iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 210 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/topicstart_got/financial_report.png

Het einde van het seizoen nadert en dan is het weer tijd voor de financiën.
Aangezien we al enige tijd geen grote wedstrijden (lees finales) met broadcasts hebben georganiseerd heb ik dat (tijdelijk) uit de begroting van het seizoen gehaald.

Referrals
In 2019 (S1 t/m S4) hebben we 14 referrals van $ 10 ontvangen

Giften en 'sponsoring'
In 2019 (S1 t/m S4) hebben we $ 111,63 aan Paypal donatie ontvangen en $ 83,60 over gehouden aan de BBQ die deels 'gesponsord' werd door Sim-Lab en Heusinkveld.

Uitgaven
In 2019 hebben we bij $ 85,- (261 uur!) uitgegeven aan Hosting, ca. $ 100,- (ruim gerekend) aan hosting van Got-Racing.

Vooruitblik
Door de begroting te ontdoen van een broadcast / finale en door de mooie ontvangen referrals en giften staan we er goed voor met een Saldo van $ 215,87. We kunnen dus op deze manier bijna 4 seizoenen door zonder inkomsten!

Dus... via deze weg grote dank aan de gulle gevers en referrals!

Financiële rapportage GoT iRacing

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

JoepW schreef op donderdag 5 december 2019 @ 22:24:
Wat een fun met die M8.
Leuke auto en goede opkomst d:)b
Leuk om te lezen dat de BMW M8 GTE mét fixed setup goed wordt ontvangen d:)b

Zelf heb ik mijn PC afgelopen dagen nog niet aangehad, dus vanavond eerst maar eens de 2020 Season 1 Update binnenhalen en dan meteen ook de BMW M8 aanschaffen (die heb ik nog niet). Ben ook wel benieuwd naar de AI en de hardcore 911 GT3 Cup met v7 bandenmodel.

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JoepW schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:17:
Het einde van het seizoen nadert...
En grote dank voor het organiseren. Dat doen jullie erg goed! @JoepW @NickThissen @nickkoole (mis ik iemand?).

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

JoepW schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:17:

Het einde van het seizoen nadert en dan is het weer tijd voor de financiën.
Aangezien we al enige tijd geen grote wedstrijden (lees finales) met broadcasts hebben georganiseerd heb ik dat (tijdelijk) uit de begroting van het seizoen gehaald.

Referrals
In 2019 (S1 t/m S4) hebben we 14 referrals van $ 10 ontvangen

Giften en 'sponsoring'
In 2019 (S1 t/m S4) hebben we $ 111,63 aan Paypal donatie ontvangen en $ 83,60 over gehouden aan de BBQ die deels 'gesponsord' werd door Sim-Lab en Heusinkveld.

Uitgaven
In 2019 hebben we bij $ 85,- (261 uur!) uitgegeven aan Hosting, ca. $ 100,- (ruim gerekend) aan hosting van Got-Racing.

Vooruitblik
Door de begroting te ontdoen van een broadcast / finale en door de mooie ontvangen referrals en giften staan we er goed voor met een Saldo van $ 215,87. We kunnen dus op deze manier bijna 4 seizoenen door zonder inkomsten!

Dus... via deze weg grote dank aan de gulle gevers en referrals!

Zonder vrijwillegers gebeurt er niks, dank voor jouw (en andere teamleden) inzet _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Eens!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:37
Eens, hulde aan de organisatoren! :)

En dan nog een vraagje... Wat gebruiken jullie om alle helper-apps op te starten met iRacing? Ik heb iAppStarter geprobeerd, maar da's wel wat aftands en wordt niet meer bijgehouden. Ik vind het een beetje suf om VRS, CrewChief en Trading Paints met Windows mee op te laten starten. En er komen vast nog wel meer zaken bij :+

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarom maak je geen .bat aan dan voor de applicaties die je start voordat je wil gaan rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Volgens mij kun je ze ook prima op de achtergrond laten draaien. Ze doen niet veel meer dan om de paar sec ff checken of iRacing draait, dat zal echt geen impact hebben op je pc verder lijkt me.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Crewchief start ik altijd gewoon op voor iRacing :) maar is wel echt een must app voor mij.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Tading paints start mee op. VRS gister voor het eerst geprobeerd. Werkt opzich best mooi, maar zet ik niet standaard aan.

Crewchief start ik meestal op als iracing aan 't laden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aangezien ik een dedicated race pc gebruik start alles meteen op.
En als ik iets anders doe op die PC vreet het allemaal bijna geen resources overigens. De enige app die wel eens nogal veel mem pakt is JRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Het valt inderdaad allemaal wel mee qua resources. Maar dezelfde PC is ook mijn audio-workstation, algemene gamebak, foto-/videobak en meer van die meuk. Dus ik heb al ridicule hoeveelheden zaken die in de achtergrond draaien. Meer een beetje principieel dus :+

Maar een simpel .bat-filetje werkt inderdaad prima, dus het is allemaal prachtig inmiddels :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Anders GameCrew iets voor je?

https://gamecrew.io/#/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Dat is precies waar ik naar op zoek was :) De UI en mijn helper apps starten zo netjes, dus ik word er helemaal blij van :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_Weekly_Tournament.png
Het hele programma van ons 2020 S1 toernooi was eigenlijk al bekend, maar voor de duidelijkheid is de vaste post hier op GoT bijgewerkt.
De komende dagen beraden we ons op de punten telling.

We moeten ook nog achterhalen welke layouts er op LRP gereden worden, want het huidige officiele programma bevat nog niet de juiste info ;(

Klik hier voor de aparte post

ps. De site werk ik bij als alles duidelijk is qua puntentelling, circuits etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JoepW schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:27:
[Afbeelding]
Het hele programma van ons 2020 S1 toernooi was eigenlijk al bekend, maar voor de duidelijkheid is de vaste post hier op GoT bijgewerkt.
De komende dagen beraden we ons op de punten telling.

We moeten ook nog achterhalen welke layouts er op LRP gereden worden, want het huidige officiele programma bevat nog niet de juiste info ;(

Klik hier voor de aparte post

ps. De site werk ik bij als alles duidelijk is qua puntentelling, circuits etc.
Ik opper de layout zonder chicane, die hebben we nu toch al gehad gister :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
De chicane was verantwoordelijk voor veel van de plekjes die ik heb gewonnen, dus ik zeg: hou'm erin :+

Andere mensen eraf zien schuiven en dan als een oud omaatje erlangspruttelen, hozzah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wormaap schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:37:
De chicane was verantwoordelijk voor veel van de plekjes die ik heb gewonnen, dus ik zeg: hou'm erin :+

Andere mensen eraf zien schuiven en dan als een oud omaatje erlangspruttelen, hozzah!
Ach als je die jump verkeerd doet sta je ook in de muur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
garriej schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:49:
[...]

Ach als je die jump verkeerd doet sta je ook in de muur :+
Da's ook wel weer waar... Mijn eerste iR-ervaring was LRP met chicane in de MX-5. Toen ik voor het eerst LRP zónder chicane reed dacht ik 'oh, geen chicane, VROAAAP!!!'. Het resultaat laat zich raden... Hint: geen ronderecord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wormaap schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:54:
[...]

Da's ook wel weer waar... Mijn eerste iR-ervaring was LRP met chicane in de MX-5. Toen ik voor het eerst LRP zónder chicane reed dacht ik 'oh, geen chicane, VROAAAP!!!'. Het resultaat laat zich raden... Hint: geen ronderecord :+
Wel een hoogte record? :+

Die jump vind ik spannender als dat ik eau rouge it's actually raidillon vind in de sim.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beetjes
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Hi ik ben iRcacing aan het opzetten en kwam alvast gedag zeggen. Ik heb nog niet veel ervaring. maar ben wel fanatiek. Ik hoop verder veel te leren van de community.

ohja en ik heb de referral van JoepW gebruikt en 50% blackfriday korting gekregen

[ Voor 21% gewijzigd door Beetjes op 06-12-2019 17:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beetjes schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 17:08:
Hi ik ben iRcacing aan het opzetten en kwam alvast gedag zeggen. Ik heb nog niet veel ervaring. maar ben wel fanatiek. Ik hoop verder veel te leren van de community.

ohja en ik heb de referral van JoepW gebruikt en 50% blackfriday korting gekregen
Welkom!
@garriej Net nagevraagd het is officieel 2x GP, dus met chicane ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:53
Ik heb gisteren voor het eerst meegereden met jullie en dat is erg goed bevallen! Leuke races en een gemoedelijke sfeer. Ik vind de BMW een leuke auto en hoop dit seizoen regelmatig mee te rijden (mits ik de baan in bezit heb). Qua snelheid kon ik nog niet helemaal meekomen, maar met name door de reversed grids heb ik me echt niet verveeld.

En ja, die chicane. Ik kan er nog geen vat op krijgen. Soms gaat ie 5 rondes achter elkaar goed en denk ik dat ik hem door heb, waarna hij weer net zo hard 5 rondes achter elkaar mis gaat en je denk dat je hem nooit zult begrijpen |:( Zondag een nieuwe poging!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Trading Paints doet een beetje raar hier. Ik heb ongeveer 50% kans dat'ie mijn eigen paint laat zien, terwijl ik wel andermans paints gewoon te zien krijg. Zowel helm als pak als auto worden vaak gewoon niet getoond, dus valt'ie terug naar helm, pak en auto zoals ik ze in iR zelf heb ingesteld. Iemand enig idee? Het is dus niet de 'update my car'-setting, want als die uit stond zou'ie het niet af en toe wel doen.

Mijn paint is veel te gaaf om niet te zien :+

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingpaints.com/showroom/pictures/223801/1.jpg?d=1575663070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar de Skip Barber series is gebleven? :? Ik kan nu alleen Battle of the Little Wings vinden. Is dat altijd zo in season 13?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
BastiaanN schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:27:
Kan iemand mij vertellen waar de Skip Barber series is gebleven? :? Ik kan nu alleen Battle of the Little Wings vinden. Is dat altijd zo in season 13?
Dat is inderdaad puur voor week 13. Volgende week begint de Skip weer, op Lime Rock :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Wormaap schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:11:
Trading Paints doet een beetje raar hier. Ik heb ongeveer 50% kans dat'ie mijn eigen paint laat zien, terwijl ik wel andermans paints gewoon te zien krijg. Zowel helm als pak als auto worden vaak gewoon niet getoond, dus valt'ie terug naar helm, pak en auto zoals ik ze in iR zelf heb ingesteld. Iemand enig idee? Het is dus niet de 'update my car'-setting, want als die uit stond zou'ie het niet af en toe wel doen.

Mijn paint is veel te gaaf om niet te zien :+

[Afbeelding]
Ik had ook vaak issues met het refreshen van paints uit Trading Paints, maar sinds ik betterTP van iRacing Browser Apps op de achtergrond draai zijn die opgelost (y) . Alle paints worden nu meteen juist getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Maurice W schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:01:
[...]

Ik had ook vaak issues met het refreshen van paints uit Trading Paints, maar sinds ik betterTP van iRacing Browser Apps op de achtergrond draai zijn die opgelost (y) . Alle paints worden nu meteen juist getoond.
Gebruik je dat naast TP of in plaats van TP? De documentatie is wat... basic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Wormaap schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:08:
[...]

Gebruik je dat naast TP of in plaats van TP? De documentatie is wat... basic :+
Naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

De BMW M8 GTE rijdt inderdaad lekker, daarnaast ziet de cockpit in VR erg mooi uit :P

Wel moet ik nog enkele in-car adjustments leren te begrijpen....wat doet de SLIP setting precies en welk verschil moet ik voelen bij de verschillende Trotthle shaping settings :Z

Met deze paintjob ga ik het GoT seizoen rijden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jEjKfEhl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maurice W schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 22:53:
De BMW M8 GTE rijdt inderdaad lekker, daarnaast ziet de cockpit in VR erg mooi uit :P

Wel moet ik nog enkele in-car adjustments leren te begrijpen....wat doet de SLIP setting precies en welk verschil moet ik voelen bij de verschillende Trotthle shaping settings :Z

Met deze paintjob ga ik het GoT seizoen rijden.
[Afbeelding]
De serie is fixed serup. Dus je mag enkel de brake balance veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

JoepW schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:19:
[...]

De serie is fixed serup. Dus je mag enkel de brake balance veranderen.
Met fixed dacht ik aan alle garage settings
Thanks, dat scheelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maurice W schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:22:
[...]

Met fixed dacht ik aan alle garage settings
Thanks, dat scheelt ;)
Kan je dan andere zaken nog wijzigen terwijl je rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

JoepW schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:33:
[...]

Kan je dan andere zaken nog wijzigen terwijl je rijdt?
Ik heb niet met fixed settings getest...weet ook niet waar ik dat bij een testdrive zou moeten aanvinken :X
Maar in-car zijn onderstaande settings beschikbaar.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wAEs2B7l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maurice W schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:58:
[...]

Ik heb niet met fixed settings getest...weet ook niet waar ik dat bij een testdrive zou moeten aanvinken :X
Maar in-game zijn onderstaande settings beschikbaar.
[Afbeelding]
Die settings werken allemaal niet in een fixed setup, alleen de BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

garriej schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:00:
[...]

Die settings werken allemaal niet in een fixed setup, alleen de BB.
Helder (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Kun je de BB eigenlijk tijdens het rijden nog ergens zien? Ik heb er wat mee zitten spelen en merk duidelijk verschil, maar ik zie nergens waar'ie nou op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:52

BM

Moderator Spielerij
Wormaap schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:35:
Kun je de BB eigenlijk tijdens het rijden nog ergens zien? Ik heb er wat mee zitten spelen en merk duidelijk verschil, maar ik zie nergens waar'ie nou op staat.
Behalve in die blackbox kun je dat niet zien. Ik heb voor mezelf een tooltje geschreven wat die veranderingen op het scherm kan laten zien, maar daar ben ik al tijdje niet meer mee verder gegaan, en is (imho) nog niet geschikt om te delen.

Kan misschien wel kijken of ik er van het weekend nog paar uurtjes tijd in kan steken om iets deelbaars te maken, als daar animo voor is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Weten jullie waar die NL kerel met een CSL elite op Twitch is gebleven. Vond zijn kanaal wel chill. Camera op zijn triples en gaan met die banaan. Veel kijkers ook. Speelde volgens mij veel iRacing en rFactor 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Ivysaur op 07-12-2019 01:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wormaap schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:35:
Ja op in-car adjustments black box. ;)
BM schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 01:01:
[...]

Behalve in die blackbox kun je dat niet zien. Ik heb voor mezelf een tooltje geschreven wat die veranderingen op het scherm kan laten zien, maar daar ben ik al tijdje niet meer mee verder gegaan, en is (imho) nog niet geschikt om te delen.

Kan misschien wel kijken of ik er van het weekend nog paar uurtjes tijd in kan steken om iets deelbaars te maken, als daar animo voor is.
Ik heb een keer macro's hiervoor gemaakt die bij een wijziging naar de juiste black box gingen. de waarde wijzigde even een pauze namen en dan terug naar relative. Maar af en toe ging een macro vanzelf lopen (bug in het progje dat ik niet kon vinden). Dus weer verwijderd.

En misschien kan JRT het tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 11:28
Wie heeft er al getest met de AI? Is het wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Hopla me net ingeschreven voor de league, want elke Maandag avond racen lijkt mij dus super leuk.
C-Licence in de pocket en 1500 iRating ( and counting ) Net de m8 gekocht na een maand goed mee gereden te hebben in de Skippy.

Anders dan dat al lang actief op GOT, ooit nog op kantoor gewerkt in een ver verleden in Amersfoort :)
Naast dit zit ik veel op de racefiets en woon ik in Amsterdam.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06-10 21:56
ZFLaSH schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:06:
Wie heeft er al getest met de AI? Is het wat?
Ik heb afgelopen week twee races gedaan met de Porsche op Barcelona en de AI op 75-100%, ik werd niet gelijk op malle manieren van de baan geramd en ik vond het eigenlijk best te doen. Wat wel opviel is dat de AI al opgewarmde banden lijkt te hebben in de eerste ronden...

Cool trouwens dat er zoveel nieuwe aanmeldingen zijn voor de BMW M8 league, hopelijk blijven we zo'n vol veld houden als in de test race van afgelopen donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Even side vraagje: BMW M8 League is met gewoon fixed setup toch? Even voor mijn duidelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Blerf schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:27:
Even side vraagje: BMW M8 League is met gewoon fixed setup toch? Even voor mijn duidelijkheid :)
ahum O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Oeps sorry, weer even wennen allemaal :) binnen no time weet ik het allemaal althans hoop ik.
Gelukkig is mijn uurtje oefenen net dan niet voor niets geweest. Hopelijk vandaag en morgen nog wat meer seattime en dan maandag lekker mee racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Je kan ook morgenavond alvast meeracen. Ik zit 3-4s off-pace en had donderdag prima lol :+
Spotter en spiegel waren wel essentieel :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wormaap op 07-12-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Wormaap schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 13:15:
Je kan ook morgenavond alvast meeracen. Ik zit 3-4s off-pace en had donderdag prima lol :+
Spotter en spiegel waren wel essentieel :P
Ja rij nu 51.1 als snelste 51.4 51.8 als steady :)
Die spotter en spiegel zijn wel me beste vrienden geworden afgelopen weken, zeker dit soort baantjes allemaal zo krap op elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Blerf schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 12:56:
[...]

Oeps sorry, weer even wennen allemaal :) binnen no time weet ik het allemaal althans hoop ik.
Gelukkig is mijn uurtje oefenen net dan niet voor niets geweest. Hopelijk vandaag en morgen nog wat meer seattime en dan maandag lekker mee racen.
Hier wat richttijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Nou lekker midden motor rollen, maar nog wel even ergens een seconde gaan snoepen :)
Even wennen weer na de skippy.

Maar heb nog geen echt fijne video kunnen vinden als track guide dus mocht iemand zich vervelen O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Blerf op 07-12-2019 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
Ik heb meer moeite met consistentie... van de week zaten er een paar achter me, en dan ga ik fout na fout maken omdat ik in mijn spiegels zit te kijken.

Dat blijft wel lastig vind ik, ik rijd in offline sessies altijd wel consistent, maar online met de chat in je oor, en andere rijders vind ik het nog lastig

Ik rijd overigens met een tablet op mijn wheelbase, met JRT dashboard.
Ik kan niet meer zonder.

Daarop zie je je BB. Ook komt het groot in beeld als je hem aanpast.

Afbeeldingslocatie: https://www.racedepartment.com/attachments/jrt-simhud-jpg.246814/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Extera schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:52:
Ik heb meer moeite met consistentie... van de week zaten er een paar achter me, en dan ga ik fout na fout maken omdat ik in mijn spiegels zit te kijken.

Dat blijft wel lastig vind ik, ik rijd in offline sessies altijd wel consistent, maar online met de chat in je oor, en andere rijders vind ik het nog lastig

Ik rijd overigens met een tablet op mijn wheelbase, met JRT dashboard.
Ik kan niet meer zonder.

Daarop zie je je BB. Ook komt het groot in beeld als je hem aanpast.

[Afbeelding]
Oeh eens kijken of ik die ook in mijn VR kan schuiven ( vast wel ) moet sowieso tzt eens kijken hoe en welke buttons ik map voor fuel en dat soort dingen. Want me keyboard vinden met dat ding op mijn hoofd lukt niet hahaha.

Als side note, als ik rondom snelle mensen zit of die zitten achter me vraag ik gewoon pass on the right of left en op deze manier hoef ik niets geks te doen :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:52

BM

Moderator Spielerij
Ik ben toch nog paar uurtjes gaan zitten om wat in elkaar te draaien. Download is hier te vinden

1e keer opstarten word er een 'wizard' doorlopen, die alvast wat settings instelt. Verwacht hier geen wonderen van, maar het is een basis :) (Ik zie wel net dat er nog een foutje inzit, als je programma 'afsluit' terwijl de setupwizard nog open staat blijft ie op de achtergrond draaien, even wizard afronden dus ;))

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NxZ9kohLABi3NwvpYfsxxg4P/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/asyljWa3EdBOFRnU7drnZAeN/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9ABX3lNyoPKyCYGuU3NNFDWN/full.png
Als iRacing gestart word zou het volgende zichtbaar moeten worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0LHZj8AWr89FRxAecU5JYRX6/full.png

Leuk en aardig, maar hoe ziet het er dan uit?
Nou, ongeveer zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mzeuHUpOcRrITtS1UdXMZkOn/full.png
Of, als je van funky kleurtjes houd, zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ngxQ8La0ZPyiHjR5qNeIaaQ1/full.png

In de folder zit een bestand CarConfiguration.yaml, hierin zit de configuratie wat voor elke auto gemonitord word, en hoe dat getoond word. Niet alle autos zitten er in (ik heb ze niet allemaal). en ik heb na de update alleen de BMW M8 nog gecontroleerd, dus misschien dat er nog wat zaken niet kloppen. Kleine aanpassingen kun je in principe zelf doen, mochten er substantiele zaken missen geef even een gil, dan probeer ik dat binnenkort nog aan te passen.

Als je app opstart zul je zien dat er een 'extra' proces bij komt (D2D overlay), dat is vanwege een component wat ik gebruik om de overlay te tekenen, ik heb nog niet gevonden hoe ik die kan verbergen.

Benieuwd of jullie er wat aan hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Netjes @BM !

Semi-offtopic: 9600K, 9700K of toch 9900K als vervanging voor mijn 6600K? Zit aan een 2070 Super te denken als vervanging voor mijn 1070 (VR only hier), lijkt me ook wel voldoende toch?

Volgens mij zit er niks nieuws aan te komen op processor gebied de komende tijd dus kan ik hier mooi m'n 13e maand op stukslaan, of heb ik dat mis?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb best een vette i9 en daar heb je met iRacing niks an.
Kortom: niet te veel cores kopen. Vooral snelheid en bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Arfman schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 21:39:
Netjes @BM !

Semi-offtopic: 9600K, 9700K of toch 9900K als vervanging voor mijn 6600K? Zit aan een 2070 Super te denken als vervanging voor mijn 1070 (VR only hier), lijkt me ook wel voldoende toch?

Volgens mij zit er niks nieuws aan te komen op processor gebied de komende tijd dus kan ik hier mooi m'n 13e maand op stukslaan, of heb ik dat mis?
Ik ga zelf voor een 9700KF, met een mooie koeler moet die 5,1 / 5,2 wel halen, afhankelijk van je geluk....
Nu heb ik een 2080 super icm een AMD 1920X, en hoewel die threadripper nog steeds een monster is, houd hij de iRacing performance aardig tegen...

Ik heb dit setje in gedachten voor een dedicated sim PC, met 2080 super die ik dan over plaats

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-9700KF Boxed€ 377,74€ 377,74
1MoederbordenGigabyte Z390 Aorus Pro€ 187,05€ 187,05
1WaterkoelingCorsair Hydro H150i Pro RGB 360mm Liquid CPU Cooler€ 159,90€ 159,90
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18€ 103,90€ 103,90
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 500GB€ 90,90€ 90,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 919,49

edit:

Battle of the wings is echt niet te doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Battle of the little wings is leuk! :+ Maar wel alleen als je er op voorhand al vanuit gaat dat je het einde niet gaat halen :P Beetje overlevingsrace zegmaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:37

derx666

mecker ende blaet

Ik kan de 9700k(f) aanraden. Kwa clocks haal je redelijk makkelijk de 5ghz, en met wat meer moeite de 5.1 of hoger. Ik heb voord e9700k over de 9600k gekozen omdat ook iRacing (en andere games) toch steeds meer cores gaan gebruiken, en je vaak ook nog wel een berg hulpapps draait, die ook allemaal nog het een en ander gebruiken. De 6 cores van de 9600k is imho niet genoeg voor de komende 3-5 jaar.
Dat systeem wat @Extera hier post kan ik alleen maar ondersteunen, en de 2070super is ook geen slechte keuze. de 2080 is toch meteen een stuk duurder :(
Zelf draai ik ook op de GB Z390 Aorus Pro, 16Gig 3400c4 ram en custom waterloop. Kwa cooling zou ik zeker denken aan watercooling, of als je dat niet wil minimaal iets in de richting van een Noctua NH-D15. Voor alleen iRacing heb je dat niet direct nodig. Mijn CPU gaat meestal niet boven de 60-70W tijdens iRacing, maar als je een keer volle bak trekt lust ie ook wel 180W :) en dat is toch wel iets te veel voor een simpel koelertje.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Laatst online: 23-09 11:28
Voor alleen iracing 9700K(f). Ik heb zelf een 9900K maar dat is overbodig voor alleen iracing. Ik zou echt kijken naar een 2080 als die in de aanbieding komen. Zeker voor VR is dat geen slechte keuze al hangt dat af van je headset. Heb je een Pimax 5K+ o.i.d. dan zul je echt richting 2080TI moeten. Met een originele Vive is een 2070 super prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smollynl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:31
Ryzen 7 3800x; single core performance verschil is minimaal tov Intel maar wel n moderne cpu, heeft iRacing meer dan voldoende aan, betere Tpd, hogere memory speed, pci-e 4.0 alvast voor de rtx-3080 😉, prijs ....

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09:15
Hallo racers,

Bij S.T.E.R Motorsport zijn we op zoek naar meer zielen met die graag enduranceraces rijden. We hebben tot nu toe alleen nog VRS serieus gedaan met de Mercedes. Vanaf komend seizoen gaan we vaker deelnemen aan de IELMS, maar qua auto zijn we daar nog niet zeker. Daarnaast willen we volgend jaar de specialevents gaan doen.

Momenteel zitten we met zijn 4'en in het team, waarvan er 3 bijna elke week wel deelnemen aan de race. We zoeken racers vanaf 1800+ irating, zodat het verschil niet te groot is met de rest. Zelf zitten we tussen de 1800-2100. We hebben als doel om de races uit te rijden en kansen te pakken waar mogelijk. Zo hebben we seizoen 4 van 2019 2 overwinningen gepakt. We oefenen meestal op donderdag en/of vrijdag samen.

Indien je interesse hebt stuur een dm naar @Dennischo of mijzelf. :w

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ZFLaSH schreef op zondag 8 december 2019 @ 09:06:
Voor alleen iracing 9700K(f). Ik heb zelf een 9900K maar dat is overbodig voor alleen iracing. Ik zou echt kijken naar een 2080 als die in de aanbieding komen. Zeker voor VR is dat geen slechte keuze al hangt dat af van je headset. Heb je een Pimax 5K+ o.i.d. dan zul je echt richting 2080TI moeten. Met een originele Vive is een 2070 super prima.
Dat was ik inderdaad nog vergeten erbij te zetten.
Ik heb voor de 9700k gekozen ipv de 9900 voor 2 redenen:
- De 9900 is een heel stuk duurder
- belangrijker: HyperThreading en meer cache (het verschil tussen de 9700k en 9900k) bieden geen voordeel bij iRacing. Sterker nog: HyperThreading kan in sommige gevallen zelfs zorgen voor een lagere performance. Er zijn genoeg mensen die het op de 9900k uitschakelen om zo extra performance te halen in iRacing. Heeft (volgens mij) te maken dat als de Windows Scheduler het op z'n heupen krijgt, en de main thread van iRacing op een HT core gooit, deze moet wachten op dingen die op de normale core gebeuren. Wat natuurlijk een negatieve impact heeft op je performance. Zonder HT heb je allemaal echte cores, en heb je daar dus geen last van.

De 9900k zou waarschijnlijk wel iets beter kunnen overclocken (de nieuwere 9900ks zeker), dus als geld geen issue is... :) Maar dan wel Hyperthreading uitzetten.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Neig dan toch naar een 9700K. Goede koeler inderdaad en knallen maar. Ryzen heb ik niet eens naar gekeken in verband met mindere kloksnelheden, je hebt volgens mij al geluk als je 4.4GHz haalt, volgens mij heb je dan meer aan een 9700K op 5GHz, correct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

smollynl schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:02:
Ryzen 7 3800x; single core performance verschil is minimaal tov Intel maar wel n moderne cpu, heeft iRacing meer dan voldoende aan, betere Tpd, hogere memory speed, pci-e 4.0 alvast voor de rtx-3080 😉, prijs ....
Hogere memory speed ? Die moet je eens uitleggen, want kwa memory latency is de Intel 64% sneller (49ns tov 80ns)
PCIe 4 vs 3 maakt helaas ook nog geen fluit uit, aangezien de bandbreedte van pci-e 3 niet eens gebruikt wordt door moderne GPU's. Ik durf zelfs te stellen dat we met de 2080ti wellicht net voorbij zijn aan het punt wat PCI-e 2 max. kan leveren.
En het aller belangrijkste: Overclocken. De Intel 9700k kun je zeker tot 5ghz overclocken (de mijne haalt zonder issues 5.1), de 3800x mag blij zijn als je 4.3Ghz all core haalt. Dan mag de IPC van AMD ondertussen iets hoger zijn als Intel, maar 700 of 800 mhz verschil haal je daar niet mee in.
Als je meer doet op je PC dan iRacing is AMD zeker te overwegen, maar als je net zoals ik die game pc alleen gebruikt voor iRacing, dan is Intel nog steeds de beste keuze.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smollynl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:31
derx666 schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:00:
[...]

Hogere memory speed ? Die moet je eens uitleggen, want kwa memory latency is de Intel 64% sneller (49ns tov 80ns)
PCIe 4 vs 3 maakt helaas ook nog geen fluit uit, aangezien de bandbreedte van pci-e 3 niet eens gebruikt wordt door moderne GPU's. Ik durf zelfs te stellen dat we met de 2080ti wellicht net voorbij zijn aan het punt wat PCI-e 2 max. kan leveren.
En het aller belangrijkste: Overclocken. De Intel 9700k kun je zeker tot 5ghz overclocken (de mijne haalt zonder issues 5.1), de 3800x mag blij zijn als je 4.3Ghz all core haalt. Dan mag de IPC van AMD ondertussen iets hoger zijn als Intel, maar 700 of 800 mhz verschil haal je daar niet mee in.
Als je meer doet op je PC dan iRacing is AMD zeker te overwegen, maar als je net zoals ik die game pc alleen gebruikt voor iRacing, dan is Intel nog steeds de beste keuze.
Wist ik niet, je hebt helemaal gelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Arfman schreef op zondag 8 december 2019 @ 11:48:
Neig dan toch naar een 9700K. Goede koeler inderdaad en knallen maar. Ryzen heb ik niet eens naar gekeken in verband met mindere kloksnelheden, je hebt volgens mij al geluk als je 4.4GHz haalt, volgens mij heb je dan meer aan een 9700K op 5GHz, correct?
Correct. Je moet ook een beetje geluk hebben, mijn 9700k overclocked vrijwel niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Morgen om 15:00 is onderhoud, dit is meestal wel klaar toch voor 20:00?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Luckeh schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:23:
[...]

Correct. Je moet ook een beetje geluk hebben, mijn 9700k overclocked vrijwel niet.
Vreemd. Welk moederbord en welke koeling heb je?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op zondag 8 december 2019 @ 15:34:
Morgen om 15:00 is onderhoud, dit is meestal wel klaar toch voor 20:00?
Als het goed is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Tijn96

In speed we trust

Vanavond wil ik voor het eerst meedoen. Hoe kan ik de server joinen om 20:00. Eerste keer dat ik uberhaupt aan een prive race mee ga doen. Vandaag al een beetje getraind en straks hopelijk een beetje in het middenveld mee banjeren.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Blerf schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:36:
[...]

Nou lekker midden motor rollen, maar nog wel even ergens een seconde gaan snoepen :)
Even wennen weer na de skippy.

Maar heb nog geen echt fijne video kunnen vinden als track guide dus mocht iemand zich vervelen O-)
Hier een voorbeeld rondje van een 49.48 van mij uit de race donderdag.
[YouTube: 20S1 JW BMW M8 LRP 49 48]

Het hele programma voor 20 S1 staat op de site: https://www.got-racing.eu/?page_id=5428

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 08-12-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky Lupo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 18:53
Tijn96 schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:11:
Vanavond wil ik voor het eerst meedoen. Hoe kan ik de server joinen om 20:00. Eerste keer dat ik uberhaupt aan een prive race mee ga doen. Vandaag al een beetje getraind en straks hopelijk een beetje in het middenveld mee banjeren.
Ik ga ook voor het eerst meedoen, ga voor de pole in de reversed grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Diegene die heeft verzonnen om 42 auto's los te laten op Lime Rock Park in 2 verschillende klasses met een groot snelheidsverschil was duidelijk uit om zoveel mogelijk data te verzamelen met het testen van het nieuwe damage model.

Mijn gott...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
Die chat is wel grappig

'how much fuel?'
- '1 liter is more than enough'

'LRP is now haunted'

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Tijn96

In speed we trust

Franky Lupo schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:58:
[...]

Ik ga ook voor het eerst meedoen, ga voor de pole in de reversed grid
Wie weet ben ik je wel voor 😏 of achter?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Tijn96 schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:11:
Je moet sowieso even toegang vragen tot de league, dat kan hier:
https://members.iracing.c.../LeagueView.do?league=164

Als een van de beheerders je toegang heeft gegeven zie je de sessie vanavond onder 'League Sessions' staan. Zorg dat je op tijd toegang vraagt, want zodra de server up gaat haalt'ie de lijst van leden op. Als je dus na 20:00 toegang krijgt, kom je er alsnog niet in. Hoe weet ik dat? Omdat mij dat vorige week overkwam :+

@Franky Lupo: Ik tag jou ook maar even in deze post, want ik weet niet of je al toegang hebt aangevraagd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wormaap op 08-12-2019 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Luckeh schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:01:
Diegene die heeft verzonnen om 42 auto's los te laten op Lime Rock Park in 2 verschillende klasses met een groot snelheidsverschil was duidelijk uit om zoveel mogelijk data te verzamelen met het testen van het nieuwe damage model.

Mijn gott...
MEIN GOTT MUSS DAS SEIN!

;)

Vanavond ben ik er ook weer bij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

@Tijn96 Ik heb je een DM gestuurd. Ben je volgende week beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb nog ca. 10 minuten om mensen toe te laten tot de league en dan ga ik op reis.
Nick is ook afwezig

Dus last change om de league te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky Lupo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 18:53
Ik ben vanochtend al toegevoegd aan de league

Tevens BMW aangeschaft.
Heb nog wel moeite met de chicane, mis hem vaak

[ Voor 45% gewijzigd door Franky Lupo op 08-12-2019 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Alle bochten op LRP zijn lastig te timen. Binnenkant curb meenemen duwt je zo een extra meter naar buiten. De sweetspot is heel klein.

Ik heb het idee dat als je te hard de chicane in gaat; je gewoon beter door kunt tuffen. Halfbakken over die broodjes stuiteren kost meer tijd dan een slow down.

@derx666 Gigabyte Z390 AORUS PRO. Koeling is een Scythe Mugen. Hij wordt niet te heet, maar verder als 4.9 all-core kom ik niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maar 4.9 all-core is toch behoorlijk goed? Dat is 1.3GHz meer op alle cores, ik zou er blij mee zijn denk ik :)

Ook maar even de M8 GTE aangeschaft 8)7 Zag het nut niet want ik reed toch nooit in de GTE's eigenlijk maar als GoT er mee gaat rijden .. :+ Dus ik verwacht op pole te staan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Luckeh schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:20:
@derx666 Gigabyte Z390 AORUS PRO. Koeling is een Scythe Mugen. Hij wordt niet te heet, maar verder als 4.9 all-core kom ik niet.
Misschien dat latere batches makkelijker hoger komen?
Meestal gaan de yields wel omhoog na verloop van tijd, dus heb je meer kans op een betere kwaliteit chip.

Als je nog op stock voltage draait kan die denk ik ook nog omhoog, als je temps goed zijn.

Moet wel zeggen dat overclocken heeeeeeeeeel lang geleden voor me is.... was er wel goed in :+

En het is een beetje offtopic :P hoewel we clocks natuurlijk allemaal doen voor iRacing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicciardo
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik zou graag zometeen nog mee doen met de eerste race van het seizoen. Kan iemand mijn invite accepteren? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ga dit seizoen ook proberen mee te doen. De Audi was niet helemaal mijn auto, maar de M8 lijkt me erg gaaf! Helaas vanavond niet want vrouw en dochter ziek, maar wellicht volgende week :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicciardo
JoepW schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:51:
Ik heb nog ca. 10 minuten om mensen toe te laten tot de league en dan ga ik op reis.
Nick is ook afwezig

Dus last change om de league te joinen.
Oh shit.. Betekend dit dat ik het hele seizoen niet meer mee kan doen of alleen vanavond niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nicciardo schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:22:
[...]

Oh shit.. Betekend dit dat ik het hele seizoen niet meer mee kan doen of alleen vanavond niet?
Helaas!
Ik heb je net toegelaten, maar wel te laat voor vanavond. Vanaf morgen kan je meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicciardo
JoepW schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:59:
[...]

Helaas!
Ik heb je net toegelaten, maar wel te laat voor vanavond. Vanaf morgen kan je meedoen.
Oh super, dan ben ik er gewoon vanaf morgen bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De combi ... interessant :X op z'n zachtst gezegd. Niet alleen waren alle heats reversed grid (wat nogal chaotisch verliep natuurlijk), er is ook bijna niet zonder duw-en-trekwerk in te halen. Daarnaast gaat het vaak mis bij het aanremmen voor de chicane. Ik snap dat als je er aan komt racen en je ziet mij (of iemand anders) keihard remmen om een crash te ontwijken het verleidelijk is om er nog even langs te knallen, maar dat gaat echt vervelen na een aantal keren ;)

Anyway, mooie inwijding voor m'n P1-X, alles heeft het goed gehouden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 09:26

GK86

Heusinkveld Engineering

Prachtig dit, misschien wel een iets krappe baan vandaag, maar er staan er nog genoeg mooie (en met meer ruimte) op de kalender!

Chicane was inderdaad wel een belangrijke vanavond, maar dat was voor iedereen hetzelfde. Op naar de volgende!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

29 man vandaag, erg tof....Fijn dat je rig 't goed doet Arjan.

Race 1 gelijk een reversed grid van de quali was wel een verrassing...

FYI; blauwe vlaggen moeten wel gerespecteerd worden! Ik ben 2x in de ronde getikt door iemand die een ronde achterlag.

Gelukkig hebben we een rollende start; ik heb geen koppelingspedaal en dat ding bokt standaard bij het wegrijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Was weer leuk! Heb me zeer vermaakt, ondanks misschien mijn uitspattingen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Laatst online: 22-09 22:07
Vandaag ook de knoop maar doorgehakt en me voor 2 jaar verbonden aan Iracing. Nu zou ik ook graag nog willen inspringen in het lopende kamioenschap, is dit nog mogelijk en kan ik dan vanaf volgende week meerijden? Ik heb mezelf al aangemeld op de site en de league in Iracing.

[ Voor 12% gewijzigd door FireSt@rter op 08-12-2019 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Dat was eehhh... Spannend, zo met die reversed grids. Combinatie van vooraan starten, zelf onervaren + traag zijn en mensen die heel graag langs de rijdende chicane willen zorgt ervoor dat het me verbaasde dat ik maar één keer aangetikt werd. Eenmaal wat vrijge lucht gevonden heb ik best leuk gereden, maar zo'n eerste ronde is niet echt leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:19:
29 man vandaag, erg tof....Fijn dat je rig 't goed doet Arjan.

Race 1 gelijk een reversed grid van de quali was wel een verrassing...

FYI; blauwe vlaggen moeten wel gerespecteerd worden! Ik ben 2x in de ronde getikt door iemand die een ronde achterlag.

Gelukkig hebben we een rollende start; ik heb geen koppelingspedaal en dat ding bokt standaard bij het wegrijden.
Oef reversed van Heat 1 is niet de bedoeling. Ik kan dat helaas niet wijzigen, want ik ben de hele week niet thuis en heb geen BetaUI op mijn Macbook. Dus morgen is dat ook zo.
Voor de komende weken zal ik het komend weekend aanpassen dat H1 gewoon grid is.
@NickThissen Als jij nog kans ziet om dit voor morgenavond te wijzigen zou dat top zijn!

Aan iedereen: Idd moeten blauwe vlaggen gerespecteerd worden. Blijf op je lijn rijden en laat als je kans ziet het liefst op een recht eind je gas een beetje los om de snellere rijder langs te laten.
FireSt@rter schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:21:
Vandaag ook de knoop maar doorgehakt en me voor 2 jaar verbonden aan Iracing. Nu zou ik ook graag nog willen inspringen in het lopende kamioenschap, is dit nog mogelijk en kan ik dan vanaf volgende week meerijden? Ik heb mezelf al aangemeld op de site en de league in Iracing.
Welkom.
Je kan gewoon meedoen. Het 'kampioenschap' is er enkel voor diegenen die zich willen meten aan anderen, maar het hoofddoel is lekker en fair racen met een lach.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

De eerste race van het nieuwe GoT seizoen wat top d:)b

Mijn quali op P6 was, voor mijn begrippen, extreem goed. Geen idee waar die extra 0.6 seconde (t.o.v. 1 uur pratice) vandaan kwam. Helaas was de reverse grid meteen daarna een tegenvaller. Hopelijk wordt dat gefixed.

De eerste 2 wedstrijden lekker door het veld heen geknokt, werd wel een beetje zenuwachtig van @Jan Hein in mijn spiegels ;) . Mijn 3de race was snel over. @GK86 zat in mijn dooie hoek en mijn spotter zat te slapen (of ik heb hem niet gehoord O-) ) Gelukkig kon @GK86 gewoon doorrijden.

De hoge opkomst was idd erg leuk, hopelijk blijft dat het hele seizoen zo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HWlYXHph.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Week 13 en ik geloof ook de test sessie deden we niet aan blauwe vlaggen, misschien daar de verwarring van?

Trouwens leuk dat er veel nieuwe aanwas is! Zo is het ook in het midden / achterveld nog leuk rijden!

Wel jammer dat niet iedereen op teamspeak zit!

[ Voor 10% gewijzigd door Extera op 08-12-2019 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Laatst online: 22-09 22:07
Welkom.
Je kan gewoon meedoen. Het 'kampioenschap' is er enkel voor diegenen die zich willen meten aan anderen, maar het hoofddoel is lekker en fair racen met een lach.
Zo sta ik er ook in :) Ik zal vanaf volgende week aansluiten bij het kamioenschap (helaas gaat morgen niet lukken)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Heat 1 is aangepast, zou morgen niet meer reversed moeten zijn!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:53
Wormaap schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:27:
Dat was eehhh... Spannend, zo met die reversed grids. Combinatie van vooraan starten, zelf onervaren + traag zijn en mensen die heel graag langs de rijdende chicane willen zorgt ervoor dat het me verbaasde dat ik maar één keer aangetikt werd. Eenmaal wat vrijge lucht gevonden heb ik best leuk gereden, maar zo'n eerste ronde is niet echt leuk :X
Volgens mij was ik degene die je aantikte. Eerste race, 3e of 4e ronde, einde rechte stuk? We zaten 3 wijd en ik dacht dat ik de ruimte had om naar links te gaan om weer terug naar 2 wijd te gaan en me op te lijnen voor de bocht. Excuus!

Vandaag ging het bij mij alweer een stuk beter dan donderdag. De chicane had ik een stuk beter onder de knie en mijn tijden waren niet zozeer sneller (heb mijn snelste tijd van donderdag met 0.3 verbeterd) maar wel constanter. Helaas door bovengenoemde fout was mijn eerste race snel voorbij (alhoewel ik wel in de laatste bochten nog een spannend gevecht had en iemand inhaalde voor de 16e plek) en ook mijn tweede race spinde ik al vroeg dus die races waren al snel voor spek en bonen.De laatste race geen grote fouten gemaakt en veel meer gevechten gehad. Door de reversed grid betekende dit helaas een stuk meer verdedigen dan aanvallen en ik kan niet ontkennen dat er in de laatste ronden een redelijke trein achter me reed O-) Wel weer enorm vermaakt. Morgen en de komende weken moet ik even voorbij laten gaan maar ik zal me later in het seizoen zeker nog een paar keer melden :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 210 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies