@
Scr33x0r denk het niet. Ga binnenkort op vakantie, en dan mis ik al weer 2 races waarschijnlijk. Plus dat ik ook nog andere verplichtingen heb. Misschien dat ik wel wat officieel ga rijden, maar dat zie ik nog wel.
Gisteren was weer ouderwets leuk keten. Ik kwam vrij snel in mn ritme tijdens de practice, en kon redelijk stabiel hoge 1:42 rondes draaien.
In de quali ging ik in de laatste (snelste) ronde de mist in, maar P2 was ook prima.
Na de start kon ik vrij snel Arjan voorbij, echter de ronde daarna maakte ik een klein foutje, en kon hij me eenvoudig weer terugpakken. Door het vechten met Nick liep hij daarna een beetje uit tot net geen 1.5 seconde. Helaas crashte Nick z'n iRacing waardoor ineens de druk van achteren wegviel. Toen achter Arjan aan, maar helaas was de race een paar rondes te kort om echt een aanval te plaatsen. Maargoed, P2 en snelste ronde was best ok.
In race 2 had ik een vrij goede start, en kon ik in bocht 1 en 2 al meteen een paar man inhalen. Ook spinden er in de eerste ronde een aantal mensen, zodoende lag ik na 1 ronde al op P3 vanaf P9. In de opvolgende rondes kon ik 2x aan het einde van de backstraight de aanval plaatsen, en zodoende lag ik al vrij vroeg op P1. Arjan, Alex, Michiel en Nick2 lagen toen al een paar secondes achter, en omdat ze onderling aan het vechten waren kon ik vrij eenvoudig uitlopen. Op een gegeven moment nog een paar rondes aangezet om de snelste ronde te zetten, wat uiteindelijk ook lukte. Daarna rustig de race uitgereden.
Had niet verwacht dat ik Arjan partij kon bieden en daar was ik wel blij mee. Ben het nog niet helemaal verleerd