Omdat door het hele coronagebeuren mijn normale maandagavondactiviteit niet doorgaat, besloten nog maar een tweede keer mee te doen.
Tijdens de practice en tijdens race 1 allebei een 2:14 hoog weten te rijden. Voor de snelle mensen niet zo spannend, maar voor mij betekent het dat ik op mijn snelst bijna de aansluiting bij het achterveld begin te vinden

Race 1 was verder leuk, geen spannende dingen afgezien van op het laatste rechte stuk voor Sunset in de laatste ronde ingehaald worden door Alaric, en hem niet meer terug kunnen pakken.
Race 2 begon met een flinke crash, waarna een deel van het veld aangaf opnieuw te gaan starten vanuit de pits. Ik ben, ondanks dat ik niet geraakt was, meegereden om uiteindelijk chaos in de pits aan te treffen en er een drive-through van te maken. Daarna een tijdje tussen wat mensen gereden, en daarna een tijdje op een seconde of 2-3 achter iemand gebungeld. Totdat er ineens iemand achter me opdook en me prompt bij het aanremmen voor de hairpin rondtikt. Toen reed ik dus achteraan in niemandsland en zag ik de lead lap alweer dichterbij komen op de relative. Daar is ook weinig aan, dus ik heb'm maar geparkeerd.
Dat gaf me tijd om nog een rondje in de Skip te rijden. Vandaag was de laatste dag dat Okayama op het programma stond. Daar had ik laatst al een beetje op geoefend, en vanavond dan maar voor de race ingeschreven. Nog 25 minuten practice-tijd en dan de race in. Hele race eigenlijk best plezierig in het middenveld gereden. Ik was #17 in de split, en ben uiteindelijk 9
e geëindigd. Ik vind het wel een lastig circuit om in te halen, maar ook om te verdedigen
Van de GT4 ben ik vergeten de replay op te slaan, maar ik heb wel even een filmpje gemaakt van mijn beste Skip-ronde (zonder draft). Ik zie zelf al dat ik (nog steeds) vaak vóór het insturen nog asfalt aan de buitenkant overlaat. Ook vind ik nog niet altijd het juiste punt om op het gas te gaan. Want soms moet ik mid-corner m'n gas even loslaten om niet buiten de baan te belanden, terwijl ik andere bochten weer kilometers asfalt onbenut laat bij de exit en dus eerder het gas in had kunnen trappen.
Alle commentaar is verder welkom