BM schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:06:
[...]
In dat geval haak ik voor volgend seizoen af
Ik heb al zolang ik race een hekel aan silverstone. Begon al met GPL (dus de 1967 layout), en welke update of variant er daarna ook kwam, dat is niet beter geworden. Geen idee waar het 'm in zit, maar het kwartje wil nooit vallen.
Dat was gister dus ook niet anders. Nog paar keer in een groepje gereden, maar veel langer dan 1/2 rondjes duurde dat nooit, maakte telkens wel ergens een foutje waardoor ik de slipstream kwijt raakte
Ik heb al een paar honderd rondjes op deze layout gereden, maar dan in Assetto Corsa. Ze zitten erg dicht bij elkaar qua kwaliteit. Wellicht dat ik daarom zo snel het tempo had in de Skip. Was wel een keer leuk, na elke maandag op een nieuw circuit te moeten rijden de afgelopen weken. Road America en Watkins in de Skip kunnen mij gestolen worden. Die combinaties vond ik echt niet leuk dit seizoen.
Gisteravond wel het tempo, maar niet de punten. Een spin terwijl ik aan de leiding lag in R1, een te late move tijdens het remmen in T3 (sorry Maurice (?)) waren mijn deel. Een slowdown in R2 omdat ik moest uitwijken koste me 10 plekken
Wat ik wel frusterend vind is de inconsequentie aan offtrack detectie. Sommige bochten kunnen je knetterhard afsnijden. T1, Maggots als voorbeeld. Maar opkomen rechte stuk S/F en uitkomen Stowe krijg je voor m'n gevoel al een offtrack terwijl er nog twee banden op het grijze stuff zitten.