Was weer gezellig gister. Maar ik merk wel dat ik heel erg moet wennen aan het snelheidsverschil dat er is. Hierdoor heb ik een aantal mensen perrongelijk een kusje gegeven. Maar goed wel naar m'n zin gehad. Ook maar een korte samenvatting dan.
Eerste race was wel leuk, alleen met 1,22 op de klok aan m'n flying lap begonnen(omdat ik daarvoor op het toilet zat

), dat zou voldoende moeten zijn, maar niet als je de muur in rijd. Dus vanaf achter, lekker kunnen vechten en mensen in kunnen halen. Heel de race eigenlijk achter iemand gereden(sorry naam vergeten, ik dacht bram) en best aardig het veld door gekomen, tot een crash in de voorlaatste ronde.
Tweede race door de crash, redelijk vooraan begonnen, eerste lap wat mensen ingehaald en verder 10 minuten op 2-3 seconde achter tijn gereden. Dat was best een saaie race, maar wel een goed resultaat.
Derde race wel een aantal leuke momenten gehad, maar overall was het een slechte race. Ik zat achterop iemand in de snelle bocht naar links, ik remde al eerder als normaal, maar niet vroeg genoeg dus. Voor degene die achterstevoren stond sorry! Er is geen excuus om achterop iemand te komen. Nog in aanraking gekomen met Dennis, mijn schuld want ik was afgeleid door een auto met blauw die op de racelijn stond

Gelukkig konden we beide verder.
Mensen, Blauw vlag is niet "ga direct aan de kant en stil staan", blijf gewoon rijden, houd de normale lijnen aan en rem wat eerder, ga van je gas af op t rechte stuk. Niet stil gaan staan, of met 20kmph rijden...