iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 194 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

ewold schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:20:
[...]

De bestaande series blijven , de autos blijven ook meestal gelijk, enkel de volgorde van circuits en welke circuits erin zitten kan veranderen. Op het iracing forum zijn voor verschillende series een voting systeem geweest om de circuits van 2019 Season 4 te bepalen onlangs.
Aanvulling hierop, series blijven grotendeels hetzelfde. Er komen wel een aantal veranderingen:
https://www.reddit.com/r/...eason_4_2019_road_series/

Zoals gezegd veranderen de circuits wel per seizoen, al zit hier vaak wel overlap in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:16:
Een A licentie is sowieso vrij nutteloos, tenzij je perse in de F1 serie wilt rijden.

Als ik me goed herinner tellen incs zwaarder mee wanneer je een A licentie hebt en je rijdt in een D klasse serie, zoals Skip Barber.
Klopt. "Probleem" bij mij is vaak dat ik nu weer op B3.59 sta qua SR. Dat betekent over 2 weken een promotie naar A waarna ik na een paar offtrackjes weer in B terechtkom :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:22

Phydomir

Dennis

Ik heb sinds het halen van mijn A licentie echt nog nooit het gevoel gehad dat ik die ook weer kwijt kon raken. Het systeem is best wel coulant. Als je die kwijt raakt is het wel wat meer dan een paar off-trackjes. Enige hoe ik me kan voorstellen dat je die kwijt raakt is als je alleen korte racejes doet. Dan is het risico op wat contact groter zonder dat je tijd hebt om dat goed te maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:19

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik heb in de planning staan om zo mee te racen maar kan iemand mijn aanvraag om mee te doen aan de league goedkeuren? Thanks!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ga ook proberen aan te sluiten vanavond. Ik heb een hele tijd weinig geraced. De laatste maand af en toe weer iRacing opgestart. Voor zover ik op een punt ooit enige snelheid heb gehad ben ik die wel kwijt dus eens zien hoe het gaat.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doubleoz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:42:
Ik heb in de planning staan om zo mee te racen maar kan iemand mijn aanvraag om mee te doen aan de league goedkeuren? Thanks!
Beetje last minute. Maar done (y)
Ennuh wel op TS komen hè!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phydomir schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:44:
Ik heb sinds het halen van mijn A licentie echt nog nooit het gevoel gehad dat ik die ook weer kwijt kon raken. Het systeem is best wel coulant. Als je die kwijt raakt is het wel wat meer dan een paar off-trackjes. Enige hoe ik me kan voorstellen dat je die kwijt raakt is als je alleen korte racejes doet. Dan is het risico op wat contact groter zonder dat je tijd hebt om dat goed te maken.
Ik doe/deed alleen maar korte races inderdaad omdat het lastig was om een race van een uur in te plannen. Dat zal zeker ook niet geholpen hebben.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Zijn er al ideeën voor volgend seizoen?
Ik heb weer zin (en straks ook weer tijd) om de maandagen mee te doen...

Iets met de nieuwe Audi TCR een idee? :o

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik stel voor om een 12 weken lang battle te houden met de Skippy op Silverstone.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Dat was dan mijn eerste deelname op de maandag avond. In de eerste race krijg ik een time penalty omdat ik een uitwijkmanoeuvre buiten de baan moet verrichten doordat iemand anders was gespind. Hierdoor verloor ik direct de aansluiting. Tweede race maak ik een jump start (uh, wat was ik aan het doen?!) en mocht daardoor direct na de 1e ronde in de pits. Race klaar...

Uiteindelijk wel lekker mijn rondjes kunnen rijden en gezien het feit dat het vandaag voor de eerste keer was dat ik op Silverstone reed, was ik niet geheel ontevreden. Ten opzichte van vanmiddag tijdens de race mijn beste ronde tijd met 3 seconde verbeterd. Het schijnt alleen nog 4 seconden per ronde sneller te kunnen?!

Kortom genoeg om te verbeteren!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-10 22:57

Niellie41

[object Object]

Je ziet nu ook echt zonnestralen! Of ja, eigenlijk niets als de zon recht in je bakkes schijnt.

[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 20-08-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 09-10 10:15

Raimond613

Simracer

Ik ben superbenieuwd naar de Audi, ga m zeker kopen!

volgens mij heb ik in 24 jaar simracen nog nooit met een FWD gereden....

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 08:42
Ik ga hem zeker ook kopen als groot Audi fanaat.

Dit wordt de nieuwe GoT Monday Madness Cup! :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Audi.. onderstuurde hokken bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

BM

Moderator Spielerij
Luckeh schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:16:
Ik stel voor om een 12 weken lang battle te houden met de Skippy op Silverstone.
In dat geval haak ik voor volgend seizoen af :+

Ik heb al zolang ik race een hekel aan silverstone. Begon al met GPL (dus de 1967 layout), en welke update of variant er daarna ook kwam, dat is niet beter geworden. Geen idee waar het 'm in zit, maar het kwartje wil nooit vallen.

Dat was gister dus ook niet anders. Nog paar keer in een groepje gereden, maar veel langer dan 1/2 rondjes duurde dat nooit, maakte telkens wel ergens een foutje waardoor ik de slipstream kwijt raakte

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

BM schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:06:
[...]

In dat geval haak ik voor volgend seizoen af :+

Ik heb al zolang ik race een hekel aan silverstone. Begon al met GPL (dus de 1967 layout), en welke update of variant er daarna ook kwam, dat is niet beter geworden. Geen idee waar het 'm in zit, maar het kwartje wil nooit vallen.

Dat was gister dus ook niet anders. Nog paar keer in een groepje gereden, maar veel langer dan 1/2 rondjes duurde dat nooit, maakte telkens wel ergens een foutje waardoor ik de slipstream kwijt raakte
Ik heb al een paar honderd rondjes op deze layout gereden, maar dan in Assetto Corsa. Ze zitten erg dicht bij elkaar qua kwaliteit. Wellicht dat ik daarom zo snel het tempo had in de Skip. Was wel een keer leuk, na elke maandag op een nieuw circuit te moeten rijden de afgelopen weken. Road America en Watkins in de Skip kunnen mij gestolen worden. Die combinaties vond ik echt niet leuk dit seizoen.

Gisteravond wel het tempo, maar niet de punten. Een spin terwijl ik aan de leiding lag in R1, een te late move tijdens het remmen in T3 (sorry Maurice (?)) waren mijn deel. Een slowdown in R2 omdat ik moest uitwijken koste me 10 plekken :(

Wat ik wel frusterend vind is de inconsequentie aan offtrack detectie. Sommige bochten kunnen je knetterhard afsnijden. T1, Maggots als voorbeeld. Maar opkomen rechte stuk S/F en uitkomen Stowe krijg je voor m'n gevoel al een offtrack terwijl er nog twee banden op het grijze stuff zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:08:
Ik ga hem zeker ook kopen als groot Audi fanaat.

Dit wordt de nieuwe GoT Monday Madness Cup! :+
ff gecorrigeerd. ;)

Misschien om de week wisselen.
De ene week de Porsche en de andere week de Audi?
(En dan wel een beetje gave circuits!)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 20-08-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Je ziet het zelfs al in het filmpje bij het ingaan van T1 op Donington :D

Zal vast wel (gedeeltelijk) op te lossen zijn met betere setups ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
JoepW schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:13:
[...]

ff gecorrigeerd. ;)

Misschien om de week wisselen.
De ene week de Porsche en de andere week de Audi?
(En dan wel een beetje gave circuits!)
Ik zou mits het deelnemers veld ook beperkt is tot een 15-20 man ook nie teveel de grote lange circuits nemen, eens achterop kan je een kwartier in niemandsland rijden ( uit ervaring ). Nuja dat is mijn idee, maar zoals gisteren vind ik 2min25 voor een rondje best lang voor het beperkte aantal deelnemers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr33x0r
Of we gaan gewoon oval doen op maandag.. ik wil wel eens naar een fatsoenlijk oval license hehe, lekker draften, full course yellows aan..

[ Voor 18% gewijzigd door Scr33x0r op 20-08-2019 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
Scr33x0r schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:47:
Of we gaan gewoon oval doen op maandag.. ik wil wel eens naar een fatsoenlijk oval license hehe, lekker draften, full course yellows aan..
Ik dacht de de league races niet meetelden voor je SR :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
ewold schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:54:
[...]

Ik dacht de de league races niet meetelden voor je SR :o
Klopt, maar dan kan ik later in de week nog eens instappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Luckeh schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:27:
[...]
een te late move tijdens het remmen in T3 (sorry Maurice (?))
Kan gebeuren, no prob.

Normaal gesproken rij ik niet mee in de GoT Skip Barber Cup, maar na een reeks teleurstellende DNF's in de official GT3 races, was ik weer ff toe aan fairplay wheel to wheel action.

Ben overigs wel benieuwd naar de keuze voor het nieuwe GoT seizoen !
De nieuwe TCR, de 911 Cup of GT3 hebben mijn voorkeur ;)

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Heeft iedereen die de Porsche Cup voorstelt de laatste paar seizoenen wel eens met die auto gereden? Ik denk niet dat het leuk is voor een maandag. Als Marco en ik al moeite hadden hem rond te krijgen dan gaat het saai worden ben ik bang.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

ewold schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:41:
[...]
Nuja dat is mijn idee, maar zoals gisteren vind ik 2min25 voor een rondje best lang voor het beperkte aantal deelnemers.
Ja, dit ben ik helemaal met je eens. De ronde voelt te lang in de Skip met de relatief korte races. Idem voor Road America en Sebring.
En ze hebben nog wel twee korte layouts van Silverstone beschikbaar, daar hadden ze m.i. wel eentje van mogen kiezen.

De afgelopen 12 weken volgden we de official schedule van de Skippy.

Ik ben wel voorstander van een race of wat in de V8 Supercar. Lekker boenderen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik ben voor de TCR

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ook wel. Is weer eens heel wat anders.
En geheel uit eigen belang: Ik zou ons wekelijkse race avondje wel in het weekend willen. Dan wordt de kans een stuk groter dat ik de komende seizoenen mee kan doen (werk werk werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
NickThissen schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:51:
Heeft iedereen die de Porsche Cup voorstelt de laatste paar seizoenen wel eens met die auto gereden? Ik denk niet dat het leuk is voor een maandag. Als Marco en ik al moeite hadden hem rond te krijgen dan gaat het saai worden ben ik bang.
Zeker, vorige week(of alweer 2 weken) nog gereden op Imola met de Porsche, ik vindt hem heerlijk rijden, maar makkelijk is hij zeker niet dus of het een ideale kandidaat is voor de maandag met hopelijk een groter deelnemers veld gezien al de nieuwkomers de laatste tijd... wellicht met afwisseling met de Audi wel? Ik stem voor!.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

JoepW schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:06:
[...]

En geheel uit eigen belang: Ik zou ons wekelijkse race avondje wel in het weekend willen. Dan wordt de kans een stuk groter dat ik de komende seizoenen mee kan doen (werk werk werk)
De kans dat ik dan mee kan rijden wordt ook groter. Nu komt het er eigenlijk elke keer niet van omdat ik of net klaar ben met eten. Of te vroeg op moet de dag erna..

Tot nu toe nog nooit meegedaan, dus houd vooral met mij geen rekening :+ Maar misschien is een poll een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Er is altijd wel iemand die een bepaalde dag niet kan. Heeft weinig nut om de dag te veranderen denk ik. We hebben de dag al eens eerder verplaatst toch? en dat hielp ook niet om de participatie te verhogen. Maandag is juist mooi voor de mensen die alvast willen oefenen als we weer een officiële serie volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scr33x0r
Weekend zit ik ook een stuk lastiger. Sociale verplichtingen die ik eigenlijk nooit op maandag heb.

Qua series, het lijkt me ook nog wel leuk om de GT3 488 Fixed te volgen. Best veel participatie in die series, dus je hebt ook nog wat aan de oefening. Fixed setups, dus ook leuk/geen setup gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ferrari GT3 fixed lijkt me ook wel leuk om een seizoen te doen inderdaad. Krijg je wel weer mensen die de setup niet fijn vinden, maar goed het is altijd wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
GT3 488 Fixed zou ik ook mee kunnen leven als daar meer animo voor is dat de Porsche of Audi, heb ik de laatste tijd erg leuke races in gehad. Persoonlijk komt de maandag mij het beste uit, weekend zou ik moeten afhaken en zo heeft inderdaad elke dag zo voor en tegenstanders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach dan rij ik een paar seizoen niet mee, waarschijnlijk ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

[...]

Ik ben ook wel voor. Zodra m'n rikketik het weer fatsoenlijk doet ga ik weer volleyballen. Dan kan ik niet meer meedoen op maandag. Ik denk dat ik t/m de kerst nog wel op maandag kan; daarna hoop ik niet meer te kunnen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Op maandag kan ik de komende tijd ook niet meer i.v.m. het kickboksen wat ik nu op maandag doe en dat vind ik heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
Bij mij begint het squashen terug op maandag in september , voorlopig zal dat nog even uitgesteld worden mits ik nog minstens 3 weken een brace aan mijn voet heb. Daarna is het nog maar kijken hoe goed het lukt om te squashen, dus voorlopig kan ik op maandag maar vanaf oktober ook niet meer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

[...]

In het weekend is voor mij geen probleem.

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 11:45

Fuelke

Forza Ferrari

Als jullie de Skip gaan skippen :P dan kom ik ook weer piepen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maandagen kan ik sowieso nooit. In het weekend heb ik meer kans (maar ook niet altijd gebied de eerlijkheid mij te zeggen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:21
Linc schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:09:
Ferrari GT3 fixed lijkt me ook wel leuk om een seizoen te doen inderdaad. Krijg je wel weer mensen die de setup niet fijn vinden, maar goed het is altijd wat :P
Als het de Ferrari wordt sluit ik een aantal wedstrijden aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Bij mij zijn het juist weer de weekenden die altijd propvol zitten met sociale verplichtingen en andere hobby's.

Is het niet een idee om naast een vast moment in het weekend, ook de donderdag (of maandag) aan te houden doordeweeks? en dan de donderdag / doordeweekse serie ook een serieuze serie (geen rallycross op road tracks bijvoorbeeld :-P)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is het een idee om een serie te doen met 2 races per week, waarbij deze in de week identiek zijn en de 1 van de 2 maar meetelt voor de standings?
Dus 1 op madag en 1 op bv zodag?
(Ik preek voor eigen parochie, I know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Zondag zit ik sowieso met 2k cup, dus die haak ik af. Ik vind het verder wel leuk. Op een zaterdag leuker, want dan is de kans dat ik mee mee kan doen groter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik rijd zelf het liefts in de Porsche cup, maar is het niet een idee om een MX-5 avond te houden?
Deze wagen + tracks heeft iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Frontysco schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:16:
Ik rijd zelf het liefts in de Porsche cup, maar is het niet een idee om een MX-5 avond te houden?
Deze wagen + tracks heeft iedereen?
Daarom wordt er toch meestal een officiele serie gereden. Dan koop je de tracks niet alleen voor de GoT cup maar kun je heel de week rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 12:22

Phydomir

Dennis

Voor mij is (als ik de serie die we rijden leuk vind) maandag verre weg de beste avond. NEO komt er weer aan en we gaan ook als team weer proberen te kwalificeren voor SCO. Daarnaast doe ik zelf nog wat andere leagues die meestal op zondagavond rijden. Dan blijft er weinig anders over dan maandag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Voor mij is maandag de beste dag. Ik zou deze dag niet veranderen maar twee dagen vind ik een prima plan. Zou toch leuk zijn als degene die het organiseert ook kan meerijden? Ik denk dat de Porsche GT3 een slecht idee is. Nick heeft het al goed onder woorden gebracht waarom. Ik vind de Audi(TCR) een prima plan of de Kamel GT wagens maar volgens mij zie ik in de verte al een paar mensen bedenkelijk kijken. :F Het lijkt me vrij logisch om de nieuwe serie te doen met de nieuwe auto(Audi TCR). Maar een poll lijkt me gewenst. Ook vanwege de twee dagen optie. Persoonlijk ligt mijn voorkeur bij de Renault 3.5 :o maar dan heb je 't zelfde probleem als met de Porsche GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Alarisico schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:59:
Voor mij is maandag de beste dag. Ik zou deze dag niet veranderen maar twee dagen vind ik een prima plan. Zou toch leuk zijn als degene die het organiseert ook kan meerijden? Ik denk dat de Porsche GT3 een slecht idee is. Nick heeft het al goed onder woorden gebracht waarom. Ik vind de Audi(TCR) een prima plan of de Kamel GT wagens maar volgens mij zie ik in de verte al een paar mensen bedenkelijk kijken. :F Het lijkt me vrij logisch om de nieuwe serie te doen met de nieuwe auto(Audi TCR). Maar een poll lijkt me gewenst. Ook vanwege de twee dagen optie. Persoonlijk ligt mijn voorkeur bij de Renault 3.5 :o maar dan heb je 't zelfde probleem als met de Porsche GT3.
Over de Renault 3.5 gesproken, ik zit sterk te twijfelen om deze volgend seizoen te gaan rijden. Het enige is dat ik al lang geen OW heb gereden en nog nooit in IRacing, maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. De particiaptie lijkt goed de afgelopen tijd met savonds altijd volle grids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-10 11:48
Mooi dat er zoveel discussie is over het nieuwe GoT-seizoen. Hopelijk leidt het tot een leuk vol veld :)

Buiten waarschijnlijk de woensdag ben ik de komende maanden vrij flexibel, dus wanneer maakt mij niet zoveel uit. TCR lijkt mij wel lachen, weer eens iets anders met voorwielaandrijving en ik vermoed dat er redelijk goed close mee geracet kan worden door rijders van verschillende niveau's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
Voor de nieuwe rijders onder ons zou het fijn zijn als voor GoT ook tracks worden gekozen die included zijn *shame*... Ik weet niet wat de tracks de afgelopen 12 weken waren, dus dont shoot me als dit al wordt gedaan.

Heb mijzelf al redelijk betrapt op de hoeveelheid die ik heb aangeschaft in een korte tijd... Uiteraard het geld wat je er nu insteekt zal nooit wegvallen. Maar om "eventjes" elke week een nieuwe baan aan te schaffen is toch "meh".

[ Voor 12% gewijzigd door pauluzmuller op 21-08-2019 15:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Even een filmpje over de verslavende werking van het Simracen :)
Sommige investeren wel heel veel in een paar jaar😂

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
pauluzmuller schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:02:
Voor de nieuwe rijders onder ons zou het fijn zijn als voor GoT ook tracks worden gekozen die included zijn *shame*... Ik weet niet wat de tracks de afgelopen 12 weken waren, dus dont shoot me als dit al wordt gedaan.

Heb mijzelf al redelijk betrapt op de hoeveelheid die ik heb aangeschaft in een korte tijd... Uiteraard het geld wat je er nu insteekt zal nooit wegvallen. Maar om "eventjes" elke week een nieuwe baan aan te schaffen is toch "meh".
Begrijp je punt. Heb inmiddels de laatste 1,5 maand ook al flink geïnvesteerd (stuur, racestoel, lidmaatschap, tracks en cars en waarschijnlijk binnenkort andere monitor). Maar ik wist wel toen ik met iRacing begon (mede n.a.v. openingspost in dit forum) dat het best wat geld gaat kosten.

Persoonlijk kijk ik per week of ik wil mee racen en de track evt. wil aanschaffen mits ik deze nog niet bezit. Ditzelfde ga ik voor aankomend seizoen doen waarbij ik dan de keuze maak of ik het hele seizoen wil meerijden en daar een kleine fee voor krijg of ik dat ik niet alle races deelneem. Maar ik denk dat ik op termijn de meeste banen wel zal aanschaffen al probeer ik dit nu zelf nog enigszins te spreiden.

[ Voor 21% gewijzigd door Doubleoz op 21-08-2019 18:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is er al bekend welke banen de TCR serie gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Heeft ie nou een helm op? :) Of is dat voor t filmpje? Wel grappig in elk geval.
FransJansen schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:16:
Even een filmpje over de verslavende werking van het Simracen :)
Sommige investeren wel heel veel in een paar jaar😂

[YouTube: From Gaming (700€) to High-End Sim Racing (+17K €) in 4 Years]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarisico
  • Niet online
Ik wil ook de Renault 3.5 Official series gaan doen. Ben net weer beetje bezig met de F3! Ook erg tof!
garriej schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:04:
[...]

Over de Renault 3.5 gesproken, ik zit sterk te twijfelen om deze volgend seizoen te gaan rijden. Het enige is dat ik al lang geen OW heb gereden en nog nooit in IRacing, maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. De particiaptie lijkt goed de afgelopen tijd met savonds altijd volle grids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Wat is de TCR en is de Renault 3.5 een auto die als beginner goed is te handelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is de TCR
Doubleoz schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:43:
.....is de Renault 3.5 een auto die als beginner goed is te handelen?
Uhhh nee niet echt volgens mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:57:
Is er al bekend welke banen de TCR serie gaat gebruiken?
Als het goed is, wordt dit het:
IMSA Michelin Pilot Challenge

License D 4.0- Pro WC Road

Setup: Open

Starts: Rolling

Car
ALL NEW Audi TCR

Tracks

Start Date (GMT) Week Track Layout Series
9/10 1 Laguna Seca (Real World Race Week) Full IMSA
9/17 2 Oulton International BTCC
9/24 3 Road America Full IMSA
10/1 4 Donington Grand Prix BTCC
10/8 5 Road Atlanta ( Real World Race Week) Full IMSA
10/15 6 Barcelona Grand Prix ETCS
10/22 7 Mid-Ohio Full IMSA
10/29 8 Monza Grand Prix ETCS
11/5 9 Lime Rock Full IMSA
11/12 10 Zandvoort Grand Prix WTCR
11/19 11 Mosport --- IMSA
11/26 12 Phillip Island --- TCR Aus
Bron: https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3657731.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup, leuke serie. Hopelijk kun je lekker close racen met die auto, ga ik zeker in de gaten houden. Ben nu met de Mercedes GT3 aan het oefenen op VIR, was vergeten hoe gaaf die baan ook alweer was. IMSA rijdt daar deze week, hopelijk nog een race meepakken maar niet vanavond want heb spierpijn van het hardlopen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ik probeer voortaan er ook weer bij te zijn. Hopelijk word die Audi een leuke bak, ik hou wel van FWD.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ik ben sinds kort met iRacing bezig (aantal jaar terug ook eens geprobeerd, maar toen niet echt van de grond gekomen). Flink wat zitten practicen, maar wordt wel tijd om eens een Race te gaan doen. Ik ben bezig met de Global Mazda MX5 cup. Ik heb nu echter al een aantal keer gekeken, en gezien dat er helemaal geen races beschikbaar zijn op de NL servers. Practice sessions wel, maar alle races sessions zijn US.

Ik zal vast iets simpel missen, maar kan iemand dit uitleggen?

PS. Ik zie dit via de Beta UI, dan staan de land vlaggetjes er bij. Als ik via de website kijk dan zie ik bij de Practice sessions wel vlaggetjes, maar bij de Race sessions niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:14
@Joop klopt inderdaad. Je wordt gekoppeld aan je irating en niet je regio. Wanneer je registreert worden bij aanvang de deelnemers verdeeld in verschillende sessies.

[ Voor 37% gewijzigd door AequitasII op 21-08-2019 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
@AequitasII, ah thanks, duidelijk dan. Dan om 23:00 maar eens gaan proberen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:56:
Is het een idee om een serie te doen met 2 races per week, waarbij deze in de week identiek zijn en de 1 van de 2 maar meetelt voor de standings?
Ik ben voor!
Ook de TCR lijkt me leuk, de kans zit er dit in dat ik de officiële serie ook mee ga doen. Ik vond de maandag races altijd een goede oefening.

Telt het beste resultaat als je er twee mee doet? O-) niet dat het klassement mij iets interesseert eigenlijk... Ik heb maar 1 doel.... Geen laatste worden _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Extera schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:03:
[...]....niet dat het klassement met iets interesseert eigenlijk...
Je triggert bij mij een idee. Wat als we helemaal geen klassement bij gaan houden en gewoon oefen races organiseren?

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:24:
[...]

Je triggert bij mij een idee. Wat als we helemaal geen klassement bij gaan houden en gewoon oefen races organiseren?
Mijn werkgever heeft de GoT site geblocked; dus ik kan niet eens meer kijken naar de stand op momenten dat ik echt tijd heb }:O

iRacing Profiel

• TonCoronel
JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:24:
[...]

Enige vorm van competitie is altijd leuk toch? Nouja tenzij Arjan meedoet dan maken we toch geen kans :)

Uiteraard als het bijhouden van het klassement veel werk met zich mee brengt en dit extra lastig is als er op 2 verschillende dagen wordt geraced is het geen must.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Enige vorm van competitie is altijd leuk toch? Nouja tenzij Arjan meedoet dan maken we toch geen kans :)

Uiteraard als het bijhouden van het klassement veel werk met zich mee brengt en dit extra lastig is als er op 2 verschillende dagen wordt geraced is het geen must.
Dat bijhouden van de standen is een kwestie van download, plak klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Wel veel banen met lange rechte stukken zeg. Volgens mij krijgen we de DSG versie met vrij lage toeren limiet, dus denk dat je op de helft van de banen in de limiter zit te janken...

Verder is het denk ik wel een goeie auto voor de maandag, volgens mij niet extreem lastig ofzo en hopelijk goed te "vangen" (vol gas geven) als je toch lijkt te spinnen :+

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik vraag me af in hoeverre het belangrijk is of we nu de DSG of SQ versie hebben, omdat het toch gebalanceerd is in het echt. Beide varianten worden gebruikt in dezelfde races of series.

iRacing devs en beta testers zullen dit wel hebben getest.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 22-08-2019 12:20 ]

• NickThissen
Als ik het goed begrijp heeft de DSG versie veel hogere toeren bereik en dus ook hogere topsnelheid. En we krijgen de SQ versie volgens Alex. Die zal dus lagere topsnelheid hebben (niet zo boeiend) en ook lagere toeren (wel boeiend want veel banen zul je in de limiter lopen). Tenzij ik het helemaal verkeerd begrepen heb :)

Mijn iRacing profiel

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Pff...Dit is zo raar. Ik rijd een Skip serie race top-split, start achteraan. Lukt me om (bijna) helemaal naar voren te rijden (P3). In de laatste bocht begint ie ineens te sputteren; brandstof op. Wordt ik op de streep nog ingehaald door twee andere pipo's.
Eerder deze week helemaal geen last van gehad. En ik heb ook al een keer schade gehad dat ik topsnelheid miste (en dus langer op gas).

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:08:
Pff...Dit is zo raar. Ik rijd een Skip serie race top-split, start achteraan. Lukt me om (bijna) helemaal naar voren te rijden (P3). In de laatste bocht begint ie ineens te sputteren; brandstof op. Wordt ik op de streep nog ingehaald door twee andere pipo's.
Eerder deze week helemaal geen last van gehad. En ik heb ook al een keer schade gehad dat ik topsnelheid miste (en dus langer op gas).
Heeeel weinig draft?
Heel koud weer en veel verbruik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:14
JoepW schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:56:
Heel graag! De maandag lukt mij zelden.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Update met betrekking tot de nieuwe Xfinity auto's.
quote: Greg West
For Season 4 2019 we will be releasing all 3 new Xfinity cars to the iRacing service. The Xfinity Ford Mustang, Xfinity Chevrolet Camaro and the Xfinity Toyota Supra will be priced at $11.95. However, whoever purchased it's predecessor, in the last 24 months, and in the case of the Toyota Supra, that is the Xfinity Camry, will be granted the cars for free. Furthermore, anybody else who purchased the predecessor, prior to the two years will receive $5 in credit.

Also, the previous version of the Xfinity cars will be made free and will be listed with “archived” in the car’s name.

The Kia will also be made free starting with Season 4 as well. There will be no credit offered for this car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
@NickThissen Je hebt gister nog een race met Esteban Gutierrez mogen rijden zag ik.
Netjes boven hem geindigd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Oh, had niet eens gezien. Is het hem wel? De-at-ch club?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Schijnt wel de echte te zijn inderdaad, hij was aan het streamen op Twitch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met de Skip. Heb hem net een paar dagen terug gekocht voor D-class en als ik het dus nu begrijp gaat ie naar Rookie.

Niet echt blij mee.. afgezien van het feit dat ik er nog steeds een hoop mee kan leren..

Edit: verkeerd gelezen ergens...

[ Voor 21% gewijzigd door Kapitein187 op 23-08-2019 11:30 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Kapitein187 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:10:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met de Skip. Heb hem net een paar dagen terug gekocht voor D-class en als ik het dus nu begrijp gaat ie naar Rookie.

Niet echt blij mee.. afgezien van het feit dat ik er nog steeds een hoop mee kan leren..
Waar heb je deze informatie vandaan? Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
NickThissen schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:46:
Het is wel daadwerkelijk de echte ja, hij was gisteren aan het streamen en zag je naam toen voorbij komen in zijn profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:24
NickThissen schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:46:
Hij is testrijder bij Mercedes, misschien woont hij in Duitsland (hoewel het F1 team vooral in de UK gevestigd is)?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
Wild Chocolate schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:38:
[...]

Hij is testrijder bij Mercedes, misschien woont hij in Duitsland (hoewel het F1 team vooral in de UK gevestigd is)?
iRacer sinds 2014, het jaar dat hij voor Sauber reed :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:24
Niellie41 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:22:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent.
Ik kan me nog wel een post van John Henry herinneren dat het de bedoeling is dat de F4 de Skippy op den duur gaat vervangen echter waren ze nog met de licenties bezig. Stond geen "soon" bij dus kan nog wel even duren.
https://members.iracing.c...775/3641992.page#11475827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Wil ik gisteren weer eens een skippy race rijden,.. klik iracing.com....Account expired. Huh? Totaal gemist.. Aangezien ik eigenlijk altijd via aanbiedingen mijn abbo verleng heb ik nu helemaal niets gehad, dus weet iemand of er een aanbieding zit aan te komen of heb ik gewoon pech en moet ik volle bak betalen (Blijf Nederlander natuurlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Eind november black friday heeft iracing altijd goeie deals. Dus je zou kunnen overwegen nu een 3 maands abo te nemen en dan weer voor 1 of 2 jaar.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
Ja ik heb hem voor nu ook even laten aflopen het staat me als beginner een beetje tegen dat ik elke week weer een nieuwe baan moet kopen voor 14.95 meestal en dan nog met belasting om in de skippy of ferrari klasse te kunnen blijven rijden.
Ik weet dat je als je 8 races rijd je wat korting krijgt is het qua banen ook verstandig om te wachten op acties?
Of is het gewoon zo prijzig elke week voor een beginner?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
Nee, het is gewoon prijzig maar focussen op een klasse is het voordeligste. Ik ben gewoon el cheapo en als ik korting kan krijgen dan grijp ik die met beide....eh..hand aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
Ja ik geef je geen ongelijk ZFLaSH zeker gezien het feit dat je ten eerste een abbo moet betalen daarnaast nog de auto's moet aanschaffen en vervolgens ook nog de tracks....
Beetje EA praktijken haha maarre ja heb nog geen keuze kunnen maken in klasse dus ga daar goed over nadenken terwijl ik nog even id mazda blijf rijden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
bvl3 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:45:
Ja ik geef je geen ongelijk ZFLaSH zeker gezien het feit dat je ten eerste een abbo moet betalen daarnaast nog de auto's moet aanschaffen en vervolgens ook nog de tracks....
Beetje EA praktijken haha maarre ja heb nog geen keuze kunnen maken in klasse dus ga daar goed over nadenken terwijl ik nog even id mazda blijf rijden denk ik.
Ach. Als je eenmaal zo goed als alles hebt vallen de kosten wel weer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

bvl3 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:12:
Ja ik heb hem voor nu ook even laten aflopen het staat me als beginner een beetje tegen dat ik elke week weer een nieuwe baan moet kopen voor 14.95 meestal en dan nog met belasting om in de skippy of ferrari klasse te kunnen blijven rijden.
Ik weet dat je als je 8 races rijd je wat korting krijgt is het qua banen ook verstandig om te wachten op acties?
Of is het gewoon zo prijzig elke week voor een beginner?
Opstarten met iRacing, en vooral het verkrijgen van de content, kan inderdaad een prijzige exercitie zijn. Ik heb een aantal keer meerdere content in één keer gekocht om zo toch iets de kosten te drukken. En de uitgaven zijn uiteindelijk over diverse jaren uitgesmeerd.

iRacing heeft regelmatig acties; maar meestal alleen voor mensen die hun subscription hebben laten verlopen. Is je subscription nog geldig; dan betaal je de volle bak.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JoepW schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Ach. Als je eenmaal zo goed als alles hebt vallen de kosten wel weer mee.
Ja dat klopt maar dan heb je al wel voor € 500,- aan content gekocht als ik het mij goed kan herinneren uit de openingspost.

Maar je hoort me niet klagen hoor. Ik had het mij wel gerealiseerd toen ik me voor het eerst had ingeschreven. Nu ben ik helaas enigszins verslaafd geraakt ☺️

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Precies. Ik vergelijk het meestal zo. Als je een game koopt (in mijn geval was dat project cars 2) a 60 euro. De eerste 5 uur veel plezier maar online was het een ramp en dat zijn dan enorm dure 5 uurtjes. Iracing dat ik nu al jaren speel valt per uur qua kosten dan in het niet (voor mij). Blijft het dik geld? Yup, maar dat is hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
ZFLaSH schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:29:
Precies. Ik vergelijk het meestal zo. Als je een game koopt (in mijn geval was dat project cars 2) a 60 euro. De eerste 5 uur veel plezier maar online was het een ramp en dat zijn dan enorm dure 5 uurtjes. Iracing dat ik nu al jaren speel valt per uur qua kosten dan in het niet (voor mij). Blijft het dik geld? Yup, maar dat is hobby.
Ja klopt ja ik vind het ook erg leuk en erg verslavend, alleen vind het jammer dat je als beginner gelijk zoveel kosten moet maken en dat je naast een abbo elke week weer een nieuwe track dient aan te schaffen en dat je anders niet kan meerijden (ja je kan in je eentje gaan oefenen op een track die je al hebt maar daar is de lol ook snel vanaf).
Uiteraard ga ik de kosten uiteindelijk wel maken maar nu ik minder tijd heb deze periode vind ik het heel zonde besef ook wel dat het tevens een investering is id toekomst.
Maar enfin als ik weer meer tijd heb id wintermaanden ga ik weer meer geld investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:00

derx666

mecker ende blaet

Je kunt ook een tijd lang in de MX5 rijden, en zo geld bijelkaar sparen voor nieuwe tracks.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

bvl3 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:42:
[...]

Ja klopt ja ik vind het ook erg leuk en erg verslavend, alleen vind het jammer dat je als beginner gelijk zoveel kosten moet maken en dat je naast een abbo elke week weer een nieuwe track dient aan te schaffen en dat je anders niet kan meerijden (ja je kan in je eentje gaan oefenen op een track die je al hebt maar daar is de lol ook snel vanaf).
Uiteraard ga ik de kosten uiteindelijk wel maken maar nu ik minder tijd heb deze periode vind ik het heel zonde besef ook wel dat het tevens een investering is id toekomst.
Maar enfin als ik weer meer tijd heb id wintermaanden ga ik weer meer geld investeren.
Houd je er wel rekening mee dat wanneer je meerdere items (auto's of banen) tegelijk koopt je een leuke korting krijgt?

https://members.iracing.com/membersite/member/Promotions.do

[ Voor 3% gewijzigd door Raimond613 op 24-08-2019 18:32 ]

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Gisteren van een tweaker t3pa pedalen overgenomen voor de t150. Ben er benieuwd of ik de Porsche hiermee beter onder controle krijg 😜
Pagina: 1 ... 194 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies