Na mijn mislukte race in de Skip eerder vanavond zag ik na het eten ineens dat ik de 19:15 race nog kon halen, als ik het eerste halfuurtje van de practice van de league-race over zou slaan. Gezien ik Catalunya leuk vind en er deze week flink geoefend heb dus toch maar even ingeschreven. De tweede ronde van m'n quali een offtrack gepakt en dus geen goede tijd/startplek. Dit keer de eerste ronde goed doorgekomen, wat plekken gepakt van mensen die koude banden nog steeds niet snappen en vervolgens rondenlang met een groepje van vijf dicht bij elkaar gevochten. In een poging een goede run het rechte stuk op te pakken mezelf gespind. Snel door en aangepikt bij een groepje van twee mensen die aan het vechten waren. Die tikten elkaar eraf in de hairpin en ik kon er mooi langs. Daarna nog een virtueel gevecht met iemand die achter me zat maar net wat sneller was. Uiteindelijk kreeg ik een goede run het rechte stuk op in de laatste ronde, waardoor ik kon compenseren voor het feit dat hij op 0.3s van me zat en dus een flinke draft kreeg. En daarmee de 8
e plek gepakt
De GoT-race vanavond was euh... interessant

Race 1 ging verbazingwekkend goed. Afgezien van een spin of twee geen noemenswaardige incidenten. Door een tikje redelijk vroeg in de race helaas wel het grootste gedeelte in niemandsland gereden.
Race 2 kan ik alleen maar samenvatten als

Na drie spins + crashes wilde mijn auto echt niet meer, en heb ik een tow gepakt om mijn quick repair in te lossen. Nog drie spins + crashes later was mijn missie om de 75% van de race distance van de winnaar te halen zodat ik in ieder geval de score opgenomen word

Mijn grootste nut in die race was om wegenwacht te spelen voor @
NickThissen toen zijn achterwielen los van de grond waren en hij niet meer weg kwam. Mijn auto zwabberde in de bochten alle kanten op, maar was nog bestuurbaar genoeg om mensen niet in de weg te rijden. Op die manier op -4L binnengekomen
De Cayman en ik zijn nog geen beste vriendjes, maar tot dusver vind ik'm wel nog leuk. Het is een handvol, maar dat maakt de switch terug naar de Skip wel heel vertrouwd