iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:53:
[...]

Ik neig zelf naar de audi, maar ik wacht even de reacties van de autos af voor ik er een koop. Die ruf track die je hebt is trouwens ook een gt3 auto.
Het vervelende met het afwachten van reacties in de iRacing community, is dat wanneer een auto .5 seconde sneller is dan de anderen, deze benoemd wordt als "OP". Dus mijn advies is: Wil je een audi rijden, rij die lekker. Zelfs al wordt een auto benoemd tot OP, zie je toch de 'slechte auto' (wanneer die gereden wordt) binnen de top10 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:18:
[...]

Het vervelende met het afwachten van reacties in de iRacing community, is dat wanneer een auto .5 seconde sneller is dan de anderen, deze benoemd wordt als "OP". Dus mijn advies is: Wil je een audi rijden, rij die lekker. Zelfs al wordt een auto benoemd tot OP, zie je toch de 'slechte auto' (wanneer die gereden wordt) binnen de top10 komen.
Het gaat me niet per se om OP, maar wel om fun to drive en of deze evt in multiclass races / leagues terecht komt. Al denk ik dat dat laatste niet snel genoeg bekend zal worden.

Dat gezegd hebbende.. De audi was irl toch al een paar jaar kampioen en dus de snelste? :P

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 01-03-2016 14:20 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik persoonlijk zal de keuze maken als de auto in meerdere classes terecht komt. Heb je altijd afwisseling als je wilt.. Daarom had ik afgelopen seizoen de rug gekocht.. Heerlijke variatie mogelijk met die auto..

Ik wil ook de Audi kopen en gt3 rijden aankomend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik denk dat het meer ligt aan hoe makkelijk een auto op een bepaalde baan is en wat mensen beter ligt.

Anders kan ik niet verklaren dat team zoals glacier gewoon vrolijk vooraan rijd met hun Ford. Of reed. Volgens mij is Glacier een beetje van de radar verdwenen. Maar denk ik wel een goed voorbeeld.

Maar een mooi moment om de RUF track eens van een paintjob te voorzien en volgende week het GT3 veld onveilig te maken :p Hoeveel kan die nou verschillen van de CSpec :P (last famous words)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ruf track is veel makkelijker imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03
-PassY- schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:52:
Anders kan ik niet verklaren dat team zoals glacier gewoon vrolijk vooraan rijd met hun Ford. Of reed. Volgens mij is Glacier een beetje van de radar verdwenen. Maar denk ik wel een goed voorbeeld.
Hoe bedoel je? Ze zitten gewoon met 2 teams in de BES-WCS (niet met de FGT maargoed :P)

Nou rijd ik zelf niet veel met de GT3's, maar meer als algemene regel hoor ik toch wel vaak dat veel mensen de kwaliteit van de recent toegevoegde auto's steeds beter vinden.
Dus wat dat betreft heeft een nieuwe auto per definitie een streepje voor lijkt me.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Red Baron schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Hoe bedoel je? Ze zitten gewoon met 2 teams in de BES-WCS (niet met de FGT maargoed :P)

Nou rijd ik zelf niet veel met de GT3's, maar meer als algemene regel hoor ik toch wel vaak dat veel mensen de kwaliteit van de recent toegevoegde auto's steeds beter vinden.
Dus wat dat betreft heeft een nieuwe auto per definitie een streepje voor lijkt me.
Ik volg hun niet meer zo actief. Of eigenlijk niet meer :) Maar als ik aan een Ford team moet denken, dan denk ik toch altijd eerst aan hun.

Maar wat ik bedoel is dat je het niet puur en alleen op de auto moet afschuiven :) En is dit ook niet de "charme" van GT3? Auto X is snel op baan A, Auto Y is weer snel op baan B. Eigenlijk moet je niet meer van auto kunnen switchen na X races in een seizoen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mochten er nog meer mensen van plan zijn aan de Sebring 12 h mee te doen, ik ben van plan vanavond om 20:00 een server te hosten. Laat maar even weten als je mee wil doen en in welke auto ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:43:
Mochten er nog meer mensen van plan zijn aan de Sebring 12 h mee te doen, ik ben van plan vanavond om 20:00 een server te hosten. Laat maar even weten als je mee wil doen en in welke auto ;)
je bedoelt toch dat ik 'm host en jij dat regelt neem ik aan ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Uiteraard :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:46
Met welke tool is het het eenvoudigste/snelste om een paint te maken? Ik heb weinig zin om mijn vrije tijd te besteden aan een paint job terwijl ik diezelfde tijd ook kan besteden in het rijden maar die paints waar iedereen mee rijdt begint me te vervelen.

Ik kan photoshop even slecht als Gimp.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:11:
Met welke tool is het het eenvoudigste/snelste om een paint te maken? Ik heb weinig zin om mijn vrije tijd te besteden aan een paint job terwijl ik diezelfde tijd ook kan besteden in het rijden maar die paints waar iedereen mee rijdt begint me te vervelen.

Ik kan photoshop even slecht als Gimp.
Uitprinten, inkleuren met potloden en stiften, inscannen en converteren naar .tga!

Maar even serieus. Volgend mij wordt vooral gimp gebruikt. Ik heb er ook totaal geen ervaring mee, maar toch heb ik mijn ruf paint kunnen maken binnen niet al te lange tijd.

http://www.tradingpaints....m/view/43967/Tibetan-flag

[ Voor 99% gewijzigd door aicaramba op 01-03-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 19:03
Je kunt ook gewoon in de TradingPaints showroom iets leuks opzoeken en dat gebruiken.
Je zult dan niet echt een unieke skin hebben, maar je hebt wel een niet-standaard livery + het kost je maar een paar minuten werk.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Alle bestaande bestaande patterns (die je op de website kan kiezen) zitten ook in de PSD file, dus een makkelijke manier om te beginnen is om die als basis te pakken. De patterns zijn mooi rood/groen/blauw en kun je via de drie kleuren channels dus makkelijk eruit knippen en dan invullen met je eigen kleuren / gradients / whatever.

Dan gooi je er een mooie metallic laag overheen (van de meeste auto's te vinden in het painting forum), en wat van je eigen logo's, en het ziet er meteen een stuk beter uit :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Ok thanks allemaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41

"Lekkah"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
aicaramba schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Heb je al enig idee wat je wil gaan doen?
Eerlijk gezegd nog niet na pas 4 dagen iRacing.
Heb wat filmpjes bekeken over de Skip, ziet er op zich wel leuk uit ja.
Persoonlijk neig ik toch meer naar de GT3 auto's.

Qua circuits zou ik graag Spa, Nordschleife en Road America nog wel willen.

Maar eerst gaat mijn G29 waarschijnlijk toch retour, linker flipper hapert nog steeds :(
Stiekem al gekeken naar Fanatec spul met het BMW stuur (uitverkocht momenteel) :P

Edit: die Audi ziet er wel erg leuk uit <3

[ Voor 3% gewijzigd door A3aaN79 op 01-03-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Red Baron schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:55:
Wat bedoel je hier met kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hotlap Williams F1 FW31 op Spa Francorchamps

YouTube: iRacing 16S1 F1 Williams FW31 Spa Francorchamps 1.49.630

Hotlap Mclaren Honda Mp4-30 op Spa Francorchamps

YouTube: iRacing McLaren Mp4-30 Spa Francorchamps 1:48.376

setups staan in de video omschrijving op youtube

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A3aaN79 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:20:
[...]

Maar eerst gaat mijn G29 waarschijnlijk toch retour, linker flipper hapert nog steeds :(
Stiekem al gekeken naar Fanatec spul met het BMW stuur (uitverkocht momenteel) :P

Ok. Om GT3 te rijden moet je sowieso eerst je B-license halen. Om dat te halen zal je D- en C-license races/timetrials moeten doen.

Sowieso lijkt het me verstandig om eerst ervaring op te doen. Starts, geduldig zijn, achter anderen rijden, gevolgd worden, inhalen, zijn allemaal dingen die ik als rookie nog erg moest leren (nog steeds hoor).

Probeer niet te rushen naar een B-license en GT3 races gaan doen. Ik denk dat je dan nog ervaring tekort zal komen om echt plezier te hebben, daar.

De skip barber serie is een uitstekende serie om ervaring op te doen, maar je kan er ook voor kiezen om SRF (Spec racer ford) of zoiets te doen, aangezien dit meer gratis content is (de auto in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooi dat ze dat schelle geluid van die lambo motor goed laten horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
aicaramba schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 07:47:
[...]

Ok. Om GT3 te rijden moet je sowieso eerst je B-license halen. Om dat te halen zal je D- en C-license races/timetrials moeten doen.

Sowieso lijkt het me verstandig om eerst ervaring op te doen. Starts, geduldig zijn, achter anderen rijden, gevolgd worden, inhalen, zijn allemaal dingen die ik als rookie nog erg moest leren (nog steeds hoor).

Probeer niet te rushen naar een B-license en GT3 races gaan doen. Ik denk dat je dan nog ervaring tekort zal komen om echt plezier te hebben, daar.

De skip barber serie is een uitstekende serie om ervaring op te doen, maar je kan er ook voor kiezen om SRF (Spec racer ford) of zoiets te doen, aangezien dit meer gratis content is (de auto in ieder geval).
Hoe rush je in iRacing?
Afgelopen dagen heeft mij geleerd dat dit geen "spel" is wat je zomaar even leert.
Ook al zou ik een GT3 auto hebben, dan wordt het sowieso eerst dagen privé oefenen om een gevoel te krijgen voordat ik überhaupt een race ga rijden.

De MX-5 heb ik redelijk onder de knie, kan er op Okayama nu redelijk consistent rondetijden van 1:53 mee rijden.
Voor mij voorlopig goed genoeg al is er nog genoeg te winnen als ik naar de toptijden kijk.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A3aaN79 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:50:
[...]

Hoe rush je in iRacing?
Afgelopen dagen heeft mij geleerd dat dit geen "spel" is wat je zomaar even leert.
Ook al zou ik een GT3 auto hebben, dan wordt het sowieso eerst dagen privé oefenen om een gevoel te krijgen voordat ik überhaupt een race ga rijden.

De MX-5 heb ik redelijk onder de knie, kan er op Okayama nu vredelijk consistent rondetijden van 1:53 mee rijden.
Voor mij voorlopig goed genoeg al is er nog genoeg te winnen als ik naar de toptijden kijk.
Met rushen bedoel ik zo snel mogelijk je licenses halen, puur met het doel om je licensed te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A3aaN79
Dat gaat niet gebeuren en vind ook niet dat dit de intentie moet zijn bij iRacing.

Als ik de filmpjes zie, zou ik heel graag willen, maar weet dat ik daar alle ervaring in mis.
Al het goede komt langzaam en ik heb geen haast.

Zoals ik heb horen zeggen, zie iRacing als een carrière, je begint onderaan en werkt je langzaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:08

Salandur

Software Engineer

A3aaN79 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:20:
[...]

Ik ben nu al lekker 2 seizoenen aan het rijden in de skippy en ik moet zeggen dat dit wel een blijvertje is. Het is een lekkere auto, niet te veel afstel mogelijkheden en lekker veel competitie. Zodra je een C licentie heb kan je eventueel weer in de Mazda gaan rijden in de Advanced Mazda competitie.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
A3aaN79 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:00:
Dat gaat niet gebeuren en vind ook niet dat dit de intentie moet zijn bij iRacing.
Mooi, je snapt het helemaal ;)

Ik zou ook al mijn B licentie kunnen gehaald hebben, maar ik hou het expres tegen. Ik doe net het omgekeerde van rushen, zolang mogelijk rekken. Ik vrees dat er een deel van het plezier wegvalt eens je op A niveau komt.

Het begin krijg je niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Salandur schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:42:
[...]

Ik ben nu al lekker 2 seizoenen aan het rijden in de skippy en ik moet zeggen dat dit wel een blijvertje is. Het is een lekkere auto, niet te veel afstel mogelijkheden en lekker veel competitie. Zodra je een C licentie heb kan je eventueel weer in de Mazda gaan rijden in de Advanced Mazda competitie.
Ik zal de skippy toch eens in de gaten gaan houden, hoor er van jullie toch een hoop goede dinge over en lees dat ook op andere plaatsen (forum/reddit).
A1AD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Mooi, je snapt het helemaal ;)

Ik zou ook al mijn B licentie kunnen gehaald hebben, maar ik hou het expres tegen. Ik doe net het omgekeerde van rushen, zolang mogelijk rekken. Ik vrees dat er een deel van het plezier wegvalt eens je op A niveau komt.

Het begin krijg je niet meer terug.
Licentie halen en er gebruik van maken zijn toch twee verschillende dingen ;)
Heb het weekend mijn D gehaald, maar zie nog geen noodzaak daar gebruik van te gaan maken.

Nu even heel wat anders: Waar zit de instelling om de handen te verbergen van de virtuele bestuurder?
Bij het sturen blokkeren die nogal cruciale informatie op het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
A3aaN79 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Licentie halen en er gebruik van maken zijn toch twee verschillende dingen ;)
Ja, ik weet niet goed waarom ik die menig heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik ben in December begonnen en heb momenteel C-license en kan daar leuke races rijden met minder crashes en do-or-die acties dan in de D-class dus dat zou ik je echt aanraden. Door een aantal races gereden te hebben sta ik nu op voor promotie naar B-class na het seizoen maar weet nog niet wat ik daarmee ga doen, eerst vooral veel oefenen met de GT3 en FR2.0.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Ja, ik weet niet goed waarom ik die menig heb :+
Ik had aan het begin van mijn seizoen mijn B-license, maar ik ben skip barber gaan rijden. En ik ben daar heel blij mee, want ik heb enorm veel geleerd. Met name geduld en close racing.

Dit seizoen ga ik mn A-license halen, maar ik denk er niet aan om F1 te gaan rijden. Ik ga waarschijnlijk formula renault 2.0 rijden. Een C-license series.

Ik kan nog steeds veel leren. Een ding wat me op valt is dat ik geneigd ben fouten te maken als iemand dicht achter me rijdt. Die situatie moet ik veel rustiger blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Gisteren enkele (30tal) ronden gedaan op Bathurst voor de eerste keer en ik kom nog veeeel te kort. Zat ergens in de 2m37 :X
Ik heb het gevoel dat ik minstens rond de 2m32 moet zitten om überhaupt mee te kunnen doen aan een race.Maar dat zijn 5! seconden. Ik bedoel.. 5 seconden, dat is wel erg veel, meestal zit ik 2 seconden van mijn doel bij nieuwe tracks en die kan ik wel redelijk goed weg werken in een week.

Zijn er tips voor handen? buiten nog (veel) meer oefenen. Ik heb van de setup sync al wat geprobeerd maar daar ligt het niet aan :+

Bathurst school O-) :Y

Wel een zeer leuke track!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bathurst is een erg lastige baan.. Ik was tot 2:32,8 gekomen, maar ik push dan te veel. Met name het downhill deel moet ik rustiger aan doen wil ik het consistent kunnen..

Ik denk dat de verschillen bij die track erg groot zijn. Als je rond de 2:33-2:34 kun je volgens mij ook al wel mee met de 2e split. Ik had met mn 2:32.8 de 2e tijd in de practice server. Ik had alleen een rijder uit de 2k league voor me. Dat verschil was nog geen seconde. De nummer 7 in de sessie zat al hoog in de 2:34.

Sowieso denk ik dat je het niet slecht zal doen als je de track consistent rond komt zonder te crashen.

Edit: kijk naar edward ricci's video. Altijd leerzaam.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 02-03-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:09:
Als je rond de 2:33-2:34 kun je volgens mij ook al wel mee met de 2e split.
Ik kom de laatste keren altijd in de 1ste split terecht. Dan wil je ook niet hopeloos achteraan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:19:
[...]

Ik kom de laatste keren altijd in de 1ste split terecht. Dan wil je ook niet hopeloos achteraan rijden.
Oh, sorry. Ik ging er vanuit dat je in de 2e split reed. Aangezien we daar samen reden.

Maareh. Ik zal vanavond eens kijken of je online bent. Dan kunnen we misschien even samen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:43
Nu even heel wat anders: Waar zit de instelling om de handen te verbergen van de virtuele bestuurder?
Volgens mij is dit in Graphics of main screen, daar kan je aangeven wat je wil weergeven.

Iets met Cockpitview ofsow, kan niet in IRacing nu.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Oh, sorry. Ik ging er vanuit dat je in de 2e split reed. Aangezien we daar samen reden.
Maareh. Ik zal vanavond eens kijken of je online bent. Dan kunnen we misschien even samen oefenen.
Het zal vooral toeval zijn, want onze iR is op een paar punten na hetzelfde. Als er net genoeg mensen meedoen met een hoge irating dan zal ik ook wel in split 2 terecht komen.

Samen oefenen lijkt me een leuk plan, ik kan meestal wel pas na 20u (dan slapen de kids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik denk dat als je op Bathurst de finish al haalt, je al best hoog gefinished bent :) maakt niet uit hoe snel je bent.

Zolang je de auto maar niet ergens in de muur zet zit je daar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

hoe kan ik controleren of mn mic werkt ingame? in andere spellen werkt hij wel.
heb de spreeksleutel knop ook ingebruik. en als ik die indruk zie ik mn naam in beeld en het balkje groen worden als ik praat.. echter krijg ik nooit een confirmation of ik praat..? hoe kan ik het testen in iracing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
-PassY- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:51:
ik denk dat als je op Bathurst de finish al haalt, je al best hoog gefinished bent :) maakt niet uit hoe snel je bent.

Daar zit ook iets in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

A1AD schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:06:
Gisteren enkele (30tal) ronden gedaan op Bathurst voor de eerste keer en ik kom nog veeeel te kort. Zat ergens in de 2m37 :X
Ik heb het gevoel dat ik minstens rond de 2m32 moet zitten om überhaupt mee te kunnen doen aan een race.Maar dat zijn 5! seconden. Ik bedoel.. 5 seconden, dat is wel erg veel, meestal zit ik 2 seconden van mijn doel bij nieuwe tracks en die kan ik wel redelijk goed weg werken in een week.

Zijn er tips voor handen? buiten nog (veel) meer oefenen. Ik heb van de setup sync al wat geprobeerd maar daar ligt het niet aan :+

Bathurst school O-) :Y

Wel een zeer leuke track!
Bekijk deze eens: YouTube: Skippy @ Bathurst: From 2:38.738 to 2:33.300 \[2015S3]
Hij heeft meer van dit soort nuttige video's en je kan zijn best laps downloaden om tegen te racen.
Onder 'graphics', 'advanced' en dan de optie helemaal rechts boven

[ Voor 15% gewijzigd door Salandur op 02-03-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Salandur schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:51:

[...]

Onder 'graphics', 'advanced' en dan de optie helemaal rechts boven
Top, dank je!
Al zal ik de komende paar dagen niet kunnen racen ivm retourneren stuur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Nickrsd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:00:
hoe kan ik controleren of mn mic werkt ingame? in andere spellen werkt hij wel.
heb de spreeksleutel knop ook ingebruik. en als ik die indruk zie ik mn naam in beeld en het balkje groen worden als ik praat.. echter krijg ik nooit een confirmation of ik praat..? hoe kan ik het testen in iracing?
Roep een keer "mic test". Vaak is er dan wel iemand die iets terug zegt :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
-PassY- schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:51:

Klopt precies dit. Ben de laatste paar races gestart met vooraf maar één doel: finishen! Zelfs geen kwalificatie gedaan. Achteraan starten waarbij het de bedoeling is om enkel op de rechte stukken auto's in te halen.

Maar... telkens toch de wedstrijd in gezogen en dus regelmatig kansloos de muur in gevlogen. Gaat met name vaak mis in de bocht voor het tweede rechte stuk (terug richting het complex) en de bocht direct na dit rechte stuk. Bij de bocht ervoor is het vrij uitdagend om de wagen stabiel aan geremd te krijgen, lukt dat niet dan heb je al snel oncontroleerbare overstuur. Heb bij de bocht na dat rechte stuk regelmatig een overshoot.

Lekkerste stuk vind ik het middengedeelte, waar je vanaf de eerste linkerbocht op de berg een stuk of wat bochten vol gas kunt nemen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Als jullie willen wil ik best een keer helpen met jullie rijstijl hoor.. Over de setup in de skippie kan je kort zijn:

Anti Roll Bar (ARB): Afhankelijk van track, maar eigenlijk altijd tussen 6 en 8, bij circuits waar je veel wielspin hebt bij bocht uit (vaak langzamere bcohten) wil je iets lagere ARB.

Brake Balance (BB): Afhankelijk van persoonlijke voorkeur, maar meestal tussen 56 en 58%
Spring Perch Offset (SPO) altijd op +5, tenzij je misschien oval doet.

Bandenspanning, sinds dit seizoen heb ik altijd 19PSI achter en 20 of 19 voor, ook weer afhankelijk van de track en het gevoel dat ik zoek. Wil ik iets meer onderstuur voor mijn gevoel, dan doe ik 20 op de voorkant, wil ik meer bite aan de voorkant dan neem ik 20.. Dit is ook gewoon uit proberen en kijken wat lekkerder voelt.. Op Spa heb ik geloof ik zelfs 21/19 gereden (voor/achter).

Maar in essentie hoef je dus, zeker wat betreft de skippy, eigenlijk niet met je setup te spelen.. Voor mij is dit om de laatste .001 uit een track te krijgen en eigenlijk puur om een bepaald gevoel/balans/vertrouwen te kweken..

Een paar kleine tips die ik vooral zie bij veel skippy rijders:
- Overdriving.. te laat remmen, auto dood remmen en dus momentum verliezen
- Te lang je rem vasthouden.. je kan verrassend vroeg stoppen met remmen
- Leer om een bocht in te remmen, trail braking... afhankelijk van hoe hard je remt krijg je meer of minder turn-in en ook daarmee kan je de balans en momentum behouden..

Maar goed, als er interesse is kunnen we wel een keer wat afspreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

Ik meld me al meteen aan. Wil waarschijnlijk volgend seizoen weer een heel Skip seizoen rijden, en dan even een opfris training is niet verkeerd...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
derx666 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:52:
Ik meld me al meteen aan. Wil waarschijnlijk volgend seizoen weer een heel Skip seizoen rijden, en dan even een opfris training is niet verkeerd...
Man, jij hebt het helemaal niet nodig ;-) Ga je weer 2k rijden?

[ Voor 3% gewijzigd door Scr33x0r op 02-03-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Salandur schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Bekijk deze eens: YouTube: Skippy @ Bathurst: From 2:38.738 to 2:33.300 \[2015S3]
Hij heeft meer van dit soort nuttige video's en je kan zijn best laps downloaden om tegen te racen.
Bookmarked! Thx
Scr33x0r schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:48:

Maar goed, als er interesse is kunnen we wel een keer wat afspreken..
Dat klinkt wel heel goed _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door A1AD op 02-03-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:52:
+1 als het werk het toelaat. Zal wel op de weekenden aankomen (als de vrouw het toelaat)....
Ik zie de bui al weer hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:09:
[...]

+1 als het werk het toelaat. Zal wel op de weekenden aankomen (als de vrouw het toelaat)....
Ja, ik ook. Leren van een goed skippy rijder is altijd nuttig. Hoewel ik ook niet heeeeel ver van het tempo af zit, zou ik ook niet weten waar ik nog 1 sec. moet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Scr33x0r schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:57:
[...]

Man, jij hebt het helemaal niet nodig ;-) Ga je weer 2k rijden?
nou.....
Stiekem toch wel... Ben op de nurburgring nog steeds langzamer dan mr. Slob :P
Denk dat het vooral weer ritme opdoen is. Even weer wennen aan de auto, en afstappen van het agressief rijden. Zou ik in de FGT ook moeten doen, maar het is zoooo verdomde moeilijk om het af te leren.

Hier en daar wat tips & trucs, en iemand die kritisch naar m'n rijstijl kijkt kan nooit kwaad :)
JoepW schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:09:
[...]

ik ben in deze ook enigszins afhankelijk van mijn wederhelft (ga niet trouwen mannen, doe het gewoon niet :p )... Ik kijk wel wanneer ik tijd heb.

[ Voor 26% gewijzigd door derx666 op 02-03-2016 16:21 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Cool, zeg maar wanneer, ik ben heel volgende week weg.. dus dat is lastiger.. maar we kunnen ook al eerder als jullie willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
derx666 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:15:
... ga niet trouwen mannen, doe het gewoon niet :p ...
Heel politiek zeggen dat je er de meerwaarde niet van inziet... alsof je moet trouwen om van elkaar te houden 8)7

En als ze alleen nog maar fiscaal aantrekkelijk is... :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:38:
Cool, zeg maar wanneer, ik ben heel volgende week weg.. dus dat is lastiger.. maar we kunnen ook al eerder als jullie willen?
Ik ook door de week steeds weg en RacePC ligt nu uit elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:38:
Daar maak ik tijd voor, ik pas me aan aan de meerderheid zolang het maar na 20u is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Vanavond? Of is dat te kort dag? Doe ook graag mee :)

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ik drop zo nog wel even in op ts :) Als er mensen zijn laat me maar weten, dan duiken we wel even ene practice server in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Spreken we niet beter een datum af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Zeg het maar, ik kan deze week morgenavond (na 21.00) en vrijdag en misschien zaterdag nog.. dan ben ik een week weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:52:
Zeg het maar, ik kan deze week morgenavond (na 21.00) en vrijdag en misschien zaterdag nog.. dan ben ik een week weg :)
Ik kan morgen na 21u alleszins.

edit: 2:33.372 met de tips van Pepijn (waarvoor dank), we komen in de buurt :+, consistentie is wel een probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door A1AD op 03-03-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Pfff, gisteren weer wat rondjes gereden op Mount Panorama (of Mount Paranoia zoals ik ook al eens ergens voorbij heb horen komen). Ik blijf regelmatig foutjes maken in het downhill stuk. Of meer oefenen, of deze week de Skip maar even laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Salandur schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:24:
Pfff, gisteren weer wat rondjes gereden op Mount Panorama (of Mount Paranoia zoals ik ook al eens ergens voorbij heb horen komen). Ik blijf regelmatig foutjes maken in het downhill stuk. Of meer oefenen, of deze week de Skip maar even laten staan
Deze avond gaat Scr33x0r al zijn geheimen doorgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ga je meteen 3s per lap sneller van. Secret setups enzo :) hihihi

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Kwam dit filmpje tegen van Mount Panorama :o
Hoe die gast smijt met zijn auto zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
smijten ?? hier zie je heel goed wat screenxor bedoeld moet eenkijken hoeveel momentum hij midcorner neemt. dit is wat heel goede drivers doen.

kan het ook niet maar je ziet het wel bij de aliens neem simrc.de in NEO die nemen gewoon zoveel meer apex speed mee.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Dat is inderdaad meer skill dat smijten. Wat ik doe is meer smijten: :P

Let wel dat ik hier in de CSpec rijd en niet in de GT3, dus het ziet er gelijk al veel slomer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:41

Niellie41

[object Object]

Je kan ook smijten en inhalen combineren.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Aus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
dabelg schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:34:
smijten ?? hier zie je heel goed wat screenxor bedoeld moet eenkijken hoeveel momentum hij midcorner neemt. dit is wat heel goede drivers doen.

kan het ook niet maar je ziet het wel bij de aliens neem simrc.de in NEO die nemen gewoon zoveel meer apex speed mee.
Ik vind het ook bizar knap wat hij hier laat zien en het getuigt zeker van skills, begrijp me niet verkeerd.
Wat ik bedoel is hoe hij zijn wagen de bocht in smijt en dat ding volledig onder controle weet te houden.

Ik doelde dus niet op het smijten zoals hierboven weergegeven in de screens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
weet het wel :p, wil maar aanhalen dat het soms zo duidelijk is wat je moet doen maar het gewoon niet lukt. "het talent" ben nu aan de top van mijn kunnen en laat het daarbij ben 0.7 sec trager dan de happy few. weet waar ik tijd laat liggen maar kan er niets aan doen :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
dabelg schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:05:
...ben 0.7 sec trager dan de happy few...
Respect _/-\o_
Denk dat ik zo'n niveau nooit ga halen, maar hoeft ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Oeps, dit keer zelf iemand van de baan gereden.. De chicane neemt ie niet helemaal lekker, daarna lijkt ie mij links te blokkeren, dan gaat ie naar het midden en wil ik weer naar links maar hij remt net een fractie eerder dan ik, denk ik. Geen (0x) contact en op beeld lijken we elkaar niet te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Oefening baart kunst kan ik melden... Nu ben ik altijd wel redelijk goed geweest in hand oog coordinatie spelletjes.. maar heel veel is gewoon veel oefenen.. Als ik kijk hoeveel uur ik in de skip heb gereden om dit te bereiken..

Om een idee te geven, even wat stats:
- Rij sinds april 2015, dus ik heb nu bijna 4 seizoenen erop zitten (2015S2, S3, S4 en 2016S1)
- Seizoen 2015S2: 167 races en 4 time trials
- Seizoen 2015S3: 243 races en 108 time trials
- Seizoen 2015S4: 62 races en 256 time trials
- Seizoen 2016S1: 57 races en 86 time trials

Als je nagaat dat elke TT ongeveer 25 min is en elke race incl quali ongeveer 45 min dan tikt het aardig aan :)

Dit is overigens alleen officiele sessies, tel daarbij elke week 1 2k cup race bij incl 1 uur practice vooraf en waarschijnlijk gemiddeld nog 1-2 uur per week practice.

In seizoen 4 van 2015 ben ik voor het overall kampioenschap gegaan en die uiteindelijk gewonnen, daarom heb ik daar een stuk minder races gedaan en juist veel time trials. Dit seizoen is mijn motivatie iets geslonken en daarom "slechts" 57 races.. dit gaat met name om de SOF's op zondag en daarnaast nog de time trials..

Kortom, oefening baart kunst.. echt..

Ow ja, en dan heb je Mikko Nassi.. rijdt ook al even mee.. doet 3 time trials en rijdt deze week op Bathurst een 30.1.. om een idee te geven, ik sta na 4 op 30.7..

[ Voor 6% gewijzigd door Scr33x0r op 03-03-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Rij je nog maar 1 jaar? Jeez. Ik had verwacht dat je al meer ervaring had. Haha. Ik heb nu een half jaar ervaring, maar ik heb niet het idee dat ik halverwege de leercurve ben. Al heb ik lang niet zoveel races gereden.

Edit: Gewoon Phillipe even lief aan kijken of hij Mikko de komende race weer van de baan wil rijden ;)

Maareh. Ik heb ook als beste tijd 1:32.8, maar dat was in een practice session.. Niet in een TT, dus lastig vergelijken.

[ Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 03-03-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
A3aaN79 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:57:
Kwam dit filmpje tegen van Mount Panorama :o
Toch wel een heerlijk circuit.
Scr33x0r schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:09:

Ow ja, en dan heb je Mikko Nassi.. rijdt ook al even mee.. doet 3 time trials en rijdt deze week op Bathurst een 30.1.. om een idee te geven, ik sta na 4 op 30.7..
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker in, en ik net zo blij als een klein kind met een 32.8 :+

[ Voor 20% gewijzigd door A1AD op 03-03-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
vergeet niet dat de verschillen op lange banen velen malen groter zijn dan op een baan zoals Lime Rock :)

Als je al niet lekker uit de laatste bocht berg af komt, dan kan je al zo 0,5-1s verliezen bv. Zeker in een skip waar momentum belangrijk is. Daar merk je het 3x zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CcoLp25XIAAZQXP.jpg:large
https://twitter.com/iRacingMyers/status/705389107174903808

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 03-03-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
-PassY- schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:00:
Zeker in een skip waar momentum belangrijk is.
Momentum, waar vind ik die slider ergens in de setup? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
-PassY- schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:00:
vergeet niet dat de verschillen op lange banen velen malen groter zijn dan op een baan zoals Lime Rock :)

Als je al niet lekker uit de laatste bocht berg af komt, dan kan je al zo 0,5-1s verliezen bv. Zeker in een skip waar momentum belangrijk is. Daar merk je het 3x zo hard.
Yup.. Sector 5 (vanaf dipper) is waar ik bijv. .2 verlies op Mikko.. Dat heeft alles te maken met uitkomen dipper..
A1AD schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Momentum, waar vind ik die slider ergens in de setup? :*)
Ben je er vanavond? Dan ga ik eens proberen uit te leggen wat dat nu is.. Als er een auto is waar dit goed te trainen is, is het wel de skippy..

[ Voor 24% gewijzigd door Scr33x0r op 03-03-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:22:
[...]
Ben je er vanavond? Dan ga ik eens proberen uit te leggen wat dat nu is.. Als er een auto is waar dit goed te trainen is, is het wel de skippy..
Ik zal er zeker zijn. Ik weiger ook iets anders te rijden voor ik dit goed onder de knie heb.

[ Voor 11% gewijzigd door A1AD op 03-03-2016 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:58
:D _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door tim.w op 03-03-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Pre-orderen komt terug. De Audi (met of zonder verkeerde koplampen), Mercedes en Renault kan je nu alvast kopen.
Pre-Ordering is now available for the Audi R8 LMS, Mercedes AMG GT3 and Renault 2.0. The primary reason we are introducing pre-orders is we have added some functionality to iRacing when we are down for maintenance. Beginning with the scheduled downtime for the season 2 update you will be able to load iRacing in single car testing mode when we are in maintenance mode. You will be able to drive any content that you have previously downloaded and is up-to-date. Don’t worry, we’ll make the downloader available while we are in maintenance on Tuesday so you can update the new content that is not yet available.

The new Global Mazda MX-5 Cup car will also be available but since this is a FREE car there is no need to pre-order it if you want access during our maintenance period - it will automatically be available to download.

If you would like to be able to test the new content during maintenance on Tuesday you will need to do following:

1. Pre-Order any of the cars you are interested in
2. Update any current cars or tracks you wish to have access to prior to the maintenance window
3. Look for the downloader link that we will post at testdrive.iracing.com once maintenance begins and download the content you pre-ordered
4. While we are in maintenance create an account here: testdrive.iracing.com
a. You must use the email associated with your iRacing account when you create this account
5. After the download is complete and you have created the new account you can simply select the car and track combination you wish to test on at testdrive.iracing.com

Once we have completed our maintenance this new testing will no longer be available, you will need to login to your member account as usual.

Don't forget about about volume discounts - purchase any 3 cars and/or tracks and get a 10% discount, purchase 6 or more and get a 20% discount.

Also, if you want to wait to purchase the new content until we are back up and running after maintenance the purchase process will be the same as you are used to - don't worry, we won't run out of cars!
Awesome!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/pre-order.jpg

En een preview video van de Mercedes!

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 03-03-2016 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Grrr, gaat hij zijn bericht lopen wijzigen. Ik dacht ben een keer sneller dan Niel :P

[ Voor 86% gewijzigd door Linc op 03-03-2016 17:47 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

wat is er mis met de audi? wat is er fout met de koplampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:35:
wat is er mis met de audi? wat is er fout met de koplampen
Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41
Solide update van iRacing hoor.
Pre-orderen, offline testen tijdens update window, en een zee aan nieuwe content.
Ooh, en DX11. Krijg er gewoon zin in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pre-orderen lukt bij mij iig nog niet...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:38
Belachelijk hoe butthurt mensen zijn als je een probleem aangeeft met de koplampen en veel real life fotos van verschillende angles ter referentie post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:42

Fuelke

Forza Ferrari

Stomme iRacing site ook altijd; laat mensen eens ingelogd blijven met een dynamisch IP :( :( :( :( :( 8)7 8)7 8)7
The Auto Login feature could not log you on because we could not guarantee your authenticity. For the security and protection of your account we have temporarily disabled the Auto Login functionality on this computer. You can re-enable this functionality if you would like to when you manually authenticate.

Please manually log in to the Member Section

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Oh die offline functionaliteit doen ze netjes.
Hoe lang duurt normaal de update periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach.... De eerste update sinds lang dat ik NIET thuis ben en vervolgens allerlei spannende nieuwe opties :(
En hier de timing van de nieuwe build.
CET
Tue 2016-03-08 1300 Service Unavailable
Tue 2016-03-08 1800 Service Restored
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3465998.page

[ Voor 49% gewijzigd door JoepW op 03-03-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

glnk schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:52:
[...]

Belachelijk hoe butthurt mensen zijn als je een probleem aangeeft met de koplampen en veel real life fotos van verschillende angles ter referentie post :D
Gast ... kom op.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hi all,

Really sorry about the difficulty. I believe it has been addressed now. It wasn't all users, just a select group that were hitting a very specific bug. Really sorry for the inconvenience.

Still working on the 100% club issue. Hope to have that addressed soon.

Thanks.
De 100% club issue is dat je dus geen 30%, maar 25% korting krijgt op dit moment als lid van de 100% club. Nog even wachten dus met op kopen kopen kopen drukken...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/listprice_nodeal.png
Ik moet toch 30% korting krijgen aangezien ik nu 100% heb?
Edit: Bug is al bekend bij iRacing.

[ Voor 188% gewijzigd door JoepW op 03-03-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Verhip, was me niet opgevallen, heb ik ook zie ik op mijn receipt. Ach komt wel goed :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:38
dat hoeft niet zo op de man, en dat weet je best

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 03-03-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:04:
[afbeelding]
Ik moet toch 30% korting krijgen aangezien ik nu 100% heb?
Edit: Bug is al bekend bij iRacing.
Fixed en besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

klikkerdeklik, en weer $25 lichter... :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ennuh, komt er een 21:00 bathurst practice met arjan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:53:
Ennuh, komt er een 21:00 bathurst practice met arjan?
Volgens mij komt hij langs op de team speak, althans zo had ik het begrepen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het maandag niet meekregen. Klein beetje off topic, maar ook een beetje gelinkt aan de R8 LMS. Gewoon heel erg leuk!!!
http://www.simracingforho...joins-sfh-at-vec-sebring/
Pagina: 1 ... 18 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies