http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1661363/0#nieuwRuud_ST schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:36:
Is het nog mogelijk om vanavond mee doen? Is een league request het enigste wat ik moet doen?
Bekijk dit anders even, staat daar uitgelegd.
Voor het eerst....
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 15-12-2015 19:51 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
+1A1AD schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:36:
[...]
Super leuk bedacht zeg! Maar ik weet of ik wel aan de kids wil herinnerd worden tijden mijn wel verdiende 'me' time

en 1m24.9 na de GoT school, de race was om te huilen maar de tips vooraf zeer interessant!A1AD schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:24:
[...]
Dat heb ik ook net gedaan, eerst keer met die auto. Na een rondje of 30 een 1m26.002 met de standaard setup en met zeker nog 0,5sec eenvoudig te rapen in de eerste 2 bochten (maar verpruts het dan verder).
Volgende keer maar een mic aanschaffen
edit: best lastig rijden als mijn middelste scherm opeens op zwart gaat voor +-2 seconden zeg
[ Voor 9% gewijzigd door A1AD op 15-12-2015 22:12 ]
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Maar geen gas meer die blijft hangen
/edit: waar niet mee te rijden is
[ Voor 23% gewijzigd door -PassY- op 15-12-2015 22:15 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Indien Fana....: V&A aangeboden: Optionele set veren tbv Fanatec Club Sport Pedals
[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 15-12-2015 22:22 ]
Verkocht
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verbeterde me in de Practise behoorlijk en ben best tevreden, enkel de race was ik mijn concentratie kwijt nadat Nick en Joep een uitstapje maakte.... (ligt aan mezelf weet ik)
Ging toen teveel over de binnencurb en paste mijn lijn hier niet op aan, daarvoor had ik een mooi seconden duel met Alwin meen ik..
Leuke race gehad ook, lekker close. Wel een paar keer Frans aangetikt als een noob, sorry daarvoor nogmaals. Was in ieder geval weer vermakelijk en gezellig!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zeker goede tips van Nick en Joep
Merk dat ik de "langzamer"auto een hogere race Fun factor hebben.
Zeker de paar rondjes met Arjan, close racen(soms te close) en leuke inhaalacties, zelfs na de finish

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dat zou ik knap vinden, want dat zit er nog niet inglnk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 01:09:
Heeft iemand hier het al voor elkaar om met Fanaleds de DRS leds weer te geven?
Het staat op de todo, maar aan tijd is nogal een gebrek...
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Zal waarschijnlijk komen omdat er meer "tijd" is en je sneller/beter kan reageren.FransJansen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:14:
Merk dat ik de "langzamer"auto een hogere race Fun factor hebben.
Zeker de paar rondjes met Arjan, close racen(soms te close) en leuke inhaalacties, zelfs na de finish
Sorry voor de laatste paar minuten gister, maar mijn gas bleef echt hangen waardoor ik niet meer op tijd kon afremmen. Duurde even voor ik het door had.
Haha ja was top!FransJansen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:14:
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 16-12-2015 10:57 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Voor mij valt het wel mee. Dit is de eerste storing in 3 jaar met mijn pendalen.aicaramba schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:55:
Hoe komt het dat jullie (jij en joep, maar ik hoor er vaker over) zoveel problemen hebben met de hardware als pedalen en stuur enzo? Is het raar dat ik van vrij prijzige hardware verwacht dat het goed werkt?
Met mijn vorige stuur (fanatec gt3 stuur) heb ik ook 3 jaar gedaan.
En ik gebruik het best veel
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
300 euro voor een goede basis set als een G27 is een hoop geld maar er zijn hier ook gekken die pedalen van 800 euro hebben en een stuur van 2000 euro. En dan zit de rig en pc hardware er nog niets eens bij.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb een buttkicker op mijn lijstje staan voor de kerstmis.
Kan deze op de standaard geluidskaart of is het beter om daar een aparte kaart voor te installeren( dan moet ik mijn lijstje uitbreiden
Indien een 2e kaart ook nog extra software
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dat heb ik ook op mijn lijstje staan, waar gaan we bestellen?FransJansen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:31:
Nu we het toch over geld hebben![]()
2de geluidskaart en simcommander.FransJansen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:31:
Nu we het toch over geld hebben![]()
Kan deze op de standaard geluidskaart of is het beter om daar een aparte kaart voor te installeren( dan moet ik mijn lijstje uitbreiden)
Indien een 2e kaart ook nog extra software
Dan kan je de iRacing telemetry gebruiken.
Klopt wat je zegt, alleen had Joep problemen met z'n Heusinkveld pedalen (als in: erg wennen)derx666 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:59:
Nee dat is niet raar, maar Fanatec heeft nogal een reputatie in deze... Het probleem is eigenlijk dat er niks is tussen mid-low range en de high end, tussen 500-1000 euro. Fanatec leek dat gat op te vullen, en op een bepaalde manier doen ze dat ook. Hun ideeen zijn goed, de specs van de producten ook, echter de uitvoering laat hier en daar te wensen over. Er is alleen geen echte concurrentie in dat segment, dus eigenlijk dealen we er allemaal maar mee.
En dat ze kunnen piepen als ze nieuw zijn is niks vreemds. Niels wil de pedalen niet met vet/smeermiddel gaan insmeren voordat ie ze verstuurd omdat het vet/smeermiddel nooit blijft zitten waar je het aangebracht hebt tijdens transport (ik weet niet of je ooit het inladen van een UPS bus hebt gezien). Het staat op meerdere plaatsen (oa ook op hun website) dat het kan zijn dat er bepaalde onderdelen gesmeerd moeten worden, ze geven ook aan dat je of olijfolie of Griffon White Grease + PTFE kunt gebruiken hiervoor.
Cube Nuroad Race (2022)
word even puzzelen dan, kan geen kaarten meer kwijt in mijn pc.JoepW schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:55:
[...]
2de geluidskaart en simcommander.
Dan kan je de iRacing telemetry gebruiken.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Usb dan dus en niet simcommander, maar simvibe natuurlijk: http://simxperience.com/e...vibe/simvibesoftware.aspxFransJansen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:37:
[...]
word even puzzelen dan, kan geen kaarten meer kwijt in mijn pc.
Here is another small follow-up to our 2016 Season 1 Release. We've fixed a few more issues, and added in a few more balance tweaks.
SIM
- Fixed an issue that reduced the maximum number of car positions transmitted to you by the server, causing fewer than the actual number of cars to be displayed.
DirectX 9
- Fixed an issue where a rendering task that was already running could get resubmitted for rendering.
Rendering
- Improved the Level of Detail selection of the track surfaces for very wide fields-of-view in three-screen mode. Previously, the side monitors could render distant portions of the track at a higher level of detail than necessary.
- Added the ability to limit the number of track surface decals rendered from the cockpit cameras. These limits can be specified in the “renderer.ini” file. The “MaxTrackDecalsInCockpit” setting is for the driver’s view, and the “MaxTrackDecalsInMirrors” setting is for the driver’s view in the mirrors. Because track surface decals are rendered in clumps, try adjusting the settings using increments of about 150. If any portion of a clump would render, the entire clump will render, so the limit input may be slightly exceeded. All decals very near the camera will render even if the limit is exceeded to avoid very obvious popping in of the decals. Mirrors will only render track decals when the “Higher Detail Mirrors” setting is enabled in the Graphics/Replay options screen, which will negatively affect performance.
Opponent Cars
- Fixed an issue where the tires of opponent cars would wobble, causing smoke.
Telemetry
- Several values have been added for better monitoring of the McLaren MP4-30, including: ERS Battery Charge, Power from Battery to MGU-K, and Power from MGU-K to Battery.
McLaren MP4-12C GT3
- Fixed an issue where a second steering wheel could be seen in the external model.
NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS, Ford Fusion & Toyota Camry
- Extra gear options have been added for this vehicle at Atlanta Motor Speedway due to the rev limiter.
Star Mazda
- Downforce has been increased in response to feedback from a real-world driver.
- Diff locking has been reduced from 10% to 3%.
- Tire grip has been increased slightly.
[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 16-12-2015 13:55 ]
Dat geluid is echt zo stofzuigerig. Wankelmotor hè.Alibambam schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:12:
Zeer interessant dat de Star Mazda meer downforce heeft gekregen gebaseerd op feedback van een "real-world driver".... Misschien nu ook even het motor geluid fixen!
heh, zo bedoelde ik het ook niet, maar het kan altijd verkeerd overkomen he. Ik wilde alleen verduidelijken dat je ook aan high-end pedalen moet wennen, en er ook onderhoud aan moet plegen. Het idee dat als iets duur is het maar meteen snellere rondetijden moet opleveren, en ook totaal nooit geen onderhoud aan zult hebben.Arfman schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:33:
Oh maar het was geen aanval op de HE pedalen hoorDie zijn top, dat zegt iedereen en dingen zoals insmeren horen er gewoon bij.
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Klopt, alles heeft onderhoud nodig. Sneller wordt je er ook niet van, hooguit wat consistenter.derx666 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:26:
[...]
heh, zo bedoelde ik het ook niet, maar het kan altijd verkeerd overkomen he. Ik wilde alleen verduidelijken dat je ook aan high-end pedalen moet wennen, en er ook onderhoud aan moet plegen. Het idee dat als iets duur is het maar meteen snellere rondetijden moet opleveren, en ook totaal nooit geen onderhoud aan zult hebben.
Over 'werken'. Dat doet het welderx666 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:26:
Gaat niet werken. Dan kun je beter dingen als iSpeed en bv Joel live timing op je 2e scherm draaien
YouTube: iRacing Dual Screen.wmv
YouTube: Iracing Dual Monitor
Maar of het een meerwaarde biedt is iets anders.
Inderdaad, lijkt me geen goede oplossing. Bedankt voor de verduidelijking.Arfman schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:44:
Werkt vziw alleen met SoftTH en dat werkt weer alleen met 32bit iRacing dus ik zou het lekker laten en ispeed oid gaan draaien op het 2e scherm
Over Ispeed en alternatieven gesproken, vinden jullie het waard om te investeren in Ianalyze?
Je kan zo wel 3 schermen apart renderen en dus de FOV op 179 graden zetten, dat speelt op de een of andere manier een heel stuk fijner dan 1 scherm met een 'realistische' FOV van 45 of een 'overzichtelijke' FOV van 75 ofzo waarbij je het idee hebt de auto vanaf de achterbank te besturen.
Het is een tijdje geleden dat ik het veranderd heb maar volgens mij waren het deze opties in "mijn documenten/iRacing/app.ini", ik heb 1 monitor in 1920x1080 en 1 in 1280x1024 en m'n 2e monitor staat aan de rechterkant:
[Graphics]
fullScreen=0 ; fullscreen?
reduceFramerateWhenFocusLost=0 ; set this to 0 to maintain full framerate when another program has the keyboard focus
windowedAlignment=0 ; windowed mode alignment: 0 - none, 1 - center, 2 - top left
windowedHeight=1080 ; windowed mode height
windowedMaximized=0 ; Window is maximized in windowed mode
windowedWidth=4480 ; windowed mode width
windowedXPos=-1280 ; Window top left corner in windowed mode
windowedYPos=0 ; Window top left corner in windowed mode
windowedHeight= hoogte van je (evt) grootste scherm
windowedWith= dus wat je in principe wat je breedteresolutie is als je 3 schermen zou hebben, heb je twee verschillende schermen doe je de kleinste x2 (bij mij dus 1920 + 1280x2)
windowedXPos=-1280 is negatief de resolutie van je zogenaamde 3e scherm, zorgt ervoor dat je driverpositie op het scherm voor je wordt uitgelijnd, anders is cockpit op je rechterscherm en dat rijdt niet zo lekker
[ Voor 3% gewijzigd door bluuuurgh op 16-12-2015 16:21 ]
Voor die paar updates....Olaf van der Spek schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:49:
Zijn de client-service updates niet te automatiseren, net zoals in Steam? Lijkt me een stuk handiger dan elke keer het update ritueel uit te moeten voeren.
En wie vind dat joep "klaagt" over zijn rem
1e quali rondje een off-track gemaakt dus het moest in het 2e quali-rondje gebeuren, waarmee ik de 13e plek op de startgrid veroverde. Bij de start moest ik 1 plek inleveren, maar in de 1e bocht van het 2e rondje kon ik mijn eerste serieuze inhaalpoging maken. Daarna een hele rits auto's die gecrasht waren of van de baan geraakten waardoor ik in lap 8 op de 9e plek reed. Toen nog een nette uitrem-actie voor de chicane kunnen maken waarmee ik opschoot naar de 8e plek, die heb ik tot het einde van de race kunnen vasthouden.
Voor mij een fantastisch begin van het seizoen, want ondanks dat het "slechts" plek 8 is, heb ik dit kunnen doen met slechts 1 incident (kleine off-track) gedurende race, daarnaast waren mijn ronde tijden zodanig dat ik er dik tevreden mee ben
Als ik in de quali m'n snelste racelap-tijd had neergezet had ik van plek 7 kunnen starten, oftewel nog genoeg ruimte voor verbetering!
[ Voor 6% gewijzigd door ThunderNet op 16-12-2015 21:46 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit ding ook alweer rij?
http://members.iracing.co...nid=15276606&custid=61620
Van 7 op de grid naar 4e aan de finish. Ik ben wel tevreden voor een eerste race in god-weet-hoe-lang
Nice... Ik hoop er vrijdag een mee te doen. Waar had je de ERS op staan? High downforce en kwam je daar mee niet in de problemen?Hoogie2004 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:09:
Zojuist de F1 race meegepikt. Zonder stops uitgereden, al waarschuwde mijn engineer op het laatst wel voor de bandjes
http://members.iracing.co...nid=15276606&custid=61620
Van 7 op de grid naar 4e aan de finish. Ik ben wel tevreden voor een eerste race in god-weet-hoe-lang
Zie trouwens dat de winner van de top split in ronde 26 nog een snelste ronde neer zet en niet gestopt is, huh?
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 16-12-2015 22:16 ]
De ERS stond op A05 en dat leek wel te werken. Heb iemand kunnen inhalen met DRS en de boost-button, maar had wel het idee dat sommigen die mij voorbij kwamen met lage downforce reden (echter maakte de rest behoorlijk wat fouten).NickThissen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:16:
[...]
Nice... Ik hoop er vrijdag een mee te doen. Waar had je de ERS op staan? High downforce en kwam je daar mee niet in de problemen?
Zie trouwens dat de winner van de top split in ronde 26 nog een snelste ronde neer zet en niet gestopt is, huh?
Ik had niet echt het idee dat de banden eraan waren, ze waren aan het eind wel wat minder, maar niet echt dramatisch. En dat met flink wat lichte lockups onder het remmen. Ben helaas vergeten te kijken naar de daadwerkelijke slijtage.
Verwijderd
Erg blij met de update van vandaag, ik had na de vorige update constant last van stotterend beeld en fps drop, dat is nu weer gefixd. Loopt weer lekker allemaal.
Waarom zou ie stoppen?NickThissen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:16:

@Joep, upload jij 'm even
Nog even over de ERS, kies een setting waarmee je iets reserve houd in de batterij (zoals Adaptive 4 of 5), dan heb je namelijk wat mogelijkheid om met de overtaking-boost te spelen als je wat moet verdedigen of aanvallen.NickThissen schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:16:
[...]
Nice... Ik hoop er vrijdag een mee te doen. Waar had je de ERS op staan? High downforce en kwam je daar mee niet in de problemen?
Cool!gtrNL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 00:55:
Ok... ok... jullie hadden gelijk. F1 paint ziet er vrij goed uit in rood ipv blauw.
[afbeelding]
@Joep, upload jij 'm even
Ik regel het straks!
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Ik rij liever op fixed ipv adaptive. Met adaptive merk ik dat hij soms op rare momenten (corner exit bijv) een pak boost geeft en ik rond ga.. Met fixed geen last van gehad nog. Ik zat te denken aan fixed 7 of 8. Met 6 zat ik na 10 rondjes nog op 50% dus dat is te veel.Hoogie2004 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 07:18:
[...]
Nog even over de ERS, kies een setting waarmee je iets reserve houd in de batterij (zoals Adaptive 4 of 5), dan heb je namelijk wat mogelijkheid om met de overtaking-boost te spelen als je wat moet verdedigen of aanvallen.
Ik wilde een auto met de vlag van tibet als paint scheme, maar het valt nog niet mee, dat gimp.
Ik ben technische tekenprogramma's gewend en dat is toch allemaal wat meer 'exact'.
[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2015 08:47 ]
Wel een goede overweging, zou ik ook moeten proberen.NickThissen schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:38:
[...]
Ik rij liever op fixed ipv adaptive. Met adaptive merk ik dat hij soms op rare momenten (corner exit bijv) een pak boost geeft en ik rond ga.. Met fixed geen last van gehad nog. Ik zat te denken aan fixed 7 of 8. Met 6 zat ik na 10 rondjes nog op 50% dus dat is te veel.
Over de fuel, gisteren met 60 kg gestart, en met 1 rondje over de finish gehaald. Wel bewust beetje moeten sparen, dus een eventuele volgende race neem ik 2 kg meer mee. Het dashboard van de auto is daar wel geweldig in, elke keer op S/F krijg je een overzichtje van je gebruik dat rondje, het target verbruik en wat je over hebt aan het eind van de race. Het is niet verschrikkelijk accuraat, maar het geeft je een behoorlijk goed idee of je het gaat halen.
Geen idee, maar ik gebruik al jaren de bookmark functionaliteit van dit forum, dat zou elke forumsoftware moeten hebben.Alibambam schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:38:
Iemand enig idee of je deze thread in een RSS feed kan zetten?
Vandaag zijn al m'n Fanatec CSWv2 spullen (base, stuurwielen) exact 1 jaar oud
De eerste tekst in de topic start is de link naar de rss feedAlibambam schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:38:
Iemand enig idee of je deze thread in een RSS feed kan zetten?

woeps..JoepW schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:18:
[...]
De eerste tekst in de topic start is de link naar de rss feed
Rood & wit-grijs zijn de tweakers kleuren...SanderF1 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:19:
Cool! Heb je ook geprobeerd het wit te vervangen door blauw? Of in de oude door rood? Rood/blauw valt beter op dan rood/wit of blauw/wit
En toen ik nog in de r/l racerij zat deden we juist contrasterend wit op bv de neus om juist zichtbaar te zijn

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 17-12-2015 09:46 ]
Verwijderd

De rode F1 is nu ook beschikbaar.
En Danny heeft ook een GoT skin voor de SRF gemaakt. Een blauwe en een rode versie.

Alle drie te downloaden van onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252
Als Danny het goed vind pas ik hem een beetje aan.

[ Voor 5% gewijzigd door FransJansen op 17-12-2015 12:31 ]
Hij zit nu vastgeplakt aan de track lijkt het wel.Alibambam schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:32:
Wow... the Star Mazda rijdt gewoon als een volledige nieuwe wagen, na anderhalf jaar Star Mazda te rijden kan ik praktisch helemaal hem opnieuw beginnen te leren.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
---
Zijn er nog mensen die net als ik compleet verslaafd zijn aan de Nordschleife? In Januari beginnen een aantal leagues in 'VLN-stijl'. Dus lange races op de Nordschleife, multiclass. Heb mezelf ingeschreven voor de NRL (Nurburgring Racing League) omdat het niet al te serieus is (geen prijzen, geen pro's, geen broadcast), er goede coureurs op de lijn staan om tegen te rijden, en het nog haalbaar is (elke 2 weken een race van 4 uur, 10 races totaal, zondagavond van 7 tot 11).
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3343358.page
Ga zelf denk ik alleen rijden (4 uur is nog net te doen), maar misschien willen andere GoT-ers ook mee doen.
De reden dat ik met knal oranje spiegels rijJoepW schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:31:
[...]
Rood & wit-grijs zijn de tweakers kleuren...
En toen ik nog in de r/l racerij zat deden we juist contrasterend wit op bv de neus om juist zichtbaar te zijn
[afbeelding]
Ik heb gisteren voor de 2e keer een geldige ronde gereden met de Ruf Track. 7:25. Niet bepaald een top tijd, maar ik ken de baan dan ook nog niet echt. Wel een erg leuke baan om te lappen, alleen jammer dat ik nog zelden een ronde af kan ronden, vanwege de nodige resetsgtrNL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:00:
Je mag met de skins doen wat je wil (wat mij betreft), zeker dingen als naam er op of kleine sponsors er bij. Beetje jammer om de hele skin over hoop te halen, dat haalt het hele 'team-effect' een beetje weg. Maar doe verder wat je wil.![]()
---
Zijn er nog mensen die net als ik compleet verslaafd zijn aan de Nordschleife? In Januari beginnen een aantal leagues in 'VLN-stijl'. Dus lange races op de Nordschleife, multiclass. Heb mezelf ingeschreven voor de NRL (Nurburgring Racing League) omdat het niet al te serieus is (geen prijzen, geen pro's, geen broadcast), er goede coureurs op de lijn staan om tegen te rijden, en het nog haalbaar is (elke 2 weken een race van 4 uur, 10 races totaal, zondagavond van 7 tot 11).
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3343358.page
Ga zelf denk ik alleen rijden (4 uur is nog net te doen), maar misschien willen andere GoT-ers ook mee doen.
Hier het antwoordSambaggio schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:35:
Verkeerde topic!
Nog meer off topic gedoe:
[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 17-12-2015 15:54 ]
De rode SRFgtrNL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:00:
Je mag met de skins doen wat je wil.
Het blijft gaaf om te zien hoe veel support op social media krijgen vanuit iRacing en ze doen het ook nog helemaal uit zichzelf.
gister en vandaag een raceje gedaan met de ruf op watkins.. wat een genot die serie..
wilde eerst de gt3 bss gaan rijden. maar denk dat ik lekker dit seizoen in de ruf cup blijf.. bevalt me goed!
alleen in 2 dagen over de 140 dollar uitgegeven
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Niet doen dan!Nickrsd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:16:......alleen in 2 dagen over de ... dollar uitgegeven... doet zeer nu ik het zo ff typ:P
Je hebt er nog jaren plezier van...
Ik ben nog een echte gimp newb en ik weet nog totaal niet hoe ik vlakken goed op elkaar moet laten aansluiten. Mgoed. Hier mn eerste ruwe opzet. Ik weet dat veel vlakken nog niet goed in elkaar overlopen, de velgen, helm en pak zijn nog niet goed, de bumpers zijn nog niet gekleurd en er zitten nog kleuren op plekken waar het niet moet zitten, mgoed. Dat zien m'n tegenstanders toch niet.

Het gaat me nu ook meer om wat met het programma spelen dan het daadwerkelijke resultaat
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 17-12-2015 21:52 ]
Verwijderd
Over het algemeen zijn de RUF en de Z4 inderdaad nogal prominent aanwezig in de Blancpain seriesArfman schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:45:
Net een BSS race geprobeerd met de MP4 .. ging niet echt goed, nauwelijks geoefend ook. Geen idee hoeveel fuel ik nodig had dus ik deed maar wat, schuif in de outlap na de pits zo de muur in, over en klaar. Jammer, maar kom ook nog veel snelheid te kort. Die serie wordt gedomineerd door de BMW Z4 volgens mij?
dan denk ik dat ik in de zelfde sessie zat, bij mij ging het er wat anders aan toe.Arfman schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:45:
Net een BSS race geprobeerd met de MP4 .. ging niet echt goed, nauwelijks geoefend ook. Geen idee hoeveel fuel ik nodig had dus ik deed maar wat, schuif in de outlap na de pits zo de muur in, over en klaar. Jammer, maar kom ook nog veel snelheid te kort. Die serie wordt gedomineerd door de BMW Z4 volgens mij?
de eerste race van 1900 uur eindigde redelijk snel doordat een heet gebakerde braziliaan vond dat hij mij eraf mocht rijden nadat we in een gevecht wat lak hadden gewisseld en hij zo vel reed dat hij de auto verloor.
de race van 2100 begon ook klote door een probleem met iracing kreeg ik geen qualify button en moest ik reloggen. nou 2,3 min op de klok niet genoeg voor een tijd dus maar starten als nummer 27 op de grid met wagen #2.
begin was redelijk chaos op meerdere plekken auto's moeten ontwijken in ronde 1 en al 10 plaatsen gewonnen.
daarna was het hot lappen om in de top10 te komen.
de pitstop stond voor de deur, ik rijd nog 1 rondje door nadat de leider naar binnen gaat, maak me pitstop pak 20L mee maar aan het einde van de pit te snel van de limiter af en ja hoor speeding in pit 15s hold nog extra maken. uiteindelijk als 15 op de baan en de laatse 7 min weer hot lappen en op p12 geeindigd.
snelheid zat er goed in, jammer van de extra pitstop.
btw ik reed idd met de bmw, maar als je met de McLaren of Ruf goed kan rijden dan zit je ook zo in de top.
merkte wel dat met warmer weer de bmw toch iets beter rijd dan de rest, grippy weer is weggelegd voor de Ruf.
hopelijk morgen nog een filmpje van deze race te maken.
de Results http://members.iracing.co...id=15285074&custid=153028
ik vind die c-spec juist heerlijk rijden in de Ruf-cup..Olaf van der Spek schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:17:
Ruf C-spec? Ik blijf spinnen, doe mij de track versie maar.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Misschien helpt dit met painten, kun je in ieder geval duidelijk zien waar wat zitaicaramba schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:49:
Zoals ik al zei ben ik met mn eerste custom paint bezig.
Ik ben nog een echte gimp newb en ik weet nog totaal niet hoe ik vlakken goed op elkaar moet laten aansluiten. Mgoed. Hier mn eerste ruwe opzet. Ik weet dat veel vlakken nog niet goed in elkaar overlopen, de velgen, helm en pak zijn nog niet goed, de bumpers zijn nog niet gekleurd en er zitten nog kleuren op plekken waar het niet moet zitten, mgoed. Dat zien m'n tegenstanders toch niet.
[afbeelding]
Het gaat me nu ook meer om wat met het programma spelen dan het daadwerkelijke resultaat
http://gbr.proboards.com/...anced-painting-spotfinder
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen