Goedenavond mensen,
Wie ben ik?
Ik ben Myron van Bochove 27 jaar, kom uit Amersfoort en fan van (race) games.
Ik lees al vele jaren dagelijks de Tweakers website en gebruik uiteraard ook de pricewatch.
Toch heb ik vandaag pas een account aangemaakt, dit om deel te kunnen gaan nemen aan jullie actieve Iracing Community.
Van kleins af aan hebben racespellen mijn aandacht gehad, in het bijzonder spellen die enig realisme vertoonde.
Het begon allemaal met:
https://www.youtube.com/watch?v=fysoXmhtWy0
Gevolgd door voornamelijk rally games als:
- Colin Mcrea serie
- Richard Burns Rally
- Forza motorsports (xbox360)
- Dirt Rally (in mijn ogen de beste rally sim tot op heden)
- Project Cars 1&2
Waarom Iracing?
Inmiddels speel ik met veel plezier een aantal weken online Project Cars 2.
Mijn probleem met dit spel of zeg liever de community: Je rijdt tijdens een 20 minuten lange kwalificatie het vuur uit je sloffen. Daarmee kwalificeer je jezelf voor een start vanaf de 4de rij, de lichten springen op groen en je hebt een fantastische start! Voor de eerste bocht ben je de eerste 2 rijders al voorbij, tot dat mensen achter je het nodig achten om je volledig verrot te beuken.
Auto kapot, mijn safety points naar de haaien en teleurstelling van een wederom niet realistische race.....
Genoeg geklaagd
Ik geniet ultiem van een fair gevecht op het circuit, ook als ik niet vooraan rijdt maar ergens achterin om een plekje aan het strijden ben. Ik hoop en verwacht veel van jullie te kunnen leren en hoop op sportieve en leuke races.
Hardware
Op dit moment moet ik het nog stellen met een xbox 360 controller....
Met 3 maanden ga ik verhuizen en heb ik ook de ruimte voor een rig met stuurtje.
In het verleden heb ik gereden met Momo Racing wheel, Logitech G25 & G27 maar door ruimte gebrek steeds maar weer weg gedaan.
Hoop jullie snel op de track te zien.
Gr. Myron
iRacing Profiel