iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 199 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
[b]Arfman in "iRacing 2016-2019"Paar rondjes lekker lopen racen tot ik zelf ook het gras raakte bij het aanremmen voor de hairpin en Mark compleet Grosjeande. Nogmaals sorry daarvoor Mark!
haha geeft niet, ik vond de actie alleen niet bij jou passen :-P toen wist ik ook nog niet dat je het gras raakte :+
Uiteindelijk zou je me toch wel voorbij zijn gegaan. Ik had geen schade overigens.

Ik vond het leuke races, Maurice was net iets sneller dan ik, en daar had ik in de 2e race een leuke race mee.
Toen hij me eenmaal voorbij was maakte ik een aantal foutjes en viel mijn pace tot de finish compleet weg.
Helaas dus niet meer terug kunnen knokken.

Vanavond weer een poging doen, heb er nu al zin in O+

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:25

derx666

mecker ende blaet

Heeft iemand een setup voor me, dat ik alvast eens een paar rondjes kan draaien?
Sta ik niet meteen met 2-0 achter omdat ik vorige week en gisteren al gemist heb.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sinds vorige week ook maar eens begonnen met iRacing. Leuke promocode opgepikt om het voor 5 dollar 3 maand te mogen proberen. Het is nog beetje overweldigend allemaal, maar inmiddels (voor nu) gesetteld in de Global MX-5 Cup. Leuke auto om het spel mee te ontdekken. De eerste dagen veel moeite om de auto op de baan te houden. Zodra dat wat beter ging heb ik voor de eerste keer een online practice sessie gedaan, erg leuk! 8) Racen in week 13 durfde ik nog niet aan, doordat er elke dag op een ander circuit gereden werd.

Inmiddels al 5 races gedaan op Tsukuba, lekker simpel circuit dat mij in elk geval een stuk beter afgaat dan Laguna Seca. Rustig gereden met de focus op het vermijden van incidenten. Elke keer gemiddeld als 5e of 6e gefinished. Inmiddels ook al promotie gehad naar de 'D' license. Maar voor nu blijf ik nog lekker even een tijdje in de Mazda hangen.

Nu proberen om wat sneller te worden. In practice zit ik nu gemiddeld tussen de 1:05.4~1:05.9 maar tijdens de race merk ik dat ik vaak te veel vraag van de auto en dus best veel tijd verlies, eerst dat maar eens onder de knie zien te krijgen. :)

Hopelijk over een paar maandjes genoeg skill om ook in de wat snellere klasses mee te doen d:)b

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Ondanks de "lichte" touché bij de hairpin, was mijn race pace in heat 1 niet verkeerd. De Audi lijkt wel een tank. Helaas was mijn brandstof calculatie iets te zunig waardoor ik in de laatste ronde onnodig veel plaatsen verloor (lees: ontzettend dom).

In heat 2 maakte ik een remfout (volle tank benzine) waarna ik achteraan in het veld kon aansluiten. Vervolgens met een goede race pace toch nog een leuke battle gehad met @Extera....en daar gaat het om d:)b

Toch nog wel de behoefte in een rematch,...ik probeer er vanavond bij te zijn.

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Veel plezier vanavond weer, ik ben weer op zakenreis.
Zondag ben ik weer van de partij.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 23:19
StealthyPeanut schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:32:
[...]

Ah ok, dus het lukt uiteindelijk wel? Opzich kan ik daar wel mee leven; vaak vlieg ik er in de practise of qualy al uit en heb ik nog 2+ minuten om terug te komen.

Niet ideaal en erg frustrerend. Maar dan kan ik in ieder geval gewoon Skip blijven rijden :).
Na browser refresh kan ik meestal redelijk vlug de join knop aanklikken.
Blijkbaar kan je ook een bepaald iracing process afsluiten via task manager en dan heropstarten, ik weet er het fijne niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Ik redde het vanavond helaas niet :( Volgende week weer!

Heeft iemand zin om samen de Indycar race vrijdag te doen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
Sorry Lucas! (en de rest...) Ik dacht dat ik genoeg ruimte had links van je, maar toen je wat naar links kwam hadden we contact... met melee tot gevolg.

Achteraf gezien had ik als het goed ging toch aan de buitenkant gezeten, en de positie weer op moeten geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ach shit happens, we maken allemaal wel eens fouten :) Vraag Bas maar eens hoevaak ik hem al de baan afgerost heb :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Goeie opkomst vanavond (y)

In de 1ste heat kon ik helaas het tempo van mijn voorgangers (Marco en Arjan) niet volgen waardoor ik de rest van de race in "niemandsland" reed. Wel gefinisht op P6.

In de 2de heat had ik, uitkomen 1ste bocht, onnodig contact met Arjan waarbij Bas ook nog bijna werd meegenomen (mega save -> check de video). Rest van de race een paar spannende gevechten gehad met Marcel, Wesley en Maxim met P7 als eindresultaat.

Met een beetje hulp van uitvallers én het ontbreken van enkele zondagtoppers :+ , ben ik toch erg blij met mijn resultaten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welke overlays zijn dat in de video?

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanN op 17-09-2019 07:12 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

BM

Moderator Spielerij
Excuus dat ik gister ineens weg was. Praktisch hele training aan moeten missen wegens aantal telefoontjes die tussendoor kwamen, en 1e race dan ook vrij kansloos achteraan geeindigd. In tweede race ging het niet veel beter, en toen ik na paar rondjes weer telefoon kreeg auto maar aan de kant gezet.

Oke, ik heb dus praktisch geen trainingsrondje gereden, maar ik kan vooralsnog wel zeggen: ik snap geen hout van die Audi _O-

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Wat is de Skip toch een bijzondere serie. Ik hoopte dat het niveau wat hoger zou liggen dan in de mx5, maar er gebeuren veel meer ongelukken.

Gisteren 2 x op p1 gereden. De ene keer lap ik iemand in ronde 12 die uit de pits komt en voor mijn neus verliest hij de controle. Ik rem en moet een kant kiezen maar hij neemt mij de baan af. Weg ophanging.

In een volgende race verliest iemand die ik op een ronde zet de macht over zijn stuur in de hairpin op Summit. Hij komt zonder te kijken de baan op en ik knal vol op hem.

Weer mijn iR en SR verder naar beneden. Dit neemt wel echt de plezier weg in het spelletje moet ik zeggen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:44
Leuk filmpje weer @Maurice W :) Erg leuke feature race weer ondanks dat ik terugviel!

Camber voor lijkt best cruciaal te zijn hehe (ook niet zo gek met voorwielaandrijving). Ik had wel wat geexperimenteerd met iets van -3.0 voor zoals de setup van Lucas wat wat beter remde en meer tractie leek te geven (in een rechte lijn), maar was in eerste instantie toch sneller met mijn eigen setup met -4.4 voor. Maar zo halverwege de feature race begon ik toch behoorlijk wat snelheid en grip voor te verliezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Arfman

Drome!

BM schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:37:
Oke, ik heb dus praktisch geen trainingsrondje gereden, maar ik kan vooralsnog wel zeggen: ik snap geen hout van die Audi _O-
Alhoewel ik zeker niet de snelste ben kan ik tot nu toe redelijk meekomen op de zondagen (als ik niet crash :+). Geheim is volgens mij om de eerste paar rondjes echt rustig aan te doen (anders verbrand je je banden) en het allerbelangrijkst is om alleen als de auto (vrijwel) recht staat vol gas te geven. Door langzamere bochten en bij het uitkomen moet je echt met een fluwelen voetje rijden. Een beetje V8 Supercar/Lotus 49 idee maar dan op de voorwielen.

@StealthyPeanut : zeer frustrerend en ik denk dat elke oudgediende hier in dit topic weet hoe het voelt, het is ons allemaal overkomen. Je wilt het misschien niet horen maar bij vrijwel elk ongeluk kun je zelf ook actie ondernemen om het te voorkomen. Ik heb natuurlijk de situatie niet gezien, maar als iemand in een Skip race halverwege de pits komt uitrijden ben ik al extra voorzichtig want diegene is dus gecrashed/heeft schade en dan ga ik er al meteen van uit dat diegene extra ruimte nodig heeft.

Als ik iemand voor me zie die spint ga ik, als er ruimte is, gewoon op de rem want ik ga er van uit dat ze me niet zien. Beter 5 seconden opgeven (hoe frustrerend soms ook) dan te crashen want dat is echt race over.

[ Voor 34% gewijzigd door Arfman op 17-09-2019 08:14 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

De eerste ronde doorkomen met een volle tank op koude bandjes is voormij de grootste uitdaging :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:56

Phydomir

Dennis

Gisteren een korte race nadat ik werd geraakt nadat ik zelfde spinde. Duwde Alt-F4 om iRacing af te sluiten maar Teamspeak ging ook gelijk uit, dat was niet helemaal de bedoeling.
Vind de Audi niet echt een leuke auto om te rijden. Zal komende week nog mee doen maar heb er de afgelopen twee weken weinig plezier in gehad.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:02
StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:44:
Wat is de Skip toch een bijzondere serie. Ik hoopte dat het niveau wat hoger zou liggen dan in de mx5, maar er gebeuren veel meer ongelukken.
<knip>
Weer mijn iR en SR verder naar beneden. Dit neemt wel echt de plezier weg in het spelletje moet ik zeggen. :(
Helaas is het soms een crashfest. Je leert er wel defensief van rijden. Ik had het vorige seizoen overigens het idee dat er later in het seizoen netter gereden werd. Dit is de eerste week met nog een gratis circuit, wellicht speelt dat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Arfman schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:12:
[...]
@StealthyPeanut : zeer frustrerend en ik denk dat elke oudgediende hier in dit topic weet hoe het voelt, het is ons allemaal overkomen. Je wilt het misschien niet horen maar bij vrijwel elk ongeluk kun je zelf ook actie ondernemen om het te voorkomen. Ik heb natuurlijk de situatie niet gezien, maar als iemand in een Skip race halverwege de pits komt uitrijden ben ik al extra voorzichtig want diegene is dus gecrashed/heeft schade en dan ga ik er al meteen van uit dat diegene extra ruimte nodig heeft.

Als ik iemand voor me zie die spint ga ik, als er ruimte is, gewoon op de rem want ik ga er van uit dat ze me niet zien. Beter 5 seconden opgeven (hoe frustrerend soms ook) dan te crashen want dat is echt race over.
Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar na 50 starts heb ik die ervaring ondertussen wel een beetje en ben ik extra voorzichtig bij "gevaarlijke situaties". Dus dan is het extra frustrerend als het gebeurt }:O .

De eerste keer zat diegene in de 1e bocht en vloog naar buiten, waardoor ik de binnenkant koos. Maar in zijn uiterste poging de wagen op de baan te houden pakte hij nog even mijn achterwielen mee (hij stak heel de baan weer over bij een overcorrectie, terwijl hij eerst de andere kant op schoof).

De andere had ik iets eerder van mijn gas kunnen gaan, maar hij stond echt stil te wachten langs de baan. Ik dacht nog: kijk, die snapt het tenminste. Die wacht totdat het veld voorbij is...... :/ .

Ach, het tij zal zich vast wel keren. Maar irritant is het zeker :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Hein
Arfman schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:12:
[...]
...
Geheim is volgens mij om de eerste paar rondjes echt rustig aan te doen (anders verbrand je je banden) en het allerbelangrijkst is om alleen als de auto (vrijwel) recht staat vol gas te geven. Door langzamere bochten en bij het uitkomen moet je echt met een fluwelen voetje rijden.
...
Dat ook inderdaad :) Naast het close racen en het feit dat je elkaar best een beetje kan raken, vind ik het zoeken naar de juiste rijstijl en set-up aanpassingen met dit hok wel erg grappig aan dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Maurice W schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 01:19:

In de 2de heat had ik, uitkomen 1ste bocht, onnodig contact met Arjan waarbij Bas ook nog bijna werd meegenomen (mega save -> check de video). Rest van de race een paar spannende gevechten gehad met Marcel, Wesley en Maxim met P7 als eindresultaat.

[YouTube: iRacing 19S4 - Audi RS3 LMS TCR @Oulton Park (GoT Tournament)]
Ja, dat was met een achterwiel aangedreven auto niet gelukt om hem weer recht te krijgen na dat tikje :D

Eerste race tikte ik Lucas aan in de Hairpin en ik werd van achter aan gedrukt, dus gingen we achterstevoren. En toen mocht ik achteraan aansluiten. Uiteindelijk nog 8e geworden. Tweede race wel goed door de 1e ronde gekomen en weer naar voren kunnen rijden en toch nog P2 kunnen pakken. Helaas was Nick al te ver weg. Wel 2 hele leuke races gehad.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don2one
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
BM schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:37:
Excuus dat ik gister ineens weg was. Praktisch hele training aan moeten missen wegens aantal telefoontjes die tussendoor kwamen, en 1e race dan ook vrij kansloos achteraan geeindigd. In tweede race ging het niet veel beter, en toen ik na paar rondjes weer telefoon kreeg auto maar aan de kant gezet.

Ik ook. Kreeg een telefoontje tussen de races door en moest ervandoor. Ik kan namelijk nog helemaal niet met deze auto overweg en moet mijn stuurtje nog goed instellen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Don2one op 17-09-2019 17:50 ]

iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, rig verbouwd, pedalen anders (beter?) afgesteld. Wat een klus weer, maargoed. Kwartiertje gereden, lijkt beter te voelen. Binnenkort maar eens wat langer proberen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:22
Van T300 overgegaan naar een TS-PC racer.
Meteen mijn T3PA Pro pendalen van F1 style naar GT style veranderd.
1 snel rondje Tsukuba met de mx-5 om te testen en meteen 0.2 seconde (1:04:9xx) sneller dan mijn snelste tijd ooit met de oude setup.

• Raimond613
  • Laatst online: 10:15

Raimond613

Simracer

Wat is de officiele startprocedure van GoT races? Want vorige week hadden we een staande start en deze week een rollende?

iracing profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Raimond613 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:09:
Wat is de officiele startprocedure van GoT races? Want vorige week hadden we een staande start en deze week een rollende?
Oneven weken staande start, even weken rollende start :+

Nee, is een beetje afhankelijk van welke serie er gevolgd word. Vorige week was het inderdaad staande start maar aangezien de officiele serie rollende is, werd dat blijkbaar aangepast.

De week 13 TCR races hadden een staande start dus ging men er waarschijnlijk vanuit dat dit bij de offical races ook zo ging zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door diknmuis op 18-09-2019 08:38 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren ein-de-lijk 2 goede Skip races gehad op Brands Hatch! Interessante baan met de Skips.

Op P2 gestart en P3 geëindigd. En ja, in de 4e bocht hard op de rem gemoeten om uit te wijken voor de koploper (en dus van P2 naar P4 teruggevallen), maar geen schade :). Ik moet dus gewoon nog iets eerder op de rem gaan bij gevaarlijke situaties.

De race erna was een uitdaging; dochterlief van 5 weken wilde niet slapen, maar de race van 23.15u overslaan was natuurlijk geen optie :+. Dus hup, wipstoeltje naast me en gaan met die banaan. Tot lap 12 (van de 24) ging het prima, maar vanaf toen tot het einde eigenlijk heel de race met 1 hand moeten rijden. En dan op en neer schakelen met de sequential shifter rechts.

Gelukkig maar 1 positie verloren en het was een uitdaging, maar uiteindelijk wel heelhuids over de streep gebracht. Leuk voor de afwisseling, maar dat doe ik niet nog een keer :/ .

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afgelopen maandag reed ik mee aan de Skipper op Summit. Na 1 ronde lag ik keurig 2e maar toen kreeg ik plotseling last van een freeze waardoor ik helemaal niets meer kon en uiteindelijk iRacing heb moeten afsluiten. Dit heeft me 63 irating punten gekost maar ook safety rating doordat ik blijkbaar wel ben gecrashed tijdens de freeze.

Ik heb vervolgens contact opgenomen met support om dit te melden en in de hoop dat ze ook mijn uitslag konden kwijtschelden zodat deze freeze geen impact had op mijn iRating en safety rating. Helaas daar doen ze niets meer mee maar ze verwezen mij wel naar de volgende post waarin ze aangeven dat het probleem van Skipper bekend is en als je hinder ondervind om dit dan bij ze aan te geven .

https://members.iracing.c...ist/3660070.page#11691351

iRacing Profiel

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Raimond613 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:09:
Ik verwacht dat de startprocedure wordt aangehouden van de officiële league.

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:59
Voor het eerst een klapband gehad. Met de Nascar National Series op Texas. Tijden kakten ineens in met 2 sec per ronde, maar met nog 4 ronden te gaan niet de moeite waard om nog een stop te maken. Dan zou ik uit de leadlap raken en dus nog minder tijd hebben om nog wat goed te maken. Iedereen had dit probleem dus ten opzichte van de rest van het veld verloor ik op de baan niet heel veel. Tot de band klapte en ik dus alsnog moest stoppen en dus wel posities verloor.

Ik deed de race eigenlijk alleen om wat SR te tanken, dus dat ik hem uit de muur kon houden en met 0 inc kon finishen vond ik eigenlijk nog wel het belangrijkst. Was wel grappig om een keer mee te maken, in een race die ik wat serieuzer zou nemen denk ik daar waarschijnlijk wel anders over O-)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
diknmuis schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:26:
[...]
Oneven weken staande start, even weken rollende start :+

Nee, is een beetje afhankelijk van welke serie er gevolgd word. Vorige week was het inderdaad staande start maar aangezien de officiele serie rollende is, werd dat blijkbaar aangepast.

De week 13 TCR races hadden een staande start dus ging men er waarschijnlijk vanuit dat dit bij de offical races ook zo ging zijn.
Doubleoz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:44:
[...]
Ik verwacht dat de startprocedure wordt aangehouden van de officiële league.
In principe hadden we staande start gepland maar was deze week een foutje. Ik denk dat we volgende week weer overgaan naar staande start, veel leuker toch :)

Mijn iRacing profiel

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

De official iRacing league is een rolling start.

Ik heb even de IRL versie opgezocht; en daar hebben ze een staande start!
Zie bijvoorbeeld in het de TCR UK Regelement.

Ik ben wel voorstander van een staande start; lekker harken!

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Niellie41

[object Object]

De officiële iRacing serie heeft een rollende start omdat ze de regels van de IMSA Michelin Pilot Challenge volgen.

Reguliere TCR series zijn inderdaad staande starts.

Verwijderd

Waar kan ik ergens de server vinden voor de races? Ik zou graag maandagavond voor het eerst mee willen doen. Eens kijken of ik het bij kan houden :P

• diknmuis
NickThissen schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:07:
[...]

[...]

In principe hadden we staande start gepland maar was deze week een foutje. Ik denk dat we volgende week weer overgaan naar staande start, veel leuker toch :)
Ja is wel leuk, zeker als de start op een helling is. Op Laguna was mijn eerste start perfect terwijl ik bij de tweede start op pole meteen een 5tal plaatsen verloor en bijna niet boven raakte.

Brengt wat extra chaos mee wat wel past bij dit type racen

• StealthyPeanut
Doubleoz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:43:
Afgelopen maandag reed ik mee aan de Skipper op Summit. Na 1 ronde lag ik keurig 2e maar toen kreeg ik plotseling last van een freeze waardoor ik helemaal niets meer kon en uiteindelijk iRacing heb moeten afsluiten. Dit heeft me 63 irating punten gekost maar ook safety rating doordat ik blijkbaar wel ben gecrashed tijdens de freeze.

Ik heb vervolgens contact opgenomen met support om dit te melden en in de hoop dat ze ook mijn uitslag konden kwijtschelden zodat deze freeze geen impact had op mijn iRating en safety rating. Helaas daar doen ze niets meer mee maar ze verwezen mij wel naar de volgende post waarin ze aangeven dat het probleem van Skipper bekend is en als je hinder ondervind om dit dan bij ze aan te geven .

https://members.iracing.c...ist/3660070.page#11691351
KLopt inderdaad. Dit had ik ook geprobeerd (300+ punten kwijt door connection lost problemen), maar dat kunnen ze niet aanpassen i.v.m. de doorwerking op alle andere stats.

En achteraf zat ik te denken: Ach, wat boeien die paar iRating punten. Dan race ik maar een keer extra met minder risico om de punten in te halen :9 .

• NickThissen
Ze hebben ineens de nieuwe Charlotte Roval config bijgevoegd 8)
(Vanaf morgen in de build neem ik aan?)

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3665013.page

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 18-09-2019 16:59 ]

Mijn iRacing profiel

• robinvand
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 08:41
Hi, ben nieuw hier. Ben 30y/o en heb inmiddels bijna een jaar Iracing, heb echter nogsteeds het gevoel dat ik niet veel sneller ben geworden. Mijn "game" vrienden zijn meer ARMA en DCS georienteerd en daarom wil ik meer mensen leren kennen binnen deze community. Rijdt momenteel vooral F3 en M8 en zit momenteel sub 1000 irating :$.

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Welkom Robin! Als het je leuk lijkt kun je je aanmelden op de got-racing.eu site en meedoen met onze league op zondag en/of maandag. We rijden met de Audi RS3 TCR en er zijn er hier ook die met de F3 rijden (waaronder ik af en toe) dus altijd gezellig :)

• robinvand
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 08:41
Arfman schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:48:
Welkom Robin! Als het je leuk lijkt kun je je aanmelden op de got-racing.eu site en meedoen met onze league op zondag en/of maandag. We rijden met de Audi RS3 TCR en er zijn er hier ook die met de F3 rijden (waaronder ik af en toe) dus altijd gezellig :)
Thx, heb me uiteraard meteen geregistreerd. H 8)7 oe strikt is de eis van min 1700 irating?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:45:
Waar kan ik ergens de server vinden voor de races? Ik zou graag maandagavond voor het eerst mee willen doen. Eens kijken of ik het bij kan houden :P
Hier dus: https://www.got-racing.eu/?page_id=5363

• Arfman

Arfman

Drome!

robinvand schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:24:
[...]

Thx, heb me uiteraard meteen geregistreerd. H 8)7 oe strikt is de eis van min 1700 irating?
Die geldt niet voor GoT-ers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Niellie41

[object Object]

De release notes van de patch:
CHANGE LOGS:

Dynamic Track

- For a session with a "Fixed Sky" weather setting, the initialization of the track is now generated with the static specified weather, rather than using a dynamic sky before the start of the event. This should cause the temperature model to be very near equilibrium at the start of the session.
- - This fixes an issue where setup builders were having an unpredictable environment at the start of the session.

- The multi-layer track temperature model has been adjusted to slow down the rate at which heat conducts between the layers. The net result of this is that the track surface reacts slightly faster to changes.

- The evaporation formula of water from soil has been adjusted so that the track surface will cool quicker but it will lose less water.

New Damage Model

- Updated how cars are removed from the world when towed or disconnected. Now, a car and all of its associated parts will be removed from the world together. This avoids some situations where parts from a wreck are left on the track even though the involved cars have been removed.

- Fixed an issue that could cause a crash when transitioning between sessions.

- Fixed an issue when calculating collision forces that could cause instability or crashes in limited circumstances.

- Fixed an issue where the incorrect amount of damage could be applied when it was being split between two colliding cars.

- Fixed an issue where damaged parts would continue to collide with cars on pit road.

Paint Shop

- A new sponsor, Sparco, has been added to the Paint Shop!

Virtual Reality

- Optimized the use-case of Virtual Reality (VR) with High Dynamic Range (HDR) and Anti-Aliasing (AA) when all enabled together.
- - Eliminated several large render targets and some unnecessary copies and resolves of the rendered scene.

- The default pixel density settings for VR HMDs has been reduced from 120% or 130% (depending on the HMD model) to 100%. This means, by default, the Simulator will use the resolution recommended from the headset itself, unaltered, instead of scaling it larger.
- - The affected settings are: "PixelsPerDisplayPixel" inside the "[Oculus Rift]" section, and "ResolutionScalePct" inside of the "[OpenVR]" section of the RendererDX11.ini file.
- - - This change is primarily due to the newer, higher resolution HMD displays, which do not benefit as much from the extra resolution. And, the extra scaling leads to a much larger video memory footprint and fill rate, both of which negatively affect performance, especially when combined with anti-aliasing and/or HDR rendering.
- - - The existing settings in the RendererDX11.ini file are not altered by this change, so we recommend that all VR customers should consider reducing these values manually to be to as close to 100% as possible for best performance, or re-run the iRacing autoconfig utility, then adjust and carefully readjust as needed.

- Move where OpenVR and Rift VR runtime blocks the rendering thread so that it happens immediately after present() to reduce the rendering latency and improve pose prediction and frame timing.

- Fixed a pose prediction issue in the OpenVR support, related to pose prediction timing for the upcoming frame.

- The OpenVR SDK has been updated from 1.011 to 1.6.10.

Broadcasting Interface

- Fixed an issue where post-processing effects (such as motion blur) were appearing incorrectly while using broadcasting mode.

iRacing API

- Special characters will now be stripped from the YAML CarClassShortName string.

Steam API

- The latest Steam API has been integrated.

CARS:

Audi R8 LMS GT3

- 2019 Season 4 GT3 Balance of Power Adjustment: Minimum weight has been increased by 10 kg.

Audi RS 3 LMS

- V7 tire compound has been adjusted slightly.
- - Tires should reach peak operating conditions earlier in the run.

- Differential and rear brake valve adjustments can now be mapped to the steering wheel.

Chevrolet Monte Carlo SS

- Fixed an issue where the cockpit gauges were losing their lightmap when the car was damaged.

Dallara IR18

- Fixed an issue with the reflective properties of the Advanced Frontal Protection (AFP) device.

- Season setup for Charlotte Motor Speedway and Kentucky Speedway has been updated.

Lucas Oil Off Road Pro Trucks

- (Pro 2 Lite) - Engine cooling efficiency has been improved.

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet Camaro ZL1 - 2018

- Rear brake light decals have been updated.

NASCAR Xfinity Chevrolet Camaro - 2019

- Season setups have been updated.

NASCAR Xfinity Ford Mustang - 2019

NASCAR Xfinity Toyota Supra

Porsche 911 GT3 Cup Car (991)

- In-car engine sounds have been improved.

- Gear shift and compressor sounds have been improved.

Porsche 911 RSR

- 2019 Season 4 GTE Balance of Power Adjustment: Fuel consumption has been reduced slightly.

Radical SR8

- Season setup for Silverstone Circuit has been updated.

TRACKS:

Charlotte Motor Speedway

- NEW TRACK CONFIG!
- - A new track config, Roval, has been added and enabled for use!
- - - This track config replaces the original track config named Roval; it has been renamed Roval - 2018.

- Gain-time checkpoints have been updated to prevent cutting sections of the infield.

- Flagman animations have been updated.

- Pavilion building glass color has been adjusted.

- A new loading screen background has been added.

Circuit de Barcelona Catalunya

- The yellow curbs at Turn 1 and Turn 11 no longer disappear at any rendering distance.

Fairbury Speedway

- Fixed an issue where cars could sometimes get snagged by the wall at Turn 4.

- Fixed an issue with visual popping of the start/finish booth.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Arfman je hebt een heusinkveld neon sign gewonnen 👍
* JoepW Is stiekem een beetje jaloers

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 19-09-2019 19:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extera
* Extera heeft er ook eentje gewonnen O+ O+ O+

[ Voor 5% gewijzigd door Extera op 19-09-2019 21:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Whaah! :D :D :D

Ik had de announcement gemist maar het is echt waar, awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Ik heb gisteren na zeer lange tijd een race gereden in de Audi RS3 op Oulton Park. Had verwacht op duw en trek werk en chaos maar de realiteit was het tegendeel. Er werd zeer clean gereden, je zou het zelfs netjes kunnen noemen. Geen rare crashes, geen dive bombs.
Dus, komende tijd maar meer races rijden.

De Audi rijdt trouwens erg goed en het nieuwe banden model is super. iRacing komt, met het nieuwe banden model, qua gevoel op niveau rFactor2 en AMS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
naish123 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:24:
De Audi rijdt trouwens erg goed en het nieuwe banden model is super. iRacing komt, met het nieuwe banden model, qua gevoel op niveau rFactor2 en AMS.
Ow, dat is een stap in de verkeerde richting dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ken rF2 niet goed genoeg en AMS helemaal niet, maar ik vind de V7 band tot nu toe by far de beste band in iRacing (voor wat het waard is). Eindelijk een band die weinig grip heeft als hij koud is, duidelijke beter wordt na een paar rondjes om daarna (langzaam) af te zakken. Oh ja, en je kunt er slides mee vangen en ja, ook de volgende bocht is dat nog mogelijk. Hij is nog niet perfect maar het is echt de goede richting op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Van de week een nieuwe computer besteld voor mijn werk, met een extra videokaartje erbij om mijn oude computer om te bouwen tot eentje voor iRacing.

Stuur, Heusinkveld's, Sim-Lab e.d. allemaal al in bezit, alleen de PC ontbrak :+ Tot vandaag! Moet even heel erg mijn weg zoeken binnen het systeem nog (wel een sprong in het diepe als je van het hapklare Xbox af komt) maar zonet mijn alle eerste practice met een MX5 erop zitten en geëindigd als 2de :*) Lijkt me leuk om over een tijdje met mede Tweakers te racen.

ps. De game draait wel lekker! Was bang dat mijn oude processor misschien wat tekort zou komen voor 1440p, maar was fijn om te zien dat ik makkelijk de 180fps aantik!

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Over het nieuwe damage model van de Skip.....Het ziet er gaaf en realistisch met crashes enzo.

Maar in mijn serie event van vanmiddag was er een auto met connectie problemen. Die verdween een paar keer waarna de onderdelen in het rond vlogen. Toen ik hem op een ronde zetten verdween hij op het rechte stuk ineens voor mijn neus in de grond waarna er een groot onderdeel (neus?) op de weg stuiterde. Ik kon er niet meer omheen en het sloopte mijn voorvleugel. En een halve seconde later reed hij weer al stuiterend voor mij.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Luckeh schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:09:
Over het nieuwe damage model van de Skip.....Het ziet er gaaf en realistisch met crashes enzo.

Maar in mijn serie event van vanmiddag was er een auto met connectie problemen. Die verdween een paar keer waarna de onderdelen in het rond vlogen. Toen ik hem op een ronde zetten verdween hij op het rechte stuk ineens voor mijn neus in de grond waarna er een groot onderdeel (neus?) op de weg stuiterde. Ik kon er niet meer omheen en het sloopte mijn voorvleugel. En een halve seconde later reed hij weer al stuiterend voor mij.
Rapport over maken en naar support@iracing.com sturen (liefst met replay enzo), dan kunnen ze er wat mee doen. Het damage model in de Skip is een beta release (op aanvraag van de Skip rijders zelf), en elk beetje info wat de developers kunnen krijgen over dit soort zaken kan helpen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

• diknmuis

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik neem aan dat het de "Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport" is. Link naar de Porsche site voor details hierrrrr.Afbeeldingslocatie: https://files1.porsche.com/filestore/image/multimedia/none/motorsport-racingcars-982-718-c7-gt4-cs-techspecs-sideshot/model/399d9e05-fed7-11e8-8373-0019999cd470;sC;twebp/porsche-model.webp

Key facts:
425 PK
1320 KG
6-speed DCT-bak
ABS, ESC en TC.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Leuk bakkie voor volgend seizoen in het GoT Weekly Tournament :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• notflip
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-02 09:39
Hi Iedereen! Stel me even voor nadat ik via got-racing hier ben beland, ik vraag me juist af? Waar is dat volledige forum? Of is het enkel deze ene thread? Aangenaam!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
notflip schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:36:
Hi Iedereen! Stel me even voor nadat ik via got-racing hier ben beland, ik vraag me juist af? Waar is dat volledige forum? Of is het enkel deze ene thread? Aangenaam!
Welkom!
Ja we hebben 1 draad over iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

derx666 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:07:
In elk geval de aandrijving op de juiste wielen.

iRacing Profiel

• Jan Hein
derx666 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:07:
+1, maar uh
moet je zelf nog wel iets doen in dat ding? :)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

je kan beter GT1 rijden dat is voor de grotere jongentjes.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ja, zo'n Cayman is maar een knaken ding :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Precies, ik heb m zelf ook ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Vraagje van deze ontzettende newbie:

- ik race graag met auto-clutch omdat ik alleen maar flippers heb. Maar als ik auto-clutch selecteer werkt mijn koppelingspedaal überhaupt niet meer. Is er een mogelijkheid met auto-clutch + manual override te rijden?
- Als dit niet kan > hoe moet ik dan een standing start uitvoeren? Volgas in de N en als de lichten op groen gaan opschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nadat je auto clutch hebt geselecteerd kan je gewoon de clutch configureren en dus gebruiken bij de start.
Maar een belangrijke vraag is welke auto het betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Blijkbaar ben ik stout geweest en heb ik iemand pissed gemaakt. Kreeg ook (terrecht) flink wat naar m'n hoofd geslingerd in de top split eerder vanmiddag.

Mocht ik een bannetje krijgen; kan ik dan nog wel met de GoT league meedoen of kan dat pas weer als de ban afgelopen is?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
Luckeh schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:03:
Blijkbaar ben ik stout geweest en heb ik iemand pissed gemaakt. Kreeg ook (terrecht) flink wat naar m'n hoofd geslingerd in de top split eerder vanmiddag.

Mocht ik een bannetje krijgen; kan ik dan nog wel met de GoT league meedoen of kan dat pas weer als de ban afgelopen is?
Je kan gewoon meedoen aan hosted sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hahaha @Luckeh :D Jij had vroeger zeker ook spiked models of de "speciale" ASUS drivers? ;)

Voel me een beetje ziek dus weet niet of ik het vanavond vol houd, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Arfman schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:46:
Hahaha @Luckeh :D Jij had vroeger zeker ook spiked models of de "speciale" ASUS drivers? ;)

Voel me een beetje ziek dus weet niet of ik het vanavond vol houd, ik ga het proberen.
Nee; ik had alleen 10mbit internet voor belangrijke potten waar de rest op ADSL zat te klooien.:P

Overigens; nog wat reserach gedaan.
TCR auto's hebben in IRL gewoon een staande start. Vandaag de TCR Australie van dit weekend even bekeken. Die doen gewoon 5 minuten warmup; banden wisselen (voor naar achter) en vervolgens de kwalificatie. Gebruiken zover ik kan zien geen handrem (duh). Heel veel contact tussen de auto's tussen de auto's.
De TCR klasse, maakt niet uit welk model auto, hebben allemaal voorwiel aandrijving. RWD is niet toegestaan volgens het internationale TCR regelement.

Race 1 was starten op een natte baan. Dat ziet eruit alsof ze in slowmotion starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou het ging me een stuk beter af deze week met de Audi. Nog niet helemaal trefzeker, maar het komt wel goed.
Helaas kreeg ik last van mijn 'andere' knie tijdens de main race en ben ik zo wijs geweest te stoppen.
Ik zal komende week zien dat ik de puntentelling aan de praat krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Pfff, dat viel nog niet mee :X

Merk toch dat ik, t.o.v. de vorige 2 tracks, te weinig ervaring heb op Road America.
Zowel de quali als heat 1 volledig verprutst.
In heat 2 bumper aan bumper geraced met @Extera, @Ruud Mulders en Nico rond P10 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Bij mij ging het echt slecht... Foutje na foutje... Kon me na een fout in race 2 niet goed meer concentreren, toen was het helemaal feest...

Morgen hopelijk nog maar een poging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Gisteren niet in de gelegenheid om deel te nemen en ook vanavond zal ik moeten overslaan helaas.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:57
Practise and qualy viel niet tegen... De rest daarentegen :S

Heat 1, bocht 1 na start/finish, stuur in, wil corrigeren valt de ffb uit, haaks naar links ipv rechts :( :( Mooi commentaar van iemand (kan niet terugpraten via teamspeak?) , de bocht is naar rechts...

heat 2, domme fout en toen reed ik als hekkesluiter een eenzame race...

Hopelijk vanavond iets beter dat ik in iedergeval kan volgen...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
2019 Season 4 Patch 1 - Release Notes

- Fixed an issue that could cause a crash when transitioning between sessions.

(en andere fixes :))

edit: ik zit gewoon naar oude mail te kijken |:(

[ Voor 16% gewijzigd door frankivo op 23-09-2019 09:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 07:12
Race gisteren, heat 2 was idd leuk rond P10.
Veel onderlinge inhaalacties (en pogingen).

Leuk dat er meerderen zijn met hetzelfde tempo :)

(My iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vond het ook weer leuk :) Mooi geraced met die bakkies en vrijwel foutloos gereden (paar keer wat gras gemaaid maar dat was nadat ik inspiratie op had gedaan van iemand anders ;)). Alleen jammer dat mijn been nog steeds zeer doet na ongeveer een half uur, vermoed toch dat de HE sprints te strak staan afgesteld voor mij ofzo. Even verder puzzelen maar weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Beste racers,

Beetje slordig maar ik moet mij nog even voorstellen.
Ik ben Wesley mouthaan 32 jaar, vader van 2 kinderen, wonend in Hoogvliet Rotterdam.

Ik ben hier terecht gekomen door @Extera tevens ook de persoon die er voor heeft gezorgd dat ik ben aangestoken door het sim virus.(vrouw niet blij mee)

Ik rij in auto nr99

https://www.tradingpaints...Audi-RS3-LMS-TCR-Tweakers

@MauriceQ ik was de boos doener, wilde je niet boos maken, als je het vanaf mijn positie had bekeken had je er ook om kunnen lachen.
Mijn excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:35:
@MauriceQ ik was de boos doener, wilde je niet boos maken, als je het vanaf mijn positie had bekeken had je er ook om kunnen lachen.
Mijn excuus.
Nee was helemaal niet boos om je commentaar, moest er zelfs om lachen, kon alleen niks terug zeggen omdat ik teamspeak wel hoor maar niet terug kan praten... Komt vaak mooi commentaar langs, hoeveel banden heb jij nog? Reactie: 4 :) etc

Was alleen beetje boos dat mijn FFB uitviel... of dat ik haaks de vangrail in klapte...

Maar vanavond nieuwe poging...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauriceQ schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:40:
[...]

Maar vanavond nieuwe poging...
Ik hoop er vanavond ook weer bij te zijn, maar dan moet ik even de baas lief aankijken.
Maandag is zwemles dag met mijn dochter savy en mijn zoontje chase is 1 maand, best druk en vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat je überhaupt nog tijd hebt/krijgt om te racen :X :P Mijn dochter is nu 5 en er lijkt eindelijk weer wat tijd vrij te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Arfman schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:31:
Dat je überhaupt nog tijd hebt/krijgt om te racen :X :P Mijn dochter is nu 5 en er lijkt eindelijk weer wat tijd vrij te komen :)
Dit is voor mij nu ook echt een uitdaging. Mijn oudste is 2½ en die slaapt elke dag vanaf half 8. Dus dan hebben we echt tijd voor onszelf.

Ware het niet dat onze andere dochterlief van 6 weken rond 22u de laatste fles krijgt en om 23u vaak inslaapt. Maar tussen 18u en 22u altijd wakker is en vermaakt moet worden. Dat merk je wel met de gametijd van papa :O :> . Helaas, maar gelukkig slaapt ze wel 75% van de nachten van 23u tot 6u, dus daar zijn we wel weer erg blij mee O+ O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:34:
[...]
gelukkig slaapt ze wel 75% van de nachten van 23u tot 6u, dus daar zijn we wel weer erg blij mee O+ O+ .
Ik kijk nu al uit naar dat moment, op dit moment is het nog een hell! En ik heb deze week geen nachtdienst dus kan ook niet ongestoord slapen. 😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
Komt me bekend voor....

Dochterlief is inmiddels 10 jaar en ligt om 8 uur in bed, dus qua timing komt dat mooi uit, kan ik in 1 weg een verdieping hoger opzoeken...

Tijd en rust komt weer met de jaren, even volhouden mannen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
Kinderen. Nooit aan beginnen. 8)7

jk mijn Iracing tijd is mij nog te waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
Vorige races niet gehaald maar normaal zou ik vanavond wel kunnen. Agenda was wat overdruk met tijdsopnames van sportwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 10:15

Raimond613

Simracer

NickThissen schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:07:
[...]

[...]

Gisteren weer niet gelukt helaas...

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Coole skin!
Ben nog geen eigenaar van de Audi TCR, maar misschien moet het ook maar eens doen...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

De staande starts zijn leuk. Moeten ze in de echte serie ook doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Heel lang geleden dat ik nog zo'n intense races heb gereden. Mijn practice tijd was zeer goed, qualy heb ik een off-track in de laatste ronde waardoor ik 2 plaatsen laat liggen. In de eerste race enkele ronden zwaar in gevecht tot ik rem met een wiel op het gras, gelukkig niemand mee genomen want we zaten daar met 4 man zeer close. Tweede race, een half uur constant in gevecht waardoor we natuurlijk ook wat de aansluiting verliezen. Racen op de millimeter zonder contact, top.

edit: is dat sinds de update vorige week dat je nu niet meer in z'n 2 kan starten?

[ Voor 8% gewijzigd door diknmuis op 23-09-2019 22:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De 2e keer ging het beter, de eerste start verloor ik 6 plaatsen ofzo :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kon er vanavond helaas niet bij zijn maar ik ben voor @Extera beetje aan het rommelen geweest met dit als resultaat

https://www.tradingpaints...07/Audi-RS3-LMS-TCR-Cisco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Waren weer leuke races, jammer dat ik er af getorpedeerd werd in de 2e race, maar toch nog leuk terug kunnen vechten.

Nieuwe Virtual Motorsport livery:
Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/iracing/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Linc schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:59:
Waren weer leuke races, jammer dat ik er af getorpedeerd werd in de 2e race, maar toch nog leuk terug kunnen vechten.

Nieuwe Virtual Motorsport livery:
[Afbeelding]
Wel een mooie Audi daar in de achtergrond :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:44
Beetje jammer van race 2.. race was echt direct afgelopen en een beetje onnodig hoe het gebeurde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Ik had een satefy rating van 2.74 (pas 3 races gedaan) en deed zonet m'n 4de race. In practice 2x een track limit. De quali (pole) en de race volledig clean uitgereden (constant op 0,5 of minder van een tegenstander), kijk ik... SR terug naar 2,53.

Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Ja toffe races gehad, zat echt weer idioot dicht bij elkaar. Eerste race eigenlijk tweede geworden (wat ik echt wel netjes vond) en tweede race 4e, al met al een leuke avond gehad!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Race 1 helaas eraf getikt, daarna geen pace meer.

Ik had race 2 een valse start met een stop and go als gevolg :'(
Jammer! Had graag met het achterhoede gevecht mee gedaan!

Pagina: 1 ... 199 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies