Gezocht: race stewards voor endurance league
Dankzij de groei van mijn league, NEO Endurance, ben ik op zoek naar extra race stewards voor tijdens de races. NEO Endurance organiseert nu races voor Creventic, de organisator van de
24H SERIES.
De races zijn
één keer per maand en duren
6 uur ('s zondags van 15:00 tot 21:00). Alleen onze laatste race is op zaterdag en duurt 12 uur. Het is een gezellige groep met een mix van Nederlanders en Britten. Het doel om de groep van stewards te groeien zodat we kunnen rouleren. Dan hoef je nog minder aanwezig te zijn.
Dit is een mooie kans wanneer je iets wilt doen met esport en/of autosport. Dankzij de positie van de league, hebben we nu een directe lijn de autosport. Dus, wie weet waar dit nog meer toe leidt? Voor mij heeft NEO al een aantal deuren geopend: in september mocht ik voor Porsche, op de IAA, het esports programma op zaterdag co-organiseren.
Wat doe je als race steward?- Monitoren van de actie op de baan.
- Incidenten onderzoeken en beoordelen.
- Genieten van de race, wanneer het rustig is.
Op het moment is dit op vrijwillige basis. Ik ben aan het werken om de stewards een kleine bijdrage te kunnen geven als bedankje voor hun tijd.
Er zijn ook mogelijkheden om de league mee te organiseren.
Meer details vind je hier:
https://neo-endurance.com/neo-looking-for-race-stewards
Heb je interesse? Stuur mij een DM of stuur een email naar contact@neo-endurance.com.
[
Voor 5% gewijzigd door
Niellie41 op 04-11-2019 12:43
]