iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 189 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 20:16

derx666

mecker ende blaet

Scifo83 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:43:
Mag ik eventjes een hardware vraag stellen.

Ik heb volgende triple monitor setup met deze 60hz 1080p Dell schermen: (snap niet dat die prijs zo is gestegen - indertijd maar 250€ betaald ofzo?)
https://tweakers.net/pric...rasharp-u2414h-zwart.html

Zou ik upgraden naar 2k schermen 144hz? Zou dit echt serieus merkbaar zijn? Ik heb sowieso al weinig oog voor detail. Voor mij bolt 60hz eigenlijk prima terwijl ik andere verhalen hoor lol
https://tweakers.net/pric...7/dell-s2716dg-zwart.html
Die nieuwe Dell schermen hebben wel een 1440p resolutie tov 1080p. Dit zijn met 3 schermen dit 75% meer pixels om te renderen, en dan ook nog op 144hz. Dan heb je een deftige PC nodig om dat te redden.
Persoonlijk zou ik voor iRacing niet hoger dan 1080p gaan met 3 schermen, omdat dat al zwaar genoeg is voor de nu beschikbare CPU's / GPU's.
Misschien zoiets: pricewatch: LG UltraGear 27GK750F Zwart

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Scifo83 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:43:
Ik heb volgende triple monitor setup met deze 60hz 1080p Dell schermen: (snap niet dat die prijs zo is gestegen - indertijd maar 250€ betaald ofzo?)
https://tweakers.net/pric...rasharp-u2414h-zwart.html
End-of-life, slecht leverbaar, dus geen normale prijzen.

24" 1200p heb je (nu) voor 195 euro: pricewatch: Dell UltraSharp U2412M Zwart
Heb je niet liever IPS of VA?

[ Voor 20% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-07-2019 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik niet. TN is snel en redelijk betaalbaar. :P

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Luckeh schreef op zondag 14 juli 2019 @ 23:48:
Vorige keer was echt super. Ik zou echt weer meedoen. Maarrr...mijn hart is kapot en ik kan dus ff niet karten momenteel. Denk dat zelfs de laatste datum te vroeg gaat komen; ik sla morgen ook even over om dezelfde reden.
Je hoeft niet te karten Lucas. Je kan (als het een datum is waar we ook kunnen), gewoon met mij meerijden. Puur voor de gezelligheid als je gestel dit natuurljk aan kan. Het aanbod staat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:56:
[...]

Ik niet. TN is snel en redelijk betaalbaar. :P
144Hz IPS en VA lijken tegenwoordig ook betaalbaar. Is dat niet snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:10:
[...]

144Hz IPS en VA lijken tegenwoordig ook betaalbaar. Is dat niet snel genoeg?
Geen id. Toen ik naar 144hz ging en gsync wilde was 24” non-tn onbetaalbaar. Of zelfs niet te koop met gsync.
Maar laten we maar weer on-iracing-topic gaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 15-07-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyJ.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-08-2023
Hey. Heeft iemand hier ervaring met input lag/delay? Ik had een lange tijd Windows 7 en eigenlijk voelde mijn stuur zo responsief aan, kwam ook deels doordat ik daar Aero kon uitschakelen. Nu heb ik Windows 10 geinstalleerd omdat het in het algemeen sneller is, maar het lijkt dat de input lag/delay nu echt massief is verslechterd. Ik kan het voelen aan de muis, toetsenbord en natuurlijk in de simulator ook aan het stuur, het is gewoon allemaal veel minder reponsief. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond m'n tweede race gewonnen. 't moet niet gekker worden.
Vergelijkbare start als de eerste race; Q3, goed weg bij de start, P2 pakken en achter P1 aan die in L3 in Pouhon de controle verloor.
Had na de eerste race goed geoefend maar tijdens de race kreeg ik het weer niet echt goed voor elkaar. 1 forse fout gemaakt in de chicane waar ik bij het uitkomen het stuur onvoldoende opende en moest voorkomen dat ik de muur in reed. Noob fout.
2k sof maar niet minder blij.

Zonder de illusie dat ik in de lift zit wel optimisme nadat 2 van 3 eerdere races in mineur verliepen. M'n race op Montreal was na 6 bochten al over waar ik midden in een schroothoop zat, was helaas pech. 1 van de 2 races op de Glen verging het vergelijkbaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
TonyJ. schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:30:
Hey. Heeft iemand hier ervaring met input lag/delay? Ik had een lange tijd Windows 7 en eigenlijk voelde mijn stuur zo responsief aan, kwam ook deels doordat ik daar Aero kon uitschakelen. Nu heb ik Windows 10 geinstalleerd omdat het in het algemeen sneller is, maar het lijkt dat de input lag/delay nu echt massief is verslechterd. Ik kan het voelen aan de muis, toetsenbord en natuurlijk in de simulator ook aan het stuur, het is gewoon allemaal veel minder reponsief. Heeft iemand anders hier ook last van?
144 Hz scherm? Staat hij wel echt op 144 Hz? Klinkt exact wat ik voel als ik m'n scherm per ongeluk op 60 Hz heb.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
derx666 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:58:
[...]

Die nieuwe Dell schermen hebben wel een 1440p resolutie tov 1080p. Dit zijn met 3 schermen dit 75% meer pixels om te renderen, en dan ook nog op 144hz. Dan heb je een deftige PC nodig om dat te redden.
Persoonlijk zou ik voor iRacing niet hoger dan 1080p gaan met 3 schermen, omdat dat al zwaar genoeg is voor de nu beschikbare CPU's / GPU's.
Misschien zoiets: pricewatch: LG UltraGear 27GK750F Zwart
All I know is 1440p it is or it isnt xD kan toch moeilijk upgraden van 1080p naar maar 1080p met wat hogere refreshrate.

Vooral lees ik dat 27" echt wel met 1440p een meerwaarde is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie niet in waarom je met iRacing 1440p nodig hebt.

Een upgrade van 60->144Hz is ontzettend veel meer waard dan 1080p->1440p.

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 16-07-2019 00:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:44

BM

Moderator Spielerij
Was leuk gister! Duidelijk dat ik naast snelheid ook nog wat racecraft mis, maar ik had in ieder geval dit keer het gevoel dat ik in het middenveld mee zou kunnen. Verloor qua rondtijd hier net zoveel als op Oran Park geloof ik, terwijl de ronde wel 2x zo lang was :P Wel beetje jammer dat ik zodra ik ingehaald werd altijd minimaal 2 plekken extra verloor in de bochten daarna, maar goed, racecraft :p Toch wat vaker de gewone servers joinen denk ik.

Maar prima vermaakt. Wat mij betreft hadden we trouwens ook best op de 1e server mogen rijden, geloof dat ik de enige was die daar nog wel wat zag

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 16-07-2019 07:37 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
Erg gelachen gisteren, maar bij beide races een top 3 weggegooid door een foutje van mijn kant. Wat is die laatste bocht toch......ehm.....(&^&^%$#@#%&.

Maar goed. Leuke races en goed gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 21:54
Bij mij sloeg de kleine aan en heb ik tot 12 uur naast haar bedje moeten zitten ivm doorkomend tandje en bijbehorende kreten.
Helaas, ik ken Sebring niet en had graag wat races goefend.

Ik ga er proberen bij te zijn met karten! Hangt wel er vanaf of de vrouw thuis is en wilt oppassen. Daarbij laatste weken van augustus op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:42

Arfman

Drome!

Karten ook opgegeven maar een beetje gatenkaas in die tijd in verband met vakantie inderdaad. Hopen dat het dubbeltje de goede kant op valt ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kawasakizx9r
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-07-2019
Hey allemaal ik hoop tot dit de goede plek is om me voor te stellen op het forum,ik ben Roy sweelssen uit het zuiden van het land ben helemaal nieuw met iracing heb zo’n 50 u assetto Corsa gespeeld zo’n 50 u project cars 2 (Dus nog echt een rookie)en ik was op zoek naar een goede community waar ik een beetje wegwijs wordt gemaakt in iracing en waar ik wat league races kan doen ,, oom de racing school lijkt me zeer interssant p.s ik heb me al lid gemaakt van iracing dus ik heb de stap van e-mail van vriend voor de 10 euro overgeslagen 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
kawasakizx9r schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:37:
Hey allemaal ik hoop tot dit de goede plek is om me voor te stellen op het forum,ik ben Roy sweelssen uit het zuiden van het land ben helemaal nieuw met iracing heb zo’n 50 u assetto Corsa gespeeld zo’n 50 u project cars 2 (Dus nog echt een rookie)en ik was op zoek naar een goede community waar ik een beetje wegwijs wordt gemaakt in iracing en waar ik wat league races kan doen ,, oom de racing school lijkt me zeer interssant p.s ik heb me al lid gemaakt van iracing dus ik heb de stap van e-mail van vriend voor de 10 euro overgeslagen 😑
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 09:16
kawasakizx9r schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:37:
Welkom :)
Begin dit jaar ook iRacing aangeschaft, helaas door de verhuizing/verbouwing ook echt pas dit weekend kunnen starten!
Wellicht kunnen we eens wat rookie races samen starten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:31
Welkom!

Merk zelf dat de motivatie de laatste tijd erg ver te zoeken is.
Ten tijde van de MX-5 was ik erg fanatiek.

Nu over naar de Porsche, nieuwe wagen, nieuwe tracks hebben de motivatie flink naar beneden gehaald.
Ik denk dat het zeker ook aan de aaibaarheid van de Porsche ligt. Je hebt echt flink wat rondjes nodig wil ik hem goed op de baan houden en niet 20 seconden achterliggen op de top 3.

De laatste 2/3 maand ook niet meer dan 1 race gedaan, mede hierdoor.
Zodra ik thuis kom plof ik neer op de bank tot dat het bedtijd is. Hetzelfde geld voor het weekend.
Werk, kleine thuis (1 jaar) en aankomende studie absorberen teveel energie denk ik.

Wellicht dat ik toch weer terug ga naar de MX-5 cup....

Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
NickThissen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 00:13:
Ik zie niet in waarom je met iRacing 1440p nodig hebt.

Een upgrade van 60->144Hz is ontzettend veel meer waard dan 1080p->1440p.
Sorry, ik dacht ik leef maar 1 keer. Nu ga ik wenen in een hoekje wegens de price tag 3x 1440p :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaaki3j
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-09 18:38
Zelf heb ik de mx5 cup veel gereden en daarna een snelle overstap gemaakt naar skippy. Met heel veel plezier, al zie je dat niet terug in mijn iracing en license.

Mijn plezier haal ik nu voornamelijk uit test laps rijden om tracks te leren kennen en steeds betere ronde rijden te rijden en leren van de heren hier.
Voor mij zijn er heel veel tracks waar ik voor het eerst rijd.

Ja het kost wat tijd om een auto en track te leren, maar dat hoort er ook een beetje bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Skip is fun. En zeker op maandagavond ;)
Gisteravond kwam ik weer kletsnat uit mijn rig na 2 hele leuke heats!
Heat 1: 00:00 - 17:44
Heat 2: 24:40 - 52:05

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 17-07-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
sjaaki3j schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 19:53:
[...]

Zelf heb ik de mx5 cup veel gereden en daarna een snelle overstap gemaakt naar skippy. Met heel veel plezier, al zie je dat niet terug in mijn iracing en license.

Mijn plezier haal ik nu voornamelijk uit test laps rijden om tracks te leren kennen en steeds betere ronde rijden te rijden en leren van de heren hier.
Voor mij zijn er heel veel tracks waar ik voor het eerst rijd.

Ja het kost wat tijd om een auto en track te leren, maar dat hoort er ook een beetje bij.
Ik doe mee in de Mx cup, eerste paar dagen van de week het circuit leren in test. Dan in het weekend een paar races meepakken, helaas afgelopen weekend maar 2 kunnen doen met 7e plaats als beste classering. Wordt er toch wel vaak in eerste bocht afgedrukt waarna de race voorbij is. Maar ook vanuit het achterveld naar voren rijden is leuk.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:43:
[YouTube: GoT | Monday Skippycup 19S3-W6 (Sebring International Raceway - International)]Heat 1: 00:00 - 17:44
Misschien toch maar eens de skip aanschaffen en een avondje meedoen met jullie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauluzmuller
JoepW schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 20:43:
[YouTube: GoT | Monday Skippycup 19S3-W6 (Sebring International Raceway - International)]Heat 1: 00:00 - 17:44
In hoeverre mag je met deze races meedoen? Mag iedereen hier aan meedoen of vanaf een bepaalde rank?
Vraag komt meer uit interesse, niet dat ik gelijk mee wil doen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
pauluzmuller schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:37:
[...]

In hoeverre mag je met deze races meedoen? Mag iedereen hier aan meedoen of vanaf een bepaalde rank?
Vraag komt meer uit interesse, niet dat ik gelijk mee wil doen :P
Als je lid bent van onze league kan je meedoen.
Als gotter heb je vrijstelling van de minimale irating en licentie.
Je moet wel een beetje de boel beheersen en de regels kennen.
En op teamspeak zijn maakt ee beleving helemaal compleet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan Hein
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:21
Heb me ook weer dik vermaakt afgelopen maandagavond! Het is soms een beetje als wielrennen racen met de skips: lang in een groepje draftend (een beetje) samenwerken en dan in de laatste ronde ineens de ellebogen erbij en ieder voor zich in de eindsprint hehe :)

@JoepW Het is trouwens wel grappig om te zien hoe bepaalde situaties er anders uit kunnen zien per client en misschien ook soort van gecorrigeerd lijken te worden met data van andere clients in de replay later: bij ons botsinkje in de laatste ronde lijk ik in eerste instantie bijna op mijn dak te eindigen, maar later in de replay is dat niet terug te zien. Ik ervaarde het alleen als een licht tikje, meer zoals het er uit ziet als je de replay later terug kijkt in het filmpje. Ik laat de volgende keer wat meer ruimte (maar ja die laatste ronde he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klein vraagje: op dit moment vind ik het erg lastig om zaken in-car te veranderen (met knoppen op het stuur) omdat ik geen feedback krijg/zie van wat ik gewijzigd heb, en hoeveel. Is het mogelijk om iRacing hier een soort van popupje voor te laten geven? (Iets als: Brake bias changed to: 53,3%)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
BM schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:16:
Klein vraagje: op dit moment vind ik het erg lastig om zaken in-car te veranderen (met knoppen op het stuur) omdat ik geen feedback krijg/zie van wat ik gewijzigd heb, en hoeveel. Is het mogelijk om iRacing hier een soort van popupje voor te laten geven? (Iets als: Brake bias changed to: 53,3%)
Meestal in autos waar je het kan veranderen kun je dat op je stuur zien. In de skip lun je het meen ik niet tijdens de race aanpassen.

edit: er is ook een blackbox waarin het staat. Daar kan ik met een d-pad op het stuur vrij snel komen.

[ Voor 8% gewijzigd door ZFLaSH op 17-07-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd een probleem vind ik ook.
Ik heb er ooit macros voor gemaakt, maar inmiddels gebruik ik die niet meer.
Die macros kozen eerst automatisch de juiste blackbox als ik bv bb veranderde en gingen dan automatisch na een paar seconden weer terug naar relative.
En misschien met een dashboard app op een extra scherm of als overlay als je windowed draait?
Een andere oplossing ken ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:50
Een knopje waar je gelukkig wel directe feedback van krijgt is de 'mute driver' knop. Hard nodig als je in een race met veel Spanjaarden zit die besloten hebben tijdens de race hun theekransje te houden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Misschien iets als crew chief of DRE gebruiken. Weet alleen niet of die ook verbaal terug kunnen koppelen als je iets wijzigt.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Thanks voor de reacties. Lijkt dus inderdaad niet out-of-the-box te kunnen helaas. Crew Chief heb ik even geprobeerd, maar ik werd gek van het geouwehoer in m'n oren, en dankzij de walgelijke UI niet meer naar gekeken hoe dat in te stellen is.

Stuur van de autos is niet echt een optie, aangezien ik die toch niet zie. Dan puzzel ik nog even verder :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Je zou een knop kunnen binden voor je F8 blackbox (in-car adjustments), je brake-bias of iets anders in stellen, en dan weer terug naar je F3 relative blackbox.

Of Joep even lief aan kijken, om zn macros te delen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
johnnyverhoeff schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:48:
Je zou een knop kunnen binden voor je F8 blackbox (in-car adjustments), je brake-bias of iets anders in stellen, en dan weer terug naar je F3 relative blackbox.

Of Joep even lief aan kijken, om zn macros te delen :)
Dat progje dat ik gebruikte werkt onder w10 niet stabiel. Dussuh dat wordt ‘m niet.
Ik heb nu drie rotary switches tbv blackbox keuze, keuze van item en wijzigen waarde. En nog een knop om te toggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:16

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als je VR gebruikt heb je daar zo weinig aan :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
Ik denk niet dat BM in VR bezig is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd heeft bm 3 schermen.
Met jrt kan je alles zelf instellen en kan je dus ook een dash maken met enkel wat belangrijke waarden.
https://joel-real-timing.com/dashboard_en.html

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 17-07-2019 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:28
Misschien is iets als AutoHotkey te gebruiken om macro's mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JRT is misschien wel een optie ja. AutoHotKey zou wellicht ook nog kunnen ja, dan kom je denk ik op het soort marcos uit wat @JoepW eerder gebruikte.

Ik weet voor nu even voldoende, thanks all _/-\o_

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Bij sommige YouTube filmpjes van iracers zie ik een balk bovenin die laat zien met kleur en +/- seconden hoeveel je van je beste ronde tijd af zit, realtime.

Iemand een idee hoe je dit aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Frontysco schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:08:
Bij sommige YouTube filmpjes van iracers zie ik een balk bovenin die laat zien met kleur en +/- seconden hoeveel je van je beste ronde tijd af zit, realtime.

Iemand een idee hoe je dit aanzet?
TAB uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ben niet helemaal bekend met de termen.
Zo te lezen is TAB het aanzetten vd splits.

De tijd die deze optie aangeeft, heeft dit dan relatie met mijn beste tijden, of de tijden van de snelste racer in die race?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
Gebruiken jullie dit veel?
Ik enkel bij Practice en Q. Nooit in een race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:25

Phydomir

Dennis

Ik heb het eigenlijk altijd aan staan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 20:15
Frontysco schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:15:
Ben niet helemaal bekend met de termen.
Zo te lezen is TAB het aanzetten vd splits.
Er is een aparte optie voor de delta bar in-sim als ik het me goed herinner: Settings > Options > Display deltabar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Elke keer als je TAB (dat is de default bind) indrukt veranderd de instelling van de groene / rode relative balk. De eerste keer (als ie uit staat) zet je ‘m aan met een vergelijking met je beste tijd ever. En elke keer tab maakt de vergelijking met een andere tijd. De tekst in het vakje met je tijden veranderd dan ook.
Gewoon lekker op tab drukken dan zie je zo wat er allemaal mogelijk is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
JoepW schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:43:
Idd heeft bm 3 schermen.
Met jrt kan je alles zelf instellen en kan je dus ook een dash maken met enkel wat belangrijke waarden.
https://joel-real-timing.com/dashboard_en.html
JRT Dashboard geeft een melding als je een setting wijzigt.
Je ziet dan kortstondig full screen iets als 'Brake Bias 52.2%' oid.

Ik heb een tablet boven mijn stuur, half voor het scherm gemonteerd, en dat werkt super fijn met JRT Dashboard O+

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Door ziekte weinig geraced laatste maanden. Nu ik weer hersteld ben ben ik het weer aan het oppakken. Deze week al een aantal races in de FR2.0 gedaan op Laguna Seca en ik heb de smaak weer te pakken. Al 2 poles en 1 win kunnen scoren B-) Hopelijk van het weekend wat betere splits, hoogste SOF wat ik tot nu toe gezien heb in 6 races was rond de 2000. Misschien ook nog de F3 proberen op COTA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
Voor een nieuwkomer heb ik een promo code voor gratis 3 maanden iracing, pm voor code.
Update:
And its gone, veel plezier ermee *O*

[ Voor 21% gewijzigd door Justin2000 op 19-07-2019 08:18 . Reden: Code vergeven ]

PV opbrengst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauluzmuller
Pfff... vanavond 2 races geprobeerd met de mx5 cup.... Tot 2 maal toe sta ik top 5 en word ik van achter aangetikt. Helaas spin ik en raak ik vol de muur. Weg race...

Zonder simracing ervaring zijn mijn tijden niet eens zo slecht. alleen tijdens het racen helaas nog te veel foutjes. En dan helpen de afgelopen 2 races ook niet :p

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 09:35
Gisteren voor het eerst een IMSA race gedaan, dat was echt super, gestart als P15 en eindigde als P8. Ik merk dat ik nog wat aandacht moet besteden aan fuel, ik had nu teveel over aan het eind, en ik had mijn pit niet goed voorbereid waardoor ik al rijdend in de pitstraat mijn stop moest configureren. Hoe doen jullie dit? Is dit iets wat jullie vooraf al bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nevik88 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:15:
Gisteren voor het eerst een IMSA race gedaan, dat was echt super, gestart als P15 en eindigde als P8. Ik merk dat ik nog wat aandacht moet besteden aan fuel, ik had nu teveel over aan het eind, en ik had mijn pit niet goed voorbereid waardoor ik al rijdend in de pitstraat mijn stop moest configureren. Hoe doen jullie dit? Is dit iets wat jullie vooraf al bepalen?
Ik reken het meestal van tevoren uit voor de zekerheid, maar laat het in principe over aan JRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:17:
[...]

Ik reken het meestal van tevoren uit voor de zekerheid, maar laat het in principe over aan JRT.
Dan toch maar JRT aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
Ik druk meestal op clear + fast repair, en daarna op de JST fuel knop. Deze rekent het uit met een configureerbaar aantal extra ronden (ik doe 2 laps extra).

Beide knoppen op de buttonbox. Even inrammen bij pit entry en klaar :-)

Is die IMSA race op Lime Rock Park geen complete chaos? 8)7
Ik heb in m'n eentje al te weinig ruimte op die baan :+

[ Voor 20% gewijzigd door Extera op 19-07-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
Extera schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:10:
Ik druk meestal op clear + fast repair, en daarna op de JST fuel knop. Deze rekent het uit met een configureerbaar aantal extra ronden (ik doe 2 laps extra).

Beide knoppen op de buttonbox. Even inrammen bij pit entry en klaar :-)

Is die IMSA race op Lime Rock Park geen complete chaos? 8)7
Ik heb in m'n eentje al te weinig ruimte op die baan :+
Naar buttonboxen zat ik ook al te kijken, welke gebruik jij en ben je er tevreden over?

Ik moet zeggen dat de chaos meeviel, 3x een crash voor me maar die kunnen ontwijken gefinished met 2x inc volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extera
Nevik88 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:21:
[...]

Naar buttonboxen zat ik ook al te kijken, welke gebruik jij en ben je er tevreden over?

Ik moet zeggen dat de chaos meeviel, 3x een crash voor me maar die kunnen ontwijken gefinished met 2x inc volgens mij.
Hopelijk zondag eens tijd vrij zien te maken voor een IMSA race...
als ik niet te brak ben van een zaterdagje festival

Info over mijn buttonbox is hier te vinden
Extera in "Het grote 'show je race-rig' topic"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nevik88 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:15:
Ik laat het bepalen door DRE. Die kan het ook automatisch voor je invullen mocht je dat willen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
Ik doe mee met de 24h van Spa. Een Ozzy team heeft me gevraagd en als ze nog leven dan, doe ik een ochtend stint. Had wat aanbiedingen van wat hoge irating teams, maar aangezien ik niet veel ervaring heb in de gt3 (AMG) heb ik die afgezegd, Ben benieuwd, want ik verwacht een bak carnage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
Heren,

Ben sinds een paar weken begonnen met iracing, zijn hier mensen die ook net begonnen zijn die samen willen oefenen/rijden??
En hebben jullie ook een discord server??

Mvg,

Bob

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:48:
[Afbeelding]

Zoals vorige jaren zijn we ook deze zomer weer van plan een GoT Kart meeting te houden!

Met deze poll willen we graag peilen hoeveel interesse er is en welke datum het beste gekozen kan worden. Vul de vragenlijst aub in zodat we een goeie keuze kunnen maken.

Naast de datum willen we ook graag peilen wat de meningen over de locatie zijn. De organisatie heeft de voorkeur voor Eefde, maar in de vragenlijst kun je aangeven of de locatie een bepalende factor voor je deelname zal zijn.
De voorkeur voor Eefde is omdat we daar goeie ervaringen hebben en daadwerkelijk mogen racen (in plaats van rondetijden rijden).

Na het karten zijn we van plan weer een etentje te regelen. De details daarvan zullen afhangen van de locatie, maar zullen waarschijnlijk een BBQ op locatie of bij een restaurant in de buurt zijn.

Let op: deze vragenlijst is nog geen daadwerkelijke inschrijving, die zal volgen nadat we een definitieve datum en locatie gekozen hebben. Echter verwachten we wel dat je ook daadwerkelijk kan meedoen op je gekozen data, zodat we niet ineens met een halve groep komen te staan.

De vragenlijst is hier in te vullen:
https://forms.gle/jmxx2fUTVic8snxX6

Als er genoeg interesse is zullen we binnenkort volgen met een inschrijving voor de definitieve datum en locatie!

Hopelijk tot op de kartbaan!
Het is definitief zaterdag 10 augustus middag en avond geworden in Eefde. De BBQ is deze keer op de kartbaan.
Ik zal dit weekend de inschrijving publiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:08
Net begonnen met iRacing, normaliter speel ik af en toe F1 op de PS4..
maar man man man... ik vind het toch lastig om een heel rondje op de baan te blijven.
Moeilijk om me in te houden en heel langzaam het op te bouwen om alle bochten van een track goed te kennen.
Ik weet het, het moet wel zo, maar lastiger dan ik van te voren dacht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvl3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11-04-2022
Ja het is zeker een challenge Paul!
Maar dat vind ik ook wel het leuke eraan en laatst voor het eerst iemand op een goede manier ingehaald.
Dat voelde wel goed! :)

[ Voor 6% gewijzigd door bvl3 op 19-07-2019 13:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Het is definitief zaterdag 10 augustus middag en avond geworden in Eefde. De BBQ is deze keer op de kartbaan.
Oei .. kijken of ik de andere afspraak nog kan verschuiven ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Gister avond de wagen op pole weten te zetten, goed weg van de lijn en een goede eerste ronde, het leek een spannend gevecht te gaan worden met P2. Tot dat we in de tweede ronde een achterblijver tegenkomen die 40km/u rijd op de race lijn 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GaHard schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:46:
Gister avond de wagen op pole weten te zetten, goed weg van de lijn en een goede eerste ronde, het leek een spannend gevecht te gaan worden met P2. Tot dat we in de tweede ronde een achterblijver tegenkomen die 40km/u rijd op de race lijn 8)7 :'(

[YouTube: BLUE FLAG !! BLUE FLAG !!! HONESTLY !!!!]
Tja da’s balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[...]

Jammer, ik zit dan nog in Amerika, 2020 een nieuwe kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
De eerste heat van de 24h van Spa is al een succes!

https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3655690.page

Incident limiet van 44. Halve veld Gedeelte is al gedq-ed.

[ Voor 4% gewijzigd door ZFLaSH op 20-07-2019 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De gast die de special events inklopt in hun systeem moet maar eens ontslagen worden. De hoeveelste keer is dit nu dat het niet klopt/misgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Yep.. als ik nu 43 incs had, parkeerde ik hem in de pits en wachtte ik tot het hele veld gedq-ed wordt ;). Flinke sof dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 08:10:
De gast die de special events inklopt in hun systeem moet maar eens ontslagen worden. De hoeveelste keer is dit nu dat het niet klopt/misgaat?
Ik vind het wel lachen (niet voor de deelnemers btw) dat ik niet de enige ben die geregeld last heeft van die k-interface om events aan te maken.
Maar idd triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
[Video: https://www.twitch.tv/ianbevan]

Nog 1 incje en dan is het gedaan hier... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickThissen
Is het toeval dat 300 - 44 = 256? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
NickThissen schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:23:
Is het toeval dat 300 - 44 = 256? :+
Dat was inderdaad de conclusie op het forum ja. De officiele verklaring:
Drew Adamson

We are aware of the issue and taking a look into it.
En toen ging het los....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
it looks like it takes a bit of time :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Poeh,

Voor diegenen die hun heat starten dalijk; veel succes!
Ik lees dat de 15:00 heat géén inc limit heeft? Bron

edit:
Geen limit inderdaad volgens iRacing.

[ Voor 25% gewijzigd door Luckeh op 20-07-2019 15:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ons team, Virtual Motorsport, heeft zowaar de topsplit gehaald d:)b

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GOT-Karting-2019-banner-smaller.png

Dit jaar gaan we op zaterdag 10 augustus karten en BBQ’n in Eefde.

Het programma zal er als volgt uitzien:
– 14:30 Verzamelen op de Kartbaan
– 15:10 Start karten
– Vier heats van 10 minuten karten (vrije training, kwalificatie, Finale 1, Finale 2 met inversed grid)
– Bij slecht weer gaat het karten gegarandeerd door. Neem dus regenkleding mee!
– Na het karten verzorgd de kartbaan een BBQ.

Het is toegestaan om maximaal 1 introducé mee te nemen, maar laat het wel een GoT iRacing meeting blijven!

Het karten en de BBQ voor jou en jouw eventuele introducé dien je VOORAF te betalen aan Joep. De drank moet je zelf betalen aan de kartbaan.

BELANGRIJK 1: Blokkeer de afspraak in je agenda. We rekenen op jouw komst!

BELANGRIJK 2: Indien je door overmacht verhinderd bent of je toch een introducé mee wilt nemen, kan je uiterlijk tot en met 2 augustus wijzigingen doorvoeren. Na 2 augustus kunnen we de reserveringen niet meer wijzigen en zal de gedane betaling niet geretourneerd worden!

BELANGRIJK 3: Indien we geld overhouden zal dit toegevoegd worden aan de GoT tegoeden voor broadcasts. Indien we meer dan 22 deelnemers hebben zal het tekort uit onze algemene pot worden aangevuld.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/heusinkveld_new-widget.pngAfbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Sim-Lab_widget.png

Heusinkveld Engineering en Sim-Lab vonden het dit jaar leuk om onze community te steunen met een geheel vrijblijvende gift. Daarom hebben we uitgaande van het aantal vooraanmeldingen de kosten voor het event aanzienlijk kunnen reduceren. We zijn Heusinkveld Engineering en Sim-Lab dan ook zeer dankbaar voor hun support van onze community!

De investering voor het event bedraagt:

Karten: € 30,- per persoon
BBQ: € 10,- per persoon (Exclusief drank)

Als je bv niet mee kan of wilt doen met het karten kan je als toeschouwer aanwezig zijn, maar wel gezellig mee BBQ'n. En als je echt niet gezellig na wilt praten kan je na het karten de BBQ overslaan. Dat laatste zouden we heel erg jammer vinden overigens.

Schrijf je in via deze link (inloggen noodzakelijk): https://www.got-racing.eu/?page_id=4214

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lando Norris is aan het streamen. Rijdt weer samen met Max Verstappen.

https://www.twitch.tv/landonorris

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JoepW schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:37:
[Afbeelding]
Dit jaar gaan we op zaterdag 10 augustus karten en BBQ’n in Eefde.
Ik heb me ingeschreven voor enkel de BBQ, ga wel toeschouwer spelen bij het karten....nog enigszins onder voorbehoud.

Overigens: Ik zat Lando z'n stream te bekijken. Hij vergat helemaal dat hij iets in de oven gezet had...
https://clips.twitch.tv/ShakingBombasticAlfalfaBCWarrior

[ Voor 24% gewijzigd door Luckeh op 20-07-2019 18:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:35
[...]

He balen, dan ben ik hiken in Zweden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:38:
[...]

Ik heb me ingeschreven voor enkel de BBQ, ga wel toeschouwer spelen bij het karten....nog enigszins onder voorbehoud.

Overigens: Ik zat Lando z'n stream te bekijken. Hij vergat helemaal dat hij iets in de oven gezet had...
https://clips.twitch.tv/ShakingBombasticAlfalfaBCWarrior
Ik zie helemaal geen inschrijving van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

JoepW schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 18:51:
[...]

Ik zie helemaal geen inschrijving van jou?
Ja, hij stond nog op de bankgegevens pagina... Gefixt :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Rivanov schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 15:44:
Lando Norris is aan het streamen. Rijdt weer samen met Max Verstappen.

Max rijdt nu... zijn inc's tellen blijkbaar niet... en dat is ook te zien aan de manier waarop hij rijdt 8)7

Edit: geldt blijkbaar voor iedereen, maar Max is de enige die er misgebruik van maakt.

[ Voor 12% gewijzigd door alexbl69 op 20-07-2019 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Er zijn er meer dan genoeg die het niet zo nauw nemen met de off-tracks hoor.
We hebben al snel in de race wat schade opgelopen daardoor 2min in de pits verloren en we verliezen ongeveer 0.5s ten opzichte van wat we zouden moeten kunnen. Maar met de snelheid waarmee andere team hun auto afschrijven zit top 15 er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewold
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-12-2022
Ga ook niet kunnen 10 augustus, moet dan een tijdsmeting gaan doen voor de sterke Peer triatlon in de Kempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Phydomir schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:02:
Er zijn er meer dan genoeg die het niet zo nauw nemen met de off-tracks hoor.
We hebben al snel in de race wat schade opgelopen daardoor 2min in de pits verloren en we verliezen ongeveer 0.5s ten opzichte van wat we zouden moeten kunnen. Maar met de snelheid waarmee andere team hun auto afschrijven zit top 15 er nog wel in.
Hebben jullie ook een stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

alexbl69 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:04:
[...]

Hebben jullie ook een stream?
Nope, geen stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

wel jammer. Last minute gevraagd om met een team mee te doen. Ik zit klaar voor mn stint. Inc 44.. gediskwalificeerd... na 13 uur dus niet ontevreden. Halve veld was al weg maar wel zonde.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
Wij liggen 30ste en zijn behoorlijk getorpedeerd de afgelopen uren. De driving standards zijn flink gedaald maar we tuffen nog. Morgen om 8 beginnen mijn stints (als we dan nog leven).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik ga zo beginnen aan mijn triple ochtend stint. Inmiddels opgeklommen tot 21e. Lijkt erop dat die top 15 nog wel gaat lukken ook :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:22

Niellie41

[object Object]

NAB Racing ligt op het moment P7 in de 3e split. Over het algemeen weinig mee gemaakt, behalve dat een achterligger vlak voor me vol remde. Op de racelijn. Ongeveer 15 seconde repairs aan overgehouden, maar de auto doet het nog goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohnnyV
Niellie41 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 06:40:
NAB Racing ligt op het moment P7 in de 3e split. Over het algemeen weinig mee gemaakt, behalve dat een achterligger vlak voor me vol remde. Op de racelijn. Ongeveer 15 seconde repairs aan overgehouden, maar de auto doet het nog goed.
Ik zit in dezelfde server. Succes👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Kijk net op de stream van Lando.

812 inc in 500 rondjes

Gaat goed bijna 2 inc`s per ronde :+

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Lando: Groot interview momenteel door Racespot.tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
Net 2 stints gereden en we liggen nu p21. Auto heeft geen topsnelheid, is flink gehavend en hun setup wreet banden. Ik heb er nog 2:18s uit weten te persen maar met een scheef stuur is het klote rijden. Dadelijk nog 2 stints.
Pagina: 1 ... 189 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies