iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 197 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:42

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oops volg het niet goed genoeg!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Nieuw seizoen simracersworld, vanaf dit seizoen ook onderdeel van iracing e-sports network.
Ik zal gedurende het seizoen zo nu en dan in de booth komen om wat te vertellen over het live stewarding tijdens het kampioenschap.

YouTube: SimRacersWorld GT Pro Series | Round 1 at Spa-Francorchamps

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:41

Niellie41

[object Object]

Nieuwe V8 Supercars komen er aan!
Afbeeldingslocatie: https://dscxx9mer61ho.cloudfront.net/wp-content/uploads/v8supercars-vasc.jpg

https://www.supercars.com...QcY8Y7bNO07aZciKsmMEYFfGE

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 05-09-2019 06:14 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

Arfman

Drome!

Onderhoud nog steeds niet begonnen... hopelijk zijn ze snel klaar, vanavond vrijgepland om te kunnen crashen met de Skip :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Haha het onderhoud stond vanaf 14:00 onze tijd gepland :P

iRacing Profiel

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
Onderhoud begonnen hoor. Nu is het langen wachten begonnen :)

• Arfman

Arfman

Drome!

DarkPino schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:38:
Haha het onderhoud stond vanaf 14:00 onze tijd gepland :P
Oh .. eh .. ja wist ik wel :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Zelfs als 3D model maakt die nieuwe V8 Supercars Mustang een "mwah" impressie. Waar normaliter sedans worden vetgemest om als V8 Supercar door het leven gegaan, moesten ze vanwege de homolagatie van de V8 Supercar regels de Mustang toch wel héél erg tam houden. Toch is hij momenteel de snelste auto van het veld. De ZB ziet er dan wel een stuk stoerder uit.

Hoe lang duurt week 13 onderhoud meestal?

edit: Ik kan weer inloggen en ben nu 6GB aan het downloaden...

[ Voor 3% gewijzigd door Luckeh op 05-09-2019 15:34 ]

iRacing Profiel

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
https://members.iracing.com/download/member/home.jsp

Content is alweer downloadbaar. Voor mij 6.7 GB :P

iRacing Profiel

• Hyperiax
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04 15:57
Het was ff downloadbaar maar krijg nu de melding dat de site offline is :

iRacing Is Offline

iRacing is currently down for maintenance. Yeah, that's the ticket.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
In het najaar doe ik met een paar virenden mee aan de DGFX Clubsport series, dit in de mazda. Multi class race met de Porsche GT3 cup car, Audi RS3 TCR en de MX-5. Zelf gaan we ons wagen aan de mazda. Linkje: https://dgfxracing.com/cs-schedule/

Voor we van start gaan zijn er eerst wat practice sessies om te bewijzen dat we veilig in verkeer kunnen rijden , voldoende consistent rijden enz ( 50 laps waarvan 25 clean met minstens 5 opeenvolgende erin ).
Testcircuit : Mosports Canada. Nu was mijn vraag of sommige wat tips hebben ( buiten the obvious don't wreck it ) voor deze auto wat vlot rond te krijgen op Mosports ( wat ophanging veranderingen door de linkse downhill stukken ofzo ). Deze vraag omdat ik enkel nog maar mazda fixed heb gereden voordien.
Zag dat @NickThissen en Joep hier ook al races hebben gereden in de mx-5 tijdens wat youtube opzoekwerk.

• bluuuurgh
ewold schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:59:
In het najaar doe ik met een paar virenden mee aan de DGFX Clubsport series, dit in de mazda. Multi class race met de Porsche GT3 cup car, Audi RS3 TCR en de MX-5. Zelf gaan we ons wagen aan de mazda. Linkje: https://dgfxracing.com/cs-schedule/

Voor we van start gaan zijn er eerst wat practice sessies om te bewijzen dat we veilig in verkeer kunnen rijden , voldoende consistent rijden enz ( 50 laps waarvan 25 clean met minstens 5 opeenvolgende erin ).
Testcircuit : Mosports Canada. Nu was mijn vraag of sommige wat tips hebben ( buiten the obvious don't wreck it ) voor deze auto wat vlot rond te krijgen op Mosports ( wat ophanging veranderingen door de linkse downhill stukken ofzo ). Deze vraag omdat ik enkel nog maar mazda fixed heb gereden voordien.
Zag dat @NickThissen en Joep hier ook al races hebben gereden in de mx-5 tijdens wat youtube opzoekwerk.
Als je wilt oefenen om 50 rondjes te kunnen rijden met daarin 25 clean, dan kan je het beste gewoon de base setup pakken. Ik geloof niet dat de Mazda zo setup gevoelig is (ik rij zelf gewoon altijd met de base setup), dus als je op de limiet zit van de baseline, dan heb je nog een paar tienden die je kunt vinden. Echter sta je dan wel sneller achterstevoren. Terwijl als je nog niet heel bekend bent met de Mazda, er waarschijnlijk wel een paar seconden te vinden zijn door veel te oefenen.

Filmpjes van youtube helpen altijd, vroeger op de rem zodat je vroeger op het gas kan helpt ook, en anderen hebben vast nog wat meer tips. Maar als ik zo je post lees dan heeft het werken aan de setup (nog) niet heel veel zin.

iRacing Profiel

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
bluuuurgh schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:18:
[...]

Als je wilt oefenen om 50 rondjes te kunnen rijden met daarin 25 clean, dan kan je het beste gewoon de base setup pakken. Ik geloof niet dat de Mazda zo setup gevoelig is (ik rij zelf gewoon altijd met de base setup), dus als je op de limiet zit van de baseline, dan heb je nog een paar tienden die je kunt vinden. Echter sta je dan wel sneller achterstevoren. Terwijl als je nog niet heel bekend bent met de Mazda, er waarschijnlijk wel een paar seconden te vinden zijn door veel te oefenen.

Filmpjes van youtube helpen altijd, vroeger op de rem zodat je vroeger op het gas kan helpt ook, en anderen hebben vast nog wat meer tips. Maar als ik zo je post lees dan heeft het werken aan de setup (nog) niet heel veel zin.
Dat we veel gaan moeten oefenen is zonder twijfel deel 1, maar het kan geen kwaad wat rond te vragen naar ervaringen hier mits de 2 bochten links downhill de auto toch snel de neiging heeft om te gaan glijden.

Moesten er nog mensen zijn met interesse, de Audi TCR is volzet maar de mazda en Porsche klasse is nog plaats genoeg voorlopig.

• bluuuurgh
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/a16018eb60d2a871c64a751872867cac.jpg

:D

iRacing Profiel

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 07:12
You've got wheel damage.

(My iRacing)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier kan je downloaden tijdens onderhoud: https://members.iracing.com/download

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Don2one
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Iemand zin om te crashen vanavond, ben op TS waarschijnlijk!

iRacing

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

iRacing is back up!

iRacing Profiel

• bluuuurgh
and back online

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Don2one schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:08:
Iemand zin om te crashen vanavond, ben op TS waarschijnlijk!
I'm in, kom straks wel op TS.

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Beste mensen,

GoT zal een sessie hosten onder leaque sessions, dit zal een TCR sessie worden op catalunya.
De server is LIVE en zal 4 uurtjes duren.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/newbuildfun.png

[ Voor 5% gewijzigd door nickkoole op 05-09-2019 19:50 ]

iRacing Profiel

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:07
Ze hebben binnenkort eindelijk tijd om naar het rendering issue van de Valve Index te kijken.

Hoop dat ze er snel achterkomen, kan ik eindelijk weer iRacen!
Had bijna een Rift S gekocht en m'n ziel weer verkocht aan Facebook :9

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier de eerste beelden van Circuit de Catalunya
Met de nieuwe TCR AUDI RS 3

Video van de GOT practice zo net ;)

duurt wel een goed lapje voor hij een beetje stuurt. voelt wel interresant dat nieuwe banden model. maar eerst ff nog eens een paar laps doen met die dallara f3 want die kan ik beter 1op1 vergelijken voor ik wat roep.

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 05-09-2019 22:24 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Arfman

Arfman

Drome!

De Audi zal flink wennen zijn, tot nu toe vooral onderstuur en nog een onderstuur. Zal vast beter worden met goede setups en aanpassing aan de rijstijl maar voor nu ... oef.

New Damage Model op de Skip is wel briljant :D Was in een hosted sessie op Oxford Plains en iedereen liep te zieken, heerlijke crashes meegemaakt.

Ook nog even op Suzuka met de F3 getest maar toen kreeg ik weer last van m'n linkerbeen dus ben gestopt. Misschien toch de HE pedalen in combinatie met de Simetik K2 rig, heb het gevoel dat ik net niet ver genoeg naar achteren kan ofzo ...

• DarkPino
Ik vind de nieuwe Audi matig, merkte ik ook al op SimExpo. Ligt niet aan de auto maar ik ben gewoon niet zo’n fan van touringcars. Vind de F3 wel echt heel tof geworden, die was al leuk maar voor mijn gevoel nu nog veel leuker! Catalunya is ook een fantastisch circuit :)

iRacing Profiel

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ja ik ben ook geen fan van de TCR... verwacht ook niet dat het een populaire series word.

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik wacht nog even met m'n oordeel tot na een paar races dit weekend, al kijk ik wel uit naar de starts. Daar zullen flinke verschillen in zitten vermoed ik (met bijbehorende chaos). Het circuit Barcelona ziet er overigens wel erg fraai uit. Framerate is ook wel okay. Af en toe zie je ineens een groep vogels opvliegen.

edit:
Ik vond de besturing erg gevoelloos. Dus ik heb de FFB van m'n fanatec een stuk hoger gezet dan ik normaal heb (+50%). Daarmee kon ik de power understeer een stuk beter voelen.

Remmen: vol op de ABS of er net iets voor?

[ Voor 26% gewijzigd door Luckeh op 05-09-2019 22:13 ]

iRacing Profiel

• bluuuurgh
Opzich een leuke auto, maar het remmen is wel erg wennen, is lekker slingeren (of ligt dat aan mij)?

iRacing Profiel

• BitcoinDave
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 19-03-2023
Het is niet mijn auto die Audi. Misschien met afstellen dat die beter word.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En toch de vraag: Is de audi leuk genoeg om er een seizoen mee te stoeien tijdens het monade tournament?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:48
JoepW schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:44:
En toch de vraag: Is de audi leuk genoeg om er een seizoen mee te stoeien tijdens het monade tournament?
Wat mij betreft wel. Ja, raceauto's horen achterwielaandrijving te hebben, maar ik vind het wel leuk dat je met dit ding weer heel anders moet rijden. Volgens mij is ie ook qua snelheid en beheersbaarheid prima voor close racen met wat doorbangen op de maandagavond.

Vind het wel weer een mooie update, het nieuwe bandenmodel is naar mijn smaak ook zeker een verbetering op de f3 en gt1 auto's en het nieuwe schademodel op de skip is echt heel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Dat was weer even genieten. Heb wat met de F3 gereden. Het nieuwe tyre model bevalt me wel. Heb ook met de Nascar K&N gereden en daar was t ook goed te merken. Eerst opwarmen die handel en dan gaan. Ik vond t met de F3 ook goed maar had daar toch een beetje een onnatuurlijk gevoel bij. Je kan de overstuur slides makkelijker opvangen maar t voelt tja, beetje onnatuurlijk, hij blijft namelijk best wel glijden maar t kan uiteraard zijn dat ik er gewoon aan moet wennen maar vind de F3 nu makkelijker rijden dan met de oude Tyre model. Niet erg natuurlijk maar hij moet nog een beetje gefinetuned worden naar mijn mening. K&N was perfect. Menig deelnemer kwam nog niet uit de pitlane! :) Het damage model ga ik morgen uit proberen in de Skip! Oja, en de wat de audi betreft, het lijkt mij n leuke auto voor t nieuwe seizoen. Is zeker anders rijden maar nieuwe uitdaging... onderstuur maar met wat trail-braken kan je toch aardig de auto door de bochten krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Alarisico op 06-09-2019 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Luckeh schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:10:
Ik wacht nog even met m'n oordeel tot na een paar races dit weekend, al kijk ik wel uit naar de starts. Daar zullen flinke verschillen in zitten vermoed ik (met bijbehorende chaos). Het circuit Barcelona ziet er overigens wel erg fraai uit. Framerate is ook wel okay. Af en toe zie je ineens een groep vogels opvliegen.

edit:
Ik vond de besturing erg gevoelloos. Dus ik heb de FFB van m'n fanatec een stuk hoger gezet dan ik normaal heb (+50%). Daarmee kon ik de power understeer een stuk beter voelen.

Remmen: vol op de ABS of er net iets voor?
FFB staat in Windows op 100% bij mij en in elke nieuwe auto en/of nieuw circuit zoekt iRacing de juiste automatische ingame instellingen via de AUTO setup. Werkt perfect en kost je 1 ronde ongeveer ingame

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:01

/samenvatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:42
JoepW schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:44:
Gisteren 5 laps kunnen rijden, maar ik zeg ja!. Het is inderdaad heel anders rijden dan een rear wheel maar maakt het voor mij niet minder leuk. Met de OSW kreeg ik in ieder geval genoeg feedback, mooi ook de klappen bij doorschakelen, zeker als je dat in een bocht doet, ook wielspin is goed voelbaar, dus moet je rustig met je gas omgaan. Opwarmen van de banden leek wel realtistischer dan normaal maar daar heb ik te weinig voor gereden.
Circuit van Barcelona is trouwens wel erg mooi geworden!

Wellicht er nog een poll aan wagen om een idee te krijgen? Zou jammer zijn als er toch straks maar 5-10 man max per avond op komen dagen, dan kies ik liever voor iets anders, maarja wat dan...

[ Voor 12% gewijzigd door TonCoronel op 06-09-2019 08:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 07:58:
[...]

Gisteren 5 laps kunnen rijden, maar ik zeg ja!. Het is inderdaad heel anders rijden dan een rear wheel maar maakt het voor mij niet minder leuk. Met de OSW kreeg ik in ieder geval genoeg feedback, mooi ook de klappen bij doorschakelen, zeker als je dat in een bocht doet, ook wielspin is goed voelbaar, dus moet je rustig met je gas omgaan. Opwarmen van de banden leek wel realtistischer dan normaal maar daar heb ik te weinig voor gereden.
Circuit van Barcelona is trouwens wel erg mooi geworden!

Wellicht er nog een poll aan wagen om een idee te krijgen? Zou jammer zijn als er toch straks maar 5-10 man max per avond op komen dagen, dan kies ik liever voor iets anders, maarja wat dan...
Een poll gaat mij niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik hoop wel dat wel een seizoen met de Audi TCR gaan rijden. Heb er zelf nog niet mee gereden maar gisteravond al wel aangeschaft en aangezien ik nog 13 weken moet wachten voor mijn promotie naar mijn C-license heb ik er anders verder weinig aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
Ik sla dit seizoen wederom over. Ik merk dat mijn interesse toch iets meer licht bij het snellere materiaal binnen Iracing.

Gisteren de F3 uitgelaten op Barcelona. Die rijdt heel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelTM46
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-08 16:58
Met de Audi TCR ga ik denk ik wel meedoen dit seizoen, in ieder geval een aantal races. Gisteren in de GOT server een ronde of 15 gereden, maar ik kreeg de auto nog niet echt goed de bochten door. Ook niet als na een ronde of 3 de banden al op temperatuur zouden moeten zijn. Flink wat oefenen eerst nog dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:49
Ik herken mij eigenlijk totaal niet in die onderstuur verhalen over de TCR Audi. Nou heb ik in de Simbin reeks jarenlang toerwagen leagues gereden, dus wellicht dat die ervaring gewoon standaard al in mijn rijstijl gebakken zit. Maar ik vind hem met de baseline setup op Silverstone heerlijk neutraal sturen, garantie op close racen lijkt mij.
Pak je een stukje gras mee dan ben je meteen alle grip kwijt en is het wel een onderstuurfeest.

Ik heb wel het idee dat die eerste 3 versnellingen er voor niets op zitten, zo kort dat je daar weinig aan hebt. Is misschien wel eens interessant om te testen of het misschien sneller is om in zijn 2 te starten.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

BM

Moderator Spielerij
Net even 1e paar rondjes gedaan met nieuwe build.

De audi, uhm, tis een FWD, dat rijd toch anders :) Maar overall niet gek, als banden beetje op temperatuur zijn ook meer grip dan ik verwacht had, en bij aanremmen kun je achterkant lekker laten glijden. Geinig wagentje denk ik wel.

Daarna de F3 met NTM7 geprobeerd. 1e indruk: holy shit waar is mijn grip heen. 1e (paar) rondje(s) is het echt enorm oppassen. Daarna is de grip er weer en rijd het ding heerlijk.

Ook nog heel even met de skip geprobeerd, ook daar weinig grip 1e rondje(s), maar verder viel me niet heel veel anders op aan het rijden. Damage model zag er prima uit, die ene keer dat ik 'm in de muur hing ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik ben nog steeds lekker bezig met de MX5's, maar ik merk wel dat ik met mij iRating van 1700 echt een sterk veld tegenstanders heb (voor mijn doen dan :)). In kwali zitten zij op Okayama rond de 1.45.8 en ik reed in de laatste race een 1.47.6, toevallig ook mijn PR op die baan. Nog wel genoeg ruimte voor verbetering, maar lastig als je niet meer met de baseline setup rijdt. Welke tools gebruiken jullie om setups vandaan te halen en daarna te tweaken? Of beginnen jullie vanaf scratch?

Maar, wat een topgame is dit. Gisteren 4 races gedaan (start 15, 15, 10, 16 en finish 14, 6, 13, 9) en heerlijke gevechten gehad. Heerlijk om, ongeacht de positie op de baan, lekker te battelen met het veld. Er is altijd wat te doen.
In totaal op deze 4 races 5 incidents, waarvan 2 clean races, dus mijn SR is ook weer wat gestegen en ik ben bijna in de C-klasse. Ik merk wel dat de tegenstanders echt veel netter rijden dan in de lagere ratings. Er wordt veel meer verstand gebruikt en met respect gereden. Supergaaf!

Ik blijf nog even in de Mx5 hangen, maar mijn broer heeft de Skip ook dus ik denk dat dat mijn eerste aanschaf gaat worden. Welke banen raden jullie aan als first-buy voor die serie welke veel gebruikt worden? Ik zie Suzuka veel voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 09:35
StealthyPeanut schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:51:
Ik ben nog steeds lekker bezig met de MX5's, maar ik merk wel dat ik met mij iRating van 1700 echt een sterk veld tegenstanders heb (voor mijn doen dan :)). In kwali zitten zij op Okayama rond de 1.45.8 en ik reed in de laatste race een 1.47.6, toevallig ook mijn PR op die baan. Nog wel genoeg ruimte voor verbetering, maar lastig als je niet meer met de baseline setup rijdt. Welke tools gebruiken jullie om setups vandaan te halen en daarna te tweaken? Of beginnen jullie vanaf scratch?

Maar, wat een topgame is dit. Gisteren 4 races gedaan (start 15, 15, 10, 16 en finish 14, 6, 13, 9) en heerlijke gevechten gehad. Heerlijk om, ongeacht de positie op de baan, lekker te battelen met het veld. Er is altijd wat te doen.
In totaal op deze 4 races 5 incidents, waarvan 2 clean races, dus mijn SR is ook weer wat gestegen en ik ben bijna in de C-klasse. Ik merk wel dat de tegenstanders echt veel netter rijden dan in de lagere ratings. Er wordt veel meer verstand gebruikt en met respect gereden. Supergaaf!

Ik blijf nog even in de Mx5 hangen, maar mijn broer heeft de Skip ook dus ik denk dat dat mijn eerste aanschaf gaat worden. Welke banen raden jullie aan als first-buy voor die serie welke veel gebruikt worden? Ik zie Suzuka veel voorbij komen?
Goede aanpak, ik rij ook veel met de baseline setup, soms probeer ik wat te tweaken (camber). Vond laatst een document met wat nuttige informatie per setting (weet niet of ik die hier mag delen, anders PM).

First buy is lastig, banen zitten er maar een week in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
StealthyPeanut schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:51:

Als je puur kijkt naar populariteit zou ik niet kiezen voor new Hampshire, Oran park, en in iets mindere mate oulton park. Aan de andere kant zijn dat zeker in de skip wel hele leuke banen. Banen als road America of Silverstone zijn populairder, maar niet perse heel leuk in de skip als je het mij vraagt. Dat zijn meer circuits voor de snellere auto's. Dus hangt er een beetje vanaf wat je wilt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:03
Zal wel aan mij liggen, maar vind die Audi niet fijn om te rijden :X.

Vage besturing en onnatuurlijk schakelgedrag.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don2one
Wat een auto, moest gisteren plots weg en had geen tijd meer om te rijden. Erg jammer dat ik nog steeds niet de skippy gecrasht heb :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Hein
Don2one schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 18:46:
Wat een auto, moest gisteren plots weg en had geen tijd meer om te rijden. Erg jammer dat ik nog steeds niet de skippy gecrasht heb :P
Figure eight skippies lijkt me wel wat :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06 21:39
Ons team heeft er al een likje verf overheen gegooid hoor!

Wat een leuk ding om mee te rijden :D

Audi TCR

[ Voor 19% gewijzigd door Fassive op 06-09-2019 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Audi is leuk! lekker stoeien!

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Vanavond ook de Audi wat langer aan de tand kunnen voelen, ik vindt hem leuk. Nog wel een hoop te leren, ook kwa setup denk ik. Nog even geprobeerd zonder ABS te rijden maar dat moeten we maar niet doen:).

Je merkt erg goed dat als je een paar laps echt aan het pushen bent en wat foutjes maakt de banden er echt onder te lijden hebben en je tijden daarna instorten met een seconde of meer, lijkt wel realistisch.

Tot zover tot een 1.56.9 gekomen op Barcelona(45 liter benzine) in een practice session, redelijk tevreden mee, hopelijk komen er wat setups beschikbaar die mogelijk wat meer snelheid meebrengen. Lijkt er op dat de banden in ronde 3-5 optimaal zijn, zonder teveel pushen blijven ze daarna nog wel wat laps redelijk in de zelfde zone maar teveel pushen is afgestraft worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Zondag is dus de eerste race met de Audi? Op welke baan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
DarkPino schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:25:
Zondag is dus de eerste race met de Audi? Op welke baan?
Laguna Seca.

Hier alvast wat details:
JoepW in "iRacing - Wekelijks Toernooi"

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:37

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Misschien een idee om de tijden er nog even aan toe te voegen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doubleoz schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:05:
[...]

Misschien een idee om de tijden er nog even aan toe te voegen.
Server start om 20:00 uur met 1 uur practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Ik heb vandaag de TCR de eerste keer gereden; ben tot nu toe nog niet erg blij... ik mis feedback en snelheidsgevoel en heb geen goed idee hoe ik hiermee snel moet gaan.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:03
Raimond613 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:44:
Ik heb vandaag de TCR de eerste keer gereden; ben tot nu toe nog niet erg blij... ik mis feedback en snelheidsgevoel en heb geen goed idee hoe ik hiermee snel moet gaan.
Heb ik precies zo...

Iedereen is vrij enthousiast over die wagen, dus ik heb er vanochtend een paar uur op verschillende circuits mee gereden. Mis precies wat jij zegt... feedback en snelheidsgevoel.

In de herhaling ziet het er allemaal wel 'normaal' uit, maar in de wagen lijkt het wel of de sim op halve snelheid draait. In de bochten heb je het idee dat je er veel te langzaam doorheen gaat voordat je grip verliest.

Misschien een keer proberen met een andere FOV te rijden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Na 10 jaar weer eens de Skip gereden omdat ik het nieuwe damage model eens wilde testen. Maar wat rijdt die wagen toch heerlijk. In vergelijking met "vroeger" veel duidelijkere feedback.Misschien maar eens overwegen om weer eens echt mee te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik heb net een hosted sessie met de RS3 op Laguna Seca gereden, met de VRS setup voor die baan. Dat ging al een stuk beter, maar nog steeds is het meer gokken dan aanvoelen wanneer en hoe hard je op het gas bij het uitkomen van een bocht.
In de race heb ik in de eerste 2 ronden een paar keer bij het aanremmen compleet haaks de bocht afgesneden omdat bij het aanremmen op de koude banden de auto snel stuurloos wordt. Vooral bij plots hard remmen, wat bij de eerste rondes nog wel eens wil gebeuren in het middenveld :X
Gelukkig niemand geraakt, maar wel link...

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ook een raceje gedaan in de week13 fun series. Het racen kan wel lekker close zijn, ik denk dat het wel leuk gaat worden dit seizoen!

Over bocht uit: ik heb daar eigenlijk weinig last van. Je moet gewoon eigenlijk bijna nooit vol gas geven. Als je het tot ~70-80% gas houdt dan stuurt hij best prima, zodra je ineens vol gas geeft gaat hij gewoon rechtdoor inderdaad. Gewoon niet doen tot je zeker weet dat je het haalt.

En op koude banden is het idd lekker vroeg remmen en vooral niet te wild sturen want zodra je voorbanden gaan glijden is het gedaan en ben je passagier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT_Weekly_Tournament.png

Zondagavond begint het nieuwe seizoen van ons Weekly Tournament!

Seizoen 4, 2019 in het kort:
  • 2 avonden per week: zondag en maandag. Je beste avond telt!
  • Audi RS3 LMS TCR
  • 2 heats per avond: een korte qualifier heat (levert geen punten) gevolgd door een main event.
In seizoen 4 van 2019 starten we met een nieuw format voor ons Weekly Tournament. In plaats van 1 race per week op de maandag, stappen we over naar 2 races per week: op de zondag en maandag avond. Dit doen we als test om te kijken of we op deze manier een grotere groep mensen kunnen accommoderen. Je mag uiteraard beide avonden meedoen, in dat geval telt alleen de beste avond voor het kampioenschap.

We rijden dit seizoen met de nieuwe Audi RS3 LMS TCR en volgen weer de tracks van de officiele serie. Je kan dus dit toernooi gebruiken om te trainen voor de officiële serie!

Elke avond rijden we 2 heats: een korte qualifier heat (levert geen punten), gevolgd door een langere main event race voor punten. De startopstelling van heat 2 is het resultaat van heat 1 (geen reversed grid).

De details, tijden en schema zijn zoals gewoonlijk hier te vinden!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
@DarkPino Sorry Martijn, wou wat verdedigen voor Bas en we zaten blijkbaar al dichter bij de bocht dan ik dacht.

Verder leuke bak en tof om close mee te racen.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, dat was leuk! :)

Eerste race in de laatste ronde nog een positie weggegeven door een foutje, P7.

Tweede race een goede start vanaf P7 maar voor me ging het niet zo best. Ik dook er links langs maar kreeg een slowdown. Die ging maar niet weg dus ik zat ineens in het gedrang, veel posities verloren en toen ook nog een spin in de corkscrew. Gelukkig zonder schade maar P14. Lekker geraced met Ton, Maurice en Hans die ik helaas 3 ronden voor het einde rondtikte in de laatste bocht. Sorry Hans, ik pleeg die bocht scherp aan te snijden zodat ik vroeg op het gas kan en jij leek de buitenkanst te nemen dus ik dacht een kans te zien die er niet was, nogmaals excuses!

Verder een leuke auto om mee te rijden, leuker dan ik verwacht had na de testsessie op Barcelona.

Ik moet wel echt met m'n rig bezig want ik heb nu echt pijn in m'n linkerbeen van het rempedaal, geen idee hoe ik dat op moet lossen maar ik heb nu 20 + 30 minuten geraced en ik lijk wel een kreupele :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan Hein
Zo dat was inderdaad leuk zeg :) mooi dat je ook weer mee rijdt trouwens Bjorn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
diknmuis schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:20:
@DarkPino Sorry Martijn, wou wat verdedigen voor Bas en we zaten blijkbaar al dichter bij de bocht dan ik dacht.

Verder leuke bak en tof om close mee te racen.
Kan gebeuren, was er behoorlijk chagrijnig om maar gaat nu al beter.

Mee eens; leuke bak om mee te racen!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob-B
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-08 11:31
Inderdaad toffe bak! Eerste race met geluk van 14 naar 7, uiteindelijk groot en deels in een groepje van 2 a 3 man kunnen rijden. Tweede race was minder, toen ik eenmaal het groepje waar ik een tijd mee reed verloor. Ging het ineens heel snel achteruit, kreeg rugpijn, werd vermoeid en de pace was dramatisch. Uiteindelijk nog ingehaald in de laatste bocht via de buitenkant door Ton. Sorry Ton als ik iets te veel aan het verdedigen was, ik had een probleempje met mijn fuel… 5 meter na de finish lijn begon m'n auto te stotteren 8)7. Misschien had ik er een paar druppeltjes bij moeten tanken..

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
Bob-B schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:37:
Uiteindelijk nog ingehaald in de laatste bocht via de buitenkant door Ton. Sorry Ton als ik iets te veel aan het verdedigen was, ik had een probleempje met mijn fuel… 5 meter na de finish lijn begon m'n auto te stotteren 8)7. Misschien had ik er een paar druppeltjes bij moeten tanken..
Geen probleem hoor ik vond het fair en close racing, geen probleem, was wel grappig buitenom laatste bocht inhalen.

Door mijn eigen toedoen beide races vergooid met spins ondanks dat de snelheid er wel redelijk in zat, te laat remmen met koude banden en je staat achterstevoren.
Morgen toch maar een herkansing denk ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Ik had een erg goede start, maar daarna reed ik "iets te oma" op mijn koude bandjes.
De rest van de race heb ik mij prima geamuseerd met @Arfman, @Raimond613, @Ruud Mulders en Hans Smeekens. De gevechten in het middenveld waren close maar fair,...en daar doe ik het allemaal voor d:)b

@TonCoronel sorry dat ik je liet schrikken ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JT7CTb3.jpg

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Kon helaas vanavond niet. Ziet er toch geinig uit! Morgen ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Ja ik zag dat je eigenlijk iets te laat remde, tenminste mijn inschatting was dat jij te laat remde en ik was bang dat je me zou raken, daarom gaf ik veel ruimte maar pakte daardoor zelf een slowdown in die verrekte corkcrew, maar goed kan gebeuren thats racing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Helaas ben ik momenteel in Roemenie voor mijn werk, gisterochtend gevlogen. Volgende week ben ik erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:53
FastFred schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:14:
Eigenlijk wil ik vanavond wel weer eens mee doen, maar m'n gaspedaal registreert sinds vorige week (ik rij eigenlijk alleen nog maar de F1 game) geen vol gas meer. Misschien ook wel verstandig in de Porsche trouwens :P
Pedalen, T3PA-Pro, gedemonteerd, asje van potmeter krom en bij het uit elkaar halen een boutje afgebroken, schroefdraad zit uiteraard nog vast in het gat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Nieuwe auto; nieuwe baan en nieuwe pedalen. Pittige leercurve gisteren. Wel fijn dat we een volle grid (22 man?) hadden gisteren!

Na 30m racen waren m'n voorbanden aan de binnenkant voor 80% (links) en 81% (rechts) en ca. 90% achter. Daar zat nogal wat verschil in t.o.v. het rest van het veld.

Ik vraag me af hoe hard je moet remmen. Ik heb 't idee dat wanneer je vol in de ABS remt iedere keer de banden te warm worden en sneller slijten. Iemand tips? Wat zijn de ideale temperaturen voor de banden? 120 graden lijkt me iets te warm.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ziet er gaaf uit! Ik ga me best doen om vanavond te joinen!
You must have a minimum iRating of 1700 and licence C or better and comply with our rules below.
Geldt dit ook voor tweaker members? ;w

[ Voor 58% gewijzigd door green-tea op 09-09-2019 09:33 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Luckeh schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:08:
Na 30m racen waren m'n voorbanden aan de binnenkant voor 80% (links) en 81% (rechts) en ca. 90% achter. Daar zat nogal wat verschil in t.o.v. het rest van het veld.
Dat had ik ook zo'n beetje. Rechtsvoor binnen was het meest afgesleten (79%) maar ik weet niet of die waardes nu met NTMv7 eindelijk betrouwbaar zijn.
Ik vraag me af hoe hard je moet remmen. Ik heb 't idee dat wanneer je vol in de ABS remt iedere keer de banden te warm worden en sneller slijten. Iemand tips? Wat zijn de ideale temperaturen voor de banden? 120 graden lijkt me iets te warm.
Ik rem op z'n hardst iets van 70-80% denk ik. Bijna nooit helemaal vol tenzij er iets voor me gebeurt. Temperatuur weet ik niet, dat is voor mij altijd een mysterie gebleven wat nu de "goede" temperatuur is.
green-tea schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:30:
Ziet er gaaf uit! Ik ga me best doen om vanavond te joinen!

<1700 iR>

Geldt dit ook voor tweaker members? ;w
Nee, staat ook in de startpost ;) Gewoon aanmelden op de site, league join verzoek sturen en je kunt vanavond meedoen. Wel wordt van je verwacht dat je de auto op de baan kunt houden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Arfman op 09-09-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Arfman schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:40:
Nee, staat ook in de startpost ;) Gewoon aanmelden op de site, league join verzoek sturen en je kunt vanavond meedoen. Wel wordt van je verwacht dat je de auto op de baan kunt houden :)
Mijn practice start na het avond eten dus dat moet lukken.

// Edit : Net eerste paar ronden gereden, wat is dat wennen zeg! Het op de baan houden moet goed komen na een uurtje practice. Aan mijn tijden te zien zie ik een kans dat ik menig kan bijhouden.

[ Voor 21% gewijzigd door green-tea op 09-09-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik dacht: ik koop die AUDI even om vanavond ook een keer mee te knallen. Zit ik de rest van de kalender te kijken, moeten al die tracks ook nog gekocht worden natuurlijk...... dat gaat totaal 160 dollar kosten. :'(

Dat wordt wel een duur grapje zo :+. Nog maar even wachten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik heb me prima vermaakt in mijn eerste GoT-race!
Tussen de sessies door behoorlijk zitten sleutelen aan mijn Truedrive FFB instellingen omdat ik nog steeds veel te weinig gevoel had in de auto. Ik heb nu een setting die stukken beter aanvoelde en dat merkte ik ook aan mijn rondetijden en constantheid in de 2e race.

In de eerste race had ik een megastart, mn beste ooit in iracing... maar waarschijnlijk lag dat meer aan het feit dat iedereen stond te harken en ik bij groen extra voorzichtig gas ging geven zonder vooraf te revven 8)
Helaas veel foutjes gemaakt maar toch vanaf P18 naar P12 gereden.

In de main race de launch control geprobeerd maar dat lukte niet goed waardoor ik slecht startte. In de bochten daarna kon ik wel e.e.a. aan plekken goed maken en daarna een heerlijke strijd gehad met Maurice en later ook Ton die tot de eennalaatste ronde duurde. Helaas kreeg ik toen een slowdown penalty in de corkscrew en moest ik Ton wel voorbij laten. Met een 10e plek op de finish ben ik dik tevreden, er zitten behoorlijk wat snelle mannen in dit veld!

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Hein
Raimond613 schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:34:
...
Tussen de sessies door behoorlijk zitten sleutelen aan mijn Truedrive FFB instellingen omdat ik nog steeds veel te weinig gevoel had in de auto. Ik heb nu een setting die stukken beter aanvoelde en dat merkte ik ook aan mijn rondetijden en constantheid in de 2e race.
...
Hoe heb je ze nu? :) Ik ben voor nu terug gegaan naar 60% en 15nm/55nm in iRacing, 100% was me toch wat te heftig met crashes hehe. Filterinstellingen ben ik ook nog wat zoekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:41

Niellie41

[object Object]

Heeft iemand al met de Ferrari 488 GT3 en/of Audi R8 gereden na de build?
Hoe pakken de veranderingen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Jan Hein schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:06:
[...]

Hoe heb je ze nu? :) Ik ben voor nu terug gegaan naar 60% en 15nm/55nm in iRacing, 100% was me toch wat te heftig met crashes hehe. Filterinstellingen ben ik ook nog wat zoekend..
Ik zal mn settings vanavond wel ff posten. Voor de TCR heb ik gewoon 100% in TD en 80 in iracing.

Ik heb van t weekend wel voor t eerst gexperimenteerd met lagere strength in TD, tbv de dirt road races; daar wil je echt geen 25Nm klappen krijgen bij elke tik tegen andere rijders of de muren...
Maar ik kwam er nog niet helemaal lekker mee uit want veel clipping piepjes. Daar moet ik dus nog verder aan sleutelen.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Niellie41 schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:16:
Heeft iemand al met de Ferrari 488 GT3 en/of Audi R8 gereden na de build?
Hoe pakken de veranderingen uit?
Audi lijkt weinig aan veranderd, lijkt mij nog steeds heel erg gelijk met de andere auto's. Ferrari is (naar mijn mening) nog steeds de minste, helaas!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
@Raimond613
Ik had jouw settings van het GD forum geprobeerd en voelde opzich wel goed.

Wat heb jij in iracing staan voor Nm waardes ? (Die twee aparte sliders doel ik op, ben even de exacte namen kwijt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

johnnyverhoeff schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:51:
@Raimond613
Ik had jouw settings van het GD forum geprobeerd en voelde opzich wel goed.

Wat heb jij in iracing staan voor Nm waardes ? (Die twee aparte sliders doel ik op, ben even de exacte namen kwijt)
Max force 25NM en die andere varieer ik per auto en circuit tussen de 60 en 90.
Gisteren in de RS3 had ik m in de eerste race op 70, in de 2e op 80 omdat ik de static force reduction in TD wat lager had gezet dan in de settings die ik tot nu toe gebruik (en die jij op de GD forum hebt gezien).

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
DarkPino schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:46:
[...]

Audi lijkt weinig aan veranderd, lijkt mij nog steeds heel erg gelijk met de andere auto's. Ferrari is (naar mijn mening) nog steeds de minste, helaas!
Vernam ook weinig verandering (~20 rondjes COTA) in de Audi.
Wat zou er anders moeten zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ga proberen het volledige GoT season mee te doen.
Gisteren prima vermaakt maar was veel te langzaam. In de hoofdrace heb ik ook nog eens dusdanig veel van mijn banden gevraagd dat ik de laatste 5 a 6 ronden 1.5s verloor t.o.v. daarvoor. Mijn voorbanden waren 75% en 73% aan de binnenkant. Verbaasde me niet, ik was totaal niet bezig om enigszins de banden te sparen in de hoop zo lang mogelijk aan te kunnen haken.

Wat me nog opviel was dat de auto behoorlijk robuust lijkt. In de tweede race botste ik vol met de voorkant tegen een overstekende auto. Ik kon doorrijden zonder problemen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceQ
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:57
Ik had ook een onzachte aanraking met een muur en dacht ook, game over, maar muv een stuur wat een heel klein beetje scheef stond niks aan de hand (y)

Hoe zien jullie hoe die banden eraan toe zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

MauriceQ schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:48:
Ik had ook een onzachte aanraking met een muur en dacht ook, game over, maar muv een stuur wat een heel klein beetje scheef stond niks aan de hand (y)

Hoe zien jullie hoe die banden eraan toe zijn?
Terug in de pits wordt je black box geupdate; en je kunt het ook in je Garage zien (waar je de setup changes maakt).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don2one
Hello, Truedrive users. Doen jullie nou voor elke auto een aparte profiel maken of gebruiken jullie gewoon 1 profiel.

iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
Don2one schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:20:
Hello, Truedrive users. Doen jullie nou voor elke auto een aparte profiel maken of gebruiken jullie gewoon 1 profiel.
Voor mij teveel gedoe en wat overdreven, ik stel alleen de max force in iracing wat bij per auto (wheel force op het aantal Nm's waarop de truedrive software staat).

Gisteren reed ik met deze truedrive instellingen:
reconstruction: 5
damping: 25
friction: 15
inertia: 20
static force reduction: 15
slew rate: off
ultra low latency: 10

Voelde best ok, maar goed ik klik dus ook maar wat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Tony Gardner
It certainly is on the list to get the drive-through penalty functionality working sooner rather than later. With that, we have to link it to race control, rules, the admin, do the web work for hosted, spotter commands, etc.

As a series option, one idea we are discussing is once you get to xyz number incidents, you will get a drive-through penalty.
Bron: https://members.iracing.c...ist/3663220.page#11698178
d:)b
Pas drie jaar geleden voorgesteld aan Tony en er wordt nu al over ‘gedacht’ :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don2one
Thanks Joep, ik wil ook graag zo'n Iracing "tag" op mijn profiel :P :P :P

Erg bedankt Jan Hein, morgen komt ie binnen en wilde graag up to date zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Don2one op 09-09-2019 18:02 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 09:35
Schaf toch maar de audi aan na de verhalen hier, helaas vanavond er niet bij, op maar volgende week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Welke betaalde tracks worden er gereden?
Als ik de audi neem dan liever met een track erbij en/of nog een auto

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
-whodini- schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:50:
JoepW in "iRacing - Wekelijks Toernooi"

Races
Zo 8 Sept & Ma 9 Sept: Laguna Seca
Zo 15 Sept & Ma 16 Sept: Oulton Park
Zo 22 Sept & Ma 23 Sept: Road America
Zo 29 Sept & Ma 30 Sept: Donington
Zo 6 Okt & Ma 7 Okt: Road Atlanta
Zo 13 Okt & Ma 14 Okt: Barcelona
Zo 20 Okt & Ma 21 Okt: Mid-Ohio
Zo 27 Okt & Ma 28 Okt: Monza
Zo 3 Nov & Ma 4 Nov: Lime Rock Park
Zo 10 Nov & Ma 11 Nov: Zandvoort
Zo 17 Nov & Ma 18 Nov: Canadian Tire Motorsports Park
Zo 24 Nov & Ma 25 Nov: Philip Island

[ Voor 43% gewijzigd door green-tea op 09-09-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lijkt erop dat iRacing down gaat vanavond en de race dus niet door kan gaan :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-whodini- schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:50:
Dit is het programma

Dn iRacing gaat vanavond updaten dus ik denk niet dat er geracet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
NickThissen schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:54:
Lap, heel mijn kampioenschap om zeep :+
jammer keek er wel naar uit
JoepW schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:55:
[...]

Bron: https://members.iracing.c...ist/3663220.page#11698178
d:)b
Pas drie jaar geleden voorgesteld aan Tony en er wordt nu al over ‘gedacht’ :?
wel in iracing tijdspanne is dat " soon™ "

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Don2one schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:20:
Ik merk bij bepaalde auto's wel degelijk dat er een apart profiel moet komen om de feedback goed tot z'n recht te laten komen. Overigens heb ik met de SC2 nog niet met heel veel verschillende auto's gereden en de meesten voelden ok tot goed met de instellingen die ik toen gebruikte.

Voor de Audi RS3 TCR gebruikte ik gisteren deze settings, waarbij geldt dat ook ik er niet op afgestudeerd ben ;)

TCR

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

NickThissen schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:54:
hèhè :(
Downtime vanaf 20:00 uur, hoe lang duurt zo'n hotfix?

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Pagina: 1 ... 197 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies