iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 156 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:16

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Topicstarter
Donderdag as. om 15:00: 2018 Season 4 Patch 1

en de patch is om "Stuck in Pits" te verhelpen!
quote: Jonathan Dance
iRacing Support passed along this info, I hope they don't mind me sharing here:

> We will be releasing an update tomorrow that should resolve this issue.
http://members.iracing.co...100/3583052.page#11230509

[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 11-10-2018 06:36 ]

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

• JoepW

JoepW

Topicstarter

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-01 08:59
Wie nemen hun rig mee? Ik ga proberen sowieso langs te komen, maar tis nu allemaal een beetje gissen :D

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Scr33x0r schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:12:
Wie nemen hun rig mee? Ik ga proberen sowieso langs te komen, maar tis nu allemaal een beetje gissen :D
NAB Racing: @w4rguy en een mede-teamlid.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 22:47

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Scr33x0r schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:12:
Yes! NAB Racing komt sowieso met 2 rigs waarmee we een 6-uurs race rijden op Daytona. Alwin Kloosterman neemt zijn rig sowieso mee. We zijn aan het kijken of Martijn Joon zijn rig neer wil zetten. Anders neem ik een playseat mee. Ik heb zelf helaas niet zo'n uitgebreid setje.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/header_site_winactie_tgl_2018.png

Voor het Tweakers Gaming Live (TGL) event op 10 en 11 november zijn er 5 gratis tickets te winnen door de momenteel geregistreerde rijders van GoT iRacing.
Voor diegene die meedoen met de winactie en niet winnen is er een 50% kortingscode beschikbaar na afloop van de winactie.

Binnenkort meer ;)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Simexpo nu(13:00)op ziggo sport

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Goh. Eindelijk.
En ze zouden mij ff een bericht sturen.. not dus.
Ik neem het ff op... en dan bedoel ik net met de mediabox :X
Ach Ziggo op XS4ALL: Crash na crash als ik terugkijk :(
Error na error Ziggo

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 13-10-2018 15:39 ]

• FransJansen
Zal even kijken of ik hem kan opnemen

Met OBS vanaf de laptop, dus kwaliteit is niet 100%

[ Voor 66% gewijzigd door FransJansen op 13-10-2018 16:58 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Nick had een eneverende race vanaf plek 21 naar 7!

George Fikezijn huis was door orkaan Michael gevuld met 60 cm water. Dus.... opruimen zodat je bij je rig kan ... de boel de boel laten .... en meedoen met de MX5WT .... iRacing is niet verslavend hoor ;)
George Fike's rig na de Orkaan

[ Voor 52% gewijzigd door JoepW op 14-10-2018 07:10 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/header_site_winactie_tgl_2018.png

Speciaal voor het Tweakers Gaming Live (TGL) event op 10 en 11 november zijn er 5 gratis tickets te winnen als je geregistreerd rijder (op deze website) bent bij GoT iRacing.
Voor diegene die meedoen en niet winnen is er een 50% kortingscode beschikbaar na afloop van de winactie.

De sluitingsdatum van de winactie is 21 oktober 2018 om 20:00 uur.

Alle info over TGL kan je hier vinden: https://tweakers.net/tweakersgaminglive/

En dan nu een paar spelregels:
  • Deelnemers dienen voor 13 oktober 2018 geregistreerd te zijn als rijder bij GoT-Racing.
  • De vijf winnaars zijn de deelnemers die het dichtst bij het juiste aantal hebben gegokt (of berekend :) ).
  • Na afloop van de winactie zullen de winnaars de kortingscode met instructie per mail opgestuurd krijgen.
  • Na afloop van de winactie zullen de deelnemers die geen ticket hebben gewonnen de kortingscode met instructie toegestuurd krijgen.
  • Uitgesloten van deelname zijn Joep & Nick aangezien zij het antwoord weten.
  • De vragenlijst mag maar 1 keer worden ingevuld en kan na indienen niet worden gewijzigd. Indien je toch een tweede keer de vragenlijst invult telt enkel de eerste keer!
Zeer belangrijk!

De kortingscode die verstrekt wordt aan de deelnemers die niet gewonnen hebben mag onder geen beding verspreid worden / aan andere mensen gegeven worden. Ik moet jullie hier mee vertrouwen, want TGL kost veel geld en het mag en kan niet zo zijn dat er een lek ontstaat waardoor Tweakers inkomsten misloopt!

DE VRAAG

In 2012 zijn we begonnen om onze races en andere activiteiten in een iRacing League genaamd GOT - TOURNAMENTS te hosten.

De vraag is:

Hoeveel RACERONDEN (niet P, Q dus!)
zijn er sinds het starten van de League tot 14 oktober 2018
verreden in de League in alle activiteiten die we daar hebben gehad.

Dus we vragen om de som van de verreden raceronden van alle rijders in alle races (ook dus als de race onderdeel was van een School of week 13 event) in onze REGULIERE league.
Dus de seizoens finales die wij elk seizoen organiseren en de GES vallen daar buiten!

Een kleine misschien misleidende hint: Het waren toch echt best wel vele honderden races ;)

Ga naar DEZE pagina op onze website die enkel toegankelijk is voor geregistreerde rijders en geef je antwoord: https://www.got-racing.eu/?page_id=4860

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:32
Ik heb helaas Road America niet, dus ik kon niet meedoen met de MX5 cup helaas. Jammer, want het was een leuke race.

@JoepW Leuk initiatief!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 00:26

derx666

mecker ende blaet

Dus als een race laten we zeggen 30 rondes heeft, en er 10 man meedoen, zijn er 300 (vooropgesteld dat iedereen in de leadlap is gebleven) rondes gereden. Het gaat dus niet om die 30 rondes, maar de som van alle rijders per race. bwoah... dat is pittig :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Ik zie dat sommige mensen een 2de antwoord geven (waarschijnlijk na wat beter lezen of nadenken), maar helaas heeft dat geen zin.
Alleen het eerste antwoord doet mee ;)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:27

Arfman

Drome!

Af en toe doe ik weer een paar Radical racejes. Als gevolg daarvan zit mijn beschieden iRating in de lift en vandaag was deze net hoog genoeg om mee te mogen doen in de topsplit van de 21:00 race op Spa.

Helaas in elke Q lap een foutje gemaakt (Spa ...) dus bijna achteraan gestart (19e). Na de gebruikelijke crash in Eau Rouge op lap 1 lag ik al 11e. Steeds vielen er wat mensen weg (waaronder Matt "Empty Box" Orr) en op een gegeven moment waren we met z'n drieën aan het vechten voor P5. Na een aantal keren stuivertje wisselen door de draft waren we nog met 2 over. Helaas maakte ik een foutje uit de Bus Stop en stond achterstevoren dus was het gevecht voorbij. Toch blijven pushen om mezelf scherp te houden en dat betaalde zich een ronde later uit toen mijn voorganger rond ging in Stavelot. Ik kwam 1 seconde voor hem te liggen en zo ging het gevecht om P5 verder tot de laatste ronde. Bij het ingaan van Eau Rouge reed een achterblijver op ongeveer 1.5 seconde voor me die hem verloor. Ik weet niet of het door "vuile lucht" of afleiding kwam maar ik ging ook rond, gelukkig zonder schade en ik was al tevreden met P6 toen ik zag dat mijn concurrent ook rond was gegaan en hem niet uit de muur had weten te houden. Zo finishte ik dus bij mijn "rentree" in de top split op P5. 82 iR erbij wat het totaal op 1877 brengt, en een lekkere race gehad :)

http://members.iracing.co...nid=24742550&custid=44916

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

Topicstarter

Ongeveer 90 mensen hebben de mail gelezen (50%!) en maar 6 mensen hebben een gokje gewaagd?

Is het te moeilijk 8)7 of is het niet duidelijk dat er best wel wat te doen is voor de SimRacers tijdens TGL :?

Kom op doe je gok en maak kans op vrijkaartjes of in ieder geval een mooie korting!

KLIKDERDEKLIK

• Fassive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06-2025
JoepW schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:36:
[Afbeelding]

Ongeveer 90 mensen hebben de mail gelezen (50%!) en maar 6 mensen hebben een gokje gewaagd?

Is het te moeilijk 8)7 of is het niet duidelijk dat er best wel wat te doen is voor de SimRacers tijdens TGL :?

Kom op doe je gok en maak kans op vrijkaartjes of in ieder geval een mooie korting!

KLIKDERDEKLIK
Omdat je het zo lief vraagt :P Ik dacht eerst dat ik geen tijd had maar toch wel!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Ik begin de slechte gewoonte te hebben om Car Contacts te hebben in de race :(

Dit keer met Bas kort voor het einde. Ik hing nogal dicht achter de Ferrari die ik voor de hairpin er al had langs gelaten, ik had op F3 gezien dat Bas nog op 2 seconden zat. Doordat ik nog steeds op 0,7 seconden van die Ferrari hing was ik een beetje afgeleid bij het aanremmen van de laatste chicane. Ik was traag en aan de buitenkant. Ik dacht Bas komt er aan dus ik ga meteen naar de binnenkant bij het uitkomen dan kan hij er op snelheid buitenom voorbij. Helaas was Bas veel sneller en was er contact.

En dan stom natuurlijk dat ik amper wat voelde van dat contact, maar Bas gaat wel meteen rond met schade aan de voorkant en hij verliest er denk ik twee plaatsen door.

Sorry Bas.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ZFLaSH
Leuk circuit, klote race. Had nog nooit een race hier gereden en dat was te merken. Stop-en-Go door NET te hard de pits uit te rijden en tot overmaat van ramp waren de banden weer gechecked bij het opnieuw binnenkomen. Droevig einde van de race..

• Tjello
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-12-2025
Fuelke schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 22:26:
Ik begin de slechte gewoonte te hebben om Car Contacts te hebben in de race :(

Dit keer met Bas kort voor het einde. Ik hing nogal dicht achter de Ferrari die ik voor de hairpin er al had langs gelaten, ik had op F3 gezien dat Bas nog op 2 seconden zat. Doordat ik nog steeds op 0,7 seconden van die Ferrari hing was ik een beetje afgeleid bij het aanremmen van de laatste chicane. Ik was traag en aan de buitenkant. Ik dacht Bas komt er aan dus ik ga meteen naar de binnenkant bij het uitkomen dan kan hij er op snelheid buitenom voorbij. Helaas was Bas veel sneller en was er contact.

En dan stom natuurlijk dat ik amper wat voelde van dat contact, maar Bas gaat wel meteen rond met schade aan de voorkant en hij verliest er denk ik twee plaatsen door.

Sorry Bas.
Ik was die Ferrari. De eerste keer dat ik je lapte deed je het heel goed, je ging uitkomen van de 2e chicane duidelijk naar rechts en ging van je gas af. 2e keer reed je door tot de 3e chicane (degene voor de hairpin) en ging op de racelijn van je gas af, in mijn optiek kun je daar veel beter gewoon die bocht pakken en wat eerder gas loslaten voor de hairpin. Die chicane is echt geen punt om in te halen, ik moest terug naar de 1 om em te halen en ging toen alsnog wijd met een offtrack en slowdown als gevolg.

Ik denk dat je je moet focussen op de bocht die er aan komt goed te pakken, de snellere die je in wilt halen die komt er wel een keer langs. Gewoon op snelheid blijven rijden.

Voor de verandering was mijn kwalificatie best goed (P5), bij de start wat te voorzichtig geweest in de laatste chicane waardoor Marco me al meteen te pakken had. Door pech van anderen naar P3 gereden (verder niet veel over de race te melden).

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
Ruim een half jaar stilgelegen en dat was te merken. Vooral de start was niet goed en het duurde een paar rondjes voor ik in mijn ritme kwam. Ook later in de race heb ik een situatie met Marco helemaal verkeerd ingeschat.

Ik heb me wel vermaakt tijdens de race, eerst met Bas achter mij, daarna ook nog in gevecht met Sebahattin en Jan.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
???? (y)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Leuk circuit, dramatische race. Paar keer een slowdown gehad voor afsnijden, terwijl ik het idee had dat ik in de practice veel verder kon afsnijden zonder een slowdown te pakken. mja dat was niet het ergste. Volgens mij 3x gespind bij het aanremmen dat m'n achterwielen begonnen te blokkeren. WTF? Ook niet gehad tijdens de practice, en in de race de rembalans al 3 of 4 clicks naar voren gezet, maar het hielp gewoon niet. #snapperniksvan... Na de laatste keer bij aanremmen van de hairpin was ik er wel klaar mee, en heb ff geprobeerd om de tirewall bij de pitentry te verplaatsen :P Toen maar geragequit :P

Cube Nuroad Race (2022)

• GrimLock78
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10-2023
Gegroet GOT racers,

Ik heb Iracing een tijdje af en aan gespeeld nadat ik een abbo eind 2016 heb genomen en ben sinds een tijdje weer een beetje fanatieker aan het rijden, ik tuf nu eigenlijk uitsluitend nog in de MX-5 rond maar wil toch ook wel in de wat snellere autos gaan rijden (beetje oefenen en official races gaan doen volgend seizoen is op dit moment nog de gedachte).

Ik meld mij hier omdat ik er wel graag een iets socialere ervaring van wil maken, bovendien kan ik als ik daadwerkelijk in de GTE of GT3's wel een beetje hulp en training gebruiken :)

Verder ik ben nog net geen 40 jaar oud en een echte all-round gamer.

Met vriendelijke groeten,

Marco "GrimLock" Knook

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
GrimLock78 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:50:
Gegroet GOT racers,

Ik heb Iracing een tijdje af en aan gespeeld nadat ik een abbo eind 2016 heb genomen en ben sinds een tijdje weer een beetje fanatieker aan het rijden, ik tuf nu eigenlijk uitsluitend nog in de MX-5 rond maar wil toch ook wel in de wat snellere autos gaan rijden (beetje oefenen en official races gaan doen volgend seizoen is op dit moment nog de gedachte).

Ik meld mij hier omdat ik er wel graag een iets socialere ervaring van wil maken, bovendien kan ik als ik daadwerkelijk in de GTE of GT3's wel een beetje hulp en training gebruiken :)

Verder ik ben nog net geen 40 jaar oud en een echte all-round gamer.

Met vriendelijke groeten,

Marco "GrimLock" Knook
Welkom!

• JoepW

JoepW

Topicstarter

Ik vind de hoeveelheid reacties op de winactie voor vrijkaartjes wel heeeeeeeel weinig. Stuk of 10!
Ik wil jullie niet spammen met nog een mailing, maar de actie loopt tot zondagavond as 20:00 uur!
https://www.got-racing.eu/?page_id=4860

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 19-10-2018 16:55 ]

• ZFLaSH
Wat is dat toch in de GTE klasse. Kwalificeer je netjes op de 2e rij, wordt je in 2 races gewoon in bocht 2 en 3 van achter aangetikt, spin en dan vliegt het gehele veld je voorbij. Niet eens een sorry of niets. Je zou haast gewoon van achteren gaan starten.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
ZFLaSH schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 19:59:
Wat is dat toch in de GTE klasse. Kwalificeer je netjes op de 2e rij, wordt je in 2 races gewoon in bocht 2 en 3 van achter aangetikt, spin en dan vliegt het gehele veld je voorbij. Niet eens een sorry of niets. Je zou haast gewoon van achteren gaan starten.
Dat is wel vervelend, maar je kan oefenen op ontwijken van shit achter je.

• ZFLaSH
JoepW schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:43:
[...]

Dat is wel vervelend, maar je kan oefenen op ontwijken van shit achter je.
Tja, ik zat in de bocht en ze remde niet of nauwelijks. Ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen, dus als je tips hebt. Merk je toch wel verschil in rijden tussen de maandagen met GoT een de official races.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
ZFLaSH schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 20:56:
[...]

Tja, ik zat in de bocht en ze remde niet of nauwelijks. Ik weet niet zo goed wat ik daar aan kan doen, dus als je tips hebt. Merk je toch wel verschil in rijden tussen de maandagen met GoT een de official races.
Goed in de spiegels kijken en afwijkende lijn rijden als je vermoedt dat het achter je mis gaat.
En dat leer je enkel door veel rijden.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Damn, die nieuwe intel CPU's zijn behoorlijk teleurstellend. Wilde eigenlijk gaan upgraden naar een 9700k, maar gezien het feit dat die dingen zo verschrikkelijk heet lopen zijn ze nauwelijks over te klokken, en is het verstandiger om een 8600k of 8700k te pakken. Suckt bigtime... Wilde eigenlijk echt een 8core (en geen amd), maar dat gaat 'm echt niet worden.

Cube Nuroad Race (2022)

• ZFLaSH
derx666 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:58:
Damn, die nieuwe intel CPU's zijn behoorlijk teleurstellend. Wilde eigenlijk gaan upgraden naar een 9700k, maar gezien het feit dat die dingen zo verschrikkelijk heet lopen zijn ze nauwelijks over te klokken, en is het verstandiger om een 8600k of 8700k te pakken. Suckt bigtime... Wilde eigenlijk echt een 8core (en geen amd), maar dat gaat 'm echt niet worden.
Huh? een 9900K / 9700K loopt echt een stuk minder heet dan een 8700K. Beetje overklok en de 8700K tikt gewoon de 100gr. aan. Wil je een duchtige overklok op dat ding doen, zul je een delid moeten uitvoeren. Een 9900K heeft STIM en loopt een stuk minder heet.

De prijs daaraantegen.. 8)7

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://files.got-racing.eu/tgl/banner_CMYK_v2.png

Tweakers Gaming Live - SimRacing Expo is in kannen en kruiken.
We hebben een 'bescheiden' hoekje van ca. 150 m2!
Daarin zijn de volgende zaken te vinden:

- Sim-Lab met 2 rigs met iRacing software. We organiseren daar op 1 van de rigs een hot-lap competitie en voor de snelste ronde van het weekend komt er nog een leuke prijs.
- iRacing heeft geen eigen stand, maar ik heb wel kortingskaarten beschikbaar voor nieuwe rijders om 3 maanden gratis te kunnen rijden.
- rFactor2 met 2 rigs. Ook daar op 1 van de rigs een hot-lap competitie met ene leuke prijs.
- RL Racing is aanwezig met een truck met een aantal motion rigs waarop rFactor2 draait.
- NAB Racing is vertegenwoordigd met 2 rigs waarop ze op zaterdagavond ook mee zullen doen aan een endurance race.
- Een groot scherm waarop een grote verscheidenheid aan broadcasts van onze eigen evenementen te tonen, zoals de GES, seizoens finales en ook de stream van de endurance race waar NAB Racing aan meedoet.

Tegenover onze 'area' staat de Ziggo eBatlle truck!

Ik ben nog op zoek naar een groot scherm OF beamer met projectiescherm. Wie kan me daar aan helpen?

En daarnaast zou ik wel wat hulp kunnen gebruiken op de beide expodagen (10 en 11 november) om wat uitleg te geven aan bezoekers.

Hellup!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Als je gaat overclocken op een 8x00 moet je zowiezo delidden, dat is ook geen issue. De verwachting was echter dat aangezien de 9000 serie STIM gebruikt dat de tems echt significant lager zouden liggen, dat is echter dus niet het geval. Als je de reviews van de 9900k/9700k ziet/leest dan zie je ook dat ze echt f*cking heet worden bij overclocken, en dat er ook vrij veel verschil zit tussen de samples. Er zijn 9700k cpu's die op 5.3 op lucht draaien met 1.32v, maar ook cpu's die max 4.9 halen, en daar bijna 1.4v voor nodig hebben.
Die sTIM die Intel voor de 9x00k cpu's gebruikt is lang niet geweldig. Ook is de die zelf een heel stuk dikker dan van de 8000 serie, waardoor de temps flink hoger liggen (tip: youtube der8auer).

Ik vind het maar een lastige keuze op dit moment. Mijn PC moet echt geupgrade worden, want de 2500k (plus de P67 chipset) beginnen nu echt wel flink achter te lopen, en met iRacing merk ik gewoon dat mijn CPU+mobo de bottleneck zijn voor hogere fps. Mijn 970 staat regelmatig gewoon uit z'n neus te peuteren omdat de cpu het niet bijgebeend krijgt.
Ik had gehoopt dat door een 8core te kiezen ik weer 5+ jaar zou kunnen doen zonder upgrade, maar gezien de reviews twijfel ik echt eneurm...

[ Voor 8% gewijzigd door derx666 op 20-10-2018 18:32 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

Phydomir

Dennis

Maar wat is heet? Zolang een CPU niet over de 100 graden komt is er weinig aan de hand.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Tussen de 90-100 graden onder load, en dat is heet. Hij gaat er niet stuk van, maar het beperkt wel je max overclock. Terwijl je op de 8600k met de meeste chips tot 5.3Ghz kunt komen (na delid) met een temp tot 75-80 graden, zit je met een 9700k met geluk op 5.2 en dan tegen de 100 graden. Waterkoeling is eigenlijk een vereiste als je wilt overclocken met deze cpu's. Je zult ook een mobo moeten hebben met een goede VRM en vooral goede VRM koeling, want die gaan bij overclock echt flink op hun donder krijgen. 200-250W is geen uitzondering bij overclock.
Het punt is dat het met een vorige gen cpu een stuk makkelijker is, maar hij is net wat minder future proof door 2 cores minder. Gezien het feit dat iRacing ook druk bezig is om randzaken naar aparte threads te gooien (oa. xaudio, particle system, en wie weet wat nog meer in de toekomst) is het denk ik niet onverstandig om te investeren in 8 cores tov 6 cores. Alleen single thread is de 6 core op dit moment nogsteeds beter, omdat ie makkelijker en hoger overclockt.

moeilijk moeilijk :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Tjello
derx666 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:58:
Hier nog zo'n zieltje. Hou het voorlopig wel bij de 6700k.

iRacing profiel | Sim Gear: Accuforce Pro v2, Heusinkveld Pro, Triples, custom MDF rig :)

• ZFLaSH
Niet al te veel stil staan bij 100 a 200mhz. Dat merk je op een ratio van 5Ghz nauwelijks en net die laatste 100mhz kan een enorme powerhog zijn (ik zag over de 220W voor de 9900K!). De IPC van de 9xxx Coffee Lake refresh is ook iets omhoog gegaan en je krijgt er 2 cores bij. De ChipDie is ietsjes groter en kan dus, ondanks de 2 extra cores, iets meer warmte kwijt. Ook kun je voor dezelfde turbo ietsjes minder vCore gebruiken dan een 8700K. Als je een 9900K wil deliden, dan is dat een verschrikkelijk klusje, maar het kan wel.De 8700K is inmiddels ook 150 euro in prijs gestegen en dat vind ik echt veel te veel voor die CPU.

Een 8600K op 5.3 vind ik overigens wel erg veel en ook ietsje te rooskleurig. Dit haal je alleen (als je het al haalt en stabiel) met Silicon Lotery chipjes en je doet het met een lapped IHS (of zonder IHS) en met liquid metal. Ik heb jaren lang overclock wedstrijdjes gedaan en DerBauer ken ik dan ook redelijk goed. Hij is overigens niet helemaal unbiased, want zijn delid tooltjes raakt ie strakjes niet meer kwijt als hij zegt dat de STIM van Intel prima is. Steve van GamerNexus verwoordt het best goed: "De STIM is best ok, maar niet helemaal fantastisch (t.o.v. Liquid Metal)".

Mijn huidige Haswell draait nu zonder IHS en met LM op 4.9@1.43v stabiel . Dit gaat de laatste CPU zijn waar ik dit mee ga doen, want de performance winst, weegt niet op tegen het werk wat ik aan gehad heb (incl. de custom waterloop).

Al met al..... Ik blijf het absurde bedragen vinden op dit moment. Tel daar zo'n leuke 2080Ti bij op en je bent een fortuin kwijt. Gelukkig zijn de RAM prijzen wat gezakt. Ik zelf ga gewoon voor de 9900K om er weer voor een paar jaar vanaf te zijn, alleen wanneer ik hem aanschaf is de vraag. Voor 650? Absoluut niet.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Kunnen we ons svp weer tot iRacing beperken of ons beperken tot welke processor / gpu het beste werkt met iRacing? :)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
De winactie loopt vandaag af!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28

Niellie41

[object Object]

• JoepW

JoepW

Topicstarter

UITSLAG

Het goede antwoord op de vraag "de som van de verreden raceronden van alle rijders in alle races (ook dus als de race onderdeel was van een School of week 13 event) in onze REGULIERE league is: 125861

De winnaars van de vrijkaartjes zijn: @laphonso , @Scr33x0r , @Maurice W , @FransJansen en @derx666 .

Gefeliciteerd!
De prijzen worden zsm rondgestuurd.

Ik herhaal mijn vraag voor TGL nog een keer:

Ik ben nog op zoek naar een groot scherm OF beamer met projectiescherm. Wie kan me daar aan helpen?

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 22-10-2018 06:42 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Thx @JoepW
Helaas kan ik je niet helpen aan een groot scherm of beamer incl. projectiescherm.

Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2025
P16 gisteren in NEO, oftwel de eerste auto zonder punten |:(

We hadden wat pech, hebben een paar foutjes gemaakt (slow downs, banden niet geselecteerd tijdens een pitstop) en om eerlijk te zijn, de eerste 10 ronden van mijn eerste stint waren een ramp. In mijn laatste stint nog een inhaalrace gedaan, maar we kwamen 2s tekort voor P15 en 3s voor P14.

Ik kan niet komen naar de TGL. Veel plezier aan iedereen die wel kan gaan en succes aan de organizatie!

Mijn iRacing profiel

• Scr33x0r
Nice! Ben wel benieuwd naar de antwoorden. Ik heb geen groot scherm helaas.

--

Vanavond Spa geloof ik :-) Ik probeer er bij te zijn!

• JoepW

JoepW

Topicstarter
quote: Tony Gardner
We don't have drive-through penalties working currently. A project mainly for race control engineer. It is near the top of the list once current projects are wrapped up. It would be good to have that option.

Then, once that is done, we also plan on taking on the task of creating the option to add a drive-through penalty based on xyz number of incident points for both official racing and hosted/league racing.
Het zal een keer tijd worden.
De vrijkaarten en kortingscodes behorende bij de TGL iRacing winactie zijn verstuurd via een DM aan alle deelnemers.

Vanavond draften!

GTE Tournament 18S4-W7 (Circuit de Spa-Francorchamps – GP Pits)

Ik zal weer toekijken en een broadcast verzorgen zonder commentaar.

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 22-10-2018 18:39 ]

• ZFLaSH
Ik sla helaas over. Vannacht de gehele nacht wakker geweest omdat de kleine tandjes krijgt. Jeeej... kids.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
Succes, ik zit in Leuven dus moet hem weer missen helaas.

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Mijn dochter heeft een aantal keren haar maaginhoud over mij en mijn vrouw gedrapeerd dus ik ga het ook niet redden :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

Topicstarter

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maandag is er maintenance. Het is geen reguliere patch, maar een update van hun servers.
iRacing.com will be coming down for maintenance on Monday, October 29th, beginning at 2:00pm EST.

This maintenance will affect all iRacing services, including all Race Server environments, the iRacing.com Membersite, and the iRacing BETA Interface. Members will be unable host or join sessions during the downtime, and any sessions in progress at the start of the downtime will be terminated.

This maintenance period will be used to perform crucial work on the US Race Server and iRacing data center relocation project. Nearly all race infrastructure will be transitioned to a new data center. As part of this work, we'll be decommissioning our current US Race Server farm and creating a new one. Most of this infrastructure is already in place at the new data center, but we'll be adding some critical networking gear that will help us better control routing between members and this new server farm. We'll also be doing database work to remap Sessions and Seasons to the new farm. This is a significant milestone for us. There is still much more work that will continue to be done behind the scenes after these steps are complete. If all goes well, we anticipate only one additional major outage remaining to complete this move.

We anticipate this downtime to be completed within 5 hours, however, this work touches some of our core systems, and it may take additional time after the iRacing services are back online to stabilize the user experience.

The Test Drive iRacing service will be online during this downtime.

iRacing.com Downtime Schedule:

EDT
Mon 2018-10-29 0800 Overlap Sessions Prevented*
Mon 2018-10-29 1400 Race Servers Unavailable

UTC
Mon 2018-10-29 1200 Overlap Sessions Prevented*
Mon 2018-10-29 1800 Race Servers Unavailable

AEDT
Mon 2018-10-29 2300 Overlap Sessions Prevented*
Tue 2018-10-30 0500 Race Servers Unavailable

All times are subject to change.

Sessions in progress at the start of maintenance will be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

*Hosted sessions are allowed to be created and run that do not overlap the "Race Servers Unavailable" time. For example, 6 hours before the maintenance period begins, you can create a hosted session that lasts up to 5 hours, but not one that lasts for 6 or more hours.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620077.page

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:56:
Maandag is er maintenance. Het is geen reguliere patch, maar een update van hun servers.

[...]

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620077.page
Als ik dit goed lees is er echt geen race mogelijk maandag as in ons GoT toernooi.
Moeten we ff een list voor verzinnen.
En btw ik ben er helemaal niet of laat.

• Tjello
JoepW schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 23:48:
[...]

Als ik dit goed lees is er echt geen race mogelijk maandag as in ons GoT toernooi.
Moeten we ff een list voor verzinnen.
En btw ik ben er helemaal niet of laat.
Ik kan het niet laten... rF2 :P

• derx666

derx666

mecker ende blaet

lol :)

In principe zouden ze op 20u onze tijd klaar moeten zijn, mja... Gezien de omvang van de operatie verwacht ik wel uitloop. Uit ervaring duren deze dingen altijd langer dan je denkt. Je plant wel voor alle denkbare situaties, maar die verrekte Murphy heeft vaak de neiging om uit een onverwachte hoek nog even te komen buurten...

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
derx666 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:45:
lol :)

In principe zouden ze op 20u onze tijd klaar moeten zijn, mja... Gezien de omvang van de operatie verwacht ik wel uitloop. Uit ervaring duren deze dingen altijd langer dan je denkt. Je plant wel voor alle denkbare situaties, maar die verrekte Murphy heeft vaak de neiging om uit een onverwachte hoek nog even te komen buurten...
20 uur?
De post zegt dat ze om 18:00 utc beginnen. Dat is 20:00 uur cet. En ze stellen dat het ca. 5 uur duurt. Dus tot 01:00 uur. Toch?
Of kunnen we gewoon op onze NL server rijden?

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 25-10-2018 11:04 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

20 uur?
De post zegt dat ze om 18:00 utc beginnen. Dat is 20:00 uur cet. En ze stellen dat het ca. 5 uur duurt. Dus tot 01:00 uur. Toch?
Zo las ik het ook ja.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Let op. De US schakelt in tegenstelling tot Europa niet komend weekend over naar wintertijd, maar pas een week later.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:03:
[...]

20 uur?
Of kunnen we gewoon op onze NL server rijden?
Nee ik las het verkeerd. Ik dacht dat het van 12 - 18u utc was ipv dat ze om 18u utc begonnen. Hrmpf, dat suckt best wel dus...

Cube Nuroad Race (2022)

• Tjello
Anders op dinsdag rijden? Desnoods zonder puntentelling ofzo.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Tjello schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:13:
Anders op dinsdag rijden? Desnoods zonder puntentelling ofzo.
Ik denk dat het verstandig is om naar didag uit te wijken, maar wel gewoon met puntentelling toch.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dinsdag ben ik pas tegen 21:30-22:00 thuis, dus die zal ik voorbij laten gaan.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Pol doen?

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Dinsdag is goed voor mij maar als er voorkeur is voor een andere dag is dat ook goed voor mij.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• Scr33x0r
Is er nog iemand die ook naar TGL wil? Ik kan maar 1 dag en heb 2 tickets gewonnen :)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
BELANGRIJK

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-GTE-Tournament.png

Maandag as zijn de race servers van iRacing niet beschikbaar wegens onderhoud.
Dus gaan we de race verplaatsen naar een andere dag.
Vul svp even snel jouw voorkeur in zodat we zondag de boel kunnen herplannen.

Geef jouw voorkeur op!

Ik stuur geen mailbom uit aangezien ik dat tot een minimum wil beperken

De stand van de poll

ps. Bij gelijke stemmen voor een datum wordt de eerste geselecteerd.

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 27-10-2018 19:12 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Was weer spannend bij de Heusinkveld MX5WT.

Jammer Björn van het tikje dat je kreeg op 26:40. Dat was einde race voor jou.

• diknmuis
Ja jammer het ging nochtans lekker :(

• JoepW

JoepW

Topicstarter
JoepW schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:19:
BELANGRIJK

[Afbeelding]

Maandag as zijn de race servers van iRacing niet beschikbaar wegens onderhoud.
Dus gaan we de race verplaatsen naar een andere dag.
Vul svp even snel jouw voorkeur in zodat we zondag de boel kunnen herplannen.

Geef jouw voorkeur op!

Ik stuur geen mailbom uit aangezien ik dat tot een minimum wil beperken

De stand van de poll

ps. Bij gelijke stemmen voor een datum wordt de eerste geselecteerd.
Tot nu toe de meeste stemmen voor woensdag.

Update: ik zal morgen de league members een mail sturen dat de race op woensdag verreden wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 28-10-2018 23:12 ]

• diknmuis
Wat denken jullie van dit incident?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 20:07
Vind de zwart/witte auto fout, neemt duidelijk teveel snelheid mee de bocht in. De groene heeft in principe recht om daar de lijn te houden, maar had zelf waarschijnlijk wel iets meer ruimte gegeven als ik groen was.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

De zwart/witte auto ligt op de apex al achter, dus wat mij betreft heeft de groene auto het volste recht om z'n normale lijn op de exit te nemen. Daarna gaat de zwart/witte auto volledig offtrack, neemt zo meer snelheid mee, en wil er zich op een of andere manier nog naast persen op een plaats waar geen ruimte is. Dan lijkt er een ghost contact te zijn, maar dat was ook zonder ghost contact mis gegaan. De zwart/witte auto is hier 100% schuldig wat mij betreft.

Cube Nuroad Race (2022)

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01 18:25
Ook ik vindt dat de zwart/witte auto hier de schuldige is, gaat helemaal offtrack en had eigenlijk moeten liften om contact te voorkomen.

Fijn dat we het allemaal eens zijn dat de zwart/witte auto fout zat echter voor de groene was waarschijnlijk de race wel voorbij en voor de zwart/witte niet, dus had de groene dit kunnen voorkomen .... dat denk ik wel, door niet naar de ideale racelijn te sturen. De volgende bocht gaat naar links en had de zwart/witte auto volgens mij toch geen kans gehad daar in te halen.

Uiteraard allemaal makkelijk gezegt na de replay 20x te bekijken en de uitkomst wetende :+

iRacing Profiel

• Graaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-03-2024

Graaf

blup

JoepW schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Tot nu toe de meeste stemmen voor woensdag.

Update: ik zal morgen de league members een mail sturen dat de race op woensdag verreden wordt.
hmm.. poep, kwam er na de mail pas achter dat het verplaatst zou worden. Nou zit ik met een league conflict in m'n agenda. 2 League races op hetzelfde moment. Eentje kiezen, betekend zakken in standing bij de andere.

:(

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Graaf schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

hmm.. poep, kwam er na de mail pas achter dat het verplaatst zou worden. Nou zit ik met een league conflict in m'n agenda. 2 League races op hetzelfde moment. Eentje kiezen, betekend zakken in standing bij de andere.

:(
Tja.... kan er niks aan doen.
@Graaf Altijd onhandig die nicknames... maar wie ben je in iRacing? :?

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 29-10-2018 17:45 ]

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Ai, ik heb ook een andere league(FTF, A.C) op woensdag.
Had ik maar eerder op de site moeten stemmen.
Zonde.
Volgende week weer dan.

Groet, Alaric

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Niet te geloven 8)7
iRacing was gisteravond weer om 20:00 uur up zie ik en dus hadden we onze race gewoon kunnen door laten gaan of iets vertraagd.
Waarschijnlijk is de update / verhuizing niet gelukt, want nu staat er 6 uur onderhoud gepland op notabene woensdag vanaf 22:00 gedurende 6 uur.
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620412.page

Enige oplossing lijkt mij om de sessie van onze League race te vervroegen met bv een half uur.

• Alarisico
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Das apart want hier was Iracing zeker tot 23:00 bij mij gewoon offline.
Ik heb om 23:00 nog gekeken maar offline, that's the ticket!

Andere dag kiezen? Poll?

Groet, Alaric

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Alarisico schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:22:
Das apart want hier was Iracing zeker tot 23:00 bij mij gewoon offline.
Ik heb om 23:00 nog gekeken maar offline, that's the ticket!

Andere dag kiezen? Poll?

Groet, Alaric
Dat iRacing om 20 uur weer up was dacht ik af te leiden van de post van een staff member om 20:00 cet.
Maar blijkbaar was dat voorbarig?

En een poll voor weer een andere dag ga ik niet doen. Een kwartier of half uur eerder starten lost het veel simpeler op. 8)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat uitleg van Kevin Bobbitt:
Our migration to a new data center continues which unfortunately requires some additional downtime. We are scheduling this downtime for Wednesday, October 31 at 21:00 GMT (5 PM EDT). Because we are moving the database, we have to work with not only members but also commercial clients, which is why the maintenance is not at the usual time. There is never a good time to shut down the service, but we need to complete the move to the new data center within the next several weeks. Planned downtime is approximately six hours.

We apologize for the inconvenience.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620414.page

• Scr33x0r
Half uur eerder ga ik niet redden iig :)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Scr33x0r schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:31:
Half uur eerder ga ik niet redden iig :)
15 minuten?

• Scr33x0r
Wellicht.. ik krijg om 7 uur visite.. kraamvisite.. dus dat is meestal na anderhalf uur wel weer weg.. maar anders jammer hoor

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Scr33x0r schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:33:
Wellicht.. ik krijg om 7 uur visite.. kraamvisite.. dus dat is meestal na anderhalf uur wel weer weg.. maar anders jammer hoor
Ik vervroeg de server 15 minuten. Dan moet het allemaal passen.

• Graaf

Graaf

blup

JoepW schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:06:
[...]

Tja.... kan er niks aan doen.
@Graaf Altijd onhandig die nicknames... maar wie ben je in iRacing? :?
Jaaaaa......

Jeroen van Wissen ;-)

• Graaf

Graaf

blup

JoepW schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:49:
[...]

Ik vervroeg de server 15 minuten. Dan moet het allemaal passen.
Als het een half uurtje eerder was had ik m'n andere league race ook kunnen rijden... jammers. Ik ga maar eens kijken hoe ik m'n woensdagavond moet gaan vullen.

• Red Baron
  • Laatst online: 11:39
JoepW schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:54:
[...]

Dat iRacing om 20 uur weer up was dacht ik af te leiden van de post van een staff member om 20:00 cet.
Maar blijkbaar was dat voorbarig?
Dat zie je wel vaker, tijdens die downtime is voor hen het forum nog wel op een of andere manier toegankelijk.
Ik krijg in ieder geval wel vaker van die forum notificatie mails van staff members tijdens downtime.
En de site was inderdaad down tot ergens aan het einde van de avond.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt, staff kan bij het forum tijdens downtime.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Als je alvast een voorproefje wilt van wat er allemaal aan vette zaken zijn op de Simrace expo van Tweakers Gaming Live moet je ff naar het iRacing forum gaan: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620487.page

Goede uitleg wat en waarom iRacing bezig is met hun datacentrum.
quote: Randy Cassidy

[...]
Our (old) ISP has been leasing the space in which our stuff is located. The building was purchased several years ago by another datacenter company. Our (old) ISP's lease on this space is expiring, and so all of their customers located in this space must physically move out of it, including us.

Our (old) ISP has built their own building literally right across the street, so we could have stayed with them and moved about 100 meters. But the distance contributes a relatively insignificant amount to the effort involved, and we wanted to investigate other alternatives. We chose a datacetner in Boston (Markley) that is probably the premier datacenter, with the best network connectivity, in the area. In this case, although Markley has great connectivity, with the major carriers and an IX (Internet Exchange point) located in the building, it does not act as an end-user ISP.

We chose a (new) ISP (TOWARDEX) whose overall philosophy around routing and capacity upgrades best matches what we want to see, that has significant dark capacity, etc. They're also willing to work with us if we decide to get directly onto the Internet backbone (connect directly to multiple tier 1 providers). In fact, yesterday's maintenance was a prerequisite should we decide to do that, as we now are now connected to the Internet through full BGP capable routers, announcing using our own ASN (wiki those, if you're interested). This new setup also allows us to have a direct connection to Amazon Web Services (AWS), and some of our functionality is run in the Amazon cloud.

As part of the move, we have also performed some equipment upgrades. Any of our US race server computers that support it have been upgraded to 10 gigabit ethernet. A very heavily loaded race server probably only generates about 250Mbit/sec of outbound traffic, so this upgrade was not strictly necessary. But it should shave a fraction off ping times, and there are extremely unlikely scenarios where a single race server could possibly generate just over 1gbit of traffic. During some load testing with the new networking setup, we were able to very comfortably push about 2.7gbit/sec out of a single race server while simulating as many customer connections as we see on a busy night.

We're also upgrading our database hardware, and if the necessary prerequisites are met, that's what's in store for the maintenance on Wednesday night.

Also, since we've been keeping everything running in our old datacenter while building-out things in the new datacenter, we've been able to perform fairly aggressive failure mode/failover testing on the equipment in the new datacenter.
Bron: http://members.iracing.co.../25/3620414.page#11249968

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 30-10-2018 20:38 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Oproep:
Wie o wie wil mij bijstaan en af en toe afwisselen als standbemanning op de expo stand tijdens Tweakers Gaming Live op zaterdag 10 en zondag 11 november?
Tijden zijn van hier te vinden: plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik ben er zaterdag (later in de middag) en zondag de hele dag.
Btw, moet ik zelf een stoel meenemen, of kan de beurs daarin voorzien aangezien ik niet heel lang achter elkaar kan stilstaan.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:53:
Ik ben er zaterdag (later in de middag) en zondag de hele dag.
Btw, moet ik zelf een stoel meenemen, of kan de beurs daarin voorzien aangezien ik niet heel lang achter elkaar kan stilstaan.
Ik heb voor mezelf (vanwege mijn knie) een hoge stoel bij me. En nee er zijn geen stoelen voorzien.
Zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/nl/nl/images/products/franklin-barkruk-opklapbaar-wit__0602766_PE680523_S4.JPG
Ik heb ook nog wel van die hele lichte alu klapstoeltjes.
Hier de huidige planning om te helpen op de community stand: https://docs.google.com/s...egQcgLTQ/edit?usp=sharing

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 30-10-2018 21:21 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Beetje jammer dat er maar zo weinig mensen willen helpen. Uiteindelijk komt het toch weer neer op Joep die de kar trekt, waarvoor kudo's. Had alleen gehoopt dat er buiten Nick2 en mij nog wel een man of 2 (en liever meer) waren die even konden helpen.

Cube Nuroad Race (2022)

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-01 13:43
Maintenance Scheduled for Oct 31 is Delayed to Nov 1

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• FransJansen
derx666 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:38:
Beetje jammer dat er maar zo weinig mensen willen helpen. Uiteindelijk komt het toch weer neer op Joep die de kar trekt, waarvoor kudo's. Had alleen gehoopt dat er buiten Nick2 en mij nog wel een man of 2 (en liever meer) waren die even konden helpen.
Ik kan best zaterdag even helpen. Ik kan alleen nog niet aangeven op welk tijdstip ik aanwezig ben.

• JoepW

JoepW

Topicstarter
FransJansen schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:55:
[...]

Ik kan best zaterdag even helpen. Ik kan alleen nog niet aangeven op welk tijdstip ik aanwezig ben.
Dan noteer ik je voor de middag ... en de avond? En dan zie ik je wel verschijnen in de morgen als je eerder kan?

Tony Gardner over Day/Night
We are still hopeful for the December build but it is still somewhat up in the air as we need to still do broader testing and still shining a few things up, but it is getting very close. We will be able to give a more definitive answer in the first two weeks of November.

[...]
Yes I think we will role it out when its ready, we won't wait for March if it misses December. We certainly want if for the endurance races that start early in the new year. We are pumped to release it!!!
Bron: http://members.iracing.co.../75/3618103.page#11251130 & http://members.iracing.co...100/3618103.page#11251467

De stand van het GTE toernooi is bijgewerkt: https://www.got-racing.eu/?page_id=4503

• diknmuis
Leuke race gehad ondanks de wat matige opkomst. Tot aan de pitstop wat kunnen aanklampen bij Marcel, die maakt een foutje bij het verlaten van de pits. Nick deed blijkbaar hetzelfde. Dan zwaar moeten stampen om Nick nog achter mij te houden.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
Altijd leuk die eerste pitstall, je duikt een gat van 3 meter in, spin en daarna moet je berg-oprijden met die anti-slip starter zooi waardoor je letterlijk een mooie hellingproef zit te doen maar geen meter vooruit komt :+

Mijn iRacing profiel

• ZFLaSH
Ik kom waarschijnlijk ook even kijken op het event. Vanwege andere afspraken kan helaas niet al te lang blijven. Jammer :(

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Was inderdaad een leuke race.
Kon bij de start meteen Avery pakken en aansluiten bij Nick en Dennis. Nick maakte vrij snel een fout in bocht 2-3 waardoor ik een plekje op kon schuiven. Daarna een tijd in de draft van Dennis gehangen, maar moest volle bak rijden om in de buurt te blijven. Toen Nick weer aansloot raakten we vrij snel de draft kwijt, en hadden net voor de pitstops een leuk gevecht. Pitstop ging vrij goed, kwam alleen slecht weg, waardoor m'n achterstand op Dennis na de stops zo'n 6s was. Avery lag ong. 4s achter me, maar daar kon ik langzaam bij wegrijden, terwijl Dennis bij mij wegreed. Arjan kwam tegen het einde nog langzaam dichterbij, maar er waren te weinig rondes om nog een gevaar te zijn. Zo als p2 over de streep. Lang geleden dat ik zo goed vooraan mee kon doen.

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 156 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies