ja ik heb triples curved, bevalt me ten opzichte van gewoon recht echt dikke prima.
Ik had eerst MG279Q asus schermen, 27, 1440p@144hz recht. Dat was ook prima, maar kon met 100€ bijbetalen naar 32" 1440p@144hz curved schermen nemen, omdat ze groter zijn kan je iets minder hoek nemen en nog steeds 179graden fov halen. Maak het instappen etc wat makkelijker.
Curved voelt heel natuurlijk, elk scherm zit in het midden even ver van je af, en door de radius zitten ook de hoeken bijna even ver van je af.
Over triples vs VR heb ik al eens zelf wat verteld, immersie is ongekend in VR, maar met mijn luie oog is het een probleem. Verder heb ik een issue met de FOV, ik reedt toen heel veel skip barber, hoog niveau en dan is 174graden fov gewoon heel fijn, je ziet dingen in je ooghoek die je dus bij VR niet ziet (110gr met de rift geloof ik?) Dit plus mijn luie oog heeft me doen overtuigen dat VR niet voor mij is, ik vind het super gaaf, de beleving is super, als ik het brandpunt zou kunnen aanpassen + 180graden fov had gehad, dan zou ik het heroverwegen, maar ik zou altijd triples willen om op terug te vallen..
[
Voor 29% gewijzigd door
Scr33x0r op 02-04-2020 11:47
]