iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

nickkoole schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:23:
[...]

dan denk ik dat ik in de zelfde sessie zat, bij mij ging het er wat anders aan toe.
de eerste race van 1900 uur eindigde redelijk snel doordat een heet gebakerde braziliaan vond dat hij mij eraf mocht rijden nadat we in een gevecht wat lak hadden gewisseld en hij zo vel reed dat hij de auto verloor.

de race van 2100 begon ook klote door een probleem met iracing kreeg ik geen qualify button en moest ik reloggen. nou 2,3 min op de klok niet genoeg voor een tijd dus maar starten als nummer 27 op de grid met wagen #2.
begin was redelijk chaos op meerdere plekken auto's moeten ontwijken in ronde 1 en al 10 plaatsen gewonnen.
daarna was het hot lappen om in de top10 te komen.
de pitstop stond voor de deur, ik rijd nog 1 rondje door nadat de leider naar binnen gaat, maak me pitstop pak 20L mee maar aan het einde van de pit te snel van de limiter af en ja hoor speeding in pit 15s hold nog extra maken. uiteindelijk als 15 op de baan en de laatse 7 min weer hot lappen en op p12 geeindigd.
snelheid zat er goed in, jammer van de extra pitstop.

btw ik reed idd met de bmw, maar als je met de McLaren of Ruf goed kan rijden dan zit je ook zo in de top.
merkte wel dat met warmer weer de bmw toch iets beter rijd dan de rest, grippy weer is weggelegd voor de Ruf.
hopelijk morgen nog een filmpje van deze race te maken.

de Results http://members.iracing.co...id=15285074&custid=153028
Jup, zelfde sessie, hoorde je klagen over de Q in het begin :)

Ik moet dus gewoon meer oefenen, ritme krijgen, dan komt het weer goed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
FransJansen schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:44:
[...]

Misschien helpt dit met painten, kun je in ieder geval duidelijk zien waar wat zit ;)
http://gbr.proboards.com/...anced-painting-spotfinder
Ah, dat is handig inderdaad. Dank je.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:33

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Een korte compilatie van afgelopen dinsdag ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuk filmpje! :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Waarom heb ik altijd zoveel moeite om me zelf terug te vinden in dit soort dingen. Of reed ik niet met nummer 34 dinsdag? :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:48:
Waarom heb ik altijd zoveel moeite om me zelf terug te vinden in dit soort dingen. Of reed ik niet met nummer 34 dinsdag? :D
Wel met #34 http://members.iracing.co...do?&subsessionid=15264796

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ah, ik zie het al

Ik was opzoek naar een oranje/witte auto, maar in jouw video is het meer rood/wit :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:56:
[video]
Leuk! Maar 0:50 is toch geen dive bomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
-PassY- schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:48:
Ctrl-F? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat werkt niet in een video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Meer mensen die in een multiclass event in een andere auto terecht komen? Ik had het net weer, ik selecteerde de Corvette in een IMSA oefensessie en toen ik uitgeladen was had ik een Ford voor me staan. Laatst ook gehad in de Blancpain series, toen dacht ik verkeerd geklikt te hebben maar daar geloof ik nu niet zo meer in..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
[...]

Leuk! Maar 0:50 is toch geen dive bomb?
Tja, ik wilde een herkenbare naam. Het is eigenlijk: "vergetenteremmenwantikbenerbijnavoorbijenerkomteenbochtmaardiehaalikniet", maar dat leest zo moeilijk.
bluuuurgh schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:10:
Meer mensen die in een multiclass event in een andere auto terecht komen? .....
Niks over gehoord.. Kijk anders ook ff op het iRacing forum.
Trouwens misschien leuk als je een beetje hooked bent aan iRacing en hier bij GoT actief bent en blijft om je iRacing profiel in je handtekening te zetten: Hier de uitleg..

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 18-12-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Meer mensen die in een multiclass event in een andere auto terecht komen? Ik had het net weer, ik selecteerde de Corvette in een IMSA oefensessie en toen ik uitgeladen was had ik een Ford voor me staan. Laatst ook gehad in de Blancpain series, toen dacht ik verkeerd geklikt te hebben maar daar geloof ik nu niet zo meer in..
Al onder settings op de homepage de button reset bij RESET MULTICLASS CAR SELECTION gedaan?

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Overkomt me alleen als er patches zijn geweest. Meestal springt de keuze dan terug, maar 1x je auto selecteren, en hij onthoud het tot de volgende patch.

Kan ook zijn dat het met een cookie gaat, en dat je browser na iedere sessie je cookie opeet? Kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Ik heb de reset gedaan net, maar of het zou uitmaken.. Dat zou er namelijk niks mee te maken moeten hebben, ik laat nooit een autokeuze onthouden omdat ik niet altijd dezelfde auto pak. Elke sessie selecteer ik dus een auto dmv het popupmenu. En nu heb ik dus al twee keer gehad dat ik auto X koos en na het laden in auto Y terecht kwam.. Dat was gelukkig wel in practice, nog nooit in een racesessie gehad.
JoepW schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:11:
[...]

Tja, ik wilde een herkenbare naam. Het is eigenlijk: "vergetenteremmenwantikbenerbijnavoorbijenerkomteenbochtmaardiehaalikniet", maar dat leest zo moeilijk.

[...]
Niks over gehoord.. Kijk anders ook ff op het iRacing forum.
Trouwens misschien leuk als je een beetje hooked bent aan iRacing en hier bij GoT actief bent en blijft om je iRacing profiel in je handtekening te zetten: Hier de uitleg..
Done. Niet lachen om m'n ovalrating :').

[ Voor 53% gewijzigd door bluuuurgh op 18-12-2015 18:23 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
bluuuurgh schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:00:
Done. Niet lachen om m'n ovalrating :').
Zelfde bij mij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 16:22

ThunderNet

Flits!

Even voor de kerstvakantie een 3e monitor meegenomen van het werk :) wel even spelen met de settings straks, en dan vooral die van Eyefiniti, wat ik namelijk graag aan of uit zou willen kunnen zetten (gewoon desktop werk is irritant met eyefiniti aan).

Heb nog wel redelijk grote fov ingesteld nu (126 graden) zodat ik alle spiegels kan zien. Het beeld lijkt echter nog wel te verspringen? (de bezel-breedte lijkt niet meegenomen te worden)

:') En m'n eerste race eindigt in de eerste ronde in de muur, jammer....

[ Voor 20% gewijzigd door ThunderNet op 18-12-2015 21:00 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:56:
[video]
Phieuw, je hebt mijn crash er niet ingestopt :X

Leuke video hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Eerste race met de McLaren zit erop. Helaas nog steeds totaal geen idee wat ik met de downforce moet doen, ik reed met high df en in het begin werd ik door iedereen voorbij gereden en kwam nergens dichtbij behalve in de bochten af en toe. Later viel dat echter heel erg mee en kon ik met wat moeite + ERS wel in de draft er voorbij, toch zeker 5-6 man zo ingehaald. Geen idee of hun nu medium of high df gebruikten.

Halverwege de race nog een stom foutje gemaakt, iets te veel op het gas toen twee mensen vlak voor me in Canada naast elkaar gingen (dacht ff bijhalen) en toen de muur geraakt; auto zag er dus vanaf lap 14 ofzo zo uit: https://dl.dropboxusercon...5-12-18%2022-10-04-87.png

Totaal nergens last van gehad, zag het pas in de replay na de race 8)7 Dat kan toch niet kloppen... Daarna heb ik het gat weer dicht gereden (7 sec) en die mensen ingehaald en weer een gat van 5 sec ofzo geslagen, auto was nog net zo snel.

Uiteindelijk P8 gepakt in de top split en helemaal achteraan gestart (zonder Q), heel erg tevreden mee. Met Q zat er nog veel meer in maar ik durfde het nog niet aan. Erg leuke auto, ook het spelen met de ERS vind ik veel toevoegen; ik ben begonnen met setting 7 maar heb hem tijdens de race op alles tussen de 1 en 10 gehad, bijna elk rondje wel veranderen, pakte goed uit en is ook meteen merkbaar.

Nu nog maar eens een klein tooltje maken waarop je ERS battery verbruik kan zien per lap ofzo om iets makkelijker te zien of je de race nog uit kan rijden :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Mooi resultaat zonder Quali en wat kleine tegenvallers.
Lol niks van gemerkt van de schade dat is vreemd.
Vraagje de deploy ramp van mgu-k op hoeveel heb jij die staan?

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Standaard op 7 en wissel hem constant tijdens de race, even op 5 om gat te dichten, dan even op 8 om te sparen, etc.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GES Raceday!
Vanaf 19:30 weer live te volgen via http://www.got-racing.eu/live/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Mooi in ieder geval weer even kijken, werd net ook genoemd bij Iracing Road Pro Series

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed dat de cota setup werkt! Vergat em alleen te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zijn weer getweet door Tweaker!
https://twitter.com/tweakers/status/678243982737018882

_/-\o_ *O* oOo :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
:)F *O* FEEST! *O* :)B

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
top Q voor GOT HPD team nice op 0.5 van pole :)F :)F :)F :)F

need to do something on my Q-pace 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door dabelg op 19-12-2015 20:31 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

vette setup joep!

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
beetje weinig schermen :-)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
race control! nice, haha.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon omdat het kan :P
Afbeeldingslocatie: http://wit9.home.xs4all.nl/c7dp-wgdrift.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:50
Voor mij een race om snel te vergeten, Arno heeft het netjes kunnen afmaken.
Wederom kwam ik niet in een flow en had schade op top waardoor ik mensen moeilijk voorbij kon. (vooral de Ruf)
Paar krappe momenten, soms verkeerde besluiten ook weer...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Waarom verwachten we niks anders :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook een beetje gefaald. De start was verschrikkelijk... Daardoor kwam ik in het begin in een treintje terecht wat tijd kostte. Gelukkig kreeg de paarse wagen zeer terecht een drive through...

Kwam redelijk door het verkeer weer en het lukte prime om de wagen schoon te houden... 1 glippertje gemaakt wat een drift + slowdown opleverde en een incje gehad bij het uitkomen van de caroussel omdat een BMW ineens naar buiten kwam...

Dennis had in z'n laatste stop 3x z'n voorband verwisselt en verloor daarmee 17 seconden en uiteindelijk ook P2.

Gezien de practice (vanmiddag toch maar de eerste laps gedaan) is P3 ook wel weer prima.!

En... drumroll... 3 incs! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:26
Torque Freak Racing had een goede dag vandaag.
3de in GT3 en 2de in GTC
GoT maakt er toch steeds een mooi evenement van.
Op de laatste ronde zat P3 tot P6 nog ni ongeveen 5 seconden van elkaar af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Wordt voor Virus een moeilijke race in de NES vandaag. Snelheid zit er niet echt lekker in. Vooral op de exit van de bochten lijken we veel tijd te verliezen. Ben er alleen nog niet echt achter waarom. Setup voelt wel heel erg stabiel.

Achteraan starten en we gaan wel zien hoe ver we gaan komen. Uit rijden en uit de problemen blijven lijkt nu al het maximaal haalbare. We zullen zien op welke positie dat zal zijn na 6 uur.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/NES/OP%20images/Twitter%20Raceday%20Watkins%20Glen.jpg

Om 16:00 start de race en is live te volgen op live.neo-endurance.com. Hier vind je alles om de race te kunnen volgen:
Live timing
Live updates
Stream
en meer!

De Racing Lions Ford zit er op zich wel redelijk bij. Ons voornaamste doel is om in de top 8 te eindigen.
We gaan het zien. Het is een lange race en er kan van alles gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik hoop dat de NES cleaner gaat dan de GES. We hadden het best druk als Race Control.
Even heel wat anders. Gebruikt iemand hier Avast virus programmatuur?
Zo ja, wil je dan eens naar http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2125 gaan en kijken of je een virus melding krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

JoepW schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:02:
Ik hoop dat de NES cleaner gaat dan de GES. We hadden het best druk als Race Control.
Zo ja, wil je dan eens naar http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=2125 gaan en kijken of je een virus melding krijgt?
Geen Avast hier, maar wel een scan gedraaid op Virustotal. Die geeft aan dat de site clean is :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
w4rguy schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:10:
[...]

Geen Avast hier, maar wel een scan gedraaid op Virustotal. Die geeft aan dat de site clean is :)
Dank je. Er is iemand op twitter die beweert dat Avast "http://cdn.rawgit.com/bpampuch/pfdmake/0.1.18/build/pdfmake.min.js?ver=4.4" als virus-site aanmerkt.
Rawgit wordt bij ons op de site door een wordpress plugin gebruikt om bv google docs te tonen op pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
Ik heb avast, geen melding gehad :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Lekker temperatuurtje vandaag. 34 graden, dat wordt uitkijken op de baan ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:49
Check, heb de details van de melding even in onderstaande afbeelding geknipt. Tevens een melding gedaan van false-positive.

Avast melding GoT iRacing

Edit:
Net geupgrade naar pro, en nieuwe definities gedownload, nu geen melding meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Wild Chocolate op 20-12-2015 13:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Dat heeft niet lang geduurd, de mannen wat in Sebring ook al vanalles mispeuterden, duwden ons gewoon van het circuit af, ophanging rechtsvoor schots en scheef. Gelukkig vielen de repairs nog relatief mee en rijden we terug, maar 2 rondjes achterstand is te veel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ook maar even hier omdat de mannen van Racing Lions al niet meer op TS zitten maar 1000x excuses. Ik had absoluut niet de intentie om Niel in te halen, hij schoot iets door en toen ik hoorde car left zaten we al tegen elkaar. Het was een relatief onschuldig tikje met enorme gevolgen. Ik baal er enorm van. Je wilt sowieso al niemand van de baan rijden maar ook nog eens een "GoT" team.

Ik weet ook niet wat er verder aan de hand is met onze setup maar hij gaat echt helemaal niet. Echt geen grip en bocht uit zien we de rest van ons weg lopen. Voor de volgende race maar eens vanaf 0 beginnen want het gat is echt groot. Normaal zit ik zo'n seconde van de echt snelle mannen maar hier is het dik twee seconde.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
zie je een CDP langzaam door de busstop chicange gaan. Ga wat langzamer rijden om er omheen te gaan. FGT (die me al 45m aan het ophouden was omdat hij te langzaam was) knalt achter vol op me. Was hem net voorbij gegaan. Maar hij rijd als of er niks aan de hand is. Niks remmen of gas los, nee, vol gas erin en gaan met die banaan.

6-7s voorsprong naar de haaien, en 20m lang met 40kmh minder topsnelheid als nog 3de geworden.

Had het moeten weten toen er al mensen in de pace lap crashde *O*

/edit: Zit nu de stream te kijken van de Neo, maar het valt mij nu echt op hoe het gras/zand opspat als de auto's langs het lijntje rijden en de camera laag staat :) Als iRacing nu de andere dingen nog fixed ... :+

[ Voor 29% gewijzigd door -PassY- op 20-12-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
-PassY- schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:33:

/edit: Zit nu de stream te kijken van de Neo, maar het valt mij nu echt op hoe het gras/zand opspat als de auto's langs het lijntje rijden en de camera laag staat :) Als iRacing nu de andere dingen nog fixed ... :+
Ja, hebben ze een nieuwe "cameraman"? Ik zie allemaal mooie shots die ik nog niet eerder ben tegen gekomen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand anders doet nu inderdaad de camera. Normaal doet Wil dat, maar die is er niet/ziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hugo doet bijna altijd de camera toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee. Wanneer Wil commentaar doet, doet hij ook zelf de camera's. Zo kan hij er voor zorgen dat je de juiste auto ziet wanneer ze het over auto X hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Wij zijn ondertussen terug opgeklommen naar P3. Niet door onze eigen snelheid, maar vooral doordat anderen fouten maken/crashen. Spijtig dat GoT2 zo is weggevallen bijvoorbeeld...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:00:
Iemand anders doet nu inderdaad de camera. Normaal doet Wil dat, maar die is er niet/ziek?
Wil is ziek (Thailand food, zei Hugo).
En Hugo doet idd mooie shots...
Overigens HPD 4de en FGT 7de!
Mooie prestaties heren....

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 20-12-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 14-09 20:19
Nog bedankt voor die hart verzakking die je me gaf op het eind zeg. Dwars staan aan de buitenkant van T6 en net als ik er aan kom begon je weer iets richting de apex te rijden/rollen :o

Gelukkig stopte je nog weer op tijd, maar ik was wel weer meteen wakker :+

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Mooi resultaat :) En gefeliciteerd Paul en Mack *O*

en ik ben denk ik blij dat ik voor deze race geen steward was. Na gister wel mijn portie gehad namelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat Paul en Mack :) Wij zijn ook heel tevreden met P4. Jammer dat Vortex niet nog wat meer penalties kreeg, dan zat P3 er misschien nog in (of als ik niet gecrashed was :p), maar P4 had ik vantevoren niet gedacht. Uitrijden is toch wel erg belangrijk elke keer... Bedankt weer aan de rest van het team :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Uiteindelijk dan 2de geëindigd, dankzij Roope die opeens 1s aan snelheid vindt...

Die crash na 15 minuten was gewoon te zot voor worden en ik ben er zeker van dat daarover nagepraat gaat worden op het forum.

Dan worden we ook nog eens aangereden door onze eigen HPD door een misverstand. Ze krijgen daar zelfs een penalty voor.

Nog wat later worden we aangetikt door een Corvette in de toe van de boot. Ook zij krijgen een penalty.

En nu krijg ik PM's op Facebook van een rijder van een ander team waarin hij ons doodleuk "cunts" noemt omdat wij (terecht) tegen hen geprotesteerd hebben.

Toffe race d:)b

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:43:
[...]

Nog bedankt voor die hart verzakking die je me gaf op het eind zeg. Dwars staan aan de buitenkant van T6 en net als ik er aan kom begon je weer iets richting de apex te rijden/rollen :o

Gelukkig stopte je nog weer op tijd, maar ik was wel weer meteen wakker :+
Sorry. Wij waren door onze tweede SnG ineens in gevecht. Spinde en had haast, realiseerde me net op tijd dat ik eerst even op F3 moest kijken alvorens weg te rijden :+

Ondanks dat 5e best ok is was het onze slechtste NES race ooit. 2x onnodig contact en twee terechte SnG's hoort niet bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

ThiJor schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:13:

En nu krijg ik PM's op Facebook van een rijder van een ander team waarin hij ons doodleuk "cunts" noemt omdat wij (terecht) tegen hen geprotesteerd hebben.
WTF ?!?!

Ik zou dit wel even bij de orga aankaarten. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nog een klein verslag vanuit het NAB team na de race op Watkins Glen. De start was wat rommelig maar volgens mij was het hele BMW veld wakker en is er niemand ingehaald. Toen het veld echt los gelaten werd kon de top 4 weg rijden en had ik voornamelijk de druk vanuit Teemu. In ronde 14 bij de chicane ging het mis Teemu zat aan de buitenkant maar insturen chicane raakten we elkaar, wie hier nu precies schuldig was is lastig aan te wijzen. Teemu kon zijn auto uit de muur houden, maar ik ging helaas met de neus naar voren de banden in. Gek genoeg zat er toch nog best wat snelheid in en besloten om door te rijden. Vanwege de problemen bij de start kon iedereen langer doorrijden, maar heb ik gekozen om iets out of sync te gaan door eerder te stoppen. Ik was onder tussen alweer opgeklommen naar P3/4, maar zat klem achter een andere BMW. Tijdens de stop van de 33 sec optioneel repair +- 30sec laten repareren, en dit was een goede zet. Er zat weer meer snelheid in en omdat ik iets out of sync ging inclusief de repair kon ik lekker doorrijden en mijn tijd weer goed maken. Uiteindelijk nog P2 in kunnen halen in mijn stint en met nog +- 50min te gaan Simon het stuur gegeven dit het gat naar achter keurig op 5 seconden hield en aan het einde groeide dit gat alleen maar.

Achteraf jammer van het incident in de chicane, maar denk dat P2 het maximaal haalbare was. Ook was duidelijk dat we met teveel vleugel reden, wij reden met 4 en volgens mij reden anderen met 2 of mogelijk zelfs 1.

Volgende ronde Spa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ThiJor schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:13:

Toffe race d:)b
Proresten bij iRacing, dat is tegen de sporting code en genoeg voor een tempban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThiJor
Ik had het hier beter niet gezegd, denk ik, vermoeidheid en wat frustraties hebben zeker meegespeeld daarin. Ik ga het rechtstreeks proberen op te lossen met de verantwoordelijke van hun team.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Mijn race verslag, van een welbewogen race...

Wim had ons in de Q op een goede P7 gezet voor de start van de race. Het plan was dat ik de eerste twee stints zou gaan doen, daarna Robbert twee, en daarna Wim de laatste 2-3.

De start van de race ging goed, ik kon mooi aanhaken bij de kopgroep. Kevin siggy zat nog voor me, en mijn pace was over het algemeen wel sneller dan de zijne. Zo ook tegen het einde van mijn tweede stint. In de boot zag ik dat Kevin moeite had, en ik had een kans om er voorbij te steken. Ik zat helemaal links tegen de lijn aan, wanneer een HPD met maximale snelheid ons nadert. Kevin schrikt ervan, waarmee ik zo links de vangrail inkom. Ik kon nog net de zwarte bandenstapel ontwijken, maar de meatball kon ik niet voorkomen...

Het lukte nog om de pit in te limpen, waar Robbert het stuur over zou nemen. Dat deed hij ook, alleen de auto werd niet gerepareerd! Tevens werd de auto helemaal niet geserviced, geen banden, geen fuel... niks... Terwijl het zeker wel aanstond!

Dus Robbert kon nog een volle ronde met een meatball rijden om te kijken of de 2e keer wel lukte. We kregen 2,5m repairs en Robbert kon verder, dachten we... Want zodra hij de pits uitkwam kreeg hij direct weer een zwarte vlag voor repairs. Dus weer terug de pits in... De auto was wel te rijden gelukkig. Wim pakte het snel op en heeft een van de admins erbij getrokken. Die konden gelukkig de black flag clearen, waardoor we eindelijk weer verder konden. Al met al 4x de pit ingereden voor 1 zwaar nutteloze schade...

Robbert zijn stint was verder zeer netjes, zeker gezien de schade die de auto toch nog had. Hij kwam goed door het verkeer heen en kon zijn stint op een constant tempo afronden.

Toen pakte Wim het stuur over, om de laatste 2,5u-3u van de race uit de rijden. Maar Murphy was nog niet klaar met ons, want na een halve stint crasht iRacing bij Wim... We konden natuurlijk niks, alleen wachten totdat we een timeout kregen en kijken waar we mee eindigden. Ik heb direct de pitstop aangezet, in de hoop dat we daarmee in ieder geval een "gratis" pitstop konden meepikken. De auto kwam plots weer terug de pits in, zonder towtime. Dus ik ben er direct ingesprongen, en heb weer een heat gedaan van 80L. Tempo was redelijk in orde voor de schade.

Gelukkig kon Wim daarna alsnog zijn twee laatste stints overpakken, en hij reed fantastisch. Zelfs met de beschadigde auto liep hij in op MadCape, het leek er even op dat we die nog konden pakken. Maar daar was de race uiteindelijk niet lang genoeg meer voor. Door uitval van anderen toch nog op P7 kunnen finishen, waar we gezien de situatie, tevreden mee zijn.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepG24
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-04 16:46
Voor Racing Lions was de race een deceptie. Ons overkwam gisteren de nachtmerrie van ieder endurance team, namelijk dat je er na 6 ronden uit ligt zonder dat je er zelf wat aan kan doen.

Hoewel de kwalificatie niet vlekkeloos verliep en we een paar plekken lager stonden dan verwacht, hadden we veel vertrouwen in onze racepace op basis van de gedane voorbereidingen.

Hopelijk kunnen we de ingezette lijn doortrekken naar Spa en gaan we daar een goed resultaat neerzetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En nu dan maar weer naar de orde van de week ;)
Vanavond gaan we in het Monday Tournament in de Nederlandse duinen racen met de SRF.
GoT | Monday Tournament 16S1-W221-12-15
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Zandvoort - Grand Prix (Heat 1)
Zandvoort - Grand Prix
Day or NightDay
Pit stalls29 / 43
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Tot vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Oh. Ik ga proberen mee te doen! Even kijken of ik tijd heb.

Ik moet nu echt meer gaan focussen op geen fouten maken ipv snel zijn. Dat moet ik mezelf echt aanleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Nog nooit in dat hok gereden, dus ik ga proberen mee te doen. Ben wel van dienst voor het werk, dus ik kan weggeroepen worden. Hopelijk is dat geen probleem?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik ga er vanavond helaas niet bij kunnen zijn.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:33:
Nog nooit in dat hok gereden, dus ik ga proberen mee te doen. Ben wel van dienst voor het werk, dus ik kan weggeroepen worden. Hopelijk is dat geen probleem?
No problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer er ook bij te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ben er vanavond helaas niet bij, heb andere verplichtingen.

beetje offtopic, maar heb vernomen dat LeoBodnar in het bezit is gekomen van CST pedalen. Wellicht dat er nog mensen zijn die onderdelen missen of opzoek zijn naar zo'n soort set. Misschien kunnen ze je daar verder mee helpen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
heeft leo de rechten gekocht ? dacht dat die van HPP waren nu ?

Zoek vervang rubbers voor de rem, keijmel heeft hier eens filmpje gemaakt en een persoon uit nieuwzeeland aangegeven maar die antwoord niet op PM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing.com will be coming down for deployment of another update to fix several more issues.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime.

iRacing.com Downtime Schedule:

CET
Tuesday 2015-12-22 1100 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2015-12-22 1500 Service Unavailable
Tuesday 2015-12-22 1900 Service Restored

All times are subject to change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
joepie gaan ze nogeens de nieuwe site proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
dx11 *O*
Day/night *O*
Imola *O*
Le mans *O*
Audi & Merc GT3 *O*

Word een super update mensen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Je vergeet de dirt versie van het Isle of Man TT circuit...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:42:
dx11
Day/night
Imola
Le mans
Audi & Merc GT3
Stomme bugs verwijderd :Y
ff de release notes erbij gepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
De NEO race was wel een positieve verassing deze keer.
Ik zelf had niet echt veel aan voorbereiding gedaan en aangezien Mack last-minute toch wel beschikbaar bleek heeft hij de Q gedaan en ondanks dat ie dicht bij zat moesten we toch van p3 starten.

Die start zit bij Mack altijd wel snor en we waren dan ook niet heel verrast dat hij Chimera al te pakken kon nemen bij bocht 1 dus toen was het achter Coanda aanjagen. Hoewel zeker Mitchell wel wat sneller bleek konden we met verkeer toch aardig in de buurt blijven en uiteindelijk zelf even kort aan de leiding liggen in de eerste stint.

Door het hete weer leek het ook weer een optie te worden om de race met slechts 5 stops af te doen in plaats van 6. De race gingen we dan ook in om eerst maar eens te zien hoe de snelheid met verkeer zou zijn. Qua snelheid bleek het nog steeds niet duidelijk of we het wel of niet zouden kunnen redden, maar Coanda en Chimera doken al eerder de pits in waardoor die toch wel redelijk zeker op een 6 stopper weg leken te zijn.
Ik zou de 2e stint doen en door het vroege pitten besloot Mack ook maar een ronde eerder binnen te komen. Ik moest toen snel nog even mijn eigen stream starten en het was dus even haasten met alt-tabben naar de YouTube site en weer terug naar iRacing.

Als kers op de taart wist ik op de een of andere manier ook nog mijn headset los te rukken uit de verlengkabel :F
Dit was al redelijk tegen het einde van het refuelen dus erg lekker kwam dat niet uit. YouTube: NEO Endurance Series 2 - #3 Watkins Glen - Paul onboard
Dus flink in de stress druk ik die geluid + mic stekker er weer in, uiteraard wissel ik ze daarbij ook nog eens om. }:O (tijd om die dingen maar even te merken met een gekleurd stukje tape bedenk ik me nu :P)

Dus met die verlengkabel nog in de afstandsbediening van m'n speakers reed ik 6s te laat weg uit de pits, zonder geluid in m'n koptelefoon of speakers.
Uiteindelijk bij het uitrijden van de pits ruk ik die verlengkabel uit die afstandsbediening waardoor ik iig weer iets hoor, om vervolgens te gaan klooien om die jack-stekkers weer om te wisselen met 1 hand O-)
Uiteindelijk lukt dat terwijl ik met 1 hand op het stuur de boot in gaan, waarna ik ook weer de verlengkabel in kan pluggen zodat ik weer geluid heb op m'n headset :*)

Dom geintje dat me in die pitstop toch in totaal zo'n 10 seconde koste t.o.v. de 2e stop waar ik het stuur overnam van Mack en uiteindelijk reden we zo'n 20s achter Coanda en Chimera.
Chimera viel niet veel later uit en Friction zat vlak achter me, maar ik kon ze wel voor blijven en ook het gat met Coanda in P1 bleef vrij constant.
Op het einde van de stint zat ik redelijk krap qua fuel waarbij ik wellicht in de pitlane zou gaan sputteren als ik nog een ronde zou doen, dus namen we het zekere voor het onzekere en stopten weer na 35 rondes.

Mack nam het stuur weer over voor een volledige stint om daarna 2 ingekorte stints te doen. Coanda bleef enigzins een vraagteken voor ons qua strategie toen Boettcher weer 2 volledige stints deed. Maar Mack had een super stint en reed het gat naar Coanda precies dicht op het einde van de stint en omdat we 1 ronde later stopten en dus geen volle tank namen lagen we 7s voor. Met z'n 2 kortere stints wist Mack het gat uit te bouwen naar 50+ seconden.
Toen Mitchell er weer in kwam bleef het gat redelijk gelijk en toen ik even later het stuur weer overnam (nu zonder geluids issues :+) kwam ik precies achter Mitchell de weer terug de baan op.

Hoewel Mitchell misschien iets sneller was kon ik door traffic steeds dicht blijven volgen tot zijn stop.
Na z'n stop op vers rubber was hij wel een stuk sneller en liep hij weer 15s in, maar we waren er toch wel 99% zeker van dat ook zij nog een keer moesten stoppen dus uiteindelijk was het nog een redelijke comfortabele zege dankzij het gat dat Mack in het midden van de race had weten te slaan _/-\o_

Enfin na 2 mindere races op Sebring en COTA hebben we nu weer een beetje de vorm van NES1 te pakken, hopelijk kunnen we die lijn in 2016 doortrekken en het gat naar Coanda nog wat verder dichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verdiende winst Paul (& Mack) en leuk verslag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Na de eerste twee races zowel de GES als NES voor Racing Lions gereden te hebben zat ik dit weekend op de pitmuur. Bij de GES wilde ik Michel en Arno ook wat meer tijd in de auto gunnen nadat ik al de maximale afstand op COTA had gereden. Bij de NES waren de eerste drie rijders beschikbaar dus ik hoefde daar niet bij te springen.

Ik kan je vertellen, het beviel me totaal niet :/ wat een stress had ik bij de GES race :X
De spanning bij de NES race was snel voorbij. Ik zat op de livetiming te kijken en daar zag ik de 88 in de pits staan, navraag op de pitmuur "we zijn aangereden en achteras is krom"

Behoorlijke teleurstelling, snel maar weer de ogen richten op de volgende race :'(

Veel plezier met de Spec Racer vanavond, helaas kan ik niet op maandagavond anders had ik graag meegedaan.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:50
The_FrankO schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:33:
Na de eerste twee races zowel de GES als NES voor Racing Lions gereden te hebben zat ik dit weekend op de pitmuur. Bij de GES wilde ik Michel en Arno ook wat meer tijd in de auto gunnen nadat ik al de maximale afstand op COTA had gereden. Bij de NES waren de eerste drie rijders beschikbaar dus ik hoefde daar niet bij te springen.

Ik kan je vertellen, het beviel me totaal niet :/ wat een stress had ik bij de GES race :X
Nou rijden was ook even geen pretje, niet direct weten waardoor het kwam en gewoon geen ritme.
(al ging het vrijdag en de training vooraf wel redelijk..) ;w

Denk zelf race ritme en was ook behoorlijk gespannen merkte ik de eerste rondes, maar paar kleine foutjes maakte het alleen maar erger. (al reed ik redelijk constante rondes, was het gewoon te langzaam.)

Op naar Spa, daar gaan we weer knallen. *O* :Y *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ook al ligt Zandvoort in Nederland, ik ga er nooit vriendjes mee worden :)

Maakt niet uit in wat ik rij, maar vanavond was het weer eens huilen met de pet op. Als of mijn auto olie lekte op de wielen :+

Op naar morgen om te beginnen aan de sportieve revanche van afgelopen week in de IMSA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:49
Blij dat ik weer een jaar iracing heb.

Goeie races met loads of fun, maar ik kan bij lange na niet met de snelsten mee. In heat 2 op de 11e plek, met 15 sec achterstand op nr 10 en 20 sec voor op nr 12. Dat was niet zo zeer leuk danwel leerzaam. In heat 1 een leuk gevecht om de punten met Jeroen wat in mijn voordeel uitviel. Op de finish lijn 0,1 sec voorsprong, dat is lekker close racing.

Ik zal teamspeak gebruiken de volgende keer, kunnen jullie mij ook horen gillen van de pret!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind de setup van gisteren een stuk fijner dan van vorige week. Hoewel het nog niet perfect ging, is de SRF een stuk beter te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ook nog ff een race verslagje van ons team Falcon GP GT1 in de NES series.

Zaterdag deed ik de qualy. Ging echt niet goed, 4 tienden van pole en maar P6.

Zondag racedag. Ook start was geen hoogvlieger maar P7 gelukkig kunnen afhouden. Zat direct wel in het goede ritme, en al snel bleek dat Vergil op P6 de pace niet had in het begin.

Lap 7, probeer buitenom in de trage uphilll left hander en Dahl tikt me aan waardoor ik spin. 2 plaatsen en 7sec verloren, geen schade. Rij ik het gat terug dicht tot aan de 1ste pitstop en zit weer vlak achter Dahl.

Gaat hij pitten maar neemt de normale lijn en ik kon geen kant uit en rij op hem in. Nuja, karma zeker. Hij spint, ik rij verder :D

Na pitstop op P5, rij het gat met Hammer down dicht. Overtake, en P4.

Enkele laps later na 1, 5 uur is concentratie weg en downshift ik als een lomperik naar 2de en spin in T1. Hup alweer 10sec verloren. Rij het gat naar Hammer down opnieuw dicht tot aan de 2de pitstop en geef mijn stuur over.

Uiteindelijk finishen we P3. Beste resultaat van dit seizoen!!

Moraal van het verhaal: voor kerst vraag ik me meer qualy snelheid -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Dat was mijn eerste ervaring met de SRF en qua snelheid ging het wel, maar ik had totaal de regelmaat nog niet. Het feit dat ik Zandvoort niet zo goed ken en de referentiepunten nog moest zoeken heeft ook niet geholpen. Daarbij, nog eens sorry aan Paul voor het contact in de eerste race.

In de tweede race ongeveer hetzelfde verhaal: kan goed mee voor 3 of 4 rondjes, maar dan maak ik toch weer een foutje. Toen ik daarna nog een contact had en nog eens van de baan ging net voor iemand in (ben weer vergeten wie), heb ik hem maar geparkeerd.

Ik ga wel proberen er volgende keer weer bij te zijn zodat ik die auto beter leer kennen.
Mooie race van jullie! Wij hebben het even moeilijk gehad met die Hammer Down Racing Corvette na een contact ergens in de boot. Gelukkig had dat voor ons geen gevolgen...

[ Voor 19% gewijzigd door ThiJor op 22-12-2015 09:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
ThiJor schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:48:

Mooie race van jullie! Wij hebben het even moeilijk gehad met die Hammer Down Racing Corvette na een contact ergens in de boot. Gelukkig had dat voor ons geen gevolgen...
Thx. Ook merci voor de replay, ik ga sommige momenten nog ff op beeld vastleggen lol.

Hoe record je trouwens 6 uur en alle wagens? Replay spooling afzetten? 40 cars als max instellen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja. Spooling moet je aanzetten en max auto's op meer dan 45 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Is mijn 8gb ram en 970gtx daarvoor voldoende?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

Waren leuke racejes gister in de spec racer.

Race 1 gestart vanaf p6 doordat ik geen lekkere kwalificatie ronde voor elkaar kreeg. Elke keer een foutje waardoor een 1.58 uiteindelijk niet lukte. Bij de start viel Joep wat naar achter waardoor ik al meteen op p5 lag. Daarna lekker lopen knokken vooraan waarbij er elke keer wel een aantal auto's afvielen. Uiteindelijk warne Nick en ik alleen nog vooraan met een groot genoeg gat naar achter. Tactiek was lekker achter Nick te blijven tot de laatste 2 ronde. Om zo de rest achter ons niet dichterbij te laten komen omdat we door vechten tijd zouden verliezen. Alleen k maakte ik in de laatste ronde te veel kleine foutjes waardoor ik Nick niet echt goed kon aanvallen. Dus gefinisched op p2.

Race 2 zou ik achter aan hebben moeten starten maar door een bug ging het op Irating waardoor ik weer vooraan stond. Kon na een goede start meteen achter Paul zitten die op p1 lag. Daarna zelfs even Paul in gehaald maar door de draft ook weer snel kwijt geraakt. Daarna door een foutje bijna de aansluiting met de kopgroep verloren maar kon doordat ze gingen vechten weer aansluiten. Zat toen vlak achter Marco die echter een schuiver maakte op het scheivlak. Om hem niet te raken moest ik remmen en dat is niet handig daar. Waardoor ik ook ging schuiven en stukje grindbak mee nam. Zo was ik weer de aansluiting kwijt met de kopgroep. Gelukkig maakte Marco nog een grote fout waardoor ik alsnog voor hem op p3 kwam te liggen. Marco zette de aanval nog wel in om P3 te pakken maar ik kon hem tot de finish achter me houden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Niellie41 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:14:
Ja. Spooling moet je aanzetten en max auto's op meer dan 45 zetten.
Vanwaar 45 auto's? Ik had 43 auto's zichtbaar staan (max 42 in de race + pacecar).

Ik heb de replay van de GES race ook trouwens, voor de geïnteresseerden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb het aantal op 63 staan. Dit heeft iemand van de staff, ik geloof David Tucker, eens gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
Scifo83 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:19:
Is mijn 8gb ram en 970gtx daarvoor voldoende?
Ja dat moet werken, want je RAM en GPU hebben er weinig mee te maken.

Normaal word de replay in je RAM opgeslagen, maar met replay spooling wordt het direct op je hardeschijf gezet. Dus dan is de HDD/SSD capaciteit je limiet, niet je RAM.

En de GPU wordt niet gebruikt om de replay op te slaan, alleen om af te spelen natuurlijk.
Maar 45 autos moet hij zeker trekken, afhankelijk van je grafische instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
at paul hoe streamen jullie ? stream van NEO gezien en alles gaat daar vrij vlot

en wat is de FPS loss sinds 2 builds kan ik niet meer streamen omdat ik teveel frames verlies wat raar is met

I7 3770K @4.5
32GB RAM
R9 290x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
aicaramba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:00:
Ik vind de setup van gisteren een stuk fijner dan van vorige week. Hoewel het nog niet perfect ging, is de SRF een stuk beter te controleren.
Staat die ergens gedeeld? Vond die van vorige week (school) ook best moeilijk.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:20:
[...]

Staat die ergens gedeeld? Vond die van vorige week (school) ook best moeilijk.
Natuurlijk staat ie gedeeld.... Waar anders dan in de setup database ;)
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/12840
Mijn twee races gisteren waren echt FUN.
Ik verloor idd wat plekken (uit voorzichtigheid) in de eerste race, maar ik heb echt twee vermakelijke races gehad met weer echt wat close racen. Veel fun gehad in de 2de race met Koen. En een paar keer kunnen laten zien dat de buitenlijn bij de Tarzan (T1 voor de Belgen onder ons) de betere verdedigende lijn is in een langzame auto.
Mijn races zonder geluid (ga ik in orde maken de komende dagen) op Twitch: http://www.twitch.tv/joepwillemsen
Ik ga trouwens ook switchen naar YouTube. Ook dat in de komende dagen ;)
Vanavond en morgenavond draait er een GES/NES practice server op Spa met default weer in de League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
JoepW schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:33:
[...]

Natuurlijk staat ie gedeeld.... Waar anders dan in de setup database ;)
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/12840
Mijn twee races gisteren waren echt FUN.
Ik verloor idd wat plekken (uit voorzichtigheid) in de eerste race, maar ik heb echt twee vermakelijke races gehad met weer echt wat close racen. Veel fun gehad in de 2de race met Koen. En een paar keer kunnen laten zien dat de buitenlijn bij de Tarzan (T1 voor de Belgen onder ons) de betere verdedigende lijn is in een langzame auto.
Mijn races zonder geluid (ga ik in orde maken de komende dagen) op Twitch: http://www.twitch.tv/joepwillemsen
Ik ga trouwens ook switchen naar YouTube. Ook dat in de komende dagen ;)
Vanavond en morgenavond draait er een GES/NES practice server op Spa met default weer in de League.
Bedankt, heb ondertussen dit prentje aan mijn scherm geplakt:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Circuit_Zandvoort_1.png

Ik ga proberen te komen oefenen vanavond.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
dabelg schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:15:
at paul hoe streamen jullie ? stream van NEO gezien en alles gaat daar vrij vlot

en wat is de FPS loss sinds 2 builds kan ik niet meer streamen omdat ik teveel frames verlies wat raar is met

I7 3770K @4.5
32GB RAM
R9 290x
De meesten in ons team streamen met een 2e pc.
Ik zelf gebruik een 2500k voor het streamen waar ik zelf race met een 3570k, alhoewel ik vroeger ook wel streamde vanaf de race pc zelf, maar dat merk je inderdaad wel wat in je fps.

Ik weet niet of je verder geprobeerd hebt om bijvoorbeeld met Quick Sync te encoding in plaats van x264 ofzo. Wellicht dat je daar wat betere (game) performance van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik stream ook vanaf een 2de pc.
Moet alleen nog een kabeltje leggen om het iRacing geluid naar die pc te brengen.
Nu is het wel erg stil. ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies