Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iRacing 2016-2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 220 ... 223 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mr.Conroe
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14:23
The big boy - BMW M8 GTE

• Vinna
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14:58
hallo allemaal,

ik ben vincent ,31 jaar en kom uit zwaag
ik ben helemaal nieuw in het sim racing.
toevallig kwam ik iracing tegen en vond het zo tof,
dat ik een ts-pc racer heb gekocht met 3tpa pedals ( die pedals vind ik maar ruk )
en aan de slag ben gegaan met iracing.
ik kwam via het forum tegen dat er ook een tweakers kant was en dacht daar moet ik me op inlezen.
gegroet vincent

iRacing Profiel

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:06

Blerf

Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!

Wat een avond zat ik lekker met GOT rijders in een race. Ik dacht gezelligheid dan komen we elkaar vaker tegen... tot dat er iemand op het rechte stuk mij total rijd :(

Maar goed nu maar weer opnieuw irating opbouwen :) bedoel je begint er bijna aan te wennen.

@Vinna welkom hier :) ik kan je vertellen heel gezellig hier, en kom vooral mee rijden op de zondag of maandag of beide avonden in de GOT league races.

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash

• Vinna
@Blerf dankjewel, ik zal nog even inlezen hoe ik me daar voor kan opgeven. en of ik wel goed genoeg ben ;)

iRacing Profiel

• SlaadjeBla
  • Registratie: september 2002
  • Nu online
deleted. sorry, niet genoeg gelezen.

SlaadjeBla wijzigde deze reactie 09-01-2020 22:52 (140%)

• cageon
  • Registratie: januari 2020