iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 245 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

raymondw schreef op maandag 6 april 2020 @ 00:54:
[...]

Lange over nagedacht of en hoe ik dit moest beantwoorden, gekozen om mijn stijl van racen te verwoorden.
Misschien dat mensen denken dÛh, het zij zo... :+

--------

Als je morgen even tijd hebt kijk in de spiegel, ben jij Max?
Nope, je bent 1 van de 19.000 fanatieke iRacers!
Alle quotes die gaan over "gaten", "lef" en "Senna" hebben weinig toegevoegde waarde aan onze racecraft.
Accepteer dat, er zijn veel meer mensen die op ons niveau rijden dan dat mensen zijn die winnen van Max.

Laten we scenario 1 pakken

Je week begint op Dinsdag, maar je hoeft niet direct P1 te rijden, dag of twee oefenen is prima.
Die setup van Graig, PDS of VRS moet even wennen aan jou en je rig!

Dinsdag avond is het tijd om dat registreer icoontje aan te klikken alsof Helmut zelf je naam op de lijst zet voor Australië!
Tijd om te kwalificeren in je beste setup, of pak je toch maar je racesetup van VRS?

2 rondjes om je stikkende best te doen en dan door een rem fout per ongeluk P13 te staan...
Daar heb je VRS niet voor betaald!!
Maar ook vanaf P13 kun je winnen, die eerste rondje pak je iedereen!

In de formation lap warm je je banden op door lekker te weaven over de baan.
Die rotte Spanjaard op P11 gaat alleen veeeeeel eerder in de remmen dan jij ook zou denken...
Je ontwijkt hem en gaat keihard de muur in en hebt na een TOW en repair 15min achterstand.

-90 rating en -0.39 op je licentie

Scenario twee (mijn scenario)

Dinsdag gaat de nieuwe week in, meestal moet ik wennen aan de auto en de baan.
Tegen Donderdag heb ik voldoende gereden om competitief te rijden tegen de andere op mijn iRating!
Kwalificatie: eerst een rondje om een tijd te zetten, dan een rondje full powerrrrrrrr!
Soms gaat dat goed en soms niet.
P2 of P13 :Y)

Gaan we voor P2!
In de eerste rondje zijn de banden KOUD, een plekje verliezen is geen schande!
Controleer je hartslag en ga voor een P3 finish!
Als P4 echt sneller is dan jij, laat hem voorbij op een plek waar je zo min mogelijk tijd verliest.
Even serieus (sta je nog voor de spiegel?) op welk punt van de baan wil je crashen omdat je je verremt?
P4 is nog steeds positieve rating!
Is die gast sneller, dan is het geen schande, is hij gewoon 1 van de nitwits dan gaan zijn banden er na 2 ronden toch wel aan en haal je hem in als hij crasht in T1

Podium en positieve rating!

Gaan we voor P13 :F (jij verremde je, niet P15 achter je)
De opwarm ronde, weave niet, rij gewoon de pace en crash niet!
Tijdens de eerste ronde zijn je banden koud, als Pweetikveel er langs wil, rustig het moment kiezen.
Statistisch is de kans groot dat JIJ al snel in de top10 rijdt en HIJ crasht

Tikt iemand je aan, adem in, adem uit, de rode waas levert niemand punten op, echt niet })
De mensen om je heen hebben net zulke klotsende oksels als jij in je rig!
Vanaf +- P11 kost de race je geen echte negatieve punten, accepteer je positie, behoud je positie.
Het is geen helden race, maar je gaat ook niet achteruit ;)

Wat kun je doen om een beter racer te worden
- Andere gebruiken een setup service, het is geen schande om "je engineer" een setup te laten maken ;)
- Accepteer je racecraft, Max en Lando zijn 24 en racen al 16 jaar tegen elkaar. (en dan toch)
- Stel je rig goed in, 100% remmen = 100% blokkeren, met GT3 en GTE rem je maar 80% (maar dat zie je toch in VRS?!)
- Als je GTnogwat rijdt, probeer eens 2 maanden oval te rijden in een *Fixed* Street Stock series, dat is banden management!

Gebruik de mogelijkheden
Fuel : http://suedwestphoto.de/iracing/
Gaps en rating: RacelabApps (Gratis!!)
GOT

Learn the track with Dave
Spartan (zet je geluid even zachter, echt...)
2k iRating maakt je beter, NOT!

DE top van Nascar : YouTube: Radioactive - Virtual Texas: "Of course it was Stenhouse..." | NASCA...
I rest my case, see you on iRacing! d:)b
Zo waar :) in VRS hoevaak ik wel niet van achter terug naar voren ben gereden door dat mensen hun gedult verloren onderweg. Zelf gebruik ik CrewChief nog voor het tanken, zeker voor als je met schade rijd dan vind ik het fijn dat die zelf die calculatie doet. ( of is dat heel gek ? )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 18:31
Blerf schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:54:
[...]
Zelf gebruik ik CrewChief nog voor het tanken, zeker voor als je met schade rijd dan vind ik het fijn dat die zelf die calculatie doet. ( of is dat heel gek ? )
Dat vind ik niet gek dat gebruik ik zelf ook op die manier ;).

Gisteren een domme fout gemaakt.
Na de hele dag heerlijk op de motor gereden te hebben IRL dacht ik 's avond dat het nog wel leuk was om twee races te doen IMSA sportscar race en de Skippy.

Nou dat had ik beter niet kunnen doen :F .

Vermoeidheid speelt bij mij in ieder geval een grote rol als het gaat om prestaties, door veel fouten van mij beide keren helemaal achteraan geëindigd.

Lesson learned en dat doen we niet nog een keer 8)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46
Blerf schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:54:
[...]

Zo waar :) in VRS hoevaak ik wel niet van achter terug naar voren ben gereden door dat mensen hun gedult verloren onderweg. Zelf gebruik ik CrewChief nog voor het tanken, zeker voor als je met schade rijd dan vind ik het fijn dat die zelf die calculatie doet. ( of is dat heel gek ? )
Nee, dat is niet gek. Iedereen heeft zijn tooltjes en dingen waarmee hij raced.
Crewchief is voor mij ook wel een onderdeel om te gebruiken, maar niet essentieel.
Als het een keer niet werkt vind ik dat prima.

RaceLabApps is daarentegen wel een ding met road races, daar zie ik de snellere rijder achter mij op aankomen.
Op ovals voldoet de standaard blackbox prima.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

raymondw schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:15:
[...]

Nee, dat is niet gek. Iedereen heeft zijn tooltjes en dingen waarmee hij raced.
Crewchief is voor mij ook wel een onderdeel om te gebruiken, maar niet essentieel.
Als het een keer niet werkt vind ik dat prima.

RaceLabApps is daarentegen wel een ding met road races, daar zie ik de snellere rijder achter mij op aankomen.
Ja die heb ik soms ook aan staan in mijn VR ( rift s ) dat crashed nog regelmatig maar dat ligt aan de oculus software niet aan racelabs, ben al tijdje met ze aan het testen om te kijken waar de crash zich bevind.

Maar nu heb ik ook wel dat ik soms juist meer nervous word van al die cijfers, beetje als of ik dan op mijn achteruit kijk spiegel ga rijden, domme fouten maak etc... Denk dat dit natuurlijk puur persoonlijk is ook.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
raymondw schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:15:
[...]RaceLabApps is daarentegen wel een ding met road races, daar zie ik de snellere rijder achter mij op aankomen.
RaceLabApps werkte bij mij niet meer na een 'update', maar dat vond ik eigenlijk wel prima. De app geeft veel informatie, maar ik vond het vooral afleidend werken. Ik hoef eigenlijk helemaal tijdens het rijden niet te weten wat mijn iR gaat doen of welke rondetijd P3 net neergezet heeft. Dus ik houd het lekker bij blackbox F2 en F3.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:06
Juliankarssies schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:08:
Gisteren mn eerste races gereden in de Mazda mx5, eerst uren nodig gehad om alles onder de knie te krijgen (laguna seca is ook niet de beste baan om te beginnen).
Ha, laguna seca is zeker geen leuke baan om mee te beginnen. Al was het alleen maar om de idioten die er mee rijden. Doe nu 3 weken mee en wordt hier consequent de baan afgerost door jan en alleman. Op de vorige banen was dat een stuk minder. Nog maar 1 dag gelukkig :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Jimmy J. schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:25:
[...]
RaceLabApps werkte bij mij niet meer na een 'update', maar dat vond ik eigenlijk wel prima. De app geeft veel informatie, maar ik vond het vooral afleidend werken. Ik hoef eigenlijk helemaal tijdens het rijden niet te weten wat mijn iR gaat doen of welke rondetijd P3 net neergezet heeft. Dus ik houd het lekker bij blackbox F2 en F3.
Enige wat ik gebruik is de Fuel calculator en met de laatste update lijkt hij nu wel accuraat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
Tsukuba met de 911 Cup was boven verwachting goed voor iRating en Safetyrating dit weekend! Ik was bang dat de vele hairpins uitnodigden tot nare divebombs en ellende maar er werd in grote lijnen echt heel netjes gereden was mijn ervaring. Volgens mij geldt dat sowieso wel voor deze klasse?
21 incidents over 5 races hebben m'n SR een boost gegeven van B2.78 naar B4.55 (en iR van 1770 naar 2021 woohoo). De bochten op Tsukuba volgen elkaar natuurlijk supersnel op, dus wanneer het aantal incidents beperkt blijft tikt het extra hard aan op zo'n baan :)

'Vroeger' in Forza Motorsport héél veel op Tsukuba gereden. Toen sub-53 auto's als deze nog echt een ding waren _/-\o_

De racekalenders vallen deze week een beetje ongelukkig samen. Cayman GT4 op Snetterton, en 911 op Detroit GP, toevallig beide tracks die ik niet bezit (daarom was ik er gisterenavond ook niet).

Ik ben die Detroit-track nu aan het bekijken, en hij ziet er wel weer tof uit. Misschien toch maar weer de portemonnee trekken :) Weten jullie of dit een veel-gereden track is, die vaak terugkomt in cups?

[ Voor 14% gewijzigd door B Tender op 06-04-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Ik vind Detroit echt een onwijs gave baan (was 2 weken terug in de F3 Sprint). Komt zo nu en dan dus wel voorbij ja.

Snetterton niet. Was gisteren voor de mensen die er waren (ongeveer de helft was er niet) zo'n beetje de eerste keer dat we die baan reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gisteren wat fun beleeft in imsa GT3 op Spa.

Volgens mij moet dat toch lukken eh, Blanchimont 3-wide :p

[ Voor 15% gewijzigd door Scifo83 op 06-04-2020 11:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 15:06

Raimond613

Simracer

Ik vind Detroit ook erg gaaf, maar het is een extreem hobbelige baan wat het zeker voor auto's als de 911 wel tricky maakt. En in de krappe blinde bochten die elkaar snel opvolgen kan een foutje van 1 rijder al snel een pileup tot gevolg hebben., er is tenslotte weinig tot geen uitwijk mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Raimond613 op 06-04-2020 11:19 ]

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre Wolf
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 08:06
Scifo83 schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:14:
Gisteren wat fun beleeft in imsa GT3 op Spa.
Misschien is het het perspectief, maar degene aan de binnenkant had volgens mij voor het passeren een slagingspercentage van 0% :?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondw
Spectre Wolf schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:05:
[...]

Misschien is het het perspectief, maar degene aan de binnenkant had volgens mij voor het passeren een slagingspercentage van 0% :?
¡No, está bien entrar ahí! Los otros sólo necesitan tenerme en cuenta un poco. :+

/edit
Ik maakte een grapje en en heb daarna pas naar de driver gekeken
Sergi

[ Voor 19% gewijzigd door raymondw op 06-04-2020 12:20 ]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
Wanneer is het genoeg?

Vandaag even alles wat ik kon vinden over mijn stuur, en mijn fov en FFB instellingen bekeken en uitgevoerd.

3 schermen nu, stuur goed ingesteld, na 10 rondjes al 1 seconde van mijn snelste tijd ooit tijd op Laguna Seca met de mazda afgehaald, dus dat lijkt mij prima. Maar ik twijfel nu.. toch nog wat meer of minder fov?

Wanneer hou je op met tweaken? En wat is ideaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
Maar ik twijfel nu.. toch nog wat meer of minder fov?
Dit moet je berekenen, kan via de tool die in iracing zelf zit ook. Heeft te maken met afstand die je van het scherm af zit vooral...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B Tender
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 13:12
iRacing heeft in haar graphics-opties inderdaad een rekenhulp voor het instellen van de (mathematisch) juiste FOV. Op oa de volgende website wordt e.e.a. geloof ik nog wat nader toegelicht.

http://www.edracing.com/edr/FOV.php

Zie ook de korte toelichting bij trefwoord Fov hier op GoT:
iRacing 2016-2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:10

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Ik ben zowiezo ongeveer de langzaamste deelnemer in de tweakers league , maar de combinatie Cayman en Snetterton ligt me voor geen meter.Ook te weinig tijd gehad om te oefenen , zat met mijn snelste ronde nog 5,5 seconde af van de snelste mannen dus ben maar gestopt voor de race begon.Straks misschien nieuwe poging wagen , kijken of ik me kan verbeteren. D licentie in bezit inmiddels , vandaag 2 wedstrijden in de bmw gedaan , wat een genot .Auto ligt me veel beter , in de race ging het niet best , word een hoop geramd zeg , Niet een klasse om snel te klimmen in rating , wel om ervaring op te doen. Door wat slippertjes en tow's de races op 1 en 2 laps gefinished .Maar wel lol gehad in het racen en lekker om de spanning te ervaren .Om weer punten te sprokkelen ga ik proberen regelmatig de mx 5 cup te rijden .Hopelijk krijg ik zo wat meer gevoel bij het simmen , blijf erg veel moeite houden met het invoelen van de gereden snelheid , de remmen en de grip .

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
iRacing heeft screenshots geplaatst van de twee nieuwe openwheelers.

Indy Pro 2000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9XaJckImWBPYi5S6zDqPppc7eY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7UiteqkIcYC9RSBFsLonhPI4.jpg?f=fotoalbum_large

US F2000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcvO1cmeUHj-5N8lzSm9EuZOgRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEEJrilrPVu0aOKocujG8xZl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door FabiandJ op 06-04-2020 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:41

derx666

mecker ende blaet

Ik hoop dat die USF2000 een beetje als de Skip is. Weinig setup mogelijkheden, maar vooral gaan met die banaan. En dan met een rijgedrag wat lijkt op de L79 (maar dan minder snel). Beetje glibberen en glijden in de bochten mag wel. Die Skip is op dit moment zo saai na 2 rondes... Gisteren in de L79 heb ik me kostelijk vermaakt.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:06:
Ik hoop dat die USF2000 een beetje als de Skip is. Weinig setup mogelijkheden, maar vooral gaan met die banaan. En dan met een rijgedrag wat lijkt op de L79 (maar dan minder snel). Beetje glibberen en glijden in de bochten mag wel. Die Skip is op dit moment zo saai na 2 rondes... Gisteren in de L79 heb ik me kostelijk vermaakt.
Ik weet niet of het Skippy gedrag in de USF2000 te vinden is.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is dit niet te vergelijken met de f3 of Renault 2.0?? Of heb ik het helemaal mis 🤭

[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 06-04-2020 20:27 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
derx666 schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:06:
Wat vind je saai aan de Skip na 2 rondes? Ik vind het zeker een leuke auto en de races zijn ook meestal vol actie >:)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Mee eens. Het gaat misschien niet zo snel maar vind de Skip wel erg leuk racen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:53
Na een waardeloze FP twee behoorlijk leuke races gereden vanavond :) Beide races zelfs daadwerkelijk een beetje kunnen racen.
@Wido72: Excuus voor het tikje in ronde 1 van de tweede race. Ik heb achteraf met de wijze heren de replay bekeken en het lijkt erop dat ik er wat meer schuld aan had.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

FabiandJ schreef op maandag 6 april 2020 @ 19:02:
iRacing heeft screenshots geplaatst van de twee nieuwe openwheelers.

Indy Pro 2000
[Afbeelding]

US F2000
[Afbeelding]
Indy Pro 2000
Weight: 500kg
Power: 275hp

USF2000
Weight: 500kg
Power: 175hp

De USF2000 is de opstapklasse naar de Indy Pro 2000. Kampioen in de USF2000 krijgt een "scolarship" cadeau hiervoor.

Ter vergelijking, de Skip Barber in iRacing:
Weight: 625kg
Power: 132hp (of 150hp, iRacing meldt beide...)

En de F3:
Weight: 550kg
Power: 220hp

Dus dan heb je het rijtje: Skip > USF2000 > F3 > Indy Pro 2000

Overigens heeft iRacing ook nog de Formula Renault 2.0, Formula Renault 3.5. Indycar IR18 (en oude modellen) en de Lotus 79 als single seaters.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wido72
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19-12-2024
[b]Wormaap in "iRacing 2016-2020"
@Wido72: Excuus voor het tikje in ronde 1 van de tweede race. Ik heb achteraf met de wijze heren de replay bekeken en het lijkt erop dat ik er wat meer schuld aan had.
Hey @Wormaap

Tja, shit happens .... No hard feelings ;-) Was wel gelijk van slag, beetje schade en ging er zodoende nog een keer af en toen was het wel klaar voor me. Volgende keer beter.

Heb nog een hoop te leren ;-)
2-3 uurtjes om een nieuwe baan te leren is te kort voor me. Merkt dat het in de loop van de week steeds beter gaat. Het is een kwestie van uren maken .......

iRacing Profiel Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pr0mo schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:09:
[...]

Wat vind je saai aan de Skip na 2 rondes? Ik vind het zeker een leuke auto en de races zijn ook meestal vol actie >:)
Ik rij de Skip Al sinds 2011/2012, en zoals hij nu is is hij gewoon saai. Veel teveel grip na een paar rondes, net alsof je op rails rijdt.
Voorheen was hij veel meer levendig, dit is gewoon saai. Daarom gisteren weer eens met de Lotus 79 gereden. Vroeger werd dat wel eens een Skip on steroids genoemd, kwa rijgedrag vergelijkbaar, maar de Skip is gewoon veel langzamer want geen vermogen. Maar wel met een kont die beweegt, en niet alleen maar onderstuur.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

We shall see... Voorlopig vind ik de L79 wel erg leuk ;)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Was geen succes gister. Hele bijzondere baan, en totaal geen ritme kunnen vinden. Eerste race in niemandsland, en tweede race eigenlijk ook. Op einde gecrasht en (volgens mij). @Wido72 geraakt. Nog excuus daarvoor :/ Ik probeerde stil te blijven staan, maar achteruit wil dat ding niet heel best remmen

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 07-04-2020 03:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 18:13

Tijn96

In speed we trust

Gister weer eens met de RSR op spa gereden in de michelin challenge(?). Ging best voortvarend. Lag na 40min 8ste algemeen maar toen ging het langzaamaan fout. Bij het inrijden van de pitstraat tik ik door mijn eigen enthousiasme net de muur aan wat natuurlijk tijd gaat kosten. Daar kwam daarna nog bij dat ik mn banden liet wisselen per ongeluk. Dus al gauw 40 sec verloren voor niks. Als 23ste weer de baan op en ik begin mijn opmars weer. Nette rondetijden volgen elkaar op totdat ik een fanatiekeling tegenkom die mij op een onmogelijke manier verdedigde (bewegen tijdens het remmen) wat er voor zorgde dat ik naast de baan belande.

Toen kwam ik in een ritme van kleine stomme foutjes. Uiteindelijk nog een stop en go moeten doen dus toen was mijn frustratie compleet. Dus ipv een top 10 notering eindigde ik 28ste...
De klasse smaakte wel naar meer dus ik ga dit vaker doen.
Ik kwam tevens Tim H Loonen nog tegen maar die kwam er iets beter vanaf volgens mij.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
@Tijn96
Dit is wel typisch voor deze klasse moet ik zeggen, vrij veel mensen die (in mijn ogen) veel te agressief rijden.

Afgelopen week ook een aantal races op Spa gedaan, ik keek erg uit naar deze week omdat ik dit een fantastische baan vind.
Uiteindelijk heeft deze week me alleen maar iR en sR gekost, veel mensen die denken de race in de eerste ronde te moeten beslissen terwijl de race een uur duurt. Gisteren had ik na 4 rondjes al 13x aan de broek, 1 keer vanwege uitwijken voor een clash en 3 keer een 4x door mensen die midden op de baan stilstonden precies op de racelijn. Natuurlijk is het de kunst dit te ontwijken maar dat is in deze klasse wel erg lastig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

tomolino schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:40:
@Tijn96
Dit is wel typisch voor deze klasse moet ik zeggen, vrij veel mensen die (in mijn ogen) veel te agressief rijden.

Afgelopen week ook een aantal races op Spa gedaan, ik keek erg uit naar deze week omdat ik dit een fantastische baan vind.
Uiteindelijk heeft deze week me alleen maar iR en sR gekost, veel mensen die denken de race in de eerste ronde te moeten beslissen terwijl de race een uur duurt. Gisteren had ik na 4 rondjes al 13x aan de broek, 1 keer vanwege uitwijken voor een clash en 3 keer een 4x door mensen die midden op de baan stilstonden precies op de racelijn. Natuurlijk is het de kunst dit te ontwijken maar dat is in deze klasse wel erg lastig.
Precies dat! Ik kreeg dat gelukkig wel ontweken maar er zaten wel een aantal close calls tussen ja

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 01:47
Weet iemand hoe exact de 'monitor angle' moet ingegeven worden?

Er is natuurlijk een groot verschil tussen 125 graden en 55 graden. Welke hoek moet je precies gaan meten?

Heb toch wel veel moeite om men FOV goed te krijgen op 3 curved 35 inch widescreens en ik zie niemand eigenlijk goed uitleggen welke angle je precies moet meten. Binnen of buitenkant.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
JacobsT schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:18:
Weet iemand hoe exact de 'monitor angle' moet ingegeven worden?

Er is natuurlijk een groot verschil tussen 125 graden en 55 graden. Welke hoek moet je precies gaan meten?

Heb toch wel veel moeite om men FOV goed te krijgen op 3 curved 35 inch widescreens en ik zie niemand eigenlijk goed uitleggen welke angle je precies moet meten. Binnen of buitenkant.
Edit:// Post verwijderd ivm foutief plaatje.

[ Voor 26% gewijzigd door Jimmy J. op 07-04-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
Bedankt Jimmy! Vanavond dan maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Tijn96 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:34:
Gister weer eens met de RSR op spa gereden in de michelin challenge(?). Ging best voortvarend. Lag na 40min 8ste algemeen maar toen ging het langzaamaan fout. Bij het inrijden van de pitstraat tik ik door mijn eigen enthousiasme net de muur aan wat natuurlijk tijd gaat kosten. Daar kwam daarna nog bij dat ik mn banden liet wisselen per ongeluk. Dus al gauw 40 sec verloren voor niks. Als 23ste weer de baan op en ik begin mijn opmars weer. Nette rondetijden volgen elkaar op totdat ik een fanatiekeling tegenkom die mij op een onmogelijke manier verdedigde (bewegen tijdens het remmen) wat er voor zorgde dat ik naast de baan belande.

Toen kwam ik in een ritme van kleine stomme foutjes. Uiteindelijk nog een stop en go moeten doen dus toen was mijn frustratie compleet. Dus ipv een top 10 notering eindigde ik 28ste...
De klasse smaakte wel naar meer dus ik ga dit vaker doen.
Ik kwam tevens Tim H Loonen nog tegen maar die kwam er iets beter vanaf volgens mij.
Ik zag je gaan inderdaad. Op P8 zag ik je en dacht: die gaat lekker! Maar na mijn pitstop verloor ik je helemaal uit mijn lijst, dus dat betekende weinig goeds. Zonde!

Ik had mijn kwali verpest (was IMSA Spa trouwens) en werd in het begin opzij gedrukt, waardoor ik een paar plekken verloor. Uiteindelijk wel tevreden over die race

De race erna niet; Q6, maar door een onverwachte actie in L1 door een medecoureur, moest ik alweer naar de pit. 11 minuten kwijt en toen eigenlijk weinig zin meer. Toch proberen uit te rijden, maar ik begon teveel fouten te maken (vermoeidheid), dus heb de auto maar aan de kant gezet. 2 races van 60 minuten zo dicht achter elkaar is best heftig. Niet echt aan te raden om dan 21 en 23 uur te pakken :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

StealthyPeanut schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:54:
[...]

Ik zag je gaan inderdaad. Op P8 zag ik je en dacht: die gaat lekker! Maar na mijn pitstop verloor ik je helemaal uit mijn lijst, dus dat betekende weinig goeds. Zonde!

Ik had mijn kwali verpest (was IMSA Spa trouwens) en werd in het begin opzij gedrukt, waardoor ik een paar plekken verloor. Uiteindelijk wel tevreden over die race

De race erna niet; Q6, maar door een onverwachte actie in L1 door een medecoureur, moest ik alweer naar de pit. 11 minuten kwijt en toen eigenlijk weinig zin meer. Toch proberen uit te rijden, maar ik begon teveel fouten te maken (vermoeidheid), dus heb de auto maar aan de kant gezet. 2 races van 60 minuten zo dicht achter elkaar is best heftig. Niet echt aan te raden om dan 21 en 23 uur te pakken :+ .
Ik zat na 1 race al bezweet achter mn sim dus daar ging ik niet meer aan beginnen. Deze week watgins glenn proberen. Begin de RSR nu wel echt beter onder de knie te krijgen maar heb het idee dat dat niet de snelste auto was op spa. Vooraan vooral Ford GT's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jimmy J. schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 13:33:
[...]
Ik heb zelf geen (ervaring met) tripples, maar ik zou zeggen deze hoeken:

[Afbeelding]
@JacobsT Het is precies andersom.
Dit is 55 graden.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 07-04-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13
Zijn er hier nog lieve tweakers die eventueel nog hun licht over deze setup willen schijnen om zo een nieuwe Tweaker aan iRacing verslaafd te krijgen? ;)

Boinkie in "Aankoopadvies BBG systeem (VR Racing)"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Interview met Kevin Bobbitt: https://racer.com/2020/04...ng-is-meeting-the-moment/
En donderdagmiddag weer een patch.
Bron: https://members.iracing.c...ist/3705796.page#11978182

[ Voor 38% gewijzigd door JoepW op 07-04-2020 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
@BM vergeleken met mij ging jij best lekker in de rondte op Snetterton .Bij mij was het ook geen succes , begon alweer met inlog /opstart problemen met Iracing.Uiteindelijk gejoined , zag de tijden van de mederacers en de moed zonk me al in de schoenen. Ik blijf zeer grote moeite hebben om de 1e en 2e ronde door te komen zonder van de baan te raken , ik krijg dat met de koude banden niet onder de knie .1e race als ongeveer laatste gefinished .De 2 e race vooraan starten uiteraard , en weer de eerste bocht na het rechte stuk wilde ik ruimte geven en echt gelijk de auto kwijt en in het gras.Toen me dat in de 2e ronde weer gebeurde heb ik hem in de bandenstapel geparkeerd en ben gelijk gestopt , was het getob van mezelf even zat.Volgende keer beter hoop ik .Positieve was dat ik uiteindelijk ineens 3 seconden van mijn snelste tijd afgereden heb , nog steeds veel te langzaam maar lukte in eerste instantie helemaal niet .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Net bij de Ford 34 eindigde ik als derde, netjes tussen de rookies. Na de finish parkeer ik hem netjes aan de kant komt er een idioot van achteren de hoedenplank op en ik eindig in de bocht in de muur, 5x aan de broek.
WAAROM???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imac2011
Inmiddels heb ik ook ondervonden dat als je je inschrijft voor een race en na de practice / qualify stopt en niet meedoet er behoorlijk wat van je rating afgaat , wist ik niet .Dus volgende keer maak ik de races maar af .Weer wat geleerd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
fietsbob schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:02:
Net bij de Ford 34 eindigde ik als derde, netjes tussen de rookies. Na de finish parkeer ik hem netjes aan de kant komt er een idioot van achteren de hoedenplank op en ik eindig in de bocht in de muur, 5x aan de broek.
WAAROM???
Balen!

Maar daarom rij ik altijd wat verder door na de finish om dit te voorkomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
@fietsbob Rookies...
Gamers zijn gewend om lekker te crashen na de finish.
Ga zelf altijd door tot ik veilig kan stoppen OF de sessie op zwart/wit geblokt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
fantastische race gehad vanavond in de skip. na 8 rondes de 3e plek behaald met een gat van 8 seconden op de nr 4 en toen een network error.. eindige als 17e met -87 irating....

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:33
fietsbob schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:02:
WAAROM???
Zijn genoeg idioten na de finish inderdaad. Heb al meer dan eens gehad dat mensen die vlak achter me zaten bij de finish vrij dicht achter me bleven rijden. Wellicht onbewust, maar wel dusdanig dat je niet stil kunt gaan staan.

Maak als onderdeel van de simulatie meestal de uitloopronde helemaal af en rij dan naar mijn eigen pits. Als ik in een jolige bui ben wil ik nog wel eens zwaaien naar het publiek :Y.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Hoe zit het precies met die divisies?

Ik ben nu divisie 6 van de 10, met de Sim-Lab production car challenge. Heb mij na 4 weken inmiddels opgewerkt naar de eerste pagina in de ranking.

Welke plek moet je minimaal behalen om een divisie omhoog te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
https://www.nu.nl/280082/...n-in-online-racespel.html

Dat had hij vast niet gedacht toen hij in de race besloot om te stoppen...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
Imac2011 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 21:33:
@BM vergeleken met mij ging jij best lekker in de rondte op Snetterton .Bij mij was het ook geen succes , begon alweer met inlog /opstart problemen met Iracing.Uiteindelijk gejoined , zag de tijden van de mederacers en de moed zonk me al in de schoenen. Ik blijf zeer grote moeite hebben om de 1e en 2e ronde door te komen zonder van de baan te raken , ik krijg dat met de koude banden niet onder de knie .1e race als ongeveer laatste gefinished .De 2 e race vooraan starten uiteraard , en weer de eerste bocht na het rechte stuk wilde ik ruimte geven en echt gelijk de auto kwijt en in het gras.Toen me dat in de 2e ronde weer gebeurde heb ik hem in de bandenstapel geparkeerd en ben gelijk gestopt , was het getob van mezelf even zat.Volgende keer beter hoop ik .Positieve was dat ik uiteindelijk ineens 3 seconden van mijn snelste tijd afgereden heb , nog steeds veel te langzaam maar lukte in eerste instantie helemaal niet .
Veel mensen hebben hier moeite mee hoor, het is echt niet zo dat de rest fluitend de pits uitrijdt. Als ik zelf niet 100% gefocussed ben, of net uit een F3 stap (waar mijn FFB echt veel beter in voelt) dan spin ik ook in de outlap. Probeer bij elke stuurbeweging (zeker in de wat snellere bochten) overstuur te verwachten. Sta dus altijd paraat om tegen te sturen in je outlap.
Imac2011 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 22:23:
Inmiddels heb ik ook ondervonden dat als je je inschrijft voor een race en na de practice / qualify stopt en niet meedoet er behoorlijk wat van je rating afgaat , wist ik niet .Dus volgende keer maak ik de races maar af .Weer wat geleerd.
Zodra je op inschrijven drukt, tel je mee voor de race. Dus al join je niet eens de practice bij wijze van spreken. Also learned it the hard way :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

ActualFantasy schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:34:
Hoe zit het precies met die divisies?

Ik ben nu divisie 6 van de 10, met de Sim-Lab production car challenge. Heb mij na 4 weken inmiddels opgewerkt naar de eerste pagina in de ranking.

Welke plek moet je minimaal behalen om een divisie omhoog te gaan?
De divisies worden elk seizoen bepaald aan de hand van je iRating. Geen idee hoe en wat precies. Als je iRating stijgt door het seizoen heen, wordt je volgend seizoen in een hogere divisie geplaatst.

Uit de sporting code:
5.4. Divisions

5.4.1. Racing

5.4.1.1. Each Official Race Series will be divided into 10 Competition Divisions, grouping drivers of similar skill level in competition for the remainder of the season. Any Official Race Series open to members within the Rookie License Class shall also include an eleventh Competition Division specifically for Rookie License Class holders wishing to participate in that Race Series.

5.4.1.2. At the beginning of each Season, the iRacing system automatically partitions drivers into 10 Competition Divisions based on their iRating at the end of the previous season.

5.4.1.3. Throughout a Season, drivers are assigned to Competitive Divisions based on their current iRating.

5.4.1.4. Non-Standard Series typically will not be segmented into Competitive Divisions, unless otherwise stated in Series-Specific Supplemental Regulations.

[ Voor 44% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2020 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Gister weer wat "moois" meegemaakt. Weer de imsa klasse gereden maar nu op watkins glen. 5de quali. Was erg conservatief want deze baan ligt mij niet heel lekker. Start alles ontweken en rustig wat mensen ingehaald. Uiteindelijk lig ik eerste en rij ik langzaam maar zeker weg. Pitstop gaat goed (eindelijk) en rij steady naar een voorsprong van 15sec. 5min voor het einde toucheer ik met mn stomme hoofd de muur. Stuur scheef. Verlies heel veel tijd per ronde om uiteindelijk 2de te worden op 2/10de van n sec.

Knap van mezelf om het zo te verpesten....
Gelukkig wel irating en SR omhoog. Was ook hard nodig... Deze week nog een paar keer rijden en dan snel naar het volgende circuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Tijn96 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:05:
Gister weer wat "moois" meegemaakt. Weer de imsa klasse gereden maar nu op watkins glen. 5de quali. Was erg conservatief want deze baan ligt mij niet heel lekker. Start alles ontweken en rustig wat mensen ingehaald. Uiteindelijk lig ik eerste en rij ik langzaam maar zeker weg. Pitstop gaat goed (eindelijk) en rij steady naar een voorsprong van 15sec. 5min voor het einde toucheer ik met mn stomme hoofd de muur. Stuur scheef. Verlies heel veel tijd per ronde om uiteindelijk 2de te worden op 2/10de van n sec.

Knap van mezelf om het zo te verpesten....
Gelukkig wel irating en SR omhoog. Was ook hard nodig... Deze week nog een paar keer rijden en dan snel naar het volgende circuit!
Bekijk het van de positieve kant: je had'm ook bovenop de vangrail kunnen parkeren O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
Doubleoz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:49:
https://www.nu.nl/280082/...n-in-online-racespel.html

Dat had hij vast niet gedacht toen hij in de race besloot om te stoppen...
Die vind ik wel een beetje flauw. Hij werd opzettelijk van de baan geramd door een 'racende reporter' die dat leuk vond voor op TV. Dat deel wordt wat onderbelicht in de berichtgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Wormaap schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:08:
[...]

Bekijk het van de positieve kant: je had'm ook bovenop de vangrail kunnen parkeren O-)
Ja uiteindelijk lachte ik mezelf ook wel een beetje uit... 40 min zonder incs rijden en dan eindigen met n halve auto en 3 incs. 8)7

Straks nieuwe poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Wormaap schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:14:
[...]

Die vind ik wel een beetje flauw. Hij werd opzettelijk van de baan geramd door een 'racende reporter' die dat leuk vond voor op TV. Dat deel wordt wat onderbelicht in de berichtgeving.
Ben het volledig met je eens hoor maar vind het wel bijzonder dat hij een sponsor verliest omdat hij tijdens iRacing race stopt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Virgin Supercars hebben nu ook een competitie in iRacing. Is nu live op Twitch:
https://www.twitch.tv/supercarschampionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
JoepW schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:20:
[...]

@JacobsT Het is precies andersom.
Dit is 55 graden.
Dus ik kijk naar de hoek achter de schermen Joep? Echt vreemd dat je dat vrijwel nergens goed uitgelegd vindt?

Thx alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
Doubleoz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:32:
[...]

Ben het volledig met je eens hoor maar vind het wel bijzonder dat hij een sponsor verliest omdat hij tijdens iRacing race stopt.
Ik kan het ergens wel begrijpen. Als je door zo'n sponsor betaald wordt, ben je het uithangbord van die sponsor en zitten daar verplichtingen aan. Het wordt gestreamd en volgens mij zelfs op TV uitgezonden dus je hebt best wat publiek bereik.

Bij een sponsorevent met fans of personeel in het echte leven loop je ook niet zomaar van het podium als je er geen zin meer in hebt. Dan moet je ook maar ff iets met tegenzin doen.

En als je het "maar" als een spelletje ziet, laat je er dan ook niet voor betalen. Dan kun je gewoon doen en laten wat je wil.

Aan de andere kant, goedkopere reclame kun je je als sponsor niet wensen. Als zelfs Nu.nl al over NASCAR en iRacing bericht. _O-

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Doubleoz schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:32:
[...]

Als je sponsoring hebt ongeacht waar in ben / heb jij een voorbeeld functie te vervullen.
Dus ben je verplicht om dus die merk en waardes te hanteren in alles wat je doet.

( word al behoorlijk wat jaren voor zien in de wielersport en daar heb je/ krijg je dus automatisch ook je verantwoordelijkheden bij. Wat ik niet meer dan normaal vind )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

De iRacing race van SuperCars ging eerder vandaag van start. Mijn favoriete klasse die ik IRL volg.
Het complete normale veld doet mee, maar dan virtueel...
Ik heb het helaas gemist, maar de start is absoluut het kjiken waard! Nu zijn de V8 Supercars iets makkeljiker met contact (is vrij normaal zelfs), maar hier gaat het er wel erg extreem aan toe...
(Even op de Tweets clicken voor beeld).

Met Neil Crompton als commentator, een van de besten in het vak.

edit:
Veel betere video gevonden (met commentaar) click op Tweet:

De race is hier in herhaling te zien:
https://motorsport.tv/esp...ip-island-and-monza/34193

[ Voor 25% gewijzigd door Luckeh op 08-04-2020 15:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 22:02

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zo die indycar ir18 is leuk voor op de nordschleife aanrader!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Ik heb zonet de ptt in game gedisabled. Ik stapte voor het eerst weer eens in de f3 en was net uit de pits toen ik in bocht 10 op imola vol van achteren geraakt werd.. Geen probleem voor mij, maar die knakker ging compleet los dat ik veel te langzaam ging... Laat ik het zo zeggen dat ik toen een minuut lang dingen gezegd heb waar ik behoorlijk spijt van heb nu en die ik normaal ook nooit zou zeggen..

De quarantaine geeft mij een veel te kort lontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Laatst online: 14-09 19:48
met het thuis zitten nog eens begonnen met iracing, en wegens te lang geen simracen gedaan te hebben me wat bezig gehouden met de mx5. Vergeten dat het in de beste tijden daar al moeilijk is om veilig door t1 te geraken, en het dankzij mensen gelijk mij die het spel terug (of voor de eerste keer) installeren misschien nog erger is geworden.

Deftig gekwalificeerd maar doordat de wagen voor mij met een seconde vertraging vertrok toch vanachter in het pak terecht gekomen, om vervolgens in t1 geramd te worden door iemand die nog niet weet dat je je lijn moet houden ( YouTube: what not to do in turn one ) en een ronde later volledig uitgeschakeld te worden door iemand die even controle verloor in de bocht en mij in de omheining reed. (bij dat laatste had ik zelf misschien voorzichtiger moeten zijn, hij had de bocht ervoor ook al iemand in het gras gereden).

Denk dat ik mij toch een andere combinatie ga zoeken om te racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:50
Ik zit een stream te kijken op Twitch en zie Jos Verstappen in de GT3 rijden op Watkins. Als dat de Jos Verstappen is kan ik niet wachten om vader en zoon te zien strijden Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
AequitasII schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:52:
Ik zit een stream te kijken op Twitch en zie Jos Verstappen in de GT3 rijden op Watkins. Als dat de Jos Verstappen is kan ik niet wachten om vader en zoon te zien strijden Haha.
Is max zijn 2de "fun" account

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:50
Scifo83 schreef op woensdag 8 april 2020 @ 18:30:
[...]

Is max zijn 2de "fun" account
Ok lol. Dan was het ook Max die ik op Discord hoorde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
AequitasII schreef op woensdag 8 april 2020 @ 17:52:
Ik heb in een ander race spel (niet sim) wel eens gereden tegen Jas Verstoppen. Vond ik wel een goeie. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pr0mo
Zojuist een superleuke race gehad in de IMSA Sportscar championship met de BMW M8 GTE.

Na een slechte kwalificatie op P19 gestart, de eerste twee bochten zijn we bijna allemaal goed doorgekomen en 1 plaatsje gewonnen. daarna op het snelle stuk klapt zo ongeveer iedereen van de baan af voor mij dus P6 :D. Daarna rustig mijn rondes gereden zonder fouten ;) eindresultaat P3 :D :D

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Luckeh schreef op woensdag 8 april 2020 @ 13:54:
De iRacing race van SuperCars ging eerder vandaag van start. Mijn favoriete klasse die ik IRL volg.
Het complete normale veld doet mee, maar dan virtueel...
Ik heb het helaas gemist, maar de start is absoluut het kjiken waard! Nu zijn de V8 Supercars iets makkeljiker met contact (is vrij normaal zelfs), maar hier gaat het er wel erg extreem aan toe...
(Even op de Tweets clicken voor beeld).

Met Neil Crompton als commentator, een van de besten in het vak.

edit:
Veel betere video gevonden (met commentaar) click op Tweet:
[Twitter]

De race is hier in herhaling te zien:
https://motorsport.tv/esp...ip-island-and-monza/34193
Cool! ik zie overigens 2x supercars keuze in de tijdlijn in iracing. Wat is daar het nu van?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

knightvision schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:19:
[...]

Cool! ik zie overigens 2x supercars keuze in de tijdlijn in iracing. Wat is daar het nu van?
Een serie is voor Australiërs in de ochtend en gebruiken een Australische server. Zij werden vaak op een Amerikaanse server geplaatst waardoor zij vee netcode problemen hadden.
Supercars Series – Australian Servers

Beginning in 2020 Season 2, there will be a separate Supercars Series designed specifically for Australians. This series will utilize the Australian servers regardless of who signs up. There will be 4 timeslots each day:

4:15 GMT
6:15 GMT
8:15 GMT
10:15 GMT

This series is designed to be Australian-friendly, with better time slots for our friends down under as well as keeping them on the Australian Servers to help keep their ping down.

These new Australian time slots will replace the normal Supercar Series during that time block. The normal Supercar Series will run at all other times of the day.

Australian Servers Only:
4:15 GMT - 10:15 GMT (4 races every day)
All Server Farm Series:
00:15 GMT - 2:15 GMT (2 races)
12:15 GMT - 23:59 GMT (6 races)
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3701304.page

[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 08-04-2020 21:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imac2011
Vanavond even snel een race in de bmw 12.0 meegereden op Brands Hatch met maar een paar rondjes gereden van te voren.Bij qualiy 2 keer van de baan , dus startpositie was niet best.Uiteindelijk zonder of tracks en incidents ( wel paar keer auto's net kunnen ontwijken) 6e gefinished van 20 deelnemers , en zelfs gestreden een aantal ronden om een plek en die kunnen houden door eerst die persoon voorbij te laten en daarna lopen pushen zoals hij bij mij rondenlang deed waarna hij eraf ging .Erg genoten van de race en gezien dat geduld bewaren en ook veel mazzel hebben er voor zorgt dat het racen ook leuk kan zijn. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Imac2011 op 08-04-2020 22:40 . Reden: tekstfout ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:02
Dat Laurens Vanthoor nog geen schop onder z'n kont heeft gehad zeg :)

Hij had al een dramatisch slecht seizoen irl en dan komt hij nog sim-racen. Porsche investeert behoorlijk in sim-racing, Laurens krijgt een sim setup waar je u tegen zegt. Wat doet meneer dan na 1 event? Op Twitter aankondigen dat z'n rig alweer te koop staat :)

https://twitter.com/Vanth...tatus/1246457683667976192

Toch niet iets om trots op te zijn lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

glnk schreef op woensdag 8 april 2020 @ 23:44:

Hij had al een dramatisch slecht seizoen irl en dan komt hij nog sim-racen. Porsche investeert behoorlijk in sim-racing, Laurens krijgt een sim setup waar je u tegen zegt. Wat doet meneer dan na 1 event? Op Twitter aankondigen dat z'n rig alweer te koop staat :)

Dramatisch seizoen IRL? Waar dan? Hij is kampioen geworden in IMSA met Porsche en zo nog wel wat succes gehaald her en der.

Overigens staat ie niet te koop maar hij irriteert zich eraan dat ie "zo langzaam" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

glnk schreef op woensdag 8 april 2020 @ 23:44:

ja eens snap niet dat je dat zo publiek doet... zo dom allemaal. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over een klein uurtje is er weer een patch update.

Hier zijn alvast de release notes:
This Patch includes updates and fixes for the 2020 Season 2 Release.

CHANGE LOGS:

iRacing BETA UI - (03.05.05)

- The "Saved" notification banner now clears after saving again.

- Fixed an issue where the specified Track State for Practice + Race User-Created Sessions was being ignored.

SIMULATION:

AI Racing

- New AI content is available!
- - The following tracks are now available for use with AI Racing:
- - - Charlotte Motor Speedway - Oval - 2018
- - - Kentucky Speedway - Oval

- AI Drivers have completed lessons on the following topics:
- - Oval driving tactics.
- - Driving through tight areas of the track, especially with traffic.
- - Calculating the ideal speed for their current location on the track.
- - Reacting and stabilizing when forced to switch their driving line.
- - Fuel use strategy.
- - Exiting the pits during Practice Sessions.
- - Lateral movements during pit entry and exit.
- - Post-collision pit return strategy.
- - Passing the field as a Lucky Dog.

- AI Drivers have received some additional training with the following vehicles:
- - NASCAR Cup Series Chevrolet Camaro ZL1
- - NASCAR Cup Series Ford Mustang
- - NASCAR Cup Series Toyota Camry

- AI Drivers now have a greater margin for error when calculating fuel strategy.

- AI Vehicles now utilize more accurate tire conditioning and tire degradation characteristics over the course of a race.

Pace Car

- Fixed a race control issue where cars that have run ahead in the pace field and are ahead of the leaders as the pace car triggers either "Two to Go" or "One to Go", can essentially hijack the "lead" of the pace field and trigger race control to throw the Green Flag based on their position, even if they have run half a lap ahead of everyone else, causing a very early Green Flag while the pace car is still on the back stretch.
- - This fix identifies these naughty cars that are ahead of their pacing placement and it will ignore them, preventing the pace car hijacking from taking place.

Flagman

- Flagman has received some additional training from a flag-waving grand master. He should now transition from yellow to green faster, and be ready with that green!

Telemetry

- Telemetry data has been added for all applicable cars' Push-2-Pass status and count.

CARS:

Audi R8 LMS

- Baseline setup has been updated.

Dallara DW12

- Fixed an issue where the Push 2 Pass status was not getting reset during Session transitions.

Dallara IR18

- Drafting has been adjusted.

- A dashboard decal has been added which displays the driver's last name and number.

- Fixed an issue where damage decals were not appearing correctly.

- Fixed an issue where the Push 2 Pass status was not getting reset during Session transitions.

Ferrari 488 GTE

- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Minimum vehicle weight has been reduced by 5kg.

Ford GT - 2017

- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Minimum vehicle weight has been increased by 2.5kg.

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport MR

- Improved engine sounds.

- Fixed an issue where the onboard limiter was audible for external camera views.

Porsche 919

- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: MGU-H harvesting has been reduced significantly, downforce for the high downforce aero package has been increased slightly.

Pro Mazda

- Brake bias is now adjustable when using Fixed Setups.

Supercars Ford Mustang GT

- A taller drop gear has been added for use at Superspeedways.

Supercars Holden ZB Commodore

- A taller drop gear has been added for use at Superspeedways.

TRACKS:

Bristol Motor Speedway

- Fixed an issue where some terrain overlapped a wall.

Charlotte Motor Speedway

- Fixed an issue where some of the behind-the-wall pit crew characters were getting stuck in the ground.

Kentucky Speedway

- Fixed an issue where several objects appeared incorrectly when grandstand details were reduced.

Lucas Oil Raceway

- Camera set has been updated.

Martinsville Speedway

- In-field garage logos have been updated.

Richmond Raceway

- Track surface parameters have been adjusted.

- Track surface and terrain textures have been converted to PBR shaders.

- Safer barriers, foam blocks, pit barrels, and safety workers have been updated.

- Start/Finish line graphic has been updated.

- Some advertisements and logos have been updated.

Silverstone Circuit

- Fixed an issue where several objects appeared incorrectly when grandstand details were reduced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 27-09 13:08
Flagman

- Flagman has received some additional training from a flag-waving grand master. He should now transition from yellow to green faster, and be ready with that green!
Geef die man promotie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Tijn96 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:49:
[...]

Dramatisch seizoen IRL? Waar dan? Hij is kampioen geworden in IMSA met Porsche en zo nog wel wat succes gehaald her en der.

Overigens staat ie niet te koop maar hij irriteert zich eraan dat ie "zo langzaam" is.
IMSA ja, in de GTD klasse, als fabrieksrijder... Hij heeft het verpest voor het team bij Le Mans 24 en Nurburgring 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

glnk schreef op donderdag 9 april 2020 @ 15:21:
[...]

IMSA ja, in de GTD klasse, als fabrieksrijder... Hij heeft het verpest voor het team bij Le Mans 24 en Nurburgring 24.
In de GTLM klasse*

Overigens is dat ook best een serieus kampioenschap anders zouden niet complete fabrieksteams er aan mee doen. Het is niet dat je kampioen wordt in het DNRT oid.

Nürburgring was zeker een fout ja. Dat valt lastig te ontkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Je hebt gelijk. Z'n broer rijdt in GTD.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pr0mo
Voor jullie wss niet zo bijzonder, maar ik vind het wel leuk om te delen xD vanavond tijdens de practice voor IMSA in de lobby met max gezeten :)

iracing profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Hi Allemaal,

Het volgende idee kwam naar boven en dacht ik deel hem hier even voor de animo.

De vrijdagmiddag Lunch Race:

12:00 tot 13:00
15min Practice
45min Race

BMW FIXED of SKIPPY
( tracks alles wat je krijgt bij iRacing om zo niet mensen extra kosten te geven )

Auto in een werk livery painten :)

Leek me leuk er een werk ding van te maken om zo ook de werkgever een plekje te geven in deze gekke tijd.
Uiteraard doen we dit met @JoepW en GOT anders had ik er niet eens aan of over willen beginnen.

Als er genoeg animo is zouden we het kunnen opzetten, zo niet dan snap ik het ook omdat ik ook wel begrijp dat niet iedereen een uur lunch pause heeft of de kids een uur kan weg geven aan de partner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Blerf schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:22:
Hi Allemaal,

15min Practice
45min Race

BMW FIXED of SKIPPY
( tracks alles wat je krijgt bij iRacing om zo niet mensen extra kosten te geven )

Leek me leuk er een werk ding van te maken om zo ook de werkgever een plekje te geven in deze gekke tijd.
Uiteraard doen we dit met @JoepW en GOT anders had ik er niet eens aan of over willen beginnen.

Als er genoeg animo is zouden we het kunnen opzetten, zo niet dan snap ik het ook omdat ik ook wel begrijp dat niet iedereen een uur lunch pause heeft of de kids een uur kan weg geven aan de partner :D
Lijkt me een super leuk idee! count me in ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
Hi Allemaal,

BMW FIXED of SKIPPY

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jI5NxSNjMWjOYq8Eewf2x2n2fRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIGSpXbs6GrVQ3AIbyiinjY5.jpg?f=fotoalbum_large
Met de Beamer ben ik wel snel klaar :o
Skippy kost wat meer tijd
Maar klinkt goed, zolang het maar 1 of 2 races zijn is dat overdag wel te fixen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 10:48
Hi Allemaal,

15min Practice
45min Race

BMW FIXED of SKIPPY

Tof plan, ik doe mee!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 27-09 13:08
Hi Allemaal,

15min Practice
45min Race

BMW FIXED of SKIPPY

Oh ik doe graag mee! Ik behoor wel (nog) niet tot GoT iRacing?.
Net geregistreerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

jmignolet schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 09:06:
[...]

Oh ik doe graag mee! Ik behoor wel (nog) niet tot GoT iRacing?.
Net geregistreerd. _/-\o_
nog niet dus :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Leuk idee zeg, bijna jammer dat ik bij 1 van de 5 hoor die hier nog ''gewoon'' op kantoor zitten.

Gisteravond m'n derde race gereden op Watkins Glen in de IMSA challenge, ik keek eigenlijk een beetje op tegen deze week omdat ik de baan niet kende en het mij een beetje een krappe bedoening leek op dit circuit. Uiteindelijk valt het allemaal erg mee en heb ik tot nu toe al lekker aan m'n iR en sR kunnen werken, gisteren een lekkere race gereden. Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was met mijn Q-lap toch nog een 9e plek op de grid weten te pakken, in de eerste bocht wist ik mijn eerste plekje al te winnen om vervolgens in de laatste bocht twee man op dezelfde manier eraf te zien schuiven, P5 na ronde 1! vervolgens constant hoge 43'ers/ lage 44'ers kunnen rijden en zo lag ik na een ronde of zes op P4.
In ronde 14 gingen de eerste rijders al naar binnen en schoof ik door naar P2, op dit moment zakte m'n pace helaas naar hoge 44'ers waardoor ik niet maximaal profiteerde van de vrije baan voor me.
In ronde 19 pak ik zelf m'n pitstop en kom ik als vierde weer terug op de baan met P3 op 4 seconde voor me, in vier ronden weet ik het gat te dichten terwijl P5 inmiddels bij mij op de staart zit.
In lap 25 maakt P3 een fout bij het uitkomen van bocht 1 en kan ik hem ernaast zetten in de snelle doordraaiers richting de chicane, ik kom op P3 aan bij de chicane en kan mijn normale lijn volgen terwijl ik in de spiegel zie dat P5 een remfout maakt en P4 eraf tikt.
Op dit moment dus een derde plaats met een gat van ruim 5 seconde naar P4, vervolgens de laatste 2 ronden rustig uitgereden en zonder inc. op een derde plaats geëindigd! :)

Het is niet een hoge split waarin ik rijd en mijn tijden matchen ook absoluut niet de top maar dit is wel waar je het voor doet, eindelijk weer eens een lekker gevoel na een race!

Best een lang verhaal geworden, excuus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDenessen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-09-2022
De laatste tijd rijden er veel ‘real-life’ coureurs mee in simraces, denk bijv aan de Team Redline serie en the Race. Er wordt dan vaak in het commentaar verschil gemaakt tussen de ‘real-life’ rijders en simracers. Op zich snap ik dat wel, maar toch vind ik het niet helemaal kloppen.

Er zijn natuurlijk veel ‘real-life’ coureurs die nu vanwege de crisis een simulator hebben aangeschaft. Maar er zijn ook een groot aantal echte coureurs die al jaren simmen, zoals Lando, Max, Stoffel, Nicki Thiim, Daniel Juncadella etc. Ik zie hun toch echt als simracers die toevallig van beroep autocoureur zijn. Afgezien van een handvol top simracers, hebben de meeste simracers ook nog een gewone baan er naast.

iRacing Profiel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk artikel(tje) in Autovisie over de races georganiseerd door Team Redline / Atze Kerkhof.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBP1sQvwJo1WJ3kx342PQGXKU7w=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3tEcpGjs1K8XPH8K2QvTf2UV.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Top 10 highlights March iRacing

[ Voor 75% gewijzigd door Doubleoz op 11-04-2020 09:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Is dat IMSA een speciale serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Wordt er in de tweakers iRacing groep op met de mazda gereden :)?

Zelf begin ik nu net met iRacing maar zal wel graag races willen rijden in een vaste groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Nee, gewoon 1 van de standaard raceklasses in iracing.

Ps eigenlijk zijn het 2 totaal verschillende klasses, aangezien er een IMSA sportscar series is met GTE, GT3 en DP auto's, en sinds 2 seizoenen de IMSA Michelin Pilot Challenge met de Cayman en Audi TCR.
Hier op t forum wordt met IMSA meestal de Sportscars series bedoeld.

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Waterkoker schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 22:49:
Wordt er in de tweakers iRacing groep op met de mazda gereden :)?

Zelf begin ik nu net met iRacing maar zal wel graag races willen rijden in een vaste groep
Er zijn wel leden die ook in de MX5 cup mee racen maar het is niet zo dat er wekelijks MX5 races worden georganiseerd binnen de GoT community. Per seizoen is er één klasse die wordt gekozen en momenteel rijden we in de Porsche Cayman GT4.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Even een vraagje voor langere oval races.
Hoe kan je makkelijk met 1 knop de banden laten vervangen en extra brandstof te laten tanken?

Ik rijd ook korte races en heb nu in de ini het banden vervangen uitgeschakeld. Ik zie het niet zitten om dit telkens te veranderen als ik een keer een lange of een korte race rijd.
Hetzelfde geldt voor de fuel. Nu staat dit automatisch ingesteld in Crewchief (nog niet getest of dit inderdaad echt werkt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

fietsbob schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 09:39:
Even een vraagje voor langere oval races.
Hoe kan je makkelijk met 1 knop de banden laten vervangen en extra brandstof te laten tanken?

Ik rijd ook korte races en heb nu in de ini het banden vervangen uitgeschakeld. Ik zie het niet zitten om dit telkens te veranderen als ik een keer een lange of een korte race rijd.
Hetzelfde geldt voor de fuel. Nu staat dit automatisch ingesteld in Crewchief (nog niet getest of dit inderdaad echt werkt)
Je kunt in de standaard chatteksten ook codes invoeren voor alle pitstop opties. Vervolgens kun je zo'n chat text binden aan 1 van je knoppen op je stuur/button box:
https://boxthislap.org/pit-stop-macros/

Overigens wil je op oval races in principe altijd volle tank fuel pakken, tenzij je op het einde een splash en dash wilt doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Raimond613 op 11-04-2020 09:46 ]

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik wilde gisteren al even oefenen met de Cayman op Suzuka en kwam toen tot de ontdekking dat de racetijd op 19:25 is en Suzuka geen verlichting heeft... Willen wij dit met GoT ook aanhouden of is het misschien beter om in het licht te racen om het iets veiliger te houden?

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mopperonkel22
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-08 11:07
Nou, m'n eerste post hier..
Sinds een week of 2 met iracing bezig. Dit is mijn eerste race ervaring met stuur en pedalen.
Ondertussen een hoop uitgegeven aan tracks en auto's.
Wat mij echter niet bevalt is de flinke staffen die je krijgt in je rating als andere je van de weg knallen of je moet het gras op om een stilstaande auto te ontwijken.
Nou zal ik ook wel te veel in een korte tijd willen maar ja ;)
Verder heb ik een aantal keren ghost gereden bij imsa wedstrijden. De setups van de Audi die ik heb zijn waardeloos, dat ding is niet op de weg te houden.. voor de BMW gaat het redelijk, echter ik kan de tijden die ik in ghost rijd bij lange na niet rijden in gewone practice of race.. hoe kan dat ?
Schiet me maar af ;)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 245 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies