iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
En nu 9e.
Kazuki Oomishima staat er nu ook tussen op de 2e plek; die rijdt samen met Verstappen en Kerkhof (en Marcus Jensen en Harrison Finch).
[ Voor 8% gewijzigd door Luckeh op 01-06-2019 09:37 ]
En bij de GTE’s staat Michael op de 21ste plek! Nice!Luckeh schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:22:
[...]
En nu 9e.
Kazuki Oomishima staat er nu ook tussen op de 2e plek; die rijdt samen met Verstappen en Kerkhof (en Marcus Jensen en Harrison Finch).
Verwijderd
https://nl.motorsport.com...team-redline-atze-kerkhof
Gemiddeld drie sec sneller dan voorheen en met een pace van 144.hoog in de training de stap gemaakt om een race te joinen in de VRS gt sprint serie op Imola. Met deze pace mogelijk om in de middenmoot mee te doen.
Bagger bagger! Gestop met F1, Assetto corsa en Project CARS omdat het rammen en rauzen is wat volop gebeurd.
Veel geld besteedt en aan iRacing omdat ik in de veronderstelling was/ben dat het een tikje minder zou zijn.
De statistiek van de laatste race op Imola.
26 deelnemers.
266 incidents
gemiddeld 10.23 inc per coureur.
Rauzen in bochten. Rammen op de achterkant. Slip en sliding.
Het ergste is dat als je een nette race lijn probeert te rijden dat er talloze imbecielen zijn, die op elk moment een mogelijkheid zien om... en de meest gekke toeren uithalen en je keer op keer een inc aan je broek smeren. Of is het ?
Uit frustratie de auto in de muur gezet zodat ik op 20 inc kwam en zodoende de meeste inc op mijn naam heb
Als ik analisten moet vertrouwen liegen de cijfers niet.

Leverde een geinige race op, maar ik was liever op p5/6 gestart, wat gezien de Q tijd mogelijk geweest was
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 01-06-2019 16:01 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
We zijn de start lijn nog niet over en iemand hoekt zn wagen naar rechts. Wagen total, 3 minuten slepen en 22 min mandatory repair. Nog geen 200 meter gereden, blegh!
Fijn!
http://www.racespot.tv/timing/Raimond613 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:42:
Is er ook ergens een livetiming te vinden?
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3650534.page
Some highlights include:
• Lucas Oil Off Road Pro Trucks
• Modified - SK
• NASCAR Gander Outdoors Chevrolet Silverado
• NASCAR Monster Energy Cup Ford Mustang
• NASCAR Whelen Tour Modified
• Silverstone Circuit
• Wild Horse Pass Motorsports Park
• Wild West Motorsports Park
• New iRacing BETA Interface Application Framework
• Create a Race - Wizard for the iRacing BETA Interface
• Paint Shop & Leagues iRacing BETA Interface Revamp
• Connectivity Data for the iRacing BETA Interface
• Green-White-Checkered Flags
• Spotter Calls and Translation Upgrades
• Fully Animated Flagman
• Driving Camera Adjustments
• Rendering Improvements focused on headlights, lighting, and shadows
• Motion Blur Effect
• Starter and Ignition Sounds for All Vehicles
• Skip Barber Formula 2000 V7 Tire Adjustments
• Night Mode for Chicagoland Speedway, Darlington Raceway, and Homestead Miami Speedway
• Much more!
[ Voor 86% gewijzigd door Niellie41 op 01-06-2019 16:21 ]
Serieuze update.
Ben heel benieuwd.
Verwijderd
Wat een super leuke eerste stint! Van P5 naar P2 en beetje zitten vechten met Max zijn auto!
Lol. Globaal genomen willen ze hier alleen maar positieve berichten over Iracing.Frontysco schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 16:07:
Gadverdamme zeg. Net mn 2e race gejoined op Sebring. 2 uur geoefend en redelijk achteraan gestart.
We zijn de start lijn nog niet over en iemand hoekt zn wagen naar rechts. Wagen total, 3 minuten slepen en 22 min mandatory repair. Nog geen 200 meter gereden, blegh!
Fijn!

Heb je een slechte ervaring dan ligt het vooral aan jezelf, volgens de allrounders
Tja, bedroevend hoe het er soms aan to gaat. Is soms gewoon een loterij.
Even de illusie dat het in de B klasse er wat relaxed aan toe gaat maar niets is minder waar.
In de skip barber ging ik van ir 1400 naar 420. Lag vooral aan mezelf, volgens de kenners.
Met veel moeite opgekrikt naar 1082 maar de laatste race vernagelde dit en dikke stap terug.
Nu ik met de keiharde feiten en statistiek kom wat betreft inc is het ineens stil.
In sommige races is het gewoon een zooi en in het land van de blinden is 1 oog koning.
Wat ik nog wel wel zeggen is dat meestal crashes te voorkomen zijn. Ook na mijn negatieve ervaringen in de f3 heb ik replay teruggekeken uit de cockpit van de tegenstander en dan begrijp je soms beter hoe jouw eigen acties over kunnen komen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat doe ik standaard. Ik wil namelijk weten wat hij of zij gezien zou hebben.Arfman schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:42:
Ik spreek even voor mezelf maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te reageren op zo'n negatieve harrie als jij, helemaal na de gebeurtenissen rondom de sim pedals sprint inkoopactie.
Wat ik nog wel wel zeggen is dat meestal crashes te voorkomen zijn. Ook na mijn negatieve ervaringen in de f3 heb ik replay teruggekeken uit de cockpit van de tegenstander en dan begrijp je soms beter hoe jouw eigen acties over kunnen komen.
In dit geval was het meer dan duidelijk, vanuit de cockpit view is hij mij net uit het oog en hoekt naar rechts. Vol tegen m'n linker voorwiel aan.
Hier had ik weinig aan kunnen voorkomen, totaal onlogische actie.
Pech, slikken en weer door gaan.
Klopt. Maar als je het voor elkaar krijgt om je iRating tot onder de 500 te laten komen dan is het vooral heel verstandig om naar jezelf te kijken en wat jij aan je racen kan veranderen dan met je vinger naar de rest te wijzen. Dat laatste kan je namelijk niet veranderen maar jezelf wel. Ben je daartoe niet bereid dan kan je maar beter stoppen met iRacing want dan zal het een grote frustratie blijven.TecTo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:03:
In sommige races is het gewoon een zooi en in het land van de blinden is 1 oog koning.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jij maakt de fout door in 10 verschillendr klassen te rijden, zonder te oefenen en daarbij denken dat je beter bent dan de rest. Dat blijkt ook uit je reactie. Een spiegel vragen voor je verjaardag is misschien een beter idee dan een setje heusinkveld pedalen. Ik denk dat de meesten vooral moe zijn om op jou te reageren.
[ Voor 4% gewijzigd door AequitasII op 01-06-2019 20:09 ]
Vooral dit. Ik ben gestopt om in meer dan 2 klasses te rijden. Toen ik eenmaal goed aan het oefenen was geslagen, heb ik in een race of 9 mijn iRating over de 2000 weten te krijgen. En ja,. ik ben ook gewoon begonnen in de 800 irating categorie dus de beginner crashes heb ik genoeg zien gebeuren. Als je snel genoeg bent, kwalificeer je vooraan en laat je de grootste brokkenmakers achter je.AequitasII schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:06:
Jij maakt de fout door in 10 verschillendr klassen te rijden, zonder te oefenen en daarbij denken dat je beter bent dan de rest. Dat blijkt ook uit je reactie. Een spiegel vragen voor je verjaardag is misschien een beter idee dan een setje heusinkveld pedalen. Ik denk dat de meesten vooral moe zijn om op jou te reageren.
Lijkt me een flinke noodsprong, alhoewel ik kan lezen en schrijven met de huidige Skip (Kom er maar in MarcoSkip Barber Formula 2000
- Aerodynamic profile has been adjusted to better match real-world data.
- V7 tire adjustments, including:
- - Tire compound and carcass curvature have been adjusted.
- - Oversteer/Understeer balance and over-the-limit behavior have been improved.
- - Minimum tire pressure has been set to 25 psi for all four tires.
- - All four tires now also have tire warmers to bring them up to 130F.
- - - The primary change to the RT2000 is the improved aerodynamic forces, particularly side force and yaw moment. The rubber conditioning, which is the softening effect of simply working (stretching) the rubber repeatedly, is not quite correct yet, but the car is in a much better place than any previous build, so we wanted to share our current improvements. The tire pressure minimum is present because the handling is more predictable and better for new drivers with the higher pressures; without a minimum, nobody would run higher pressures. The tire warmers have been added to help offset some of the still unfinished conditioning effect.
Verder is het helaas zo dat bij sommige mensen er een knop omgaat in het hoofd zodra de lichten op groen springen. Zelf race ik altijd wat meer behoudend en daarom ben ik misschien niet de snelste maar ik heb wel een degelijke irating en safety rating.
Ik heb zojuist een race gereden in de L49 waar ik wel voor geoefend had, maar te weinig voor zo'n moeilijke auto, helemaal icm het nog wennen aan mijn nieuwe pedalen. Daardoor heb ik iemand van de baan geramd en -0.44 op mn SR gehaald. Allemaal mijn schuld en het voelt enorm kl***, maar daar leer ik dan wel weer van.
Dat is ook toegegeven door Dave Kaemmer. Hij heeft het bandenmodel dan ook 'weer' niet waar het zou moeten zijn.ZFLaSH schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:37:
[....release notes van de skip....]
Lijkt me een flinke noodsprong, alhoewel ik kan lezen en schrijven met de huidige Skip (Kom er maar in Marco).
Eens.gerard27 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:58:
Ik kan alleen voor mezelf praten maar als ik beter wil worden moet ik focus en op 1 series en daar gaan 100e uren inzitten
Ik ga zo maffen
Arfman schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:42:
Ik spreek even voor mezelf maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te reageren op zo'n negatieve harrie als jij, helemaal na de gebeurtenissen rondom de sim pedals sprint inkoopactie.
Knip, normaal taalgebruik aub.
Maar zoals ik al aanhaalde geen slecht woord over .... of de rapen zijn gaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2019 10:40 ]
In ieder geval het besluit genomen om niet meer in dit flut topic te reageren. Veel plezier met dit kritiekloze kliek topic.Phydomir schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:00:
[...]
Klopt. Maar als je het voor elkaar krijgt om je iRating tot onder de 500 te laten komen dan is het vooral heel verstandig om naar jezelf te kijken en wat jij aan je racen kan veranderen dan met je vinger naar de rest te wijzen. Dat laatste kan je namelijk niet veranderen maar jezelf wel. Ben je daartoe niet bereid dan kan je maar beter stoppen met iRacing want dan zal het een grote frustratie blijven.
26. rijders 266 incidenten. Slaap lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 02-06-2019 00:02 ]
Er zijn goeie series en slechte series en het lijkt dat je het steeds over een fixed GT3 serie hebt, dat is nou net een van de series die de minste rijders aantrekt. Probeer eens een andere serie?
Er rijden genoeg mensen rond die er echt niks van bakken en die inderdaad blind op mensen knallen maar gemiddeld over veel races moet je dat gemakkelijk kunnen ontwijken.
[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 02-06-2019 00:10 ]
Ja, je ging heel rap in het begin! Nu wat teruggevallen naar P4?Verwijderd schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 18:30:
https://twitter.com/Fabrice_Cor/status/1134859348860166144
Wat een super leuke eerste stint! Van P5 naar P2 en beetje zitten vechten met Max zijn auto!
Heb een paar keer eventjes gekeken vanavond. Het team van Verstappen ligt inmiddels ruim twee ronden achter. Zojuist maakte die Deen een fout in de laatste chicane en dat koste hem bijna 2 minuten in de pits. En de auto is nog niet helemaal gefixed; want ze rijden 3-4s per ronde van de pace. Atze zegt dat ze wellicht de auto in de volgende stop volledig kunnen fixen.
Zag ik nu goed dat je op 60hz schermen rijdt? Nooit overwogen om naar een sneller scherm te gaan?
Laatste omdat je erom vraagt.NickThissen schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:09:
Er is hier meer dan genoeg kritiek. Je bent echt niet de eerste die claimt de volgende Max Verstappen te zijn om vervolgens tot 400 iRating te zakken en alsnog overtuigd dat je zelf niks fout doet. En net als de tientallen voor je komt er nooit iemand met replays of videos zodat we constructief kunnen reageren. Wat wil je nou dat we zeggen?
Er zijn goeie series en slechte series en het lijkt dat je het steeds over een fixed GT3 serie hebt, dat is nou net een van de series die de minste rijders aantrekt. Probeer eens een andere serie?
Er rijden genoeg mensen rond die er echt niks van bakken en die inderdaad blind op mensen knallen maar gemiddeld over veel races moet je dat gemakkelijk kunnen ontwijken.
Het zakken naar 400 is al een tijd terug en gebeurde in de Skip.
Gt3 fix? slechts 1 x in gereden.
De laatste races vooral in de f3 dallara en de laatste race -zoals te lezen- in de sprint serie. Kijk je in mijn profiel dan zie je dat ik best netjes rijdt maar helaas in de sprint (B klasse) een grote puinhoop.
Gestopt bij 20 incdents en de overigen 244 ook op mijn conto in de B klas?
Afsluitend in dit topic.
Nick bedankt voor je setup database want daar heb ik een hoop plezier mee en door de diversiteit maakt het zelf een setup maken inzichtelijk.
Mijn deel in de 24u zit erop. We zitten in split 3, samen met Virtual Motorsport en het team van Bas. Ik ben er al zo lang uit dat ik niet iedereen meer ken...
Spijtig genoeg had Enzo een disconnect aan het begin van zijn 2de stint, waardoor ik snel snel in de auto ben gesprongen en onmiddellijk een triple stint heb neergezet. Na de triple van Enzo zelf ook nog een triple gereden en na die 9 stints opgeklommen van P14 naar P4. Nu is het aan de rest om de auto minstens thuis te brengen, hopelijk iets meer (podium?)
Verwijderd
144hz tripples kosten veel geld haha, ga jij sponseren?Luckeh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:17:
[...]
Ja, je ging heel rap in het begin! Nu wat teruggevallen naar P4?
Heb een paar keer eventjes gekeken vanavond. Het team van Verstappen ligt inmiddels ruim twee ronden achter. Zojuist maakte die Deen een fout in de laatste chicane en dat koste hem bijna 2 minuten in de pits. En de auto is nog niet helemaal gefixed; want ze rijden 3-4s per ronde van de pace. Atze zegt dat ze wellicht de auto in de volgende stop volledig kunnen fixen.
Zag ik nu goed dat je op 60hz schermen rijdt? Nooit overwogen om naar een sneller scherm te gaan?

Nice (ken je me nog?)ThiJor schreef op zondag 2 juni 2019 @ 01:27:
Long time no see :-)
Mijn deel in de 24u zit erop. We zitten in split 3, samen met Virtual Motorsport en het team van Bas. Ik ben er al zo lang uit dat ik niet iedereen meer ken...
Spijtig genoeg had Enzo een disconnect aan het begin van zijn 2de stint, waardoor ik snel snel in de auto ben gesprongen en onmiddellijk een triple stint heb neergezet. Na de triple van Enzo zelf ook nog een triple gereden en na die 9 stints opgeklommen van P14 naar P4. Nu is het aan de rest om de auto minstens thuis te brengen, hopelijk iets meer (podium?)
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 02-06-2019 05:23 ]
van P38 en de volgende uren opgeklommen tot P3. Tot iets onder halverwege. De setup en banden van de auto waren super en geprobeerd een triple stint te doen. Dit pakte helaas verkeerd uit en ergens in die 3e stint kreeg de rijder op tijd van een paar ronden echt last van de 'cliff' de eerste linker bocht in de porsche curves de vanrail getikt door onderstuur.
Na de repairs nog geprobeerd maar miste de auto topsnelheid.
Ik was netjes op tijd gaan slapen om rond 03.00u mijn eerste stints te gaan doen, maar daar ben ik niet aan toegekomen.
Na het oefenen dan toch maar kijken of ik vanavond misschien nog een official race meeneem haha.
Voor de mensen die nog meedoen veel succes!
Je komt hier alleen maar klagen, levert geen voorbeelden aan waar wij je mee kunnen helpen, je beledigt de persoon die deze community begonnen is en dan vind je het vreemd dat mensen niet of anders op je reageren. Ik hoop dat je in het echte leven je anders opstelt dan hier.TecTo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:57:
[...]
In ieder geval het besluit genomen om niet meer in dit flut topic te reageren. Veel plezier met dit kritiekloze kliek topic.
26. rijders 266 incidenten. Slaap lekker.
Veel succes verder met je iRacing carrière.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
De minuut repairs genomen en P5 nu met misschien nog een kans op podium als het een gek einde wordt.
Ik kruip binnen paar minuten weer de auto in om hem te finishen!
https://www.twitch.tv/fabricecornelis
Die was zuur...:(Verwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:52:
Incident gehad deze nacht waar Mivano ons gewoon van de baan reed, we lagen toen P3... Hier de gif: https://gyazo.com/49f0f0fc3c4b8d60d3f4cd7e7a5e00da
De minuut repairs genomen en P5 nu met misschien nog een kans op podium als het een gek einde wordt.
Ik kruip binnen paar minuten weer de auto in om hem te finishen!
https://www.twitch.tv/fabricecornelis
https://www.youtube.com/watch?v=PPetceCQRZ8
ff scrollen tot er 1:05:30 links boven in staat.
Vanuit Fabrice zijn POV:
https://clips.twitch.tv/RelentlessPeacefulAxeDerp
Tja dat is zuur. Daar kon Fabrice ook echt niks aan doen.Luckeh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:09:
[...]
Die was zuur...:(
https://www.youtube.com/watch?v=PPetceCQRZ8
ff scrollen tot er 1:05:30 links boven in staat.
Vanuit Fabrice zijn POV:
https://clips.twitch.tv/RelentlessPeacefulAxeDerp
Oh ja, gewoon "netcode". Die pakt iedereen er bij tegenwoordig. Uiteindelijk is dat toch gewoon een te smalle marge en er te graag er voorbij willen en daardoor ongelukkig contact.Luckeh schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:56:
Nee, dat was inderdaad die jammerlijke netcode. Wel jammer dat er een boel baguettes over 'm heenvielen over het incident. In 15 e-sports nog niet zoveel veranderd wat dat betreft.
Maar uiteindelijk was er op één van de 2 clients toch echt contact.
Nee dat hoeft helemaal niet dat een van twee contact ziet bij zo'n netcode ongeluk.Alexji schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:03:
[...]
Oh ja, gewoon "netcode". Die pakt iedereen er bij tegenwoordig. Uiteindelijk is dat toch gewoon een te smalle marge en er te graag er voorbij willen en daardoor ongelukkig contact.
Maar uiteindelijk was er op één van de 2 clients toch echt contact.
De software doet een prediction en daar gaat dan iets fout door een timing issue wat je soms hebt op inet.
En Fabrice baalt hier natuurlijk net zo goed van en had een meter of 2 schat ik ruimte en dat is in 99% van de gevallen prima, maar nu een keer niet.
Lekker kort door de bocht (hehe toepasselijk!).JoepW schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:18:
[...]
De software doet een prediction en daar gaat dan iets fout door een timing issue wat je soms hebt op inet.
Uiteindelijk racen daar 2 mensen met soms een pingverschil van 200-300ms. Beide clients geven de positie door, op je scherm heb je interpolated smoothness maar de echte waarheid krijg je niet te zien. Gaat ook nooit goedkomen tenzij we sneller dan het licht kunnen.
Als ik zie hoe jij hier soms op mensen reageert dan geef je Fabrice wel erg het voordeel van de twijfel. LMP2 plek 2 en 3 rijden daar voor positie 2,5 sec van elkaar en de volgende LMP1 zit op 45 sec afstand.
Maargoed; wordt snel een wellus-nietus verhaal. Snap niet hoe het relevant is of Fabrice er van baalt of niet trouwens.
Zolang je de netcode niet kent, is het niet te zeggen of er op een van beide clients een contact is geweest. Je weet niet hoe de positiebepaling en collission detectie werkt en hoe die zich gedraagt bij hoge latency.Alexji schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:32:
[...]
Uiteindelijk racen daar 2 mensen met soms een pingverschil van 200-300ms. Beide clients geven de positie door, op je scherm heb je interpolated smoothness maar de echte waarheid krijg je niet te zien. Gaat ook nooit goedkomen tenzij we sneller dan het licht kunnen.
De latency is erg, maar lagspikes of packet loss is nog veel erger. Je kunt niet anticiperen op wat je niet ziet. In Fabrice PoV lijkt hij beheerst langs de LMP2 te glijden. Het is altijd uitkijken met vingerwijzen.
Zo langzamerhand wordt ik echt ziek van het gezeur hier over voor mij totaal onbekende 'foute' posts van mij.Alexji schreef op zondag 2 juni 2019 @ 16:32:
[...]....Als ik zie hoe jij hier soms op mensen reageert .....
Waar jij nou opeens op doelt weet ik dan ook echt niet.
Zullen we ons concentreren op iRacing en het verbeteren van onze skills?
En ophouden met allerlei bedoelde en onbedoelde persoonlijke aanvallen?

GoT | Monday Madness 19S2-H1 | 03-06-19 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Morning |
GoT | Monday Madness 19S2-H2 | 03-06-19 |
|
|
|
Weather |
Afternoon |
GoT | Monday Madness 19S2-H3 | 03-06-19 |
|
|
|
Weather |
Late Afternoon |
Lid zijn van onze league: http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164Raimond613 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:46:
Ziet er uit als een leuk programma! wat moet ik doen om te joinen?
En als je onder toelatingsgrens zit (C & 1700 iRating) dan kan krijg je als geregistreerd GoT'r vrijstelling als je op onze site bent geregistreerd: https://www.got-racing.eu/?page_id=510
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Uiteindelijk 7e geworden in de 3e split met de lmp1. Zelfs zonder de schades was p6 misschien mogelijk geweest, maar uiteindelijk was eigenlijk alleen de pace van Martijn snel genoeg om voor een hogere positie te vechten. Voor mij was het de eerste keer dat ik in de lmp1 gereden heb, en tegen het einde van de race was ik er echt wel klaar mee
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Neen ik had er geen schade van, hun race was wel naar de vaantjesderx666 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:00:
Dat was een zuur incident met dei LMP2 @iFaben. Marge leek voldoende te zijn. Ik heb er afgelopen 24 uur wel eens dichter bij gezeten dan dat waarbij er niks gebeurde. Je gaat ervan uit dat het goed is, maar soms heb je pech. Had jij er ook nog schade van ? Kon ik op het filmpje niet echt zien.
Je was ook niet zo maar van 'm afVerwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Neen ik had er geen schade van, hun race was wel naar de vaantjesVond het echt jammer want ze lagen P3, maar erna maakte het me niks meer uit want ze kwamen me toch alleen maar uitschelden in mijn twitch chat.. elke normale andere rijder ziet dat geen van ons beiden iets kon doen aan het incident maarja.
En even later deed hij nog een sympathy spin voor je; en nog wat later een of andere vage zig-zag actie. Ik dacht even serieus dat hij je expres eraf zou rammen.
Anyway; ik heb geen volleybal morgen dus misschien sluit ik aan.
Lando: "Their (Patrick Wolf) car is much better on the curbs"
Max: "Just like a Red Bull vs a McLaren"
Lando: "Ehhhh.. yeah".
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Heb de afgelopen week (eigenlijk voor het eerst in jaren) een paar races 'opgeofferd' om m'n SR een beetje op te poetsen. Niet kwalificeren, je bij de start terug laten vallen en eigenlijk alleen meerijden om geen Inc's te halen.NickThissen schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:09:
Er is hier meer dan genoeg kritiek. Je bent echt niet de eerste die claimt de volgende Max Verstappen te zijn om vervolgens tot 400 iRating te zakken en alsnog overtuigd dat je zelf niks fout doet. En net als de tientallen voor je komt er nooit iemand met replays of videos zodat we constructief kunnen reageren. Wat wil je nou dat we zeggen?
Als er bij T1 tig auto's op elkaar knallen rustig stil gaan staan tot iedereen zich al scheldend en foeterend weer in beweging heeft gezet.
Nu viel het me op dat je - ondanks dat je dus superdefensief rijdt - af en toe best leuke resultaten kunt behalen. In de regel eindig ik bij de eerste helft van het veld, afgelopen zaterdag lukte het me zelfs om 3e te worden

Kijk voor en tijdens de race altijd naar de SR van de tegenstanders. Als iemand met een SR onder de 1.5 me agressief in wil halen krijgt diegene alle ruimte van me. De kans dat ik uiteindelijk toch voor hem eindig is hoger dan 75%, waarbij de kans ook nog bestaat dat hij een andere deelnemer meeneemt in een gung-ho actie.
Daarnaast ben ik extra voorzichtig bij deelnemers van het Iberisch schiereiland
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Uiteindelijk eerst 6 stints gereden en op het eind nog ff 7 achter elkaar.

[ Voor 79% gewijzigd door Fassive op 03-06-2019 09:28 ]
#IwastherebeforeMAXVerwijderd schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:10:
Gekke race.. 5de geworden uiteindelijk. Niet echt waar we op hoopten maarja met endurance racen heb je gewoon nooit zekerheid op wat er zal gebeuren 😐 Dankje aan iedereen die het volgde! Zonet hoste Lando me op Twitch en zat ik aan 1000 kijkers lol. Echt leuk om veel mensen van de Benelux te ziet in de chat ook!

Haha, ben ik dus niet de enige die aan het begin kijkt wie er allemaal van ibirie komen.alexbl69 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:21:
[...]
Daarnaast ben ik extra voorzichtig bij deelnemers van het Iberisch schiereiland.
Ik laat altijd genoeg ruimte en rem desnoods, wat een idioten wonen daar zeg

En hoe doe je dat? Want standaard is dat voor mij pas zichtbaar na afloop in de race resultsalexbl69 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:21:
[...]
Kijk voor en tijdens de race altijd naar de SR van de tegenstanders.

Met bijvoorbeeld JRT kan je dat allemaal zichtbaar maken.Raimond613 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:28:
[...]
En hoe doe je dat? Want standaard is dat voor mij pas zichtbaar na afloop in de race results
SR is ook niet echt een goede indicator. IR lijkt mij beter... Mensen die minder crashen hebben hogere IR.Raimond613 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:28:
[...]
En hoe doe je dat? Want standaard is dat voor mij pas zichtbaar na afloop in de race results
Ik heb dit jaar alleen al 9.3inc per race en ben toch A4.99
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Buwhahaha, understatement of the yearderx666 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:12:
Voor mij was het de eerste keer dat ik in de lmp1 gereden heb, en tegen het einde van de race was ik er echt wel klaar mee
Heb mij overigens ook weer goed vermaakt samen met Marco en Martijn, was voor mij helemaal lang geleden dat ik weer gereden heb in iRacing laat staan zoveel en zo lang. Dan merk je echt wel wat voor mentale sport het ook is. Waarbij de eerste stints ik het tempo nog wel redelijk kon houden, was dat later in de race echt een stuk moeilijker door vermoeidheid, gebrek aan vertrouwen en hem ook niet willen afschrijven na 20 uur.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Volgens mij heb ik me inderdaad niet echt ingehoudenThe Otherside schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:53:
[...]
Buwhahaha, understatement of the year![]()
ben maar ff kopje koffie gaan pakken toen jij na 23 uur ging 'vertellen' wat je van de Porsche vond. Hahaha, dat is de charme is van veel rijden en weinig slaap.
Heb mij overigens ook weer goed vermaakt samen met Marco en Martijn, was voor mij helemaal lang geleden dat ik weer gereden heb in iRacing laat staan zoveel en zo lang. Dan merk je echt wel wat voor mentale sport het ook is. Waarbij de eerste stints ik het tempo nog wel redelijk kon houden, was dat later in de race echt een stuk moeilijker door vermoeidheid, gebrek aan vertrouwen en hem ook niet willen afschrijven na 20 uur.
Cube Nuroad Race (2022)

Zoals gewoonlijk heb ik zojuist weer de financiële balans opgemaakt bijna aan het einde van Seizoen 2 2019.
Hieronder de samenvatting.

Wil je precies zien als community member waar we wat aan uitgeven en waar het geld vandaan komt dan kan je alle details vinden op ons community deel van onze website: https://www.got-racing.eu/?page_id=2252
(Financieel overzicht op de site is nog bijgewerkt met de hosting kosten van de site)
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 03-06-2019 11:28 ]
Enzo is dan in de auto gesprongen om te proberen nog wat plaatsen goed te maken, maar hij had dan weer een powercut bij hem thuis. Uiteindelijk op P11 geëindigd.
Toffe race wel voor de SR :-)
heh... ik was eigenlijk ook liever in de HPD gestapt, maar Martijn wist me te overtuigen om met de LMP1 mee te doen. Ik denk dat ik met de HPD competitivere tijden had kunnen neerzetten, maar achteraf gezien (niet op het moment zelf, en zeker niet tegen het einde van de race) was het wel een toffe ervaring.Phydomir schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:34:
Wij waren ook redelijk verbaast toen we Marco in de LMP1 voorbij zagen komen.
Jullie auto zag er trouwens ook al vrij snel behoorlijk 2e hands uit.
Oh en sorry voor die soort van divebomb (weet niet meer wanneer) in de porsche curves. Ik dacht dat je (of iemand van jullie team) ruimte voor me maakte, maar dat schatte ik dus verkeerd in
Cube Nuroad Race (2022)
Dat was beide keren ik. Ik raakte de vangrail rechts in Indianapolis nadat ik hem verloor onder het remmen. Daardoor ruim 7 minuten repairs waarna het stuur scheef stond en we iets top miste. Daarvoor ook al een klein beetje schade gereden waardoor de vleugel krom stond. Later in de nacht heeft Michael ook nog een momentje gehad na de 1e chicane. Al met al geen beste race. Wel gewoon door blijven rijden en uiteindelijk 6e geworden. Denk dat we qua pure pace zeker mee hadden kunnen doen voor de overwinning.derx666 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:34:
[...]
heh... ik was eigenlijk ook liever in de HPD gestapt, maar Martijn wist me te overtuigen om met de LMP1 mee te doen. Ik denk dat ik met de HPD competitivere tijden had kunnen neerzetten, maar achteraf gezien (niet op het moment zelf, en zeker niet tegen het einde van de race) was het wel een toffe ervaring.
Jullie auto zag er trouwens ook al vrij snel behoorlijk 2e hands uit.
Oh en sorry voor die soort van divebomb (weet niet meer wanneer) in de porsche curves. Ik dacht dat je (of iemand van jullie team) ruimte voor me maakte, maar dat schatte ik dus verkeerd in
Dat denk ik ook ja, want toen ik de 1e keer instapte lagen jullie volgens mij in de top 3, met ik meen TFR op P1 op dat moment.Phydomir schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:08:
[...]
Dat was beide keren ik. Ik raakte de vangrail rechts in Indianapolis nadat ik hem verloor onder het remmen. Daardoor ruim 7 minuten repairs waarna het stuur scheef stond en we iets top miste. Daarvoor ook al een klein beetje schade gereden waardoor de vleugel krom stond. Later in de nacht heeft Michael ook nog een momentje gehad na de 1e chicane. Al met al geen beste race. Wel gewoon door blijven rijden en uiteindelijk 6e geworden. Denk dat we qua pure pace zeker mee hadden kunnen doen voor de overwinning.
Wel zonde inderdaad, als je de pace hebt om voor de overwinning mee te doen en het lukt dan niet is best zuur.
Wij konden ons vrij gemakkelijk neerleggen bij onze P7 omdat er ook onder optimale omstandigheden niet heel veel meer in had gezeten. Het voordeel van de LMP is wel dat hij tijdens een pitstop behoorlijk goed gerepareerd wordt.
Ik had tijdens een van mijn excursies over de broodjes in de laatste chicane redelijk wat aero damage opgelopen. Ik verloor iets van 15-20kmh op de rechte stukken en per ronde meer dan 5s. aangezien ik pas 2 rondes in mijn stint zat was dat wel vervelend, dus maar meteen een pitstop gemaakt, 1.5min repairs gepakt en maar meteen weer afgetankt. Daarna was de pace weer ongeveer zoals voor de schade (nog steeds langzaam, maar dat lag meer aan mij dan aan de auto
Cube Nuroad Race (2022)
Fuelke schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:46:
Maandag Gekheid sla ik even over, ik neem een weekje vrijaf.
Zoals Jan Hein net zegt en Joep gisteren geplaatst heeft hebben we weer een leuk programma voor de boeg.JoepW schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:37:
GoT | Monday Madness 19S2-H1 03-06-19
Car(s) Track(s)
[Afbeelding: Dallara DW12]
Dallara DW12 Fuel 100 % (+/- 83.2 L) Extra weight 0 Kg Basic content Yes
[Afbeelding: Silverstone Circuit - International]
Silverstone Circuit - International Day or Night Day Pit stalls 54 / 60 Basic content No
Program (CET)
Heat 1 Free practice / Warm-up 19:30 - 20:00 (30 min.) Qualification 20:00 - 20:05 (5 min.) (Lone: 1 Laps) Race 20:05 - 20:25 (20 min.) Start Standing MC Grid Single Class Grid order Qualification Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs Unlimited Disqual. Inc's -
Weather
Temperature Humidity Fog Wind speed Wind direction Sky Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic
Morning
GoT | Monday Madness 19S2-H2 03-06-19
Car(s) Track(s)
[Afbeelding: NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013]
NASCAR Truck Series Chevrolet Silverado circa 2013 Fuel 100 % (+/- 0 ) Extra weight 0 Kg Basic content Yes
[Afbeelding: Phoenix International Raceway - 2008 - Road]
Phoenix International Raceway - 2008 - Road Day or Night Day Pit stalls 51 / 60 Basic content Yes
Program (CET)
Heat 1 Free practice / Warm-up 20:30 - 21:00 (30 min.) Qualification Uitslag vorige race / aparte qualificatie Race 21:00 - 21:20 (20 min.) Start Standing MC Grid Single Class Grid order Sequential (inverted) (Previous race/heat) Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs Unlimited Disqual. Inc's -
Weather
Temperature Humidity Fog Wind speed Wind direction Sky Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic
Afternoon
GoT | Monday Madness 19S2-H3 03-06-19
Car(s) Track(s)
[Afbeelding: Skip Barber Formula 2000]
Skip Barber Formula 2000 Fuel 100 % (+/- 19.7 L) Extra weight 0 Kg Basic content No
[Afbeelding: Daytona circa 2007 - Short]
Daytona circa 2007 - Short Day or Night Day Pit stalls 23 / 34 Basic content Yes
Program (CET)
Heat 1 Free practice / Warm-up 21:25 - 21:40 (15 min.) Qualification Uitslag vorige race / aparte qualificatie Race 21:40 - 21:55 (15 min.) Start Standing MC Grid Single Class Grid order Sequential (inverted) (Previous race/heat) Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs Unlimited Disqual. Inc's -
Weather
Late Afternoon
Let wel op dat Monday Madness vanavond om 19:30 start met de eerste practice dus wees er vroeg bij.
Heb er wel zin in :-D
Ennuh @Jan Hein Beterschap!
Was te agressief bij de start in de Skippy en lette op de verkeerde auto bij het tweede rempunt, tikte Mark per abuis aan. Whoops, excuses.
Geeft niet! Ik remde misschien ook wat vroeg, door de korte practice nog niet alle rempunten goed door, en ik zat helemaal aan de binnenkant, dus remde ik wat vroeger.Luckeh schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:08:
Zo, dat was leuk! Afgezien van het feit dat ik in de verkeerde Indycar me voorbereid had.
Was te agressief bij de start in de Skippy en lette op de verkeerde auto bij het tweede rempunt, tikte Mark per abuis aan. Whoops, excuses.
Toen jij me aan tikte schoot ik het gras op..... geprobeerd te remmen, sturen... maar nee hoor, zo de baan weer op voor het hele veld

Gelukkig was het een madness race

Wel 2x 5e geworden. Dat lukt me in de andere 12 weken nooit
Was weer fun heren!
Het is meteen ook een mooie preview van de nieuwe motion-blur feature. Ik moet zeggen, het maakt de screenshots echt stukken beter!

Ja, dat was bij mij vrij in het begin van de race. Had niet verwacht dat je hem er tussen zou zetten en ik was al bezig met insturen. Gelukkig zag ik het op tijd en kon ik nog uitwijken om crash te voorkomen, koste me wel een slow down, was wel even schelden dusderx666 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:34:
[...]
Ja oeps dus, sorry about thatLinc schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:32:
[...]
Ja, dat was bij mij vrij in het begin van de race. Had niet verwacht dat je hem er tussen zou zetten en ik was al bezig met insturen. Gelukkig zag ik het op tijd en kon ik nog uitwijken om crash te voorkomen, koste me wel een slow down, was wel even schelden dus
Cube Nuroad Race (2022)
Ik vond ook wel mooi om te zien dat Max de tank leeg had toen ie over de finish kwam en dat een M8 GTE hem de hele ronde geduwd heeft terug naar de pitsZFLaSH schreef op maandag 3 juni 2019 @ 06:45:
GIsteren goed gelachen op het einde met Max en Lando:
Lando: "Their (Patrick Wolf) car is much better on the curbs"
Max: "Just like a Red Bull vs a McLaren"
Lando: "Ehhhh.. yeah".

YouTube: 19S2 GoT Monday Madness Dallara Silverstone
Idd en een ronde daarna wilde ik het beter zien en verremde kompleet.Extera schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:36:
hahaha die pylon op Martijn zn voorvleugel inderdaad, geweldig![]()
Ah, heeft de DW12 daar nog steeds last van?Extera schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:36:
hahaha die pylon op Martijn zn voorvleugel inderdaad, geweldig![]()
Ik heb paar jaar terug nog volledige seizoenen mee gereden, en toen raapte ik op Laguna Seca ook zo'n marker op en heb er toen twee ronden mee rondgereden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Yep foutmelding hier ook, en weet zeker dat mijn wachtwoord goed is.Arfman schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:28:
Meer mensen last van een foutief wachtwoord bij het inloggen bij iRacing? Wilde alvast de patch downloaden maar ik krijg wrong password terwijl ik 100% zeker weet dat hij goed is. Waarschijnlijk te maken met het onderhoud maar je weet maar nooit ...
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen