iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 169 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:54

Niellie41

[object Object]

MartijnA3 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:33:
Nu weet ik weer wat me zo frustreerde aan iRacing. Doe ik met moeite een 1:38.6 in de Skip op Barber park en rijdt er iemand een 1:36.2. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er nog 2,5 seconde in zit. Hoe dan?

Ik kijk dan youtube video's van track guides en zie dat ik naar mijn idee alles goed doe. Maar ja, het zal toch ergens zitten.
Je moet je daar niet op blind staren. Er is altijd iemand die (veel) beter is. Probeer jezelf stap voor stap te verbeteren. 0.1 sec per keer. :)

Alleen videos bekijken is, mijns insziens, niet genoeg. Een heel gemakkelijke manier om jezelf te verbeteren, is door middel van telemetrie. Vergelijk je input met die van iemand anders, dan zie je precies wat je anders doet. Eerst had je iSpeed, maar ik weet niet of dat nog steeds wordt gebruikt. VRS is wat dat betreft een goed startpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2019 10:44 ]

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-01 13:43
Nu weet ik weer wat me zo frustreerde aan iRacing. Doe ik met moeite een 1:38.6 in de Skip op Barber park en rijdt er iemand een 1:36.2. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er nog 2,5 seconde in zit. Hoe dan?

Ik kijk dan youtube video's van track guides en zie dat ik naar mijn idee alles goed doe. Maar ja, het zal toch ergens zitten.
Ik herken dit wel, vrienden van mij rijden op sommige circuits ook gewoon 2-3 seconden sneller. Zelfde auto, zelfde setup en dergelijke. Toch kun je er heel veel van leren om met hen mee te kijken of een van hun met jou te laten meekijken. Op die manier ben ik er zelf achter gekomen dat ik bepaalde bochten net anders neem (andere versnelling, andere lijnen) waardoor die tijd weer ergens te verklaren valt...
Ik kom nu nog maar 1,5 seconde te kort (en dat vind ik wel prima)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01 12:52
Niellie41 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:42:
[...]
VRS is wat dat betreft een goed startpunt.
Ah gaaf! thanks, ga zo eens een race doen en dan analyseren.

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024

Wat Niellie zegt, staar je niet blind op tijden van anderen. Gewoon focussen op rijden van jezelf en stukje bij beetje verbeteren.

iRacing Profiel Game Pc

• MartijnA3
Snap ik, maar ik raak een plafond op een gegeven moment en dan wil ik graag weten waar nog tijd te halen is. Telemetrie gaat me daarbij helpen. :)

Keuze, links of rechts?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T8c1kQh.jpg?1

iRacing Profiel

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:32

Zoals ze hierboven al verteld hebben, niet op blindstaren en zeker niet in testsessie. Focus je meer op de racecraft zelf, want daar ga je in de race veel meer aan hebben. Zelf ooit gekwalificeerd als 10e en uiteindelijk 2e geworden doordat het voor me een groot crashfest was en sommige onder druk gewoon bezwijken. Simpele regel waar ik me altijd aan hou: To finish first, you first have to finish.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
Voor degene die nog F3 willen racen op Sebring deze week; hier een lekker qualy rondje van mij gisteravond (1:51.140)

Niek deed ook mee en kon me best goed bijhouden steeds op ~2-3 sec afstand (de rest lag ver achter haha). Helaas viel je weg tegen het einde, wat gebeurde er? Heb het niet meer terug gekeken. Als je niet was weg gevallen had je misschien nog gewonnen want ik moest beetje fuel sparen :+

Mijn iRacing profiel

• PatrickPost1972
NickThissen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:46:
Voor degene die nog F3 willen racen op Sebring deze week; hier een lekker qualy rondje van mij gisteravond (1:51.140)
[YouTube: iRacing Formula 3 Demo Lap Sebring 2019S1 - Colder Track]

Niek deed ook mee en kon me best goed bijhouden steeds op ~2-3 sec afstand (de rest lag ver achter haha). Helaas viel je weg tegen het einde, wat gebeurde er? Heb het niet meer terug gekeken. Als je niet was weg gevallen had je misschien nog gewonnen want ik moest beetje fuel sparen :+
Staat jouw setup in Setup Sync Nick onder teams toevallig, zo nee zou je dat willen doen aub.

iRacing Profiel Game Pc

• NickThissen
PatrickPost1972 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:06:
[...]

Staat jouw setup in Setup Sync Nick onder teams toevallig, zo nee zou je dat willen doen aub.
Bij deze: http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/37756
Maar hij stond ook al op het forum.

Mijn iRacing profiel

• MartijnA3
ZFLaSH schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Zoals ze hierboven al verteld hebben, niet op blindstaren en zeker niet in testsessie. Focus je meer op de racecraft zelf, want daar ga je in de race veel meer aan hebben. Zelf ooit gekwalificeerd als 10e en uiteindelijk 2e geworden doordat het voor me een groot crashfest was en sommige onder druk gewoon bezwijken. Simpele regel waar ik me altijd aan hou: To finish first, you first have to finish.
Ja dat is waar. Net een Skip Barber race gedaan, had me als 6e gekwalificeerd. In de eerste ronde door 3 man ingehaald op de meest onmogelijke plekken. Als ik niet aan de kant ging was er een crash. Geen van 3 heeft het einde van ronde 2 gehaald, dus lag ik weer 6e. Helaas zelf een stomme fout gemaakt waardoor ik een fast repair nodig had. Race wel uitgereden daarna.

Heb vandaag 6 tienden van mijn beste tijd afgehaald.

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:43
NickThissen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:46:
[YouTube: iRacing Formula 3 Demo Lap Sebring 2019S1 - Colder Track]

Ik reed ook mee, maar werd in ronde 2 al genadeloos gestraft door een kerbstone. Schade was onherstelbaar.
Als ik dit rondje van jou zie is mij ook wel duidelijk waarom mijn tijd 3 seconden trager was, je rijdt veel agressiever. Ik rij veel te "netjes" _/-\o_

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• DarkPino
  • Laatst online: 11-01 19:11
Eerder dacht ik dat Barber niks voor mij was maar begin de baan (met de Skip!) wel steeds meer te waarderen. Inhalen is ook echt lastig daar

iRacing Profiel

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:40

Hoogie2004

Whohooooo

Mijn stelregel is dat binnen ~2 seconden van de echte top al echt goed is. Dan ben ik gewoon tevreden :)
MartijnA3 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:04:
Snap ik, maar ik raak een plafond op een gegeven moment en dan wil ik graag weten waar nog tijd te halen is. Telemetrie gaat me daarbij helpen. :)

Keuze, links of rechts?
[Afbeelding]
Ligt een beetje aan hoe die middelste auto spint. Roteert ie nog (dus is ie nog aan het spinnen), dan rechts. Als hij aan het draaien is (omdat ie gespind was) of als ie stil staat, links. Althans, zo zou ik het denk ik doen :)

My iRacing profile | Strava

• MartijnA3
Hj stond stil, ik had al snelheid geminderd, dus ik dacht, ik steek m er voor langs. Fout. Hij gaf gas op het moment dat ik besloot naar rechts te gaan.

iRacing Profiel

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:05
Zijn fout dus

• ZFLaSH
Ja, maar jij hebt er last van. Spin je, dan zijn de mensen vaak ongeduldig en gaan keren op de weg terwijl er een hele bups aan komt. Neem je verlies en dan kun je gewoon doorrijden.

@MartijnA3 Degene die 1:36 gereden heeft, zal zich net zo voelen als hij ziet dat Arjan met de HotLap 1:34 gereden heeft. Je hebt altijd baas boven baas en moet je je niet druk om maken. Lekker racen en finishen.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

MartijnA3 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:14:
Hj stond stil, ik had al snelheid geminderd, dus ik dacht, ik steek m er voor langs. Fout. Hij gaf gas op het moment dat ik besloot naar rechts te gaan.
Een auto die schuift zal in de regel rechtdoor schuiven (mits de coureur het goed doet en op de rem blijft staan). Vandaar dat je bij een schuivende auto rechts zou kiezen, in de basis schuift hij namelijk verder door naar links.

Andersom geldt in dit geval. Hij staat stil (of trekt net op), en als hij gaat bewegen is dat 99% van de keren vooruit, en steek je hem dus liever achterlangs :)

• MartijnA3
ZFLaSH schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:21:
[...]

@MartijnA3 Degene die 1:36 gereden heeft, zal zich net zo voelen als hij ziet dat Arjan met de HotLap 1:34 gereden heeft. Je hebt altijd baas boven baas en moet je je niet druk om maken. Lekker racen en finishen.
Ja snap ik, maar dat is het competitieve in mij. Ben dan vaak ongeduldig waardoor ik teveel push.

Maar goed, ik heb het proberen los te laten en 2 races gereden met 0 inc, 2e en 3e geworden. En mijn eerste 1:37.9 gereden. Blij mee.
Denk niet dat de 1:34's gereden worden met een stock G27 en ditto pedalen en single monitor op een simpel Ikea bureau. Tenminste, dat hoop ik dan maar. ;)

iRacing Profiel

• MartijnA3
Hoogie2004 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:01:
[...]

Andersom geldt in dit geval. Hij staat stil (of trekt net op), en als hij gaat bewegen is dat 99% van de keren vooruit, en steek je hem dus liever achterlangs :)
Yup, lesje geleerd.

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
Precies, net zoals na de 12 minutes of Bathurst. Zijn Lando Norris, Max, Atze Kerkhof bezig op een hosted server. Volgens mij zat Nick ook in die session. Atze Kerkhof rijd een snelle tijd is al een aantal ronden bezig en is geen koekenbakker. Max is aan het geinen vraagt hoeveel benzine moet er eigenlijk in. Outlap rijdt een ronde halve seconde sneller. Zoals Zflash zegt concentreren op racen en finishen. Zie mijn post eerder over mijn race met de F3 door fouten van anderen (met name de snellere) 7de kunnen worden.

iRacing Profiel Game Pc

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Even off topic.

Mensen die nog naar de 6 uur van Spa willen.
Er is alleen vandaag een valentijns aanbieding.

2e kaartje gratis.

https://www.ticketmaster....sc8hPwxj6U&language=fr-be

https://www.facebook.com/fiawec/posts/2228820770507698

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/51910915_2229874363735672_5996493971281412096_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=bbc6f6317937fa32c0317e5550cc57fb&oe=5CE3CA9F

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
MartijnA3 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:09:
[...]

Denk niet dat de 1:34's gereden worden met een stock G27 en ditto pedalen en single monitor op een simpel Ikea bureau. Tenminste, dat hoop ik dan maar. ;)
Les 1, spullen maken je niet direct sneller ;)

• DarkPino
Naja... loadcell pedalen zijn wel heel prettig hoor...
Voor de rest valt het inderdaad wel mee. Ik heb gemerkt dat je FOV goed zetten heel erg helpt. Maar dat hangt ervan af hoe hij nu staat. Als hij maar behoorlijk in de buurt staat dan is het al prima, heb je het idee dat je op de achterbank zit of op de voorbumper dan zit je er behoorlijk naast

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

FransJansen schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:42:
Even off topic.

Mensen die nog naar de 6 uur van Spa willen.
Er is alleen vandaag een valentijns aanbieding.

2e kaartje gratis.

https://www.ticketmaster....sc8hPwxj6U&language=fr-be

https://www.facebook.com/fiawec/posts/2228820770507698

[Afbeelding]
En alweer uitverkocht :(

iRacing Profiel

• MartijnA3
Schuey schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:39:
[...]

Les 1, spullen maken je niet direct sneller ;)
Denk niet dat dat les 1 is. :)

Ook al heb ik deze week iRacing opnieuw geïnstalleerd, ik ga al een aantal jaartjes mee in het simracen. Ik reed online in GP Legends wel eens met Greger Huttu bijvoorbeeld. Hij een stuk sneller dan ik natuurlijk, maar goed. :+

In mijn vorige set pedalen (was ergens rond 2011 toen ik erg actief was met iRacing) had ik een load cell mod geinstalleerd, daar werd ik meteen sneller van. En meer consistent. Maar ja, gezin nu, andere prioriteiten.

iRacing Profiel

• ZFLaSH
Loadcel kan je consistenter maken dus overal sneller, maar je moet wel een beetje race gevoel hebben. Er zijn aliens die met een Logitech momo iedereen wegrijden, maar dat zijn uitzonderingen. Probeer gewoon lol te hebben. Als ik met de tweakers mannen hier mee rijdt (als ik een keer op maandag kan), dan doe ik dat ook plezier te hebben want vooraan starten doe ik toch niet.

Verwijderd

Zojuist geregistreerd op de GoT racing website _/-\o_ speel sinds aantal maanden weer iracing. En om de introductie kort te houden: racen doe ik al sinds mario kart op de snes en simracen is min of meer begonnen met Nascar 3, Gp2, etc (overigens heb ik ook nascar 1 en 2 gespeeld O-) ) .

gr,
Daan Schuuring ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2019 19:18 ]

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:42

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:16:
Zojuist geregistreerd op de GoT racing website _/-\o_ speel sinds aantal maanden weer iracing. En om de introductie kort te houden: racen doe ik al sinds mario kart op de snes en simracen is min of meer begonnen met Nascar 3, Gp2, etc (overigens heb ik ook nascar 1 en 2 gespeeld O-) ) .

gr,
Daan Schuuring ;)
Welkom Daan!
Leuk om je ook hier te kunnen verwelkomen!

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Dat was een best wel leuke race in de mx5wt.
15de plek gekwalificeerd en ook op de 15de plek over de finish. Best wel wat positiewissels gehad en in de laatste ronde net nog Björn kunnen inhalen. :)F :)B *O*
Was overigens wel een leuk gevecht. Misschien dat ik dat morgen ff capture.
Maar wat opvalt is dat de top tot een paar ronden voir het eind enkel draft en treintje rijdt en dan pas gaat vechten. Jammer...

• KingJelle
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-11-2025
Goede morgen!
Ik heb mijzelf gisteren aangemeld bij het forum. Ik kijk ernaar uit om mee te racen in de F3 league.

Fijne zondag allen!
Jelle

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing had eerder deze week screenshots geplaatst van de update voor Daytona. Ik heb ze nog niet hier gezien, dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WMEzAqQ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P0z0cOy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T9neO5O.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Zoftdw.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jqi7IMZ.jpg
The changes include the updated front stretch grandstands, the removal of the backstretch grandstands, and several infield art and object updates.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:25
Capacity 101,500 seats
Blijft toch indrukwekkend.

• Maurice W
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Maurice W

5800X - RTX 2070S

Practice slecht, qualy redelijk en de race was top :)...althans, de eerst helft van de race tot dat mijn banden gaar waren.

Hoogtepunt: bumperkleven bij @JoepW (sorry voor de bump, ik was iets te overmoedig)
Lesson learned: tire management |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Maurice W op 17-02-2019 12:19 ]

iRacing Profile | My Simrig | My YouTube

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Toffe MX5WT race gehad gisteren met leuke gevechten, jammer dat ik weer mijn pitstop verkl**t.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:01:
iRacing had eerder deze week screenshots geplaatst van de update voor Daytona. Ik heb ze nog niet hier gezien, dus bij deze:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]
Leuk dat ze een kleine update gaan doen. Wel weer te laat nu net de grote races hier zijn geweest, net als de Charlotte Roval ;(
Ik heb Daytona de afgelopen maand wel genoeg gezien met de ClubSport Series 2.4, Daytona 24Hr en twee keer de Daytona 500 met de NASCAR iRacing Series 8)7

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• JoepW

JoepW

Topicstarter

Korte samenvatting van mijn MX5WT race

0:00 Start en Lap 1 incident |:(
1:26 Maxime de Tilly buitenom in T1, no way! :9
1:52 Unexpected braking 2 cars before me and avoided... Pffff 8)7
2:10 Last few laps battling with Bjorn (@diknmuis) for P15 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 18-02-2019 05:01 ]

• NickThissen
Zo irritant als mensen niet om hun heen kijken en op het rechte stuk gewoon tegen je aan rijden :( Aan het vechten voor P1 in de F3 op Sebring, uitkomen laatste bocht gaat hij helemaal links rijden om T1 te verdedigen. Nou prima, ik rij naast hem en geef hem niet de ruimte om de bocht ruim aan te snijden. Mijn stuur staat helemaal recht maar hij komt toch naar rechts. Geef hem dan toch maar wat ruimte want wil niet crashen, maar hij blijft maar komen tot hij me gewoon aantikt en ik met schade verder moet en hem hopeloos in de verte zie verdwijnen (zonder schade natuurlijk).
Het is toch geen rare actie om iemand aan de binnenkant te forceren als hij daar zelf gaat rijden? Hij kiest een domme lijn en ik profiteer daar van, ga hem toch niet gratis alle ruimte geven om in te sturen... Tegen rookies zou ik dat niet doen maar gevecht voor de leiding krijgt hij geen ruimte. Zijn reactie achteraf was dat ik niet moest zeuren en dat hij verwacht ruimte te krijgen, en dat het voor hem wel ok was want hij had toch geen schade......

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
NickThissen schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:25:
Zo irritant als mensen niet om hun heen kijken en op het rechte stuk gewoon tegen je aan rijden :( Aan het vechten voor P1 in de F3 op Sebring, uitkomen laatste bocht gaat hij helemaal links rijden om T1 te verdedigen. Nou prima, ik rij naast hem en geef hem niet de ruimte om de bocht ruim aan te snijden. Mijn stuur staat helemaal recht maar hij komt toch naar rechts. Geef hem dan toch maar wat ruimte want wil niet crashen, maar hij blijft maar komen tot hij me gewoon aantikt en ik met schade verder moet en hem hopeloos in de verte zie verdwijnen (zonder schade natuurlijk).
Het is toch geen rare actie om iemand aan de binnenkant te forceren als hij daar zelf gaat rijden? Hij kiest een domme lijn en ik profiteer daar van, ga hem toch niet gratis alle ruimte geven om in te sturen... Tegen rookies zou ik dat niet doen maar gevecht voor de leiding krijgt hij geen ruimte. Zijn reactie achteraf was dat ik niet moest zeuren en dat hij verwacht ruimte te krijgen, en dat het voor hem wel ok was want hij had toch geen schade......
Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik ben een keer in een mx5wt race ervoor bestraft ;)
Toen was ik ook .... boos.

• NickThissen
Heel raar om daar een straf voor uit te delen lijkt me... Wat was de logica dan? Mijn mening is dat niks fout kan doen als je gewoon de lijn van de track volgt en je lijn vast houdt. De ander past zich maar aan. Zolang er niet ineens een stuk gras of muur ofzo waardoor de ander zou moeten remmen dan is het misschien wel dubieus, maar zolang de ander ook gewoon zijn lijn kan houden zoekt hij het maar uit. Als je vanuit de binnenkant gewoon naar buiten kan duwen, waarom zou je dan niet vanuit de buitenkant gewoon naar binnen mogen duwen? Zelfde principe lol.

Ach ja, het was uiteindelijk niet fataal maar irriteer me dat hij z'n fout niet in ziet.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Idd. De redenering bij mij was toen dat mijn tegenstander de bocht dan niet kon halen. Ja en? Gewoon remmen en aansluiten, toch.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:37

Phydomir

Dennis

Helemaal gelijk Nick. Helaas denkt niet iedereen daar zo over. In iLMS wel eens gehad dat ik iemand klem reed met verkeer. In plaats van achter mij aan te sluiten beukt hij mij gewoon van de baan. Ik was klaar, hij had geen schade.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 12:27

Arfman

Drome!

Zo iemand komt op mijn watched list en krijgt een tikje de volgende keer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

The_FrankO schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:26:
[...]
Leuk dat ze een kleine update gaan doen. Wel weer te laat nu net de grote races hier zijn geweest, net als de Charlotte Roval ;(
Ik heb Daytona de afgelopen maand wel genoeg gezien met de ClubSport Series 2.4, Daytona 24Hr en twee keer de Daytona 500 met de NASCAR iRacing Series 8)7
Het is ook best tricky om voor elke (kleine) update iRacing uren plat te gooien. Dan krijg je wel heel veel down time. Het zou wel mooi zijn inderdaad. Als het niet af is, dan is het niet af. Dat is ook wel weer zo.

• NickThissen
Ik snap eigenlijk uberhaupt niet waarom ze af en toe random zo'n dingen updaten. De baan is niet opnieuw gescand waarom moeten de stands dan wel nieuw? Maar beetje andere kleur aan de kerbs geven op Spa doen ze dan weer niet...

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo ver ik weet, heeft het meestal met het contract te maken. De banen in iRacing zijn een momentopname en meestal willen de circuits niet dat men "zomaar" dingen gaan veranderen.

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Werken ze eigenlijk bij iracing bij de Nascar races ook aan echt dikke vuur particles zoals b.v gisteren bij de echte nascar 500 race? Lijkt me erg gaaf....het leek wel vuurwerk gisteren op TV bij die live race.

My Hardrocking iRacing Profile

Verwijderd

Sorry mannen ik moet af zeggen vanavond,heb migraine :-(
Had vanmiddag Belle aangeschaft en had er zin in maar t gaat echt niet.
Gl and hf all

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/306802754154790922/547135506387828757/image0.jpg
Perhaps the worst kept secret at iRacing was that a new GTE car was coming. Today we are pleased to announce the BMW M8 GTE car is in the final stages of development and will be arriving to iRacing soon. The V8 powered coupe will join the GTE class that already includes the Porsche 911 RSR, Ford GT and Ferrari 488 GTE.

What does that mean for series like IMSA and iRacing Le Mans where we already have the maximum of 6 different cars racing? We are currently testing seven cars and it is looking good that we will simply add the car to these series.

Currently we are targeting a Season 2 release for the BMW M8 pending final testing and approval from the manufacturer.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3639846.page

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 18-02-2019 20:26 ]

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Vet! Hopelijk ook nog ooit de C7.R.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06-2025
C7 gaat nooit meer gebeuren. Ik hoop hierna eigenlijk meer op een DPI/LMP2

• TonCoronel
  • Laatst online: 09:18
Een onverwachte overwinning gisteren in de GOT F3 race.

Wat een drame practice was het zeg, ik geloof dat ik pas na 30 minuten in staat was een schade vrije ronde neer te zetten, met name die bocht aan het einde (2na laatste?) was een drame en het schudden van de auto was ook geen pretje met de OSW. Het gebeurd niet snel dat ik het niet naar mijn zin heb in de simulator maar toch maar doorgezet. Een mooie P2 in de quali en in de eerste ronde van de race P1 kunnen pakken. P1 een tijdje kunnen vasthouden maar Nick was echt een stuk sneller (0.5 sec per ronde denk ik wel). Een paar leuke gevechten gehad maar uiteindelijk Nick laten gaan, was best tricky op deze baan side-by-side... Wilde genoegen nemen met P2 toen Nich toch een fout maakte. Daarna makkelijk uit kunnen rijden op P1.

Ik had deze week ook nog geen race gereden in de officiele F3 series, dus die gelijk er achteraan geplakt.
P1 in quali, makkelijk weg kunnen rijden van de rest. Met nog 5 rondes te gaan en 6 sec voorsprong maak ik toch weer een foutje, net iets te ver over een curb, auto springt weg en ik verdwijn de vangrail in en eindig op z'n kop... zo zonde, was zo'n makkelijke overwinning zo in het putje...

Die M8 GTE is wel gaaf trouwens! en wellicht eindelijk meer dan 6 type auto's per race!.

iRacing Profiel

• Riqy
  • Laatst online: 09-01 13:43
TonCoronel schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:18:
Die M8 GTE is wel gaaf trouwens! en wellicht eindelijk meer dan 6 type auto's per race!.
Ze zijn in ieder geval aan het testen met 7, wat betekend dat in de IMSA en iLMS de auto er gewoonweg bij gaat komen 8)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Lekker avondje racen met GOT. Uiteraard spinde ik in ene in één keer in ronde één, bocht één! :) Onderweg naar de pits strompelend nog bijna iemand van de baan gereden maar gelukkig had deze rijder snelle handjes. Daarna lekker doorgereden. Helaas op t laatst toch weer twee keer op precies hetzelfde punt gespint. Jammer dat bijna iedereen al weg was tegen t einde. Ik blijf het n toffe uitdaging vinden die Dallara F3. Heerlijk hobbelen over t straten circuit. Wel m'n FFB wat lager gezet. Uiteindelijk 5e of 6e geworden. Wel met paar rondjes achterstand.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik baal wel dat ik gisteren niet kon meedoen. Lag met migraine in bed...

Deze week maar eens kijken of we daar een beetje schade-vrij een race kunnen doen. Stratencircuits vind ik altijd wel leuk :)

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 00:26

derx666

mecker ende blaet

Na een rondje of 10 had ik het gisteren wel gehad met deze combi. Heb geen zin in blessures aan m'n polsen of schouders met dat gehobbeld. Had m'n ffb al flink omlaag geschroefd, maar ik vond het niet te doen. Dan maar in de Ferrari gte gestapt voor alvast te trainen voor Sebring.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06-2025
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben. Deze week elke dag minimaal 1 Le mans race doen :D

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/poster_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun.png

Vanavond (rond 8 uur denk ik) openen we de inschrijving voor de Seizoen finale die uitgezonden zal worden door GSRC en ook te zien zal zijn op iRacing Live.

In onze agenda op de site vind je alvast alle details. KLIKKERDEKLIK
https://www.got-racing.eu...ts=got-tsukuba-skippy-fun

Als de inschijving start plaats ik hier een link en zal ik iedereen mailen.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 19-02-2019 15:23 ]

• PatrickPost1972
Had na een aantal practise ronden het gevoel van oh mijn god. Blij dat ik ben blijven rijden en toch de race gedaan heb. Waar het verhaal van de 10 biggetjes aan de gang was, toen er nog maar vijf biggetjes bleven rijden waarvan 1 langzame (moi) en vier snelle. Maar ondanks dat gestaag omhoog geklommen in de standings van de League.

iRacing Profiel Game Pc

• Fuelke
  • Laatst online: 11-01 22:22

Fuelke

Forza Ferrari

In practice geen rondje rond gekregen, het was al verbazend dat ik in de qualify 4 rondjes zonder fout kon rijden (op een halve spin na in de opener).

Het was een wonder dat in de race 5 ronden kon rijden voor ik de neus in de muur zette. Het was helemaal een mirakel dat ik tot ronde 12 kwam voor ik nogmaals ergens de muur inging.

Race was ook vlak daarna afgelopen, kwam de pits uit en reed nogal knullig opnieuw een muur in.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• JoepW

JoepW

Topicstarter
De inschrijving is geopend! Schrijf je snel in voor dit fun evenement!

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/poster_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun.png

http://members.iracing.co...t/0/3640618.page#11442199

• DarkPino
Yes ben er bij!

iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 00:26

derx666

mecker ende blaet

Ik weet het nog niet, ligt eraan hoe brak ik ben na de 10h DGFX race die tot 3u zondagmorgen duurt.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:55:
Ik weet het nog niet, ligt eraan hoe brak ik ben na de 10h DGFX race die tot 3u zondagmorgen duurt.
Gewoon meedoen.
Een skip rij jij nog naar het podium met je ogen dicht. 8)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah leuke race! Helaas is overdag voor mij geen optie, maar ik ga wel proberen om de stream terug te kijken :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• diknmuis
derx666 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 21:55:
Is 9u onder FCY rijden en het laatste half uur racen 8)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Ik mis nog een heleboel inschrijvingen van GoT’rs bij de finale!
Het zou leuk zijn om weer eens met 60 auto’s te starten d:)b

• Alarisico
  • Niet online
Net ingeschreven, alleen weet ik niet of ik een uitnodiging heb
gekregen voor de GOT special events League.
Krijg ik die nog?

[ Voor 8% gewijzigd door Alarisico op 20-02-2019 12:58 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Die uitnodigingen doe ik zo af en toe. ;)
Nog geen een gedaan.
Done

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 20-02-2019 14:03 ]

• DarkPino
Er een paar weken geleden wel gesproken over nog een test sessie/schooltje voor de GOT finale voor de mensen die de Skip niet kennen. Is daar (nog) animo voor?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:12:
Er een paar weken geleden wel gesproken over nog een test sessie/schooltje voor de GOT finale voor de mensen die de Skip niet kennen. Is daar (nog) animo voor?
Ik ben vanavond, morgenavond beschikbaar.
Van het weekend in overleg.
En volgende week dinsdagavond zeker.
Hosten kan ik verzorgen en les geven ook ;)

Goed dat je me er aan herinnert. (y)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/banner_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun.png

Ik ben er klaar voor....
Zijn jullie er al klaar voor en nog belangrijker al ingeschreven? (KLIK)

Afbeeldingslocatie: http://files.got-racing.eu/19S1_finale/SkipBarber_Joep_t.png

• ZFLaSH
Dit is echt een leuke combi. Net even een testje gereden en dat wordt spectakel met 60 man!

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Moeten we er eerst 60 bij elkaar krijgen..... 8)

• Fuelke
  • Laatst online: 11-01 22:22

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:43:
Ik mis nog een heleboel inschrijvingen van GoT’rs bij de finale!
Het zou leuk zijn om weer eens met 60 auto’s te starten d:)b
Ik euhm skip deze, want ik vind de Skippy geen leuke auto. Heb altijd het gevoel dat ik te voet sneller zou zijn dan met de Skippy.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Fuelke schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:23:
[...]

Ik euhm skip deze, want ik vind de Skippy geen leuke auto. Heb altijd het gevoel dat ik te voet sneller zou zijn dan met de Skippy.
De Skip is juist een onwijs gave auto. Komt echt aan op precies rijden, niet te veel remmen en door het 'gebrek' aan snelheid kan je fouten goed opvangen.
Ennuh als ik een Skip zou hebben in RL zou ik je uitdagen om me te verslaan te voet op bv Zolder of Spa B)

• diknmuis
Fuelke schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:23:
[...]

Is imo net een wagen waar je enorm veel 'racecraft' mee leert, je kunt er ook hele leuke battles mee hebben mede door de draft

• PatrickPost1972
JoepW schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Ennuh als ik een Skip zou hebben in RL zou ik je uitdagen om me te verslaan te voet op bv Zolder of Spa B)
Als Monday Madness @JoepW en @Fuelke top!!!!!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

• DarkPino
JoepW schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:29:
[...]

Ik ben vanavond, morgenavond beschikbaar.
Van het weekend in overleg.
En volgende week dinsdagavond zeker.
Hosten kan ik verzorgen en les geven ook ;)

Goed dat je me er aan herinnert. (y)
Ik ben zaterdag avond pas terug van vakantie dus ik kan op zijn vroegst zondag. Maar heb het idee dat er weinig interesse is vanuit de community?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
DarkPino schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:37:
[...]

Ik ben zaterdag avond pas terug van vakantie dus ik kan op zijn vroegst zondag. Maar heb het idee dat er weinig interesse is vanuit de community?
Idd weinig interesse in een Skippy School ...
Ik zal anders morgen nog eens een bericht aan alle rijders doen..

• DarkPino
Ach, het was vooral bedoelt voor mensen welke anders niet mee wilde doen toch? :)

iRacing Profiel

• SlaadjeBla
Ik heb eigenlijk best wel interesse in een Skippy School. Ik vind het een leuke auto en omdat hij niet zo snel is, is goede techniek des te belangrijker. En daar kan ik nog wel wat les in gebruiken.

Helaas vind ik het heel moeilijk om vooraf commitment te geven voor een avond/tijdstip. Ik kan so wie so niet voor 20:30 en zelfs dan lukt het niet altijd. Ik heb daar niet altijd controle over. Daarom was ik wat afwachtend en hoopte ik een keer wat vrijblijvender aan te kunnen haken. Ik vind het wel erg leuk dat er zoveel bereidheid is om bij te dragen in de community. Dikke pluim.

Ook is mijn raceniveau niet erg hoog en geeft mij dat wat drempelvrees.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
SlaadjeBla schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:32:
Ik heb eigenlijk best wel interesse in een Skippy School. Ik vind het een leuke auto en omdat hij niet zo snel is, is goede techniek des te belangrijker. En daar kan ik nog wel wat les in gebruiken.

Helaas vind ik het heel moeilijk om vooraf commitment te geven voor een avond/tijdstip. Ik kan so wie so niet voor 20:30 en zelfs dan lukt het niet altijd. Ik heb daar niet altijd controle over. Daarom was ik wat afwachtend en hoopte ik een keer wat vrijblijvender aan te kunnen haken. Ik vind het wel erg leuk dat er zoveel bereidheid is om bij te dragen in de community. Dikke pluim.

Ook is mijn raceniveau niet erg hoog en geeft mij dat wat drempelvrees.
En in het weekend 's avonds en/of overdag.
Een beetje prive les kan ook hoor. ;)

• DarkPino
Wat Joep zegt :)
Op dit moment is er geen tijd of datum dus als er een moment is wat uitkomt kan je dat nu aangeven :)

iRacing Profiel

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 11:49

garriej

Ik las ondertieten.

Vorige maand de knoop doorgehakt en een rift gekocht. Ik starte project cars op en het racen was zoveel gaver, helaas doe ik niet mee aan leagues en zijn er niet heel veel mensen aan het spelen. Dus iRacing maar weer opgepakt en niet meer terug gekeken.

Inmiddels C licentie maar probeer vooral aan de iRating te werken op het moment, die SR komt wel. Momenteel race ik in de 488GT3 fixed series. Twee weken geleden op Belle Isle een race gewonnen, maar dat komt vooral omdat de irating erg ver was gezakt, vorige week okayama, die laatste sector ben ik zo slecht in... en deze week zandvoort O+ deze week twee races gedaan, 2 keer een fout bij scheivlak.. Wat een %!@ rempunt.

• Kerstkomtwel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-12-2025
Dag allen, hierop gestuit op zoek naar wat community.

Ik speel nu een aantal jaar sims en iRacing sinds november, ben dit seizoen bezig in IMSA en zal volgens seizoen iLMS gaan rijden, ik ben nog op zoek naar een LMP1 iELMS team. Leeft het rijden van de 'echte' downforce auto's hier een beetje? Het lijkt vooral op skips, mazda's en wat f3's van wat ik tot nu toe heb gezien.

Ik zal de thread een beetje in de gaten houden en hoop jullie op de baan tegen te komen ;)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Kerstkomtwel schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 00:06:
Dag allen, hierop gestuit op zoek naar wat community.

Ik speel nu een aantal jaar sims en iRacing sinds november, ben dit seizoen bezig in IMSA en zal volgens seizoen iLMS gaan rijden, ik ben nog op zoek naar een LMP1 iELMS team. Leeft het rijden van de 'echte' downforce auto's hier een beetje? Het lijkt vooral op skips, mazda's en wat f3's van wat ik tot nu toe heb gezien.

Ik zal de thread een beetje in de gaten houden en hoop jullie op de baan tegen te komen ;)
Welkom.
De auto's die jij opsomt zijn de laatste dagen/weken hier aan de orde geweest om wat redenen. Skip: Omdat we als community een race organiseren waarin er met de Skip wordt gereden. e MX5 omdat ik en een paar anderen weer meedoen aan een race serie met de MX5 en last but not least de F3 omdat we die dit seizoen gebruiken voor ons wekelijkse toernooi.
We hebben tegen de 200 geregistreerde rijders op onze site en die rijden van idd de MX5 tot aan F1 WC. Alleen velen zijn geen actieve posters en daarnaast hebben we ook nog 'volgers' die hier wel lezen en soms posten en niet geregistreerd zijn.

Kortom jouw conclusie is niet juist. 8)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
HERHAALDE OPROEP

Nog 2 weken te gaan tot de GoT Tsukuba Skippy Fun Finale.

Er zijn (PAS) 14 geregistreerde rijders met een gemiddelde iRating van 2750 en nog 46 vrije grid plaatsen.

Make my day en registreer vandaag nog!

Huidige inschrijvingen

Hier schrijf je je in en vind je meer informatie

Hier een rondje over het circuit.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/banner_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun.png

Ik begin overigens steeds vaker te twijfelen of we nog wel finales moeten organiseren gezien de tanende belangstelling :'( :-( :S

• SlaadjeBla
DarkPino schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:04:
Wat Joep zegt :)
Op dit moment is er geen tijd of datum dus als er een moment is wat uitkomt kan je dat nu aangeven :)
Laat ik dan maar meteen van het moment gebruik maken om voor te stellen dinsdag, woensdag of vrijdag vanaf 20:30 wat rondjes met de Skip te gaan rijden. Dan laat ik mijn inschrijving voor de Skip Barber Fun race even afhangen van jullie oordeel, want hoewel er uitzonderingen gemaakt kunnen worden voor GoT'ers, voldoe ik lang niet aan de vereisten (iRating +/- 1200, class D 3.2). Ik wil geen track hazard zijn voor snellere rijders.

Ik rij op het moment alleen de Global MX-5 Cup, dus ik verlaat de D klasse voorlopig ook niet. Ik wil in de toekomst wel de Skip Barber series gaan rijden, dus de training zal goed van pas komen.

En Joep: ik snap je twijfel, maar je moet weten dat jouw inzet en die van de rest van het GoT-iRacing team mij enorm inspireren om serieuzer met iRacing aan de slag te gaan en onderdeel te willen worden van deze community.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
SlaadjeBla schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:02:
[...]
Laat ik dan maar meteen van het moment gebruik maken om voor te stellen dinsdag....
Dinsdag is de enige avond dat ik beschikbaar ben. Dus die zou het voor mij zijn. En de week erna kan ik echt niet (DU hele week).

Ik zal er wat ruchtbaarheid aan geven zodat we misschien met wat meer luitjes zijn.

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/banner_GoT_Tsukuba_Skippy_Fun_School.png

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 23-02-2019 12:00 ]

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik wil wel mee doen dinsdagavond.
Net als Slablaadje laat ik mijn beslissing om mee te doen met de finale even afhangen van hoe het gaat die avond.
JoepW schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Dinsdag is de enige avond dat ik beschikbaar ben. Dus die zou het voor mij zijn. En de week erna kan ik echt niet (DU hele week).

Ik zal er wat ruchtbaarheid aan geven zodat we misschien met wat meer luitjes zijn.

[Afbeelding]

iRacing Profiel

• NickThissen
Zo, mijn nieuwe Heusinkveld Sprint pedals zitten eindelijk op de rig :D Het heeft even geduurd, aangezien ik de rig wat moest versterken haha (pedal base zat maar met 2 bouten vast, dat was ooit genoeg, nu niet meer), en toen ook maar meteen alle kleine euvel gefixt (stoel stond niet helemaal recht etc).

Nog even wennen maar het voelt meteen erg goed, zo makkelijk om de rem te doseren!!

Mijn iRacing profiel

• artworx2010
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-01 18:20
Wat had jij hiervoor dan?
Ik moet zeggen dat mijn fanatec pedalen ook lekker werken.
NickThissen schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:45:
Zo, mijn nieuwe Heusinkveld Sprint pedals zitten eindelijk op de rig :D Het heeft even geduurd, aangezien ik de rig wat moest versterken haha (pedal base zat maar met 2 bouten vast, dat was ooit genoeg, nu niet meer), en toen ook maar meteen alle kleine euvel gefixt (stoel stond niet helemaal recht etc).

Nog even wennen maar het voelt meteen erg goed, zo makkelijk om de rem te doseren!!

• NickThissen
Fanatec CSR elites ofzoiets. Al jaren niet meer verkrijgbaar. Maar inderdaad waren die ook erg goed vooral voor hoe goedkoop ze waren (150 dacht ik). Ook vrijwel nooit problemen gehad met kapotte loadcells ofzo. Maar toch is het speelgoed vergeleken met dit :+

Mijn iRacing profiel

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-01 22:51
JoepW schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:43:
[...]

[Afbeelding]
Ik probeer er ook bij te zijn dinsdag.
Speel nog niet zolang iRacing en heb ook nog wat oefening nodig.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
lochpatje schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:10:
[...]

Ik probeer er ook bij te zijn dinsdag.
Speel nog niet zolang iRacing en heb ook nog wat oefening nodig.
Zorg er voor dat TeamSpeak functioneert. Dat gebruiken we tbv com’s.

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:45:

Hoe kom je aan die dingen? Ik probeer ze al weken te kopen maar ze zijn altijd out of stock.

• Alarisico
  • Niet online
Ik heb helaas mijn pees die aan m'n duim zit verbonden overbelast. Hij is enigszins ontstoken(Arch!). Ik had al weken beetje pijn na t racen maar ik heb ook zo veel gereden t laatste jaar. Ik knijp vaak hard in m'n stuur ipv t relaxed vast te houden. FFB al weken laag staan maar t mocht niet baten. Ik moet nu voor de aankomende weken rust houden anders wordt t een echte grote ontsteking en dan kom ik er misschien nooit meer vanaf. Dus maandag en ook dinsdag zal ik er niet bij zijn. Net nu Laguna Seca op t programma staat en ik sta voor t eerst n beetje hoog in de GOT-Series. Erg balen kan ik je vertellen, ook omdat ik eigenlijk moet oefenen voor Sebring 12h. Tja, matig! Ik probeer de seizoens finale te rijden maar ik kan helaas geen enkele garantie geven. Veel plezier morgen! I'll be back!

• do1631
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-08-2022
Morgen, ik heb interesse om dinsdag mee te doen met de skip les. Wordt zeer gewaardeerd. Helaas ben ik tijdens de grote finale aan het skiën.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Alarisico schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:33:
Ik heb helaas mijn pees die aan m'n duim zit verbonden overbelast. Hij is enigszins ontstoken(Arch!). Ik had al weken beetje pijn na t racen maar ik heb ook zo veel gereden t laatste jaar. Ik knijp vaak hard in m'n stuur ipv t relaxed vast te houden. FFB al weken laag staan maar t mocht niet baten. Ik moet nu voor de aankomende weken rust houden anders wordt t een echte grote ontsteking en dan kom ik er misschien nooit meer vanaf. Dus maandag en ook dinsdag zal ik er niet bij zijn. Net nu Laguna Seca op t programma staat en ik sta voor t eerst n beetje hoog in de GOT-Series. Erg balen kan ik je vertellen, ook omdat ik eigenlijk moet oefenen voor Sebring 12h. Tja, matig! Ik probeer de seizoens finale te rijden maar ik kan helaas geen enkele garantie geven. Veel plezier morgen! I'll be back!
Vervelend!
Beterschap.

• DarkPino
Alarisico schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:33:
Ben je bij een fysio geweest? Klinkt namelijk erg wat ik had (overigens niet door het Sim racen)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 169 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies