quote: Jonathan ButelTony, it's been a long time you gave me an answer to this and you were not sure back then
so I'll ask again you might know for sure today
Will it be possible to use the day/night feature anywhere we want no matter the selected track doesn't have night art work done?
Any news on the possible next road track hinted a few weeks ago?
(since the request for community schedules were just sent out)
Thanks!
Bron: http://members.iracing.co...125/3618103.page#11252316quote: Tony Gardner
[...]
Yes, you will be able to use the feature at any track. However, we will be flashing up a dynamic warning if a track is not set up for night lighting and you extend the session into the night. We also know what cars have headlights so that will be factored in as well. Keep in mind, the downside of that is with certain car and track combinations, you could kick off a hosted session and it could turn into total darkness.
We will be announcing a road track coming in the build within a week. Just putting together some screenshots.
Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant
Charlotte Roval en Tsukuba
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3620678.page
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
typo?De game biedt je de kans...
Tja, kan niet alles onder controle houden.
https://twitter.com/iRacing/status/1058406925564547072
komt onder dirt road neem ik aan, samen met rallycross? Ziet er echt wel heel vet uitNiellie41 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:22:
Een heel vroege preview van de nieuw Pro 2 Truck:
https://twitter.com/iRacing/status/1058406925564547072
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Dit was mijn 1e en laatste wedstrijd in de mx5. Ik heb geen zin om m'n tijd te verdoen met racen zonder respect.
Cube Nuroad Race (2022)
quote: Shawn NashI'm sure production will put out better photos and stuff, but it's true, we are releasing the dynamic sky stuff to alpha testing.
This is still very WIP, but here are some low quality shots I grabbed on my laptop out of the simulator in windowed mode today.
The clouds tend to look low res in here partly because in several of these shots they are overexposed and backlit, and in some others depth of field was active. But as an optimization right now the sky is about the same res as it was previously so they are a little fuzzy at times. We can render direct to the screen though at native res, we might release that as an option. Or at least the sky res as an option. etc. Will add some showing more detail later, they can look better as they exist even now.
I'll try to dig up one with a little more detail in it...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ze hebben al gezegd dat, als je wilt, het mogelijk is om met je Skippy in het donker te rijden, zelfs op banen die helemaal geen verlichting hebben. Nordschleife challenge anyone?ZFLaSH schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:12:
Hopelijk snappen ze, dat je met een Skippy niet in het donker kan rijden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hahahaha,.. DAT wil ik een keer doenArfman schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:17:
[...]
Ze hebben al gezegd dat, als je wilt, het mogelijk is om met je Skippy in het donker te rijden, zelfs op banen die helemaal geen verlichting hebben. Nordschleife challenge anyone?
*kuch* Monday Madness
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ik ga t niet redden vanavond! Werk!
BTW: Moeite om me te bedwingen om te schreeuwen hoe vet de "Day and night transition" er nu al uitziet!
Kan nie wag nie!
Veel plezier vanavond!
Alaric
Ik hoop dat je dan wel een hoofdlamp op je helm kunt monterenArfman schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:17:
[...]
Ze hebben al gezegd dat, als je wilt, het mogelijk is om met je Skippy in het donker te rijden, zelfs op banen die helemaal geen verlichting hebben. Nordschleife challenge anyone?
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik rijd zelden een deuk in een pakje boter, en naarmate het veld kleiner en kleiner wordt.... wordt dat gat qua aansluiting met de rest van het veld groter en groter.
Toch een leuke, eenzame, race gehad met iets te veel foutjes.
Een P6 door het uitvallen van een aantal mensen, mooie punten voor de stand.
hahahadiknmuis schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:22:
@Jan Hein buiten die ene rare kerel staan nu de echte toppers eens op het podium
Ik vond het een leuk baantje, hopelijk volgende week weer wat meer deelnemers!
3 weken niet gereden en een nieuwe track... garantie voor success...
Toch een mooie P3 gekwalificeerd, bij start naar P2 en na de eerste bocht naar de laatste plek... zucht.
Vervolgens 3 x nogmaals gespint! Waarbij ik(de auto) eenmaal compleet over mijn dak ging, ondanks een zwaar gehavende auto toch de pits weten te bereiken voor een fastrepair en pitstop. Uiteindelijk nog P4 gehaald door Nick(Koole) in één van de laatste bochten in de laatste ronde in te halen na eem remfout van zijn kant.
Aan de ene kant dus snel vergeten aan de andere kant 'Geeeef nooooit op tralalala' (wellicht generatiekloof als je dit niet herkend).
Verbaas mij over de hoeveelheid mensen die na een crash gelijk er mee stoppen. Vindt het altijd wel balen hoor maarja ik kan gemiddeld 1 x per week rijden, dan maar het beste er van maken.
Dat zal ook niet beter worden de komende tijd, want mijn knie gaat wel steeds beter, maar ik ben erg veel op pad voor mijn nieuwe klus.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Cube Nuroad Race (2022)
Deze week is er wat tijd en kan ik kijken naar Spa/GT3 maar Nordschleife/Skippie laat ik niet door mijn neus boren. Dat is imo sowieso een must.
Cube Nuroad Race (2022)
@derx666 dat gaat wel lukken.. die IR omlaag.. zorg dat je even een quali hebt gedaan.. scheelt de helft
Verwijderd
Leuk Joep!, Daan Schuuring hier ;-)JoepW schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:56:
We hebben als GoT-iRacing samen met Sim-Lab, iRacing en NAB Racing een mooie prominente plek op Tweakers Gaming Live.![]()
[Afbeelding]
Jullie moeten allemaal echt langskomen, want er zijn echt vette winacties op onze stand....
Mijn stuur en pedalen staan alweer zo een 5 jaar stof te happen en wil er wel weer wat mee doen, het begon afgelopen week te kriebelen toen ik live zat te kijken naar een skip barber race op twitch.
Nu overweeg ik toch om zaterdag eens een kijkje op de beurs te gaan nemen!
Dat is lang geleden! Ik zie je op TGL.Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:12:
[...]
Leuk Joep!, Daan Schuuring hier ;-)
Mijn stuur en pedalen staan alweer zo een 5 jaar stof te happen en wil er wel weer wat mee doen, het begon afgelopen week te kriebelen toen ik live zat te kijken naar een skip barber race op twitch.
Nu overweeg ik toch om zaterdag eens een kijkje op de beurs te gaan nemen!
In de race ging het in de eerste ronde mis omdat mijn G27 er geen zin meer had: lampje dat stroom aangeeft begon te knipperen en stuur ging opnieuw kalibreren alsof ik de stekker er net had ingestopt. Paar ronden later deed hij weer op dezelfde manier moeilijk dus ben ik maar gestopt.
Vervelend, had er in de vorige races (met uitzondering van Spa) geen last van, dus geen idee wat de oorzaak is).
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Op 9, 10 & 11 november organiseert Tweakers een groots opgezet e-sport evenement in de Brabanthallen in Den Bosch, genaamd Tweakers Gaming Live.
Ook zal Sim-racen als sterk opkomende e-sport een bescheiden plek hebben op het Expo gedeelte. De GoT-iRacing community heeft een stand samen met van Sim-Lab en NAB Racing.
Lees hier alles over de vette winacties die er zijn bij de GoT iRacing area
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 06-11-2018 23:19 ]
gemiste kans als dit niet is ...
Jij kent mij en ook iRacing niet goed, blijkbaar.dabelg schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:13:
geen alpha build iracing day/night , damagemodel , AI ?????
gemiste kans als dit niet is ...
Natuurlijk heb ik daar om gevraagd en niet 1 keer
Maar iRacing wil niet zonder begeleiding van eigen mensen alpha software ter beschikking stellen. En TGL was voor hun te snel na de simexpo om weer naar Europa te vliegen.
Maar fijn dat je zo positief reageert
jammer dit dit soort dingen dat iracing altijd achter zal lopen ze kunnen perfect alles locken webbased, ze kunnen gerust u een simexpo account geven. vind de expo positief voor simracing maar snap niet dat iracing dit dan weer niet ziet (of de extra inspanning niet waard is)
Het heeft niks te maken met dat ze goed zaken kunnen locken. Maar met begeleiding / ingrijpen / corrigeren indien er iets fout gaat met de alpha software.dabelg schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:34:
Maar iRacing wil niet zonder begeleiding van eigen mensen alpha software ter beschikking stellen. En TGL
jammer dit dit soort dingen dat iracing altijd achter zal lopen ze kunnen perfect alles locken webbased, ze kunnen gerust u een simexpo account geven. vind de expo positief voor simracing maar snap niet dat iracing dit dan weer niet ziet (of de extra inspanning niet waard is)
En ja ik was ook teleurgesteld dat ik het niet voor elkaar kreeg.
Maar gelukkig hebben we wel de commerciele software van iRacing en een paar hele vette winacties
Dit is de eerste editie van TGL en het heeft nog veel te bewijzen als evenement. Het evenement an sich is gericht op gamen en esports in het algemeen. Simracing is wat dat betreft een heel kleine niche. Ook al doen we onszelf anders geloven. Zonder het lobbyen van Joep zou simracing misschien(/waarschijnlijk?) niet eens op het evenement aanwezig zijn geweest.
De build op bijv. SimRacing Expo is niet de standaard build die jij en ik gebruiken, via de website. Dit is anders opgebouwd en gebruikt helemaal niet de web interface. Daarnaast vind ik het ook niet gek dat ze features die WIP zijn zomaar weggeven aan derden, zonder enig toezicht.
Het is jammer, maar ik neem het ze niet kwalijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 07-11-2018 11:03 ]
Ging enkele jaren terug eens naar een gamebeurs in Belgenland. Daar stond een stand van WRC 5 met een stuur setup. Het was net het weekend voor de release van de game. Ze kregen echter de setup niet werkende en duwden een controller in je hand. Niet echt top reclame...
Misschien ga ik het zaterdag wel redden om die kant op te komen.JoepW schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:56:
We hebben als GoT-iRacing samen met Sim-Lab, iRacing en NAB Racing een mooie prominente plek op Tweakers Gaming Live.![]()
[Afbeelding]
Jullie moeten allemaal echt langskomen, want er zijn echt vette winacties op onze stand....
En inmiddels staan we stoer met de te winnen prijzen op de officiële TGL site!

https://tweakers.net/part...rsgaminglive/561/prijzen/
[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 08-11-2018 08:21 ]
Save 30% when you renew iRacing for 12 or 24-months.
To redeem, click the shopping cart icon at the top of the page. Enter the promo code (see below), click apply and complete the checkout process. The discount will be calculated and show in your cart. This offer is only valid through November 25, 2018*.
12-month Renewal only $77.00 (regular price of $110)
24-Month Renewal only $139.30 (regular price of $199)
Use Code PREARLY30OFF12 for 12-month renewal
Use Code PREARLY30OFF24 for 24-month renewal
Don't forget that when you renew early the extra time gets added to your existing membership. For example, if you are set to expire on January 31, 2019 and you renew for 1-year you will now expire on January 31, 2020.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Cube Nuroad Race (2022)
Titel was eerst "The next open wheel". Ben benieuwd.
Zou ik wel heel snel vinden, aangezien eerder dit naar nog hebben aangegeven dat ze geen team konden vinden die data wilde geven. Daarnaast is die serie vrijwel dood.JoepW schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:25:
Formula Renault 3.5?
Misschien F3 of F2? Ik kan me geen andere open wheel bedenken die de huidige gaten in iRacing kan vullen.
Indy light of wellicht de nieuwe pro Mazda.Niellie41 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:03:
Misschien F3 of F2? Ik kan me geen andere open wheel bedenken die de huidige gaten in iRacing kan vullen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Je hebt gelijk, dat was ik vergeten....Niellie41 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 20:03:
[...]
Zou ik wel heel snel vinden, aangezien eerder dit naar nog hebben aangegeven dat ze geen team konden vinden die data wilde geven. Daarnaast is die serie vrijwel dood.
Een Redbull F1 van 2019 met Honda motor
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 08-11-2018 20:27 ]
De Pro Mazda, FR2.0 en F3 liggen zo bij elkaar in de buurt qua performance. Natuurlijk zijn er wel echte verschillen maar ik had stiekem toch gehoopt op een auto met iets meer power.
Eerst proberen natuurlijk
Ach ja. Eigenlijk hoopte ik op de F2 auto. Die klinkt zo ontzettend heerlijk (en de leuke vlammen bij terugschakelen) en ik heb afgelopen seizoen véél meer genoten van de Formule 2 dan F1.Niellie41 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:49:
Zo ver ik kan zien is de F3 ongeveer 6-8 seconden sneller dan FR2.0.
Snelle auto met veel downforce zonder al die accu-bullshit.
Alleen de koppelingsproblemen had ik niet gehoeven
Er zit echt een hele harde kern daar die elke keer weer die threads kapotmaakt. En nu doet de staff de laatste tijd lekker mee, ben er inderdaad wel klaar mee.JoepW schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 17:10:
@Alexji Ik denk ik val je ff bij (met name over Alexander Horn), maar het zal wel weer helemaal uit de hand lopen die draad.
Ik ben echt zwaar teleurgesteld hoe het forum van iRacing gemanaged wordt.
Waar gaat dit over? Hierover
Ignore functie heeft weinig nut want niemand reageert uiteindelijk nog op waar het over gaat
Zoals ik daar ook aangaf ben ik misschien te verwend met de fijne moderators op GoT
edit: Bericht komt niet aan daar, ik moet even frisse lucht gaan halen van Tyler...
[ Voor 5% gewijzigd door Alexji op 09-11-2018 17:46 ]
Edit:
Ja hoor, ik heb hem niet onderschat. Adam Drewson = Drew Adamson
http://members.iracing.co.../50/3621818.page#11296126
Lekker verder trollen.
[ Voor 20% gewijzigd door glnk op 09-11-2018 18:53 ]
Wow. Dat heb je goed voorspeltglnk schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:33:
Edit:
Ja hoor, ik heb hem niet onderschat. Adam Drewson = Drew Adamson
http://members.iracing.co.../50/3621818.page#11296126
Lekker verder trollen.
Ik geef het dan ook maar op, er wordt niet eens geprobeerd om een beetje empathie te tonen en de mening van een ander in ieder geval te begrijpen.
Die Tyson van hierboven is ook zo'n iemand die iRacing niet meer serieus neemt sinds er allerlei mensen hem geld geven elke keer als ie iets achterlijks doet.
Pfoe, misschien toch even die frisse lucht gaan halen maar!
[ Voor 19% gewijzigd door Alexji op 09-11-2018 19:11 ]
Het gaat uiteindelijk ten kostte van het respect voor de staff en daarmee snijden ze zichzelf in de vingers. Ik gun het ze niet dat het blijkbaar zo goed gaat met iRacing dat ze zich die malloten kunnen veroorloven.Alexji schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:09:
[...]
Wow. Dat heb je goed voorspelt![]()
Ik geef het dan ook maar op, er wordt niet eens geprobeerd om een beetje empathie te tonen en de mening van een ander in ieder geval te begrijpen.
Die Tyson van hierboven is ook zo'n iemand die iRacing niet meer serieus neemt sinds er allerlei mensen hem geld geven elke keer als ie iets achterlijks doet.
Pfoe, misschien toch even die frisse lucht gaan halen maar!
Ik snap ook niet dat ze ten eerste de staff zo veel onzin laten posten en ten tweede niet een paar goede moderators erop zetten.glnk schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:20:
[...]
Het gaat uiteindelijk ten kostte van het respect voor de staff en daarmee snijden ze zichzelf in de vingers. Ik gun het ze niet dat het blijkbaar zo goed gaat met iRacing dat ze zich die malloten kunnen veroorloven.
Ik heb een paar keer serieuze posts gestart en die derailen bijna meteen met of domme opmerkingen of die k.... gifs.
Cube Nuroad Race (2022)
Hobby? Het lijkt wel werk.
Voor degenen die naar TGL gaan. Tot ziens op onze stand!
En btw we hebben een eigen webcam. Als deze stabiel met inet verbind kan je ons daar zien.
Iemand tips/raad?
Cube Nuroad Race (2022)
derx666 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:26:
Maak eens screenshots van je ingame graphics settings.

Heb nu alles op low/uit staan terwijl alles normaal high/aan staat. Nu ook fps lock op 90 terwijl die anders uit staat. In een testsessie draait het behoorlijk zo maar gisteren in een online sessie niet. Ik zie wel wat het wordt deze middag.
pc specs
I7 4790k msi gtx 1080 16gig ram iracing en win10 op ssd
[ Voor 6% gewijzigd door diknmuis op 10-11-2018 10:22 ]
Far Terrain
Two pass trees
2048 cars
Maar dan heb je wel de bodem bereikt.
En anders ff app en rendererdx11 renamen en inies opnieuw maken.
Zeker de Formule Renault 2.0 kan dit niet gebruiken. Het aantal rijders daar is beperkt maar je kunt er wel heel leuk racen. Het niveau is daar niet zo hoog maar dat maakt het juist veel leuker omdat je dan wel mee kunt vechten voor een goed resultaat. Tevens wordt er met veel respect gereden.
video: De Tweakers Gaming Live Show - Met o.a. Hackzone, e-sports en cosplay
Van de community (en mij) volgt een artikel in het tweaker magazine.
Op naar dag 2.
Ik denk juist dat je te veel hebt uitgezet waardoor je gpu juist niet omhoog clockt naar z'n turbo snelheid.diknmuis schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 10:20:
[...]
[Afbeelding]
Heb nu alles op low/uit staan terwijl alles normaal high/aan staat. Nu ook fps lock op 90 terwijl die anders uit staat. In een testsessie draait het behoorlijk zo maar gisteren in een online sessie niet. Ik zie wel wat het wordt deze middag.
pc specs
I7 4790k msi gtx 1080 16gig ram iracing en win10 op ssd
Of inderdaad wat Joep zegt de ini's opnieuw maken, of een keer de graphics autoconfig laten draaien. Met een 1080 en goede cpu moet 90 fps op daytona geen issue zijn.
Cube Nuroad Race (2022)
Veel plezier aan iedereen vandaag op TGL
Ik kom zo ook nog langsJoepW schreef op zondag 11 november 2018 @ 07:52:
Leuke impressie van dag 1 van TGL met een interview met Richard van Sim-Lab.
video: De Tweakers Gaming Live Show - Met o.a. Hackzone, e-sports en cosplay
Van de community (en mij) volgt een artikel in het tweaker magazine.
Op naar dag 2.
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen