Je reed prima man, dat mag gezegd wordenFuelke schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:13:
Ik wil een zelflerende AI voor mijn spotter.
Eentje die niet zegt "We'll get them next time" omdat ik als 11de over de streep bol, maar eentje die mijn race kan beoordelen als goed gereden want:
In dezelfde ronde geëindigd als de winnaar. Ok, geholpen door de lengte van het circuit, en misschien ook door de twee pitstops van @Red Baron maar die had me misschien ook maar net op een ronde gezet dan.
Ik het gevoel had dat ik iemand kon volgen zonder dat die persoon echt snel wegreed. Dat ik me kon laten inhalen door Ton en @derx666 na hun pitstops zonder echt gas te lossen maar gewoon mijn lijn hield (Ze waren sowieso sneller, ik moest geen van beide ophouden). Ook @Hoogie2004 trouwens, jammer dat je nog een foutje maakte op het einde.
Ik kon het beperken tot 7 incidents.
Hoewel het even spannend werd toen ik bij het uitkomen van de laatste ronde rondging en met de zijkant de banden inging. Ik reed een rondje door ipv te pitten en reed mijn snelste ronde van de wedstrijd tot dan, dus de auto had het goed overleeft.
Dat foutje van mij, tja, het was niet het enige foutje die avond