iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 170 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:10

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Topicstarter
lochpatje schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:10:
[...]

Ik probeer er ook bij te zijn dinsdag.
Speel nog niet zolang iRacing en heb ook nog wat oefening nodig.
Je zal dan wel je moeten aanmelden op onze site en een aanvraag te doen bij onze league (in die volgorde) anders kan je niet bij de school sessie.
SlaadjeBla schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:02:
[...]

Laat ik dan maar meteen van het moment gebruik maken om voor te stellen dinsdag, woensdag of vrijdag vanaf 20:30 wat rondjes met de Skip te gaan rijden. .......
Ook jij bent geen lid van de league, maar wel geregistreerd op de site. Jou heb ik een invite voor de leauge gestuurd.

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 24-02-2019 13:56 ]

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Ik heb wat oefeningen die ik moet doen(de vrouw van m'n broer is dokter). Elastiekje tussen duim en vingers en dan rekken en nog andere oefeningen. Het is nog niet zo erg dat de pees is gescheurd of zwaar ontstoken maar het werd steeds pijnlijker dus beter op tijd rust nemen. Probleem is, pezen helen ernstig langzaam! Afwachten maar...
DarkPino schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:31:
[...]

Ben je bij een fysio geweest? Klinkt namelijk erg wat ik had (overigens niet door het Sim racen)

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-01 18:41
Alarisico schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:51:
Ik heb wat oefeningen die ik moet doen(de vrouw van m'n broer is dokter). Elastiekje tussen duim en vingers en dan rekken en nog andere oefeningen. Het is nog niet zo erg dat de pees is gescheurd of zwaar ontstoken maar het werd steeds pijnlijker dus beter op tijd rust nemen. Probleem is, pezen helen ernstig langzaam! Afwachten maar...

[...]
Die oefening moest ik ook doen ja! Dan komt het wel goed denk ik. Bij mij was het na een week of 2 á 3 weg of veel minder. Mijn rechter duim is nooit helemaal weg gegaan maar daar heb ik ook vrijwel geen last meer van. Dus vrees niet! Komt goed! Oja wat voor mij ook nog goed werkte was mijn duim spalken met zo’n speciale brace. Ik had er met name door mijn werk veel last van omdat ik daarmee mijn duim teveel gebruikte/verkeerd gebruikte. En om dat te veranderen ineens is erg lastig dus die brace was echt een welkome verandering! Absoluut een aanrader!!

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:35:
[...]

.....Mijn rechter duim is nooit helemaal weg gegaan.....
Daar mag je toch gewoon blij mee zijn _/-\o_ :9

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb nu een upgrade aan mijn rig :D ik heb nu een monitor arm die heel lang is :D en nu dus tot boven mijn stuur kan komen met mijn scherm :)

Ik heb een ergotron lx hd gekocht de enige arm die tot 84cm kan uitstrekken ^^

YouTube: Ergotron LX HD sit-stand wall mount lcd monitor arm

Mijn bureau zit aan de vloer vast geschroeft met brackets :D

YouTube: iRacing Dallara F3 DirectDrive High Force Feedback challenge

YouTube: iRacing Porsche 911 RSR @ Nordschleife New FoV V2

een stuk meer immersion nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 25-02-2019 21:31 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• DarkPino
BruceLee schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:30:
Ik heb nu een upgrade aan mijn rig :D ik heb nu een monitor arm die heel lang is :D en nu dus tot boven mijn stuur kan komen met mijn scherm :)

Ik heb een ergotron lx hd gekocht de enige arm die tot 84cm kan uitstrekken ^^
[YouTube: Ergotron LX HD sit-stand wall mount lcd monitor arm]
YouTube: Ergotron LX HD sit-stand wall mount lcd monitor arm

Mijn bureau zit aan de vloer vast geschroeft met brackets :D
[YouTube: iRacing Dallara F3 DirectDrive High Force Feedback challenge]
YouTube: iRacing Dallara F3 DirectDrive High Force Feedback challenge

[YouTube: iRacing Porsche 911 RSR @ Nordschleife New FoV V2]
YouTube: iRacing Porsche 911 RSR @ Nordschleife New FoV V2

een stuk meer immersion nu :)
Ziet er goed uit!!

Andere noot voor de zekerheid: vanavond doen we een Skip klasje om 20:00? Dan kan ik daar namelijk rekening mee houden :)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:53:
[...]

Ziet er goed uit!!

Andere noot voor de zekerheid: vanavond doen we een Skip klasje om 20:00? Dan kan ik daar namelijk rekening mee houden :)
Ja dat klopt luie man. :z
Zoals gewoonlijk staat het in de agenda :+

• fuze
  • Laatst online: 05-03-2024
Hoi iedereen.

Heb me ingeschreven op GoT-racing.eu dus even een korte introductie. Afkomstig uit België (Vlaams-Brabant).
Ingeschreven op iRacing augustus vorig jaar, paar maanden stilgelegen op het einde van het jaar maar nu weer volop bezig. Ga me vooral focussen op IMSA (Merc GT3 op dit moment) en natuurlijk hier en daar wat Global Mazda en Skip races meepikken.

Ik rijd met een T300 + T3PA, maar wil upgraden naar een deftige rig (Simlab P1) en betere pedalen (Fana ClubSport v3 / HE Sprint / HE Ultimate).

[ Voor 4% gewijzigd door fuze op 26-02-2019 11:13 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
fuze schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:10:
Hoi iedereen.

Heb me ingeschreven op GoT-racing.eu dus even een korte introductie. Afkomstig uit België (Vlaams-Brabant).
Ingeschreven op iRacing augustus vorig jaar, paar maanden stilgelegen op het einde van het jaar maar nu weer volop bezig. Ga me vooral focussen op IMSA (Merc GT3 op dit moment) en natuurlijk hier en daar wat Global Mazda en Skip races meepikken.

Ik rijd met een T300 + T3PA, maar wil upgraden naar een deftige rig (Simlab P1) en betere pedalen (Fana ClubSport v3 / HE Sprint / HE Ultimate).
Welkom!

• lambda1
  • Laatst online: 03-09-2025
Hi all,

ik ook nieuw, op aanraden van fuze lid geworden. Origineel afkomstig uit Aarschot (BE), nu regio Leuven. Tot nu toe vooral Skip / F2.0 / F3, maar nu meer richting endurance aan het kijken.

Net FoFoFu One gebouwd (https://i.rocketeer.be/simrig.jpg), super tevreden van.

Zeer veel interesse in like-minded racers tegen te komen uit de regio.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
lambda1 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:40:
Hi all,

ik ook nieuw, op aanraden van fuze lid geworden. Origineel afkomstig uit Aarschot (BE), nu regio Leuven. Tot nu toe vooral Skip / F2.0 / F3, maar nu meer richting endurance aan het kijken.

Net FoFoFu One gebouwd (https://i.rocketeer.be/simrig.jpg), super tevreden van.

Zeer veel interesse in like-minded racers tegen te komen uit de regio.
Ook welkom!

Verwijderd

Team on The limit ( Ik en @iXiro ) Zoeken nog een 3e driver voor de Sebring 12h.
We rijden met de Porsche 911 RSR. Min IR van 1250. Aub iemand die veel ervaring heeft op Sebring. De race is volgende week al. Vandaar dat er niet veel meer kan worden geoefend. Onze rondetijden tussen de 1:56:9 / 1:59.0

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/banner_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun_School.png

Vanavond van 20:00 tot 22:00 CET is er een sessie met de Skip op Tsukuba om te oefenen en er zijn enkele ervaren rijders om instructie te geven.
De sessie is the vinden in onze League en zal hier verschijnen als je lid bent: http://members.iracing.co.../member/LeagueSessions.do

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/poster_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun.png En als je je nog niet hebt ingeschreven voor de finale..... SNEL DOEN!

• DarkPino
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:18:
Team on The limit ( Ik en @iXiro ) Zoeken nog een 3e driver voor de Sebring 12h.
We rijden met de Porsche 911 RSR. Min IR van 1250. Aub iemand die veel ervaring heeft op Sebring. De race is volgende week al. Vandaar dat er niet veel meer kan worden geoefend. Onze rondetijden tussen de 1:56:9 / 1:59.0
Volgens mij is de race komende zaterdag al :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Oeps :')

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/banner_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun_School.png

Server is UP.

• DarkPino
Ik ben op TS, denk dat ik er tot een uur of 21:00/21:30 ben afhankelijk van hoeveel mensen er zijn :)

iRacing Profiel

• Baralan
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik ben ook nieuw, kom uit Groningen en race iracing serieus sinds dit seizoen. Dit seizoen heb ik op de skippy gefocust en volgend seizoen denk ik richting IMSA.

iRacing Profiel

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Gisteren wederom een overwinning in de GOT open wheel tournament. Niet omdat ik het snelste was maar door foutjes van Nick en Paul denk ik :) helaas was de achterstand op Paul te groot en dus overal in het seizoen P2 geëindigd.

Vandaag had ik de mogelijkheid om nogmaals te racen en gekozen om een officiële iRacing F3 Championship mee te rijden en zowaar Pole in quali als P1 in de race gepakt. Ik sta nu P2 in division 1 en P4 overall!! Ben ik erg tevreden mee gezien ik gemiddeld 1,5 races per week totaal kan rijden en ik tot nu toe nog nooit in een open wheeler had gereden (Nee ook geen Skippy…).

Jammer genoeg is er onder de GOT community niet veel animo voor(op de maandag) gezien het deelnemers veld van de afgelopen paar races. Ik persoonlijk vindt het heel erg prettig dat GOT een officieel seizoen volgt(nouja eigenlijk voor is) zodat ik de maandag als nuttige practice kan gebruiken voor de officiele serie. Ik hoop dat dit format blijft gehanteerd worden echter hoop ik ook op meer participatie tijdens de GOT races.

iRacing Profiel

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Vanwege overwerk heb ik het niet kunnen redden.
Excuus hiervoor!

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Baralan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:32:
Ik ben ook nieuw, kom uit Groningen en race iracing serieus sinds dit seizoen. Dit seizoen heb ik op de skippy gefocust en volgend seizoen denk ik richting IMSA.
Welkom!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-01 19:23
Ik zal me ook nog even voorstellen.
Ben dus Patrick, 32 jaar en kom uit Rijen.
Speel nu een weekje iRacing en bevalt me goed.
Eerste uur wou ik het nog refunden(voor zover dat mogelijk zou zijn) maar begon het toch steeds leuker te vinden naarmate ik me er meer in verdiepte.
Mijn setups bestaat nu (nog) uit een T300 met de standaard 2 pendalen.
Meer dan 1 scherm zit er helaas voor mij niet in dus ik zal de VR route gaan volgen.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2lsw4sj.jpg

Ja ik zit echt net als Harry Potter onder de trap ;w

[ Voor 5% gewijzigd door lochpatje op 26-02-2019 23:23 ]

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-01 08:53
Welkom! Was leuk om alle nieuwe mensen te horen gisteren. Hopelijk hebben jullie leuk rondjes kunnen rijden en wat op kunnen steken.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
En natuurlijk inschrijven voor de finale ;)

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-01 19:23
JoepW schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:25:
En natuurlijk inschrijven voor de finale ;)
Dat ga ik helaas niet redden. Zit dan nog op centerparcs :P

• ZFLaSH
Voor onze VR mensen:

Shawn Nash:
I just wanted to let you all know, we are really close to having a version of nVidia SMP, called Single Pass Stereo, fully operational in dev, and hope to release it in the March update. It will reduce the number of draw() calls into DX11 when rendering stereo for VR, and should alleviate some CPU bottlenecking.

It should work with the GTX1000's and GTX2000's (Pascal and Turing architectures).

Woohooo!

• do1631
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-08-2022
Nog even nababbelend over gisteren op Tsukuba twee vragen:
1) ik heb een gtx1070 kaart en ik vond de fps erg laag en bijna vervelend hier en daar. Wie reed er met 1080 of meer en had hier minder last van? Of is t mogelijk meer een CPU dingetje?
2) zou Joep aub zijn setup willen delen via die setup share database van Nick? Alvast dank

iRacing Profiel

• ZFLaSH
Ik reed met een 2080@2100 en had framedips tegen de 50fps bij start/finish. Track is gewoon zwaar om een of andere reden.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
do1631 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:18:
1) ik heb een gtx1070 kaart en ik vond de fps erg laag en bijna vervelend hier en daar. Wie reed er met 1080 of meer en had hier minder last van? Of is t mogelijk meer een CPU dingetje?
2) zou Joep aub zijn setup willen delen via die setup share database van Nick? Alvast dank
  1. Ik gebruik dit: KLIK en zat soms bij ingang pits onder de 80 FPS en het beeld was op het hele circuit niet mooi vloeiend. :(
  2. SetupSync gaat ff niet lukken: Service Unavailable, HTTP Error 503. The service is unavailable.
  3. Nick weet er van en zal er zo ff naar kijken.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
Geen idee wat er mis is, m'n host is er mee bezig..

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
do1631 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:18:
Dan maar ff zo de Skip setup die ik gebruikte.
http://files.got-racing.eu/setup/19S1_Joep_Default2.sto

• do1631
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-08-2022

iRacing Profiel

• NickThissen
Setup Sync lijkt weer te werken

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Low budget simrig

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• ZFLaSH
Erg grappig en knap gemaakt. Je moet er maar opkomen.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Het season 2 schedule is gepubliceerd!
http://members.iracing.co...ist/3641854.page#11453667

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:05
Net de nieuwste AMD drivers geinstalleerd en nu crasht iRacing bij het laden van de sessie.
Nog meer mensen die hier last van hebben?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

Phydomir

Dennis

Zelf geen AMD maar wat je kan doen is de renderer.ini (ook de 64bit file) verwijderden uit je iRacing folder. Dan forceer je iRacing om de grafische configuratie opnieuw te doen. Dat zou het op kunnen lossen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:05
Ga ik zo proberen, ben eerst de drivers eens opnieuw aan het installeren (gisteren met 19.2.2 drivers werkte het iig nog prima, kan altijd nog een rollback proberen).

Rollback naar een vorige versie en het werkt weer.

AMD Adrenaline 19.2.3 lijkt niet goed te werken met iRacing!

[ Voor 27% gewijzigd door Sleepie op 28-02-2019 21:21 ]

• DarkPino
Even iets anders: is er iets bekend over wanneer Heusinkveld weer stock heeft?

iRacing Profiel

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33
Wat denk je dat je de telefoon gewoon pakt en het aan ze vraagt? Of stel ik nu iets totaal buitensporigs voor :+

• R3m3d7
  • Laatst online: 20:19
DarkPino schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 06:07:
Wat ik ervan begrijp is dat ze elke keer binnen minuten uitverkopen en ze het via facebook aankondigen.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 06:07:
Idd kunnen ze de vraag niet aan en zijn de pedalen steeds direct na bekendmaking op FB uitverkocht.
Ze hebben fiks geïnvesteerd in uitbreiding van de productiecapaciteit om aan de vraag te voldoen, maar het blijft nog steeds te weinig om voorraad op te bouwen.
Heusinkveld doet niet aan backorders (hebben ze nooit gedaan), maar sommige dealers wel. Alleen weet ik niet wie dealers zijn van Heusinkveld. Svend heeft onlangs aangegeven een dealerlijst op de site te willen zetten, maar komt daar maar niet aan toe door de drukte ;)
Kortom: Ik kan je het ook niet vertellen....

• ZFLaSH
Mardomedia zegt op hun website dat ze een levertijd hebben van 1-2 werkdagen. Misschien dat dat klopt?

• JoepW

JoepW

Topicstarter
ZFLaSH schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:58:
Mardomedia zegt op hun website dat ze een levertijd hebben van 1-2 werkdagen. Misschien dat dat klopt?
Waar zie jij de nieuwe sprint pedalen dan?
Ow niet op voorraad....

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-03-2019 09:28 ]

• ZFLaSH
JoepW schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:27:
[...]

Waar zie jij de nieuwe sprint pedalen dan?
Ow niet op voorraad....
Klopt, staat niet op voorraad, maar vervolgens eronder 1-2 dagen levertijd. Dus misschien dat dat klopt. Kunt het altijd even navragen bij hun.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Over een week + 1 dag is onze seizoensfinale.
Schrijf je in! ;)

• JoepW

JoepW

Topicstarter

• JoepW

JoepW

Topicstarter

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:41

Niellie41

[object Object]

Zo te zien krijgt de Nürburgring ook ondersteuning voor de nacht. Sowieso de GP lay-out. Even afwachten of ze ook al de Nordschleife gaan ondersteunen.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:32:
Zo te zien krijgt de Nürburgring ook ondersteuning voor de nacht. Sowieso de GP lay-out. Even afwachten of ze ook al de Nordschleife gaan ondersteunen.
Idd

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
@JoepW Ik kan ook helaas de finale niet meerijden.
Ik ben de eerste 3 -5 weken uitgeschakeld(pees ontsteking). Baal flink.
Maar het is niet anders. Veel plezier iedereen!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes voor S2!
http://members.iracing.co...ist/3641989.page#11455734

- engine stalling
- nieuwe starter sounds
- HDR
- nieuwe safety car
En meer (ben er nog niet helemaal doorheen)

• JoepW

JoepW

Topicstarter

• JoepW

JoepW

Topicstarter
En nu dan DE reden om mee te doen met de finale:

"V7 Tire Model enabled on the Skip Barber Formula 2000 "

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

Phydomir

Dennis

Voor VR users het meest interessant denk ik:
A form of nVidia’s simultaneous multi-projection, named Single Pass Stereo (SPS), has been added to help optimize VR rendering. SPS allows the Simulator to render the scene for one eye, and then GPU, via shaders and SPS, create the image for the other eye, without the Simulator needing to submit the entire scene a second time. This reduces the CPU load of the rendering thread and increases the frame rate, especially for the largest and most complex scenes when the frame rate would be lowest.

- - SPS requires a supporting nVidia GPU with a newer device driver installed. GTX1000 and GTX2000 series GPUs, with device drivers after v390 support it. The option is called “SPS” on the Graphics Options screen, and it will be enabled by default if your device driver reports that your GPU supports it. If the SPS option is disabled in the Graphics Options screen, and you have a supported GPU, try a newer device driver.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ZFLaSH
Klopt. Ik heb de quote van shawn hierboven in een post al gezet. Dit gaat hopelijk veel cpu cycles besparen.

@Niellie41

"- A preliminary version of night lighting has been added to all configurations of Nürburgring, including the GP Circuit, Nordschleife, and Combined circuits. We do not consider this project finished and still plan to place additional lighting, but consider this an early-access preview! "

Yup, Nordschleife dus ook :)

[ Voor 61% gewijzigd door ZFLaSH op 02-03-2019 10:49 ]

Verwijderd

Aan iedereen good luck vandaag in de Sebring 12h, dit is alvast onze POV met de DP in topsplit :) https://www.twitch.tv/prt_fabrice

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Phydomir schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 07:48:
Voor VR users het meest interessant denk ik:

[...]
Is SPS puur voor VR gebruikers of heb je ook voordeel als je met gewone schermen aan het rijden bent?

My Hardrocking iRacing Profile

• ZFLaSH
Op dit moment puur voor VR. Dit heeft te maken met het dubbel renderen vande 2 verschillende schermen. Misschien dat ze dit handige truukje ook kunnen toepassen in de toekomst op triples, maar dat kan een Vr / game ontwikkelaar misschien beter uitleggen.

@iFaben Niet zo flink gapen op stream dit keer he? ;)

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06-2025
www.twitch.tv/fassive voor Geodesic Racing GT3 (top split)

Veel plezier allemaal!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Niellie41 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 06:39:
Release notes voor S2!
http://members.iracing.co...ist/3641989.page#11455734

- engine stalling
- nieuwe starter sounds
- HDR
- nieuwe safety car
En meer (ben er nog niet helemaal doorheen)
Het nieuwe bandenmodel wordt op de Skippy geherintroduceerd. Hopelijk wordt het Skippy rijden in week 13. Het nieuwe seizoen ga ik beslist de "nieuwe" Skip aan de tand voelen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
mowa schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:51:
[...]

Het nieuwe bandenmodel wordt op de Skippy geherintroduceerd. Hopelijk wordt het Skippy rijden in week 13. Het nieuwe seizoen ga ik beslist de "nieuwe" Skip aan de tand voelen.
Ennuh tijdens dit event kan je alvast een voorproefje gedurende 90 minuten krijgen als je je inschrijft: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3640618.page

• ZFLaSH

Afgelopen week werd er tijdens de skippy test gevraagd hoe ik deed racen met 1 hand. Ik was wat aan het prutsen met OBS en heb even een filmpje gemaakt. Porsche RSR op de Nürnburgring.

Disclaimer: Ik heb met deze auto super weinig ervaring, nog nooit gereden hier (in een GTE) en een standaard setupje dus ik modder hier maar wat aan.

• DarkPino
Joep, volgens mij staat er dat ik de invite nog niet geaccepteerd heb maar dat heb ik wel :)

iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44

derx666

mecker ende blaet

@ZFLaSH respect kerel... Ik vind het met 2 handen al lastig zat. Knap hoe je de auto zo onder controle houdt.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 22:57:
Joep, volgens mij staat er dat ik de invite nog niet geaccepteerd heb maar dat heb ik wel :)
Echt niet...

Echt niet...

• ZFLaSH
derx666 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 23:05:
@ZFLaSH respect kerel... Ik vind het met 2 handen al lastig zat. Knap hoe je de auto zo onder controle houdt.
Thanks. Moet zeggen dat het vrij veel oefening kost en ook het automatisme in het terugschakelen met mijn duim. Er is ook gevraagd vanuit het iracing forum hoe ik doe schakelen in een MX-5 met de TH8A. Zal daar ook een filmpje van maken. Hopelijk helpt dat mensen daar (want er is een heel subfora voor gehandicapten bij iRacing) om in te zien dat sommige daar ook gewoon zonder assists kunnen racen.

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Zalig race gehad gisteren bij MX5WT. Een zesde plaats en overwinning in de AM klasse. Finish was zeeeeer close (vanaf 1.08.42). Had geen inc over de ganse race maar toch een 1X moeten nemen in de laatste bocht, ging me anders niet gelukt zijn.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• JoepW

JoepW

Topicstarter
diknmuis schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:48:
Zalig race gehad gisteren bij MX5WT. Een zesde plaats en overwinning in de AM klasse. Finish was zeeeeer close (vanaf 1.08.42). Had geen inc over de ganse race maar toch een 1X moeten nemen in de laatste bocht, ging me anders niet gelukt zijn.

[YouTube: MX5 World Tour | Round 3 | Mount Panorama]
Nice!
Helaas had ik gisteravond visite alhier. ;(

• DarkPino
Wat raar... naja heb hem nogmaals geaccepteerd :)

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:40
Het ging mij deze race alleen nog maar om finishen zodat ik de participation credits binnen zou halen. Dus mijn slechte q rondje kon mij niet zo veel schelen. Zoals je ziet had ik daar al snel spijt van en mag ik na de eerste ronde in IMSA op de Nurburgring blij zijn dat het gelukt is. Door de schade was ik 2 sec per ronde langzamer dan normaal, dus terug komen heeft er nooit meer in gezeten.

Achteraf gezien had ik hem misschien nog iets meer ruimte moeten geven dan ik al deed.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Richard117 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:46:
Het ging mij deze race alleen nog maar om finishen zodat ik de participation credits binnen zou halen. Dus mijn slechte q rondje kon mij niet zo veel schelen. Zoals je ziet had ik daar al snel spijt van en mag ik na de eerste ronde in IMSA op de Nurburgring blij zijn dat het gelukt is. Door de schade was ik 2 sec per ronde langzamer dan normaal, dus terug komen heeft er nooit meer in gezeten.

Achteraf gezien had ik hem misschien nog iets meer ruimte moeten geven dan ik al deed.

[YouTube: iRacing IMSA First lap Chaos]
Tja de ruimte leek mij genoeg, maar het was duidelijk een beginner... Jammer

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Jammer dat ik niet kan registreren op de community website. Ben een Nederlander maar woon in Ierland :(

• DarkPino
Dat zou toch geen probleem moeten zijn?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Vortex1701 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:47:
Jammer dat ik niet kan registreren op de community website. Ben een Nederlander maar woon in Ierland :(
Ach met een beetje toelichting kan alles hier;)
Kan gewoon hoor.

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Monday-MADness_static.png

Morgen is het weer tijd voor Monday Madness! Dit seizoen pakken we het ietsje anders aan met slechts twee events (tenzij de tweede maar kort duurt, in dat geval verzinnen we ter plekke nog wel iets).

1. GTE op Lime Rock Night
Gewoon 20 minuten racen, echter zal het snel donker worden en moet je goed uitkijken dat je niet een bocht mist :)

2. Rallycross op Phoenix
Een typisch rallycross event inclusief heats, consolation en feature race, zoals het hoort. Exacte details afhankelijk van hoeveel mensen er zijn!

Schema ongeveer:

1. GTE Lime Rock:
P: 19.35 - 20:05 (30 min)
Q: 20:05 - 20:15 (10 min)
R: 20:15 - 20:35 (20 min)

2. Rallycross (ongeveer):
P: 20:45 - 21:15 (30 min)
Q: 21:15 - 21:20 (5 min)
R: Afhankelijk van aantal deelnemers.

Hopelijk tot morgen!

Mijn iRacing profiel

• DarkPino
Ik ga proberen erbij te zijn!

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Programma voor Week 13 is ook bekend gemaakt:
The 13th Week is here again – for those of you who don’t know, the 13th week is the week between regular 12-week seasons. The racing schedule is altered and we add some unofficial/fun series in the mix. The 13th week runs from March 5th through March 11th. Everything goes back to normal on March 12th.

Official Series – Safety Rating and iRating are impacted

13th Week Street Stock Challenge
13th Week Mazda Cup

13th Week Dirt Street Stock Challenge

13th Week iRacing RallyCross Series

13th Week iRacing Porsche Cup (911 GT3 Cup)

13th Week WoO Super Late Model - Fixed

NASCAR iRacing Series Fixed & Open

NASCAR Class B

NASCAR Class C

Unofficial/Fun Series – Safety Rating and iRacing are not impacted – the sporting code still applies!

13th Week iRacing Figure GR8 – Figure 8 racing featuring the Rallycross cars

13th Week Tube Frame Twister

13th Week Dirt Midget

13th Week Lemans Lucky 7s

13th Week Are You Afraid of the Dark Series

Sling Mud for Fun – Sprint Cars

Sling Mud for Fun – Late Models

Industiefahrten Fun

PickupCup

Dallara Dash

Carburetor Cup

• DarkPino
Geen skip?

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Geen idee. Daarvoor moet je niet bij mij zijn. ;)

• DarkPino
Dacht dat ik er misschien overheen keek

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:36

Arfman

Drome!

Tube Frame Twister *O*

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
JoepW schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:10:
[...]

Ach met een beetje toelichting kan alles hier;)
Kan gewoon hoor.
Aangemeld ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb ook de release notes op de NEO site gezet, zodat die beschikbaar zijn tijdens de down time van iRacing.
https://www.neo-endurance...otes-2019-season-2-build/

[ Voor 49% gewijzigd door Niellie41 op 05-03-2019 06:40 ]

• ZFLaSH
Kon het gisteren helaas niet meer halen.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:06

Tijn96

In speed we trust

Goedemorgen! Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis. Graag wil ik een sim gaan bouwen om echt te trainen. Zelf mag ik ook af en toe een race auto over het circuit heen sturen en om dat nog beter te kunnen willen we nu een sim gaan bouwen. Iracing is hier een uitstekend platform voor begreep ik.

Op het moment heb ik van fanatec de clubsport 2.5 wheelbase, clubsport inverted pedals, mclaren stuurtje en de schakelpook. Vooralsnog heb ik hier voor de lol mee aangekloot op de xbox. Echter is het nu dus tijd voor wat serieusers(?). Wat adviseren jullie qua: rig, pc en schermen? mocht er info missen dan hoor ik het graag!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Fassive
Tijn96 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:52:
Goedemorgen! Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis. Graag wil ik een sim gaan bouwen om echt te trainen. Zelf mag ik ook af en toe een race auto over het circuit heen sturen en om dat nog beter te kunnen willen we nu een sim gaan bouwen. Iracing is hier een uitstekend platform voor begreep ik.

Op het moment heb ik van fanatec de clubsport 2.5 wheelbase, clubsport inverted pedals, mclaren stuurtje en de schakelpook. Vooralsnog heb ik hier voor de lol mee aangekloot op de xbox. Echter is het nu dus tijd voor wat serieusers(?). Wat adviseren jullie qua: rig, pc en schermen? mocht er info missen dan hoor ik het graag!
Het ligt heel erg aan het budget. Als ik die weet kan ik je wel wat adviseren.

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Fassive schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Het ligt heel erg aan het budget. Als ik die weet kan ik je wel wat adviseren.
Uiteraard! Helemaal vergeten 8)7
ongeveer 3k a 4 en zit lichte rek in mocht het het waard zijn

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Fassive
Tijn96 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Uiteraard! Helemaal vergeten 8)7
ongeveer 3k a 4 en zit lichte rek in mocht het het waard zijn
De eerste stap bij het bouwen van een setup is kijken wat voor beeld je wil.

VR, single monitor of triples. Ikzelf ben altijd een triples man geweest omdat endurance racen zwaar word met VR.

Als je hebt gekozen voor Single monitor of triples moet je kijken wat voor resolutie je wilt. 1080/1440 (4k niet want dat is te zwaar/duur)

Je pc zal er ongeveer zo uit moeten zien (vooral voor VR en triples):
i7 9e generatie (of i9)
2070/2080
16gb RAM

En dan moet je nog de keuze maken of je een rig wilt of bij een bureau blijft. Je zal in dit budget veel kwijt zijn aan de pc dus ik weet niet of je gelijk het hele totaal plaatje bij elkaar kan kopen. :)

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Fassive schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:11:
[...]

De eerste stap bij het bouwen van een setup is kijken wat voor beeld je wil.

VR, single monitor of triples. Ikzelf ben altijd een triples man geweest omdat endurance racen zwaar word met VR.

Als je hebt gekozen voor Single monitor of triples moet je kijken wat voor resolutie je wilt. 1080/1440 (4k niet want dat is te zwaar/duur)

Je pc zal er ongeveer zo uit moeten zien (vooral voor VR en triples):
i7 9e generatie (of i9)
2070/2080
16gb RAM

En dan moet je nog de keuze maken of je een rig wilt of bij een bureau blijft. Je zal in dit budget veel kwijt zijn aan de pc dus ik weet niet of je gelijk het hele totaal plaatje bij elkaar kan kopen. :)
thanks! wil sowieso voor triples gaan. heb vr geprobeerd op n beurs n keer en kreeg er gelijk koppijn van :'(

Tevens wil ik het graag allemaal in een keer doen. Dus een rig met stoel zal er dan direct komen.

is dat realistisch met dit budget om goed mee uit de voeten te kunnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Tijn96 op 05-03-2019 09:17 ]

• ZFLaSH
Tijn96 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:14:
[...]

thanks! wil sowieso voor triples gaan. heb vr geprobeerd op n beurs n keer en kreeg er gelijk koppijn van :'(
Klinkt cliche, maar VR moet je leren gebruiken. Ikzelf had na de eerste 2 rondjes in iracing ook een draaiend gevoel in mijn maag en zag scheel van de koppijn. Nu kan ik gewoon stints van 2,5 uur rijden zonder enig issue (behalve een zweetrug en andere onderdelen die wat klam aanvoelen). VR voegt echt wat toe en zeker als je zelf ook in de racerij zit. Zou het niet te snel afschrijven.

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ZFLaSH schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:19:
[...]

Klinkt cliche, maar VR moet je leren gebruiken. Ikzelf had na de eerste 2 rondjes in iracing ook een draaiend gevoel in mijn maag en zag scheel van de koppijn. Nu kan ik gewoon stints van 2,5 uur rijden zonder enig issue (behalve een zweetrug en andere onderdelen die wat klam aanvoelen). VR voegt echt wat toe en zeker als je zelf ook in de racerij zit. Zou het niet te snel afschrijven.
En wat zou ik dan moeten nemen voor VR gear?

• Fassive
Tijn96 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:14:
[...]

Tevens wil ik het graag allemaal in een keer doen. Dus een rig met stoel zal er dan direct komen.

is dat realistisch met dit budget om goed mee uit de voeten te kunnen?
mhh als je 1080p schermen aanhoud misschien net. met VR iets makkelijker.

iets onder 2k voor de pc
500/600 voor rig en de rest voor VR

Ik zou voor simlab gaan als je daar het budget voor over hebt.

• ZFLaSH
Tijn96 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:26:
[...]

En wat zou ik dan moeten nemen voor VR gear?
Wat is je budget? Ik heb zelf geen ervaring met de WMR headsets, maar dat is de goedkoopste manier op dit moment. Dan de Oculus Rift en als je ook naast simracen roomscale games wil doen met superieure tracking, dan ga je voor een HTC Vive. Wat je kan doen is bij Coolblue een tweedekansje kopen en dan 2 weken proberen. Als je dan denkt dat je de motion sickness kan overwinnen dan hou je de set. Anders stuur je die gewoon terug naar Coolblue. Zo heb ik ook de Pro geprobeerd en ongeschikt gevonden t.o.v. het bedrag wat deze kostte.

Edit: Je VR avontuur begin je met rustige games zoals The Blue of Google earth. Dan langzaam opbouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door ZFLaSH op 05-03-2019 09:52 ]

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

JoepW schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 14:19:
[...]

Ennuh tijdens dit event kan je alvast een voorproefje gedurende 90 minuten krijgen als je je inschrijft: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/3640618.page
Ow, is het nieuwe bandenmodel dan al actief? Nieuwe onderdelen zien we over het algemeen toch pas terug in week 1!?

iRacing Profiel

• ZFLaSH
mowa schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Ow, is het nieuwe bandenmodel dan al actief? Nieuwe onderdelen zien we over het algemeen toch pas terug in week 1!?
Ja, in leagues is het meteen na de upgrade actief.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

ZFLaSH schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:54:
[...]

Ja, in leagues is het meteen na de upgrade actief.
De nieuwe update komt pas de 12e, dit betreft 10 maart.

iRacing Profiel

• ZFLaSH
mowa schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:58:
[...]

De nieuwe update komt pas de 12e, dit betreft 10 maart.
Eh, nee.

The scheduled quarterly release/update is coming March 5th. Here are some highlights of what’s new:

BMW M8 GTE car now available

The Version 7 Tire Model has been enabled on the Skip Barber Formula 2000 car.

Zie de frontpage van iRacing.

[ Voor 4% gewijzigd door ZFLaSH op 05-03-2019 10:11 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De builds komen altijd in week 13, niet week 1 van het nieuwe seizoen.
De nieuwe build, voor seizoen 2, wordt vandaag uitgebracht.
Pagina: 1 ... 170 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies