iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
De nieuwe MX5 staat nog niet in de lijst toch, of kijk ik er nou keihard overheen?
Ja ik weet dat hij gratis is maar moet het ID hebben voor onze databases / setup sync :p
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:11:
Voor de mensen die het maandag niet meekregen. Klein beetje off topic, maar ook een beetje gelinkt aan de R8 LMS. Gewoon heel erg leuk!!!
http://www.simracingforho...joins-sfh-at-vec-sebring/
Cool 8)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:41
derx666 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:50:
klikkerdeklik, en weer $25 lichter... :)
€ 25,36 om precies te zijn. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de mensen die het maandag niet meekregen. Klein beetje off topic, maar ook een beetje gelinkt aan de R8 LMS. Gewoon heel erg leuk!!!
Ontzettend gaaf Rudy!
Goeie move.
Wel een webcam plaatsen!
Als ik in de buurt zou wonen kwam ik ff langs. Nu vind ik het echt ff te ver ;)

Overigens staat er een fikse VAUD in de tekst: Saturday 6 March 17:00 CET (of zondag of 5 March!)
(ENNUH... wel ergens ook een GoT iRacing logootje hè in de reportage van Autovisie ;) )
NickThissen schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:19:
De nieuwe MX5 staat nog niet in de lijst toch, of kijk ik er nou keihard overheen?
Ja ik weet dat hij gratis is maar moet het ID hebben voor onze databases / setup sync :p
...
Tja, die komt echt pas op super Tuesday next week ;)
gtrNL schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:55:
[...]

€ 25,36 om precies te zijn. :+
Huh volgens mij € 22,88

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 03-03-2016 22:16 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

A3aaN79 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:57:
Kwam dit filmpje tegen van Mount Panorama :o
Hoe die gast smijt met zijn auto zeg...

[video]
zo rijden is leuk voor de kijkcijfers maar snel is het niet op de lange duur.
je banden houden dit zoiezo niet lang vol. dat gaat je veel tijd kosten over een tank benzine in een race.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Mijn PayPal zegt toch echt 26,89 USD = 25,36 EUR
Merc, Audi, FR2.0 en 25% korting omdat ik 40+ content heb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Paypal heeft echt een belachelijk hoge exchange rate. Je hebt ergens de optie waar je kunt kiezen om de exchange rate van je creditcard maatschappij te gebruiken. Bij dit soort bedragen maakt het niet heel veel uit maar bij hogere bedragen kan dit snel flink wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
aicaramba schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:13:
Maareh. Ik heb ook als beste tijd 1:32.8, maar dat was in een practice session..
A1AD schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:25:
[...]
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker in, en ik net zo blij als een klein kind met een 32.8 :+
Blijkbaar is 32,8 een soort ondergrens, is namelijk ook mijn snelste tijd :) . 32,803.

Ps aicaramba... Neem aan dat je 2:32.8 bedoelt? Anders hoop ik jou nooit op een circuit tegen te komen ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
alexbl69 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:10:
[...]

[...]

Blijkbaar is 32,8 een soort ondergrens, is namelijk ook mijn snelste tijd :) . 32,803.

Ps aicaramba... Neem aan dat je 2:32.8 bedoelt? Anders hoop ik jou nooit op een circuit tegen te komen ;) .
Een minuut langzamer dan ik. Ga er maar niet vanuit dat je me tegen zal komen >:)

Maareh, ja, 2:32,8. Gisteren een 2:32,7 gereden. Eerder ook al 2:31.1, maar dat was met hele goede omstandigheden. Ik was gisteren met het oefenen 2 sec langzamer dan screexor. Groot verschil nog, zeg.
Oh, ik ging er tijdens het lezen steeds vanuit dat het in iRacing zou zijn.. rFactor 2, dus. Nog steeds erg leuk :)

[ Voor 26% gewijzigd door aicaramba op 04-03-2016 07:55 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Steve Myers
The one benefit that nobody has really picked up yet on this is that you can drive ANYTHING you have downloaded on your machines. This means if you have raced any of the multi-car or multi-class official series you have downloaded ALL of the cars in that race even if you have not purchased them.

Steve
Bron: http://members.iracing.co...t/25/3465993.page#9617783
Dus als je een keer een auto wilt testen die je nog niet hebt gekocht is dit de kans!

En voor de painters onder ons:
quote: Brian Simpson
Just so everyone knows, the templates are most likely going to change before Tuesday.
Possibly a little bit of both. I didn't know these would be going live and so what is up there is dated. We'll get it ironed out tomorrow.
Bron: http://members.iracing.co...list/3466044.page#9618245

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 04-03-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
*stopt weer met painten van de GoT Audi*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
gtrNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:29:
Waarschijnlijk veranderen alleen de koplampen nog ;)

Wel erg cool dat je elke auto kan rijden in offline mode. Super leuk voor mensen als ik die veel auto's missen. Kan ik gt3 autos testen of de prototypes.

[ Voor 27% gewijzigd door aicaramba op 04-03-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:46
aicaramba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 06:43:
[...]
Maareh, ja, 2:32,8. Gisteren een 2:32,7 gereden. Eerder ook al 2:31.1, maar dat was met hele goede omstandigheden. Ik was gisteren met het oefenen 2 sec langzamer dan screexor. Groot verschil nog, zeg.
Gisteren ging het voor geen meter, ik geraak de combinatie concentreren/luisteren/praten maar niet gewoon. Dat samen met de nieuwe dingen die ik gezien heb bij jullie te willen uitproberen... drama :)

Er werd gezegd dat je eerst 2 ronden moet rijden voor je banden überhaupt warm genoeg waren, waar zien jullie dit? Of is dat enkel uit ervaring?

Ik heb er wel enkele dingen van opgestoken:
- (veel) later remmen en later/wijder bochten nemen, ik was echt verrast hoeveel later er geremd werd.
- de dipper: rechts houden eerst en dan hem zowaar bijna links in de muur mikken (het in de muur mikken heb ik goed onder de knie, nu nog het 'bijna' gedeelte leren :+ )

Ik verlies tov Arjan 1 seconde in sector 4 op mijn 2m32.8 tijd, dus enkel daar wat aanpassen en een hoge 2m31 moet zeker mogelijk zijn.

.31 is leuk maar ik zou momenteel liever consistent .33 willen zien. Al bij al een zeer uitdagende track, de eerste waar ik toch echt zoveel moeite mee heb. En dat vinden we top :)

Nog eens bedankt voor de demo laps.
aicaramba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:34:
[...]
Wel erg cool dat je elke auto kan rijden in offline mode. Super leuk voor mensen als ik die veel auto's missen. Kan ik gt3 autos testen of de prototypes.
Wat?? Echt? *gaat lezen

[ Voor 10% gewijzigd door A1AD op 04-03-2016 08:50 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:49:
[...]

Gisteren ging het voor geen meter, ik geraak de combinatie concentreren/luisteren/praten maar niet gewoon. Dat samen met de nieuwe dingen die ik gezien heb bij jullie te willen uitproberen... drama :)

Er werd gezegd dat je eerst 2 ronden moet rijden voor je banden überhaupt warm genoeg waren, waar zien jullie dit? Of is dat enkel uit ervaring?

Ik heb er wel enkele dingen van opgestoken:
- (veel) later remmen en later/wijder bochten nemen, ik was echt verrast hoeveel later er geremd werd.
- de dipper: rechts houden eerst en dan hem zowaar bijna links in de muur mikken (het in de muur mikken heb ik goed onder de knie, nu nog het 'bijna' gedeelte leren :+ )

Ik verlies tov Arjan 1 seconde in sector 4 op mijn 2m32.8 tijd, dus enkel daar wat aanpassen en een hoge 2m31 moet zeker mogelijk zijn.

.31 is leuk maar ik zou momenteel liever consistent .33 willen zien. Al bij al een zeer uitdagende track, de eerste waar ik toch echt zoveel moeite mee heb. En dat vinden we top :)

Nog eens bedankt voor de demo laps.

[...]

Wat?? Echt? *gaat lezen
Let wel op dat het lijkt alsof mensen een stuk later remmen dan ze daadwerkelijk doen als je ze spectate. Dus niet zomaar uit gaan van de rempunten die je ziet bij arjan, dan kun je wel eens bedrogen uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Vandaag mijn Playseat Revolution in elkaar zetten, ik ben benieuwd hoe ie bevalt. Ik hoop dat mijn hielen voldoende steun hebben, op sommige plaatjes zie ik een soort richeltje bij de hielen wat als steun lijkt te fungeren.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

Ik stond er versteld van dat ik zo snel het gevoel in de skip weer terug had. Na 20 rondes zat ik maar 0.5 ofzo achter Arjan. Verschillen zijn klein, denk dat ik nog iets teveel rem, en te weinig de bocht in laat rollen, waardoor ik net te weinig midcorner snelheid heb. Ik verlies hierdoor per sector zo'n 0.1s. Op een baan als Bathurst is dat niks, zeker niet met de Skip, aangezien je dan makkelijk in de draft kunt blijven.
Het idee om weer volledig skip te gaan rijden begint meer vorm te krijgen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:53:
[...]
Let wel op dat het lijkt alsof mensen een stuk later remmen dan ze daadwerkelijk doen als je ze spectate. Dus niet zomaar uit gaan van de rempunten die je ziet bij arjan, dan kun je wel eens bedrogen uit komen.
Ja dat weet ik, maat het is echt veel later dan ik.Op de laatste/eerste en 2de bochten valt veel later te remmen op voorwaarde dat je ze niet te scherp neemt want dan vlieg je in de kant.

vb: 2de bocht: ik rem einde asfalt stukje links, maar net voor het 50 meter bord gaat ook, dan heb ik 'veel' meer snelheid de berg op.

[ Voor 9% gewijzigd door A1AD op 04-03-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
JoepW schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:46:
Ach.... De eerste update sinds lang dat ik NIET thuis ben en vervolgens allerlei spannende nieuwe opties :(
En hier de timing van de nieuwe build.

[...]

Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3465998.page
Bedankt Joep, valt mooi onder werktijd dus geen last van :)

Wat een heerlijk actieve community hebben we hier zeg over dit spel, zoveel te lezen!

Baal wel dat ik mijn stuur moet missen nu, MX-5 cup rijdt nu op Laguna Seca.
Volgende week een hoop tijd goed gaan maken dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ik kan je zo de rempunten vertellen hoor:
Bocht 1: net voor 50m bord.. ongeveer een auto lengte
Bocht 2: net voor 50m bord en hem in remmen zeg maar
Bocht 3/4: net na de schaduw van bocht 3, je laat hem dan naar buiten lopen en gaat laat op het gas
Bochten 5-10: rem ik niet, beetje gas los bovenop
Bocht 11: zodra je onder oranje bord door bent ga je gas los en bijremmen, wel stabiel houden
Bochten 12-16 rem ik niet
Bocht 17: net voordat ik de bocht om ga schakel ik terug en rem ik een beetje bij
Bocht 21: Je hebt een plak op het asfalt waar het wat lichter is.. een beetje dirt ofzo, als dat begint rem je
Bocht 23: Ook hier heb je twee plakken met dirt asfalt, ik rem ongeveer in het midden van die twee.. rond de 75 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:01:
Ik kan je zo de rempunten vertellen hoor:
Thx, het loopt dan toch redelijk gelijk met als ik je spectate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
derx666 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:55:
Ik stond er versteld van dat ik zo snel het gevoel in de skip weer terug had. Na 20 rondes zat ik maar 0.5 ofzo achter Arjan. Verschillen zijn klein, denk dat ik nog iets teveel rem, en te weinig de bocht in laat rollen, waardoor ik net te weinig midcorner snelheid heb. Ik verlies hierdoor per sector zo'n 0.1s. Op een baan als Bathurst is dat niks, zeker niet met de Skip, aangezien je dan makkelijk in de draft kunt blijven.
Het idee om weer volledig skip te gaan rijden begint meer vorm te krijgen :)
ik denk dat je het skip gevoel niet snel kwijt bent. Ik ben vaak ook erg snel op snelheid weer. Paar keer nog in de practice meegedaan op zandvoort een paar weken terug. Zat in 5-6 rondes weer tussen de mensen waar ik mee reed toen ik nog skipde :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aicaramba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:34:
[...]

Zoals ik het lees kan dit alleen tijdens maintenance. Het is gewoon een bij-effect van het test drive tijdens maintenance; want met maintenance is hun server down en kunnen ze dus niet checken welke auto's je gekocht hebt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Zoals ik het lees kan dit alleen tijdens maintenance. Het is gewoon een bij-effect van het test drive tijdens maintenance; want met maintenance is hun server down en kunnen ze dus niet checken welke auto's je gekocht hebt.
Buzzkill :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is er al weer een schedule beschikbaar voor het volgend seizoen?? heb dat nog niet voorbij zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:48:
is er al weer een schedule beschikbaar voor het volgend seizoen?? heb dat nog niet voorbij zien komen
Yes. :)
Deze kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

oke thnx! zal is uitzoeken wat ik allemaal nog moet hebben voor komend seizoen gt3, wil graag in de audi meedoen. Tevens de ruf cup, en misschien wel de europe mazda cup. lijkt me een leuk bakkie!

wil dit seizoen veel ervaring op doen... is het dan verstandig om van alles wat te doen, zoals hierboven..?
of richten op 1 auto en thats it?

ik ga niet voor de punten oid.. wel voor de Srating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Nevermind, niet goed gelezen.

[ Voor 30% gewijzigd door alarma2nd op 04-03-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Geen rookie class... wel chaos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontzettend hard gelachen! Die wit groene hpd mag wel een permaban krijgen.

De GES mag wel heel trots zijn op 't niveau als je dit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Volgens mij wil ik ook niet weten hoe de voice chat daar geklonken heeft :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ah, good old imsa serie :)

maar 1 van de redenen dat ik nooit echt een race gedaan heb op bathurst :) gewoon lekker een beetje rondrijden geeft mij al genoeg plezier daar :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit is gewoon komisch en diep triest tegelijk..
Ik denk dat Bathurst ook wel een van de ergste banen is wat dit betreft maar dit slaat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:29:
Je kan weer door :)
...Dean updated the templates this morning, so they either should be new now, or will be shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Voor de ambituezen onder ons:
quote: Otto Szebeni
Mazda European MX-5 Cup

Mazda Motor Europe has launched the Mazda European MX-5 Cup using the iRacing online race platform. This 12 week series (March 15th - June 6th) invites iRacers from select European countries to race the all new MAZDA MX-5.

This competition challenges the best iRacers in Europe to compete in the new mk4 MX-5 on 12 different circuits iRacing provides in the basic membership package.

At the end of the 12 week competition, the top 20 in points will be invited to participate in a Final Championship Race. This will conclude the Mazda European MX-5 Cup and identify the top three drivers of the series. These 3 qualify for the European Final in Barcelona.

Road to Barcelona
The top three racers will be invited to the European MX-5 Final in Barcelona, Spain from July 1 - 4 2016. The 3 iRacers will be assessed on their real world driving abilities on a real race track, with the best iRacer qualifying for the once-in-a-lifetime opportunity; a place in the MX-5 Global Cup Final at Mazda Raceway Laguna Seca.

Final stage:
Mazda Raceway Laguna Seca
The European MX-5 Cup winner and guest will travel to California to compete against real world racers in the real world MX-5 Global Cup Final at Mazda Raceway Laguna Seca.

Official rules and landing page to follow.

Per Mazda Europe, this competition will be open only to those that have an address in the following countries listed upon signup to iRacing. If you do not see your country and you are from Europe, you will NOT be eligible. Please understand that this is the approved country list that we have received from Mazda Europe. iRacing was not a part of selecting countries.

Andorra Iceland Portugal
Austria Ireland San Marino
Belgium Italy Slovakia
Croatia Liechtenstein Slovenia
Czech Republic Luxembourg Spain
Denmark Monaco Sweden
France Netherlands Switzerland
Germany Norway Turkey
Hungary Poland United Kingdom
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3466063.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Van mij mogen ze ook de Porsche supercup zo aanpakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
-PassY- schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:51:
Van mij mogen ze ook de Porsche supercup zo aanpakken :p
Doe dan gewoon de grand prix series :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Hier ga ik sowieso aan mee doen, maar niet met de ambitie om te winnen.
- alles is basis content
- mx-5 is een leuke auto
- mooi om überhaupt ervaring te kweken op verschillende circuits

Heb eens zitten na te denken over nieuwe content die ik aan wil schaffen:
1. Spa Francorchamps (deze komt regelmatig naar voren)
2. Skip Barber (op advies van velen)
3. nog open

EDIT: Renault FR 2.0 valt af... deze is voor C-licentie
Voor optie 3 twijfel in dan nu tussen Road America en Nürburgring

[ Voor 15% gewijzigd door A3aaN79 op 04-03-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een kia zgan staan in de iRacing garage... Daar is is echt helemaal niks aan. (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Die KIA heb ik ooit 1 maandagavond of dinsdagavond toernooitje mee gereden :+ Enige wat ik me herinner wat dat Nick en ik lekker hebben lopen doorbashen en dat dat prima ging, voor de rest nog geen 10 kilometer mee gereden :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
mx5 of skip zou ik doen.

En wellicht in eerste instantie alleen MX5, omdat denk ik veel gaan overstappen van skip naar fr2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Ik weet genoeg, de Kia wordt hem dus niet.

Wat betreft komend seizoen heb ik wel even keus genoeg:
- Cadillac CTS-V
- Grand Touring Cup met de Solstice
- Spec Racer Ford
- Skip Barber Race Series
- Europese MX-5 Cup

Edit:
-PassY- schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:36:
En wellicht in eerste instantie alleen MX5, omdat denk ik veel gaan overstappen van skip naar fr2.0
Om mijn keus nog even makkelijker te maken :?

[ Voor 37% gewijzigd door A3aaN79 op 04-03-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Skip man.. beste leer auto die er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Het trading paints programma werkt niet bij mij :?
Ik klik op sign in, lijkt niks te gebeuren, als ik ergens in het venster klik wordt het venster grijs en not responding, na een paar minuten reageert het venster weer, kun je weer op sign in klikken, repeat...

Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, heeft niet geholpen. Het is een tijd geleden dat ik gereden heb, ik heb in de tussentijd windows 10 geïnstalleerd, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
-PassY- schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:36:
mx5 of skip zou ik doen.

Van Star Mazda gaan er vast ook een hoop naar FR, wordt nog druk daar.
In Star Maza is het soms ook sjoelen zeg.. en dat ook door coureurs met een iR van 3000+ soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Scr33x0r schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:42:
Skip man.. beste leer auto die er is :)
Net gefocust op S4 en ben op 12.6 geëindigd (kom van 13.6). Hoeveel had jij weer? ergens lage 12 niet?
Post misschien hier even je sector tijden? Altijd leuk ter referentie :)

Ik merk dat ik veel meer controle heb wanneer ik hem niet in zen 5de zet op de berg.
Optimal ligt nu op 2m31.0, daar kan ik mee leven moest ik dat ook echt halen...

[ Voor 17% gewijzigd door A1AD op 04-03-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

die marbles op de weg he?? wanneer komen die eigenlijk? heb ze nog nooit gezien.. haha dat vraag ik me welis af.. in de rufcup racejes van 25 min, is de track altijd nog brandschoon lijkt ut wel..

begin je die pas te zien naar urenlang rijden ofzo?? heb wel alles op max staan, daar ligt het niet aan..
ben wel van de eyecandy. dus viel me laatst op. en hoe vies de auto wordt, valt ook helaas erg mee:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

In een race van 25 minuten wordt de auto niet zo heel vies en is er natuurlijk niet veel rubber op de baan.
Meestal duurt het wel langer dan 25 minuten voor je iets echt begint te zien. Dat is in het echt ook wel zo. :)

Hier is een voorbeeld van hoe vies de auto is na 2.4 uur racen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Racing%20Lions/ZAC/before-after.png

En na 6 uur racen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/790534/iRscreenshots/thumbs/151222-22.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 04-03-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

dan moet ik misschien maar is wat langere races gaan doen ;) haha.. de gt3 voor komend seizoen, is al 45 min.. dat is denk een mooie keuze, wat een divers aantal van wagens vind ik tof op de baan..

dan zit je met de gt3 wel snor nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ligt er ook aan wie/wat er allemaal om je heen rijd.

Doe 45m races in de IMSA, maar na 45m rijden is het

- Auto heel erg vies omdat ik constant achter mensen aan gereden heb
- auto heel erg schoon omdat ik niemand voor me heb gehad tijdens de race.
- iets er tussen in.

In het eerste geval ben ik vaak wel erg blij dat mijn ruit even word schoongemaakt met de pitstop :D

En als ik naast de lijn ga rijden, en ligt stuur, dan vliegen de stukken rubber/marbles me vaak om de oren. zelfde als ik een stukje gras mee pak, er vliegen groene stukken over mijn scherm dan :D

En als je niet stuurt en heel langzaam rijd, dan hoor je de stukken rubber/marbles tegen de wielkasten tikken :)
aicaramba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Doe dan gewoon de grand prix series :+
Hoe moet ik Max dan aanmoedigen? Ga wel langs de baan staan en juichen :)F :)B *O*

[ Voor 15% gewijzigd door -PassY- op 04-03-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nieuwe race, nieuwe kansen, nieuwe crash. :p
Mijn rechter achterwiel is kaput terwijl de andere auto geen (significante) schade lijkt te hebben, hoe zit dat?
Had toch wel een kapot linker voorwiel verwacht. En wat vinden jullie van de actie? Ik haal hem netjes in, stuur in en hij laat hem staan. Volgens mij had ie nooit netjes de inside kunnen hebben maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik weet niet precies wat de regels zijn op zo'n moment, maar ik was niet voor de binnenkant gegaan. Dat doe ik nooit met iemand (deels) naast me.

Edit: Dat wat joep zegt, dat bedoel ik ook. Binnenkant als in insturen.

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 04-03-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En ik had niet ingestuurd wetende dat er iemand (bijna) naast me zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had em ook meer ruimte gegeven. Kan best twee wijd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ziet er goed uit, klinkt stuk beter dan de SM :) En dirt/gras op banden! :D Hoop dat dat ook echt merkbaar is, dan hoeven we misschien eindelijk niet meer regels voor offtracks te maken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:49:
Ziet er goed uit, klinkt stuk beter dan de SM :) En dirt/gras op banden! :D Hoop dat dat ook echt merkbaar is, dan hoeven we misschien eindelijk niet meer regels voor offtracks te maken.
Nu nog flat spots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
iemand nog skippy rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Meh. Mijn familie vindt het geratel van mn stuur niet zo fijn, wat bij die track heel erg is.

Zijn er mogelijkheden om een stil stuur te kopen die niet zo duur zijn als fanatecs? Of weet iemand nog een fanatec stuur te koop voor een redelijke prijs? Ik ga er even vanuit dat een belt drive wheel niet in mijn budget ligt.

Door het geluid van de G27 ben ik regelmatig nogal bezwaard om te rijden, aangezien mn pc in de woonkamer staat.

[ Voor 43% gewijzigd door aicaramba op 04-03-2016 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Je bent me net te snel af. Dirt build-up op de banden duidelijk te zien @ 0:32

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
We worden echt doodgesmeten met filmpjes de laatste tijd. Ze zijn allemaal veelbelovend, ik kijk al uit naar dinsdag! (om dan de site weer volledig plat te zien)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ThiJor schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:38:
We worden echt doodgesmeten met filmpjes de laatste tijd. Ze zijn allemaal veelbelovend, ik kijk al uit naar dinsdag! (om dan de site weer volledig plat te zien)
Maakt niet uit, offline testing oOo

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Arfman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:45:
[...]

Maakt niet uit, offline testing oOo
Alleen voor de autos die je al hebt gedownload. Kun je die formula renault al vooraf downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Mits je die pre-ordered, jazeker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
gtrNL schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:28:
Mits je die pre-ordered, jazeker.
Hoe precies? Bij mij geeft hij aan dat de service up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ooh, de download zelf zal pas werken vanaf aanstaande dinsdag.
Er staat dan zo'n link op de Update pagina zodat je alvast kan downloaden.
Daarna via testdrive.iracing.com spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Uiteraard. Ik doelde eigenlijk op de auto's die ik ge pre-ordererd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zelfde verhaal volgens mij. Zodra iRacing in maintenance gaat kun je begonnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Ik baal zo dat de nieuwe build tegelijk uit komt met The Division. Waarschijnlijk zal de game met de minste server problemen gespeeld gaan worden :`)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:15:
En ik had niet ingestuurd wetende dat er iemand (bijna) naast me zat ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 19:06:
Ik had em ook meer ruimte gegeven. Kan best twee wijd daar.
Een wijd vind ik die chicanes al lastig en ik heb het vaak genoeg mis zien gaan daar.. Je kunt niet echt over de curbs met de Star Mazda en de setup die ik had.
Ik betwijfel ook sterk of hij wel netjes rechts had kunnen blijven gezien de lijn die die had, al behoorlijk rechts voor de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je geeft zelf al aan dat je niet over de curbs kan, en dat je verwacht dat hij niet de binnen lijn had kunnen houden, maar toch stuur je in alsof hij er niet zit en forceer je hem over de curb ;)

Ik vind dat de ander had moeten inhouden, want hij had inderdaad niet op die snelheid en zo ver "achter" je (langs je achterwiel) een goeie bocht kunnen nemen, maar als hij het toch probeert moet je wel redelijk je best doen om hem de ruimte te geven, en volgens mij had je dat meer kunnen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 05-03-2016 11:52 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick legt wat genuanceerder uit wat ik ook bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ook had je eigenlijk geen "dibs" op de bocht als je met z`n 2en door de bocht was gegaan, omdat de twee volgende bochten naar rechts gaan.

Maw wat je deed was een game-of-chicken en omdat allebei niet opgaven hebben jullie allebei verloren.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik denk dat mijn plek in de topsplit echt jynxed is. Elke keer als ik in de topsplit mag rijden gebeurt er weer iets. Mijn koppeling geeft kuren, ik maak zelf een fout, iracing/pc crasht, ik wordt geraakt door iemand anders en nu weer: mijn vriendin belt met problemen met haar werk.. Weer 80 irating minder, zucht.

Edit: en 2e plek gehaald in de 2e split..

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 05-03-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Paul op P10 gequalificeerd in de F1

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 19:03
P12 op de grid (er zijn 2 sessies he :P)

Live over een kwartiertje:

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

ahja, ok... evengoed, P12 is een prima uitgangspunt

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beter Paul...
Suc6!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/watching_iRacing_F1.png

[ Voor 71% gewijzigd door JoepW op 05-03-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Paul op dit moment op P10, vlak achter P9, en 2.2s voor op P11. 25 laps to go...

edit... P9 met nog 20 rondes te gaan

[ Voor 20% gewijzigd door derx666 op 05-03-2016 16:08 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:05:
Ik denk dat mijn plek in de topsplit echt jynxed is. Elke keer als ik in de topsplit mag rijden gebeurt er weer iets. Mijn koppeling geeft kuren, ik maak zelf een fout, iracing/pc crasht, ik wordt geraakt door iemand anders en nu weer: mijn vriendin belt met problemen met haar werk.. Weer 80 irating minder, zucht.

Edit: en 2e plek gehaald in de 2e split..
Dat is kl*** ja. Je hebt dan toch wat schade kunnen beperken door de 2 de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Dat is kl*** ja. Je hebt dan toch wat schade kunnen beperken door de 2 de race.
Ja, uiteindelijk niet veel irating verloren.

Ik reed tegen een heel goed rijdend iemand, heel geduldig. Liet mij lekker op P1 rijden en volgde me. In de laatste ronden haalde hij me in door de draft en kon ik hem niet meer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:21:
[...]
Ik reed tegen een heel goed rijdend iemand, heel geduldig.
Zsolt Elkan ook al een paar keren tegen gekomen. Jammer want P1 zat er dan zeker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
P8 voor Paul. Nice!!!! 8) :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeliciteerd met P8 Paul !! Nice drive...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik nu ff een paar rondjes rijden met de MX-5 (de ouwe) op de Nurburgring - VLN om het circuit te leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb voor eens een keer ook meegekeken.

Erg netjes Paul was leuk om te zien.
Je zegt zelf dat je een aantal unforced errors hebt gemaakt maar volgens mij was je zonder ook op de zelfde plek beland of misschien maar 1 hoger.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Zsolt Elkan ook al een paar keren tegen gekomen. Jammer want P1 zat er dan zeker in.
Dat zat er in, ja. Als ik wat meer risico had genomen bij de laatste downhill had ik misschien kunnen winnen. Maar hij had het gewoon goed gespeeld.

Ennuh.. Netjes Paul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Proficiat Paul net resultaat !!!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
A1AD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Vraag me al een tijdje af wie dat is, die Zsolt Elkan. Heb het gevoel dat die man in elke race waar ik in zit ook meedoet (Skippy). Dacht zelfs even dat het een soort algemene naam was :) . Heb hem maar even opgezocht, 352 starts dit jaar t.o.v. de 127 van ondergetekende. Wel 'iets' meer dus ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 19:03
enchion schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:37:
Heb voor eens een keer ook meegekeken.

Erg netjes Paul was leuk om te zien.
Je zegt zelf dat je een aantal unforced errors hebt gemaakt maar volgens mij was je zonder ook op de zelfde plek beland of misschien maar 1 hoger.
Ja, de enige fout die me 1 plek kostte op het moment was toen ik me afvroeg hoever ik achter de leiders zat.
Met DRS en MGU-K kom je wat dat betreft knopjes op het stuur te kort, dus was aan het pielen met het toestenbord om naar F2 te komen, en zat toen wat te laag qua MGU-K waardoor Jeremy me voorbij kon.
Opzich geen ramp omdat hij toch een ietsje betere pace had, maar daarna had ik nog wat kleine momentjes waardoor ik buiten de DRS-range viel en dat voordeeltje kwijt was.

Daarnaast ook nog iets te lang doorgereden rond de pitstops, in de hoop dat Jeremy wel zou pitten toen hij een rondje aan de leiding had gelegen (krijg je een extra punt voor). Maar toen hij maar door bleef gaan ben ik ook maar de pits in gedoken.
Al met al verder een prima resultaat waar ik uiteraard tevreden mee ben.
Vooral de P12 op de grid is toch net ff wat lekkerder dan vanaf P28 starten.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb net even alle combi's van monday madness geprobeerd.. Gewoon een paar rondjes.. Ik had het veel erger verwacht, maar het is wel erg opletten.. Alleen de dallara lijkt te zijn gemaakt voor remmen en bochten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:43:
[...]

Dat zat er in, ja. Als ik wat meer risico had genomen bij de laatste downhill had ik misschien kunnen winnen. Maar hij had het gewoon goed gespeeld.
Is hij achter je gebleven tot na de downhill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gefeliciteerd Paul, topresultaat hoor!

Ik heb zelf laatst ook met de McLaren F1 zitten spelen. Erg leuk maar ook een heel tricky auto. Koude bandjes en volle MGU = wielspin tot de 3 of 4. Respect dat je dat ding zo lang op zo'n pace rond kunt sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:02:
[...]

Is hij achter je gebleven tot na de downhill?
Nee, op de straight na T1 ging hij me voorbij. Maar ik kon na de downhill net niet het gat goed genoeg dicht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het TestDrive gedeelte voor komende build is nu al live, je kan het dus al proberen (nog niet met de nieuwe auto's helaas :p)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3466370.page

Je kan dus nu even snel auto's testen die je niet gekocht hebt!!

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 05-03-2016 20:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Wat spot ik daar nou weer ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cnjR9Id.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool, de nieuwe pace car :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

TS server gaat shortly in de reboot, verwacht dat ie vrij snel weer terug zal zijn.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Op het YouTube kanaal van de Nürburgring staat een onboard video van de Audi R8 LMS, in iRacing!

:9 :9 :9

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 06-03-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de GoT teams die meedoen aan de Green Hell Team Challenge heeft Danny weer een paar prachtige skins gemaakt. Toppie!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/Mustang_GoT_Racing/6.jpg

Download hier: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252

De nieuwe MX-5 komt nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mooi! :)

Zo, volledig seizoen F1 zit er op. Uiteindelijk P12 in de standings, toch niet slecht denk ik :) Paar slechte scores er bij en de eerste paar races zat ik nog lang niet op mijn pace, dus binnen P10 had wel redelijk makkelijk gekund.

Gisteravond nog een race gewonnen en daarmee net genoeg punten gehaald om P13 voor te blijven :p

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 19 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies