iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Dit is zeker een goed punt. De grootste kortingen gelden voor nieuwe gebruikers, voor verlengingen zijn ze een stuk lager. Die dikke korting op een lang abonnement kun je dus maar één keer krijgenAequitasII schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:32:
Mijn tip: ga direct voor de grootste discount die je kan krijgen als new member. Volgens mij is dat twee jaar membership. Verslaafd worden zul je toch wel
Ticking away, the moments that make up a dull day
Thanks voor het antwoord.Jimmy J. schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:48:
[...]
Als jullie ongeveer even goed zijn, is de kans erg groot dat je in dezelfde race zit.
Is het niveau verschil groter, dan race je niet samen, maar wel tegelijkertijd.
Practice sessions gaan niet op iRating en daarmee kun je gewoon dezelfde server uitkiezen. Dan kun je 100% samen trainen.
Sommige races/klasses hebben weinig animo en daarom soms maar 1 split. Dan zit je ook bij elkaar, ongeacht het niveau.
Ga het vanavond proberen.
PSN: CobusNL
Ik vind de Ruf best lekker rijden, heb de Porsche nog niet. Drie jaar geleden was de Ruf serie erg populair als ik het me goed herinner, tegenwoordig zijn er zoveel series dat je soms denkt dat het er iets teveel zijn.JoepW schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:38:
Die Ruf serie is volgens mij slecht bezocht.
Maar de Porsche rijdt echt als een Porsche. De Ruf heeft veeeel vermogen en is een draak als ik me goed herinner
Van wat ik allemaal heb gezien en gelezen heb (het iRacing forum is helaas pas beschikbaar als je iRacing member bent) is een iRacing bijna een must als je écht van racen houdt. Dan is de rest ineens meer een spelletje dat af en toe wel leuk is.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
WelkomBrianV schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:29:
Sinds vandaag ben ik in bezit van een Logitech G29 stuurtje (Is op dit moment echt een koopje bij MediaMarkt)
De meeste van jullie zullen spelen met de betere kwaliteit stuurtjes maar zijn er Tweakers die hun stuur settings van de G29 met mij wilt delen?
Welke FOV instellingen gebruiken jullie op een 3440x1440 monitor?
Ik gebruik ook de G29 en dat kan inderdaad prima.
Zorg dat je in de logitech software de center spring uit hebt staan dat doet iracing voor je.
Verder heb ik in iRacing afhankelijk per auto de FFB ingesteld. In de mazda MX-5 werkt voor bij 15% goed en in de Skip Barber zit ik op 12%
zorg ook dat je linear mode aan hebt staan in de settings van iRacing.
Mocht je vragen hebben let me know!
Ik gebruik per auto een eigen waarde, die voor elk circuit hetzelfde is.Remco Tr schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:05:
Hoe doen jullie het met force feedback. Gebruik altijd de “auto” knop maar dan heb je met dezelfde auto per circuit een andere waarde.
Lijkt mij gek dat ie op het ene circuit ligt stuurt en week later weer zwaar terwijl het dezelfde auto hebt.
Ik gebruik nooit 'auto', want voor mijn DD1 betekent dat over het algemeen standje: véél te zwaar.
Linear gebruik je alleen bij DD toch?pr0mo schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:49:
[...]
Welkom![]()
Ik gebruik ook de G29 en dat kan inderdaad prima.
Zorg dat je in de logitech software de center spring uit hebt staan dat doet iracing voor je.
Verder heb ik in iRacing afhankelijk per auto de FFB ingesteld. In de mazda MX-5 werkt voor bij 15% goed en in de Skip Barber zit ik op 12%
zorg ook dat je linear mode aan hebt staan in de settings van iRacing.
Mocht je vragen hebben let me know!
als ik voor een langere tijd zou willen gaan druk ik op back en dan is de discount weg.AequitasII schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 07:32:
Mijn tip: ga direct voor de grootste discount die je kan krijgen als new member. Volgens mij is dat twee jaar membership. Verslaafd worden zul je toch wel
wilde namelijk kijken hoeveel de langere periodes kosten met de discount.
Nee ook bij gear driven wheels zoals de G29.
Edit: dank je wel Nellie41
[ Voor 8% gewijzigd door pr0mo op 26-03-2020 09:09 . Reden: dank je wel Nellie41 ]
Inderdaad. David Tucker (developer die zich bezig houdt met FFB) zegt zelf ook dat je de linear mode alleen bij de sterkere stuurtjes moet gebruiken.
Dan moet je denken vanaf de Thrustmaster TS-PC en Fanatec CSW.
De actie met de promo code is alleen geldig voor 3 maanden.Cobus_NL schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:02:
[...]
als ik voor een langere tijd zou willen gaan druk ik op back en dan is de discount weg.
wilde namelijk kijken hoeveel de langere periodes kosten met de discount.
Via iRacing heb je 40% korting op 2 jaar, geloof ik.
Mijn naam is Matthijs van der Wal, 20 jaar en ben ondertussen ongeveer een jaar actief op iRacing en ben op zoek naar een leuke uitdaging. Alhoewel de reguliere georganiseerde races goed zijn, lijkt het me ook leuk om in een kampioenschap mee te doen. Hierbij ben op zoek gegaan naar een gezellige groep en ik lijk een gevonden te hebben.
Ik heb gezien dat er momenteel een kampioenschap binnen jullie groep plaats vindt met de Porsche 718 GT4. Voor deze serie ben ik momenteel wel geïnteresseerd.
Nadat ik dit bericht heb geplaatst zal ik een account aanmaken op de website: GoT Serious iRacing with a Smile. Een motto waar ik het overigens volledig mee eens ben.
Ik zie er naar uit om samen te racen!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
oke thanks. dacht even dat ik dit ook via de zelfde discount moest regelen.Niellie41 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:08:
[...]
De actie met de promo code is alleen geldig voor 3 maanden.
Via iRacing heb je 40% korting op 2 jaar, geloof ik.
Blijkt maar weer dat het een hele andere tijd is dan 17-18 jaar geleden toen ik begon en het nog een onbekende hobby was
Ik doe wat aan ‘reclame’ door te posten bij berichten op fb en andere social media namens GoT van bv Mototsport.tv en zo. En natuurlijk door de huidige crisis in de wereld.Richard117 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:43:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de nieuwe aanwas van de laatste tijd vandaan komt? Allemaal aangestoken met het virusdoor alle simrace events en de bijbehorende aandacht in mainstream media die er nu zijn als vervanging van de echte race events?
Blijkt maar weer dat het een hele andere tijd is dan 17-18 jaar geleden toen ik begon en het nog een onbekende hobby was
Verbaas me af en toe nog steeds idd. Ik simrace sinds GP2 maar nu is het ineens een ding?Richard117 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:43:
Maar dat deed je daarvoor toch ook al? Nu misschien alleen nog wat meer omdat er meer relevante berichten verschijnen.JoepW schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:59:
[...]
Ik doe wat aan ‘reclame’ door te posten bij berichten op fb en andere social media namens GoT van bv Mototsport.tv en zo. En natuurlijk door de huidige crisis in de wereld.
Goede zaak in ieder geval dat we er allemaal nieuwe mensen bij krijgen!
GP2 speelde ik nog met A, Z, < en >. Dat tel ik dus nog niet helemaal mee als simracen. Dat begon voor mij pas met een Saitek stuurtje en F1 2002 met GTR mod van Simbin.Schuey schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:00:
[...]
Verbaas me af en toe nog steeds idd. Ik simrace sinds GP2 maar nu is het ineens een ding?
Deze piek zal alleen maar groter worden door het succes van de IMSA, eNASCAR en Team Redline races van de afgelopen dagen.
edit: Gisteravond was er ook een vergelijkbare race voor dirt oval (wat groot is in de VS) en komend weekend doet ook Indycar mee.
[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2020 10:51 ]
Hoe meer racers, hoe meer feedback, hoe meer geld er hopelijk richting de developers gaat waardoor wij op den duur nog meer updates/banen/auto's kunnen rijden!
Laat het nog maar populairder worden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 26-03-2020 11:16 ]
Lies, damn lies and statistics.Arfman schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:07:
Ik sta er van te kijken dat iRacing blijkbaar elke week 1k+ subscribers erbij krijgt, en de afgelopen week zelf ~4300. Wow.
Het klinkt goed natuurlijk, maar waar het IMO echt om gaat is het aantal (betalende) gebruikers. Zonder data over hoeveel abonnementen aflopen enzo weet je weinig.
Ps. Wat houdt 'dead' in op die grafiek? Mensen met een DD die hun stuur niet los lieten bij een crash?
[ Voor 40% gewijzigd door Jimmy J. op 26-03-2020 11:29 ]
Gisteren in de IMSA race op Road America zie je ook weer heel veel beginnersfouten die snel je race verpesten als je niet goed op let.
Je hoeft niet heel snel te zijn om lol te hebben merk ik, maar het is wel erg frustrerend wanneer je de hele dag uitkijkt naar die ene race 's avonds om 19.45 en je wordt na drie rondjes van de baan gekegeld door iemand die ''iets'' te opportunistisch aan het sturen is. Vervolgens sta je 10 minuten in de pits voor reparatie.
Ik reageerde tot nu toe nooit als GoT iRacing op Social Media op posts van bv. Motorsport.tv of bv. Rudy van Buren.Richard117 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:11:
[...]
....Maar dat deed je daarvoor toch ook al? Nu misschien alleen nog wat meer omdat er meer relevante berichten verschijnen......
Ah ok, Dan heb ik dat verkeerd onthouden.JoepW schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:57:
[...]
Ik reageerde tot nu toe nooit als GoT iRacing op Social Media op posts van bv. Motorsport.tv of bv. Rudy van Buren.
Ik was al langer geïnteresseerd maar nooit de stap genomen, aangezien nu alle evenementen zijn gestopt tot 1 juni is dit wel een heel mooi moment om dit op te pakken.Richard117 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:43:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de nieuwe aanwas van de laatste tijd vandaan komt? Allemaal aangestoken met het virusdoor alle simrace events en de bijbehorende aandacht in mainstream media die er nu zijn als vervanging van de echte race events?
Behalve het racen is het onderdeel zijn van een community en het sociale gedeelte erg leuk
Alles lijkt goed te gaan, maar dat stukje software, trading paints, blijft zeggen dat er niks te downloaden is. Ik zie dus zelfs mijn eigen aanpassing niet.
Terwijl als ik op de website kijk van trading paints, hij er netjes staat tussen my paints.
Bij het maken van de paint, hoef je hem niet steeds op Trading Paints te zetten.ActualFantasy schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:30:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn eigen paintjob te maken.
Alles lijkt goed te gaan, maar dat stukje software, trading paints, blijft zeggen dat er niks te downloaden is. Ik zie dus zelfs mijn eigen aanpassing niet.
Terwijl als ik op de website kijk van trading paints, hij er netjes staat tussen my paints.
Je moet de skin dan als tga bestand in de 'paints' folder* (in de desbetreffende auto) te plaatsen. De naam van het bestand moet dan 'car_[jou iRacing id].tga' zijn. CTRL + R en dan moet je hem kunnen zien.
* Deze folder is standaard in Mijn Documenten. 'Mijn documenten/iRacing/paints'.
Word hij dan ook online gezien door anderen zonder dat je trading paints open hebt staan?Niellie41 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:29:
[...]
Bij het maken van de paint, hoef je hem niet steeds op Trading Paints te zetten.
Je moet de skin dan als tga bestand in de 'paints' folder* (in de desbetreffende auto) te plaatsen. De naam van het bestand moet dan 'car_[jou iRacing id].tga' zijn. CTRL + R en dan moet je hem kunnen zien.
* Deze folder is standaard in Mijn Documenten. 'Mijn documenten/iRacing/paints'.
Mocht je ook je eigen paint willen downloaden moet je volgens mij in de settings dat nog wel specifiek aanzetten, anders skipped ie je eigen paints.
Net voor hobbyprojectje weer eens aan het rommelen geweest met de iRacing SDK. Wat een zooitje is dat eigenlijk qua parameters die je terug krijgt

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb ook wel eens problemen met Trading Paints. Probeer eens je paint te deleten uit de iRacing paint folder van de betreffende auto. Dan computer opnieuw opstarten, Trading Paints app runnen en dan in een sessie gaan. Overigens worden de skins pas geladen als je gaat rijden en als je in een sessie zit met veel autos kan het wel eens een minuut of zo duren voordat je paint geladen wordt.ActualFantasy schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:30:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn eigen paintjob te maken.
als je in TP dan *painting mode* selecteren,Niellie41 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:29:
[...]
Bij het maken van de paint, hoef je hem niet steeds op Trading Paints te zetten.
als dan in je paints folder je .tga zal worden overschreven, refresht hij direct ingame.
Als ik een paint kies uit de showroom is deze dan ook voor anderen te zien of alleen voor mijzelf?BM schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:04:
Trading Paints op jouw pc zorgt er alleen voor dat jij paints van anderen ziet. Als je je paint ook geupload hebt op hun website krijgen andere jouw paint ook te zien.
Dan kan iedereen die zien.fietsbob schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:54:
[...]
Als ik een paint kies uit de showroom is deze dan ook voor anderen te zien of alleen voor mijzelf?
Ik was ongeduldig.
Release notes (let op de GT4 sectie)
DATA HOSTED WITH ♥ BY PASTEBIN.COM - DOWNLOAD RAW - SEE ORIGINAL
This Patch includes fixes and updates for the 2020 Season 2 Season Release.
CHANGE LOGS:
iRACING BETA INTERFACE - (03.04.01)
Go Racing
- Performance and response times for the entire Go Racing section of the iRacing BETA Interface has been improved!
- For Team Official Series, additional information has been added to the Series window.
- Fixed an issue with sorting items for Official Series.
AI Racing
- Fixed an issue when using "All Cars in Single Class" AI Opponent Rosters where users were not being included in the same car class as the AI Drivers if the user had run a previous AI Race using a "Use Car Classes" AI Opponent Roster.
Teams
- The default minimum and maximum Driver counts for Team User-Created Races has been set to two and eight respectively.
- Team application banners will now only be shown if the Team is recruiting.
- Fixed an issue where Team Registration could sometimes create multiple Teams.
Leagues
- Fixed an issue with sorting items for Leagues.
Friends
- The interface now responds immediately when you make a friend a Favorite.
Miscellaneous
- Error handling for Registration has been improved.
- Fixed an issue where the Car selection window could sometimes get stuck open.
SIMULATION:
Cars and Tracks
- A variety of cars and tracks have had their names changed to better reflect their current status within the world of iRacing Official Series. These changes include re-branding the prefix term "[Archive]" to "[Legacy]", and changing all appended dates to best reflect the year in which the car or track data represents. These changes include the following:
- - CARS:
- - - [Legacy] Indycar Dallara - 2009, formerly known as, Indycar Dallara - 2011
- - - [Legacy] Mazda MX-5 Cup - 2010, formerly known as, [Archive] Mazda MX-5 Cup - 2015
- - - [Legacy] Mazda MX-5 Roadster - 2010, formerly known as, [Archive] Mazda MX-5 Roadster - 2015
- - - [Legacy] NASCAR Cup Chevrolet Impala COT - 2009, formerly known as, [Archive] Sprint Cup Chevrolet Impala COT - 2011
- - - [Legacy] NASCAR Cup Chevrolet SS - 2013, formerly known as, [Archive] NASCAR Cup Chevrolet SS
- - - [Legacy] NASCAR Cup Ford Fusion - 2016, formerly known as, [Archive] Sprint Cup Ford Fusion
- - - [Legacy] NASCAR Nationwide Chevrolet Impala - 2012, formerly known as, [Archive] Nationwide Chevrolet Impala - 2011
- - - [Legacy] NASCAR Truck Chevrolet Silverado - 2008, formerly known as, NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado - 2013
- - - [Legacy] NASCAR Xfinity Chevrolet Camaro - 2014, formerly known as, [Archive] XFINITY Chevrolet Camaro
- - - [Legacy] NASCAR Xfinity Ford Mustang - 2016, formerly known as, [Archive] XFINITY Ford Mustang
- - - [Legacy] NASCAR Xfinity Toyota Camry - 2015, formerly known as, [Archive] XFINITY Toyota Camry
- - - [Legacy] Riley MkXX Daytona Prototype - 2008, formerly known as, [Archive] Riley MkXX Daytona Prototype
- - - [Legacy] V8 Supercar Ford Falcon - 2009, formerly known as, [Archive] V8 Supercar Ford Falcon - 2012
- - - [Legacy] V8 Supercar Ford FG Falcon - 2014, formerly known as, [Archive] V8 Supercars Ford FG Falcon
- - - [Legacy] V8 Supercar Holden VF Commodore - 2014, formerly known as, [Archive] V8 Supercars Holden VF Commodore
- - TRACKS:
- - - [Legacy] Charlotte Motor Speedway - 2008, formerly known as, Charlotte Motor Speedway - 2016
- - - [Legacy] Daytona International Speedway - 2008, formerly known as, Daytona International Speedway - 2007
- - - [Legacy] Lime Rock Park - 2008, formerly known as, [Archive] Lime Rock Park - 2007
- - - [Legacy] Michigan International Speedway - 2009, formerly known as, Michigan International Speedway - 2014
- - - [Legacy] Phoenix Raceway - 2008, formerly known as, Phoenix International Raceway - 2008
- - - [Legacy] Pocono Raceway - 2009, formerly known as, Pocono Raceway - 2011
- - - [Legacy] Silverstone Circuit - 2008, formerly known as, Silverstone Circuit - 2011
- - - [Legacy] Texas Motor Speedway - 2009, formerly known as, [Archive] Texas Motor Speedway - 2009
AI Racing
- AI Drivers will now limp to the pits rather than calling for a tow when a suspension spring or damper is broken.
Race Control
- Fixed a very rare issue where the pace car could get stuck in the pits, and never come back out, if a new caution emerged just as it was parking.
Pit Stop
- The valid pit stall area to receive pit service has been increased slightly.
Cautions
- Fixed an issue with Caution Laps do Not Count (DNC Caution Laps) where a driver involved in bringing out the Caution flag could end up a lap ahead of where they should be after going back to green.
- Fixed an issue where a potential frame freeze could occur when the messages about extending the race for G/W/C finishes appeared.
Garage
- When in a Test Session, the adjustment buttons for Weight and Engine Power may now be held down for faster adjusting.
Pace Car
- Fixed some issues with the pace car driver's perception of reality.
- - The pace car driver should no longer phase through walls when leaving the pits to catch up to the leader.
- - The pace car driver should no longer fly off banked turns and disappear into the nether world for a while, when it was trying to zoom out in front of the leader for pacing.
Rendering
- The intensity of specular reflections from stadium lights has been increased.
- - This means car surfaces now reflect brighter versions of the stadium light bulbs, and the bulb surfaces are also brighter when looked at directly on HDR displays.
- Fixed an issue with the stadium lighting that was resulting in lighting pops.
Dynamic Level of Detail System
- Fixed an issue where the "LODPctMax" and "LODPctDynoMax" values would sometimes reset themselves to 100% after running the Simulator.
Audio
- Fixed an issue where low frequency effects could cease to function when moving from a Practice Session directly to a Race Session.
- Fixed an issue where low frequency sounds were sometimes mapped to the wrong speakers when the Simulation was utilizing surround sound mode.
Peripherals
- Brake, wheel, and XBox rumble motors are now driven with an analog signal.
- - You can revert back to the binary on/off signal via the "[Force Feedback] joyEnableVibratePedalBinary=1" option, found in the "app.ini" file.
- By default, XInput devices will now only vibrate if mapped to the steering wheel.
- - You can enable all XInput devices to vibrate by setting "[Force Feedback] joyEnableVibrateAllXInputWithPedal=1" in the "app.ini" file, if you want to use an XBox controller to vibrate your pedals.
- Fixed an issue that caused the XBox controller shaker to be disabled if the wheel shift indicator was disabled.
CARS:
ARCA Menards Chevrolet Impala
- This car, formerly known as, NASCAR K&N Pro Chevrolet Impala, has been renamed to the ARCA Menards Chevrolet Impala.
Audi R8 LMS
- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Aerodynamic downforce has been reduced slightly, and fuel efficiency has been increased slightly.
BMW M8 GTE
- A new fixed Paint Pattern has been added for this vehicle in the Paint Shop!
- - This new fixed Paint Pattern replaces Paint Pattern #2; the original Paint Pattern #2 has been moved to Paint Pattern #25.
Dallara F3
- Fixed an issue where this car would fail to load when in a multiclass session with cars that were not utilizing the New Damage Model.
- Spring damper strength and break-point has been increased on opponent cars to better match the player car.
- - This change also applies to AI Dallara F3 vehicles.
Dallara IR18
- The new aeroscreen has been added to the Dallara IR18.
- - Paint patterns have been updated to reflect this addition.
- - Visor tear-offs have been replaced with windshield tear-offs for drivers of this vehicle.
- Vehicle mirror orientation has been updated slightly.
- Season setups have been updated.
Dirt Sprint Car
- (410) - Fuel economy has been improved slightly.
Ferrari 488 GT3
- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Fuel efficiency has been increased slightly.
Ferrari 488 GTE
- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Aerodynamic drag has been decreased slightly, and aerodynamic downforce has been increased slightly.
Ford GT - 2017
- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Minimum weight has been reduced by 5kg.
Kia Optima
- Glass shaders have been updated.
McLaren MP4-12C GT3
- 2020 Season 2 Balance of Power Adjustment: Engine power has been reduced slightly.
NASCAR Cup Chevrolet Camaro ZL1
- Car model is now updated to the correct 2020 NASCAR Season specs for short tracks, including the adjustments to the rear spoiler, front splitter, and radiator pan.
- Contingency decals have been updated for the 2020 NASCAR season.
- A dashboard decal has been added which displays the driver's last name and number.
- Glass has been placed over the digital dashboard display.
NASCAR Cup Ford Mustang
- Car model is now updated to the correct 2020 NASCAR Season specs for short tracks, including the adjustments to the rear spoiler, front splitter, and radiator pan.
- A dashboard decal has been added which displays the driver's last name and number.
NASCAR Cup Toyota Camry
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport MR
- Fixed an issue with the ABS/TC/ESC sequence.
- - Assists should now be off (0) and increasing ABS/TC/ESC as you go from 1-11.
- TC/ESC may now be toggled independently from ABS.
- ABS/TC dashboard lamp logic has been improved.
- Fixed an issue where this vehicle would be gridded ahead of GT3 class vehicles during multi-class events.
- Fixed an issue where the "dcBrakeBias" telemetry channel was not reflecting in-car brake bias adjustments.
- Fixed a typo in the garage tooltips.
Porsche 911 GT3 Cup (991)
- Tire warmers target temperature has been increased to 80 degrees Celsius.
Pro Mazda
- Tire branding has been updated to Cooper Tires.
TRACKS:
Atlanta Motor Speedway
- (Oval) - Scenic cameras have been updated.
- Some glass shaders have been updated.
Bristol Motor Speedway
- NEW TRACK CONFIGURATION!
- - A new track configuration, Single Pit Road, has been added to this track!
- - - The Single Pit Road track configuration features a single pit road design, where pit entry occurs on the apron of Turn 3 and Turn 4.
- Track surface parameters have been adjusted slightly.
- New specular and normal maps have been added to some areas of track surface.
- Track surface shaders have been adjusted.
- Pit barrels have been updated to a new higher detail version.
- Some signs and advertisements has been updated.
Homestead Miami Speedway
- (Oval and Indy Oval) - Camera sets have been updated.
Lånkebanen (Hell RX)
- NEW TRACK CONFIGURATIONS!
- - Lånkebanen (Hell RX) now features FOUR additional track configurations!
- - These include two new Rallycross configs, and two new Road configs: Club, Rallycross Short, Road Short, and Road Long.
- (Hell Rallycross) - Fixed a course-cut at the bottom hairpin turn.
Phoenix Raceway
- This track, formerly known as, ISM Raceway, has been renamed to Phoenix Raceway.
Richmond Raceway
- Pit barrels have been updated to a new higher detail version.
Texas Motor Speedway
- Night mode has been completed for this track!
- - All lighting, shadows, and other objects have been fine-tuned for an ideal night racing experience!
- Various track-side decals have been updated.
- Crowds and grandstands have been adjusted slightly.
- Some advertisements have been updated.
- Adjusted Level of Detail (LoD) settings on a variety of objects to reduce camera distance change popping.
Precies waar ik vanmiddag tegenaan liep, nice- Fixed an issue where the "dcBrakeBias" telemetry channel was not reflecting in-car brake bias adjustments.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
same here... nog nooit de website gebruikt. Heeft dat nog voordelen?SytseHartvelt schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:44:
Ik ben in November begonnen met iRacing, dus ik gebruik alleen maar de Beta UI. Werkt voor mij prima, maar ik heb dan weer 0 ervaring met het gebruiken van de membersite voor het joinen van sessies en races.
Alleen maar. Sinds 2 builds geleden ofzo. Veel opties zitten alleen maar in de beta, zoals AI, time of day, time acceleration, etc.jmignolet schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:38:
Veel mensen hier die de Beta UI gebruiken? Ikzelf heb het eigenlijk nog nooit gebruikt..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Vanavond bezig met de Mazda MX5 op Lime Rock, pittig baantje.
Zit nu op 1:04.327 en daarmee sta ik positie 12.
Ik vindt dat de remmen moeilijk te doseren zijn (deels G29)
Gelukkig heb je die met de MX5 niet zo erg nodig op deze baanBrianV schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 19:36:
Ik vindt dat de remmen moeilijk te doseren zijn (deels G29)
Ik wacht met smart op de eerst volgende GoT driving schoolRaimond613 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 20:02:
[...]
Gelukkig heb je die met de MX5 niet zo erg nodig op deze baan
Ik heb de beta UI nog nauwelijks gebruikt, maar:Jasper_S1985 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 17:28:
[...]
same here... nog nooit de website gebruikt. Heeft dat nog voordelen?
Website is sneller geladen.
Serie selectie om te racen lijkt via de website simpeler.
Meerdere pagina's / tabs tegelijk open hebben.
Ik ben eerlijk gezegd bang dat de beta UI tegen gaat vallen als je de website gewend bent. Ik neem aan dat het plan is te website te laten vervallen als de UI uit beta gaat (of een tijd daarna).
Wat kan de beta UI dat via een normale website niet zou kunnen?
[ Voor 14% gewijzigd door Olaf van der Spek op 26-03-2020 20:51 ]
Misschien komt het omdat ik eigenlijk altijd in de skip barber rij, maar het is echt even wennen. En dan heb ik het nog niet eens over de mogelijkheden qua afstelling!
Het Sonoma Circuit kende ik overigens ook niet, dus misschien dat ik me daar achter nog een beetje kan verschuilen :-), maar ik zal mijn rondetijden maar even achter wege laten

PSN/Steam: Xamsix
De D-licentie, die je inderdaad krijgt zodra je 3.0 Safety Rating op je Rookie license haalt, kun je niet meer kwijtraken. Daarna kun je wel op en neer gaan tussen de volgende licenses.Xamsix schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 21:58:
Had iRacing gekocht vandaag, in afwachting van mijn GT1-EVO rig. Kon toch niet wachten, dus met de wiebelende playseat mijn eerste Rookie (MX5) race gedaan. Ging direct lekker, geen fouten gemaakt, geen contact, race gewonnen. Rating ging naar 2.75, bij een rating van 3 mag ik de stap naar licentie D maken als ik het goed gelezen heb op Reddit? Kan je die licentie ook weer verliezen?
Thanks, dan ga ik proberen die snel te halen door iedereen te ontwijken vooral haha. Leukere auto's in de D klasse.SytseHartvelt schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:16:
[...]
De D-licentie, die je inderdaad krijgt zodra je 3.0 Safety Rating op je Rookie license haalt, kun je niet meer kwijtraken. Daarna kun je wel op en neer gaan tussen de volgende licenses.
Eerst ff een uurtje wat dingen proberen na eea gelezen te hebben en mijn snelste tijd met een paar tienden verbetert op Mosport
Daarna de VRS race van 21.00 gepakt om het laatst benodigde punt voor A-license te halen

NIet dat het boeit, maar de VRS races zijn wel relaxed.
Btje saaie race, na 3 ronden tot het einde "alleen" gereden.
Leuke is wel dat de afgelopen dagen het aantal Nederlanders en Vlamingen aardig is toegenomen.
Hoor af en toe de leukste Henglish kreten voorbij komen.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Zit te twijfelen tussen Skip, BMW en Formula Renault. Al weet ik even niet zeker of deze al 3 beschikbaar zijn? Moet er in ieder geval eentje kiezen, zodat ik niet meteen honderden euro's kwijt ben.Xenophoben schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:30:
Welke klasse wil je in D gaan rijden? Ik kan de skip aanraden! Erg leuke races
Wel beetje bizar, stel ik kies de laatste. Er zijn 9 tracks die ik niet heb, en 1 auto. Zit je al gewoon direct boven de 100 euro.
Edit; ik zie trouwens ook een GT3 Challenge staan en Formula Sprint. Genoeg opties dus!
[ Voor 7% gewijzigd door Xamsix op 26-03-2020 23:00 ]
Ik kan de skip ook zeker aanraden, als je niet in de eerste 2 rondes er af gekegeld wordt zoals ik 3 races achter mekaar had vanavond.Xamsix schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:
[...]
Zit te twijfelen tussen Skip, BMW en Formula Renault. Al weet ik even niet zeker of deze al 3 beschikbaar zijn? Moet er in ieder geval eentje kiezen, zodat ik niet meteen honderden euro's kwijt ben.
Wel beetje bizar, stel ik kies de laatste. Er zijn 9 tracks die ik niet heb, en 1 auto. Zit je al gewoon direct boven de 100 euro.
Edit; ik zie trouwens ook een GT3 Challenge staan en Formula Sprint. Genoeg opties dus!

Gelukkig afgesloten met een super gave race waar ik uiteindelijk 10e geworden ben
Later in de race nog een keer aangetikt door iemand die wilde inhalen maar zijn eigen lijn wilde rijden.
Door die alles veel rating verloren en punten op de licentie.
Omdat dit bijna elke race zo is in de Nascar stop ik hiermee dit seizoen. Dit heeft al zoveel punten gekost.
De rest van het seizoen rijd ik wel losse races in andere klassen.
Met de Testdrives tijdens de updates gisteren heb ik veel auto’s getest. De Skip Barber voelde goed aan. Hetzelfde met de Dallara Indycar. De Pro Mazda reed ook erg lekker.
Vorige week had ik al de Renault 2.0 gekocht, maar die rijden deze week op Barcelona en dat circuit vind ik helemaal niets. Ik krijg die niet onder controle.
Je hoeft natuurlijk niet alles in één keer te kopen.Xamsix schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:
[...]
Zit te twijfelen tussen Skip, BMW en Formula Renault. Al weet ik even niet zeker of deze al 3 beschikbaar zijn? Moet er in ieder geval eentje kiezen, zodat ik niet meteen honderden euro's kwijt ben.
Toen ik pas begon concentreerde ik me op één of twee series en kocht dan de content per maand. Zeker in de D series gebruiken ze ook enkele gratis banen.
De Skip is een erg leuke klasse, maar minder vergevingsgezind als bijvoorbeeld de BMW. En je hebt maar 1 klasse die je kunt rijden met de Skip. Hetzelfde geldt voor de F-Renault, die rijden ook alleen maar in hun eigen klasse mee.Xamsix schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:
[...]
Met de BMW kan je aan de volgende klasse meedoen:
- BMW 12.0 Challenge (klasse D)
- IMSA Sportscar Championship (klasse C)
- iRacing Le Mans Series (klasse B )
- iRacing Endurance Le Mans Series (klasse B )
Hierdoor heb je gedurende jouw "loopbaan" en naarmate je beter wordt, nog steeds de keuze om met de auto die je goed kent, door te stromen naar een volgende klasse.
Maar het is geen formule-auto natuurlijk, dat is wel een verschil. Hoewel ik de M8 qua tempo eigenlijk perfect vind; niet te snel en kwetsbaar zoals de formule auto's, maar sneller dan de net te trage wagens (voor mijn snelheidsgevoel) zoals de MX5 en Skip.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-03-2020 08:50 ]
Ik zit nu nog op de Mazda te racen en nader de 2k rating na een 2-tal weken te rijden.StealthyPeanut schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:49:
[...]
De Skip is een erg leuke klasse, maar minder vergevingsgezind als bijvoorbeeld de BMW. En je hebt maar 1 klasse die je kunt rijden met de Skip. Hetzelfde geldt voor de F-Renault, die rijden ook alleen maar in hun eigen klasse mee.
Hierdoor heb je gedurende jouw "loopbaan" en naarmate je beter wordt, nog steeds de keuze om met de auto die je goed kent, door te stromen naar een volgende klasse.
Maar het is geen formule-auto natuurlijk, dat is wel een verschil. Hoewel ik de M8 qua tempo eigenlijk perfect vind; niet te snel en kwetsbaar zoals de formule auto's, maar sneller dan de net te trage wagens (voor mijn snelheidsgevoel) zoals de MX5 en Skip.
Was aan het denken om eerder naar de M8 te kijken dan de Skip Barber.. Skip lijkt me leuk om te rijden maar ik zie vaak dat het een shitshow is..
Maar then again .. ik heb graag one-seaters.
De Skip valt wel mee qua shit-show. In het begin van de race een beetje verstandig/terughoudend rijden en je vermijdt het ergste relatief makkelijk. Paar gratis plekken van mensen die eraf schieten is ook wel leukjmignolet schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:57:
[...]
Ik zit nu nog op de Mazda te racen en nader de 2k rating na een 2-tal weken te rijden.
Was aan het denken om eerder naar de M8 te kijken dan de Skip Barber.. Skip lijkt me leuk om te rijden maar ik zie vaak dat het een shitshow is..
Maar then again .. ik heb graag one-seaters.
Over de BMW 12 min serie hoor ik wat dat betreft ergere verhalen.
Precies.Wormaap schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:34:
[...]
De Skip valt wel mee qua shit-show. In het begin van de race een beetje verstandig/terughoudend rijden en je vermijdt het ergste relatief makkelijk. Paar gratis plekken van mensen die eraf schieten is ook wel leuk
Over de BMW 12 min serie hoor ik wat dat betreft ergere verhalen.
Gisteren 2 races gedaan. Beide keren niet gekwalificeerd om de chaos in T1 te ontlopen, beide keren gestart van P18.
1e race: positie na L1: 8e, gefinshed als 5e
2e race: positie na L1: 8e, gefinshed als 7e
Dus in beide races heb ik in de 1e ronde 10 plaatsen gewonnen, eigenlijk alleen maar door crashes

Enige nadeel van deze 'tactiek' is dat je nooit meedoet voor de top-3, daarvoor is de achterstand te groot.
Maar heb er gewoon meer lol aan op deze manier. Als ik vooraan mee zou willen doen haal ik de top-3 misschien wel, maar word ik er ook in zo'n beetje de helft van de gevallen al in L1 afgetikt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zelf kwalificeer ik wel altijd (beetje een principekwestie), maar zelfs dan vind ik het redelijk te ontwijken. Als ik aan de buitenkant start neem ik in bocht 1 een wat wijdere lijn om de verremmers en divebombers te ontwijken. Als ik aan de binnenkant start rem ik iets eerder rustig om de laatremmers achter me te waarschuwen en kruip ik echt helemaal de binnenkant in. Als het veld dan nog niet genoeg uitgedund is rem ik iets eerder voor elke bocht waarin een groepje voor me rijdt. Als het veld een beetje begint te settlen is het daarna gewoon racen. Op die manier kom ik vaak in ronde 1 op een 6e plek ofzo terecht, zonder zo veel tijd te verliezen dat naar voren kijken niet meer mogelijk is.alexbl69 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:45:
[...]
Precies.
Gisteren 2 races gedaan. Beide keren niet gekwalificeerd om de chaos in T1 te ontlopen, beide keren gestart van P18.
1e race: positie na L1: 8e, gefinshed als 5e
2e race: positie na L1: 8e, gefinshed als 7e
Dus in beide races heb ik in de 1e ronde 10 plaatsen gewonnen, eigenlijk alleen maar door crashes.
Enige nadeel van deze 'tactiek' is dat je nooit meedoet voor de top-3, daarvoor is de achterstand te groot.
Maar heb er gewoon meer lol aan op deze manier. Als ik vooraan mee zou willen doen haal ik de top-3 misschien wel, maar word ik er ook in zo'n beetje de helft van de gevallen al in L1 afgetikt.
Vervolgens verkloot ik het dan ergens tijdens de race, of moet ik mensen laten gaan omdat ik eigenlijk helemaal niet zo snel ben
Ik zag gisteren een MX5 sessie live gaan met 448 man oidZFLaSH schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:35:
Poeh, wat een drukte nu in de sessies. Je kan duidelijk merken dat er veel thuis zitten. Gisteren 14 splits in de Skip.
In de Global MX5 is het sowieso druk, op elk willekeurig moment de afgelopen week 200+ rijders. Het gekke is alleen dat ik met mijn miezerige 2200 rating en splits van 12 rijders telkens in de top split komfrankivo schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:09:
[...]
Ik zag gisteren een MX5 sessie live gaan met 448 man oid

Of moet je dan met externe software gaan werken die dat voor je bijhoudt?
Je kan het in de uitslag van je race zien en vervolgens klikken op je laps, dan zie je je rondetijden.ActualFantasy schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:39:
Is er ergens een optie dat je al je rondjes van een race kan terugzien kwa tijden?
Andere optie is om virtual racing school te installeren, die houdt echt alles bij!
Wat ik altijd doe is vanuit de garage in een practice de rondes terugkijken van de nr 1 in die sessie, maar ik weet niet zeker of dat is wat je bedoeld.ActualFantasy schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:39:
Is er ergens een optie dat je al je rondjes van een race kan terugzien kwa tijden?
Nee, wat ik eigenlijk zou willen is op mijn gemak mijn eigen rondjes van de race kwa tijden willen zien.Giaccotto schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:42:
[...]
Wat ik altijd doe is vanuit de garage in een practice de rondes terugkijken van de nr 1 in die sessie, maar ik weet niet zeker of dat is wat je bedoeld.
In de race heb ik daar geen tijd voor, en in het overzicht zie je alleen je snelste ronde van de race.
Maar ik snap dus dat daar externe software voor nodig is.
https://members.iracing.c...nid=31344542&custid=60650
[ Voor 22% gewijzigd door Olaf van der Spek op 27-03-2020 10:48 ]
Ah, kijk, dankjewel.
Ik ben pas sinds een week bezig en gebruikte alleen de beta ui. Daar kon ik dit niet vinden.
Is het dan niet zo dat je in principe ook bijvoorbeeld een week niet kan rijden, omdat je van de serie/auto die je koos dan de track van die week niet hebt?Niellie41 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 06:47:
[...]
Je hoeft natuurlijk niet alles in één keer te kopen.
Toen ik pas begon concentreerde ik me op één of twee series en kocht dan de content per maand. Zeker in de D series gebruiken ze ook enkele gratis banen.
Goede info, thanks! Sowieso interessant dat je de BMW over meerdere klasses kan gebruiken. De skip heb ik natuurlijk veel goede dingen over gehoord, maar ik weet nog even niet wat ik precies wil. Open wheel heb ik altijd leuk gevonden, maar het in elkaar vasthaken, vleugels verliezen en dergelijke minder, vooral als je met anderen op de baan bent. Wil sowieso eigenlijk wel vrij snelle auto's, daar heb ik me altijd fijn in gevoeld, en een race van 20min-60min. Ik ga even zelf kijken bij de series wat het beste past!StealthyPeanut schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:49:
[...]
De Skip is een erg leuke klasse, maar minder vergevingsgezind als bijvoorbeeld de BMW. En je hebt maar 1 klasse die je kunt rijden met de Skip. Hetzelfde geldt voor de F-Renault, die rijden ook alleen maar in hun eigen klasse mee.
Ja, maar volgensmij tellen van de 12 weken je beste 8 weken maar voor de ranking.Xamsix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Is het dan niet zo dat je in principe ook bijvoorbeeld een week niet kan rijden, omdat je van de serie/auto die je koos dan de track van die week niet hebt?
Ja, als je de track niet hebt kun je niet meerijden.Xamsix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Is het dan niet zo dat je in principe ook bijvoorbeeld een week niet kan rijden, omdat je van de serie/auto die je koos dan de track van die week niet hebt?
Je kan inderdaad gewoon een paar weken overslaan. Een seizoen is 12 weken lang en daarvan tellen je 8 beste weken voor het kampioenschap.Xamsix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:05:
[...]
Zoals Arfman zegt: als je de baan niet hebt, kan je niet rijden.
Let wel op dat dit geen hele populaire serie meer is, het kan dus zijn dat er weinig inschrijvingen zijn voor de races.Xamsix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:15:
Nu ik zo even kijk lijkt Ruf GT3 me qua tracks en tijd wel het leukste. 30 min racen is netjes, veel tracks die ik al ken en gereden heb. Een paar tracks uit die lijst overlappen ook met de Formula Renault tracks, dus wellicht kan ik in Klasse D dan toch nog beide uitproberen.
Vind je? De bmw vind ik een stuk minder vergevings gezind op de remmen.StealthyPeanut schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 08:49:
[...]
Ik ben zelf in de BMW begonnen en zakte echt in een mega rap tempo van 1350 naar 600 irating.. Dit binnen een paar dagen... Puur omdat iemand zen remmen blokkeerd en een hele rits auto's er af rost in bocht een ( was laguna seca )
Nu in 4 weken skip weer opgekropen naar 1500 irating.
[ Voor 25% gewijzigd door Xenophoben op 27-03-2020 12:11 ]
Aaah ok, goed punt. Welke klasses buiten de skip zijn er nog populair in D? Of kan ik misschien het beste proberen naar C te promoveren asap en daar een leuke/drukke klasse te kiezen?tomolino schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:04:
[...]
Let wel op dat dit geen hele populaire serie meer is, het kan dus zijn dat er weinig inschrijvingen zijn voor de races.
Valt mee toch?Raimond613 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:12:
[...]
In de Global MX5 is het sowieso druk, op elk willekeurig moment de afgelopen week 200+ rijders. Het gekke is alleen dat ik met mijn miezerige 2200 rating en splits van 12 rijders telkens in de top split kom

't Gros zal een iRating hebben van <2000. Heel veel 'Corona beginners' ook deze week die op 1350 starten.
Volgens mij is de BMW serie vrij populair, ik zelf heb eigenlijk niet veel verder gekeken.Xamsix schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:15:
[...]
Aaah ok, goed punt. Welke klasses buiten de skip zijn er nog populair in D? Of kan ik misschien het beste proberen naar C te promoveren asap en daar een leuke/drukke klasse te kiezen?
Voor mij was het zo snel mogelijk door naar C-license om wat langere races te kunnen gaan rijden, persoonlijk vind ik de 12 minuten races in de BMW serie iets te kort.
Voordeel daarvan is overigens wel weer dat er elk uur een race is, de langere races zit meer tijd tussen waardoor je soms lang moet wachten of maar 1 race per avond kan doen.
Dit laatste is natuurlijk net afhankelijk van hoeveel tijd je hebt.
Is wel dezelfde auto, de Mazda, maar langere race, en een mix met andere auto's.
Die, en de global mazda cup, en de Skip race ik nu. Gisteren automatisch van D naar C gegaan, blijkbaar door mijn hoge SR. Had ik niet verwacht.
Ik ga minder en minder duelleren in de Rookie Mazda om zo naar C license te promoveren want dit heeft absoluut geen nut. Kerel had 2.4k iR, je zou denken dat ie toch al hier en daar wat heeft gespeeld. Ach jah. Frustraties.
[ Voor 4% gewijzigd door jmignolet op 27-03-2020 12:39 ]
Ik had gisteren mijn leukste en beste race in die Sim-Lab.jmignolet schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:39:
Mooi dat je automatisch gepromoveerd werd. Ik net 2 races gedaan deze ochtend, 2 keer door dezelfde kerel geraakt tijdens een mooi duel. Zelfs geen verontschuldiging van die kerel.. P2 plaats weg, P6 geworden.
Ik ga minder en minder duelleren in de Rookie Mazda want dit heeft absoluut geen nut. Kerel had 2.4k iR, je zou denken dat ie toch al hier en daar wat heeft gespeeld. Ach jah. Frustraties.
Mocht als 4de starten na de kwali, lag 2de na de eerste bocht, en vlieg rond.. terug naar 7. daarna weer naar 3 en in de kom bocht van Texas naar de eerste hairpin een goeie slipstream en steek ik ze beide voorbij.
Van de zenuwen dat ik eerste lag, spin ik 2 bochten later......
Weer terug naar 7. Uiteindelijk door wat inhalen en uitvallers toch nog 2de geworden.
Dat zijn de leukste races wel, zo spannend.
Ik bedoelde de wagen an sich qua schade na een klein tikje.Xenophoben schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 12:08:
[...]
Vind je? De bmw vind ik een stuk minder vergevings gezind op de remmen.
Ik ben zelf in de BMW begonnen en zakte echt in een mega rap tempo van 1350 naar 600 irating.. Dit binnen een paar dagen... Puur omdat iemand zen remmen blokkeerd en een hele rits auto's er af rost in bocht een ( was laguna seca )
Nu in 4 weken skip weer opgekropen naar 1500 irating.
/f/image/12SVTGv8AGX9Dl8A1tso28dV.png?f=fotoalbum_large)
Bron: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3703482.page
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen