En inderdaad de sessie tijd klopt niet...
[ Voor 33% gewijzigd door TonCoronel op 06-05-2019 20:13 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik had mijn server vandaag uit vanwege werkzaamheden aan stroom in huis en vergeten aan te zetten.
Doet het weer!
[ Voor 65% gewijzigd door JoepW op 06-05-2019 20:26 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

https://members.iracing.c...ist/3648390.page#11543322Audi RS3 LMS - although it is going to miss the June build. (but not by much)
Zolang de koplampen maar kloppen, toch?
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 06-05-2019 21:17 ]
Audi en lekker sturenglnk schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:00:
Wel een beetje een boot die RS3. Laten we hopen dat het niet zo rijdt als het eruit ziet

Die zijn toch interchangable bij alle audi's
En anders vast wel voor weinig op marktplaats te krijgen van een hele vriendelijke meneer.johnnyverhoeff schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:44:
[...]
Die zijn toch interchangable bij alle audi's
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Al lange tijd bestaat er een iRacing staff (Dev) tracker op een of ander subdomein. Om dit wat toegankelijker te maken heb ik deze pagina ingesloten in onze site via een directe link en te kiezen met een keuze in het hoofdmenu.
Directe link is: https://staff.got-racing.eu
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 07-05-2019 11:45 ]
TCR rijden lijkt me wel tof voor afwisseling!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Race 1 verliep aanvankelijk erg goed. T1+2 kunnen bij de start een nachtmerrie vormen maar dit keer had volgens mij niemand daar ook maar een krasje opgelopen. Bij het snelle stuk met de kink voor de 1e caroussel ging het helaas mis. Daar haalde iemand een bocht niet en plantte zijn neus in de vangrail en tolde de baan weer op met mij vlak daar achter. Kon hem niet voldoende ontwijken en schampte hem waarna ik ook een bezoektje bracht aan de vangrail. kon wel verder maar bochten naar rechts vond de Merc beslist onaangenaam en in bochten naar links ging hij oversturen, bovendien had ik een top van nog net geen 250. Wel uitgereden.
Vlak voor de aanvang van de 2e race reageerde iRacing om de 1 of andere reden niet meer op het tobo. Snel herstarten maar zonder succes en bovendien moest ik vanuit de pit starten. Rustig in m'n comfort zone gereden, elke ronde een aantal in kunnen halen, 15e geeindigd en ook nog ir gescoord.
Beetje jammer dat de spotter naderhand dan zo negatief klinkt.
Mijn systeem draaide overigens bepaald niet in z'n comfort zone. De Nordschleife vraagt als geen andere track het volle pond maar de cpu draaide continu op 100% en in de 1e race waren er zo nu en dan vervelende haperingen. Wat services uitgezet en grafische instellingen terug gebracht naar het noodzakelijke. De cpu draaide desondanks alsnog op 100% en had een schamele 80 fps. Het stukje op het GP gedeelte vanaf de chicane waarna je links de Nordschleife op gaat waren telkens flikkeringen te zien.
Had een 3840x1080 scherm op m'n verlanglijstje staan maar de alweer 7 jaar oude 3570K (+systeem) moet er nu echt aan gaan geloven.
Nog even over de commercie binnen iRacing wb setups waar een pagina of wat terug discussie over was. Ik koop mijn setups van Craig, die voorheen als hobbyist zijn setups aanbood. Ik kan een rijdbare setup produceren maar blijf altijd bij de dempers hangen. Het maken van een goede setup afgesteld voor een bepaalde track vergt behoorlijk wat tijd. Dat laatste heb ik niet, dus kies ik voor het gemak en heb daar ook wat voor over. Deze setups zijn net als die van andere aanbieders basis setups. Meestal doe ik nog wat kleine aanpassingen afhankelijk van de omstandigheden (weer/temperatuur) Dat zijn nooit "standaard" aanpassingen; soms pas ik de arb's of diff aan. Gisteren gaf ik een klikje camber rondom en een klik meer rake. (achterkant een mm of zo hoger)
Nu z.s.m. door de rookie klasse heen komen nadat ik als eerste alle ffb settings etc. goed ingesteld weet te krijgen
Had liever een hatchback gezien. Renault Megane RS TCR bijvoorbeeld, splinternieuw en waarschijnlijk vanaf volgend jaar pas in WTCR.
Zoiets ja.glnk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:44:
[...]
Had liever een hatchback gezien. Renault Megane RS TCR bijvoorbeeld, splinternieuw en waarschijnlijk vanaf volgend jaar pas in WTCR.
Ze kunnen geen data verzamelen van een auto die nooit raced.glnk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:44:
[...]
Wel op de rollerbank. En test sessies.Fassive schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:54:
[...]
Ze kunnen geen data verzamelen van een auto die nooit raced.
Al hoop ik zelf dat de Honda Civic Type R uit komt. Kan die lekker tegen de Audi racen
[ Voor 20% gewijzigd door SkullboyNL op 07-05-2019 14:23 ]
Heb sinds vorige week eindelijk een (beginners) stuurtje gekocht, de T150 met T3PA pedalen. Nu nog met de vrouw aan het battle of er een Playseat mag komen
Welkom alvastDynazap schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:54:
Vanavond is het zover! Ga m'n eerste maand abonnement afsluiten voor iRacing. Ben benieuwd wat ik kan verwachten. Heb al redelijk wat ervaring met online en offline Assetto Corsa en de F1 201x series.
Heb sinds vorige week eindelijk een (beginners) stuurtje gekocht, de T150 met T3PA pedalen. Nu nog met de vrouw aan het battle of er een Playseat mag komen.
En als je ons als community wilt steunen met jouw aanmelding registreer je dan svp met deze link
https://members.iracing.c...ionChoices.do?refid=65950
Ga ik doenJoepW schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:44:
[...]
Welkom alvast
En als je ons als community wilt steunen met jouw aanmelding registreer je dan svp met deze link
https://members.iracing.c...ionChoices.do?refid=65950
Dat wordt een auto die ik uit principe niet zal aanschaffen. Na 3 jaar verplicht Renault gereden te hebben ben ik er wel klaar mee. Wat een meuk.glnk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:44:
[...]
Cube Nuroad Race (2022)

@JoepW mbt tot FF en curbs was ik dat verhaal tegen gekomen op reddit inderdaad, maar ik had echt vrijwel geen FF al vloog ik over een curb. Bleek dus iets met m'n stuur/driver/iracing te zijn, want gisteren kon ik wel goed merken als ik een flinke curb raakte.
Om hier dus op terug te komen, zie hier het antwoord van mijn mail:johnnyverhoeff schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:09:
Ik ben net begonnen met iRacing in de F488 GT3.
Ik heb nu een D license 3.57.
Wat betekent het als er geen getal achter je license komt bij de race summary, dus geen plus of min in je SR.
Zie: https://members.iracing.c...id=26951050&custid=362402
——————————————————
Apologies for the confusion. When there is nothing there, it means no increase or decrease of safety rating. We have confirmed that this is correct.
Sincerely,
iRacing
Net met de MX5 wat rondjes op Lime Rock met Chicane gereden, de snelste ronde op 1:03
Helaas geen referral bonus ontvangen

Nette tijd hoor! Heb zelf ook pc2 en F1 2018 gereden.Dynazap schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:46:
Damn, wat een verschil met die andere games.
Net met de MX5 wat rondjes op Lime Rock met Chicane gereden, de snelste ronde op 1:03. Morgen weer verder!
Vond die toch minder authentiek aanvoelen dan iRacing. Mag ook wel voor die centen :x
Niet? Heb toch echt met je link m'n abbo afgesloten?!
Moet voor min 3 maanden als ik me niet vergis. Anders gebeurt er weinigDynazap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:12:
[...]
Niet? Heb toch echt met je link m'n abbo afgesloten?!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ah, dat kan het verklaren. Heb nu 1 maandje afgesloten.Tijn96 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:22:
[...]
Moet voor min 3 maanden als ik me niet vergis. Anders gebeurt er weinig
Kan het de volgende keer alsnog als ik 3 maanden neem?
Helaas niet.Dynazap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:28:
[...]
Ah, dat kan het verklaren. Heb nu 1 maandje afgesloten.
Kan het de volgende keer alsnog als ik 3 maanden neem?
Ai
Sta je gelijk met 1-0 achterDynazap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Ai, wist niet dat de bonus alleen werkt met 3 of meerdere maanden. Excuus.
No problem. Prima om eerst een maandje te proberenDynazap schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Ai, wist niet dat de bonus alleen werkt met 3 of meerdere maanden. Excuus.
Absoluut niet dus.
Absoluut niet inderdaad. Was flauwJoepW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:57:
[...]
No problem. Prima om eerst een maandje te proberen
[...]
Absoluut niet dus.
OT. Leuk dat de community weer verder groeit! Hoop zelf binnenkort toch wel tijd vrij te kunnen maken om een setup te gaan maken voor de GTE zodat ik op maandag mee kan!
Zou er ruimte zijn voor nog een racedag (+andere klasse) of is het daarvoor te dun bezaaid?
Dit lijkt mij ook leuk.Tijn96 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:15:
[...]
Zou er ruimte zijn voor nog een racedag (+andere klasse) of is het daarvoor te dun bezaaid?
Zou graag met de GTE's op maandag ook mee willen doen, maar dan doe ik al mee met het Assetto clubje
Gisteren ook de V8 supercars gekocht in iRacing, das ook wel een vette bak hoor
Waarom heb je tijd nodig om een setup te maken? We delen altijd goeie setups waar bijna iedereen prima mee rond komt dus dat mag geen probleem zijn, gewoon meedoenTijn96 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:15:
[...]
Absoluut niet inderdaad. Was flauw![]()
OT. Leuk dat de community weer verder groeit! Hoop zelf binnenkort toch wel tijd vrij te kunnen maken om een setup te gaan maken voor de GTE zodat ik op maandag mee kan!
Verder rijden we op donderdag avond met de rallycross auto's (waarvan de VW Beetle gratis is dus die heb je al).
Ik had geen ideeNickThissen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:28:
[...]
Waarom heb je tijd nodig om een setup te maken? We delen altijd goeie setups waar bijna iedereen prima mee rond komt dus dat mag geen probleem zijn, gewoon meedoen

OpFrontysco schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:50:
Wat heb ik nodig om te joinen op een Tweakers road dag?
https://www.got-racing.eu/?page_id=4498
en
https://www.got-racing.eu/?page_id=5176
Staat het uitgelegd.
En verder staat er een schat aan info in de topic start en de site.
Kewl, thanks!JoepW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:06:
[...]
Op
https://www.got-racing.eu/?page_id=4498
en
https://www.got-racing.eu/?page_id=5176
Staat het uitgelegd.
En verder staat er een schat aan info in de topic start en de site.
Zie dat ik nog wat extra rondjes moet maken voor de iRating
Zal vanavond eens alles goed doornemen.
Is dit trouwens een private leaque, of telt dit ook mee voor je iracing ratings (IR,SR)?
Als community member heb je vrijstelling hoor!Frontysco schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:07:
......
Zie dat ik nog wat extra rondjes moet maken voor de iRating![]()
....
Alle door members gehoste races tellen NIET mee voor ratings.Frontysco schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:07:
....Is dit trouwens een private leaque, of telt dit ook mee voor je iracing ratings (IR,SR)?
Dit zou heel fijn zijn, altijd handig zo'n community!NickThissen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:28:
[...]
Waarom heb je tijd nodig om een setup te maken? We delen altijd goeie setups waar bijna iedereen prima mee rond komt dus dat mag geen probleem zijn, gewoon meedoen
Verder rijden we op donderdag avond met de rallycross auto's (waarvan de VW Beetle gratis is dus die heb je al).
Worden deze setups ergens opgeslagen op de GoT site bijv?
Nee daar hebben we normaal gesproken SetupSync voor. Helaas zijn er nog steeds problemen met de hosting daarvan.MichaelJ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:18:
[...]
Dit zou heel fijn zijn, altijd handig zo'n community!
Worden deze setups ergens opgeslagen op de GoT site bijv?
Aha logisch. Nouja voorlopig rijd ik nog Fixed Setups en ben ik de Rookie class nog niet uit dus is het niet nodig ook.JoepW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Nee daar hebben we normaal gesproken SetupSync voor. Helaas zijn er nog steeds problemen met de hosting daarvan.
-force feedback veel zwaarder tov de mx5 of een of andere stock car bak -> hoort dit of moet ik er speciaal een profiel voor aan gaan maken?
-zonder handrem kom je het circuit niet soepel rond, met de koppeling als handrem is het behelpen -> is dat gewoon kwestie van wennen of is dat min meer onbegonnen werk?
Je kan in de settings van iRacing een vinkje zetten dat je de instellingen specifiek voor de huidige auto laat gelden en dan dus de ffb terugdraaienRazkin schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:06:
Ik wilde kijken of ik morgen met de rally cross mee kon rijden en heb gisteren de eerste meters gemaakt, maar dat viel enorm tegen.
-force feedback veel zwaarder tov de mx5 of een of andere stock car bak -> hoort dit of moet ik er speciaal een profiel voor aan gaan maken?
-zonder handrem kom je het circuit niet soepel rond, met de koppeling als handrem is het behelpen -> is dat gewoon kwestie van wennen of is dat min meer onbegonnen werk?
Handrem heb je niet nodig op het circuit. Brake balance lekker naar achter zetten en de bocht inremmen (trail braken) en vooral niet te hard een bocht ingaan. Zie hier:
Hier het programma: klikRazkin schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:28:
Ah, ik had over het hoofd gezien dat het enkel road races zijn. Ik zat gisteren te ploegen in half asfalt half modder
Heb hem weer online gezet. Het probleem wat ik voor de downtime had is weer terug lijkt het... Na X aantal uur loopt hij tegen een memory limit en crasht de boel. Ik had wat dingen aangepast en dat leek te werken, hij heeft een week of twee zonder problemen gedraaid. Toen was ineens mijn hosting eruit voor een paar dagen, en na de reset lijkt hetzelfde probleem weer terug... Snap er niks van. Ik dacht misschien oude backup terug gezet maar heb gewoon mijn laatste updates weer opnieuw erop gezet en het lijkt nu niet meer te helpen. Ticket met de hosting staat open... Wat een gedoe allemaal zegJoepW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Nee daar hebben we normaal gesproken SetupSync voor. Helaas zijn er nog steeds problemen met de hosting daarvan.
Goed idee!NickThissen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:44:
[...]
Heb hem weer online gezet. Het probleem wat ik voor de downtime had is weer terug lijkt het... Na X aantal uur loopt hij tegen een memory limit en crasht de boel. Ik had wat dingen aangepast en dat leek te werken, hij heeft een week of twee zonder problemen gedraaid. Toen was ineens mijn hosting eruit voor een paar dagen, en na de reset lijkt hetzelfde probleem weer terug... Snap er niks van. Ik dacht misschien oude backup terug gezet maar heb gewoon mijn laatste updates weer opnieuw erop gezet en het lijkt nu niet meer te helpen. Ticket met de hosting staat open... Wat een gedoe allemaal zegToch maar eens de boel herschrijven zodat het op Linux draait haha.
Draait het eventueel onder w10 en hoeveel bandbreedte en resources denk je dat het dan zou vreten?
Tsja, goed idee maar 0 tijdJoepW schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:54:
[...]
Goed idee!
Draait het eventueel onder w10 en hoeveel bandbreedte en resources denk je dat het dan zou vreten?
Ja het draait vast onder W10, maar verbruik is hoog... gemiddeld 170 GB per maand

Uh, daar krijg ik problemen met XS4ALL door denk ikNickThissen schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:59:
[...]
Tsja, goed idee maar 0 tijd
Ja het draait vast onder W10, maar verbruik is hoog... gemiddeld 170 GB per maand
Net even met de F3 op Road Atlanta gereden. Wat een lekker circuit blijft dat toch met die kink bovenaan en de chicane achterop, lekker de auto erin smijten en gaan
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Halfweg de race liet ik me verrassen in de eerste bocht en schoof ik met de neus langs de muur en kon ik terug naar de pits hinken. Kwartiertje voor tijd ging ik nogmaals in de fout bij het uitkomen van T5 en hing de Ferrari weer in de vangrail. Ben er dan maar vroegtijdig mee opgehouden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik 500 mbit, maar ik denk dat xs4all bij mij moeilijk gaat doen en ook zal mijn synology servertje een beetje te veel belast gaat worden..Arfman schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:11:
Mja ik heb 600mbit glasvezel maar geen machine om het op te hosten voor je ..
Mijn race ging in het begin wel lekker, en later helaas echt slecht....Fuelke schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:44:
Nog even over de race van maandag. Na de start raakte ik vlug voorbij @Alarisico (Je had trouwens niet je normale snellere tempo?) en had ik @Extera voor me rijden op een handvol seconden, we ontliepen elkaar niet veel en ik zou flink aan de bak moeten wou ik hem nog terugzien. Het voelde aan alsof we elkaar niet losreden , maar na een kwartier leek Mark nog wat extra tempo gevonden te hebben, ik reed mijn beste tijd 1.19:1 maar hij liep nog een halve seconde uit, dus ik gaf de hoop op.
Halfweg de race liet ik me verrassen in de eerste bocht en schoof ik met de neus langs de muur en kon ik terug naar de pits hinken. Kwartiertje voor tijd ging ik nogmaals in de fout bij het uitkomen van T5 en hing de Ferrari weer in de vangrail. Ben er dan maar vroegtijdig mee opgehouden.
Ik spinde nog op het rechte stuk omdat ik met settings zat te klooien... ging net goed met de nummer 1 vlak achter me :-P
Helaas maandag er niet bij.... dit weekend zit ik in Barcelona bij de GP
Wel jammer, krijg naar mijn gevoel de smaak wel steeds beter te pakken
@JoepW @NickThissen
Ik heb een ESX server draaien. Helaas niet genoeg ruimte (memory) voor een windows server meer, maar ik kan eventueel wel een backup TS server hosten. Ik zag dat de backup ook niet beschikbaar meer was afgelopen maandag
[ Voor 8% gewijzigd door Extera op 08-05-2019 22:26 ]
We hebben het wel over verschillende sites, servers en operating systems!Extera schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:22:
@JoepW @NickThissen
Ik heb een ESX server draaien. Helaas niet genoeg ruimte (memory) voor een windows server meer, maar ik kan eventueel wel een backup TS server hosten. Ik zag dat de backup ook niet beschikbaar meer was afgelopen maandag
We hebben als community 2 servers in gebruik.
1) Virtual hosting bij TransIP voor de site (kleine omvang en enkel PHP)
2) W10 op mijn eigen server hier thuis volledig geisoleerd en enkel voor TeamSpeak. Dit was vroeger de backup server voor TS
En Nick heeft voor SetupSync (en wat andere apps) een eigen hosting draaien.
Dat afgelopen maandag de TeamSpeak server het niet deed was mijn stomme schuld. Ik had hem down gegooid vanwege wat werk aan het electranet in ons huis en vergeten weer aan te zetten
Lekker concreet weer. #soonquote: Tony GardnerGood day,
Thanks to everyone for your membership and the time you spend iRacing!
I know some members are curious about what is coming next so I figured a good time to do a brief content production update with the quarterly software update about four weeks away.
I’ll start with the new form of racing — Short-Course Off-Road Trucks. The Pro 2 and Pro 4 trucks are on pace for the June quarterly release as are two tracks, Wild West and Wild Horse. It is going to be Wildly fun! Later this week we will work on a video for your viewing pleasure. You will get both the Pro 2 and the Pro 4 truck for the price of one vehicle.
While working on the short-course trucks, we improved the dirt particle effects which will carry over to other forms of dirt racing. Speaking of that, we are in full production of Fairbury Speedway. That will miss June, but it will release in September (or earlier) probably. It is far enough along to take screenshots, and we will do that soon with videos to follow. We have also started work on Lernerville Speedway which would be next after Fairbury. We have a full list of tracks that we are doing and then will take it from there. Most on the list have been scanned.
Staying on dirt, we also are working on our first ever purpose-built RallyX track. That track will not make the June build, but plenty more will, keep reading.
We are shooting to get NASCAR Ford Mustang (Cup) in the June build. Same with the 2019 Silverado.
We also are working hard to get a brand new NASCAR Modified car in the build. An all new car including a complete physics update. We scanned the reigning champs car, Justin Bonsignore, who is the 2018 NASCAR Whelen Modified Tour Champion. We will simply replace the old Modified car so if you own the old one, you will get this for free. We will also be providing two versions like we do now, same car body basically but two different engines (SK and Tour). Again both cars are in the same package for one price if you were to buy it new. (This car will be used in the playoffs for the 2019 NASCAR Ignite Series by the way. The regular season will be the Legends Car, just like last year. A press release is coming out this week about that.)
I don’t want this to turn into a development update, but here is a little tidbit while talking about NASCAR. We are fairly optimistic we will get green-white-checkered into this build. We also have one of the 2019 Xfininity cars done but waiting to get them all done before we release them. As usual, a time consuming and painful process getting all the licensing done and getting our hands on the data to build the cars. On the bright side, we are having some good conversations with our wonderful partners to make this process easier in the future.
Flipping to the road side, we are close on the Audi RS3 LMS TCR car. However, it will miss the June build as I mentioned in another post. I think a completely updated Silverstone will make the June build but it will be a little tight. Barcelona is in full production as well and on track for a 2019 release.
There are multiple other cars and tracks in production but we don’t want to get too ahead of ourselves. That can get us in trouble.
There is also a tremendous amount going on in regards to new and improved features, some of it, you already know about. AI, new damage model, new sound engine, updated tire model, rain, etc. and making good progress on all of it.
Good racing!

De vooruitzichten voor Silverstone en Barcelona zijn in ieder geval positief.
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 08-05-2019 23:54 ]
Idd durven ze geen concrete data te noemen en dat begrijp ik, wel jammer.Niellie41 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:52:
Tsja, het is dat of iedereen wordt boos omdat ze een toevallig genoemde datum niet halen.De community is heel goed in het verkeerd opvatten van woorden als ‘waarschijnlijk’, ‘wellicht’ en ‘hopelijk datum x’.
De vooruitzichten voor Silverstone en Barcelona zijn in ieder geval positief.
En Silverstone werd echt tijd
maar dan wordt het dus gemaakt zoals het nu is? Omdat het, wederom, opnieuw geasfalteerd wordt..JoepW schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:18:
[...]
Idd durven ze geen concrete data te noemen en dat begrijp ik, wel jammer.
En Silverstone werd echt tijd

Altijd als iRacing net met iets nieuws komt dan wordt er opnieuw geasfalteerd of een bocht aangepast. IRacing curse.Tijn96 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:37:
[...]
maar dan wordt het dus gemaakt zoals het nu is? Omdat het, wederom, opnieuw geasfalteerd wordt..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Antwoord van Tony:I'm hoping that iracing could shed some light on the rumors floating around in these parts about supercars content
https://members.iracing.c...100/3648601.page#11547244News on that next week!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Er komt een nieuwe esport serie voor Australië in samen werking met Virgin Supercars en hier gaan ze iRacing voor gebruiken.Arfman schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:26:
Ik heb de supercar geruchten gemist, wat gaat er rond?
https://esportsinsider.co...for-eseries-championship/
Op het moment hebben we niet veel Australische banen en de Ford en Holden zijn inmiddels al vervangen door nieuwe modellen.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 09-05-2019 16:41 ]
Jan-Hein is de enige deelnemer momenteel!

Beetje jammer dat mensen een poll invullen voor racen op donderdag avond, en na een paar weken niet meer op komen dagen. Wellicht was een andere dag dan beter geweest... mja... Zonde van het werk jongens.
Cube Nuroad Race (2022)
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Ow dat is vervelend Björn. Beterschap en laadt de accu maar eens goed opdiknmuis schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:19:
Sorry dat ik er de laatste tijd niet meer bij ben. De gezondheid wil niet echt mee en de zin om te racen is er momenteel ook niet. Ga een (zomer)pause nemen denk ik...
derx666 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:12:
Ik was pas na 20u thuis uit Vlaardingen na een autorit van bijna 3 uur.
Tja 'helaas' gaat werk voor.ZFLaSH schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:30:
Pff,. 3 dagen in een hotel voor het werk dus van racen kwam deze week niets terecht.
Werkt prima met iRacing samen. Ik heb eerst puur het geluid van iRacing gebruikt, maar dat is het niet. Onderstaand schema geeft aan hoe ik het nu heb ingeregeld.ZFLaSH schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:30:Hopelijk komt de buttkicker vandaag binnen en hopelijk voegt dat wat toe aan de immersie. Iemand die dat ding ook heeft en hoe dat werkt samen met iRacing?

Kijk, dat is mooi. Ik gebruik de Vive als audio device dus dan heb ik de onboard over. Dat simVibe, is dat software die ik bij de buttkicker krijg of is dat andere software?JoepW schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:46:
Werkt prima met iRacing samen. Ik heb eerst puur het geluid van iRacing gebruikt, maar dat is het niet. Onderstaand schema geeft aan hoe ik het nu heb ingeregeld.
[Afbeelding]
https://simxperience.com/...vibe/simvibesoftware.aspxZFLaSH schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Kijk, dat is mooi. Ik gebruik de Vive als audio device dus dan heb ik de onboard over. Dat simVibe, is dat software die ik bij de buttkicker krijg of is dat andere software?
Jammer Bjorn, beterschap en hopelijk tot snel weer!diknmuis schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:19:
Sorry dat ik er de laatste tijd niet meer bij ben. De gezondheid wil niet echt mee en de zin om te racen is er momenteel ook niet. Ga een (zomer)pause nemen denk ik...
Of er open source is weet ik niet.ZFLaSH schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:13:
Beterschap Bjorn.
@JoepW Denk dat ik maar even naar een open source alternatief ga kijken.
Wel dit alternatief: https://andres.shop/softw...tCurrency=1&id_currency=1
Maar of die goed functioneert weet ik niet.
Krijg je ervan met die terror lange productie tijd.Phydomir schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:38:
[...]
Altijd als iRacing net met iets nieuws komt dan wordt er opnieuw geasfalteerd of een bocht aangepast. IRacing curse.
https://twitter.com/iracingmyers/status/228553207524241409
8:11 PM · Jul 26, 2012
Er zijn wellicht iRacers geboren in de tussentijd
[ Voor 6% gewijzigd door glnk op 10-05-2019 19:21 ]
Ok, bij mij horen ze dus de buttkicker knallen als een wasmachine / boormachine door het hele huis. Dit terwijl mijn hele rig op rubberen matten staat. Ik denk dat ik hem toch maar eens geisoleerd ga monteren.JoepW schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:46:
Koud op mij p1 chassis.
Mijn rig staat op rubber voeten en op vloerbedekking, maar in de keuken (die onder mijn rig zit) hoor je zeker wel de buttkicker.ZFLaSH schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:19:
[...]
Ok, bij mij horen ze dus de buttkicker knallen als een wasmachine / boormachine door het hele huis. Dit terwijl mijn hele rig op rubberen matten staat. Ik denk dat ik hem toch maar eens geisoleerd ga monteren.

Oftewel: nieuwe lmp2 confirmedWe will add one eventually. We want to add something that can run in both IMSA and Le Mans.
link: https://members.iracing.c...ist/3648423.page#11544590
Cube Nuroad Race (2022)
Met NAB Racing (4de) met de Porsche en Gianni voor TFR (1 / 2de) in de MX-5.

Cube Nuroad Race (2022)
GEFELICITEERD!
Gave race om te kijken. Wel een beetje spannend aan het eind terwijl het niet hoefde.
We wisten dat P1 een DQ zou krijgen vanwege drive time limit exceeded. Om dan het kampioenschap te winnen met het winnen van de race is toch net wat specialer nog.
Cube Nuroad Race (2022)
Ja dat snap ik zeker wel. Maar het scheelde niet veel of er zat een crash in, met name met die MX-5. En dan had het ook game over kunnen zijn.derx666 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:21:
Je wilt toch winnen he
We wisten dat P1 een DQ zou krijgen vanwege drive time limit exceeded. Om dan het kampioenschap te winnen met het winnen van de race is toch net wat specialer nog.
Cube Nuroad Race (2022)
Marco heeft deze race aangemoedigd, de felicitaties moeten natuurlijk naar het team. Maar Frank (@The_FrankO) en Martijn (@DarkPino) als rijders van deze laatste race hebben mooi spektakel laten zien!ZFLaSH schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:46:
Heee, dat was een toffe race. Gefeliciteerd Marco!
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen