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:16

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Voor mijn gevoel had ik gister beter aan de racing school deel kunnen nemen dan met de Cayman rondjes te rijden. Ik zag de laatste dagen al verschillende posts voorbij komen rondom de Skip. Ik reed zelf voorheen altijd met auto clutch maar begrijp dat dit niet de snelste settings zijn. Ik heb nu de shift aid op 'none' gezet, zijn dit de optimale settings voor de Skip?

Kan ik met andere auto's (m.n. BMW, Porsche) wel gewoon de auto clutch gebruiken of raden jullie andere settings aan?

NB: als jullie nog andere tips hebben om mijn settings te optimaliseren dan hoor ik het uiteraard ook graag:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBORflu0xsAu4eGVfgofjYL_2Ns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jGQcLgb9Q2kRyo86tWxX1TdF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Doubleoz op 05-05-2020 09:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Doubleoz schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:42:
Voor mijn gevoel had ik gister beter aan de racing school deel kunnen nemen dan met de Cayman rondjes te rijden. Ik zag de laatste dagen al verschillende posts voorbij komen rondom de Skip. Ik reed zelf voorheen altijd met auto clutch maar begrijp dat dit niet de snelste settings zijn. Ik heb nu de shift aid op 'none' gezet, zijn dit de optimale settings voor de Skip?

Kan ik met andere auto's (m.n. BMW, Porsche) wel gewoon de auto clutch gebruiken of raden jullie andere settings aan?

NB: als jullie nog andere tips hebben om mijn settings te optimaliseren dan hoor ik het uiteraard ook graag:)

[Afbeelding]
Ik heb sinds gisteren ook alles op none staan.

Behalve de ideale lijn. Rij alle circuits voor het eerst, dus heb geen idee nog daarvan.

Maar is zwaar wennen.

Zolang het goed gaat gaat het prima, maar als er iets anders is, is het blinde paniek en slaat dat ding constant af of probeer ik vol te remmen met de koppeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Als je dan nog zo nieuw bent waarom zou je het dan gebruiken, focus dan op het rijden en het leren van de baan/auto voor je focussed op die laatste tiende aan snelheid ;)

Mijn 55.7 van gister was gewoon met auto blip aan en zat nog zeker een paar tiende van me optimal af.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Tip: zet deze ASAP uit. Je kijkt nu alleen maar naar de lijn, en niet naar het circuit en eventuele brake-markers. Zet je de lijn later uit, moet je alles weer opnieuw leren.

Net als de weg naar je werk moet je na een rondje of 3 wel weten of een bocht naar links of naar rechts gaat, toch?

ps. Ik zie net dat er in de topsplit 1:52 en 1:53'ers gereden wordt. Dus, een seconde of 2 sneller dan gisteren is mogelijk (wel met tow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ActualFantasy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:56:
[...]

Ik heb sinds gisteren ook alles op none staan.

Behalve de ideale lijn. Rij alle circuits voor het eerst, dus heb geen idee nog daarvan.

Maar is zwaar wennen.

Zolang het goed gaat gaat het prima, maar als er iets anders is, is het blinde paniek en slaat dat ding constant af of probeer ik vol te remmen met de koppeling..
Interessante keuze...
Een aantal tips van een mede beginner:
1)Zet de racelijn uit, het begin is dan wat moeilijker maar je gaat merken dat je circuits gaat lezen en beleven in plaats van een lijn volgen.
2)Zoals eerder al werd gezegd, focus je eerst op het rijden zelf: soepele lijnen en daarna zorgen maken over die extra halve seconde die je wint met blip en clutch off.
3)Je kan in de settings aangeven dat je anti-stall aan kan zetten. Dan slaat ie ook niet af :).
Jimmy J. schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:02:
[...]

ps. Ik zie net dat er in de topsplit 1:52 en 1:53'ers gereden wordt. Dus, een seconde of 2 sneller dan gisteren is mogelijk (wel met tow).
Waar halen ze 2 sec vandaan!!?? Ik ben blij als ik lage 56 constant kan blijven rijden.

[ Voor 15% gewijzigd door ourplayground op 05-05-2020 10:06 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

BM

Moderator Spielerij
Nogmaals excuus aan @DirkT voor tikje van gister, er zat echt een idee achter, maar dat pakte niet goed uit. Wilde domweg achter je aansluiten, maar waar ik dacht dat je gas zou geven hield je toch nog ff in. Geloof dat ik er uiteindelijk beduidend meer last van had dan jij, maar toch, oeps :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ourplayground schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:04:
[...]

Interessante keuze...
Een aantal tips van een mede beginner:
1)Zet de racelijn uit, het begin is dan wat moeilijker maar je gaat merken dat je circuits gaat lezen en beleven in plaats van een lijn volgen.
2)Zoals eerder al werd gezegd, focus je eerst op het rijden zelf: soepele lijnen en daarna zorgen maken over die extra halve seconde die je wint met blip en clutch off.
3)Je kan in de settings aangeven dat je anti-stall aan kan zetten. Dan slaat ie ook niet af :).

[...]

Waar halen ze 2 sec vandaan!!?? Ik ben blij als ik lage 56 constant kan blijven rijden.
Bedankt voor de tips, iedereen ook, maar ik behandel de ideale lijn na paar rondjes niet meer zozeer als ideale lijn, maar meer is dat mijn brake marker. en dan in mijn hoofd is het vaak of een stukje voor het rood, of erna. Het is niet meer zo dat ik hem gebruik om circuit te weten waar het heengaat.

Maar ja, zonder zou misschien beter zijn.

Dat rijden lukt wel hoor, ik merk zelf alleen dat ik gewoon niet harder ging op brands hatch met alles aan. Met die koppeling uit en zo, ging ik ineens halve seconde sneller en zit ik op 1.39.1 nu. Terwijl ik na tientalle rondjes met auto blip aan gewoon niet onder de 1.40 kwam. Dus dan maar zo snel mogelijk alles op none en de harde weg leren.

Anti stall ga ik eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
ActualFantasy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:15:
[...]

Bedankt voor de tips, iedereen ook, maar ik behandel de ideale lijn na paar rondjes niet meer zozeer als ideale lijn, maar meer is dat mijn brake marker. en dan in mijn hoofd is het vaak of een stukje voor het rood, of erna. Het is niet meer zo dat ik hem gebruik om circuit te weten waar het heengaat.

Maar ja, zonder zou misschien beter zijn.
Ik begrijp je helemaal wat betreft de lijn, echter wordt je sneller als je je omgeving gebruikt voor brakemarkers. ook kijk je dan makkelijker de "apex" in waardoor je vloeiender over het circuit zou moeten gaan.
succes er mee!!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Omdat ik ook veel mensen zie die nieuw zijn en opzoek zijn naar hoe leer ik track.
Mijn manier is als volgt:

1.
1x volle tank 60 liter leeg rijden ( om de baan in de basis te leren kennen )
2
Youtube filmpje van een learn the track zoeken en kijken ( of VRS als je abonnement hebt )
3
3 stints van 20liter rijden en proberen het op de “max” te rijden.
4
VRS openen en kijken waar ik tijd verlies of win, en kijken wat ik aan kan passen en waar.
5
3 stints 20Liter en nog een keer VRS
6
Volle tank test
7
Q test.

Ik gok dat iedereen zijn eigen manier heeft van leren, maar deze werkt best fijn voor mij. Soms kijk ik van te voren al een learn the track om een beetje idee te hebben of een race. Maar ik merk dat het lastig is dat terug te halen als je de baan nooit zelf hebt gereden en dus ook geen braking markers etc.. in je hoofd hebt zitten.

Anyway hoop dat het jullie een beetje helpt, duurde bij mij ook even voordat ik een manier had gevonden. Maar analyseren helpt wel echt een hoop en dan zie je precies waar je eerder of later kan remmen.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
ourplayground schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:20:
[...]

Ik begrijp je helemaal wat betreft de lijn, echter wordt je sneller als je je omgeving gebruikt voor brakemarkers. ook kijk je dan makkelijker de "apex" in waardoor je vloeiender over het circuit zou moeten gaan.
succes er mee!!
We zitten op ongeveer dezelfde irating, dus wie weet tot op Zandvoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Blerf schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:32:
Omdat ik ook veel mensen zie die nieuw zijn en opzoek zijn naar hoe leer ik track.

1.
1x volle tank 60 liter leeg rijden ( om de baan in de basis te leren kennen )
2
Youtube filmpje van een learn the track zoeken en kijken ( of VRS als je abonnement hebt )
3
3 stints van 20liter rijden en proberen het op de “max” te rijden.
4
VRS openen en kijken waar ik tijd verlies of win, en kijken wat ik aan kan passen en waar.
5
3 stints 20Liter en nog een keer VRS
6
Volle tank test
7
Q test.

Ik gok dat iedereen zijn eigen manier heeft van leren, maar deze werkt best fijn voor mij. Soms kijk ik van te voren al een learn the track om een beetje idee te hebben of een race. Maar ik merk dat het lastig is dat terug te halen als je de baan nooit zelf hebt gereden en dus ook geen braking markers etc.. in je hoofd hebt zitten.

Anyway hoop dat het jullie een beetje helpt, duurde bij mij ook even voordat ik een manier had gevonden. Maar analyseren helpt wel echt een hoop en dan zie je precies waar je eerder of later kan remmen.
Ik doe dit heel anders hoor.

Deze week nieuw circuit zandvoort in de skip. Nog nooit gereden in die auto. Ik sign up voor eerste race, half uur van te voren, en doe dan join gelijk, zodat ik in practice terecht kom. Ga dan half uurtje oefenen met de fuel die nodig is voor de race.

In de race gewoon aan de kant gaan als iemand duidelijk sneller is, uit de problemen blijven, en dan gewoon uitrijden. En dat doe ik elke race dan ongeveer. Mijn irating daalt meestal zon 200 punten begin van de week, en in weekend gaat ie weer omhoog. Die irating boeit mij ook niet zo heel veel op het moment. Zo doe ik aan het eind van de week gewoon lekker mee met de top van mijn split, en dat is ook lekker gevoel en houdt het leuk.

En zo leer ik gelijk racen met mensen om mij heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
Wat ik ook vaak doe als voorbereiding is een race sessie als spectator bezoeken en dan als ghost meerijden.

Dit is ook een tip voor iRacers die onzeker zijn of als je een nieuwe auto / serie wilt proberen. En als je een race wilt doen zonder stress.

Ik kies dan een split van rijders van mijn niveau of iets beter.

Voordelen:
- Je hebt dan een volledige race simulatie en het is minder saai dan een volledige race simulatie te doen in een practice sessie of test sessie.
- Je ziet gelijk wat je niveau is
- Je ziet ook de lijnen van andere rijders en je kunt er van leren
- Het is entertaining.

Soms kies ik ook bewust hoge splits om veel te kunnen leren van de andere coureurs.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:16
Ik heb altijd als eerste prioriteit gehad om tegen niemand aan te rijden, dan maar wat voorzichtiger, omdat ik er een ongelofelijke hekel aan heb als ik door iemand van de baan gereden wordt. En het gebeurt nogal eens dat je door een tikkie van achter eruit gekegeld wordt. En het domste is altijd om achterop iemand te rijden, net als in het echt.
Bovendien is kort op elkaar rijden in iRacing moeilijker dan in het echt vanwege de software netcode en heb je eerder kans op ongelukken.
Tevens heb ik de virtuele spiegel uitgeschakeld op mijn triple monitor setup zodat mijn situatiegevoel sterk op de proef wordt gesteld. Op een single monitor zou ik dat niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Goedemorgen,

Mijn naam is Jelle, ben 29 en ik sta op het punt me aan te gaan melden voor Iracing.
Daarbij wou ik GoT als referral (email) opgeven, maar ik zie alleen een link voor de 3 maanden variant. Ik wil namelijk gebruik maken van de korting bij een jaarabonnement.

Heeft iemand de link of het mailadres dat ik in moet voeren zodat de $10 naar GoT wordt overgemaakt?
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan het helaas niet vinden.

Alvast bedankt!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

JS1990 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:13:
Goedemorgen,

Mijn naam is Jelle, ben 29 en ik sta op het punt me aan te gaan melden voor Iracing.
Daarbij wou ik GoT als referral (email) opgeven, maar ik zie alleen een link voor de 3 maanden variant. Ik wil namelijk gebruik maken van de korting bij een jaarabonnement.

Heeft iemand de link of het mailadres dat ik in moet voeren zodat de $10 naar GoT wordt overgemaakt?
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan het helaas niet vinden.

Alvast bedankt!
Staat beschreven in de openingspost van het topic. Maar om het je makkelijk te maken kan je deze link volgen zodat Joep (de beheerder) als referral wordt aangemerkt.

Daar kan je ook een promo code naar keuze invoeren. Er zijn volgens mij momenteel alleen promo codes voor 3 maanden. Aan het einde van het jaar (rond black Friday) heeft iRacing vaak wel korting acties voor bestaande leden zodat je korting krijgt op een jaar abbo.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Phydomir schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:20:
[...]

Staat beschreven in de openingspost van het topic. Maar om het je makkelijk te maken kan je deze link volgen zodat Joep (de beheerder) als referral wordt aangemerkt.

Daar kan je ook een promo code naar keuze invoeren. Er zijn volgens mij momenteel alleen promo codes voor 3 maanden. Aan het einde van het jaar (rond black Friday) heeft iRacing vaak wel korting acties voor bestaande leden zodat je korting krijgt op een jaar abbo.
Dank voor je reactie!
Had de link inderdaad gezien in de openingspost en ook de 3 maanden actie, maar dacht vraag het ff. Stond namelijk bij het Iracing aanmeldscherm (ook bij 1 jaar abbo) dat je een mailadres kunt opgeven voor de $10. Deze wordt uitgekeerd bij nieuwe leden die een nieuw abbonement afsluiten van minimaal 3 maanden.

Edit:
Heb me inmiddels aangemeld met de referral. :)

[ Voor 2% gewijzigd door JS1990 op 05-05-2020 11:38 . Reden: Tekst toegevoegd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
frizti schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 06:08:
[...]

Ik rijd ook met zo'n standaard thrustmaster pedalen set.
Zou je kunnen zeggen hoe ik zoiets instel?
1) Ga in-game en zet custom controls for this car aan. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVsW52ex_xJS8kWLa-7sQ2ulBFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n3SyuJqnXw3jmCxhEQ58xN59.png?f=fotoalbum_large

2) Ga naar de set-up folder in je schijf en open het joyCalib document met Notepad (of soortgelijk programma). Voordat je het document opent, maak een back-up. Gewoon even een kopie ergens anders opslaan.

De Skip staat bij Setups onder rt2000.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpe2Z4RgOagrhKa19o1ZSSG1v2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YOBdbcJoLwcqgit599Tb7cG3.png?f=fotoalbum_large

3) BELANGRIJK, dit werkt voor elk merk anders. Onderstaande wijziging werkt enkel voor Thrustmaster wheels. Op Logitech werkt het anders, dan moet er een andere wijziging worden doorgevoerd.
- Check of de goede device naam er staat
- Ga naar Axis: 1 en zet de CalibMin op -80. Deze staat standaard op 0. Deze waarde (-80) heb ik zelf ingeschat, hier kan je nog mee spelen. Als deze waarde op 0 staat dan meet hij de volledige druk op het pedaal, op -500 (exacte waarde weet ik niet) meet hij niets mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGkPiaHw4koh9Ej4ft7zW5olpkw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BxuWdAh6bkVUOGV1f3V4MHcU.png?f=fotoalbum_large

Belangrijk om te vermelden, zodra je je stuur in-game calibreert verdwijnen je aangepaste settings en dien je dit opnieuw aan te passen.

Mocht je er niet uitkomen, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ben in Shadowplay / GeForce experience aan het zoeken maar ik kan nergens settings vinden die daadwerkelijk invloed hebben op hoe ik mijn opnames maak. Weet jij waar ik moet zoeken?

Ik gebruik gewoon de basic basic settings en mijn drivers zijn up to date.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Beltoni schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:12:
[...]

1) Ga in-game en zet custom controls for this car aan. [Afbeelding]

2) Ga naar de set-up folder in je schijf en open het joyCalib document met Notepad (of soortgelijk programma). Voordat je het document opent, maak een back-up. Gewoon even een kopie ergens anders opslaan.

De Skip staat bij Setups onder rt2000.

[Afbeelding]

3) BELANGRIJK, dit werkt voor elk merk anders. Onderstaande wijziging werkt enkel voor Thrustmaster wheels. Op Logitech werkt het anders, dan moet er een andere wijziging worden doorgevoerd.
- Check of de goede device naam er staat
- Ga naar Axis: 1 en zet de CalibMin op -80. Deze staat standaard op 0. Deze waarde (-80) heb ik zelf ingeschat, hier kan je nog mee spelen. Als deze waarde op 0 staat dan meet hij de volledige druk op het pedaal, op -500 (exacte waarde weet ik niet) meet hij niets mee.

[Afbeelding]

Belangrijk om te vermelden, zodra je je stuur in-game calibreert verdwijnen je aangepaste settings en dien je dit opnieuw aan te passen.

Mocht je er niet uitkomen, let me know!
Is het niet eenvoudiger om tijdens het calibreren ingame gewoon je pedaal niet helemaal in te trappen?
Zo deed ik dat voorheen altijd bij mijn koppeling, zodat hij met fysiek ca. halfweg intrappen al de volle 100% input ingame registreerde.

iracing profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GiggySmalls
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-04 08:48
kampers schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:15:
Haha. 1 van mijn kijkers gisteren had een clip gemaakt van mijn stream 😂

https://clips.twitch.tv/RepleteCheerfulMarrowVoteNay
Dat is inderdaad echt vervelend. Je kan wel uitschakelen dat Windows hierop checkt zoals volgt:
https://www.pcleek.com/ti...hakelen-vista-win-7-8-8-1

Daarnaast kan je ook redelijk makkelijk wat extra ruimte vrijmaken (als het om de schijf met windows op gaat) door je temp folders te clearen:
  • C:\Windows\Temp = tijdelijke files die Windows gebruikt
  • C:\Users\<Jouw gebruiker>\AppData\Local\Temp = tijdelijke files door apps gebruikt, meestal bij installatie
  • C:\Windows\SoftwareDistribution\Download = Downloads van Windows Updates, niet meer nodig nadat je toestel de update installed heeft
Als een file in gebruik is kan je deze gewoon skippen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Raimond613 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:08:
[...]

Is het niet eenvoudiger om tijdens het calibreren ingame gewoon je pedaal niet helemaal in te trappen?
Zo deed ik dat voorheen altijd bij mijn koppeling, zodat hij met fysiek ca. halfweg intrappen al de volle 100% input ingame registreerde.
Dat is precies het tegenovergestelde ;)

Met deze instelling kan je 100% je pedaal intrappen en registreert hij slechts 80%. Bij de Skip gaan je banden toch vrij snel glijden, meer dan 80% remmen lijdt vrijwel altijd tot een glijpartij.

Tegelijkertijd maak je wel van het volledige rempedaal gebruik, dus je kan nog steeds goed doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
boemboxx schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:10:
[...]

Dat is inderdaad echt vervelend. Je kan wel uitschakelen dat Windows hierop checkt zoals volgt:
https://www.pcleek.com/ti...hakelen-vista-win-7-8-8-1

Daarnaast kan je ook redelijk makkelijk wat extra ruimte vrijmaken (als het om de schijf met windows op gaat) door je temp folders te clearen:
  • C:\Windows\Temp = tijdelijke files die Windows gebruikt
  • C:\Users\<Jouw gebruiker>\AppData\Local\Temp = tijdelijke files door apps gebruikt, meestal bij installatie
  • C:\Windows\SoftwareDistribution\Download = Downloads van Windows Updates, niet meer nodig nadat je toestel de update installed heeft
Als een file in gebruik is kan je deze gewoon skippen.
Ik heb alles verplaatst naar de D schijf waar ik massa’s ruimte heb. Daar had ik de game ook op geselecteerd om te installeren. Maar blijkbaar slaagt de game standaard alles op in de C schijf.

Hopelijk dit niet te vaak voor met updates of dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Doubleoz schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:42:

[Afbeelding]
Argh, je stuur graden op 900! Waarom heeft niemand dat nog gezegd?!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Beltoni schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:29:
[...]

Dat is precies het tegenovergestelde ;)

Met deze instelling kan je 100% je pedaal intrappen en registreert hij slechts 80%. Bij de Skip gaan je banden toch vrij snel glijden, meer dan 80% remmen lijdt vrijwel altijd tot een glijpartij.

Tegelijkertijd maak je wel van het volledige rempedaal gebruik, dus je kan nog steeds goed doseren.
ah, ja.. stomme denkfout |:( :D

iracing profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Maakt dat uit, denk je? Als je stuur ook in Windows op 1080 graden staat, is dat toch prima? Als het goed is moet iRacing dit goed schalen, zolang 'wheel range' en 'map range' maar hetzelfde zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de patch van vanmiddag:
This Patch includes fixes and updates for the 2020 Season 2 Release.

SIMULATION:

Installer

- The iRacing Installer has been updated.
- - This fixes a couple of bugs that could degrade a new user's installation experience.

Connectivity

- Fixed an issue that would cause the Simulator to get into a bad state if you connected to a Session using an IPv6 connection and then were forcibly disconnected (either due to a connection issue, or because the Session ended and the race server intentionally disconnected you).

Qualifying Conduct Scrutiny

- The Qualifying Conduct Scrutiny System has been re-enabled!

- A new system is now available to run during Qualifying Sessions to help prevent unrealistic preparation exploits. Generally speaking, the officials expect a driver to pull out under control, get up to speed relatively quickly, and complete their qualifying laps in a timely and controlled manner. In an Open Qualifying Session, some accommodations for slowing are made based on proximity to other racers.

- The Qualifying Conduct Scrutiny system first applies a furled Black Flag as a warning to drivers who have not been compliant with the expectations. If the behavior continues, a Black Flag will be issued and the driver will be disqualified from the Qualifying Session.
- - A furled Black Flag warning will be reset when leaving the car, resetting it to the pits, or completing the current lap. However, this does not clear the warning - a second violation will trigger a disqualification from the Qualifying Session.

- There are several levels of strictness available for the Qualifying Conduct Scrutiny system. The more strictly the system is being administered, the less leeway is granted to the racers before warnings and penalties are issued.
- - The levels of Qualifying Conduct Scrutiny available are: Off, Permissive, Lenient, Moderate, Strict, and Severe.
- - The strictness level of Qualifying Conduct Scrutiny is customizable for User-Created Sessions from both the iRacing BETA UI and the Classic Membersite.
- - For official sessions, this feature will initially only be applied to select high-level Series.

- Qualifying Conduct Scrutiny is only available for use and is only applied for Qualifying sessions at asphalt tracks. There is no effect on tracks partially or completely composed of dirt racing surfaces.

- Qualifying Conduct Scrutiny information for an event is visible in the Simulator in the Info tab under "RACE STATUS". This also includes loaded Replays.

- The admin command: "!clear #" may be used to remove a Qualification Conduct Scrutiny disqualification Black Flag.

CARS:

Ford GT - 2017

- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Aero drag has been increased slightly.

Ford GT GTE

- Gearshift compressor volume has been decreased slightly.

Global Mazda MX-5 Cup

- Improved audio levels for gears and starter/ignition sounds.

Porsche 911 GT3 Cup (991)

- On-board transmission whine sounds have been improved.

[Legacy] Mazda MX-5 Cup & Roadster - 2010

- (ALL) - Improved audio levels for starter/ignition sounds.

TRACKS:

Martinsville Speedway

- SAFER barriers have been added to this track.

- Night lighting is now available at this track!

- Track lighting has been updated.

- Placement of the east grandstand has been updated.

- Some curb textures have been updated.

- Some advertisements and banners have been updated.

- A new loading screen background has been added.

Road America

- Track and terrain surface textures have been updated.

- Some advertisements have been updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Doet iemand nog iets met de setup voor de skip op Zandvoort of rijden jullie met de baseline?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:54
Blerf schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:32:
.... knip ...
Grappig, ik doe ongeveer hetzelfde. Als vervanging van gewoon los stints rijden doe ik time trails. Dat heeft voor mij als toegevoegde waarde dat je wordt gedwongen foutloos te rijden maar ook snel. Vervolgens kun je je tijden vergelijken met mensen in jouw divisie, zodat je een idee hebt van je relatieve pace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
MartijnA3 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:29:
Doet iemand nog iets met de setup voor de skip op Zandvoort of rijden jullie met de baseline?
Bij de Skip verandert er normaal niet zo veel. Bandendruk altijd op het laagst, SPO maximaal (dus laagste ride-height) tenzij de vleugel tikken krijgt (op hobbelige circuits een dingetje) en ARB ergens in de buurt van de 5. 11.7L brandstof is bijna altijd de juiste hoeveelheid, en het voordeel van minder meenemen als dat kan is zo klein dat het risico op vergeten aan te passen gemiddeld meer vergalt :+ Rembalans staat standaard ver naar voren, dus die mag wat naar achteren. Ik rijd zelf met 53% geloof ik, maar daar moet je een beetje zoeken wat voor jou prettig rijdt. Ik heb dit seizoen mijn setup nog niet aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Mijn manier van een nieuwe baan leren is overigens heel simpel :+ Aan het begin van de week ga ik practice rijden totdat ik voor mijn gevoel niet harder kan. Dan kijk ik een hotlap tutorial om te kijken of ik ergens makkelijke zaken laat liggen. Dan schrijf ik me een half uur voordat een race start in en probeer ik wat die tutorial me heeft geleerd bij te schaven. Als bepaalde snellere manieren me te veel kans op problemen geven, dan pas ik die niet toe tijdens de race. Of misschien alleen als ik er lekker in zit en er daadwerkelijk wat te winnen is door wat meer risico te nemen.
Best interessant om te lezen dat andere mensen daar zo gestructureerd mee om gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
Progressie, blij mee. :)

practice sessie
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f2JJb7c.png

[ Voor 9% gewijzigd door MartijnA3 op 05-05-2020 14:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Wat een heerlijk circuit is Zandvoort, zojuist in practice een 1:55:272 (Zie video).
Zeker nog ruimte voor verbetering, het doel is onder de 1:55, dan de eerste race rijden!

Jullie nog tips waar extra tijd te pakken?

[ Voor 7% gewijzigd door R0dsk0ll op 05-05-2020 15:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

kampers schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:29:
[...]

Ik heb alles verplaatst naar de D schijf waar ik massa’s ruimte heb. Daar had ik de game ook op geselecteerd om te installeren. Maar blijkbaar slaagt de game standaard alles op in de C schijf.

Hopelijk dit niet te vaak voor met updates of dergelijke..
Waarschijnlijk staat je game ook op D: geinstalleerd, maar je settings/replays/paint/telemetry enz. worden in je persoonlijke "My Documents\iRacing" opgeslagen. Als die op C: staat dan kan dat inderdaad wel oplopen. Zeker paints, telemetrie en replays kunnen behoorlijk wat ruimte innemen.
Als je dan tijdens de races telemetrie aan hebt staan, en daarbij ook nog replay spooling, dan kan het snel gaan met de beschikbare ruimte.
Je kunt voor de temp file voor de replay spooling in de app.ini file wel een andere map opgeven, zodat hij daar de tempfile neerschrijft. Als je dit op een HDD doet kan het wel zijn dat het zoeken door de replay terwijl je nog in de sessie zit wat langzamer is dan als je het op een SSD neerzet natuurlijk.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joeristein
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16-01 00:15
Hallo allemaal,

Ik stel me even voor, heb me net aangemeld bij GoT.
Mijn naam is Joeri, ben 31 jaar. Racegames waren altijd al de games die ik het meest speelde, toen GT5 uit kwam toch maar een echt stuur aangeschaft en daarna wilde ik niet meer terug. Na een aantal jaar wilde ik het nog realistisher hebben en kwam ik uit op iRacing, wat geen slechte keus bleek te zijn. Na een aantal jaren gespeeld te hebben heb ik een tijdje wat minder geraced, maar het begint toch weer te kriebelen.
De pace is niet meer wat het ooit geweest was, na wat oefenen moet dat helemaal goed komen.
Hoop nog steeds beter te worden en vooral minder fouten te maken. Hoop jullie snel op de baan tegen te komen.

iRacing profiel | Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:42:
[...]

Dat was me dus zelf echt niet opgevallen. In de BMW staat het wel goed, maar mogelijk is met de calibratie een keer iets niet goed gegaan. Ik heb het inmiddels aangepast. Thanks!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Er is op het moment onderhoud, ik heb de aankondiging even gemist...

Ik bereid mijn races niet heel erg voor, ik zoek wat rondjes op youtube en stap vervolgens een 20 minuten voor de race in. Vanmorgen begonnen met Barcelona in de 911 op deze manier. Zorgen dat je clean rijdt en duidelijk snellere rijders gewoon laten gaan, vervolgens proberen hun rempunten en lijnen te pakken en deze vervolgens een eigen invulling geven.

De 1e race ging wat matig, maar achteraf bleek het een sof van 2.8k te hebben, dan ben ik niet teleurgesteld met p11 in een eerste poging.
De 2e race als 8e gestart, eraf in de 4e bocht en als laatste weer terug op de baan gekomen. Vervolgens teruggevochten van p16 naar p7, dit geeft een goed gevoel tot blijkt dat de sof "slechts" 1.6k is en er dus wel meer had ingezeten.

Man wat houd ik van deze sim!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
R0dsk0ll schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:00:
Wat een heerlijk circuit is Zandvoort, zojuist in practice een 1:55:272 (Zie video).
Zeker nog ruimte voor verbetering, het doel is onder de 1:55, dan de eerste race rijden!

[YouTube: Iracing Skip Barber - Zandvoort - Hotlap 1:55:272]
Tarzan: later remmen en vooral later insturen
Bocht 2 (volgas stukje naar links): Kerb aan de linkerkant aankussen. Zo heb je een bredere entry in de Gerlach (in lap 2 doe je dit wel goed)
Scheivlak: Minder remmen en wat meer snelheid meenemen. Auto lekker door de bocht laten rollen
Masters: Meer kerb aan de binnenkant

Verder een nette ronde! Nog ff oefenen en die 54'er zit er zeker in (je zat direct al .23 onder je eigen tijd na een betere eerste sector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Jimmy J. schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:19:
[...]

Tarzan: later remmen en vooral later insturen
Bocht 2 (volgas stukje naar links): Kerb aan de linkerkant aankussen. Zo heb je een bredere entry in de Gerlach (in lap 2 doe je dit wel goed)
Scheivlak: Minder remmen en wat meer snelheid meenemen. Auto lekker door de bocht laten rollen
Masters: Meer kerb aan de binnenkant

Verder een nette ronde! Nog ff oefenen en die 54'er zit er zeker in (je zat direct al .23 onder je eigen tijd na een betere eerste sector)
Top, Bedankt! Ga ik toepassen!
Merk soms inderdaad ook dat de ene ronde net sneller is dan de andere, soms lastig om te achterhalen waar ik de winst dan mee behaal.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
R0dsk0ll schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:00:

[YouTube: Iracing Skip Barber - Zandvoort - Hotlap 1:55:272]
Je kwam nogal wijd uit de tarzan, daar liet je best wat liggen.

Ik gebruik Virtual Racing school en dan zie ik waar ik tijd verlies. Of ik die tijd kan pakken is nog maar de vraag. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Ik krijg die skippy op zandvoort maar niet onder de knie, zelfs naar gisteravond niet GoT School.
Net eerste race gedaan, 10e geeindigd, maar lukte maar niet om onder de 1:59 te rijden....

De auto is wel echt vet tof, maar ben zo traag als... *piep*.

Frusterend dat wel, maar geeft de burger ook een doel....

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Mithriel schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:31:
Ik krijg die skippy op zandvoort maar niet onder de knie, zelfs naar gisteravond niet GoT School.
Net eerste race gedaan, 10e geeindigd, maar lukte maar niet om onder de 1:59 te rijden....

Heb je de race opgenomen? Misschien kan je die hier delen, genoeg expertise hier om je verder op weg te helpen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Net ook de eerste skip race gedaan op Zandvoort, met de tips van gisteravond van p14 (Q vernaggeld) naar p3 gereden. Ik ben tevreden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 05-05-2020 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground

ik rij nu lage 1:56 doorgaans. we kunnen na de update wel even samen in een practice joinen, wellicht kan ik je helpen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

R0dsk0ll schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:33:
[...]

Heb je de race opgenomen? Misschien kan je die hier delen, genoeg expertise hier om je verder op weg te helpen.
Nee, ik vergeet echt altijd die replay te saven. In vergelijking met VRS heb ik enig idee waar het mis gaat, en dat is tussen bocht 1 en 13 ;)

Nee serieus, is het remmen voornamelijk en wat bochtenwerk, maar voornamelijk het aanremmen waar ik geen gevoel in heb momenteel. Kwestie van oefenen denk ik voor nu...

iRacing | Rig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 15:46
Mithriel schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:54:
[...]

Nee, ik vergeet echt altijd die replay te saven. In vergelijking met VRS heb ik enig idee waar het mis gaat, en dat is tussen bocht 1 en 13 ;)

Nee serieus, is het remmen voornamelijk en wat bochtenwerk, maar voornamelijk het aanremmen waar ik geen gevoel in heb momenteel. Kwestie van oefenen denk ik voor nu...
Mithriel, ik heb een video/guide opgenomen met instructies erbij. rondetijd is 1:55:164, wellicht heb je er wat aan: https://youtu.be/vwbIULdRKDo

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing is weer up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
pr0mo schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:05:
[...]

Mithriel, ik heb een video/guide opgenomen met instructies erbij. rondetijd is 1:55:164, wellicht heb je er wat aan: https://youtu.be/vwbIULdRKDo
Ik zal eens proberen terug te schakelen naar 1 in de 3 langzame bochten. Volgens mij blijf ik nu in 2..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frizti

Ik krijg het amper voor elkaar om onder de 2:00 te rijden.
Zo lang ik er zelf nog plezier in heb en niemand teveel in de weg zit, blijf ik het gewoon proberen.
Eerst de auto en de banen goed onder de knie krijgen en dan zal het vanzelf wel beter worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe leuk kan het zijn om met de Skip te keten en leuk te racen ;)

Eerst alles vanuit mijn Auto en daarna met TV1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

pr0mo schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:05:
[...]

Hey, dat is super tof! Thanks! ik ga eens bestuderen!

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Hee, @Jimmy J., toch wel leuk hè, die Skip O-)
Zojuist na een paar maanden uitstellen toch maar de Brake Performance Kit in m'n CSPv3's geïnstalleerd. En daarna natuurlijk meteen wat rondjes Zandvoort gereden.
Het zonder hulpmiddelen schakelen kost nog steeds een béétje moeite, maar het begint meer en meer te wennen. De combinatie van trainen, pedaalupgrade en auto blip uit heeft me in ieder geval al een halve seconde t.o.v. m'n eerdere PR opgeleverd. Natuurlijk moest Jim nog twee seconden sneller zijn, maar er zat bij mij ook zeker nog wel wat meer in :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jimmy J.
Wormaap schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:55:
Hee, @Jimmy J., toch wel leuk hè, die Skip O-)
Ja mooi man! Nog even trainen voordat ik m'n eerste race ga doen, maar krijg de smaak te pakken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCEk6giGjnbrZs1b2MG43VBOC1U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FXjeqtNINuo43TI47vNmVCj5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Ik zat net in de race bij Luuk, nickname weet ik even niet. Volgens mij startte je vanuit de pits? Maar mooi naar voren geknokt! Met snelle tijden.
Na in de kwali maar 1 ronde met nog deels koude banden gereden te hebben startte ik P3, p2 kon ik vrij snel vrij snel inhalen waarna de leider flink ging verdedigen, wel leuk en met respect geknokt waarna ik hem uiteindelijk in kon halen. Later deed hij een divebomb die ik gelukkig kon ontwijken waar hij uiteindelijk een seconde of 2 mee verloor. Op het einde dook hij nog de 54ers in maar gelukkig met 2.4 seconden voorsprong weer eens een overwinning kunnen pakken.
Mooie start van de race week zo :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Jimmy J. schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:59:
[...]
Ja mooi man! Nog even trainen voordat ik m'n eerste race ga doen, maar krijg de smaak te pakken:

[Afbeelding]
Ik moet maar even wat rondjes achter je aan gaan rijden :D

Ga vanavond even aan de slag met de Skip op Zandvoort!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik stel overigens voor dat we de komende weken tijdens school steeds het circuit kiezen van de serie met de Mazda en Skip van de opvolgende week.

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 05-05-2020 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
JoepW schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:14:
Ik stel overigens voor dat we de komende weken steeds het circuit kiezen van de serie met de Mazda en Skip.
Klinkt als een topidee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Jimmy J. schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:59:
[...]

[Afbeelding]
Erg netjes! Dan moet ik nog ruim een seconde sneller! Heb je nog marge of is dit het maximale?

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
R0dsk0ll schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:33:
[...]

Erg netjes! Dan moet ik nog ruim een seconde sneller! Heb je nog marge of is dit het maximale?
Ik nog 4 seconde, maar zolang ik soms nog 0.9 in een sector pak dan is er nog ruimte ;)

inmiddels onder de 1.58 gedoken.

Alle hulpmiddelen nu uit, ook geen driving line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
ActualFantasy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:37:
[...]

Ik nog 4 seconde, maar zolang ik soms nog 0.9 in een sector pak dan is er nog ruimte ;)

inmiddels onder de 1.58 gedoken.

Alle hulpmiddelen nu uit, ook geen driving line.
Lekker bezig! Hulplijn uit is even wennen maar voor je ontwikkeling is het echt een goede stap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
@JoepW staat dit topic nog steeds in de top 10 van Tweakers? Afgelopen weken is bijna niet meer bij te houden hoeveel er wordt gepost ☺️

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
R0dsk0ll schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:33:
[...]

Kan altijd iets harder. Zeker in een slipstream treintje in de race.

Net m'n eerste race gehad trouwens. P4 gekwalificeerd en daar praktisch de hele race gereden, totdat ik het compleet verneukte in de Tarzanbocht laatste ronde (do or die met z'n 3'en om P3). Laatste ronde op 3 wielen moeten doen en slechts 12de geworden, maar 't was mijn eigen fout.

Was zeker niet m'n laatste race in de Skip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doubleoz schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:06:
@JoepW staat dit topic nog steeds in de top 10 van Tweakers? Afgelopen weken is bijna niet meer bij te houden hoeveel er wordt gepost ☺️
Geen idee... maar idd gaat het keihard! :)F :)B
Ik zou heel graag 1 à 2 man in de coordinatiegroep erbij willen hebben, aangezien het momenteel bijna 100% op mijn schouders terecht komt en ik graag wat sparringpartners erbij hebben. DM me ff als je wilt helpuh...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wormaap
Vanavond tijd voor één Zandvoortrace, dus net ingestapt. Eerste race zonder clutch assist, en wegens roep van de natuur niet nog even practice kunnen rijden voor de race :+ Allebei m'n quali-laps een flinke fout die me meerdere seconden kostte, maar toch nog p7 gestart. Tarzanbocht ruim genomen om problemen te ontwijken en daarna in het treintje aangesloten. Scheivlak iets eerder van't gas en een beetje geremd, want koude bandjes en een treintje voor me, en dus de problemen daar ook weten te vermijden. Goede run de Vodafonebocht uit en'm vóór de Audi S een beetje intimiderend ernaastgezet met het idee dat ik altijd kon liften als de persoon waar ik achter/naast zat zijn lijn zou pakken. Maar intimidatie werkt en ik kreeg flink ruimte. Kumho had ik beter, en daardoor kwam'ie zelfs met draft niet ernaast op het rechte stuk. Vanaf de Tarzanbocht weggereden bij deze persoon, en iets later (ik geloof uitkomen Hugenholz) vliegt'ie eraf. Vierde plek, groepje van twee op een seconde of 3 voor me en p1 iets daarvoor, maar daar zijn we allemaal naartoe aan het rijden. Rustig het gat dicht aan het rijden, maar dat bleek niet nodig. P2 en p3 tikken elkaar eraf bij de Renaultbocht en * Wormaap p2.
Nog een ronde of zes te gaan, en ik ben een ietsiepietsie sneller dan p1. Mede door wat verkeer weet ik tot op 2s van'm te komen, maar door een foutje in de Audi S waarbij ik'm bijna verloor, weer een seconde extra achterstand. Hij maakt verder geen fouten, ik ook niet, dus ik eindig op p2 op 2.4s van p1. Bijna mijn eerste winst, maar ik ben toch zeker niet ontevreden :) En ook nog 100% incidentvrij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beltoni
Eerste race op Zandvoort. Gelijk met Jimmy in de top split, dat gaat nog wat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Net even mee zitten kijken met @Beltoni @Jimmy J. en @derx666. Beltoni heeft helaas een incidentje gehad en ligt redelijk achteraan, Jim en Marco zitten in een groep van vijf voor de leiding waar het treintje rijden is. Het is dat ik nu een afspraak heb, anders keek ik'm af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Wormaap schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:38:
Net even mee zitten kijken met @Beltoni @Jimmy J. en @derx666. Beltoni heeft helaas een incidentje gehad en ligt redelijk achteraan, Jim en Marco zitten in een groep van vijf voor de leiding waar het treintje rijden is. Het is dat ik nu een afspraak heb, anders keek ik'm af :+
Ja jammer man. Deed volgens mij vrij voorzichtig maar voor mij werd er mid corner afgeremd. Verder weinig problemen dus moet genoegen nemen met P17.

Had de kwalificatie ook al verpest door schade te rijden. Redde niet eens de 5e versnelling op het rechte eind... Genoeg ruimte voor verbetering. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Zijn er programmas om replays direct naar youtube te zetten of zo? of moet ik ze dan eerst in OBS weer afspelen, en dan opnemen en uploaden?

Net in de race van 16 naar 7 gereden, met snelste lap van 1.55.784.

Ging echt heel erg lekker.

[ Voor 26% gewijzigd door ActualFantasy op 05-05-2020 21:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jimmy J.
Wormaap schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:38:
Ik was 'm aan het streamen, dus je kunt hem afkijken :+
https://www.twitch.tv/videos/612095119?t=00h11m50s

Wát een race zeg. En wat een foto-finish haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 18:41

derx666

mecker ende blaet

Jimmy J. schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 21:06:
[...]
Ik was 'm aan het streamen, dus je kunt hem afkijken :+
https://www.twitch.tv/videos/612095119?t=00h11m50s

Wát een race zeg. En wat een foto-finish haha
Heerlijke race. Zelden zo lekker gevochten in de Skip. Was iig al lang geleden.
Viel me niet tegen met maar een 40min. oefenen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 258 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies