Ik moest wel erg wennen aan het felle licht en gladde baan gisteravond.
Maar al met al een leuke race gehad.
Ik startte op een teleurstellende 14de plek 1 seconde achter de polesitter Dennis.
Na 1 ronde lag ik al 9de door wat ongelukken voor me en nog 2 ronden later lag op plek 7 en heb me naar de bumper van Jan-Hein gereden. We waren ongeveer even snel, maar echt er voorbijkomen lukte niet.
Jan-Hein ging 1 ronde eerder naar binnen dan ik en ik hoopte met een strak rondje en een perfecte pitstop voor hem uit te komen. Ik had de pit entry flink geoefend na afloop van de Q, maar helaas ging het toch niet zoals gepland en kreeg ik een penalty voor een unsafe pit-entry.

Resultaat was dat ik in plaats van rond plek 9 bij Jan-Hein op plek 12 terug de baan op kwam.
Nou dus maar een soort herstart gedaan n weer een inhaal race gestart. Eerst Alaric (weer) ingehaald en had Roel in het vizier, maar toen deze zich enorm verremde in T1/2 en ik dat moest ontwijken verloor ik weer 2 plekken en waren mijn banden oververhit. Uiteindelijk als 12de over de finish gegaan.
Erg jammer van mijn pitstop en ontwijk actie later, maar wel een zeer vermakelijke race gehad met een paar leuke gevechten.