iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 198 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:31

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:54:
Lijkt erop dat iRacing down gaat vanavond en de race dus niet door kan gaan :(
Misschien verplaatsen naar didag avond?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
green-tea schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:53:
[...]

JoepW in "iRacing - Wekelijks Toernooi"

Races
Zo 8 Sept & Ma 9 Sept: Laguna Seca
Zo 15 Sept & Ma 16 Sept: Oulton Park
Zo 22 Sept & Ma 23 Sept: Road America
Zo 29 Sept & Ma 30 Sept: Donington
Zo 6 Okt & Ma 7 Okt: Road Atlanta
Zo 13 Okt & Ma 14 Okt: Barcelona
Zo 20 Okt & Ma 21 Okt: Mid-Ohio
Zo 27 Okt & Ma 28 Okt: Monza
Zo 3 Nov & Ma 4 Nov: Lime Rock Park
Zo 10 Nov & Ma 11 Nov: Zandvoort
Zo 17 Nov & Ma 18 Nov: Canadian Tire Motorsports Park
Zo 24 Nov & Ma 25 Nov: Philip Island
Zo dat is nogal een lijst.
Ik denk beter wachten om een grote uitgave uit te stellen tot black friday, want ik wil ook nog een paar autos erbij
Of worden andere tracks gebruikt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik wilde net melden dat ik niet kom omdat ik ziek op bed lig... Hopelijk morgen beetje opgeknapt!....

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

-whodini- schreef op maandag 9 september 2019 @ 19:26:
[...]

Zo dat is nogal een lijst.
Ik denk beter wachten om een grote uitgave uit te stellen tot black friday, want ik wil ook nog een paar autos erbij
Of worden andere tracks gebruikt?
Rustig aan beginnen, ik heb óók zeker nog niet alle road tracks en road cars.

Ik ben begonnen met 3 items per maand/2 maanden. Kies eerst de tracks die je zelf het leuks vind uit ervaring en ga daarna eerst strategisch kijken welke tracks je bijvoorbeeld kunt combineren in meerdere klasses tegelijkertijd. Meerdere auto's tegelijk kopen kan ik je afraden uit ervaring...teveel variabelen. Je kunt je beter concentreren op maximaal 2 verschillende auto's om tegelijkertijd mee te racen.

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Amai, verplaatst naar morgenavond?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Maurice W schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:07:
[...]

Rustig aan beginnen, ik heb óók zeker nog niet alle road tracks en road cars.

Ik ben begonnen met 3 items per maand/2 maanden. Kies eerst de tracks die je zelf het leuks vind uit ervaring en ga daarna eerst strategisch kijken welke tracks je bijvoorbeeld kunt combineren in meerdere klasses tegelijkertijd. Meerdere auto's tegelijk kopen kan ik je afraden uit ervaring...teveel variabelen. Je kunt je beter concentreren op maximaal 2 verschillende auto's om tegelijkertijd mee te racen.
Dank je zal je advies maar volgen. Denk maar idd eerst twee tracks en een auto

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Of zoals ik na nadat ik een paar maanden had gereden en wist dat iRacing een blijvertje was voor mij: klikkerderklik 100% (het is ff schrikken, maar dan is het maar klaar) _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
JoepW schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:30:
Of zoals ik na nadat ik een paar maanden had gereden en wist dat iRacing een blijvertje was voor mij: klikkerderklik 100% (het is ff schrikken, maar dan is het maar klaar) _O-
Ik denk alleen als je dat nu zou doen dat je dan wel het viervoudige kwijt bent ten opzichte van toen, met alle nieuwe content die in de tussentijd verschenen is :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 19:25

derx666

mecker ende blaet

Toen was het ook nog interessant omdat je toen bij 100% content een flinke korting kreeg. Later is ingevoerd dat je al 20% korting krijgt vanaf 40 items ofzo. Dat maakt de upgrade naar 100% een stuk minder interessant. Als ik nu zou moeten kopen zou ik vooral eerst de auto's pakken plus de populaire tracks zodat ik 40 items had. Dan zit je aan een bedrag van zo'n 400-450 denk ik. Ik heb nog mazzel gehad dat ik het meeste content gekocht heb voordat er btw betaald moest worden, dat scheelt toch nog eens 20%. Ah well...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:48:
[...]

Ik denk alleen als je dat nu zou doen dat je dan wel het viervoudige kwijt bent ten opzichte van toen, met alle nieuwe content die in de tussentijd verschenen is :P
Dat is idd waar.
derx666 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 02:51:
Toen was het ook nog interessant omdat je toen bij 100% content een flinke korting kreeg. Later is ingevoerd dat je al 20% korting krijgt vanaf 40 items ofzo. Dat maakt de upgrade naar 100% een stuk minder interessant. Als ik nu zou moeten kopen zou ik vooral eerst de auto's pakken plus de populaire tracks zodat ik 40 items had. Dan zit je aan een bedrag van zo'n 400-450 denk ik. Ik heb nog mazzel gehad dat ik het meeste content gekocht heb voordat er btw betaald moest worden, dat scheelt toch nog eens 20%. Ah well...
Ow ja BTW...
Ik zou denk ik als ik het nu over zou doen enkel road, rovals en gangbare auto kopen en me idd richten op de 40 stuks en dan zien dat ik de korting pak van 'alle road' content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:09
Heb alles behalve de meeste ovals en 2 of 3 wagens die alleen op oval's rijden. O ja, en de dirt wagens/tracks. Die heb ik ook niet.

Wilde toen een keer alles kopen voor die korting, maar daar waren de ovals me toch iets te duur voor :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Zonde dat t niet doorging gisteren vanwege een update. Jammer. Vanavond heb ik n andere League dus volgende week dan maar weer. Jammer want Laguna is n toffe baan voor de nieuwe Audi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Ook ik moet voor vanavond afhaken. Dinsdagavond is mijn sportavond, dus ook voor mij geldt dat ik er dan volgende keer weer bij ben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Is er dan al een nieuwe datum geprikt voor de 2de race op Laguna Seca?
Vanavond kan ik helaas niet, rest van de week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ja, in de e-mail staat dat het verplaatst is naar dinsdag (vanavond). Ik kan vanavond wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Luckeh schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:33:
Ja, in de e-mail staat dat het verplaatst is naar dinsdag (vanavond). Ik kan vanavond wel.
Sorry, dat wist ik niet.
Ik heb (nog) geen e-mail gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb hem toch echt verstuurd gisteravond, heb je je uitgeschreven voor league mails? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik heb ook geen mail gezien

edit:
En ik heb me ook nergens voor uitgeschreven, kreeg voorheen wel mails

[ Voor 59% gewijzigd door Linc op 10-09-2019 11:51 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
NickThissen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:50:
Ik heb hem toch echt verstuurd gisteravond, heb je je uitgeschreven voor league mails? ;)
Heb hem aangekregen in mijn mailbox.

Ga proberen vanavond maar moet eerst nog wat tiratlon materiaal naar Ieper voeren. Dus zal wat afhankelijk van het verkeer zijn hoe laat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

NickThissen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:50:
League mails stond idd niet aangevinkt :X MY BAD

Maar ik kan me niet herinneren dat ik dit voor de GoT League heb aangepast :?
Wel voor andere Leagues waar ik gek werd van de spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 15:38
Ook ik krijg al langere tijd geen mail meer binnen zonder ooit iets aangepast te hebben.

Helaas vanavond ook geen tijd ivm sport.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kijk eens in je spam dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Ook niks in spam, zal nog wel controleren of dat vinkje uit staat bij mij maar dan is die door iets of iemand uitgezet maar niet door mij.

Edit. Na wat zoekwerk inderdaad gezien dat het vinkje bij league mails uit stond, wist niet eens dat die setting bestond dus weet wel 100% zeker dit ook nooit uitgezet te hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door TonCoronel op 10-09-2019 17:32 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Per ongeluk op de link geklikt die onderaan de mails altijd komt om je uit te schrijven misschien? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal binnenkort een mail aan de website ‘leden’ sturen hierover met wat screenprints.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 10-09-2019 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Beste league leden,

let op! doordat iracing gisteren down was is de race naar vanavond gegaan.
e.e.a. met inplannen van de race sessies gaat nog niet lekker.
voor vanavond hebben we een gewone sessie ingepland.
dit betekent dat we 60min practice hebben, 4 laps/15 min lone qualify en een 15min durende race.

hierna zal iedereen de server moeten verlaten en wordt de 2e race opgezet.
mocht iracing het nog toelaten zullen we proberen dit nog te wijzigen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000

Arfman

Drome!

Voor de mensen met een AccuForce: werkt bij jullie de beta ui? Bij mij detecteert SimCommander de beta ui niet dus ik heb halve/ralle ffb als ik die gebruik. Hoe hebben jullie dit gefixed?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:34

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
nickkoole schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:41:
Beste league leden,

let op! doordat iracing gisteren down was is de race naar vanavond gegaan.
e.e.a. met inplannen van de race sessies gaat nog niet lekker.
voor vanavond hebben we een gewone sessie ingepland.
dit betekent dat we 60min practice hebben, 4 laps/15 min lone qualify en een 15min durende race.

hierna zal iedereen de server moeten verlaten en wordt de 2e race opgezet.
mocht iracing het nog toelaten zullen we proberen dit nog te wijzigen.
Bovenstaande is niet meer geldig, de goeie server is ingesteld en start gewoon om 20:00 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 10-09-2019 19:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:56

Phydomir

Dennis

Arfman schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:26:
Voor de mensen met een AccuForce: werkt bij jullie de beta ui? Bij mij detecteert SimCommander de beta ui niet dus ik heb halve/ralle ffb als ik die gebruik. Hoe hebben jullie dit gefixed?
Net even gekeken. Het lijkt erop dat de Beta UI nu zijn eigen executable heeft gekregen. Nu heb ik in SimCommander ook twee mogelijkheden onder iRacing. Start via website en start via launcher. Je zal de start via launcher moeten aanpassen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pjnZBAj.png

Zo snel ik kan zien betekend dit helaas wel dat je al je gemaakte profielen zul moeten kopiëren naar een start via launcher profiel. Hij kan niet automatisch de goede launcher pakken lijkt het.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Helaas nog niet echt genoeg opgeknapt... Vanmiddag een half uurtje geprobeerd maar dat is geen aanrader...

Have fun heren!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Helaas laat mijn internet het niet toe om te racen. Ik zie iedereen stuiteren.

De heren die 1:31 rijden, hebben jullie een aangepaste setup of rijden jullie baseline setup? Respect hoor!

[ Voor 41% gewijzigd door green-tea op 10-09-2019 20:31 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik had een uitstekende start in de pitstraat :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 07:12
Ik was ook vlot weg bij mijn valse start :)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phydomir schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:56:
[...]

Net even gekeken. Het lijkt erop dat de Beta UI nu zijn eigen executable heeft gekregen. Nu heb ik in SimCommander ook twee mogelijkheden onder iRacing. Start via website en start via launcher. Je zal de start via launcher moeten aanpassen:

[Afbeelding]

Zo snel ik kan zien betekend dit helaas wel dat je al je gemaakte profielen zul moeten kopiëren naar een start via launcher profiel. Hij kan niet automatisch de goede launcher pakken lijkt het.
Thanks! Helaas nog geen detectie vanuit SC als ik via de Beta UI start, binnenkort maar verder prutsen.

Zojuist even een tankje leeg gereden met de F3 op Suzuka. Ik ben echt wel positief over NTMv7. Ik lees dat er allerlei exploits zijn (iets met slip angle en heel scherp sturen oid) maar als je er normaal mee rijdt is het echt een verademing. Na 2 rondjes komen ze goed op temperatuur en kun je eindelijk, eindelijk verlies van glip fatsoenlijk opvangen zonder meteen van je gas af te moeten. Ook de bocht erna lijkt in mijn beperkte test geen probleem, hiervoor was het altijd zo dat als je bocht 1 had gehaald na een correctie, dan ging je er in bocht 2 wel af doordat je banden ineens ijs waren. Dat is hier niet zo, ik heb regelmatig de esses vol aangevallen met veel correcties tot gevolg zonder verdere gevolgen.

Nu is het wachten op de zeikerts op het iRacing forum die het weer gaan verpesten door te "dwingen" om iets aan te passen waardoor het oude gedrag weer terugkomt ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

[ Voor 44% gewijzigd door JoepW op 11-09-2019 06:02 ]

• Phydomir
  • Laatst online: 20:56

Phydomir

Dennis

Start ging wel lekker beide keren. In de eerste race hem kwijt geraakt in de Corckscrew maar uiteindelijk wel weer 3e geworden, waar ik ook was gestart. Hoofdrace hele tijd 3e gelegen met Nick vlak achter me. Laatste ronde nog twee dik door de Corckscrew en de 3e plek vast weten te houden.

Auto zelf word ik niet heel warm van. Met een wat voller veld waarbij er iets meer te knokken valt kunnen het best leuke races worden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Gisteren de TH8A shifter opgehaald. Ik ben filmpjes aan het bekijken van no-assist-clutch en er valt nog best wat te leren en te oefenen! Ik rij alleen in de MX5 op het moment, maar ik zie verschillende mensen sequential shiften en andere weer H-pattern shiften. En de ene gebruikt auto BLIP, de andere niet.

Wat voor configuratie gebruiken jullie? Ik wil eigenlijk van de "makkelijke" flippers af en gebruiken wat er in-real-life ook in die auto's zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik gebruikte in de MX-5 (toen ik in de Heusinkveld mx-5 league reed) de flippers + clutch bij gebrek aan een handbak. Dus geen shift assists. Is wel redelijk tricky in die auto, maar wel tot 0.5s per ronde sneller dan met assists aan.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psqld
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-03-2021
iRacing is beetje het vervelende dat auto blip ook betekend auto clutch. Ik rij nu zelf zonder assists en koppel zelf en gebruik een H-pattern shifter. Moet alleen nog eens gaan oefenen met blippen want daar ben ik nog niet zo best in. Dat zal me ook wel helpen in sommige situaties.

In iRacing is het helaas niet mogelijk om wel auto blip te hebben met gewoon manual clutch.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Net als vorig seizoen; crashed de Skip weer naar Windows helaas. Ik ben blijkbaar niet de enige. Heb maar een ticket ingelegd.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Luckeh schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:38:
Net als vorig seizoen; crashed de Skip weer naar Windows helaas. Ik ben blijkbaar niet de enige. Heb maar een ticket ingelegd.
Dit is bekend bij iRacing ivm het nieuwe damage model. Staat zelfs in de release notes dat de Skip dit seizoen als beta test gezien wordt voor het nieuwe damage model, met het risico dat de sim daar door kan crashen. Als je dat niet wil, moet je hem dit seizoen niet rijden.

edit: lees net dat de crashes al voor het racen gebeuren. Ik neem aan dat iRacing dit zsm gaat oppakken, en volgende week wel een nieuwe patch zal komen

[ Voor 11% gewijzigd door derx666 op 11-09-2019 18:48 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

derx666 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:47:
[...]

Dit is bekend bij iRacing ivm het nieuwe damage model. Staat zelfs in de release notes dat de Skip dit seizoen als beta test gezien wordt voor het nieuwe damage model, met het risico dat de sim daar door kan crashen. Als je dat niet wil, moet je hem dit seizoen niet rijden.
Maar hij crashed al bij het laden :/

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Luckeh schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:51:
[...]

Maar hij crashed al bij het laden :/
Zie edit :)

Cube Nuroad Race (2022)

• alexbl69
Had dat vorige week ook meerdere malen. CTD bij het opstarten. Best vervelend, aangezien ik 90% Skip rijd :(

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:27
Ik had mijn videokaart drivers al geüpdatet in de hoop dat dat zou helpen. Jammer, afwachten dan maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik had hetzelfde, ook drivers geüpdatet.

Workaround is (als je van practice naar race gaat) niet op Race Now! te klikken maar de sessie af te sluiten, om vervolgens weer via de site (of launcher) de racesessie te joinen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• green-tea
Yes! Eindelijk mn D licence, het is voor vele niet veel maar ik ben er enorm blij mee. Na een gruwelijk rustige race + 0.64 bij de rookie rating. Van plek 11 naar 3 gereden en alle idioten kunnen ontwijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

alexbl69 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:57:
Had dat vorige week ook meerdere malen. CTD bij het opstarten. Best vervelend, aangezien ik 90% Skip rijd :(
Voor diegenen die de Skip rijden, er schijnt een workaround te zijn: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3663466.page

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Luckeh schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:53:
[...]

Voor diegenen die de Skip rijden, er schijnt een workaround te zijn: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3663466.page
Zoals ik al beschreef dus: Arfman in "iRacing 2016-2019"

:+

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Oops, Ik ben niet zo snel meer :-)

OT: aangezien de Skip 't niet goed deed was ik even met de TCR aan het klooien geweest, beetje spelen met de banden Temps en druk. Maar ik wordt er eigenlijk niets erg wijs uit. 120 graden lijkt te warm (?) , maar als ik dan meer lucht in de band doe daalt de temp niet echt. Kijkend naar de banden, weet iemand al wat de optimale window is qua druk en temperaturen?

iRacing Profiel

• green-tea
Heeft reporten nog zin? Is toch snue als je aan het battlen bent voor p1 en die knuppel probeert je express van de baan de rossen. Eerst bij de start en daarna halverwege de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Zeker wel. Misschien niet direct, maar als het echt met opzet gebeurd word daar echt wel wat mee gedaan, al helemaal als er meerdere reports over dezelfde rijder binnenkomen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• green-tea
BM schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:41:
Zeker wel. Misschien niet direct, maar als het echt met opzet gebeurd word daar echt wel wat mee gedaan, al helemaal als er meerdere reports over dezelfde rijder binnenkomen
Top, nu nog de "report" knop vinden.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
green-tea schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:46:
[...]

"help"-"file a protest"

• Raimond613
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Protesteren kan pas na x-uur na de finish, toch? Soort cooling down periode zit er ingebouwd.

iracing profile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Eindelijk weer eens kunnen racen nadat mijn schouder flink in puin gelegen heeft. Gelijk de Valve index op 144hz gezet en holy shit!!! Wat een super ervaring iis dat. De 2080 trekt het prima als heb ik de details iets omlaag gezet. Schitterende ervaring en het verschil met 90hz is ontzettend merkbaar.

Merk wel dat ik roestig ben en dat de consistentie wat te wensen overlaat... maar we kunnen weer!!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ben wel benieuwd naar de nieuwe generatie VR headsets. Heb tot nu toe alleen de Rift (cv1) geprobeerd, en alhoewel het wel cool is, heb ik persoonlijk issues met de lage resolutie.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
green-tea schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:46:
[...]

Als je een race uitslag terug kijkt zit er een report knop (viel mij gisteravond op)
Dan bedoel ik dat pop-up scherm wat je kan zien aan het einde
of anders de races hier

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
ZFLaSH schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:04:
Eindelijk weer eens kunnen racen nadat mijn schouder flink in puin gelegen heeft. Gelijk de Valve index op 144hz gezet en holy shit!!! Wat een super ervaring iis dat. De 2080 trekt het prima als heb ik de details iets omlaag gezet. Schitterende ervaring en het verschil met 90hz is ontzettend merkbaar.

Merk wel dat ik roestig ben en dat de consistentie wat te wensen overlaat... maar we kunnen weer!!
Kan je even misschien in pb je settings delen ? Heb ook de valve index en 120hz haal ik wel als het niet te druk is , maar 144hz niet.
Bottleneck bij mij is vooral de cpu ( renderer die in het geel gaat ). Videokaart is een 2080ti (watergekoeld)
Momenteel een i7-8700k overclocked naar 4.7Ghz, 5Ghz is ook wel haalbaar denk ik maar weet niet of dit veel verschil gaat maken. Vooral met grote tracks als Le Mans en snachts bijvoorbeeld heb ik toch redelijk wat issues met een stabiele fps.
Je merkt idd een groot verschil tussen 90hz en alles daarboven, echter zoals hierboven gezegd merk ik aan mijn framerate wanneer er een auto in de spiegels opduikt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
ewold schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:42:
[...]

Kan je even misschien in pb je settings delen ? Heb ook de valve index en 120hz haal ik wel als het niet te druk is , maar 144hz niet.
Bottleneck bij mij is vooral de cpu ( renderer die in het geel gaat ). Videokaart is een 2080ti (watergekoeld)
Momenteel een i7-8700k overclocked naar 4.7Ghz, 5Ghz is ook wel haalbaar denk ik maar weet niet of dit veel verschil gaat maken. Vooral met grote tracks als Le Mans en snachts bijvoorbeeld heb ik toch redelijk wat issues met een stabiele fps.
Je merkt idd een groot verschil tussen 90hz en alles daarboven, echter zoals hierboven gezegd merk ik aan mijn framerate wanneer er een auto in de spiegels opduikt. :o
Zal ik doen zodra ik weer in de sim zit. Wel een kanttekenng is dat ik een 9900K@5.2 heb draaien en HT uit heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
ZFLaSH schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:46:
[...]

Zal ik doen zodra ik weer in de sim zit. Wel een kanttekenng is dat ik een 9900K@5.2 heb draaien en HT uit heb gezet.
Ik zie het wel verschijnen,thx.
Misschien moet ik hem toch nog een tikje overclocken naar de 5 toe ,heb nog wel wat marge qua temperatuur en blijft mooi stabiel op 4.7 nu. Ben op zich wel tevreden van de valve index.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik zat al tijden in iRacing (en andere games) te kloten met het beeld zo soepel mogelijk te maken op een 60hz monitor. FPS cappen op 60FPS in iRacing gaf mij enorme screen tearing. Uncapped was het stuk beter maar dan zit je op 100% GPU usage. Veel verschillende waardes geprobeed om FPS op te cappen maar vaak toch nog screen tearing. Uiteindelijk op 160 FPS capped gesetteld waar het do-able was.

V-Sync lost het probleem natuurlijk op maar dit geeft enorme input lag. Gisteren heb ik eindelijk de oplossing gevonden waar ik het beste van twee werelden heb! Buttery smoothness van V-Sync maar zonder de input lag. FPS zijn nu gecapped op 60FPS en GPU usage daardoor ook enorm gezakt. (in iRacing naar 22%) dus minder temperatuur en energie en GEEN screen tearing.

Waarschijnlijk werkt het ook voor 75hz schermen en hoger maar niet kunnen proberen.

[YouTube: 2019 No Screen Tearing, No Vsync, No Input lag NVIDIA GPU's and 60hz]

[ Voor 31% gewijzigd door The Otherside op 13-09-2019 09:34 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik heb een 144hz scherm en zat met hetzelfde probleem. Cappen op 144hz gaf alsnog tearing.
Wat ik uiteindelijk gedaan heb is toch Vsync aanzetten, maar de Max "Prerendered Frames" op "OFF" gezet. Daardoor lijkt (?) de inputlag weg. Ik merk het niet meer in elk geval.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Ben er vandaag ook even mee aan het stoeien geweest, ik heb zelf 144hz schermen en normaal framerate niet gecapped, cappen in iRacing levert ook wat screen tearing op.

In de nieuwe nVdia drivers is er een optie "ultra-low latency mode" dat de 'pre-rendered frames' vervangt. Ik heb deze uitgeprobeerd maar icm iRacing was dit echt niks, als je snel van links naar rechts beweegt dan stottert het beeld duidelijk, snel deze optie dus uitgezet. Vsync is voor mij geen optie, duidelijk input lag.

Daarnaast met de framerate limiter gespeelt met nVidia inspector en je kunt 2 versies van deze framerate limiter toepassen, ik heb beide getest, V2 levert mij een beter resultaat op. Overigens framerate limiten op 144fps levert wel tearing op, ik zie in iRacing dat de framerate dan tussen 143-144 blijft springen. Ik heb hem op 145fps gezet in Nvidia inspector en nu heb ik geen unput lag en geen screen tearing.

Is er verschil ten opzichte van niet cappen? nee voor mij niet beide geen lag of screen tearing, wel voor de load van mijn GPU, die hoeft nu minder hard te werken en dat scheelt warmte :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, weet niet waar de voorstel ronde gepost moet worden dus doen we het hier.. zie jullie alle online :)
Oud rijder nu alleen nog in de sim...

iRacing Profiel

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2019 15:00 . Reden: url aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welkom! Ik heb even gegoogled en wat gaaf dat we weer een echte rijder erbij hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
ewold schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:42:
Is VR veel zwaarder dan de totale resolutie 2880 x 1600 doet vermoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:03:
[...]

Is VR veel zwaarder dan de totale resolutie 2880 x 1600 doet vermoeden?
Ja, want je moet alles dubbel renderen aangezien je voor elk oog een apart beeld hebt.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
TonCoronel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:25:
[...]

Is er verschil ten opzichte van niet cappen? nee voor mij niet beide geen lag of screen tearing, wel voor de load van mijn GPU, die hoeft nu minder hard te werken en dat scheelt warmte :)
Ander voordeel is ook wanneer je bijv. OBS gebruikt om beelden te capturen en je gebruikt je onboard NVENC video encoder dat beeld nu ook gewoon soepel wordt opgenomen. Ik had met uncapped FPS last van stutters in recording. En dat had er weer mee te maken dat je door uncapped FPS 100% GPU load hebt wat voorrang krijgt op video encoden op je videokaart. :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:57:
Hallo, weet niet waar de voorstel ronde gepost moet worden dus doen we het hier.. zie jullie alle online :)
Oud rijder nu alleen nog in de sim...

iRacing Profiel
Welkom en bedankt voor de gulle gift! d:)b

en ik ben weer in het land ;)
Morgen de build maar eens testen.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 14-09-2019 00:36 ]

• ewold
Linc schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:06:
[...]

Ja, want je moet alles dubbel renderen aangezien je voor elk oog een apart beeld hebt.
Volgens mij kwam het overeen met bijna 5 schermen renderen voor 1 of andere reden dat ik vergeten ben.
Als voorbeeld triple setup eens geprobeerd met testschermen en dat draaide vlot 3 schermen 1440p 144fps met alle settings op high, de VR moet ik een heel stuk terugdraaien naar low en een paar uit om 120fps te halen. Vooral de CPU is bij mij de bottleneck, na het weekend maar eens naar 5Ghz of iets hoger gaan.

• ZFLaSH
Ik heb gisteren even heel vlug gekeken, maar bij mij is de GPU degene die het zwaar heeft (70-90%). Mijn CPU heeft het een stuk rustiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ZFLaSH schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:53:
Ik heb gisteren even heel vlug gekeken, maar bij mij is de GPU degene die het zwaar heeft (70-90%). Mijn CPU heeft het een stuk rustiger.
Dat ligt er waarschijnlijk aan hoe je dat bekijkt. Als je kijkt naar het totale cpu verbruik dan valt iRacing wel mee. Echter is het zo dat de main thread (ik dacht physics, correct me if I'm wrong) gewoon 1 volle cpu core dicht trekt, en dan ben je dus wel gelimiteerd, want hoe sneller die core, hoe meer frames je kunt uitpoepen (als je gpu het trekt).

Cube Nuroad Race (2022)

• ZFLaSH
derx666 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:10:
[...]

Dat ligt er waarschijnlijk aan hoe je dat bekijkt. Als je kijkt naar het totale cpu verbruik dan valt iRacing wel mee. Echter is het zo dat de main thread (ik dacht physics, correct me if I'm wrong) gewoon 1 volle cpu core dicht trekt, en dan ben je dus wel gelimiteerd, want hoe sneller die core, hoe meer frames je kunt uitpoepen (als je gpu het trekt).
Klopt. Ik bekijk het dan ook per core en dan valt het echt erg mee. 60-70% (max) core load met een frametiming van onder de 4ms (GPU zit onder de 6ms). Ik zie dat iracing 2 cores vol gebruikt en dat valt me wel een beetje tegen. Ik dacht dat ze al eerder multicore implementaties hadden gedaan zoals het geluid.

Wat ik sowieso doe is zorgen dat de compositor en verwante zaken van SteamVR niet draaiten op de Cores waar iRacing op draait. iRacing krijgt dan ook 3 dedicated cores die het volledig kan gebruiken.

• ewold
ZFLaSH schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:40:
[...]

Klopt. Ik bekijk het dan ook per core en dan valt het echt erg mee. 60-70% (max) core load met een frametiming van onder de 4ms (GPU zit onder de 6ms). Ik zie dat iracing 2 cores vol gebruikt en dat valt me wel een beetje tegen. Ik dacht dat ze al eerder multicore implementaties hadden gedaan zoals het geluid.

Wat ik sowieso doe is zorgen dat de compositor en verwante zaken van SteamVR niet draaiten op de Cores waar iRacing op draait. iRacing krijgt dan ook 3 dedicated cores die het volledig kan gebruiken.
Misschien moet ik ook eens processor affinity instellen, de ene race gaat vlotter als de andere waar mss steamvr en iracing proberen dezelfde processor te gebruiken. Goeie tip ! _/-\o_

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZFLaSH schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:40:
[...]

Ze gebruiken zo weinig cores omdat in de userbase nog veel gebruikers niet zo veel cores hebben en ze die dus niet willen uitsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ewold schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:50:
[...]

Misschien moet ik ook eens processor affinity instellen, de ene race gaat vlotter als de andere waar mss steamvr en iracing proberen dezelfde processor te gebruiken. Goeie tip ! _/-\o_
iRacing gebruikt afaik nu 4-5 threads, waarvan er 2 (physics en rendering) beide 1 core nodig hebben. De overige threads zijn een stuk lichter (oa audio en PopcornFX) en vallen dus niet direct op.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wordt er eigenlijk nog wel met de Skip gereden binnen GoT Racing? Of is dat dit seizoen vervangen door de Audi? Of is het beide?

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-09-2019 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Alleen de Audi bij GoT, wel op 2 avonden (zondag en maandag).

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Hoe bevalt die Audi? Heb nog geen meter in gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

The Otherside schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:33:
Ik zat al tijden in iRacing (en andere games) te kloten met het beeld zo soepel mogelijk te maken op een 60hz monitor. FPS cappen op 60FPS in iRacing gaf mij enorme screen tearing. Uncapped was het stuk beter maar dan zit je op 100% GPU usage. Veel verschillende waardes geprobeed om FPS op te cappen maar vaak toch nog screen tearing. Uiteindelijk op 160 FPS capped gesetteld waar het do-able was.

V-Sync lost het probleem natuurlijk op maar dit geeft enorme input lag. Gisteren heb ik eindelijk de oplossing gevonden waar ik het beste van twee werelden heb! Buttery smoothness van V-Sync maar zonder de input lag. FPS zijn nu gecapped op 60FPS en GPU usage daardoor ook enorm gezakt. (in iRacing naar 22%) dus minder temperatuur en energie en GEEN screen tearing.

Waarschijnlijk werkt het ook voor 75hz schermen en hoger maar niet kunnen proberen.

[YouTube: 2019 No Screen Tearing, No Vsync, No Input lag NVIDIA GPU's and 60hz]
Haha getest en het werkt goed bij mijn surround triples setup.
vastgezet op 67 fps. Ik vraag me af als ik hem vastzet op 75 fps of ik dan conflicten krijg/zwart beeld etc. Want in surround kan ik dat niet selecteren bij nvidia settings.

Other topic:

Na de nieuwe build is het rijden in een F3 een heel stuk makkelijker geworden. Is dit nou om de community te "pleasen' of is dit gewoon meer realistisch dan het eerst was?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Met 3 Tweakers hebben wij een tijd geleden een endurance team opgezet, wij zoeken echter nog wat meer teamleden zodat wij elke week wel mee kunnen doen aan de VRS GT Endurance Series (desnoods met meerdere auto's).

Bedoeling is dat wij uiteindelijk ook aan de special events gaan meedoen!

Iemand hier die interesse heeft om het team te versterken? Stuur mij dan even een bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Van ellende maar andere klasses gaan proberen....al 4 disconnects gehad met Skip in 4 dagen tijd. Totaal 340 irating gekost....zonde.

Andere klasses zijn ook fun, maar ik rijd liever gewoon een tijdje met dezelfde zodat ik het sneller onder de knie krijg. En dan had ik skip niet hoeven te kopen. Raar dat dit nog niet is opgelost.

[ Voor 43% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-09-2019 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
StealthyPeanut schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:03:
Van ellende maar andere klasses gaan proberen....al 4 disconnects gehad met Skip in 4 dagen tijd. Totaal 340 irating gekost....zonde.

Andere klasses zijn ook fun, maar ik rijd liever gewoon een tijdje met dezelfde zodat ik het sneller onder de knie krijg. En dan had ik skip niet hoeven te kopen. Raar dat dit nog niet is opgelost.
De tip die hier eerder voorbij kwam (niet naar de garage gaan, overgang practice naar quali/race niet rechtstreeks doen maar via het menu) werkt voor mij vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
alexbl69 schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:04:
[...]

De tip die hier eerder voorbij kwam (niet naar de garage gaan, overgang practice naar quali/race niet rechtstreeks doen maar via het menu) werkt voor mij vooralsnog.
6 sessies gedaan op deze manier: 4 disconnects en 2 races (drama met 2 crashes, dus ook niet echt lekker).

Tot nu toe is de Skip investering niet mijn allerbeste keuze geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
StealthyPeanut schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:07:
[...]

6 sessies gedaan op deze manier: 4 disconnects en 2 races (drama met 2 crashes, dus ook niet echt lekker).

Tot nu toe is de Skip investering niet mijn allerbeste keuze geweest. :+
Da's flink balen inderdaad....

Maak je over de Skip geen zorgen, die rijdt heerlijk. Zodra dit probleem verholpen is ga je daar nog veel plezier aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 23:19
Zijn de iracing developpers eigenlijk aan het werken aan een fix voor de vele crashes in de skippy races?

Al 2e keer vandaag dat ik net voor de start crash naar de desktop, waardoor ik na rejoin achteraan begin en dus veel sr verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
fjskmdl2 schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:12:
Zijn de iracing developpers eigenlijk aan het werken aan een fix voor de vele crashes in de skippy races?

Al 2e keer vandaag dat ik net voor de start crash naar de desktop, waardoor ik na rejoin achteraan begin en dus veel sr verlies...
Hoe doe je die rejoin dan? Mijn JOIN is niet te klikken en kan alleen WITHDRAW kiezen. Daarna is de sessie weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 19:22
Ivm gezinsuitbreiding een hele tijd niet kunnen spelen, sinds aantal dagen weer iets meer tijd gehad en vanavond mijn eerste race gewonnen!
Met de MX-5 in de Global MX-5 cup op Tsukuba.
Snelste tijd in quali was 1:05:173.
Heb voor de uitbreiding ook niet bijster veel gespeeld maar reed toen van alles wat, dacht ga het nu anders aanpakken en eerst de MX-5 onder de knie krijgen.
Vanmiddag ook een keer vanaf de 2e plek gestart maar in de eerste ronde liet de leider niet genoeg ruimte over voor me waardoor ik op het gras terecht kwam en de muur in gleed.
Het is wel zenuwslopend om de hele race op kop te rijden met een achtervolger op 0.6 tot 2.0 sec achter me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Wederom leuke races, dikke fun met die bakken

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja voor mij was het vallen en opstaan.
Eerst in de vrije training had ik dat iRacing steeds naar windowed mode ging. Na (te) lang zoeken was de oorzaak SimCommander dat gewoon werkte, maar het wel veroorzaakte.
Het overgebleven 1/2 uurtje was niet genoeg om me zeker te voelen in de auto.
De Q verprutste ik dan ook totaal met een plek ergens achteraan tot gevolg.
In L1 van R1 veegde ik tot overmaat van ramp ook nog wat mensen van de baan door te laat te remmen bij de hairpin. Nogmaals sorry!
Een lonely race tot gevolg voor mij en in R2 heb ik iets rustiger aan gedaan, maar wederom een lonely race.
Ik ben deze week weer op pad (werk en nog staartje vakantie) en dus zal ik za-dag as, maar eens wat moeten oefenen om de auto te snappen en een beetje lekkere setup te verzinnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Voor mij ging de eerste race superlekker. Hele tijd lopen racen met @Luckeh en doordat ik in zijn draft reed bespaarde ik een beetje fuel waardoor ik hem in de laatste bocht van de laatste ronde voorbijkon omdat hij moest saven :D Waren meer mensen met fuelproblemen dus ik eindigde als 3e.

2e race ging het in de hairpin in de eerste bocht mis. Lucas raakte het gras en veegde een paar man van de baan. Kan gebeuren :) Ik mocht als laatste aansluiten en bleek tot mijn verbazing (net als de anderen) eigenlijk geen schade te hebben. Paar rondjes lekker lopen racen tot ik zelf ook het gras raakte bij het aanremmen voor de hairpin en Mark compleet Grosjeande. Nogmaals sorry daarvoor Mark! Helaas bleek ik toen wel schade te hebben en ook speelde mijn linkerbeen weer op, dus uit de race gestapt. Wel leuk geraced met deze bakkies.

Ben daarna maar meteen met mijn rig aan het sleutelen gegaan om de rem wat meer naar links te verplaatsen. Helaas bleek dat daarvoor mijn HE baseplate van de Simetik K2 baseplate af moest en daar had ik om 22:00 geen zin meer in :P Dinsdag weer verder, hopelijk kan ik het allemaal wat beter afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
Gisteren niet op tijd thuis , iets voor Qualify maar mits ik het circuit niet echt goed ken zal ik vanavond wel eerst wat komen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Arfman schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:04:
Ben daarna maar meteen met mijn rig aan het sleutelen gegaan om de rem wat meer naar links te verplaatsen. Helaas bleek dat daarvoor mijn HE baseplate van de Simetik K2 baseplate af moest en daar had ik om 22:00 geen zin meer in :P
Die ken ik, zit bij mij nu op het tweede gleufje van links ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Volgende week Road America. Dat wordt echt een mega draft feest.

Jammer dat we geen standing start meer hebben.

Bas en Jan Hein waren flink aan het stampen. Met als gevolg dat we een extra ronde moesten. En toen bleek de 25 liter nét niet genoeg. Kwam daar in ronde 9 (van de 11) achter; en kon gelukkig wat coasten. Maar nét niet genoeg om @Arfman achter me te houden voor de S/F.

Tweede race ging "spectaculair" van start. Misschien dat ik later een fimpje post; maar ik zat te dicht aan de linkerkant en een kleine onbalans duwde mij op het gras en toen was ik een passagier. Roste Nick en Arjan de banden in.

Auto's zijn best stevig; want ik kon na het contact ongeschonden doorrijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik sla deze week over omdat ik het circuit nog niet bezit. Gisteren dus maar mee gedaan aan de Skipper. Na een slechte start met spin uiteindelijk terug gereden naar de top 10. In de laatste ronde via het gras nog twee man ingehaald en uiteindelijk mooie sprint tot het einde waarbij ik na de finish nog wordt aangetikt en ongeveer 10x over de kop vlieg:)

Ik wilde vanuit mijn replay dit laatste gedeelte eruit knippen zodat ik het kon posten maar helaas kan ik de replay op geen enkele manier afspelen (krijg foutmelding bij opstarten). Iemand anders sinds de laatste build hetzelfde probleem gehad en hier een oplossing voor?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
StealthyPeanut schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:24:
[...]

Hoe doe je die rejoin dan? Mijn JOIN is niet te klikken en kan alleen WITHDRAW kiezen. Daarna is de sessie weg.
Niet op withdraw klikken.
Paar keer op F5 drukken tot de site doorheeft dat je sessie is afgesloten. Dit duurt soms wel een halve minuut of langer helaas :F

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
frankivo schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:30:
[...]

Niet op withdraw klikken.
Paar keer op F5 drukken tot de site doorheeft dat je sessie is afgesloten. Dit duurt soms wel een halve minuut of langer helaas :F
Ah ok, dus het lukt uiteindelijk wel? Opzich kan ik daar wel mee leven; vaak vlieg ik er in de practise of qualy al uit en heb ik nog 2+ minuten om terug te komen.

Niet ideaal en erg frustrerend. Maar dan kan ik in ieder geval gewoon Skip blijven rijden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
StealthyPeanut schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:32:
[...]

Ah ok, dus het lukt uiteindelijk wel? Opzich kan ik daar wel mee leven; vaak vlieg ik er in de practise of qualy al uit en heb ik nog 2+ minuten om terug te komen.

Niet ideaal en erg frustrerend. Maar dan kan ik in ieder geval gewoon Skip blijven rijden :).
Yep! Dat zei ik er net niet bij: maar als het goed is komt dan het groene join knopje terug :)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 198 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies